Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Porušení příměří na Donbasu vyvolá tvrdou reakci, shodli se státníci

Na dodržování mírových dohod z Minsku má aktivněji dohlížet Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě. Západní politici se shodují na tvrdší reakci v případě jejich porušení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Š63t82ě87p10á95n 31B63i11c86e38r34a 6329462238336

porušení příměří na Donbasu vyvolá tvrdou reakci. Chybí dodat, že bude namířená vůči Rusku, který nemá nad separatisty žádné velení ani kontrolu. Jo, kdo chce psa bít, hůl si najde.

+1/−1
6.3.2015 11:49
Foto

I73v41o 73S41a72r23o 5358477707248

Na řadě je Mariupol. Cesta na Krym po souši musí být volná.

+2/0
4.3.2015 15:03

P94a93v30e20l 16O25d23r71a39z68i27l 6294919267200

Ano. Po obědě si nedám sklenku ukrajinské vodky a ani si nezapálím hranatou ukrajinskou cigaretu zn. "Cigarety".

+2/0
4.3.2015 11:18

D67a73n55i59e86l 16N45o48v68á39k 1121340896319

ale ta bývalka nebožtíka Němcova je nyní volná. Tu také ne? Ani po obědě?:-/

0/−1
4.3.2015 11:27
Foto

F37r45a27n84t11i36š43e90k 80H22r20a59b16a53l 3163539486568

A večer pošleme z lázní ostrou prosbu. ;-)

0/0
4.3.2015 11:38

R86a83i17n58e54r 60E79l13l90e33d50e77r 2413803129166

Zde verejne informace o Krymu. V r.2010 prodlouzila Ukrajina smlouvu s RF o Sevastopolu, .ktera byla platna do r.2017, o dalsich 25 let cili do r.2042 a RF se zavazala dale dodavat plyn za silne snizenou cenu.

US pruzkumova agentura Pew Research Center Washington D.C. provedla v dubnu 2014 (zverejneno pocatkem kvetna 2014) pruzkum obyvatelstva Krymu :

91% udalo, ze referendum probehlo ferove a svobodne.

88% si preje aby Kyjev uznal referendum

92% je mineni, ze RF hraje pro Krym pozitivni roli.

Takove informace  bohuzel v mediich EU nenajdete

+2/−3
4.3.2015 10:51

J82i34ř81í 74Z46á76h56o39r94a 5623855632769

Podle podobného scénáře lze předpokládat, že USA brzy postoupí masívní část svého území Mexiku, protože je na některých jeho místech drtivá většina etnických mexikánců. Jen asi referendum by nedopadlo stejně. Obyč lidé se zpravidla řídí penězi a přikloní se k té možnosti, která jim nabídne více výhod. Obyvatelé krymu se mají lépe ekonomisky pod Ruskem. Obyvatelé Nového Mexika by si však připojením k Mexiku, kterému ho potažmo USA kdysi ukradly, budou přát jen těžko.

Navíc. Česko je v EU a info, kterou píšeš je běžně k dostání, stejně tak se dá nalézt ve Španělsku, Maltě, Švédsku a Francii, tedy zemích EU. není tajná. Na druhou stranu o těchto věcech by vlastník území neměl nechat lidi rozhodovat v referendech.

+2/−1
4.3.2015 12:31

R68a26i23n57e58r 42E77l52l81e81d21e76r 2313853199386

Pane Zahoro, Nemci coby vzornaci (nejen  NDR a STASI) takove informace nezverejnuji, media CR se uz hodne snazi, Nemce jeste predhonit..

Propaganda je dnes horsi jak za komousu, jenomze tenkrat tomu skoro nikdo neveril. Pokud do nas hustili, ze USA je imperialisticky agresor, tak je nutno rici, bohuzel to byla uz tenkrat realita.

+2/−4
4.3.2015 13:47

J21i34ř51í 41Z41á48h79o65r14a 5493175602289

Tomu nerozumím. Informace jsou volně na internetu, ne v držení nějaké ex-agentury. STASI ani NDR neexistuje už pěknou řádku let.

Propaganda nemlůže být horší, nebo lepší. Ta nemá přívlastek. Ta jen existuje. To, že je USA agresor, to si umí připustit i můj kocour., takže o co v tý odpovědi vlastně jde?

Počítám, že jsi si vlákno s odpovědí nespletl, když už mě, oslovuješ.

0/0
4.3.2015 13:54

R92a49i23n64e33r 63E82l31l68e38d71e10r 2513703969256

Halo pane Zahoro, jednak jsem chtel popsat mentalitu Nemcu, Churchill rekl - Nemce mas bud u hrdla, nabo na kolenouch Ted kleci uz 70 let.

A realne informace o deni kolem krize v Ukrajine nejsou k nalezeni v Nemecku nebo v CR. Snad v Polsku, Litevsku atd.,?

0/−1
4.3.2015 15:11

J89i46ř11í 82Z37á43h31o45r29a 5453565522199

No však OK. Ohledně okolností propagandy, mentality Němců se nepřu. Reagoval jsem hlavně na tvůj příspěvek, který se zvtahuje k referendu na Krymu. Informace o referendu na Krymu jsou na Internetu. Realně, jako opravdově, i když info na netu není reálné, tedy hmatatelné.

BTW co se týká krize na Ukrajině, tedy bojů v Donbasu, tak i ty jsou k nalezení v Německu, nebo v Česku. Jestli zpochybňuješ mainstream, jako zdroj informací, je pravda, že musíš pohledat trochu více, než obvykle, ale není problém. jedinou cenzurou v Německu, na kterou si teď vzpomínám je např kanál youtube, kde ti nezahrajou některé písně, kvůli autoprským právům, nebo některé ožehávé chorály z německé historie.

0/0
4.3.2015 16:13
Foto

Š35t26ě33p33á82n 27B37i17c31e85r73a 6389132818126

A o tom to je

0/0
6.3.2015 11:47

J17i33ř26í 24L27e74b69d58u27š77k44a 7860173404226

To je zajímavé, když zadám na stránkách oné zmíněné agentury slovo Ukraina nebo Krym, tak se objeví No result found! Možná je to tím že se  zmíněná agentura zabývá něčím úplně jiným než výzkumem veřejného mínění na okupovaném Krymu...

0/0
6.3.2015 10:59

J43a22n 47R76y67c52h68t17á68ř 4607372542344

Jasně tvrdě do nich . . .  Francouzi tam přestanou vyvážet šneky a žáby, Italové špagety, Němci bratwurst, Slováci bryndzu a my knedlíky. . . . a to by bylo, aby je to nepoložilo  . . . nebo má západ v kapse ještě tvrdší opatření . .

+1/0
4.3.2015 10:50

J75i81n17d60ř45i84c18h 12Š16k57o23p68e20k 4395851970655

už by měl Západ začít, protože u Azovského moře prorusáci porušují příměří neustále a ignorují uzavřené příměří

0/0
4.3.2015 9:49

J89a47r89d30a 70B69r52a47b26e57n63e88c 1300454969966

a jak si myslíte, že západ začne? Kecy, kecy ale to ostatně dělá už teď. Ono pustit se do Ruska to není jako Afghánistán. A ani tam neuspěli, s ostudou odtáhli.

+1/−1
4.3.2015 10:14

J11i61n78d55ř94i36c34h 20Š41k28o54p83e57k 4765811610705

tak samozřejmě, že západ víc než na kecy nemá. Ale když už na víc nemá, mohl to rovnou příznat a ne měsíce ustupovat, aby se postupným ustupováním dostal stejně tam, kde by byl.

0/0
4.3.2015 11:44

J56i43ř24í 39Z54á21h47o17r96a 5683605482269

Taková jedinečná šance si poměřit konvenční zbraně a techniku a tahle ji zahodí. Asi jsme moc zpohodlněli.

Sankce jsou možná bolavější a účinnější, ale není to na nich vidět.

Podle mě to jde vše na vrub ukrajinců samotných, buďto si to nepřejí, nebo jsou tak neschopní si pomoc dohodnout.

+1/−1
4.3.2015 9:41

P19a12v63e22l 79S88t51u24p68k89a 9486743117280

Přiznejme si, že v otázce sankcí proti Rusku se stále ustupuje. Není dobře, že se Putinovi nabízí jejich omezení či zrušení pouze za plnění dohod z Minsku. Omezení či zrušení sankcí by správně mělo nastat až po vrácení zabraného území (včetně Krymu), úplného stažení za stále ještě platné státní hranice Ukrajiny a po vrácení všeho nakradeného majetku a vyplacení válečných reparací za zdevastované území a lidské životy. Putin a Lavrov by neměli být zváni na významná jednání a žádný státník by si s nimi neměl podávat ruku.

+1/−1
4.3.2015 9:34

P72e11t81r 67K55o50l40á48ř 2968667734701

Mně to připadá jako snaha Rusko těmito výhrůžkami vyprovokovat ...

+2/−2
4.3.2015 9:23

J24i90n76d22ř44i49c57h 42Š60k54o78p11e58k 4655691330485

jak můžeš vyprovokovat Rusko k něčemu, co už dávno dělalo před sankcemi/výhrůžkami ?

0/0
4.3.2015 9:53

J17i30ř84í 46B97u64š75e87k 8542807829

At si každá země EU rozhodne sama,zda chce vůči Rusku zavádět či zachovat sankce. At rozhodnou vlády v jednotlivých zemích, podle přání svých voličů.R^ To je DEMOKRACIE - svoboda volby.R^ V tom se jistě všichni shodneme.[>-]

+1/0
4.3.2015 9:19

J87a70n 14Š96v48a18d74l59e47n56k54a 9984279680

USA i západní země by Ukrajincům měly okamžitě dodat zbraňové systémy. Škoda, že to neprojde, ale je třeba rozmístit přímo jednotky NATO především v okolí Mariupolu, a dát tak Putinovi najevo, že už si nemůže z Ukrajiny ukrajovat kousek po kousku.

+1/−3
4.3.2015 8:57

R67a27i31n80e18r 89E80l17l10e89d46e87r 2343263369106

USA jsou uspesnejsi, v celem svete si ukrajeji cele zeme a regiony, ale to je zrejme vule bozi ? (Slova W.Bushe).

+1/0
4.3.2015 10:59

J33o89s67e73f 54Š88v49e81c 6625506894193

Koukám, máte přesně stejné názory jako Braun. Ať se rozpoutá další válka!

Už jen proto, že zbraňové systémy musí obsluhovat vyškolená obsluha. A tu Ukrajinci nemají a dlouho mít nebudou.

0/0
4.3.2015 11:33

M84i90r61o30s67l76a39v 46K54o17š45ť90á12l 4794708243604

OBSE není o nic akceschopnější než OSN. kromě toho Vladimir Voldemortovič všechny tyhle mírotvorné mezinárodní platformy používá leda tak při úhybných manévrech, jako maskovací clonu, která je zdarma po každého k použití. Když přijedou pozorovatelé, někam je pustí, jinam je nepustí a pokud i pak do svých zpráv napíšou něco nelichotivého, jakáž pomoc. Na kabát z ostudy je Rusko zvyklé prakticky odjakživa. Jediné, co s ním pohne a donutí ho k ústupkům je síla. S EU jednat nebude, protože EU žádnou silou nedisponuje. S Francií a Německem jedná, protože ví, že je může zastrašit a vyzkoušet jejich reakce. S USA by jednal, pokud by to bylo nutné, protože by mu nic jiného nezbývalo. Zatím se zdá, že vyhrává na body jednoduše proto, že nikdo ze západních lídrů nemá koule na to, aby mu to zarazil.

+1/−1
4.3.2015 8:50

J47i33ř64í 41B52u24š77e77k 8492287679

Porušení příměří na Donbasu vyvolá tvrdou reakci Západu, samozřejmě pokud to příměří poruší kyjevská vláda tak to neplatí;-D;-D;-DVEU

+6/−1
4.3.2015 8:45

J10a70n 32Š18l37é25g30l 8562850888543

No nejdřív bylo jedno příměří... za pár dní padlo letiště v Donbasu... pak bylo druhé a padlo Debalceve. Možná zkušenost ukázala, že příměří porušuje hlavně Ruská armáda.

+3/0
4.3.2015 8:48

J25i53ř76í 71B73u28š35e30k 8122667419

To první příměří zachránilo Porošenkovi zadek, protože se mu po ofenzivě povstalců zhroutila linie fronty, byl to zoufalý pokus Západu zachránit kyjevskou armádu před debaklemRv

+5/−1
4.3.2015 8:53

J85a47n 67Š96l88é24g62l 8602680158883

Pořád to neospravedlňuje, aby Rusáci ovládli letiště v Donbasu. V civilizované společnosti příměří znamená příměří, ale pro rusáky a araby to neplatí.

+1/−1
4.3.2015 9:00

J77a90n 41Š57v62a85d45l39e36n72k43a 9914179200

Stejně tak Debalceve. Už za to si Putin zasloužil další sankce a ne jen vyhrožování stylem: "Tak dobrá, Debalceve, ale ještě jednou a pak už ty sankce určitě přitvrdíme."

+2/−1
4.3.2015 9:01

A63l80e49x59a51n28d25r 10K67o83s83t49k40a 8352158926344

A ti na letišti nestříleli? A v Debalceve? Na příměří tam kašlaly obě strany. OBĚ.

+1/0
4.3.2015 9:50

J85i39ř26í 65B49u84š72e40k 8682517559

Vy, kdyby jste byl Doněcký nebo Luhanský povstalec tak, by jste jim to Debalcevo nechal, když jste je mohl usmažit na pánvi  a získat strategické město.Prostě to tam Kyjev projel a musel ustoupit, mohli to udržet a bylo by to jejich.

0/0
4.3.2015 9:55

R60a85d35o42v23a11n 26S85ý72k76o32r56a 6724225554200

V okamžiku kdy Putin dojednával Minsk2, uzavíraly 2 ruské tankové prapory a ruští  specnaz obklíčení Děbalceva. Tedy aspoň víme, čemu se při focení tak tlemil.

+3/−1
4.3.2015 8:30

J33o42s47e23f 51Š79v44e77c 6505326934123

Blaf! Stále měli Ukrajinci jednu cestu volnou... ovšem bez techniky. Jinak je mohli separatisté obklíčit a nechat vyhladovět.

+2/0
4.3.2015 11:28

P43a52v69e98l 42W37e88r53n10e72r 5792336138632

Jojo, pošleme ostrou petici - mimochodem, co takového si asi západní politici představují pod porušením příměří, aby byli ochotní připustit, že už to nsatalo?

Po příměří dobyté Děbalcevo jim nestačilo?

Pravidelné ostgřelování Peski nebo Širokina taky ne?

A co dobytí Mariupolu nebo Artěmivsku, Kramatorsku, to se určitě taky za porušení příměří nebude dát považovat, ne?

Tak snad Charkov. Melitopol nebo Oděsa? No možná. :-PRv

+1/−1
4.3.2015 8:25

D74a49n97i30e38l 14N79o51v56á91k 1891160246529

úmluva tzv. "Minsk 2" je de jure neplatná. Není co řešit a to,jak se obě bojující strany připravily na povelikonoční rozhodující boje zejména o Mariupol uvidíme.

0/0
4.3.2015 8:10

R11a20d60o61v24a20n 87S26ý45k24o67r79a 6504175674130

Ano, víme. Cokoliv kdy podepsalo Rusko bylo dříve či později Kremlem prohlášeno za bezcenný cár papíru.

+2/−1
4.3.2015 8:25

D71a78n14i33e18l 11N52o80v89á26k 1871200426909

dle ústav zúčasněných zemí je třeba ratifikace parlamenty těchto zemí., k čemuž nedošlo.:-P

0/0
4.3.2015 8:29

R40a68d17o29v91a64n 88S45ý15k28o26r62a 6154425334190

máte pravdu. sankce proti Rusku lze přijímat pouhým rozhodnutím vlád. tož pojďme do toho, ať může Rus býti hrd a mít z toho prd ;-D

+2/0
4.3.2015 8:33

D65a16n83i27e45l 53N19o21v25á10k 1661780716979

sankce nic nezmění a dohoda je neplatná.Tečka

0/0
4.3.2015 11:24

A31l76e83x54a82n97d71r 31K25o13s24t35k72a 8852178546944

Vyvolá tu reakci i porušení ze strany Kyjeva? Na příměří kašlaly OBĚ strany.

+5/−5
4.3.2015 8:04

D20a56n79i60e81l 36N24o55v86á59k 1951140916969

Ne.;-O

0/0
4.3.2015 8:23

A19l73e17x96a48n78d60r 58K35o47s43t90k79a 8132198796334

Ano, to je mi naprosto jasné. každému měřit jiným metrem.

+1/−2
4.3.2015 8:31

P95a48v75e27l 33W16e14r61n65e88r 5672756448602

Jasně - vždyť Kyjev po ukončení palby dobyl Děbalcevo.;-D

+1/0
4.3.2015 8:25

M45a16r35e92k 43R87y50t85z81k69o 3575975183619

Spousta zemí si svou existenci v průběhu času nějakým způsobem vybojovala - navíc s podporou jiných státních útvarů -a také by se to dalo svým způsobem nazvat separatismus. Zvláštní je, že kdysi se to bralo jako boj za svobodu, píší se o tom knížky a točí filmy. Kdežto v případě Donbasu se převážně mluví o terorismu a je nyní lhostejno, kdo tam bojuje.

Jako příklad:

USA - Válka o nezavislost na Velké Británii

Československo - separatismus v Rakousko-Uherské armádě

Indie - Nezávislost na Velké Británii

Mexiko a Jihoamerické státy - Nezávislost na Španělsku a Portugalsku

+1/−1
4.3.2015 7:54

V71á26c66l73a97v 57M24á44c44h93a 6699949122594

Dneska se nosí slovo terorista, Terorista je ten kdo nejde s námi a jde proti nám;-D Je to od dob pravku porád stejný, akorát teď máme větší klacek.

0/−1
4.3.2015 7:59

J82a45n 64Š28l79é94g40l 8692660818973

Navíc spousta zemí napadlo cizí státy. Německo - Polsko, SSSR - Maďarsko, SSSR - ČSSR a teď Rusko - Ukrajina. Všímáte si jak je tam pořád ta Moskva zapletená? I na tom Polsku se podílela.

+1/0
4.3.2015 8:46

J51a97n 59Š27v34a62d87l31e89n95k51a 9134419770

Jenže tohle není válka za nezávislost. Jde o to, že sousední stát ony regiony chce anektovat. Je to tudíž obyčejná územní expanze jednoho státu na úkor druhého.

+2/0
4.3.2015 8:54

J13i57n26d36ř64i44c89h 11Š23k61o19p33e74k 4185831560425

Českoslovenksu přišli na pomoc cizí armády, když se chtělo odtrhnout ?

0/0
4.3.2015 9:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.