Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prima schválně řadí reklamu do tichých míst pořadů, tvrdí vysílací rada

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání kontrolovala hlasitost televizních reklam. Konkrétně monitorovala Televizi Barrandov, Novu, Primu a ČT2. Ze závěru vyplynulo, že televize Prima záměrně vkládá reklamu do tichých míst pořadů. Televize Prima označila tvrzení rady za nepravdivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I80v39o 66L37a47d73e90n81b18e21r51g76e84r 3423393947616

Radilové radí, občas dají pokutu aby se neřeklo. Hlavně že mají tučnou výplatu. Vysílání máme v digitální a stejně je úroveň hlasitosti při reklamách na různých stanicích hodně rozdílná . . . [>-]

0/0
3.3.2015 22:40

D34a93n28i84e69l 79Ř21e54h81á97č57e81k 5657493711947

A jak je to s tou reklamou? Mám pocit, že kdysi Železný říkal, že reklama může být až od 40 minut pořadu, takže v seriálu byla jednou. Teď tam jsou nacpané dvě.

+1/0
3.3.2015 20:25

B60r66o64n41i96s57l44a26v 55G82a24b35r28y88š 6335784760

Jenže každý ví, že Železný stárne, Železný stárne... ;-D

+2/0
3.3.2015 21:28

P73e80t45r 46M35i20c59h55a81l64č75í42k 9987526719793

V TV stejně nikdy nic nedávají. Lepší je se věnovat užitečnější činnosti než sedět, jíst, a tupě čumět.

0/−2
3.3.2015 18:52

P80e34t74r 73H62a63n76á58k 8121384866657

Me na CT reklamy ve filmech chybi , protoze si nemam kdy skocit pro lahvace nebo se vycurat ... ;-)

+4/0
3.3.2015 17:49

M85a36r92t73i78n 14V90á67v36r58a 2340553159

Nechápu proč konzumovat filmy z televize. Nuceně se dívat v době, kterou někdo cizí vymyslel a ještě ztrácet čas u reklam? A pak na to ještě nadávat?

V minulosti bych to chápal, nebyla jiná možnost, ale dnes? V 21. století by mě už nikdo nedonutil. Vždyť je tolik možností jak se dívat, kdy chci já a bez reklam!

+3/−1
3.3.2015 17:37

P85a25v92e68l 82Š56u39l52c 5542466647582

Je jasné, že původní myšlenka na omezení hlasitosti při vysílání reklamního bloku nebyla špatná, pokud se ovšem zákon napíše tak, že se dá vyložit pěti různými způsoby a bez vážnějších sankcí tak je bohužel všechno špatně. No a reklama je to poslední co mě tady v té naší malé zemi s..e[>-]

+2/0
3.3.2015 17:24

A14l24e19x 14Š85t44a96j33n92e69r 7541714115633

Zlatý archiv. Film a jiné koukám půl hodiny až hodinu po začátku a reklamy vycvakávám. In time sleduju jen sport.

0/0
3.3.2015 17:19

J93o60s13e53f 32N10o28v67a76k 5478832896288

Zjistil jsem, že jakmile při sledování filmu vyskočí reklama, ztrácím zájem. Televizi sleduju jen ze záznamu s vystříhanými reklamami.

Výborná úspora času!

+6/−1
3.3.2015 17:00

J88i38ř25í 73L89i81e62t49a23v36e32c 8213269703309

Já zase při reklamě přepínám.

+4/0
3.3.2015 17:05

J29i61ř77í 48N11e23u63m39e45i46s70t30e95r 2252255763801

Uspořený čas vynaložíte na to vystřihávání, nebo jak to děláte!

+2/0
3.3.2015 17:34

J39i65ř42í 85N89e14u78m50e14i19s72t95e56r 2602765623331

?

0/0
3.3.2015 17:34

Š97t29ě77p72á38n 74V73a84n37ě52k 3203419527967

Že by se to vystříhalo automaticky? :-P

0/0
3.3.2015 23:19

J21a54n 40M85a14j87z79n39e57r 1986977966142

špatnej zákon, musí to být jasně dané, že hlasitost reklamy nebo znělky nesmí být hlasitější, než posledních X sekund filmu/pořadu. A je to

+5/−2
3.3.2015 17:00

M90a42r88o85š 92P67o72l27i94a97k 1172106897686

spatnej zakon to kazdopadne je, ... zasahuje do soukromeho vysilani ... az bude stat dotovat soukrome televize pak by byl zakon mozna v poradku. Jinak je to jen buzeraze a omezovani a diktatorstvi.[>-]EURv

+2/−2
3.3.2015 17:01

J10a61n 60P68r18o60v21a60z50n25í73k 6718744520681

Nevyhovuje vám rozdíl hlasitosti reklamy a pořadu? Nedívejte se na to a nemusíte to řešit zákazy, jednoduché.

+2/−1
3.3.2015 17:18

V71á78c74l40a70v 81P52a47v66e26l 9730795791259

Jak jednoduchý a výborný nápad! Jenže tady to ušili tak, aby se vlk nažral...

0/0
3.3.2015 17:25

J56a32r85o24m28í78r 76C95o40u88f46a92l 6409905734226

Uplne nejlepsi je sponzor reklamni znelky.

0/0
3.3.2015 16:56

T31o92m30á57š 33H29e41r68t28i85g 4570246935515

Aha... takže zase zákon k hov.. Rv

+2/−1
3.3.2015 16:49

L44u80d40ě44k 93H91l87á57v55k72a 2905744485858

Kterej ajnštajn si v době dálkového ovládání myslí, že se někdo dívá na reklamu ?

+4/−2
3.3.2015 16:40

M93i76l51a60n 73M53a94r79k58l 7312914379906

no jo, ale i s ovladačem netuším, že mi tam skočí reklama a pokud v pořadu tichá scéna a najednou naskočí hlasitá reklama, tak než se chopím ovladače, tak už sem dávno vylekanej. O tom to je

+10/0
3.3.2015 16:42

L26u94d42ě31k 62H12l87á54v64k61a 2945964805348

Nevím jak kdo, ale já si z leknutí ještě nikdy nic nekoupil.

+4/−1
3.3.2015 16:50

M72i47l56a66n 58M80a55r73k50l 7432954499496

nepochopil. O reklamu samotnou jde v tomto případě až úplně na poslední místě

+5/0
3.3.2015 16:56
Foto

S55t63á31ň18a 52K65o11m70o61r22o50u38s71o59v40á 3385253567639

Pssst - to je jako tady8-o8-o:-)

0/0
3.3.2015 17:20
Foto

P91a29v31e42l 12P64e42c56h 9448511536977

A není to třeba naopak, že Prima vkládá reklamu prostě tam, kam ji vyjde, zatímco ostatní vkládají reklamu schválně do těch nejnapínavějších momentů, které jsou tedy zvukově nejvýraznější? ;-D Ne, nedělám si iluze. Jen si říkám, že spousty zjištění se dá vyložit více způsoby.

+3/−1
3.3.2015 16:34

P35a22v62e41l 90S43l52a51m40a 9799622211347

Jako ostatně kde kdo, cpete tu reklamu kam se dá i nedáRv

+3/0
3.3.2015 16:33

L16u38k85á30š 25M45u35l86l41e57r 2297342302295

Nejsem fanoušek reklam, ale vím, že kdyby tam nebyly, nebyly by v televizi ani filmy, seriály nebo zprávy, takže z toho důvodu mi nevadí ;-)R^

+4/−6
3.3.2015 16:32

L53u19b19o65m28í17r 23S25a25z19e27č48e94k 1711143330214

Ale byly, jen by nebyly ty ceny vyšroubované tak nahoru!

+4/0
3.3.2015 16:51

M65a20r17o95š 36P56o35l29i16a28k 1212926647426

A z ceho by televize zila kdyz ne z reklam ? 8-o

0/−1
3.3.2015 17:03

P17a70v24e98l 41S30l23a44m13a 9219892221767

Ale jo, klidně koukejte na 50 minut reklamy a 10 minut filmu;-D

+1/−2
3.3.2015 17:07

R13o75m49a63n 82Č18e45c62h23u22r33a 6262629837469

Kup si hodinky...

0/0
3.3.2015 22:06

J22a88n 12B32a60r75t19u77š79k71a 7716121971313

Kdy asi zadavatelé reklamy udělají průzkum kolik diváků během "reklamní přestávky" přepne jinam a nebo si "odskočí", čili je nesledují? Počínání Primy a jim podobných mohou ovlivnit jen a jen zadavatelé reklam na základě sledovanosti

+3/0
3.3.2015 16:31

J16i95r15i 24B78e31c52v65a63r 7372839286

Tak možná proto si zadavatelé vynutili na různých kanálech reklamy ve shodný čas! Pak totiž jednoduše není kam přepnout.. ;-€

+1/0
3.3.2015 17:43

M78i93c57h90a81l 78P46a76v31l24á18t 9663603104939

To je banalita. Spis by mne zajimalo, kdy CT konecne prestane vysilat reklamu. Kdyz uz jeji provoz musim nedobrovolne platit primo.

0/0
3.3.2015 16:27

P96a69v90e20l 16Š47e41d17ý 2268276122835

Jen hlupák koupí něco na základě reklamy. Protože - reklama v televizi je tak drahá, že je jasné že to co reklamuje je předražené. Viz obyčejné žvýkačky - minuta reklamy je za cca 100 000,- žvýkačky za nevím 10,-Kč ? takže co žvýkáte - hnůj za pár halířů

+8/−1
3.3.2015 16:26

O61l93d55ř34i73c48h 42K95o25l30á88ř 8895928655315

Hlavně, že všechny přední stanice mají reklamu ve stejný čas. Jasná dohoda mezi nimi aby divák neměl možnost přepnout na jiný kanál a musel sledovat reklamu!!!

+16/0
3.3.2015 16:25

J47o62s78e37f 54N95o72v27a77k 5798472866408

Stačí jedoduchý script - konkurence hodila reklamu, počkej na střih ve filmu a hoď ji tam taky. On ten script není až tak jednoduchý, musí dávat reklamu v souladu s požadavky zákazníků, ale rámcově to tak nějak funguje.

+1/−1
3.3.2015 17:03

Z72d78e93n83ě81k 74D88u43b28e28c13k77ý 3767794110278

Je to trochu jinak

presne casy reklam si voli zadavatele a az na vyjimky je maji odvysilane temer na vterinu presne

Ale proc na Prime vychazeji do ''ticha'' nevim,ovsem zaridit to jde

+1/0
3.3.2015 17:36

J49i26r40i 24B38e78c49v15a33r 7482599616

Jestli se nepletu, tak jsou nějaké úseky, kde reklama být nesmí - pár minut od začátku či minimální čas od předchozí reklamy, možná i čas od konce. Ale jistě to nevím.

0/0
3.3.2015 17:40

Z56d70e61n58ě38k 88D25u20b97e80c48k34ý 3127534290438

mate pravdu,ovsem presny cas mi znam neni

a vyhledavat to nebudu

0/0
3.3.2015 21:57

P74e58t77r 25K70ř98í37ž 2633164711121

Jsou to zm*di to je jasny, ale zase kdyz mate reklamni bloky co jsou skoro delsi nez obsah mezi nimi tak je tezky se netrefit :)

0/0
3.3.2015 23:08

J92a39r88o59s43l25a36v 86H57u66m54l 6494866630892

Chtěl bych upozornit zadavatele reklam, že v mém případě to jsou to vyhozené peníze, jelikož tv okamžitě přepnu na jiný program a pokud není zbytí, tak se dojdu vymočit. Je pravda, že v případě soukromých tv si někdy připadám jako prostatik.

+14/0
3.3.2015 16:23
Foto

S28t67á77ň16a 22K83o59m16o39r74o69u43s89o56v42á 3965513657869

A já, protože mám doma peoplemetr, tak ještě "opustím místnost" a oni to vidí ;-D;-D

+2/0
3.3.2015 16:28

L31u80b18o30m14í19r 74S65a71z75e30č18e90k 1601793790684

Jasně, jen Jarda močí pod gauč!

+1/0
3.3.2015 16:52
Foto

S85t10á58ň27a 43K32o59m84o73r80o46u39s25o69v13á 3825983417199

Proto jsem tam dala uvozovky, neboť tak to je v manuálu. A pan Huml jasně píše, že se dojde vymočit.

0/0
3.3.2015 17:18

I20v47a72n96a 46M28á87l39k19o65v78á 4818202752720

Já mám u ruky knížku nebo časopis a v době reklamy si čtu,protože přepnout se nedá,jak uvedl pan Kolář,Kdyby aspoň byly reklamy jen jednou během filmu,ale každou chvíli je to na zabití,nedá se pořádně na nic soustředit.

0/0
3.3.2015 17:09

L21u51k17á68š 87O57m58á45č40k37a 5381364561166

Komerční televize nesleduji, takže mě tento úsměvný problém netrápí. :-) Doporučuji všem.

0/−1
3.3.2015 16:23

M26a34r90e29k 70V69o31k22á12l 1226984555919

nejhorší je, když si večer sednu v klidu k reklamám, a oni mi do toho neočekávaně pustí film

+34/0
3.3.2015 16:15
Foto

S49t29á94ň97a 36K62o51m57o61r75o39u53s60o60v11á 3425683187909

A ještě tiše;-O;-D

+12/0
3.3.2015 16:16

P41a33v91e40l 86S62m48o16l50e98k 2487937692413

R^

+2/0
3.3.2015 17:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.