Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prima schválně řadí reklamu do tichých míst pořadů, tvrdí vysílací rada

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání kontrolovala hlasitost televizních reklam. Konkrétně monitorovala Televizi Barrandov, Novu, Primu a ČT2. Ze závěru vyplynulo, že televize Prima záměrně vkládá reklamu do tichých míst pořadů. Televize Prima označila tvrzení rady za nepravdivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I76v57o 40L32a58d56e97n70b16e91r96g97e70r 3253963647696

Radilové radí, občas dají pokutu aby se neřeklo. Hlavně že mají tučnou výplatu. Vysílání máme v digitální a stejně je úroveň hlasitosti při reklamách na různých stanicích hodně rozdílná . . . [>-]

0/0
3.3.2015 22:40

D36a52n22i79e12l 74Ř32e14h66á97č62e36k 5347213491367

A jak je to s tou reklamou? Mám pocit, že kdysi Železný říkal, že reklama může být až od 40 minut pořadu, takže v seriálu byla jednou. Teď tam jsou nacpané dvě.

+1/0
3.3.2015 20:25
Foto

B19r84o32n97i35s49l80a41v 91G87a43b75r82y49š 2152299701

Jenže každý ví, že Železný stárne, Železný stárne... ;-D

+2/0
3.3.2015 21:28

P55e77t24r 32M40i73c81h18a27l90č57í44k 9447806799573

V TV stejně nikdy nic nedávají. Lepší je se věnovat užitečnější činnosti než sedět, jíst, a tupě čumět.

0/−2
3.3.2015 18:52

P70e61t39r 74H65a43n85á71k 8801864236417

Me na CT reklamy ve filmech chybi , protoze si nemam kdy skocit pro lahvace nebo se vycurat ... ;-)

+4/0
3.3.2015 17:49

M55a30r27t92i43n 64V78á42v34r13a 2780203499

Nechápu proč konzumovat filmy z televize. Nuceně se dívat v době, kterou někdo cizí vymyslel a ještě ztrácet čas u reklam? A pak na to ještě nadávat?

V minulosti bych to chápal, nebyla jiná možnost, ale dnes? V 21. století by mě už nikdo nedonutil. Vždyť je tolik možností jak se dívat, kdy chci já a bez reklam!

+3/−1
3.3.2015 17:37

P89a17v58e32l 96Š57u16l62c 5282216877742

Je jasné, že původní myšlenka na omezení hlasitosti při vysílání reklamního bloku nebyla špatná, pokud se ovšem zákon napíše tak, že se dá vyložit pěti různými způsoby a bez vážnějších sankcí tak je bohužel všechno špatně. No a reklama je to poslední co mě tady v té naší malé zemi s..e[>-]

+2/0
3.3.2015 17:24

A53l15e21x 91Š51t51a52j60n50e61r 7961734645103

Zlatý archiv. Film a jiné koukám půl hodiny až hodinu po začátku a reklamy vycvakávám. In time sleduju jen sport.

0/0
3.3.2015 17:19

J78o12s46e32f 67N81o29v34a74k 5368372496828

Zjistil jsem, že jakmile při sledování filmu vyskočí reklama, ztrácím zájem. Televizi sleduju jen ze záznamu s vystříhanými reklamami.

Výborná úspora času!

+6/−1
3.3.2015 17:00

J38i17ř77í 37L18i38e27t88a59v67e50c 8813619353599

Já zase při reklamě přepínám.

+4/0
3.3.2015 17:05

J98i38ř20í 84N67e95u77m14e25i94s53t15e55r 2282395843641

Uspořený čas vynaložíte na to vystřihávání, nebo jak to děláte!

+2/0
3.3.2015 17:34

J12i67ř24í 52N71e33u87m44e46i21s29t43e95r 2492155563681

?

0/0
3.3.2015 17:34

Š35t46ě25p52á81n 86V60a13n61ě42k 3643329717697

Že by se to vystříhalo automaticky? :-P

0/0
3.3.2015 23:19

J29a82n 85M79a93j21z17n36e15r 1326497306832

špatnej zákon, musí to být jasně dané, že hlasitost reklamy nebo znělky nesmí být hlasitější, než posledních X sekund filmu/pořadu. A je to

+5/−2
3.3.2015 17:00

M58a69r29o55š 48P58o85l92i92a68k 1212306797626

spatnej zakon to kazdopadne je, ... zasahuje do soukromeho vysilani ... az bude stat dotovat soukrome televize pak by byl zakon mozna v poradku. Jinak je to jen buzeraze a omezovani a diktatorstvi.[>-]EURv

+2/−2
3.3.2015 17:01

J48a19n 89P33r21o73v50a98z60n19í68k 6218444610981

Nevyhovuje vám rozdíl hlasitosti reklamy a pořadu? Nedívejte se na to a nemusíte to řešit zákazy, jednoduché.

+2/−1
3.3.2015 17:18

V41á91c12l60a12v 11P43a42v86e25l 9730845761369

Jak jednoduchý a výborný nápad! Jenže tady to ušili tak, aby se vlk nažral...

0/0
3.3.2015 17:25

J23a73r59o23m57í67r 26C24o98u37f55a43l 6599185194856

Uplne nejlepsi je sponzor reklamni znelky.

0/0
3.3.2015 16:56

T34o93m61á76š 19H68e76r61t15i76g 4130176475885

Aha... takže zase zákon k hov.. Rv

+2/−1
3.3.2015 16:49

L72u71d47ě45k 19H96l86á93v81k27a 2925734155688

Kterej ajnštajn si v době dálkového ovládání myslí, že se někdo dívá na reklamu ?

+4/−2
3.3.2015 16:40

M50i34l32a11n 86M59a60r82k74l 1458646908

no jo, ale i s ovladačem netuším, že mi tam skočí reklama a pokud v pořadu tichá scéna a najednou naskočí hlasitá reklama, tak než se chopím ovladače, tak už sem dávno vylekanej. O tom to je

+10/0
3.3.2015 16:42

L45u94d61ě49k 20H90l89á66v69k86a 2695734755408

Nevím jak kdo, ale já si z leknutí ještě nikdy nic nekoupil.

+4/−1
3.3.2015 16:50

M36i40l21a44n 83M44a63r18k20l 1798536128

nepochopil. O reklamu samotnou jde v tomto případě až úplně na poslední místě

+5/0
3.3.2015 16:56
Foto

S29t86á37ň89a 96K11o80m28o60r90o41u42s16o11v83á 3475973637649

Pssst - to je jako tady8-o8-o:-)

0/0
3.3.2015 17:20
Foto

P58a34v56e33l 30P70e39c61h 9298361376837

A není to třeba naopak, že Prima vkládá reklamu prostě tam, kam ji vyjde, zatímco ostatní vkládají reklamu schválně do těch nejnapínavějších momentů, které jsou tedy zvukově nejvýraznější? ;-D Ne, nedělám si iluze. Jen si říkám, že spousty zjištění se dá vyložit více způsoby.

+3/−1
3.3.2015 16:34

P80a95v18e71l 13S38l78a88m67a 9929572781447

Jako ostatně kde kdo, cpete tu reklamu kam se dá i nedáRv

+3/0
3.3.2015 16:33

L97u78k37á81š 60M25u19l56l25e93r 2777722622175

Nejsem fanoušek reklam, ale vím, že kdyby tam nebyly, nebyly by v televizi ani filmy, seriály nebo zprávy, takže z toho důvodu mi nevadí ;-)R^

+4/−6
3.3.2015 16:32

L28u66b49o60m90í32r 16S59a46z96e39č80e18k 7289738955643

Ale byly, jen by nebyly ty ceny vyšroubované tak nahoru!

+4/0
3.3.2015 16:51

M75a76r88o31š 91P12o78l68i20a27k 1372656117406

A z ceho by televize zila kdyz ne z reklam ? 8-o

0/−1
3.3.2015 17:03

P97a49v31e59l 31S28l42a66m56a 9379472421407

Ale jo, klidně koukejte na 50 minut reklamy a 10 minut filmu;-D

+1/−2
3.3.2015 17:07

R52o78m17a89n 81Č28e39c11h94u72r84a 6362649697909

Kup si hodinky...

0/0
3.3.2015 22:06

J79a15n 78B93a45r66t40u40š85k68a 7516771321193

Kdy asi zadavatelé reklamy udělají průzkum kolik diváků během "reklamní přestávky" přepne jinam a nebo si "odskočí", čili je nesledují? Počínání Primy a jim podobných mohou ovlivnit jen a jen zadavatelé reklam na základě sledovanosti

+3/0
3.3.2015 16:31

J30i61r83i 58B71e36c88v13a36r 7542479706

Tak možná proto si zadavatelé vynutili na různých kanálech reklamy ve shodný čas! Pak totiž jednoduše není kam přepnout.. ;-€

+1/0
3.3.2015 17:43

M38i13c75h46a33l 66P57a50v85l50á57t 9533963724219

To je banalita. Spis by mne zajimalo, kdy CT konecne prestane vysilat reklamu. Kdyz uz jeji provoz musim nedobrovolne platit primo.

0/0
3.3.2015 16:27

P48a30v31e40l 49Š16e90d73ý 2218116762925

Jen hlupák koupí něco na základě reklamy. Protože - reklama v televizi je tak drahá, že je jasné že to co reklamuje je předražené. Viz obyčejné žvýkačky - minuta reklamy je za cca 100 000,- žvýkačky za nevím 10,-Kč ? takže co žvýkáte - hnůj za pár halířů

+8/−1
3.3.2015 16:26

O42l11d75ř77i34c55h 73K37o37l63á49ř 8445848295815

Hlavně, že všechny přední stanice mají reklamu ve stejný čas. Jasná dohoda mezi nimi aby divák neměl možnost přepnout na jiný kanál a musel sledovat reklamu!!!

+16/0
3.3.2015 16:25

J33o78s13e39f 61N97o24v50a82k 5158242966648

Stačí jedoduchý script - konkurence hodila reklamu, počkej na střih ve filmu a hoď ji tam taky. On ten script není až tak jednoduchý, musí dávat reklamu v souladu s požadavky zákazníků, ale rámcově to tak nějak funguje.

+1/−1
3.3.2015 17:03

Z47d38e64n45ě55k 72D25u48b19e72c33k96ý 3337444830838

Je to trochu jinak

presne casy reklam si voli zadavatele a az na vyjimky je maji odvysilane temer na vterinu presne

Ale proc na Prime vychazeji do ''ticha'' nevim,ovsem zaridit to jde

+1/0
3.3.2015 17:36

J79i85r54i 30B34e67c94v17a70r 7252949276

Jestli se nepletu, tak jsou nějaké úseky, kde reklama být nesmí - pár minut od začátku či minimální čas od předchozí reklamy, možná i čas od konce. Ale jistě to nevím.

0/0
3.3.2015 17:40

Z59d92e72n19ě58k 18D89u97b98e13c88k22ý 3147424230158

mate pravdu,ovsem presny cas mi znam neni

a vyhledavat to nebudu

0/0
3.3.2015 21:57

P78e41t38r 62K40ř66í12ž 2283684761401

Jsou to zm*di to je jasny, ale zase kdyz mate reklamni bloky co jsou skoro delsi nez obsah mezi nimi tak je tezky se netrefit :)

0/0
3.3.2015 23:08

J78a43r56o74s39l77a96v 87H26u10m24l 6484246540852

Chtěl bych upozornit zadavatele reklam, že v mém případě to jsou to vyhozené peníze, jelikož tv okamžitě přepnu na jiný program a pokud není zbytí, tak se dojdu vymočit. Je pravda, že v případě soukromých tv si někdy připadám jako prostatik.

+14/0
3.3.2015 16:23
Foto

S84t76á95ň42a 25K90o54m88o37r38o85u41s86o92v89á 3535493807769

A já, protože mám doma peoplemetr, tak ještě "opustím místnost" a oni to vidí ;-D;-D

+2/0
3.3.2015 16:28

L21u63b51o38m59í43r 16S53a95z15e64č92e23k 7189538815353

Jasně, jen Jarda močí pod gauč!

+1/0
3.3.2015 16:52
Foto

S31t36á60ň48a 33K54o28m45o52r45o20u94s36o55v73á 3665463437319

Proto jsem tam dala uvozovky, neboť tak to je v manuálu. A pan Huml jasně píše, že se dojde vymočit.

0/0
3.3.2015 17:18

I42v47a46n97a 19M47á57l82k72o44v71á 4338422212630

Já mám u ruky knížku nebo časopis a v době reklamy si čtu,protože přepnout se nedá,jak uvedl pan Kolář,Kdyby aspoň byly reklamy jen jednou během filmu,ale každou chvíli je to na zabití,nedá se pořádně na nic soustředit.

0/0
3.3.2015 17:09

L32u23k30á38š 86O19m33á92č16k97a 5951574691586

Komerční televize nesleduji, takže mě tento úsměvný problém netrápí. :-) Doporučuji všem.

0/−1
3.3.2015 16:23

M90a36r76e74k 32V49o87k83á38l 1516114745709

nejhorší je, když si večer sednu v klidu k reklamám, a oni mi do toho neočekávaně pustí film

+34/0
3.3.2015 16:15
Foto

S55t10á80ň21a 76K83o71m33o60r46o18u55s21o19v54á 3405103227889

A ještě tiše;-O;-D

+12/0
3.3.2015 16:16

P87a34v80e18l 94S58m20o71l75e47k 2847777362213

R^

+2/0
3.3.2015 17:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.