Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prima schválně řadí reklamu do tichých míst pořadů, tvrdí vysílací rada

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání kontrolovala hlasitost televizních reklam. Konkrétně monitorovala Televizi Barrandov, Novu, Primu a ČT2. Ze závěru vyplynulo, že televize Prima záměrně vkládá reklamu do tichých míst pořadů. Televize Prima označila tvrzení rady za nepravdivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I65v62o 51L60a66d93e13n24b89e87r18g60e36r 3973123777156

Radilové radí, občas dají pokutu aby se neřeklo. Hlavně že mají tučnou výplatu. Vysílání máme v digitální a stejně je úroveň hlasitosti při reklamách na různých stanicích hodně rozdílná . . . [>-]

0/0
3.3.2015 22:40

D61a97n35i68e13l 17Ř43e11h39á59č71e43k 5487133671257

A jak je to s tou reklamou? Mám pocit, že kdysi Železný říkal, že reklama může být až od 40 minut pořadu, takže v seriálu byla jednou. Teď tam jsou nacpané dvě.

+1/0
3.3.2015 20:25
Foto

B19r73o93n87i69s45l87a94v 11G24a30b56r50y80š 2142719591

Jenže každý ví, že Železný stárne, Železný stárne... ;-D

+2/0
3.3.2015 21:28

P90e90t98r 52M67i57c29h49a30l17č31í69k 9757856299923

V TV stejně nikdy nic nedávají. Lepší je se věnovat užitečnější činnosti než sedět, jíst, a tupě čumět.

0/−2
3.3.2015 18:52

P51e61t14r 24H17a68n73á13k 8331544826607

Me na CT reklamy ve filmech chybi , protoze si nemam kdy skocit pro lahvace nebo se vycurat ... ;-)

+4/0
3.3.2015 17:49

M91a29r35t86i21n 51V56á14v24r56a 2600543539

Nechápu proč konzumovat filmy z televize. Nuceně se dívat v době, kterou někdo cizí vymyslel a ještě ztrácet čas u reklam? A pak na to ještě nadávat?

V minulosti bych to chápal, nebyla jiná možnost, ale dnes? V 21. století by mě už nikdo nedonutil. Vždyť je tolik možností jak se dívat, kdy chci já a bez reklam!

+3/−1
3.3.2015 17:37

P66a62v24e27l 29Š25u93l37c 5152886767882

Je jasné, že původní myšlenka na omezení hlasitosti při vysílání reklamního bloku nebyla špatná, pokud se ovšem zákon napíše tak, že se dá vyložit pěti různými způsoby a bez vážnějších sankcí tak je bohužel všechno špatně. No a reklama je to poslední co mě tady v té naší malé zemi s..e[>-]

+2/0
3.3.2015 17:24

A64l90e27x 87Š75t97a84j96n36e29r 7941294205283

Zlatý archiv. Film a jiné koukám půl hodiny až hodinu po začátku a reklamy vycvakávám. In time sleduju jen sport.

0/0
3.3.2015 17:19

J82o74s71e62f 40N30o35v14a21k 5838632636708

Zjistil jsem, že jakmile při sledování filmu vyskočí reklama, ztrácím zájem. Televizi sleduju jen ze záznamu s vystříhanými reklamami.

Výborná úspora času!

+6/−1
3.3.2015 17:00

J75i23ř53í 93L97i34e29t80a86v43e83c 8293929943209

Já zase při reklamě přepínám.

+4/0
3.3.2015 17:05

J42i23ř65í 91N47e29u25m27e96i21s86t65e56r 2272665823511

Uspořený čas vynaložíte na to vystřihávání, nebo jak to děláte!

+2/0
3.3.2015 17:34

J94i53ř42í 66N24e15u95m21e92i95s73t83e55r 2642215543281

?

0/0
3.3.2015 17:34

Š95t40ě16p68á20n 48V96a97n30ě54k 3753519867497

Že by se to vystříhalo automaticky? :-P

0/0
3.3.2015 23:19

J75a25n 94M40a83j56z65n40e17r 1896837136262

špatnej zákon, musí to být jasně dané, že hlasitost reklamy nebo znělky nesmí být hlasitější, než posledních X sekund filmu/pořadu. A je to

+5/−2
3.3.2015 17:00

M54a27r73o86š 60P49o93l51i74a82k 1292466807316

spatnej zakon to kazdopadne je, ... zasahuje do soukromeho vysilani ... az bude stat dotovat soukrome televize pak by byl zakon mozna v poradku. Jinak je to jen buzeraze a omezovani a diktatorstvi.[>-]EURv

+2/−2
3.3.2015 17:01

J88a32n 71P37r46o34v78a22z77n18í88k 6488654120871

Nevyhovuje vám rozdíl hlasitosti reklamy a pořadu? Nedívejte se na to a nemusíte to řešit zákazy, jednoduché.

+2/−1
3.3.2015 17:18

V49á31c64l93a92v 79P34a43v93e35l 9570445741929

Jak jednoduchý a výborný nápad! Jenže tady to ušili tak, aby se vlk nažral...

0/0
3.3.2015 17:25

J95a58r59o62m66í43r 67C79o53u58f33a14l 6769185834476

Uplne nejlepsi je sponzor reklamni znelky.

0/0
3.3.2015 16:56

T93o47m15á12š 52H27e35r52t10i95g 4550376465785

Aha... takže zase zákon k hov.. Rv

+2/−1
3.3.2015 16:49

L11u59d85ě25k 29H57l36á80v32k43a 2185944725408

Kterej ajnštajn si v době dálkového ovládání myslí, že se někdo dívá na reklamu ?

+4/−2
3.3.2015 16:40

M88i26l70a49n 95M10a87r51k42l 1318746708

no jo, ale i s ovladačem netuším, že mi tam skočí reklama a pokud v pořadu tichá scéna a najednou naskočí hlasitá reklama, tak než se chopím ovladače, tak už sem dávno vylekanej. O tom to je

+10/0
3.3.2015 16:42

L15u58d65ě21k 15H31l10á52v98k47a 2875574595578

Nevím jak kdo, ale já si z leknutí ještě nikdy nic nekoupil.

+4/−1
3.3.2015 16:50

M65i70l13a96n 16M79a86r45k36l 1388566588

nepochopil. O reklamu samotnou jde v tomto případě až úplně na poslední místě

+5/0
3.3.2015 16:56

S37t57á37ň68a 38K20o54m23o97r70o69u27s21o17v52á 3735923117689

Pssst - to je jako tady8-o8-o:-)

0/0
3.3.2015 17:20
Foto

P21a91v39e38l 83P54e35c50h 9878341786307

A není to třeba naopak, že Prima vkládá reklamu prostě tam, kam ji vyjde, zatímco ostatní vkládají reklamu schválně do těch nejnapínavějších momentů, které jsou tedy zvukově nejvýraznější? ;-D Ne, nedělám si iluze. Jen si říkám, že spousty zjištění se dá vyložit více způsoby.

+3/−1
3.3.2015 16:34

P19a61v76e72l 72S82l69a36m43a 9439602861957

Jako ostatně kde kdo, cpete tu reklamu kam se dá i nedáRv

+3/0
3.3.2015 16:33

L52u90k88á63š 16M93u43l67l27e64r 2297972732825

Nejsem fanoušek reklam, ale vím, že kdyby tam nebyly, nebyly by v televizi ani filmy, seriály nebo zprávy, takže z toho důvodu mi nevadí ;-)R^

+4/−6
3.3.2015 16:32

L43u86b32o29m44í77r 61S17a50z47e44č68e13k 7659678345593

Ale byly, jen by nebyly ty ceny vyšroubované tak nahoru!

+4/0
3.3.2015 16:51

M15a43r85o91š 64P70o44l92i90a20k 1122536427776

A z ceho by televize zila kdyz ne z reklam ? 8-o

0/−1
3.3.2015 17:03

P98a89v49e82l 13S23l98a82m35a 9889122531547

Ale jo, klidně koukejte na 50 minut reklamy a 10 minut filmu;-D

+1/−2
3.3.2015 17:07

R93o12m37a75n 43Č67e58c85h22u80r27a 6712519387389

Kup si hodinky...

0/0
3.3.2015 22:06

J33a75n 17B73a71r48t54u29š30k61a 7536341751793

Kdy asi zadavatelé reklamy udělají průzkum kolik diváků během "reklamní přestávky" přepne jinam a nebo si "odskočí", čili je nesledují? Počínání Primy a jim podobných mohou ovlivnit jen a jen zadavatelé reklam na základě sledovanosti

+3/0
3.3.2015 16:31

J19i76r41i 65B24e76c43v94a56r 7642279716

Tak možná proto si zadavatelé vynutili na různých kanálech reklamy ve shodný čas! Pak totiž jednoduše není kam přepnout.. ;-€

+1/0
3.3.2015 17:43

M42i17c93h20a72l 23P55a41v22l26á16t 9303813514889

To je banalita. Spis by mne zajimalo, kdy CT konecne prestane vysilat reklamu. Kdyz uz jeji provoz musim nedobrovolne platit primo.

0/0
3.3.2015 16:27

P68a58v68e61l 38Š53e43d19ý 2128586892925

Jen hlupák koupí něco na základě reklamy. Protože - reklama v televizi je tak drahá, že je jasné že to co reklamuje je předražené. Viz obyčejné žvýkačky - minuta reklamy je za cca 100 000,- žvýkačky za nevím 10,-Kč ? takže co žvýkáte - hnůj za pár halířů

+8/−1
3.3.2015 16:26

O68l51d25ř25i35c84h 63K81o30l11á70ř 8295748155975

Hlavně, že všechny přední stanice mají reklamu ve stejný čas. Jasná dohoda mezi nimi aby divák neměl možnost přepnout na jiný kanál a musel sledovat reklamu!!!

+16/0
3.3.2015 16:25

J32o83s27e32f 91N86o61v59a32k 5278122846978

Stačí jedoduchý script - konkurence hodila reklamu, počkej na střih ve filmu a hoď ji tam taky. On ten script není až tak jednoduchý, musí dávat reklamu v souladu s požadavky zákazníků, ale rámcově to tak nějak funguje.

+1/−1
3.3.2015 17:03

Z97d91e60n82ě30k 86D88u95b11e80c45k28ý 3687684850978

Je to trochu jinak

presne casy reklam si voli zadavatele a az na vyjimky je maji odvysilane temer na vterinu presne

Ale proc na Prime vychazeji do ''ticha'' nevim,ovsem zaridit to jde

+1/0
3.3.2015 17:36

J38i92r55i 39B30e59c90v79a65r 7122409196

Jestli se nepletu, tak jsou nějaké úseky, kde reklama být nesmí - pár minut od začátku či minimální čas od předchozí reklamy, možná i čas od konce. Ale jistě to nevím.

0/0
3.3.2015 17:40

Z29d96e22n49ě85k 64D89u68b28e50c42k85ý 3197964510478

mate pravdu,ovsem presny cas mi znam neni

a vyhledavat to nebudu

0/0
3.3.2015 21:57

P98e62t33r 11K63ř30í38ž 2713724641471

Jsou to zm*di to je jasny, ale zase kdyz mate reklamni bloky co jsou skoro delsi nez obsah mezi nimi tak je tezky se netrefit :)

0/0
3.3.2015 23:08

J16a22r93o79s88l76a68v 98H87u40m58l 6624786100672

Chtěl bych upozornit zadavatele reklam, že v mém případě to jsou to vyhozené peníze, jelikož tv okamžitě přepnu na jiný program a pokud není zbytí, tak se dojdu vymočit. Je pravda, že v případě soukromých tv si někdy připadám jako prostatik.

+14/0
3.3.2015 16:23

S56t94á17ň46a 42K77o22m91o26r42o11u76s87o90v35á 3495843477589

A já, protože mám doma peoplemetr, tak ještě "opustím místnost" a oni to vidí ;-D;-D

+2/0
3.3.2015 16:28

L77u73b47o61m64í26r 20S18a21z88e46č83e32k 7429168355303

Jasně, jen Jarda močí pod gauč!

+1/0
3.3.2015 16:52

S34t39á85ň35a 24K94o60m77o21r88o77u72s48o54v20á 3145113357299

Proto jsem tam dala uvozovky, neboť tak to je v manuálu. A pan Huml jasně píše, že se dojde vymočit.

0/0
3.3.2015 17:18

I94v39a90n36a 33M66á32l54k42o19v67á 4698612692100

Já mám u ruky knížku nebo časopis a v době reklamy si čtu,protože přepnout se nedá,jak uvedl pan Kolář,Kdyby aspoň byly reklamy jen jednou během filmu,ale každou chvíli je to na zabití,nedá se pořádně na nic soustředit.

0/0
3.3.2015 17:09

L19u97k22á43š 81O23m68á49č75k47a 5461694651776

Komerční televize nesleduji, takže mě tento úsměvný problém netrápí. :-) Doporučuji všem.

0/−1
3.3.2015 16:23

M42a81r96e22k 21V94o38k97á16l 1296134685619

nejhorší je, když si večer sednu v klidu k reklamám, a oni mi do toho neočekávaně pustí film

+34/0
3.3.2015 16:15

S51t20á51ň36a 17K71o39m56o97r69o28u22s59o54v63á 3525883627109

A ještě tiše;-O;-D

+12/0
3.3.2015 16:16

P68a23v37e50l 74S79m47o27l90e84k 2157937592873

R^

+2/0
3.3.2015 17:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.