Diskuze

Rok od masakru. Kyjev viní Putinova poradce, velitel Berkutu zmizel

Od tragické střelby na kyjevském náměstí Nezávislosti, při níž zahynula stovka lidí, uplynul rok. Tehdejší události však stále nejsou vyšetřené. Podle prezidenta Porošenka existují důkazy o tom, že za masakrem stojí Rusové. Na střelbě se však možná podíleli i demonstranti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M43i19c43h56a73l 20Ž16á23k

25. 2. 2015 22:52

To je strašná propaganda... ty naše media jsou satelit nic vic.

1 0
možnosti

J56a59n 29H82y69n15e92k

23. 2. 2015 10:50

Hitler také obvinil komunisty z podpálení Reichtagu. Něco podobného tvrdí i Porosenko o Majdanu. Jenom Ukrajinci jsou sami sobě vinni, že si nechali dojít situaci korupce, oligarchů, ke kterým patří i prezident Poresenko tom, kde nyní jsou. Oni jen čekají, až jim jejich pofiderní revoluci někdo zaplatí. Tím někdo má být EU. Všechny tzv. revoluce na Ukrajině byly jen hrou o moc několika jedinců a to je oligarchů, kteří bojují o svoji působnost a vliv. Jestli jde Porosenkovi  o blaho Ukrajiny, proč svojí militantní a válečnickou politikou ničí infrastrukturu tzv. svojí země? Porosenko je pokračovatel fašistických nálad Pravého sektoru a proto je na úrovni fašisty i s předsedou vlády. Proč EU podporuje vlastně tuto formu fašismu? Nebo je to k solidaritě k USA?

2 1
možnosti

Jo jistě, protože už zločinci z kyjeva neví, jak lhát, po roce si vymyslí tuhle kravinu, že majdan začalo rusko. Bože.

4 0
možnosti

USA A EÚ PLÁNOVALI EUROMAJDAN V KYJEVE AŽ NA ROK 2015; UKRAJINA MALA VSTÚPIŤ DO EÚ NA NÁKLADY RUSKA A ČÍNY - situácia sa však zmenila

http://www.chelemendik.sk/Nasilny_prichod_k_moci_v_Kyjeve_potrebovali_USA_a_nasli_nato_pro_181110393.html

- Na jednej strane, Majdan bol živelný, na strane druhej je to akcia, ktorá sa pripravovala niekoľko rokov. Vychádzajúc z informácií, ktoré sme mali, Európa a USA pripravovali tieto protestné akcie NA ROK 2015. Rozhodli sa sami pre seba, že PREZIDENTA JANUKOVIČA NEPOTREBUJÚ. Ale pritom ZÁPAD CHCEL, ABY UKRAJINA MOHLA PREDSA LEN DOSTAŤ PENIAZE RUSKA za účelom rozvoja svojej ekonomiky. Boli podpísané zmluvy s Čínou, s Ruskom, čo umožňovalo pritiahnuť veľké investície do ekonomiky Ukrajiny – na mnohé milióny dolárov. To vyhovovalo Európskej únii. Ale v roku 2015 by sa pokúsili prostredníctvom takého istého majdanu zosadiť prezidenta, dosadiť iného, ktorý by vyhovoval Západu a PRIVIEDOL UKRAJINU  ZA PENIAZE RUSKA DO EURÓPY. Situácia sa však zmenila. A Európa a USA museli, takpovediac, improvizovať.

- To sú takzvaní vyškolení, ktorí  sa zúčastňovali školení uskutočňovaných dva-tri krát ročne, kde sa zhromažďovali mladí ľudia, ktorých pripravovali na realizáciu bojových akcií. Tieto akcie sa konali V LESOCH ZÁPADNÝCH REGIÓNOV a keď to nebolo možné, konali sa v zahraničí – v Poľsku, v Litve, Lotyšsku. Potom tieto vycvičené skupiny boli prísne organizované a riadené. Každý mal svojho šéfa. Títo vyškolení boli vymyslení ešte za čias vlády prezidenta Juščenka, keď Západná Ukrajina dostávala na nich  obrovské peniaze z rozpočtu Ukrajiny. Na všetky tieto podujatia boli vyhrádzané prostriedky do oblastných  rozpočtov. A rady oblastí sa rozhodovali vyhrádzať peniaze na takéto školenia, kde sa školili žoldnieri pod rúškom športových vojenských hier.

6 0
možnosti

NÁSILNÝ PRÍCHOD K MOCI V KYJEVE POTREBOVALI USA A NAŠLI NATO PROVOKÁTORA - Časť 1.  - Alebo: PREČO SA MLČÍ O PRVÝCH DVOCH MŔTVYCH NA EUROMAJDANE?

http://www.chelemendik.sk/Nasilny_prichod_k_moci_v_Kyjeve_potrebovali_USA_a_nasli_nato_pro_181110393.html

- Takto hry skončili  pri vraždení. ČO JE ZNÁME O PRVÝCH OBETIACH? Je tam akási nejasná historka z Arménom. A tiež s Bielorusom.

- Prvé obete sa objavili na ulici Gruševského.  V ten deň situácia bola veľmi napätá, bol  tam konflikt medzi vnútornými vojskami – Berkutom a opozičnými silami. To sú aj Pravý sektor, aj Sloboda aj sily domobrany. Berkut robil periodicky protiútoky, odtláčal tých, čo hádzali zápalné fľaše, kamene, iné predmety. Behom jedného z takýchto protiútokov Berkut, prejdúc 10-15 metrov, sa vrátil naspäť a postavil sa za rady vnútorných vojsk. Ale na tom mieste, kde ešte stáli aktivisti a žoldnieri, sa objavili  dve mŕtvoly. Odkiaľ sa objavili – nikto nevedel vysvetliť. ZÁMER TÝCH, KTORÍ ZABILI TÝCHTO  DVOCH MLADÝCH ĽUDÍ SPOČÍVAL V TOM, ABY BOLI NÁJDENÉ  MŔTVOLY PO ÚTOKU BERKUTU. BERKUT VŠAK  TAK ĎALEKO ANI NEDOŠIEL! A rozruch okolo toho rýchlo skončil.

Žiadna reakcia na tieto dve mŕtvoly nebola. Tým viac, že keď milícia bola pripustená k preskúmaniu mŕtvol, zistilo  sa, že VSTUPNÉ OTVORY OD GULIEK BOLI V UHLE 45 STUPŇOV ZHORA. A miesto, kde boli zabití, doteraz nie je známe. Zato je dosť zaujímavé, že video o Arménovi sa objavilo cca 40 minút po tom, ako bol zabitý. Zábery, kde recituje  Ševčenka, jeho fotka. VŠETKO BOLO PRIPRAVENÉ NA JEHO SMRŤ. Berkut a vnútorné vojská však v tom čase mali len obušky a hasiace prístroje, aby hasili svojich kolegov, do ktorých žoldnieri hádzali Molotovove koktaily.

2 0
možnosti

Jelikož se na Ukrajině situace nelepší je úkolem dodavka peněz pro celou Ukrajinu z peněženek daňových poplatníku EU.Celkem zdatná vydéarčská praktika pana Porošenka a spol.Chtěli jste smlouvu o vstupu za každou cenu ,tak plaťte. Ten samý scénář platí na USA chtěli jste základnu NATO na Krymu,je nám líto,ale zaplaťte co jste slíbili a dodejte to ,či ono zbrané, munici a  všechno ,my to už prodáme dál.

Myslet si o nynější politické garnituře,že má na srci blaho Ukrajiny,že chce vstup do EU nebo NATO je hloupost. Majdan jim umožnil jediné,chopit se moci a narvat  svoje bankové účty penězi.

8 2
možnosti

R78a85d25i80m 41B96á88r77t55a

21. 2. 2015 17:47

Ano, zato Putin si tedy evidentně přeje zastavení bojů. To normální člověk vidí zcela zřetelně, nebo ne?

2 3
možnosti

!!Nynější politický systém a politiky v něm vynesl do funkcí Majdan ,není možné obvinit a zavřít někoho ,kdo  vým nadělí teplé místečko,mohl by začít mluvit a to nikdo z dnešních ukrajinských politiku nemuže připustit.;-D!!

2 2
možnosti

R51a61d24i40m 15B92á70r27t54a

21. 2. 2015 17:46

Myslím, že Ukrajinská veřejnost by určitě uvítala, kdyby se ze svého jednání zodpovídal...

1 1
možnosti

J83á91n 43G57u57l59a

21. 2. 2015 14:49

Tomu co říká Kyjev může věřit jenom trouba. Jedna jejich lež za druhou poustupně lezou a vylezou na povrch.

6 2
možnosti

R78a71d59i21m 91B63á84r62t10a

21. 2. 2015 14:55

Ano, zato lži Moskvy jsou naprosto v pořádku... ;-)

1 6
možnosti

Podle informací, které nám naši novináři poskytují mám dojem, že tyto události nikdo neobjasní, protože na tom nemá ani jedna ze zúčastněných stran zájem. Pokud se zdá, že ano tak je to pouze předstírané.

4 0
možnosti

R72a28d26i66m 83B84á83r90t31a

21. 2. 2015 14:25

No, nemám z toho radost, ale opravdu asi máte pravdu. Minimálně teď bude zrovna v této věci velmi obtížné věřit jakékoliv ze stran. :-/

3 0
možnosti

KRVAVÉ FAREBNÉ REVOLÚCIE. NEZNÁMI OSTREĽOVAČI A ZMENA REŽIMOV.

http://suvislosti.eu/Europa-338/ceska-republika-341/3693-praha-6122011-httpwwwzvedavec-gearoid-o-colmain-

V posledných rokoch, čím ďalej tým viac, sa široká verejnosť začína zaujímať o udalosti ktoré sa okolo nás dejú. Chce vedieť, čo spôsobili udalosti vo Východnej Európe v roku 1989, udalosti na Balkáne, Ukrajine a čo je hybnou silou udalostí v arabskom svete.

Neznámí snipeři hráli klíčovou roli během všech tak zvaných „revolucí arabského jara“, přesto však, navzdory zprávám v oficiálních médiích o jejich přítomnosti, byla překvapivě malá pozornost věnována jejich účelu a roli.

Rumunsko 1989 - streľba do vlastných (demonštrantov) aj do policajných jednotiek, následné obvinenie Ceaušesca, ktorý s tým nemal nič spoločné

Tunisko 2011, Lýbia 2011, Egypt 2011, Sýria 2011 - rovnaký scenár - streľba do vlastných - do umelo vyvolaných demonštrácií, aj do poriadkových síl. V Tunisku zahynulo asi 200 ľudí, v Egypte desiatky ľudí, v Lýbii a v Sýrii stovky. Následné obvinenie miestnych "diktátorov" za masakry "neozbrojených demonštrantov". A pokus o rozpútanie, ešte väčších demonštrácií.

Ukrajina 2014 - scenár rovnaký - "neznámi" ozbrojenci strieľajú aj do demonštrantov, aj do polície. Obvinení je janukovyčov režim, ktorý s tým samozrejme nemá nič spoločné. Následne prebieha parlamentný puč.

6 2
možnosti

R66a98d23i79m 18B75á43r78t51a

21. 2. 2015 11:54

Minimálně v otázce Ukrajiny jednoduše nemáte pravdu - Euromajdan byla zpočátku normální demonstrace proti Janukovyčovy a vládě, která odmítla vstup do EU a v průběhu své vlády dostala Ukrajinskou demokracii na úroveň naší normalizace. Situace se radikalizovala hlavně policejní brutalitou vůči demonstrantům, po které se účast na Majdanu radikálně zvedla. Mimochodem, i tehdy bylo stále pravděpodobné, že se bude opakovat úspěch Strany Regionů, v jejímž programu byl i vstup do EU, což právě sám Janukovyč svým jednáním popřel. Demonstrovala se dle mého tedy skutečná vůle obyvatel, na to se stále zapomíná nebo desinterpretuje... Co si myslíte o tomto?

1 2
možnosti