Diskuze

Z Debalceve nic nezůstalo, líčí Ukrajinci chaotický ústup pod palbou

Velení ukrajinské armády mluvilo o ústupu z obleženého Debalceve jako o organizované akci. Vojáci se stáhli do nedalekého Artěmivsku, kde na nich podle novinářů byla vidět únava, vyčerpání a frustrace z prohrané bitvy. Podle nich se ze spořádaného ústupu stal chaotický úprk.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J70a15n 57P79a45v14e78l25k73a

21. 2. 2015 13:07

Je to Děbalceve. Svoje jméno také nepíšete jako Feřebeueř.

0 0
možnosti

Další důkaz, jak iDnes "zkresluje" skutečnosti.

0 0
možnosti
Foto

náš problém je neschopnost si uvědomit že  zcela bez uvážení se řídíme heslem ,, posle sebe soudím tebe ,,  to  v rusku neplatí  , Putin může být  stokrát pacholek  a ke svačině si dávat nezletilé děti  ale pro drtivou většinu  rusů i pro  jeho  ruské odpůrce  to pořád bude ,,báťuška Car ,,  my jsme   si zvykly že můžeme plivat na prezidenta a házet po něm kdeco  v rusku  si to nikdo nedovolí  protože v okamžiku kdy by napřáhnul je mrtvý mimochodem  v USA  také  a nikdo by ani neceknul  , v USA vás zastřelí  jen za to  že u  bílého  domu  přelezete plot , u nás  házely odpadky na skupinu prezidentů  a národ křepčil nadšením  , jsme   bezprávnou kolonii  rozebranou na díly  a jsme  národ který klidně  pětinu  státu  předá  cizí mocnosti  zadarmo  se  zbavíme vlastního území  a někoho  chceme soudit ? není to postavené na hlavu  ?

3 0
možnosti

Ano, i u nás byl kdysi dávno stařičký mocnář nedotknutelný a tatíček Masaryk modlou. Ty časy jsou ale už pryč. Vám se ale po těch starých dobrých časem stýská. Dojemné ;-(

0 1
možnosti
Foto

Ti co si mysli, ze na Ukrajine nejsou nackove co rozpoutali bratrovarazednou valku, tak at porovnaji ove vlajky:

1) tato je prava, je zde svastika, vsimete si ve spodni casti svastiky cervyny roh.

http://www.czechfreepress.cz/images/resized/images/stories/com_form2content/p2/f4353/23_288_192.jpg

2) tato je upravena, svastika zde nei, ALE vsimete si ve spodni casti svastiky stejny cervyny roh jako na prvni fotce...

http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_ojnXPmYdXWl7gZBXSHH0veqXPmabsSgN.jpg

Ukrajinska propaganda maze , ale spatne dukazy...

3 2
možnosti

R33a70d35i75m 84B98á28r33t17a

21. 2. 2015 12:19

To nikdo nepopírá, vždyť Pravý Sektor byl za radikalizací Majdanu, poté vytvořil dobrovolnické prapory. Rozdíl je v tom, že toto se dělo veřejně, kdežto ruská podpora separatistů je stále nesmyslně tajena. Co tedy působí důvěryhodněji? Proč to stále Putin tají? Dosahuje jen toho, že mu už nikdo nevěří...

2 3
možnosti

Do Donbasu neodcházeli po celých jednotkách, ale ve tříčlenných skupinách jako osádka obrněného vozidla. Na místě je rozdělili do různých bojových oddílů Doněcké lidové republiky.

Logika vojenských akcí je v posledních měsících poměrně prostá: k plnění bojových úkolů samozvaných republik vyjíždějí ti, kdo skutečně umějí bojovat. Po splnění bojových úkolů se stahují.

V obsazených obcích, na velitelstvích a na palebných postech pak novináře vítají místní ozbrojenci a ochotně jim vyprávějí o své hornické minulosti. Na okamžik je možné se domnívat, že do války s "juntou" se vydali skutečně jen místní, ale po chvíli se vždycky někdo prořekne. Všichni se pak usmívají, všichni všechno chápou.

3 0
možnosti
Foto

Souhlas, preci nebudou do boju nasazovat, jako ze zacatku, nepripravene lidi, kterych tam tisice padly.

Ted si proste vytrenovali armadu, ktera ma vyskou moralku.

A hlidat vesnici uz muze obycejny clovek s puskou.

0 3
možnosti

citát z ruské tv

fašistické hordy udělaly druhou Katyń v Oděse

2 0
možnosti

R31a60d34i37m 65B59á49r52t29a

21. 2. 2015 12:31

Osobně nechápu, jak může někdo stále takto desinterpretovat události v Oděse, stejně jako v Charkově - vždyť je to každému jasné. Ti lidé jsou buďto hloupí, nebo normálně kolaborují...

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/odesa/r~1f6d0b8cd44a11e38cb6002590604f2e/

1 0
možnosti

T31o69m81a96s 23S54l36u63k45a

21. 2. 2015 11:49

Putin se chová v první řadě jako zhrzený milenec. "Tak tobě se nelíbí naše paranoidní totalitní náruč? Nelíbí se ti mafiánský systém a loutkové vedení? Tumáš, na, a ještě jednu, ty nevděčnej ha.jzle". Mstí se jak bezpáteřní spratek, že někdo už nechce tu jejich barbarskou, vidláckou politickou "kulturu". V druhé řadě válku již tradičně používá jako stoku domácích prů.erů (Čečna, Gruzie, Ukrajina). A v neposlední řadě to je ukázka pro další postsovětské republiky co se stane, kdyby se jim náhodou zachtělo zbavit se svých loutkových diktátorů. Putin je fakt odporná osoba.

3 2
možnosti

J17a78n 62N60o56v25á10k

21. 2. 2015 12:02

Ukrajincům se naopak mafiánský systém a loutkové vedení líbí.

Proč by se jinak stal prezidentem čokoládový oligarcha a Janukovičův ministr hospodářství Porošenko?

Proč je předsedou vlády nacionalista Jaceňuk, který si bez schválení od Bidena ani nedojde na záchod?

Problémem z hlediska Ruska je to, že těm současným kyjevským loutkám tahají za provázky Američané - což je pro Rusko ohrožení bezpečnosti - tak jako by pro USA byla ohrožením bezpečnosti proruská loutková vláda v Mexiku.

3 2
možnosti
Foto

takže   schrnuto  a podtrženo všichni  se perou o  ukrajinu  . . . . já jí nechci  vem si jí ty , myslím že překvapením ještě  není konec a myslím že přijdou  z úplně  jiného konce  světa

3 0
možnosti

R60a23d13i87m 72B34á73r78t64a

21. 2. 2015 12:40

Nesouhlasím, o Ukrajinu se momentálně pere pouze Rusko a ještě to trapně tají... Putin je buďto zbabělec, nebo pletichář...

0 3
možnosti

Já bych je nechal ať si to spolu vyřídí, stejně by se zastavili u slovenských hranic dál by nešli

1 3
možnosti
Foto

To jste hodně naivní. A kdyby se se tak stalo tak to zase odnese jenom Ukrajina. Rusko by si umylo ruce a řeklo by že s tím nemá nic společného.

2 0
možnosti

Vladimir Putin opakuje jako mantru, že nemá žádný vliv na proruské "separatisty" bojující na východní Ukrajině. Tvrdí, že konflikt je vnitřní záležitostí sousední země. Avšak předseda Nadace Heinricha Bölla, Ralf Fücks, během nedávné cesty zjistil, že zhruba jen 10-15% bojovníků samozvaných republik tvoří obyvatelé Donbasu. Ostatní byli infiltrováni přes ruskou hranici.

!!Další "separatisté" jsou buď ruští žoldáci, nebo vojáci pravidelných ruských armádních jednotek!!. Ukrajina v současnosti kontroluje pouze 300 km hranice s Ruskem, která měří více než 840 km. Zbylé úseky představují "otevřená vrata" pro přísun vojáků, zbraní a munice z Ruska.

Je toto posouzení situace důvodné? Reportér listu Bild Paul Ronzheimer se v oblasti pohyboval celé měsíce a říká, že možná nelze určit přesná procenta. Každopádně však nyní ozbrojenci z Ruska dominují.

Putin zprávy o vojácích i zbraních z Ruska soustavně odmítá. V srpnu, když musel přiznat stovky zabitých vojáků po bitvě o Ilovajsk, označil je za "dobrovolníky", kteří byli "na dovolené". 

http://www.bild.de/politik/ausland/wladimir-putin/von-wegen-separatisten-39803872.bild.html

3 0
možnosti

pěkný víkend, tapetáři, užijte si to tady :-)

0 1
možnosti