Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Debalceve nic nezůstalo, líčí Ukrajinci chaotický ústup pod palbou

Velení ukrajinské armády mluvilo o ústupu z obleženého Debalceve jako o organizované akci. Vojáci se stáhli do nedalekého Artěmivsku, kde na nich podle novinářů byla vidět únava, vyčerpání a frustrace z prohrané bitvy. Podle nich se ze spořádaného ústupu stal chaotický úprk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a72n 68P54a94v26e31l67k55a 3147821834391

Je to Děbalceve. Svoje jméno také nepíšete jako Feřebeueř.

0/0
21.2.2015 13:07

P15a73v80e96l 87S68m61e36t33a30n25a 2807483632733

Další důkaz, jak iDnes "zkresluje" skutečnosti.

0/0
21.2.2015 13:18

R72a85d97i20m 83B96á94r71t30a 4225353302296

Skutečnosti tu zkreslují všechna média, je na Vás, kterým hodláte alespoň minimálně důvěřovat. Naopak se mi zdá, že nyní jsou informace iDnes trošku objektivnější, zrovna v tomto článku přece líčí ústup celkem korektně, ne?

0/0
21.2.2015 13:41

P13a16v23e60l 82S31m21e68t76a45n45a 2347793442823

Ale to e bez háčku je hrubým zkreslením skutečnosti. :-)

+1/0
21.2.2015 14:10

R41a96d85i28m 27B68á20r11t59a 4835613472426

No jasně ;-D

0/0
21.2.2015 14:17

R47a75d70i16m 77B42á49r23t88a 4645853502166

A jenom mimochodem, co si myslíte o té objektivnost iDnes? Já si opravdu totiž myslím, že se to lepší. Jen aby to vydrželo...

0/0
21.2.2015 14:20

P60a59v47e49l 76S52m26e48t56a59n72a 2887843462133

Já jsem si na objektivnost iDnes nikdy neztěžoval. Co redaktor, to trochu jiný náhled a přístup. Že by tu byl ale nějaký šéfredaktor, který by určoval co se smí a co se nesmí, to jsem tu nikdy nevycítil.

0/0
21.2.2015 15:21
Foto

J58i32ř46í 59B30a44b97i68n62s73k66ý 7497639678511

náš problém je neschopnost si uvědomit že  zcela bez uvážení se řídíme heslem ,, posle sebe soudím tebe ,,  to  v rusku neplatí  , Putin může být  stokrát pacholek  a ke svačině si dávat nezletilé děti  ale pro drtivou většinu  rusů i pro  jeho  ruské odpůrce  to pořád bude ,,báťuška Car ,,  my jsme   si zvykly že můžeme plivat na prezidenta a házet po něm kdeco  v rusku  si to nikdo nedovolí  protože v okamžiku kdy by napřáhnul je mrtvý mimochodem  v USA  také  a nikdo by ani neceknul  , v USA vás zastřelí  jen za to  že u  bílého  domu  přelezete plot , u nás  házely odpadky na skupinu prezidentů  a národ křepčil nadšením  , jsme   bezprávnou kolonii  rozebranou na díly  a jsme  národ který klidně  pětinu  státu  předá  cizí mocnosti  zadarmo  se  zbavíme vlastního území  a někoho  chceme soudit ? není to postavené na hlavu  ?

+3/0
21.2.2015 12:49

P42a98v77e21l 17S60m63e20t17a18n31a 2927893252973

Ano, i u nás byl kdysi dávno stařičký mocnář nedotknutelný a tatíček Masaryk modlou. Ty časy jsou ale už pryč. Vám se ale po těch starých dobrých časem stýská. Dojemné ;-(

0/−1
21.2.2015 12:59
Foto

J27i91ř94í 45B63a66b28i36n29s70k61ý 7897839758191

mocnářství nepamatuji  a lidé mají  schopnost  idealizovat takže  bych byl opatrný , někdo se  měl  jako kníže  a jiný  naopak , ale Husitské období  to  ano  to má moje  sympatie

+2/0
21.2.2015 13:02

R58a50d54i70m 78B43á97r15t67a 4225843972356

Musím říct, že ačkoliv ne se vším u Husitů souhlasím, mají i moje mírné sympatie. Bylo to jedno z mála období, kdy jsme byli ochotni svou pravdu opravdu bránit... R^

0/0
21.2.2015 13:10

P16a28v65e93l 68S53m88e85t29a29n53a 2467293292443

Pokud vycházíte z Jiráska, tak máte jistě pravdu. Je dobré si ale uvědomit, že Jirásek byl romanopisec, ne historik.

0/0
21.2.2015 13:14

R58a44d76i29m 12B10á61r32t83a 4805253772406

To chápu. Pouze říkám, že ne vždy jsme měli ochotu se někomu opravdu postavit a bojovat za své názory. Ať měli či neměli pravdu, moc takových v historii nemáme...

0/0
21.2.2015 13:33

P45a41v37e33l 54S39m49e55t87a33n44a 2407353852383

Pokud by se lidstvo mělo učit je z historie, kterou pamatuje, lezli bychom ještě po stromech. Naštěstí existují lidé, a není jich málo (vás mezi ně nepočítám), kteří vidí i dál než na špičku svého nosu.

+2/0
21.2.2015 13:11

R58a49d87i90m 30B91á89r78t87a 4695213412876

Máte pravdu, "paměť" je opravdu celkem omezující faktor :-)

0/0
21.2.2015 13:34

R76a23d32i12m 82B56á65r63t76a 4885183912676

Pokud ruská veřejnost Putina podporuje, není to pro nás důvod, dělat totéž. A pokud pokládáme svou demokracii za nedokonalou, to nejhorší by bylo se přestat snažit. To by bylo zbabělé.

Máte pravdu, že odporovat velmoci je nebezpečné. Myslím ale, že historie už nejednou dokázala, že i nečinnost může vést k válce. Proto máme nyní alespoň možnost si zachovat nějakou čest. Už kvůli lidem na Ukrajině, kteří za to nemohou.

Chápu Vaše stanoviska, v rámci nějaké naděje do budoucnosti s nimi ovšem musím nesouhlasit.

0/−1
21.2.2015 13:07

R57a14d95i59m 16B20á91r64t75a 4465503382796

Místo mínusu bych čekal nějaký Váš názor pane Pecina, je to ale pouze na Vás... ;-)

0/0
21.2.2015 13:18
Foto

D60a79n98i62e43l 84Č82a37p63e10k 4499327106768

Ti co si mysli, ze na Ukrajine nejsou nackove co rozpoutali bratrovarazednou valku, tak at porovnaji ove vlajky:

1) tato je prava, je zde svastika, vsimete si ve spodni casti svastiky cervyny roh.

http://www.czechfreepress.cz/images/resized/images/stories/com_form2content/p2/f4353/23_288_192.jpg

2) tato je upravena, svastika zde nei, ALE vsimete si ve spodni casti svastiky stejny cervyny roh jako na prvni fotce...

http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_ojnXPmYdXWl7gZBXSHH0veqXPmabsSgN.jpg

Ukrajinska propaganda maze , ale spatne dukazy...

+3/−2
21.2.2015 12:11

R35a98d62i87m 39B27á95r54t69a 4535423252106

To nikdo nepopírá, vždyť Pravý Sektor byl za radikalizací Majdanu, poté vytvořil dobrovolnické prapory. Rozdíl je v tom, že toto se dělo veřejně, kdežto ruská podpora separatistů je stále nesmyslně tajena. Co tedy působí důvěryhodněji? Proč to stále Putin tají? Dosahuje jen toho, že mu už nikdo nevěří...

+2/−3
21.2.2015 12:19

L65a72d76i66s89l95a76v 79C53h34a29l90o72u17p90k87a 3761285145363

Máte pravdu. Putin to tají tak úspěšně, že ani amíci nejsou schopni na něj ukázat prstem (myslím tedy ukázat kromě keců něco relevantního.) A že ti umějí nějak fízlovat.

0/0
21.2.2015 15:37

T41o60m40á64š 68H60o70u56š84k56a 2465283354247

Do Donbasu neodcházeli po celých jednotkách, ale ve tříčlenných skupinách jako osádka obrněného vozidla. Na místě je rozdělili do různých bojových oddílů Doněcké lidové republiky.

Logika vojenských akcí je v posledních měsících poměrně prostá: k plnění bojových úkolů samozvaných republik vyjíždějí ti, kdo skutečně umějí bojovat. Po splnění bojových úkolů se stahují.

V obsazených obcích, na velitelstvích a na palebných postech pak novináře vítají místní ozbrojenci a ochotně jim vyprávějí o své hornické minulosti. Na okamžik je možné se domnívat, že do války s "juntou" se vydali skutečně jen místní, ale po chvíli se vždycky někdo prořekne. Všichni se pak usmívají, všichni všechno chápou.

+3/0
21.2.2015 11:59
Foto

D65a15n26i57e82l 97Č41a73p17e70k 4919927206938

Souhlas, preci nebudou do boju nasazovat, jako ze zacatku, nepripravene lidi, kterych tam tisice padly.

Ted si proste vytrenovali armadu, ktera ma vyskou moralku.

A hlidat vesnici uz muze obycejny clovek s puskou.

0/−3
21.2.2015 12:15

R63a39d87i19m 87B40á48r15t41a 4215963382356

Znovu se ptám, proč to tedy Putin tají?

+1/0
21.2.2015 12:21
Foto

F29r94a95n86t11i65š58e50k 84K71o28h45l 1166941665531

Vytrénovat mohou sportovce, armáda se musí vycvičit. A to nějakou dobu trvá.

0/0
21.2.2015 14:03

T69o71m74á49š 75H91o55u68š37k40a 2935743604727

Ruské demonstrace Live

http://live.russia.tv/index/index/channel_id/3

+1/0
21.2.2015 11:58

T14o59m53á71š 21H78o20u83š90k37a 2615533784677

citát z ruské tv

fašistické hordy udělaly druhou Katyń v Oděse

+2/0
21.2.2015 11:57

R68a73d81i45m 80B60á71r48t31a 4885583362486

Osobně nechápu, jak může někdo stále takto desinterpretovat události v Oděse, stejně jako v Charkově - vždyť je to každému jasné. Ti lidé jsou buďto hloupí, nebo normálně kolaborují...

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/odesa/r~1f6d0b8cd44a11e38cb6002590604f2e/

+1/0
21.2.2015 12:31

T37o58m69a71s 82S88l21u66k68a 8901430832876

Putin se chová v první řadě jako zhrzený milenec. "Tak tobě se nelíbí naše paranoidní totalitní náruč? Nelíbí se ti mafiánský systém a loutkové vedení? Tumáš, na, a ještě jednu, ty nevděčnej ha.jzle". Mstí se jak bezpáteřní spratek, že někdo už nechce tu jejich barbarskou, vidláckou politickou "kulturu". V druhé řadě válku již tradičně používá jako stoku domácích prů.erů (Čečna, Gruzie, Ukrajina). A v neposlední řadě to je ukázka pro další postsovětské republiky co se stane, kdyby se jim náhodou zachtělo zbavit se svých loutkových diktátorů. Putin je fakt odporná osoba.

+3/−2
21.2.2015 11:49

J43a84n 80N47o87v32á23k 9875108634575

Ukrajincům se naopak mafiánský systém a loutkové vedení líbí.

Proč by se jinak stal prezidentem čokoládový oligarcha a Janukovičův ministr hospodářství Porošenko?

Proč je předsedou vlády nacionalista Jaceňuk, který si bez schválení od Bidena ani nedojde na záchod?

Problémem z hlediska Ruska je to, že těm současným kyjevským loutkám tahají za provázky Američané - což je pro Rusko ohrožení bezpečnosti - tak jako by pro USA byla ohrožením bezpečnosti proruská loutková vláda v Mexiku.

+3/−2
21.2.2015 12:02

R57a93d10i11m 65B37á64r23t83a 4395813342306

Ne ne, Ukrajinci když zjistili, že jejich vlastní president neplní sliby, krade a deformuje demokracii, začali poklidně demonstrovat. Z jejich pohledu byl loutkou Ruska právě Janukovyč, z čímž nesouhlasili. Ta věčná fascinace konspiracemi a nesmysly opravdu nechápu...

+1/0
21.2.2015 12:38

H77o63n66z10a 10J81e47ž61e92k 9267863678836

obyčejný ukrajinec je rád, že může chodit někam do práce a nejezdí mu pod okny ruský tanky. Oligarchové jsou nenažraní, chovají se mocensky a panovačně, to netvrdím. Ale v současné době tam prostě není kde brát. Ať už dělám v ocelárně, v dole nebo v čokoládovně, jsem hlavně rád, že dělám a uživím rodinu. Do jaký práce budou chodit lidi v Debalcevu v příštích 10 letech by mě tedy rozhodně zajímalo. Hlavně že jsou "OSVOBOZENÍ" od junty. Čistá demence co tady někteří plácají

+1/0
21.2.2015 13:14

R10a36d23i60m 36B94á22r23t88a 4885203112406

Úplně přesně! R^ Je to klišé, ale tohle bych prostě neřekl líp. Díky...

0/0
21.2.2015 14:08
Foto

J36i30ř98í 57B60a59b59i81n19s68k55ý 7867109818201

takže   schrnuto  a podtrženo všichni  se perou o  ukrajinu  . . . . já jí nechci  vem si jí ty , myslím že překvapením ještě  není konec a myslím že přijdou  z úplně  jiného konce  světa

+3/0
21.2.2015 11:37

R95a11d83i23m 96B53á63r85t70a 4775553392186

Nesouhlasím, o Ukrajinu se momentálně pere pouze Rusko a ještě to trapně tají... Putin je buďto zbabělec, nebo pletichář...

0/−3
21.2.2015 12:40

R51a88d74i56m 97B68á55r27t62a 4445643362176

Opět zajímavý názor pane Pecina R^ Děkuji ;-)

0/0
21.2.2015 13:53

V11á90c67l66a73v 36Š23m12í26d 2869146950140

Já bych je nechal ať si to spolu vyřídí, stejně by se zastavili u slovenských hranic dál by nešli

+1/−3
21.2.2015 11:26
Foto

F85r71a43n37t79i15š30e51k 40K30o92h98l 1876401355911

To jste hodně naivní. A kdyby se se tak stalo tak to zase odnese jenom Ukrajina. Rusko by si umylo ruce a řeklo by že s tím nemá nic společného.

+2/0
21.2.2015 11:29

M43i66l28a86n 88J52u72r28i14c14a 4284266165341

Vladimir Putin opakuje jako mantru, že nemá žádný vliv na proruské "separatisty" bojující na východní Ukrajině. Tvrdí, že konflikt je vnitřní záležitostí sousední země. Avšak předseda Nadace Heinricha Bölla, Ralf Fücks, během nedávné cesty zjistil, že zhruba jen 10-15% bojovníků samozvaných republik tvoří obyvatelé Donbasu. Ostatní byli infiltrováni přes ruskou hranici.

!!Další "separatisté" jsou buď ruští žoldáci, nebo vojáci pravidelných ruských armádních jednotek!!. Ukrajina v současnosti kontroluje pouze 300 km hranice s Ruskem, která měří více než 840 km. Zbylé úseky představují "otevřená vrata" pro přísun vojáků, zbraní a munice z Ruska.

Je toto posouzení situace důvodné? Reportér listu Bild Paul Ronzheimer se v oblasti pohyboval celé měsíce a říká, že možná nelze určit přesná procenta. Každopádně však nyní ozbrojenci z Ruska dominují.

Putin zprávy o vojácích i zbraních z Ruska soustavně odmítá. V srpnu, když musel přiznat stovky zabitých vojáků po bitvě o Ilovajsk, označil je za "dobrovolníky", kteří byli "na dovolené". 

http://www.bild.de/politik/ausland/wladimir-putin/von-wegen-separatisten-39803872.bild.html

+3/0
21.2.2015 11:24

J11a69k60u93b 82S83t83r34a64t59i16l 6653697695736

pěkný víkend, tapetáři, užijte si to tady :-)

0/−1
21.2.2015 11:25
Foto

F67r84a95n86t19i82š30e85k 18K24o43h97l 1246321745861

Tapetáři... To promluvil ten pravý.

+4/0
21.2.2015 11:27

J13a44n 16N28o33v48á92k 9575518184185

Nadace HB sponzorovaná americkým miliardářem Sorosem opravdu není nezávislá důvěryhodná organizace. To je něco podobného jako Matky vojáků Petrohradu.

0/0
21.2.2015 11:37

R11a68d80i33m 81B12á54r45t29a 4325383952516

Ano, toto si myslím už dlouhou dobu. Putin prostě lže jak malej kluk, i když je to naprosto evidentní. Už jen to, že už 11 měsíců bojují tátové od rodin s technikou ze stodol, a stále vyhrávají, munice jim nedochází...

Kdo si myslí, že normální člověk toto nepozná, je buď hlupák, nebo kolaborant.

+2/−1
21.2.2015 12:15
Foto

F80r82a51n79t48i84š68e11k 88K72o12h30l 1636511495291

A pan Pecina dá mínus a sedě doma ve fotelu si užívá jak Vám to natřel.

0/0
21.2.2015 14:04
Foto

D90a48n45i11e73l 28Č27a37p90e60k 4959687866548

Zde je zasadni duvod, proc ukajinsti Rusove bojuji za svou zem:

***

http://www.czechfreepress.cz/images/resized/images/stories/com_form2content/p2/f4353/23_288_192.jpg

***

kdo to nechape, souhlasi s tim co je na fotce...

minusari mi ted muzou zasypat prispevek svymi klicky8-o

+1/−4
21.2.2015 11:18

A47n50t95o23n18í66n 48H16o22s95t77i12n28s59k15ý 6261381835924

Fotomontáž nejspíš z dílny ruské rozvědky

+3/−1
21.2.2015 11:19
Foto

D94a76n61i65e23l 88Č87a87p98e24k 4439187386818

no jiste...

vy ste to sam montoval co?

0/−4
21.2.2015 11:22

A98n14t98o32n77í40n 78H61o66s16t31i59n87s42k45ý 6631691265794

Zde máte další můžete klikat další odkazy:-)

http://www.examiner.com/list/russia-s-top-40-lies-about-ukraine

+1/0
21.2.2015 11:25

M79i52l86a84n 83J82u34r29i77c49a 4914776865481

Čapku, a tohle je také fotomontáž?

armadninoviny.cz/rusky-pravoslavny-extremismus-a-neonacismus.html

0/0
21.2.2015 11:25

P30e28t55r 15B93á59r52t24a 2437190552439

No tu svastiku mohli zvládnout líp ;-D

http://goo.gl/3KL705

+1/0
21.2.2015 11:26
Foto

D62a10n54i52e44l 54Č27a37p57e38k 4219297246488

vy se mrknete na spodek cervene vlajky, jak je tam vykrojeny trojuhlenik, tedy puvodne tam byla svastika!!!!!!!!!!

0/0
21.2.2015 12:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.