Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Porošenko vyčítal Putinovi Debalceve, povstalci útočí na jihu

Po dobytí Debalceve se proruští separatisté zaměřili na přístavní město Mariupol, oznámil mluvčí ukrajinské armády. Prezident Porošenko v telefonátu s Putinem, Merkelovou a Hollandem státníky vyzval, aby nepředstírali, že dobytí Debalceve bylo v souladu s minskou dohodou o příměří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B57o24h15u80m96í22r 90Š14i12m66e40k 3471380384414

Mnozí zde mluvíte o souboji ruského impéria s impériem americkým. Víte jaký je v nich rozdíl?

Americké impérium je postaveno na svobodě a demokracii. To znamená, že každé rozhodnutí Obamy musí nejprve projít souboji v Parlamentu, než jej může Obama vyhlásit.

Ruské impérium je plně v rukou Putina a Parlament je zde spíše štafáží. Tím se stává v rozhodnutích operabilnějším.

Nevím, jak kdokoliv z vás opět touží být ruským vazalem doopravdy, ale mnozí z vás Putinovi sloužíte úspěšně!

+3/−2
21.2.2015 13:36

D41a86n81i25e34l 57N12o42v47á91k 1431580586659

Obama je jen a pouze marioneta v rukou loutkovodičů neokonů,kteří USA skutečně vládnou. A právě pro ně je zničení Evropy s následným jaksi oprášeným "Marshallovým plánem" jedinou možnou cestou k záchraně petrodolaru coby světové rezervní měny a jedinou možností splácení obrovského vnitřního zadlužení USA.

Vo co go,když Evropa je tak strašně daleko?;-D

+2/−2
20.2.2015 23:33

Z84d26e27n69ě93k 95V60e96l90í96n88s58k78ý 3549237514221

Proč by Amerika ničila Evropu, jsi normální?

+1/−1
21.2.2015 0:01

D61a42n76i51e15l 60N79o13v76á32k 1661130486599

Amerika svým úmyslným rozvrácením islámského světa a jeho tlakem směrem na Evropu jednak rozsáhlou imigrací,jednak hrozbou terorismu,podobně jako zničením dobrých obchodních i politických vztahú s RF,ve finále přímým střetem dostává Evropu,ale i RF do kolen. Nikoliv silnou Evropu coby partnera,ale přímo naopak. Slabého na USA ekonomicky i politicky závislého vazala,prosebníka,podobně jako po 1. a 2.světové váce, kam budou proudit americké investice a půjčky,rozuměj "hlad po dolaru". Rusko zásadně oslabené konfliktem s Evropou a na jihu s islamisty již nebude pro USA rovnoceným protivníkem a jeho ohromné zdroje nerostného bohatství budou k dispozici americkým těžařským a spracovatelským korporacím. Unipolární svět-NWO (nový světový řád) pod velením neokonzervativců (neokonů) z USA je to,oč tu běží. A Ukrajina?:-PKoho to zajímá!;-D

+2/−2
21.2.2015 11:46

B29o56h55u53m10í55r 31Š20i67m47e44k 3361840344374

Nepochybuji o tom, že Obama nemá zájem zničit Evropu.

Ale Putin opakovaně sdělil, že rozpad Sovětského svazu byl tou největší chybou dvacátého století. Nyní podivně válčí s chudou, nevyzbrojenou Ukrajinou. Putin jen lže, lže a lže! Povstalci měli snad dvacet tanků a nyní jich mají v terénu zničených na dvě stovky (čísla jsou samozřejmě symbolická!). Zbraně povstalců spadly z nebe? 

Putin uzavře v Minsku příměří a nikdo z nás netušil, že půjde jen o iluzi pro Evropskou unii, Merkelovou a Hollanda. Podepsal, ale nastrčené zelené mužíčky nechal v akci! Proč? Protože integrita země mezinárodně garantovaná mu mic neříká. On chce, on musí mít!

Když budeme mít štěstí a Evropská unie s Merkelovou a Hollandem bude stát (na rozdíl od Kalouska) na množném jedině diplomatickém řešení a budou ochotni oželet anektovaný Krym a dobytou východní Ukrajinu, pak máme šanci na mírové řešení. Nedůstojné, protiprávní a postavené jen na právu silnějšího.

Dobře. Ale, co když Putin bude chtít obnovit Rusko v hranicích Sovětského svazu? Co když bude chtít k sobě přiřadit i bývalé vazaly Sovětského impéria, jako jsme my, také budeme říkat, že to nešlo jinak?

Hitler anektoval Sudety s požehnáním evropských politiků a dal se do války. Putin anektoval Krym zatím jen za planých protestů našich evropských politiků a co bude dál? Situace stejná. Rozdíl je jen ve slovech. Hitler: Drank nach Osten! Putin: Drank nach West!

:-)

+3/0
20.2.2015 21:26

D67a53n62i91e77l 91N46o96v33á17k 1731210186239

ano,Putin řekl,že rozpad Sovětského svazu byla největší (strategickogeopolitická) chyba. Co se stalo, nelze odestát a každému alespoň polodebilnímu pozorovateli musí být zřejmé,že návrat zpět do původních hranic je nemožný a ani pro RF již dnes po 25 letech není chtěný,reálný a ani ekonomicko společensky akceptovatelný.

V Minsku při sjednání smlouvy nepodepsané relevantními garanty tzv. "Minsk 2" bylo přijato pro Debalcevo 72 hodinové posunutí příměří. Nejen v té době,ale min. týden zpět bylo z vojenského hlediska Debalcevo pro UA ztraceno a mělo být UA  po vstřícné nabídce vítězné strany opuštěno a tím zachráněno několik tisíc lidských životů.

btw. na předposlední odstavec je mi pro jeho idiocii odporné reagovat. Je mi opravdu,ale opravdu líto nešťastníka pana Bohumíra a jemu podobné,kteří díky své inteligenční nedostatečnosti jsou oběťmi podobných konspiračních teorií,které jsou předkládány právě pro tyto typy rádobypolitologů nýmandů.;-(

+1/−2
20.2.2015 23:26

Z92d82e74n34ě92k 50V97e58l97í67n96s21k15ý 3209657824671

Poslyš, Nováku, možná jsi to byl loni v březnu právě ty, kterému bylo stejně odporné reagovat na můj názor, že po zabrání Krymu budou muset Rusové obsadit východ Ukrajiny, poněvadž z logiky věcí nelze Krym jinak zásobovat.

+2/0
21.2.2015 0:00

B26o53h28u52m93í97r 58Š84i66m51e64k 3181560764474

Není tento "Daniel Novák" také fámulusem Vladimíra Vladimíroviče Putina?!?

0/0
21.2.2015 13:02

D56a98n58i33e51l 53N20o98v44á27k 1541140936209

V současné době se již vypracovává technicko-ekonomické odůvodnění stavby dopravního koridoru z Krasnodarského kraje na Krym přes Kerčský průliv (4,5 km). Mohlo by se jednat o automobilový a železniční most, nebo o podmořský tunel. Je známo, že čínští partneři jsou připraveni tento infrastrukturní objekt financovat a realizovat. 

Netuším z jaké logiky věci by prostě nemohl být zásobován Krym tak,jak je běžné v dnešním civilizovaném světě obchodu? Doprava vodní,letecká je i pro suchozemce z Čr při obchodování např. s USA běžná záležitost. Je zajímavé,že při současné ignoraci obchodu s RF se i ústy našich politiků nejvíce zmiňuje kšeft s Jižní Amerikou.8-o

+1/0
21.2.2015 13:19

B93o34h90u22m51í89r 52Š91i69m73e39k 3791350444644

Pozoruhodné v této současné počínající válce Ruska možná s celým světem je již více než deset let fungující desinformační kampaň, která pracuje na vysoké, vědecké úrovni a má v naší zemi stovky ochotných spolupracovníků. Nevím zda placených. Ale nyní v době vystupňování této války, byl podstatně rozšířen okruh spolupracujících lidí, čímž desinformační kvalita poněkud poklesla. Zcela zjevně se zde objevuje typická bolševická desinformační kampaň vedená stejnými metodami (ale i stejnou díkcí!!!) a mne překvapuje, že tolik lidí ty metody a tu dikci už zapomnělo, a neví, odkud fouká vítr!

Cílem této desinformační kampaně bez ohledu na pravdu a lež je desintegrace a oslabení Evropské unie, čemuž Češi ochotně pomáhají včetně MZ, VK, Zavadila a dalších z ODS, některých sociálních demokratů, Svobodných v čele s Machem a našich komunistů samozřejmě. Nyní je to doplňováno gloriolizací Putina a ruského impéria.

+1/−1
21.2.2015 12:59

D40a17n42i58e50l 43N66o63v65á34k 1431730106179

"Budapešťské memorandum z 5. prosince 1994, které podepsali prezidenti Ukrajiny, RF, USA, V.B. a Sev.Irska, garantovala Ukrajině za odevzdání sovětských jaderných zbraní Rusku nedoktnutelnost hranic.

Dle smlouvy RF připojením  Krymu k RF porušilo tuto smlouvu(memorandum). Jednalo tedy v rozporem s mezinárodním právem.

Jenže má to malý, ale dosti podstatný, háček.Primárně totiž mělo budapešťské memorandum zajistit kontrolu nad sovětskými jadernými zbraněmi! Nic víc a nic míň. Ukrajině totiž ani jedna jaderná hlavice nepatřila. Ony tam po živelném rozpadu SSSR prostě "zůstaly".

A Ukrajina byla v té době mnohem nespolehlivějším státním útvarem než Rusko. Velmoci tedy volily "menší zlo" a hlavně nižší procento rizika.

Ale ten háček tkví především v tom, že budapešť. memorandum nebylo nikdy ratifikováno příslušnými parlamenty států, jejichž prezidenti tuto smlouvu podepsali a z tohoto důvodu je tato mezinárodní smlouva podle mezinárodního práva NEPLATNÁ! Každý demokrat. stát v Evropě má ve své ústavě zakotven tento kontrolní mechanismus. Jistě si pamatujeme na Lisabonskou smlouvu a "Klausovu vyjímku". Prostě to takhle v demokracii funguje. A problém je, že ani ruská Duma, americký Senát, britská sněmovna či ukrajinský parlament nikdy smlouvu z Budapešti nepodepsali. Jisté nadevší pochybnost tedy je, že Rusko žádné mezinárodní právo připojením Krymu k Ruské federaci neporušilo, prostě jen opět zvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí.R^

"No pasarán":-P

+1/−1
20.2.2015 21:17

M52a59r80t13i80n 72Ž40e69l83i64n64s95k65ý 9568669639762

Prvni clanek memoranda mluvi o respektovani suverenity a nezavislosti Ukrajiny ... USA ani Velka Britanie co vim nerespektovali suverenni a nezavisle rozhodnuti jeji demokraticky zvolene vlady a prezidenta a podporili protivladni postalce takze si podle me s tim memorandem vytreli ... .

+1/0
25.2.2015 23:32

D23a39v73i98d 61M24r95a60z60e52k 5903347574857

Pro ty, kteri si mysli, ze Autonomni republika Krym vyhlasila referendum:

Dalším jevem ukrajinské krize bylo zostření situace na Krymu a tím i rozhoření tzv. krymské krize. Autonomní republiku Krym postupně obsadili neoznačení ozbrojenci vydávaní za místní proruskou domobranu, kteří byli podporováni ruskými neoznačenými vojáky s vyspělou vojenskou technikou. Ruský prezident Vladimir Putin později přiznal, že „za zády krymské domobrany samozřejmě stáli naši vojáci, kteří jednali velmi rozumně, ale rozhodně a profesionálně“. Ozbrojenci obsadili parlament, jehož poslanci obratem jednostranně vyhlásili referendum o samostatnosti Krymu, které proběhlo 16. března 2014.

+1/−3
20.2.2015 14:27
Foto

J65a18r28o69s66l86a29v 54T40i83c67h75y 9725741856785

No oni uz to referendum jednou vyhlasili v roce 1991...tenkrat se pokouseli o znovunastoleni Autonomni Krymske Sovetske Socialisticke Republiky a zamozrejme meli na mysli "bez Kyjeva"...vysledek 94% pro:

https://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_sovereignty_referendum,_1991

Jakekoli sporne pusobeni Ruskych vojaku na Krymu lze vnimat spise pozitivne.

Uz jen to, ze stali v pozadi pripraveni zasahnout v situaci, na kterou by samotna domobrana nestacila, vytvorilo odstrasujici efekt pro jakoukoli odvetnou akci Kyjeva, ci pripadneho teroristickeho utoku ze strany vyznavacu Stefana Bandery.

Obyvatele Krymu si to zpetne pripojeni k Rusku odhlasovali doslova "za 5 minut 12", protoze jinak by logicky dopadli podobne jako vychod Ukrajiny a bylo by tam spousta mrtvych.

Dobre vime, ze az na nektere vykriky nacku Praveho Sektoru kteri se nechali slyset o tom, ze Krym "vypali i s obyvatelstvem", se Kyjevsky rezim na jejich mesta neodvazi shodit jedinou bombu, ci vypalit jedinou katusi...coz je jen dobre (i kdyz chapu, ze nekteri diskuteri to tezce nesou)

Dale se tak vlastne napravil historicky omyl, prostrednictvim ktereho se Krym ocitl pod spravou Ukrajiny diky rozmarnemu gestu jisteho politika v dobe, kdy jeste nikdo nemohl tusit rozpad SSSR.

+5/−2
20.2.2015 15:31

D18a67v79i95d 85M76r78a59z28e88k 5843217784267

Vezmu to odzadu: Napravil se historicky omyl tim, ze se dohodli, nebo ze jej obsadili? (B je spravne). To ze nekde krici nackove je smutne, ale je zajimave ze o nich mluvi jen ti co fandi Rusku v obsazovani ciziho statu. Mimochodem nejvice nacku zije dnes prave na uzemi Ruska.

Obyvatele krymu si to odhlasovali? Tim ze hlasovani bylo umozneno jen urcitym osobam? Podivejte se kdo dane hlasovani uznal... jen RU. a to halsovani probehlo az po obsazeni (tedy po fyzickem pripojeni). Nebo myslite ze RU armada (by po vysledku NEpripojit) odesla?

Ohledne vyznavacu S.Bandery - zde lze dohledat mnoho informaci - mnozi jej povazuji za fasistu ac byl fasisty veznen v koncentracnim tabore. Nejvetsi zverstva prisuzovana prave jeho skupine byla provadena jinou skupinou (odstepenou a nezavislou). Presto uznavam ze je to velmi kontroverzni skupina/osoba asi jako u nas bratsi Masinove.

Sporne pusobeni Ruska lze vnimat pozitivne? Paneboze. Pokud by branili osoby pred nejakym napadanim tak souhlas. Ale to ze zustanou na miste a seberou kus uzemi nelze chapat v zadnem pripade pozitivne.

Vami zminene referendum prineslo Krymu autonomii a nebylo to halsovani o pripojeni se k rusku (alespon to tak vnimam podle sve slabsi anglictiny)

+2/−3
20.2.2015 15:50
Foto

J92a40r16o19s98l48a47v 93T20i35c19h28y 9685771556295

Dohodnout se snazili uz od roku 1991...vzhledem na napjatou situaci v Kyjeve pri ktere byl nasilne svrzen demokraticky zvoleny prezident za podpory zapadu, nebylo zaprve jednat s kym, a za druhe na to uz nebyl cas...

Co myslite tim, ze hlasovani bylo dovoleno jen urcitym osobam?

Vim jen o tom, ze ty same pruhledne urny, na ktere zapad poukazoval jeko dukaz vsivarny, byli o neco pozdeji v Kyjeve povazovany za cisty znak demokracie.

Jinak co se tyce "sporneho pusobeni"...chcete snad tvrdit, ze na strategicky dulezity Krym by Kyjev nevyslal armadu, tak jak to ucinil na vychode Ukrajiny?

Jinak to zminene referendum hlavne dokazuje, ze 94% obyvatel nechce mit s Kyjevem co spolecneho.

Polozim vam otazku:

Vy si opravdu myslite, ze prorusky naladeni obyvatele Krymu, kteri poradali poslednich 20 let demonstrace proti Kyjevu a usilovali o pripojeni k RF v dane situaci to pripojeni vazne nechteli?

Ja naopak zastavam nazor, ze obyvatele Krymu vycitili, ze tohle je mozna jejich posledni sance a chytili ji za pacesy....je pro vas vazne tak nepochopitelne ze by se uzemi na kterem se nachazi prevazne Ruske obyvatelstvo nechtelo k tomu Rusku opravdu pripojit?

+4/−2
20.2.2015 16:05

D87a85v66i21d 62M60r76a97z38e31k 5823887174697

1) umozneni hlasovani: Mam na mysli lonske "referendum". Lide kteri byli odpurci nemohli jit hlasovat. Zaroven dane referendum odporuje Ukrajinske ustave.   2) Kyjev by na krym armadu nevyslal (Kdyby chyby) a vychazim z realu kdy tak neucinil. Naopak Rusko opustilo sve uzemi a obsazovalo urady a posadky. Pokud chteli obyvatele Autonomni republiky vyhlasit nezavislost resp pripojeni - melo to probehnout ustavnim zpusobem.  3) Pokud budeme hovorit o prorusky smerujicich obyvatelich tak asi ano - chteli pripojit. Zapadne smerujici obyvatele by byly proti. Ergo nejspise by vetsina chtela k Rusku. To ale nemeni nic na veci, ze se tak ma konat zakonnym zpusobem a ne pod samopaly cizich vojsk.

Stejne tak chapu, ze nekteri obyvatele vychodni ukrajiny chteji smerovat jinym smerem. Ale opet dle zakona a ne v tanku. Pokud by nezacali se samopaly obsazovat urady, mohla byt situace zcela jina... tohle je ze srany separau a ruska cista agrese!!

+1/−2
20.2.2015 16:32
Foto

J36a50r97o55s96l55a81v 55T72i60c96h69y 9295841856605

1) Porad tvrdite ze odpurci nemohli hlasovat...o jake fakta se opirate?

Odkaz by se nenasel?...

Jinak Ukrajinske ustave tez odporuje nasilne svrzeni prezidenta...nemuzete si vybirat jaka cast ustavy se vam zrovna hodi.

2) Kyjev by na Krym armadu neposlal? Docela by me zajimala logicka argumentace o tom, proc si myslite ze by Kyjev na Krym armadu neposlal, kdyz ji z toho sameho duvodu poslal na vychod Ukrajiny?

Pry vychazite z realu?..No ano, neposlal, ale jen diky tomu, ze se obyvatele Krymu stacili zpetne pripojit k Rusku...a o tom je prave rec.

3) Budto lide maji pravo na sebeurceni nebo ne...takove prani trumfuje jakoukoli ustavu a navic jeste jednou podotykam, ze ta ustava byla v Kyjeve hrube porusena nasilnym davem, takze uz byla v te chvili pro Krym nezavazna...znovu to zopakuji:

V Kyjeve zrovna probehl neustavni prevrat, takze odvolavat se na ustavu jen kdyz se vam to hodi je prinejmensim divne.

4) Na Majdanu bylo to nasili a obsazovani budov zlegitimizovano (at se vam to libi nebo ne)...jestlize muzou oni, tak muze i vychod Ukrajiny.

Zadny dvoji metr...bud muzou vsichni nebo nikdo...

Majdaniste vypustili dzina z lahve a spustili sled udalosti, ktery se vymkl kontrole....takze ted si nemuzou na nic stezovat.

+1/−1
20.2.2015 16:48

D66a60n89i49e42l 64N33o92v59á80k 1761550426119

výsledky referenda vyzněly zcela jasně a i Karas;-O musel přiznat,že prostě a jednoduše obyvatelé Krymu chtěli odtržení od pučistů z Kyjeva a následnou nápravu historické komunistické zvůle,tedy zpět připojení k RF. Byli dostatěčně rychlí a rozhodní na rozdíl od obyvatel Donbasu,kteří zaváhaly a dopadly špatně.

Krym je a zůstane ruský. Tečka.

+4/−1
20.2.2015 15:57

D19a26v21i31d 27M49r90a27z78e10k 5323417144217

Libi se mi Vase tecka na konci - tak jste rozhodl. Vysledky referenda, ktere nikdo jiny, nez ti kteri jej organizovali, neuznal (mozna mimo pana Karase). Referendum pod hlavnemi samopalu, kam mohli jit hlasovat jen urciti lide, bylo zcela jiste svobodne:-/ A pokud smlouvu z Budapesti pokladate za projev zvule - pak zcela jiste muzeme zrusit vsechny smlouvy ze ano. Dodrzovat budeme jen ty co jsou pro nas vyhodne a ty co ne porusime. Krym nesmi zustat Rusky a pokud tak Rsuko musi byt citelne potrestano a isolovano (odpojeni od SWIFT). Vykricnik.

+1/−1
20.2.2015 16:12
Foto

J48a11r62o16s78l52a45v 31T31i56c78h85y 9185431326145

Moment pane Mrazek...nerad bych se vmesoval do vasi konverzace s panem Novakem, ale to ze referendum bylo vedeno "pod hlavni samopalu" je jen lziva propaganda zapadu.

To, ze si to pripojeni ti lide opravdu prali, potvrdili i sankce ktere na Krym uvalila EU, cimz vlastne nevedomky priznali ze se tak stalo z vule obyvatel.

Z jakeho duvodu jinak uvalovat sankce na obyvatele uzemi, ktere bylo udajne nekym "prepadeno a tim padem jsou v tom logicky nevinne?

Jinak to Budapestske Memorandum porusila Americka vlada svym vmesovanim do politickeho smerovani Ukrajiny...viz unikly telefonat Nulandove a Pyatta, ce kterem se uz smele domlouvaji na slozeni nove vlady, zatimco ta stara je jeste pri moci....to uz ani nemluvim o financovani protirusky naladenych "neziskovek", ktere meli za ukol rozdmychat protiruske nalady...

+1/−1
20.2.2015 16:25

D95a10v77i27d 28M95r59a13z72e63k 5423277684717

Pokud Ruska armada a vzbourenci obsadi parlament se samopaly, a pri referendu se pohybuji se zbranemi v ulicich - tak je to referendum pod hlavni samopalu (pro mne zcela jsite). O telefonatu slysim prvne tak nejsem schopen nyni argumentovat. Ale zkusim vecne: To ze se vlady jinych zemi domlouvaji na podpore opozice/jine vlady/ atd. je velmi bezne standardni politicke chovani. Take mnohdy nebyva realizovano a jedna se defacto o deklarace. Naopak Smlouva z Budapesti hovori zcela jasne - NEPORUSIME hranice (coz rusko ucinilo). To ze "nekdo chtel" je jiz spekulativni nebot nahravky a informace mohou byt upravovany ci interpretovany ruzne (ale jak rikam - slysim poprve o telefonatu). Financovani jakychkoliv neziskovek je taktez zcela bezne a to ze vsech stran - u nas si Rusko plati take mnoho "agentu" a neziskovek aby podporovali jeho politiku. Nebudu to obhajovat ani zatracovat, neb chapu zpusob prace tajnych sluzeb (informace/ protiinformace a dezintepretace) To ze nekdo vypichne tema protirusky ladene neziskovky, lze napadnout prorusky ladenymi. Tohle by asi nebyl spravny smer diskuse (nelze se dobrat zadneho vysledku)

+1/0
20.2.2015 16:46
Foto

J70a42r42o90s87l48a42v 74T91i35c31h66y 9795881986705

Musim rici, ze jsem prijemne prekvapen vasi argumentaci bez urazek, tykani ci oprav gramatiky pane Mrazek...skoda ze je vas na te vasi strane tak malo...ale zpatky k veci.

1) Ruska armada stala v pozadi, ale bezpecnost voleb mela na starosti domobrana, takze opravdu nevim odkud berete ty vase informace?

2) Ten telefonat je natolik zajimavy, ze vam poskytnu uryvek i s odkazem nize....o tom ze "ruzne" byt interpretovan opravdu nemuze se tak budete moci sam presvedcit.

3) Budapestske memorandum mimo jine tez pojednavalo o tom, ze zadna cizi zeme nesmi zasahovat do politickeho smerovani Ukrajiny, viz 2) a viz dalsi prispevek nize

0/−1
20.2.2015 16:58
Foto

J69a14r19o45s76l28a44v 14T42i30c82h65y 9555751786805

Posudte sam:

“Jsme ve hre”

“Musime udelat neco aby se tato vec udrzela pohromade”

“Nemyslim si ze Klic (Klicko) by mel jit do vlady…nemyslim si ze je to dobry napad”

“Je vase prace mu to vysvetlit”

“Co se tyce Klicka ve vlade, nechame ho tak nejak venku, at si spise udela svuj politicky domaci ukol”

“Myslim si ze Yats (Yatsenuk) je nas clovek, ma zkusenosti ve vlade a ma zkusenosti s ekonomikou”

http://www.youtube.com/watch?v=2QxZ8t3V_bk

+1/−1
20.2.2015 17:01

D88a13n86i16e25l 75N10o40v25á57k 1661120346919

nikoliv popleto. Ona "Tečka" značila z mé strany konec diskuse s tebou na toto téma. Byl jsem nucet tuto porušit,abych tě dostal do "obrazu".Tečka

0/0
20.2.2015 20:43

B73o92h32u83m63í70r 56Š63i62m34e64k 3241560834154

Mínusářům Davida Mrázka:

Víte vůbec komu sloužíte? Jak je možné vydávat lež za pravdu? Typická ruská desinformační rétorika zde vítězí? Strašné!

0/−1
20.2.2015 20:16

T21o91m36á78š 55Z86d97r98a94ž82i62l 1887434446462

Komplexní zpráva o konfliktu na Ukrajině, obsahuje 214 zdrojů.

http://ulozto.cz/xcrXrfUb/zprava-konflikt-ua-r22f-pdf

0/−1
20.2.2015 13:44

M12a86r46t39i95n 89Ž90e61l52i94n26s28k56ý 9338539909202

"Zprava se zcela umyslne nezabyva "Euromajdanem" ... " :-)

0/0
25.2.2015 23:46

J85a83n 41L52i55s20a 4971231277164

Kdykoli nahlédnu do diskuze, uklidňuje mě vědomí, že přes všechny výhrady je Evropský politik poněkud rozvážnější, než česká diskuzní přitroublá pavlač.

+2/0
20.2.2015 10:32

B33o83h67u87m92í74r 28Š88i27m21e68k 3471740254114

A víme proč? Již leta před útokem Putina na Ukrajinu zde funguje kvalitní ruská desinformační služba nám dobře důvěrná z komunistické éry. Ano! Velmi mne překvapuje, co lidí, včetně vysokoškoláků, nevěří poctivé práci našich redaktorů a jen papouškují ruské desinformační zdroje!!! Jak je možné, že ani vysokoškoláci nevnímají typickou bolševickou rétoriku z komunistické éry a typicky naplněnou nenávistí a frazeologií padesátých let?!? Lidi, to chcete návrat ruského protektorátu?!? Probuďme se! Svoboda a demokracie nepadá s nebe. Tu si musíme uhájit!!!

0/−1
20.2.2015 21:16

D44a26v13i90d 81M80r48a59z19e97k 5323577624707

Shrnuti: A) bud jsou lidi na vychode zastanci Novoruska a pak by meli mit moznost svobodne rozhodnout. Svobodne neznamena se zbrani v ruce, ale dohoda jako v jinych statech. To ze separat zacal zabirat stanice, urady a mavat samopaly veci prilis nepomohlo. B) Pokud nejsou zastanci Novoruska tak by nemeli byt nuceni (coz se mnohdy delo) ucastnit se na teto akci. C) Ruska anexe krymu je neodpustitelna a v budoucnu se stejne vsichni budou muset dohodnout jak s timto nalozit. D) Je naprosto jasne ze pravo separatiste utocit na UK jednotky nemaji - neni to armada.  UK jednotky zase utocit mohou zejmena, kdyz se skupiny zmocnuji zbrani. Je to stejne jako kdyby se u nas nejaka skupina osob rozhodla, ze vyhlasi nezavislou ostravu a zacala vsechny ostatni terorizovat. Proste stat musi zasahnout. Bohuzel uk armada je v naprosto zalostnem stavu a tak neni problem aby separat podporovany RU(dostava naboje, naftu, zbranove systemy + vojaky kteri s nimi umi zachazet) Uk armada porazel. Jeste pred pul rokem si separat narikal jak je v koncich a po par humanitarnich konvojich zazracne ozil. Zaslani zbrani na UK mo nevyresi nebot s nimi UK armada neumi zachazet. Tedy by muselo jit i vojsko a protoze UK neni v nato tak nato nepomuze. Mohou vsak pomoci jednotlive staty - ty vsak bud maji stazene zadky z putina nebo jsou s nim zadobre. Mozna ze se probudi az separat zautoci na mariupol. Neposlanim vojaku a materialu znamena, ze separat bude dal terorizovat a ziskavat uzemi pro RU. Ru by se velmi hodila cesta na Krym a do Moldavie (hranice Rumunska/NATO). Je zcela podruzne proc tak Ru ucinilo a cini. Duvody: protoze bylo NATO blizko jsou naprosto irelevantni. RU bylo v te dobe partnerem NATO, RU podepsalo a nasledne poslapalo smlouvu s UK. Putin se proste rozhodl vsechny ignorovat (kdysi byla zverejnena informace o tom ze Putin trpi Rakovinou - coz jsem povazoval za famu - pokud by vsak byla pravdiva - bylo by to o dost horsi). Jeden napoleonek kteremu jiz neni pomoci dokaze veci znicit

+2/−2
20.2.2015 10:31

M44a89r29e97k 76N72o55v28o20t57n40ý 5621571346118

Všechno má své příčiny. Úřady začali jako první zabírat radikálové v Kyjevě a je smutné, že je většinoví demonstranti, kteří žádné násilí nechtěli, nedokázali odstavit.

+6/−1
20.2.2015 13:07

J24a92r76o40s18l63a95v 24K24a51d12l29e37c 5831769952411

V první řadě nechce jednat Porošenko a přes to vlak nejede.Rv

+1/−1
20.2.2015 13:55

D50a34v56i55d 26M34r70a70z83e79k 5333507854127

Takze kdyz se sejdou v Minsku a Separat prohlasi ze na Debalceve se podminky nevztahuji - tak Porosenko nechce jednat?

Kdyz se prohaneji skupiny osob (separati) s tanky po ulicich tak nechce jednat?

Kdyz separat ostreluje stahujici se jednotky tak nechce jednat? Kdyz separat zacne opetovne utocit na Mariupol tak ma take rici - ok necham vaj jej dobit?

Kdyz porosenko chce mirove jednotky v zemi a Rusko ne (Pravo veta) opet nejedna Porosenko? Trochu podivna logika.

0/−1
20.2.2015 14:11

D83a95v39i83d 47M76r67a59z20e43k 5803587404767

Jezisi ta cestina - Dobyt!!

0/−1
20.2.2015 14:15
Foto

J18a38r12o77s80l38a69v 37T33i89c46h30y 9235831926345

Ujednání z Minska odmítá i vůdce ukrajinských ultranacionalistů Dmytro Jaroš, jehož jednotky se v bojích proti separatistům výrazně angažují. Dohody s „proruskými teroristy“ podle něj nemají žádnou právní sílu a odporují ukrajinské ústavě.

„Přijde-li rozkaz ke stažení těžké techniky a k zastavení palby, vyhrazuje si DUK právo pokračovat v aktivních bojových akcích až do úplného osvobození ukrajinských regionů od ruské okupace,“ napsal Jaroš na Facebooku. Minské memorandum navíc podle něj nařizuje rozpuštění „nezákonných skupin“, což prý pro Jarošův Dobrovolnický ukrajinský sbor (DUK) neplatí.

Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/minsk-ukrajina-primeri-odsun-rusu-z-donbasu-fmp-/zahranicni.aspx?c=A150213_191224_zahranicni_aha

Jinak co kdyz primeri jako prvni porusi hrdinna Ukrajinska armada, tim ze zacnou palit na Horlivku:

http://www.liveleak.com/view?i=32f_1424041124

+3/−1
20.2.2015 14:57

D40a43v27i60d 42M35r10a79z65e56k 5263727664957

Dmytro Yaros to mozna odmita (napsal na Twitteru) - o FB jsem necetl.

Nasledne se objevila tato informace:

http://ukraineatwar.blogspot.cz/2015/02/russia-hacked-national-guard-of-ukraine.html

Takze jeho odmitani je v rovine spekulaci - nelze rozhodnout ano ci ne.

Pokud zustaneme v rovine co kdyz: tak si musite uvedomit ze zadne primeri neni. Separat utoci dal. Pokud ale zautoci nekde jinde UK armada na povstalce, verim ze  by si Poroshenko poskodil vztahy se zapadem. Take neverim v utoceni UK armady z duvodu ktere jsou ciste prakticke. Uk armada defacto jiz priznala ze vojensky nema na Ruskou amadu (vcetne separatu). Takze  pokud by sami sli do boje - utrpeli by porazku jako v Debalceve. Takze UK armade nezbyva nez branit soucasne pozice.

Rusko slibilo ze dohledne :-) a dohlizi? Nikoliv dalsi kamiony porusuji hranice ac Rusko podepsalo dokument o dodrzovani hranic a predani je pod kontrolu UK vlady. Rusko z vesela porusuje dohody takze bych tomuto clanku neprikladal vahu.

0/−1
20.2.2015 16:21
Foto

J44a82r52o21s40l17a71v 93T48i18c30h54y 9365111596575

Je pravda, ze existuje hodne dezinformace ale ja spise verim tomu, ze to prohlaseni opravdu ucinil, nez nejakemu blogerovi, ktery tvrdi ze ne.

Jinak o porusovani dohody jednou ci druhou stranou se pravdu nedozvime, ale vzhledem k tomu ze Kyjev lze temer neustale, spise verim strane ktera me v minulosti informovala o vecech ktere Kyjev dlouho popiral, nez se to nakonec provalilo.

+1/−1
20.2.2015 17:08

E40v46a 46P36e50t55ř28í95k58o56v95á 9768772101715

Putin a Rusko jsou pro svět stejnou hrozbou jako IS

+6/−4
20.2.2015 9:34

P22a20v59e32l 49O85d40r40a80z93i33l 6714339227340

Nepovídejte, IS má taky atomovky?

0/−2
20.2.2015 9:36
Foto

V14l54a52d64i96m68í41r 29H58r17u41b96e92š 9434571257978

Putinovo Rusko je nepoměrně větší hrozbou :-/

+3/−4
20.2.2015 9:44

J70a39r30o82s24l89a98v 34K90a60d16l95e69c 5601939342351

Pro někoho jsou hrozbou i vlastní rodiče...Rv

0/−2
20.2.2015 13:57

D43a70v71i33d 56M17r25a51z28e12k 5893777974427

Ty mozna ne, ale mozna bude mit sarin ze zasob Syrie

0/−1
20.2.2015 9:50

M70a45r97e19k 32N80o36v98o16t72n74ý 5981471806318

Největší hrozbou pro svět je lidská blbost.

+4/0
20.2.2015 9:38

B10o81h17u63m82í10r 29Š77i10m92e75k 3871600284434

Jo! A tou to tu kvete!!! Blbostí lidí, kteří nepoznají dikci starého sovětského režimu! Což už jsme zapoměli podivný jazyk bolševiků, který zde tolik promlouvá?!?

0/0
20.2.2015 21:26

J27a18n 76N42o47v66á37k 9965878504525

Více jak polovina toho vašeho světa si to nemyslí - konfrontace a nepřátelství s Ruskem je záležitostí NATO a EU což opravdu není většina světa.

Naprosté většině Asie, celé Africe i Jižní a střední Americe jsou nějaké sankce a nepřátelství vůči Rusku víte kde.

+4/0
20.2.2015 9:50

J74a96n 51D87o20s95t39a35l 4258215

jde o to jestli polovinou sveta myslite G20 nebo prosty soucet obyvatel planety

0/0
20.2.2015 10:14

8498861445

Lidí mějte úctu k sobě samým, nenechte si vymývat mozky ČT a presstitutami bakalovského ražení. I slaboduchý člověk ví, že posílat armádu na vlastní obyvatelstvo je zločin největšího kalibru, hanba!!!!!!!!!!!! Myslím si, že dny prezidenta Porošenka jsou sečteny. Manželku s dětma již odstěhoval mimo Kyjev. Víte jak se říká? Když se potápí loď .......................... .

+7/−9
20.2.2015 9:04

J56i87n44d78ř40i31c87h 59Š20k54o54p41e80k 4395141880625

no jestli bereš vlastní národ ty ruské dovolenkáře, tak máš pravdu.

Když se jinak zamyslíš, kolik prorusáci vystříleli munice a kolik techniky používají, dojde ti, že pomoc Ruska tam musí jistě být

+5/−4
20.2.2015 9:08

8248791655

balhoslavený chudý duchem

+3/−7
20.2.2015 9:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.