Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Egypt propustil australského novináře odsouzeného za podporu islamistů

Egypt propustil australského reportéra panarabské televize al-Džazíra Petera Gresteho a nařídil jeho vyhoštění. Uvedlo to egyptské ministerstvo vnitra. Greste byl v červnu spolu s dvěma kolegy odsouzen k sedmi letům vězení za šíření nepravdivých informací a podporu Muslimského bratrstva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42a55r11t82i28n 30P43r27a45c11h15a18ř 9345209

Mohli mu jen tak cvičně useknout hlavu, aby ochutnal trochu jejich vlastní medicíny...

+5/0
1.2.2015 17:25

A57l53e83n17a 25F43u78s71z23t24e30i51o82v17á 1989137349153

Novináři všech zemí, buďte opatrní R^

Svoboda slova všude neplatí !

Držíme vám pěsti.

+4/−1
1.2.2015 16:18
Foto

J22i35ř50í 15C26h32o41c19h76o59l47á70č 5644583940926

svoboda slova pro podporu islamistů ? té je pro ně škoda , oni taky žádnou neuznávají . Hrál jen roli "užitečného idiota" :-/

0/−1
1.2.2015 18:38

J56a73r47o19s29l40a79v 41F45r23a43n24t20i94š92e81k 82B14r40ü31m51m96e47r 1831406103570

Al Džazíra už dávno není nezávislá, podporuje politiku džihádu katarské vlády. Je to prostě složitější.

0/0
2.2.2015 9:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.