- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bejt tebou, neohanel bych se ruskou "kvalitou"
Podle mě spíš zůstal uvězněný druhý pilot v kabině. A to nejdůležitější jsme se nedozvěděli - jestli se ho po přistání podařilo vyprostit
:-) Jojo zalezi na uhlu pohledu...
Jo, "osvobodil" se sam. Jak se mohl po pristani zvednout z kresla tak dal ten bordel co blokoval dvere pryc. Predtim to udelat nemohl, protoze nemohl vstat z kresla, to by pak letadlo bylo opravdu bez pilota.
Tedy pro stouraly - nebyla to zavda dveri nebo MD-90, ale kus bordelu co tam nechal nejakej uklizec (toliko oficialni zprava, to neni z me hlavy)
Tak to nebyl Boeing 767, ale MD-90. Jen byl někdo asi líný shánět fotku alespoň správného typu, když od nějakých agentur nemají nic přímo někde z místa. Už jsem to říkal mnohokrát - když nemám žádný obrazový materiál, raději k článku nedám nic...
Na AVHerald píšou, že v letadle bylo 168 lidí, ne 160 jako v tomhle článku. Kdo má asi pravdu? A ne, asi to nebude o tom, že by 8 lidí tvořilo posádku - za prve mi to na takové letadlo přijde skoro moc - ale hlavně - tady na iDnesu nepíšou nic o tom, že by těch 160 měli být jen cestující, ale píšou "lidé na palubě" - takže předpokládám, že tím myslí všechny, včetně posádky...
A to úplně nejdůležitější se píše jen málokde. Proč šel kapitán pryč? Protože šel na záchod... :-)
zítra v bulváru
"Nenadálé komplikace během letu 1651 z Minneapolis do Las Vegas!!!!!!!!!!!
160 cestujících mohlo zemřít!!!??
Nouzové přistání na poslední chvíli ....
„Dopravní letadla mohou přistát i tehdy, pokud je ovládá pouze jeden pilot, a piloti Delty jsou na takové situace plně vycvičeni,“ uvedly aerolinky v prohlášení.....
Každé letadlo může už asi tak 100 let přistát jen s jedním pilotem.Druhý člověk u řízení tam je jen pro jistotu, 99.9.% normálně probíhajícího letu stejně řídí počítač.A ten by byl koneckonců schopen s letadlem i přistát
Pravděpodobně měla na mysli přistání dle předpisu o leteckém provozu.
Kluci a holky z redakce, nechcu vam kazit radost, ale je teprve posledni den ledna – na okurkovou sezonu je jeste brzo
Ty aerolinky budou mít novou reklamu: S námi se nemusíte bát únosu letadla během letu. U nás se nedostane za letu do kabiny ani pilot :D
"Druhý pilot tedy převzal kontrolu nad letadlem, které v tu chvíli mělo na palubě 160 lidí, a bezpečně přistál na mezinárodním letišti McCarran."
Mam tomu rozumet, ze druhy pilot prevzal kontrolu nad letadlem az kdyz se dvere zasekly? Ja mel za to, ze druhy pilot prevezme kontrolu jeste nez se pilot zvedne ze sedadla a odskoci si.
99% času, včetně přistání, to řídí autopilot a piloti jen dohlížeji. Ručně ovládání přeberou jen v nějaké atypické situaci. Takže to, že jeden z nich odejde, neznamená, že ten druhý to převezme, ale jen že třeba nesmí spát a musí být v pohotovosti. Nicméně jsou známy případy, že v kokpitu nebyl nikdo, nebo oba piloti spali, to je už pochopitelně malér.
To že se zasekly dveře a kapitán nemohl do kokpitu, je kuriozita, ale z hlediska bezpečnosti se nic tak strašného nestalo. Proto jsou tam dva, kdyby jeden - z jakéhokoliv důvodu - nemohl, tak ho plně zastoupí druhý.
Já to vidím tak: Mladej si řekl: Ten kápo mě nikdy nechce nechat přistát, už mě s tím fakt štve. Nu což, vymyslím malou lest. Ten bude čubrnět...
A dal koště pod kliku. A teď budou experti ztrácet čas.
Vždycky se může něco stát, proto jsou tam iloti dva...
Fatální nehoda se většinou stane, protože člověk hrabe počítači do řízení, nebo AP vypne, případně člověk na zemi něco zk**ví.