Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mezi právníky matky dětí v Norsku to vře. Hasenkopf přišel o plnou moc

V týmu advokátů Evy Michalákové, matky, která v Norsku bojuje o své dva syny, propukly spory. Pavla Hasenkopfa, který pracuje jako koncipient v advokátní kanceláři Ivany Spoustové, v úterý jeho nadřízená zbavila práva rodinu dále zastupovat. Michaláková si však i nadále přeje spolupracovat s Hasenkopfem .

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P36a72v91e43l 73H49o10r38á19k 3662526269819

Něco zajímavého o Norsku a dětech.                               https://www.youtube.com/watch?v=T_HaH4OsA8M

0/0
29.1.2015 15:57

J78o13s59e98f 37D74u13š71á71k 5570311340964

Já bych navrhoval něco ráznějšího. Udělal bych oficiální přímé české doporučení, aby rodiče Čechů pobývající s dětmi v Norsku počítali s tím, že může nastat situace, kdy jim norská sociálka odebere děti. Já myslím, že by stálo za to podat celostránkovou inzerci v celostátních Norských médiích a pak bych čekal co bude. Klidně ať Norsko podává nóty. Ať zapracuje veřejné mínění, ať se otevřou Norům oči. Pravidla, za kterých odebírají děti cizincům na základě drbů je podle mne alarmující. A když rozdělili děti Michálkových, protože je jedni pěstouni nezvládali, tak to je vrchol. "Promiňte nám milí Norové, že jsme sourozenci, ale my chápeme, že nás nezvládáte, tak to my raději budeme žít odděleně", tohle přání jako vyčetla norská sociálka z křišťálové koule práv dětí? Já myslím, že sourozenci mají žít pokud možno spolu a pokud možno s vlastní rodinou. To je v zájmu dětí i rodiny, tedy pokud rodinu považujeme za základní stavební prvek života člověka na zemi. To je nám lidem dané přirozeně od přírody a pokud vím lidská společnost to obecně uznává v civilizovaném Evropě i jinde ve světě. Jenže Norské království není členem EU, je pouze členem NATO.

+2/0
29.1.2015 1:35

J24a23r60o35s35l70a68v14a 63K78a14n91i28o91k12o66v73á 7662129942417

FAQ o Barnevernet - http://andrejruscak.blog.idnes.cz/c/445608/FAQ-o-Barnevernet.html

0/0
28.1.2015 20:05

A24n73n53a 60K35u36l91i32c63h25o69v18á 2766344

Blahopreji pani advokatce ke spravnemu rozhodnuti. S timto koncipientem by ji necekaly nez problemy a pokuty od Advokatni komory. Doufam, ze kazdy potencialni zamestnavatel si najde vystupy pana koncipienta na Facebooku a nad jejich neprofesionalitou se zdesi.

+2/−3
28.1.2015 15:10

M85a76r82i40e 81Z56e76l24e33n54á 2174191819111

Pokusme se oprostit od nic neřešících emocí, takže se ptám znovu a úplně jednoduše - proč paní Eva Michaláková, matka dvou jí odebraných synů, nezveřejní úplné znění všech rozhodnutí norské strany ve věci odebrání dětí z její přímé péče, když je to jediný legální způsob, jak se dobrat objektivní pravdy?

+2/−5
28.1.2015 14:52

A15l97e89n29a 39V64e98s49e17l74á 3103441765818

Myslím, že k tomu dobrání se objektivní pravdy bohatě stačí, když k těmto dokumentům bude mít přístup její právník plus ostatní lidé, kteří na tom případu pracují. Čemu by pomohlo zveřejňování (teda krom ukojení zvědavosti řadového čtenáře)?

+8/−1
28.1.2015 15:00

M98a62r43i82e 51Z66e25l88e90n35á 2304471639981

Paní Veselá, řadový zvědavý čtenář jistě není ten, kdo by měl nějakou rozhodovací pravomoc, na tom se snad shodneme. Takže se ptám znovu - co skutečně brání paní Michalákové zveřejnit vše, o čem norská strana rozhodla a co také ve svých výrocích bezpochyby odůvodnila?

+2/−4
28.1.2015 15:05

J49a98k52u26b 53P89r26o65k34e50š 6783218352463

Treba proto, ze doufa, ze se s detmi jeste nekdy vrati do CR a i kdyby ne, tak asi zadne dite nestoji o to, aby se itimni informace z jeho detstvi povalovali na internetu cely zbytek jeho zivota a tahli se za nim jako smrad.

Uz takhle je to myslim dost neprijemne, dovedete si predstavit, kdyz by treba jejich spoluzaci vygooglili informace o tom, jak je udajne mel zneuzivat otec? Co by si ve skole zazili?

Opravdu si nemyslim, ze by bylo nutne cokoliv zverejnovat. Pravnici obou stran maji veskere dokumenty dostupne a ukolem ceske diplomacie by melo byt dostat ceske obcasny domu v kazdem pripade, i kdyby zde pak mel probehnout soud ve kterem budou deti matce odnaty. Je to jedinny ukol ktery statu nalezi,  chranit sve obcany pred obcany cizich statu a jejich staty.

+6/0
28.1.2015 18:34

J69a17r40o46s79l94a24v70a 20K33a67n25i85o25k16o63v97á 7902109982987

Ale nejen to, norské úřady docela i "vyhrožovaly", že cosi, když bude něco zveřejňovat. Navíc před dalším soudním jednáním nemá smysl ty vzájemné "plivance" vést dál, aby u soudu nebyla cestu k dobrému výsledku "zarůbaná"

+4/−1
28.1.2015 20:01

J18a32r83o89s85l64a43v37a 91K13a39n41i77o29k83o94v82á 7662689842787

Reakce Pavla Hasenkopfa: - https://www.facebook.com/CeskoVratmeDetiRodicum/posts/699443066842981

- Eva nikdy nic pro ni nepříjemného netajila (podezření na pohlavní zneužívání dětí ze strany otce, rok po odebrání dětí (!) se náhle vynořilo obdobné obvinění vůči matce, rozšířený řitní otvor, krev v konečníku. Právě naopak, za to, že tyto skutečnosti zveřejnila, se od Norů dočkala pohrůžky adopcí (říjen 2014).

Příloha k petici požadující umožnění návratu Davida a Denise Michalákových

do České republiky  -  Stručný popis případu ..(z http://www.kdejemojedite.cz/ ) Rodiče obou jsou českými občany, nikdy nebyli a nejsou občany Norska. Jejich otec emigroval do Norska v roce 1968, v roce 2005 se seznámil s Evou Michalákovou, matkou dětí, která se za ním odstěhovala do Norska. V květnu 2005 se jim narodil syn Denis, v listopadu 2008 syn David. I oba synové jsou výhradně českými občany.

Denis měl již od 7 měsíců věku při přechodu na tužší stravu problémy s polykáním, byl maličký na svůj věk a neprospíval. Jedl velmi málo, nechtěl kousat, dlouho držel jídlo v puse než jej spolknul, trpěl zácpou, často prošlo několik dní než šel na toaletu a při vyprazdňování někdy krvácel. Rodiče s ním proto byli na mnoha lékařských vyšetřeních, posléze byl poslán do nemocnice, kde mu byla zavedena sonda do žaludku a přišlo se na to, že trpí na reflux. Proto mu byla nařízena dieta.1

Přestože toto vše věděli i v norské školce, lékařská doporučení nejenže nedodržovali, ale udali oba manžele pro podezření z pohlavního zneužívání. Tomu předcházely opakované stížnosti Evy Michalákové na nedostatečnou péči ve školce a přehlížení šikanování mladšího Davida ze strany spolužáků. Na základě udání ze školky byly obě děti rodičům odebrány. (a dál) -- http://www.kdejemojedite.cz/wp-content/uploads/2014/11/EVA-MICHAL%C3%81KOV%C3%81-POPIS.pdf

Lukrativní byznys se státním požehnáním - http://norgespartiet.no/component/content/article/187.html

+3/−1
28.1.2015 19:52

J87a29r57o38s14l10a59v70a 52K87a21n35i46o61k83o55v56á 7932409802427

CPS v Norsku - minulost a současnost - http://www.barnasrett.no/erland_loken/barnevernet_i_norge.htm

Neúplný výčet důvodů, které (CPS) ze severských zemí používá - http://www.mhskanland.net/page10/page122/page122.html

Sociologie - 21. část Dítě a Barnevernet - http://sociologie.netstranky.cz/21-cast-dite-a-barnevernet.html

0/−1
28.1.2015 19:54

P27a29v37e82l 17O95d32r67a25z33i41l 6244309297130

Vrchní vyznavač nenásilí píše:

"Ano, v reálném světě bych vám dal par facek, tady vás nabonzuji. Chovejte se slušně a nebudu k tomu mít důvod. "

---

Typický květinkový Kristus, který miluje celý svět, pokud nedostane přesolenou jáhlovou kaši. To by pak zabíjel !!

+1/0
28.1.2015 14:23

Z35d60e81n63ě82k 66B49ř25í28z16a 8406665989496

Rodina Michalakova byla úplně normální běžná česká rodina. Nějaké kecy o podvádění, hádkách, mlácení nebo zneužívání dětí si odpusťte.

Norsko má ale zvlastni styl života a některé věci tam jsou jinak než u nás. A je dost ponižující, když rodiče musí ze strachu z odebrání dětí chodit na kursy správného norského chování, aby věděli co dělat a nedělat.

Bernavernet = projekt Lebensborn v.2

+3/−3
28.1.2015 13:06

A36n72g37e13l45a 70M98a30r54k95o13v36á 7121374641780

Asi 750 prispevku v diskusi. Hmm.

Ja se rozhodne necitim byt dostatecne informovana az natolik, ze bych o pripadu mohla diskutovat nebo dokonce odsoudit jednu nebo druhou stranu, natoz dokonce konstatovat co by se melo nebo nemelo.

Proste žasnu 8-o

+4/−3
28.1.2015 10:00

Z25d42e80n30ě94k 21B75ř96í74z76a 8146195769756

Tak asi málo čtěte o případu, a nejen o něm, ale i o ostatních v Norsku.

Krob toho se dá debatovat i obecně s minimální znalosti případu.

+2/−2
28.1.2015 12:52

A33n28g87e59l13a 21M84a57r13k15o16v84á 7591564641220

Ano ano, to mate naprostou pravdu. Plno lidi se pokousi debatovat o tom, o cem naprosto nema paru, natoz minimalni znalosti.

+5/0
28.1.2015 14:21

T59á48ň95a 25F34r27e29y40l60i61c15h70o92v94á 1209774297743

Milá pani Marková, niektorí zase žasneme, že sú ľudia, čo si nevedia urobiť názor, strašne sa čudujú a idú písať do diskusie svoje pocity z čudovania sa...Sú ľudia, ktorí Evin prípad sledujú dlho a majú na neho svoj

+4/−2
28.1.2015 13:09

A13n83g48e14l75a 97M40a83r77k24o88v36á 7251504201640

Ale jdete, tezce se mylite. Svuj nazor na vec mam. Ale sirit ho obecne? S tak malo znalostmi o pripadu, ktery tez sleduji od sameho zacatku? To snad ne!

+1/−1
28.1.2015 14:25

T53o69m80á60š 14T15a98t57í98č51e16k 5230632180938

Aha, takže všecky noviny se podílí na spiknutí proti Norsku, když nám už měsíce poskytují lživý a zkreslený informace. A to nejen český noviny, ale aji polský, ruský...

+2/−1
28.1.2015 14:38

P37a64v84e53l 80H73u55b72l 1965831503

Nevím, nečetl jsem vše, ale ptám se: Jsou děti paní Michalákové občané ČR?.Pokud ano, jsou v Norsku trestně stíháni? Jestliže jsou občané ČR a nejsou trestně stíháni, žádal bych okamžitou repatriaci do ČR.

+9/−3
28.1.2015 5:17

I49v14a51n 34D45ř64í60m38a51l 9507956682697

Víte kolik těm dětem je???? Jak mohou být za něco stíháni?!! Chce to špetku zdravého rozumu. Otázkou spíše zůstává, když nebyli z ničeho obviněni rodiče a proto z jejich strany pominuly důvody pro odebrání dětí, jak je možné, že na základě zainteresovaných právníků spolupracujících s Barnevernem soud skutečně nechal v náhradní péči, přestože ze strany právníků je jasné, že tady došlo minimálně k podjatosti, protože s Barnevernem běžně spolupracují i v jiných kauzách. Jak je možné že to soud nevěděl, neprohlásil tyto posudky za podjaté a nepožádal někoho úplně nezávislého o vypracování jiných? Nebo jsou i soudy v Norsku již apriori "podjaté" vůči Barnevernu a odklepnou jim cokoliv? Jak potom může platit základní právo na spravedlivý rozsudek  a jak v tomto ohledu obstojí základ právního státu: presumpce neviny!!! Měl jsem o Norsku docela jiný názor, ale tato kauza mi otevřela oči, že ne všechno, kde sídlí bohatý systém a lidé žijí docela spokojeně, je všechno v pořádku. Tady můžou být excesy mnohem větší, než v našem rozvráceném soudnictví. A to je již něco! Stále se nemohu zbavit myšlenky, že Barnevern je "stát ve státě", získal si již v Norsku takovou moc, že začal ztrácet soudnost. Věřím, že takový postup by nikde na světě neobhájili jako postup "ve prospěch dítěte", který by měl být jejich největší prioritou Nr.1 !!! Zatím to spíše vypadá, že jedinou prioritou je nahánět strach a jejich běžnou praxí odebírání dětí i bez obvinění rodičů z čehokoliv. A na tento postup dojedou. Buď se již nyní s kauzou rodiny Michalákových otevře v Norsku "Pandořina skříňka", nebo to bude postupem času narůstat. Ale Barnevern zřejmě svou absolutní moc ztratí a bude mnohem více veřejně sledován. Tak se Norsko opět v této oblasti vrátí k normální praxi v demokratických zemích.

+4/−2
28.1.2015 8:06

J96i83r89i 15D33o91m27i29n68i30k 1601708401960

Opravdu si myslíte, že když ti rodiče nebyli obvinění, že pominuli důvody k odebrání ? Těch bylo jistě víc a proto soudy rozhodli opakovaně, jak rozhodli

+3/−4
28.1.2015 8:54

Z39d89e96n95ě82k 76B62ř65í93z16a 8736155519626

A jaké důvody teda jsou k odmítání návratu?

0/−1
28.1.2015 12:53

A34l66e53x40a95n24d55r 95K82o49s48t15k66a 8302798836894

Důvody k odebrání dětí jsou špatná výchova a podobně. S jakýmkoliv obviněním to nemá nic společného. Tedy, může ale nemusí. (A zrovna tohle paltí i v ČR. A zrovna tohle prasklo, že děti by byly z podobné rodiny odebrány I v ČR. Tak co se v té domácnosti muselo dít? )

+3/−4
28.1.2015 8:57

A63l15e66x30a47n53d53r 23K91o17s41t88k83a 8412288506634

(Respektive, co se muselo dít. Zneužívání tam nebylo, takže ze všech důvodů, které by pohnuly k akci i českého úředníka tak nějak zbývá domácí násilí. Patrně poměrně kvalitní a opakované. A v souvislosti s tím mě napadá, že si paní našla nového tatínka a udělala si s ním dítě nějak velmi rychle. Jestli spíš to nebude tak, že jí původní cornuto přišel na milence a dal v rozčilení pár facek jak manželce, tak dětem. Ale to je opravdu jen spekulace.)

0/−2
28.1.2015 9:25

I94v12a75n29a 73V25e50s42e17l57á 2571773199425

tak prestante vymejslet blbosti protoze vase teze jsou pekne nesmysly ...

+3/−2
28.1.2015 9:29

A84l20e25x20a10n83d41r 85K23o98s27t14k17a 8242168976184

Nikoliv. To, že by zlí Norové unesli děti z milující rodiny je nesmysl. Všechny ty případy vždy spojuje to, že rodina byla přinejmenším divná a rodinné vztahy nefunkční. Vždy na sebe napřed úřady upozornili nějakým nedodržovaáním místních zákonů a zvyklostí a pak se našel důvod o odebrání dětí. (A pravda, připouštím, že k tomu Norové asi mají silnější nutnání než jiní, ale kdyby neměli napřed DŮVOD.....)

+4/−4
28.1.2015 9:36

Z30d64e12n34ě77k 17B69ř88í89z26a 8866405949956

Zkuste si něco víc zjistit jak to chodí v Norsku, pak něco pište. Opravdu si myslíte, že když v Norsku odeberou ročně 17% dětí, že je to v pořádku, protoze tam je tolik špatných rodin? Nehledě na to, že třeba Indie a Rusko se do podobných případů vložil pořádně a ty děti byly vráceny. Dokonce Norsko bylo obviněno v roce 2007 mezinárodním soudem z nesprávného odebírání děti.

+1/0
28.1.2015 12:59

T45o81m73á55š 78T68a30t28í65č31e18k 5870762120698

Ano. Stát má vždycky pravdu. A jsou idioti, kteří tomu budou vždycky věřit.

+1/−1
28.1.2015 14:41

A17l35e36x19a49n36d22r 16K17o16s13t54k30a 8202668536554

PS: A ačkoliv jak říkám, nevěra je JEN SPEKULACE, tak by naprosto odpovídala stavu který nastal. A) Manžel na bývalou ženu i děti kašle (což cornuto občas dělává)! B) má s dětmi zakázaný jakýkoliv kontakt (po prokázaném napadení a násilnických sklonech by to odpovídalo)! C) nikdo z nich nebyl obviněn. Nevěra opravdu není trestná a pár facek je sice důvod k odebrání děcek, ale není to trestný čin! D) nevrácení dětí (prostě nejde)! E) neodebrání dalšího (prostě není důvod)!

+1/−1
28.1.2015 9:30

L27u13c81i31e 43B67a37r39t86o12ň97o80v26á 5880408677295

Ta paní ale nemá s novým tatínkem dítě...vždyť jsou to samé nesmysly, co píšete...o "opakovaném a kvalitním násilí" nikdy nic nezaznělo, ani ze strany pěstounů, pořád se mluvilo o zneužívání. Také paní připustila, že dala dětem pár na zadek, a že manžel na děti křičel (také z toho důvodu, že je neslyšící). Pokud by důvodem k odebrání bylo pár facek ze strany manžela manželce i dětem, jak uvádíte,  tak proč by tyto důvody již nepominuly, když paní s tatínkem dětí nežije, je s ním více než dva roky rozvedená a bývalý manžel o jejich děti již nemá zájem.

+2/0
28.1.2015 11:16

A81l89e60x30a55n69d32r 74K65o49s75t23k10a 8172988766614

Však ono se to za pár let (nejpozději) prosákne. A pak se uvidí.

0/0
28.1.2015 11:30

T70á72ň29a 47F73r67e98y79l61i33c24h35o90v26á 1719864117373

Alexandr Kostka, vy ste asi fakt menej bystrý,....horor tie Vaše príspevky, normálne by ste sa mohol stat členom BV, mali by z vás radosť. Nejaká štbácka minulosť, nič?? Hypotéza jedna lepáia ako druha;-D;-D Tie vaše diskusné gebuziny sa nedajú ani čítať, nie to ich ešte brať do úvahy ;-D;-D.

+1/−1
28.1.2015 13:06

J75a92k35u70b 43P59r56o76k28e61š 6263858932983

Dovolim so odpovedet za pana Hubla. Jednalo se o recnickou otazku, je vcelku jedno, jestli deti zneuzivali nebo ne, prvoradym ukolem ceske diplomacie je repatriace a pripadny soud a dokazovani ma probihat v CR.

Je naprosto tristni, ze se stat nedokaze postarat o obcany ve sve zakladni uloze. Na misto toho v parlamentu resi jak jeste vice zemi zadluzit.

+1/0
28.1.2015 19:31

A13n64n28a 66K47u80l18i32c61h50o93v45á 2176494

A víte, co říká český Zákon o mezinárodním právu soukromém?

"Pokud pravomoc ve věcech vyživovacích povinností a ve věcech rodičovské zodpovědnosti není upravena přímo použitelnými předpisy Evropské unie (pozn. - Norsko není v EU), je ve věcech výživy, výchovy a dalších věcech péče o nezletilé Xvčetně opatření k ochraně jejich osoby a majetku dána pravomoc českých soudů, jestliže nezletilý má obvyklý pobyt v České republiceX, nebo jestliže je státním občanem České republiky, i když má obvyklý pobyt v cizině."

Neboli český stát si také osobuje pravomoc rozhodovat o dětech, pokud jsou jeho rezidenty (nejsou v ČR jenom na návštěvě). Bez ohledu na jejich občanství. V opačném případě malých Norů u nás by došlo ke stejnému střetu jurisdikcí jako v kauze Michaláková.

+1/0
28.1.2015 12:53

E74v32a 13K35a98l79l32i83s36t98o39v69á 6897958486460

Tak si tady prohlídněte, že to není nic neobvyklého a jak to tam chodí..

Že by se všecky ty matky domluvily i s českou matkou ? :-/

Co vy na to, panje Dominiku ?

https://www.youtube.com/watch?v=T_HaH4OsA8M

+1/−3
28.1.2015 3:10

I63v74a39n25a 31V35e97s15e49l29á 2291533409835

vam na to napise ze rusakum se neda verit a ze je video podvrh a vymysl ...

0/−2
28.1.2015 9:30

M76a96r51i17á12n 95H57r89i86v24ň76á29k 7388290360760

Zajimalo by mne, jestli pan Dominik je, nebo byl, rodic.

+1/−1
28.1.2015 2:38

Z90d21e83n24ě86k 28Z15a91j27í48č33e97k 2853782598775

Pan Dominik kritizuje matku za to, že byla schopná plácnout dítě po zadku, když se třeba nechovalo slušně, nebo správně. Sám sebe ale pasuje do role vychovatele, když o pár řádků níže, vyhrožuje fackami, za to když se někdo nechová slušně. Z toho všeho jsem nabil dojmu, že pan Dominik neměl lehké dětství a proto se teď snaží, aby se podobná výchova vyhla druhým. ( To je určitě chvály hodné) Zároveň si to však bere sebou do dospělosti, kde nabývá dojmu, že může druhé vychovávat za pomoci facek... Čímž dělá to samé, co kritizuje... Problé je v tom, že každý případ je individuální a nelze na druhé naroubovat vlastní životní zkušenosti. To je největší mýlka všech sociálních inženýrů...

+10/−3
28.1.2015 0:23

Z52d51e31n42ě28k 82Z93a51j88í72č86e24k 2473112968775

Nabyl dojmu..

0/0
28.1.2015 0:24

J77i72r38i 17D68o26m96i58n90i58k 1881628711590

"Plácat" bezbranné DVOULETÉ dítě je ubohost nejvyššího kalibru. A kdo toto blahosklonně přehlíží a nebo jakkoliv omlouvá je na úrovní ubožáka, který si na bezbranném dítěti léčí své duševní problémy. Z mé strany TEČKA.

+1/−12
28.1.2015 0:50

Z14d17e63n97ě76k 86Z97a93j57í17č27e41k 2353232408905

Ono plácnutí může mít psychologický, nebo fyziologický efekt... Ten druhý, zanechá následky v podobě podlitin modřin atd.. To jsou důkazy, které by objevil npř dětský lékař dětí a policie to nějak vyhodnotila... Plácnutí po zadku, kdy to to dítě vůbec nebolí má psychologický efekt na výchovu dítěte... Možná že usuzujete z vlastních zkušeností, že jde o ten první případ.. To ale neznamená že to tak nutně musí být.... Dobrou noc..

+6/0
28.1.2015 0:59

T53o26m51á54š 29T23a50t51í18č35e53k 5710502690938

Nene, kdyby usuzoval podle sebe, tak by se jednalo o prodělané nikoliv plácání po zadku, ale bušení palicou do hlavy. Další ze spasitelů světa.

+1/0
28.1.2015 14:45

Z40d79e38n68a 78S59v49o34b20o79d83o24v30á 2894376903826

- právě, že 2-letý.. v předškolním věku plácnutí(!!) přes ruku, nebo přes zadeček pochopí rychleji, než sáhodlouhé vysvětlování, že na tu plotnu sahat nemá, a při přejití silnice se musí držet a ne se rozeběhnout..

+11/0
28.1.2015 1:38

P27e10t14r 72T21y26č39k90a 6665222889502

Ja sveho syna obcas placl. Pro jeho dobro. Kdyz napr. tahal naseho psa za usi az ten pes piskl. Myslim, ze pro jeho dobro. Aby si pamatoval, ze toho psa to taky boli a aby ho nenapadlo to delat cizim psum, kteri by si to nemuseli nechat libit.

+4/0
28.1.2015 5:39

I42v35a53n 87D23ř86í61m95a54l 9607406142917

Zdravý rozum říká, že vychovávat děti "bez výchovy", kdy ony mohou cokoliv a rodič na to nemůže adekvátně reagovat, je zvrácený postup. Myslím že je třeba již od maličkých dětí je stále dokola učit, že výchova je o něčem úplně jiném, než je absolutní volnost bez možnosti potrestání. I příroda má své platné zákony: akce a reakce! Taková výchova nikdy nebyla vymyšlena ve prospěch dětí, ale pouze pro odejmutí části moci státní správou i nad vlastními dětmi. Ale pokud chce stát zasahovat do práv rodičů vůči svým vlastním dětem, měl by také převzít plnou odpovědnost za možné následky takového jednání. Jenže pokud takovým přístupem státu se stane z dítěte mladý fracek, který si myslí, že může úplně všechno, jediným postupem státu je umístění takového dítěte do "pasťáku"! Ale jestli tohle je ten správný postup "ve prospěch dítěte" lze silně pochybovat. Protože pokud se dítě nenaučí správným hodnotám a nepochopí slova jako úcta ke staršímu, slušnost a hlavně to, že za své vlastní skutky je třeba nést vlastní odpovědnost, nepřinese si sebou do života téměř nic. V sebelepší škole tyto návyky získat nelze. Dnes jsou děti více "chudí" než byli za mého mládí, protože spousta zaneprázdněných rodičů si vyšším "kapesným" vlastně kupuje "lásku" dětí, která ze strany dětí mnohdy ani není. A rodiče to poznají, pokud tento pramen dětských příjmů vyschne, nebo se sníží. Jenže to již bývá většinou pozdě.  

"Ohýbej proutek, dokud je mladý"!!!

Myslím, že tohle staré pořekadlo má v sobě tolik moudrosti, kterou politici na celém světě nedokáží vůbec pochopit, nebo tomu nerozumí. Vždyť o naše děti by mělo jít především!!!

+3/0
28.1.2015 8:29

P41a73v45e97l 29O61d80r44a69z53i49l 6644319297620

Tak jak, pane Dominiku, máte děti? Ne, že? Není s kým, co?

0/−1
28.1.2015 8:39

J98i76r22i 47D60o82m76i54n40i35k 1171128741930

Už jsem na to odpověděl několikrát, ake budiž. Ano. Mám dvě děti, dnes již dospělé a nikdy jsem neměl duševní potřebu je "plácat". Stačí ?

+1/−2
28.1.2015 8:58

P38e66t69r 10N79o78v51o93t91n46y 3599172159712

Kdoví jestli. Fackovat jste tady chtěl.

+1/0
28.1.2015 9:09

P80a13v32e91l 66K98u96n76c 9482919528188

A jste si jist, že jste je neošidil? "Součástí" tělesného trestu (samozřejmě mírného) je jeho přijetí dítětem, přičemž hlavním důvodem je fakt, že dítě ví, že ho rodič miluje. A obvykle velice rychle pochopí, co mu ten rodič předtím dlouho a opakovaně vysvětloval. (Teď jsem napsal o své vlastní dávné zkušenosti dítěte.)

+1/0
28.1.2015 9:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.