Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pegidu neovlivňují pravicoví extremisté, tvrdí německá kontrarozvědka

Pravicoví extremisté nemají vliv na vedení drážďanského hnutí Vlastenečtí Evropané proti islamizaci Západu, zkráceně Pegida. Uvedl to prezident německého Spolkového úřadu na ochranu ústavy Hans-Georg Maassen. Úřad, který v Německu plní roli kontrarozvědky, proto zatím nemá důvod detailně se Pegidou zabývat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F86r70a33n72t50i90s71e72k 59P91o48p33l54u37h83a11r 5152620741188

hmm, to uz vime davno. treba si toho ted vsimnou i ceska media..

0/0
26.1.2015 14:16

M11a55r25e60k 54O17n31d25r57á60š67e47k 1720860929308

Pegidu neovlivňují pravicoví extremisté. tvrdí rozvědka. To není přesně to co chtěla mainstreamová média slyšet.

+6/0
24.1.2015 1:01

K40a32r19e61l 74V59o98h16n48o38u90t 4208539350987

Ami Go Home? Zajímavé.

+4/0
23.1.2015 14:21

M13a25r54i60e 85M25a18l21a 8945824496574

Toto heslo mi také překvapilo. Je opravdu proti islámské. Sice nevím jak, ale když jej křičí na proti islámské demonstraci, tak to přeci musí mít souvislost.;-D;-D;-D

0/0
23.1.2015 16:47

V11i40l79é84m 81P50ř90í79h74o39d65a 2554359943257

To je asi zkratka - alláh mohamed islám ;-D

+3/0
23.1.2015 16:54
Foto

J54i16ř78í 40L14e13p34š68í44k 7577411417441

Právě jste se dopustil urážky muslimského boha a proroka.... bacha na to.

0/0
23.1.2015 17:15
Foto

J25i24ř96í 65L91e19p51š14í17k 7577151387131

to heslo je opravdu divné... co říkáte na cenzora ;-)

0/0
23.1.2015 20:18

D44a28n37i84e87l 15N59o29v92á65k 1881130196539

ty demonstrace nejsou prvoplánovitě proti islámu,ale proti politice A. Merklové a jejímu vazalství vůči USA. Je vskutku třeba,než poslouchat komentář, se dívat a rozumět.;-)

0/0
26.1.2015 15:51

D96a15v20i50d 33P18i59t45r58o 9250683887439

V Pegide najdete daleko vic… Cechy treba bude zajimat, ze Pegida je pro prerozdelovani uprchliku do vsech clenskych zemi EU. 

Kdo napada "vazalstvi" Nemecka vuci USA je pekne mimo, protoze transatlanticke partnerstvi Evropy s USA (nejenom Nemecka, zrovna tak Francie, ci UK) je jednim ze zakladnich stavebnich kamenu povalecneho usporadani.

+1/0
27.1.2015 2:27

D85a73n50i98e30l 35N75o10v89á50k 1171710536369

ano správně partnerství. To by bylo okR^. Bohu žel,není tomu tak.

0/−1
27.1.2015 7:28

D83a95v30i41d 76P87i10t96r16o 9120473637149

;-D;-D;-D No a jak tomu je? Rozvedte to trosku, prosim...

+1/0
27.1.2015 13:29

D93a83n82i78e69l 29N25o25v42á29k 1251880826839

Německo jsou od 2. svět.války v pozici okupované kolonie USA. Vojensky podřízenou zemí protkanou sítí amerických vojenských základen, s volným pohybem amerických zpravodajců a volnou působností amerických „neziskových“ pátých kolon, v bezpečnostních otázkách je plně integrováno v NATO a podřízeno jejímu velení s americkou dominancí. Dá se říct, že ani nemá vlastní bezpečnostní politiku a podobně jako ostatní americké kolonie je v bezpečnostních otázkách plně závislé na zámořském protektorovi.Nejvýznamnější část německých kapitálových elit je mnohočetnými ekonomickými vazbami úzce propojena s klíčovými americkými ekonomickými elitami (bankovnictví, složení FEDu, německý zlatý poklad nedobytně uložený v USA… na americkém dolaru jako světovém platidlu stojí německá ekonomika.

0/−1
27.1.2015 14:17

D76a96v24i69d 43P61i64t33r60o 9620933377219

Vojensky podrizenou zemi? Tak pokud je mi znamo, od roku 1990 ziskalo Nemecko zpet plnou suverenitu (Smlouva 2+4). Pral bych vam videt, jak Nemci byli proti, kdyz Amici opousteli sve zakladny pri redukci sve vojenske pritomnosti v Nemecku. Ze je plne integrovano v NATO souhlasi, je take jeho soucasti. Ne jinak je to i s CR. Veleni s americkou dominaci? Pane Novak, dejte si tu praci a sjedte si na netu personalni obsazeni jednotlivych organu NATO (vojenskych i politickych). Budete asi prekvapen, jak to NATO, co sili v Bruselu a je vedeno Norem je udajne dominovano USA. 

Jiste USA je jedinou supervelmoci, chcete-li pupkem sveta. Ale vy zamenujete pojmy partnerstvi za kolonie. Ziju jiz 15 let v SRN, vystudoval jsem tu politologii, ale podobny koncept, jak ho predstavujete vy, jsem zatim neslysel. A to uz jsem slysel hodne spikleneckych teorii...

0/0
27.1.2015 14:40

D55a85n75i43e96l 82N70o71v16á16k 1661370126349

USA se dlouhodobě  řídí programem PNAC a jejich ekonomické elity, které z pozadí řídí politiku kapitalistického hegemona programem NWO. Německo jako evropská ekonomická velmoc vybudovaná za peníze a z vůle USA je pro program PNAC 100% kolonií-výspou, jištěná americkou vojenskou silou vhodnou k použití proti Rusku a jeho sféře vlivu. Ukrajina a politika A. Merklové je toho tragickým důkazem.

Jenom naivního člověka může zajímat personální složení loutek v čele NATO, čehož snad dostatečně názorným příkladem je v brzké době jmenování našeho generála Pavla do druhé nejvyšší vojenské pozice v NATO. To ho bude poslouchat celý Pentagon;-D.

0/−1
27.1.2015 15:24

V20i68l62é11m 25P86ř15í26h30o19d86a 2764309513397

Jako nic proti Pegidě, chápu, že lidé mají strach z extrémních projevů islamismu a souhlasím, že přistěhovalectví by se mělo důsledněji kontrolovat. Ale stejně mne zaráží, že hnutí vzniklo v bývalé NDR, kde v podstatě žádní muslimové nejsou. Spíše si říkám, jestli si Putin nevzpomněl na staré kontakty ve Stasi. Jeho zájmem je dělat v Evropě bordel a šířit strach, aby se pozapomnělo na jeho eskapády. Ostatně, nikomu nepřijde divné, že třeba Le Penová získala půjčku na své hnutí od banky, jejíž centrála sídlí v Moskvě?

+1/−9
23.1.2015 14:00

F60r32a25n74t91i14š69e56k 52S80k91u98p22l15í89k 7182122151592

Víte jak se vaří žába. Tak na východě ji vařili moc rychle.

+1/0
25.1.2015 20:44

J39i23r91i 98P92e21t33r50a69k 5553340199158

Navštivte nově vznikající stránky české odnože hnutí Pegida. Vlastenečtí Evropané proti islamizaci Západu - PegidaCZE - https://www.facebook.com/PegidaCZE

0/0
23.1.2015 13:28

J49a29r75o55s44l22a36v 42Z16o97l16t57á44n 9938152135240

Jistě není náhoda, že pegida má nejsilnější (a v podstatě jediné zásadní) zastání v Drážďanech - bývalé baště STASI. Však Vladimir trávil v NDR mnoho času, coby důstojník KGB ;-)

0/−10
23.1.2015 12:38
Foto

J28i77ř74í 25L91e98p46š40í26k 7817791797291

takže Pegida je to výtvor Putina? Nebo jak to myslíte? Dále ... hlavní bašta.... to jako, že tam bylo nejvíce "pomahačů", nebo tam měli hlavní stan, nebo jak?

+1/0
23.1.2015 13:34

J86a96r55o82s92l71a84v 23Z61o66l92t32á96n 9178922915440

Ano (minimálně že ji mocně podporuje a podněcuje její činnost). Ano (centrála STASI).

0/−1
23.1.2015 13:39
Foto

J76i39ř44í 65L40e16p40š40í34k 7377761187141

Aha, Putin jede bomby koukám. Ne, velitelství Stasi bylo ve východním Berlíně.... takže zase nic....

+1/0
23.1.2015 13:59

V94i53l61é36m 78P29ř60í87h21o21d40a 2394149253177

STASI bylo v celé NDR. A ktěm bombám, no jeden nikdy neví. Ono když se napíše, že ve Francii zatkli 5 čečenců, kteří schovávali výbušniny, tak to tak nepřijde, než si řekne, čí mají čečenci občanství.;-)

0/−1
23.1.2015 14:04
Foto

J32i68ř12í 39L46e33p47š13í50k 7837301667491

Čečenci jsou muslimové, kteří se zapojují do bojů za Alláha po všech možných koutech světa.... viz Afghánistán.

+2/0
23.1.2015 14:15

V51i62l47é57m 46P53ř62í96h78o45d80a 2244729833877

Viz obě strany na východě Ukrajiny. Nebudete doufám tvrdit, že Kadyrov je jediný proruský Čečenec?

0/0
23.1.2015 14:27
Foto

J27i32ř35í 11L11e24p32š11í67k 7747771667701

8-o Pegida má nějaké dočinění se situací na UA? Čečenci v Afghu bojovali za zájmy RF? Dokážete si v hlavě představit dvě různé situace na sobě nezávislé?

+1/0
23.1.2015 15:22

V16i57l84é93m 98P93ř47í69h57o91d80a 2664719543347

Já spojuji Pegidu s Ukrajinou?;-)

0/0
23.1.2015 16:48

J89a65r58o32s59l63a25v 32Z60o93l64t48á36n 9408462885710

No v tom sídle máte pravdu, byla tu jen jedna z velkejch poboček, kde se v 89' mocně skartovalo. Nicméně: "..The Stern magazine noted that KGB officer Vladimir Putin worked with his Stasi cilleagues in Dresden in 1989." Takže na věci to nic nemění.

0/0
23.1.2015 14:08
Foto

J74i94ř35í 71L86e94p29š73í88k 7497561747421

To že Putin makal v NDR někdo vyvrací? A je současná kontrarozvědka také pod taktovkou Stasi a Putina, že na Pegidě neshledala nic divného? Tyhle teorie jsou fakt mazec....

+2/0
23.1.2015 14:21

V29i43l52é76m 76P77ř18í29h44o20d51a 2424629423147

Fakt mazec je dloubat se v nose. Kontrarozvědky mnohých zemí také často neshledávali nic divného na lidech, ze kterých se potom vyklubali agenti protistrany, těch příkladů je. Nejsou neomylné.

0/−1
23.1.2015 14:31
Foto

J38i98ř43í 26L55e91p93š96í58k 7977271787631

jj, uklidňuje to a zahání myšlenky o všudypřítomných ruských agentech..., kterém bych spíše čekal v některých ze sociálních politických stran, které nabízí lepší život širšímu spektru obyvatel a bohaté soc. dávky, než ve sdružení kritizujíc emigrační politiku..... ;-)

+1/0
23.1.2015 15:27

V12i85l73é74m 75P85ř60í45h14o82d63a 2684209633557

Možná víte víc než já, když píšete o všudypřítomných ruských agentech. Nebo myslíte, že žádní nejsou a Putinovi jde i v těchto dnech jen o blaho Evropy?;-)

0/0
23.1.2015 16:53
Foto

J60i24ř29í 54L41e86p68š60í49k 7237571867371

hlavně netuším, proč sem taháte Putina.....

+1/0
23.1.2015 17:08

J48a55r27o77s60l38a64v 41Z34o77l66t86á56n 9528922945590

Nevím, jestli to někdo vyvrací, snad ne. Ne, současná jistě není - naštěstí to je pokračovatelka západoněmecké služby, nikoli Stasi. Kdo říká, že neshledala na Pegidě nic divného? Trochu posouvate význam. Pouze konstatuje, že v Pegidě nehrajou významnou roli tzv pravicoví extremisté. To, že je mocně podporována z Moskvy z té zprávy (pro bystřejší) skoro implicitně vyplývá. Když si člověk dá 1 a 1 dohromady, tak je to celkem zřejmé.

0/−4
23.1.2015 14:45
Foto

J62i85ř80í 40L51e97p83š96í33k 7317251267231

....nemá důvod detailně se Pegidou zabývat.....

to je to implicitní vyjádření k tomu, že v ní nejsou náckové, nýbrž ruští agenti? ;-D;-D;-D

0/0
23.1.2015 15:18

J35a62r38o73s17l64a37v 46Z90o59l34t89á28n 9898512865540

Jak tedy podle Vás přišli na to, že se v Pegidě náckové nijak výrazně neangažujou? Tak že ji nemonitorujou? :D Jistě že ano, ale nebudou do médií troubit čím se zabývají a čím ne. Je to potenciální společenská hrozba + je zřejmé, že to podporuje Moskva.

To ostatně není žádné tajemství. Mnohé evropské bezpečnostní služby už na to déle upozorňují (včetně BIS), že Rusko podporuje různé antisystemove strany, hnutí a organizace, radikální strany z obou okrajů politického spektra a v podstatě každého, kdo chce v Evropě způsobovat nestabilitu, nejistotu a dělat bordel, jak psal kolega výše.

Ostatně KGB to dělala vždy. Za studené války podporovali různá "mírová hnutí" a jiné levicové radikály, v současnosti je cesta tato. A případ Pegidy ( Drážďany, kdy Putin působil v KGB, kde nejsou žádní muslimové, kde je stále spousta bývalých spolupracovniku Stasi, kde je nízká životní úroveň v rámci D a lidi pod vlivem deziluze se obrací k různým antidemokratickym a do minulosti s nostalgií hledicich hnutí...) je tak do očí bijící.

0/0
23.1.2015 15:33
Foto

J40i26ř67í 54L62e93p10š56í18k 7147291937621

Pane Zoltán, omlouvám se..... dnes na to nemám....

+1/0
23.1.2015 16:04

V14i43l26é17m 64P41ř33í27h78o84d40a 2314269943307

Ani dnes, ani jindy...

+1/−1
23.1.2015 16:55

D15a61v78i92d 54P46i75t84r10o 9540793987439

;-D;-D;-D Akorat ze STASI uz asi tak ctvrt stoleti neexistuje… U nas to bude taky delat StB?

0/0
27.1.2015 2:29

J72a60r55o33s27l96a95v 29Z55o11l81t86á55n 9308222465810

No ona KGB už taky neexistuje a ne její působení to nemá vůbec vliv ;-) Stejně tak Prognosťák :-D

0/0
27.1.2015 6:58

D23a40v77i15d 35P13i52t49r10o 9180673667419

Tak to se dost tezko srovnava. KGB preci funguje dal, pouze pod jinym jmenem. Zatim co ze STASI nezbyl kamen na kameni.

0/0
27.1.2015 13:33

J17a19r60o34s83l15a34v 83Z97o98l96t33á84n 9158762215670

Takhle, všechny východoevropské služby byly pod přímou kontrolou KGB (tedy i Stasi či StB), tudíž funguje-li dále KGB, jak sam pripoustite... Oni si ty lidi pohlídaj. Jako u nás.

0/0
27.1.2015 13:46

D90a54v71i62d 72P66i68t64r67o 9340523807769

No pod kontrolou byli… ale uz nejsou, protoze neexistuji. Nebo myslite, ze ruska tajna sluzba kontroluje tu soucasnou nemeckou? O tom ze ruska tajna sluzba hlida sve zajmy zajiste neni pochyb, to ostatne delaji vsechny tajne sluzby.

0/0
27.1.2015 13:53

J96a87r61o88s69l73a77v 93Z95o37l41t57á38n 9428782175120

Ti lidi, co v tech službách sloužili, pořad v těch zemích jsou (pokud tedy už nezemřeli) a KGBáci s nimi styky neprerusili (nebo aspoň jistou částí). Dál je využívají ať už za peníze, vydíráním, že na ně mají informace nebo dobrovolně. Jako u nás třeba Klause, Zemana, Dlouhého a spoustu dalších, "bezejmenných".

0/0
27.1.2015 14:11

D27a46v71i88d 49P76i21t68r54o 9450933657299

No… na tom by mohlo neco byt.:-/

+1/0
27.1.2015 17:11

V47i98l41é26m 31P10ř44í33h26o17d46a 2894959583447

Předběhl jste mne.;-)

0/0
23.1.2015 14:00

D30a24v37i35d 85P59i32t34r43o 9140183487839

Blbost, Pegida tam ma nejvetsi podporu, protoze Sasko je tradicni bastou neonacistu (imigranta tam prakticky nepotkate). Naopak treba v Koline, kde je az 10 % imigrantu Pegida proste ostrouhala...

0/0
27.1.2015 2:21

G76e10o29r41g 10K40o18m93b57e96r25e56c 9174661926301

....Lipskem pochodovaly tisíce lidí na protest proti islámu: ja ale vidim a ctu na transparentu "AMI GO HOME!" a Suverenite pro Nemecko. Ono se vse zastresuje islamem ale tech pozadavku co ma Pegida je ve skutecnosti daleko vic.

+7/0
23.1.2015 11:59

V64i51l59é79m 62P34ř33í31h65o39d42a 2864759163817

Takže vcelku nepřímé potvrzení, co tu píše pan Zoltán nahoře.

0/−2
23.1.2015 14:06

J26a91n 95L49i48s16a 4261571957274

To Merkel nezabrani v tom,  aby tak dal demontrujici oznacovala..

+8/0
23.1.2015 11:29

H36a36n65a 40U20l38r52y65c40h23o49v65á 9870133248758

Kdepak asi udělali soudruzi z NDR chybu? :-)

0/0
23.1.2015 11:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.