Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O pochod Pegidy v Lipsku byl menší zájem, převažovali odpůrci hnutí

V Lipsku ve středu večer pochodovalo zhruba 15 000 příznivců protiislámského hnutí Pegida. Do města se sjeli také jeho odpůrci, kteří v ulicích města převažovali. Nenaplnila se tak původní očekávání, saské úřady se připravovaly celkem až na 100 tisíc demonstrantů. Mezi oběma stranami došlo k menším střetům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P44a98v66e30l 92O10d76r21a59z42i81l 6714779177560

Paní First :

"tak se to alespoň naučte správně vyslovovat a transpirovat: že siu Čárlí"

(transpirace je odpařoávní vody povrchem. Ta výsleovnost je samozřejmě taky úplně jiná: že s(v)ui šahrlí)

;-D

0/0
22.1.2015 15:17

Z79b38y54n54ě68k 64Š88a67f21a82r70č36í78k 5717868825194

výsleovnost? 8-o

0/0
22.1.2015 18:31

J64i62ř54í 47P58r22a84ž60á87k 9120822971212

Když chybí argumenty, tak se nahradí nic neříkajícími floskulemi, je mají úplně jiný význam.

0/0
22.1.2015 14:52

P34a15v21e91l 21O19d63r57a81z23i54l 6404549477320

Přijde mi tragicky komické, když tu jsou někteří lidé vážně položit dotaz, co je myšleno tou islamizací...

0/0
22.1.2015 14:48

M72a97r49e72k 58H72r17u24b61y 6197312261688

To tedy znamena, ze v Nemecku uz je TUrku vic nez Nemcu?8-o:-P

+2/0
22.1.2015 13:02

N79i62k16o69l10a 57M64a24r85k59o76v29á 7604820492108

Těm číslům se absolutně nedá věřit. Ostatně jako vždycky.

0/0
22.1.2015 12:35

T16o13m73á61š 86Z89e62m19á49n47e27k 5900598826896

Nebezpečí nejsou ti teroristé, ale ti zdánlivě "umírnění" muslimové, kteří se snaží předělávat demokracii k obrazu svému. Sekulární muslimové jsou v pohodě.

+3/0
22.1.2015 10:13

O92t94t64o 11H59a48l69í54ř 9893677588216

Tak si říkám, zda je v Německu tolik islamistů nebo důvěřivých hlupáků, že jich bylo v ulisích víc než demonstrantů?

+2/0
22.1.2015 9:50

O88t94t39o 21H34a73l61í12ř 9273527168156

v ulicích

0/0
22.1.2015 9:54

A89l98e95s 30B61a39d72u64r13a 9696837340945

Ano, je tam tolik muslimu.Podivej se nekdy na fotbal, kdyz hraje v nejakem poharu nemecky tym doma s Turky. Ti tam maji vylozene domaci prostredi a to se neda rict, ze by nemecti fandove na fotbal nechodili.

+4/0
22.1.2015 11:10

D80a88v60i45d 58P82i93t38r77o 9730243207359

Aha, takze vy urcujete podil muslimskeho obyvatelstva podle futbalu? ;-D;-D;-D

Coz takhle radsi nejakou statistiku?

0/0
22.1.2015 13:41

P92a27v96e80l 71O50d87r59a21z60i51l 6494919607930

Ono je to asi tak, že ti, kdo jsou ochotni jít na fotbal, jsou ochotni vyrazit do ulic i z jiných důvodů.

0/0
22.1.2015 13:52

D92a18v28i21d 15P26i52t83r10o 9650673687229

Vyrazit do ulic muze kazdy, mame svobodu spolcovani a demonstrovat muze kazdy. Ono je ale skutecne spis uzitecnejsi pracovat s verifikovanymi cisly, nez spekulovat co by kdo by snad mohl, ale taky nemusel. Mrknete treba jen na prihlouplou Wikipedii. Zjistite ze v Nemecku zije ca. 10 % obyvatelstva nenemeckeho puvodu. Pozor, ne muslimskeho, ale nenemeckeho! Kdyby tech imigrantu byla poloviva muslimskeho puvodu, tak je to porad jen 5 %. Takze asi takto to vypada s muslimskou hegemonii v Nemecku.

0/0
22.1.2015 14:07

P75a21v35e81l 19O35d45r55a67z32i96l 6424459457680

Vy jste nepochopil, o čem píšu. Jistěže do ulic může vyrazit každý, ale já jsem psal o OCHOTĚ.

0/0
22.1.2015 14:44

D38a19v95i66d 32P98i44t69r54o 9120153197499

A vy jste zase nepochopil rozdil mezi statistikou a spekulacemi.

0/0
22.1.2015 14:49

D42a95v24i13d 81P75i82t10r34o 9690393657249

Budete se divit, ale spis je tam vetsina slusnych lidi.

0/0
22.1.2015 13:39

P48a35v85e31l 78O68d79r83a55z90i69l 6114459227410

Slušný člověk je ten, co schvaluje islamizaci?

0/0
22.1.2015 13:51

D50a80v78i14d 25P94i22t70r17o 9930603697629

Ne, slusny clovek posuzuje druheho podle jeho vykonu, vlastnosti, nebo chovani a ne pausalne podle nabozenske nebo etnicke prislusnosti. Slusny clovek rozlisuje napr. mezi normalnim muslimem a islamskym extremistou. 

Jakou islamizaci mate na mysli. Popiste mi ji v praxi, ja ziju uz 15 let v Nemecku, ale nejak jsem si tu islamizaci nevsiml. Ze chodi po ulici zeny v satku? Proc ne? Z jakeho titulu chcete nekomu narizovat jak se kdo ma oblekat, nebo v co ma verit? Ze si tu postavili mesitu? A co ma bejt? Jako ateistovi mi taky nevadi kostely...

Jinak mi tady nikdo hlavu nereze. Lidi zijou normalne vedle sebe a je jedno jestli jsou muslimove, hinduiste, krestane, nebo ateiste. Nikdo to neresi. To je zde naprosto soukroma vec.

+1/−1
22.1.2015 14:37

P68a13v48e65l 10O18d59r18a83z33i33l 6454399657860

Vy žijete někde ve sklepě bez kontaktu s realitou?

http://www.ehrenmord.de/doku/doku.php

0/0
22.1.2015 14:46

D15a54v12i45d 62P51i58t53r89o 9350493287359

Vrazdy ze cti jsou urcite problemem. Ovsem potiranym policiii, ostatne jako jakakoliv jina vrazda. 

Vysvetlete mi ale, jak to islamizuje spolecnost. Nebo mezi puvodnimi Nemci se nevrazdi?

0/0
22.1.2015 14:55

P64a77v36e27l 98O27d24r51a51z14i10l 6374629327660

Víte, co, až vám vaši muslimští kamarádi zakážou pivo, vepřový a ženský s odhaleným ksichtem, jak to mají v plánu, tak si sem nechoďte stěžovat, jo?

0/0
22.1.2015 15:16

D57a55v68i85d 39P35i65t62r90o 9240173207209

Tech 5 % bude zakazovat pivo? V Nemecku jo? ;-D;-D;-D 

Ve Francii, nebo v UK jich zije myslim dokonce vic. Kde kdy zakazovali alkohol, nebo veprovy? To je fantasmagorie hodne, ale hodne pritazena za usi...

+1/0
22.1.2015 15:24

P59a58v39e59l 88G34r53a15s95g15r46u22b51e45r 4622492117183

"Víte, co, až vám vaši muslimští kamarádi zakážou pivo, vepřový a ženský s odhaleným ksichtem, jak to mají v plánu, tak si sem nechoďte stěžovat, jo?"

Až tam začnou ty pravé "multikulturní rajoty" (jako všude, kde dosáhl počet importovaných pasáků koz kritického bodu), tak si pište, že o žádném Pitrovi zde na diskuzi dlouho neuslyšíte.

0/0
22.1.2015 18:49

P50a31v73e86l 89G13r22a89s15g17r90u27b63e24r 4732952107333

Před lety na diskuzním fóru Aktualne.cz jakýsi český emigrant ve Švédsku jménem Thomas Hall dával nám českým rasistům lekce, jak prý tam v Malmö ta multikultura úžasně funguje a že s muslimy není žádný problém. (Sám se samozřejmě integroval na venkově mezi bílými Švédy, jako typický multikulti pokrytec.)

Takže si říkám, jestli tam v těch vyspělých multikulturních společnostech máte takovou cenzuru, že nevíte ani to, co je známo lidem z blízkého zahraničí.

0/0
22.1.2015 18:46

D54a89v59i12d 54P15i47t52r68o 9750603707719

Cenzura? Vite, cenzuru musite nejakym zpusobem organizovat. Mne neni znamo, ze by treba u nemeckych medii se nekdo pokousel cenzurovat, ze by k tomu bylo nejake oddeleni… a to znam nemecky system pomerne dost dobre. Naopak, kdyz spolkovy prezident Wulf s ohledem na svou aferu zavolal do Bildu, aby jim vynadal, ze o tom pisi, tak to bylo prave to, co ho nakonec stalo misto. Rozdil vidim trosku v tom, ze Nemci s ohledem na svoji historickou zkusenost jsou dost citlivi na veci jako rasismus, nebo etnicka nesnasenlivost. Proste od mala to maji vtloukano do hlavy, ze to co se v Nemecku delo se uz nesmi opakovat. My Cesi nejsme rasisti, ale urcite komentare, co tady ctu jsou proste venko nemyslitelne… a to nejen v Nemecku.

0/0
23.1.2015 1:02

P50a40v43e92l 44G89r11a20s94g13r55u96b83e24r 4852372787103

"urcite komentare, co tady ctu jsou proste venko nemyslitelne… a to nejen v Nemecku."

No pochopitelně. Protože ta jejich "multikultura" může "fungovat" jenom v diktaturách, které vzájemnou etnickou nesnášenlivost udrží na uzdě. Proto v celé západní Evropě přituhuje.

Bankéř Thilo Sarazzin byl za svou knihu "Německo páchá sebevraždu" vyhozen ze zaměstnání. Protože předpověděl průšvih, do kterého se Německo řítí.

0/0
23.1.2015 12:17

D53a47v14i33d 69P11i47t75r67o 9490463437459

Ne, protoze v Nemecku je politicka kultura. Tady proste nemuzete nekomu predhazovat puvod, nebo verejne ostouzet nekoho kvuli jinemu nabozenstvi. To mate zadelano na pruser, to tady vetsina okamzite odsoudi.

Pan Sarazzin ma podobny problem jako vy… ve sve knizce taky psal o "pasaccich koz". Jenomze mezi Turky mate zrovna tak lekare, pravniky, vysokoskolsky vzdelane lidi. A to on jako byvaly Finanzsenator (neco jako ministr financi berlinske zemske vlady) velmi dobre vi. Cili bud potreboval PR pro svou knihu, nebo jednoduse lovil politicke hlasy u extremnich pravicaku. A take musel na verejny natlak odstoupit.

0/0
23.1.2015 13:23

P38a44v45e50l 86G29r30a39s16g97r23u58b86e14r 4152702907603

"Ne, protoze v Nemecku je politicka kultura"

Pokud tato "kultura" zakazuje hovořit o průkazných faktech, tak to je úplně obyčejná cenzura.

0/0
23.1.2015 14:07

P25a89v75e17l 33G67r26a69s41g55r67u31b60e72r 4612662267623

"Lidi zijou normalne vedle sebe"

Ano. V oddělených čtvrtích vedle sebe. To je panečku perspektivní harmonie!

0/0
22.1.2015 18:47

D48a73v98i17d 57P70i46t48r89o 9730823967429

Aaale prd. Jsou tady urcite ctvrti, kde je koncentrace imigrantu vetsi. Ale zrovna tak tam zijou i Nemci. A pak mate ty "lepsi" ctvrti, kde je vic Nemcu, kde ale zrovna tak ziji imigranti, co to nekam dotahli (pravnici, lekari). Proste je to trosku o penezich, kdo si co muze dovolit.

0/0
23.1.2015 1:07

P15a76v88e31l 53G69r31a20s77g33r26u86b74e70r 4832472497963

"Aaale prd. Jsou tady urcite ctvrti, kde je koncentrace imigrantu vetsi."

Co mi to tu chcete napovídat, vy komediante?

"A recent non-governmental telephone survey, carried out jointly by Liljeberg and the Berlin-based INFO polling company sampled 1011 Turkish migrants living in Germany. It showed 72% of the Turks surveyed in Germany believe that Islam is the only true religion, 62% prefer social contacts only to fellow Turks, 46% wish that one day more Muslims live in Germany than Christians, 25% think atheists are inferior human beings and 18% felt that Jews are inferior people."

http://en.wikipedia.org/wiki/Turks_in_Germany

"Etwa 70 Prozent der türkischen Schüler in Berlin erreichten bestenfalls einen erweiterten Hauptschulabschluss, so dass die meisten Jugendlichen im Ausbildungsalter enorme Bildungsdefizite hätten. So sind beispielsweise knapp 42 Prozent aller Türken in Berlin im erwerbsfähigen Alter arbeitslos"

http://de.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrkeist%C3%A4mmige_in_Deutschland

Určité "imigrantské čtvrti" máme samozřejmě v ČR taky. Žijí tam indičtí imigranti.

Četl jste ty citace, které jsem tu uváděl? Tito lidé se neidentifikují jako Němci. Jsou to Turci, Kurdové apod. žijící t.č. v Německu. Všechno je jenom otázkou čísel. Protože máte vymytý mozek těmi vašimi politologickými básničkami, tak si to samozřejmě nepřipustíte.

0/0
23.1.2015 12:31

D29a86v51i32d 26P61i17t41r14o 9690833767529

Hahaha… 

"72% of the Turks surveyed in Germany believe that Islam is the only true religion. 62% prefer social contacts only to fellow Turks." Vas skutecne prekvapuje, ze nejaky verici povazuje sve nabozenstvi za jedine prave? Ze Turci se radi stykaji s Turkama? A ja jsem komik? To teda nevim kdo je z nas vetsi…

40 % nezamestnanych Turku v Berline? To ale znamena 60 % zamestnanych, ktere hazite do jednoho pytle. Mimo to zrejme nevite, ze Berlin je trosku specialni pripad. Totiz podil imigrantu jeden z nejvyssich soucasne pri nejvyssi nezamestnanosti bundesweit. Zkuste si vytahnout tu nezamestnanost treba v Koline.

A z jakeho duvodu by se nutne meli identifikovat jako Nemci? Ja uz tady zrejme doziju a taky zustavam Cechem. Komu chcete co vnucovat a jakym pravem…

Nakliknete si ten tu anglickou wikipedii a podivejte se pak na ty fotky v pravo. To jsou vsechno lidi, co se dokazali velmi uspesne etablovat. To jsou ti vasi "pasacci koz". A nez zacnete bagatelizovat, ze je jich malo, dejte si to do pomeru s poctem imigantu (pomuzu vam, jde celkem souhrnne u vsech imigrantu o ca. 10 % populace).

Predhazujete mi nejake "politologicke basnicky". Vy mate jake vzdelani, jestli se muzu zeptat? Nebo jakou zkusenost s problematikou imigrace?

0/0
23.1.2015 13:04

P86a44v22e61l 54G71r51a17s96g94r51u70b49e81r 4302812987613

"Vas skutecne prekvapuje, ze nejaky verici povazuje sve nabozenstvi za jedine prave? Ze Turci se radi stykaji s Turkama?"

Ale já jsem myslel, že jsou to integrovaní "Němci"? Nebo jsou to Turci žijící v Německu? Tak jak to vlastně je, pane Dr. CsC.?

"To ale znamena 60 % zamestnanych, ktere hazite do jednoho pytle."

Víte co, vy "politologu"? Dejte si pohov. Když mě bude budit virválem nějaká "etnická" rodina, tak opravdu nebudu poslouchat vaše relativizující pindy o tom, že je to v pohodě, protože dva její členové jsou moc hodní lidé a čtou si knížku.

0/0
23.1.2015 14:04

P11a49v76e63l 19G89r82a59s36g23r21u64b60e36r 4102802397513

"Vas skutecne prekvapuje, ze nejaky verici povazuje sve nabozenstvi za jedine prave?"

Když je to islám, tak to samozřejmě není vůbec znepokojivé. Islám je s evropským právem a zvyky dokonale kompatibilní!

"Komu chcete co vnucovat a jakym pravem…"

No právem občana Německa. Jestliže se tito lidé necítí jako Němci, tak co pohledávají v takovém počtu v Německu? Když se jednoho dne rozhodnou vyhlásit "Malé Turecko", tak to rovněž nebude problém?

0/0
23.1.2015 14:11

D61a19v39i74d 97P88i32t91r10o 9600763787869

Myslel jste spatne… Turek je Turek. Ale muze byt integrovanym obcanem Spolkove republiky. Ale to se dle vas asi vylucuje, vidte?

Ani Dr. ani CsC. (aaa, socialisticky kandidat ved! Jen pro vasi informaci, tento titul se uz tak ctvrt stoleti neudeluje), nybrz. Dipl.-Pol. 

A jak ze vy to mate s tim vzdelanim? Zatim vas tipuju tak na VvVz.

0/0
23.1.2015 14:13

P58a15v17e82l 36G74r32a35s32g78r94u45b37e94r 4412432257693

"Immigrants and people with at least one non-German parent make up 54.7 percent of Kalk’s population. The amount of young people between 15 and 18 living there is above average; education levels, on the other hand, are below average. Some 90 percent of people without a job in the area count as long-term unemployed."

http://www.spiegel.de/international/germany/we-re-sitting-on-a-powder-keg-immigrants-protest-death-of-moroccan-teenager-in-cologne-a-532423.html

Tak to máme ten multikulturní ráj v Kolíně nad Rýnem. On se zřejmě neustále stěhuje z místa na místo, že?

0/0
23.1.2015 14:16

P68a52v77e30l 88G32r35a51s86g40r26u89b31e82r 4562362627583

Pán nám tu bude bulíkovat pohádky...

A new study published Monday shows that Turks are the least integrated group of immigrants in German society despite being the second numerous, Deutsche Welle reported.

Germany is home to just under 3 million Turks, but 30 percent of students of Turkish origin do not have a school leaving certificate and only 14 percent pass their final secondary school examinations. In the state of Saarland, 45 percent of Turks have failed to complete their high school education. Turks are also less successful than other immigrants in securing a job in Germany, the study unveiled Monday by the Berlin Institute for population and development showed.

Unemployment among Turkish immigrants is high and many survive on state benefits while reports shows a large number of Turkish women remain in the home to manage the family.

Fewer than one-third of Turks born in Germany have chosen to obtain German citizenship and 93 percent have married within the Turkish community. On a scale of one, poorly integrated, to eight, well integrated, Turks were rated bottom of the table with 2.4, behind immigrants from the former Yugoslavia and Africa, 3.2, the Middle East, 4.1, southern Europe, 4.4, and the Far East, 4.6.

The best integrated group, according to the study, is immigrants from other European Union countries who scored 5.5 on the institute's index.

In an article in the German news magazine Der Spiegel, Germany's Interior Minister Wolfgang Schaeuble defended the German government's initiatives to promote integration saying it was "on the right track" but added that more could be done. "We must tell the socially weaker people, who have been isolated over generations: you are important."

0/0
25.1.2015 9:24

P52a52v72e15l 16G26r39a40s44g39r69u93b89e57r 4842892177363

"Turek je Turek. Ale muze byt integrovanym obcanem Spolkove republiky"

Stejně jako je sudetský Němec integrovaným občanem ČSR, kosovský Albánec integrovaným občanem Srbska, nebo pravoslavný Rus integrovaným občanem Ukrajiny?

"93 percent have married within the Turkish community"

NO TO JE INTEGRACE JAKO HROM!!!

0/0
25.1.2015 9:30

J19o38s25e84f 56B84é87r 1901197419568

Proč nám pořád předkládají nějaká čísla? Chtějí snad naznačit, že ti co zůstali doma jsou všichni příznivci přistěhovalců? Kampaň už bšží po celém Německu a už ne jen tam. Merkelová a její vláda by si toho měla začít všímat.

+4/0
22.1.2015 8:49

M22a87r11e42k 81R90y71t96z62k45o 3615895583879

Kontrolní otázka: Je to Pegida nebo Legida? ;-D

0/0
22.1.2015 8:41

L94a81d91i50s68l15a40v 74H29a27š33k43a 4673956861270

Algida nebo al-kajda?;-D

0/0
22.1.2015 10:55

P24a17v96e82l 31O51d68r61a18z66i23l 6924549897570

Ledigen.;-)

0/0
22.1.2015 14:47

J47i65ř95í 61B13r94o50ž 5499365252467

Koukám, že pro autora článku nula sem, nula tam. ve 22:00 to bylo 1500 účastníků, o šest hodin později  15.000 .  Na to, jaké byly akci dělány obstrukce, je 15.000  úspěch R^

+12/0
22.1.2015 4:19

M67i82l18a48n 32R74a19d45e31k 3537916751651

KOUKAM ZE NAJEDNOU SE HODILI DO KRAMU ISLAMSTI VRAZI, tim spoustu lidi odstrasili.

+5/0
22.1.2015 4:31

T53o22m40á42š 12H90a47t30a39n 3699853769700

No letos jsou v Německu volby a důležitá bude většina co na demošky peče.

+5/0
22.1.2015 0:20

J44a83n 31B73u66r70i66c 8839826848531

Je vtipný, že nejvíc lidí proti islámu demonstruje tam, kde žije muslimů málo oproti zbytku Německa. Zatímco ve městech, kde je muslimů plno, tam jsou lidi v pohodě.  ;-D

+9/−16
22.1.2015 0:15

J68i43ř47í 83S18v68a13š54e89k 9404178893639

ČR je takový východoněmecký venkov ve větším měřítku. Stejná mentalita, stejně málo přistěhovalců a stejné přesvědčení, že za všechno můžou ti přistěhovalci ;-D

+6/−22
22.1.2015 0:21

J18a47r44o77s26l38a23v 31S70k60r40i35v24a56n86e31k 6185800

ale lidi je nevini ze "vseho". Ale z terorismu, atentatu a bomb a za to z 99% v poslednich 20 letech skutecne muzou :-P

+18/−1
22.1.2015 0:32

J69a37n 86B72u67r53i62c 8219696668401

Problém je v tom, že těch 99% atentátů spáchá 1% z nich. Lidi by měli vinit ty fanatiky, kteří ty atentáty dělají a ty, co jim fandí a podporují šaríu a podobny kraviny. To, že se začnou hromadně pronásledovat všichni muslimové bude mít za následek, že se jich začne plno lidí naopak zastávat a mezi nimi bude i to 1% s přivázanou bombou.

+5/−14
22.1.2015 0:44

V85l40a36s92t66i65m29i35l 87Š67t54e70c31h96e81r 1165585939215

R^R^R^R^R^R^

+1/−4
22.1.2015 6:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.