Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Čeští odpůrci islámu se sešli u Pražského hradu

Na Hradčanském náměstí v Praze se od 16:00 konala demonstrace, kterou svolali čeští odpůrci islámu. Sdružení Islám v České republice nechceme si slibovalo, že na akci dorazí až 4 000 lidí. Nakonec bylo demonstrantů mnohem méně. Přišli ale i někteří politici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I84n89k45a 80M50a42n96k67a 4619209950811

Pane Nečasi, pokud nemáte půlku mozku jako ženy dle p. Abbase, přestaňte srovnávat vrahy=fanatické muslimy s nevrahy, demokraty a ochránci základních lidských práv, které vy nazýváte islamofoby. Mimochodem včera pan Kuras v TV říkal, že ten termín islamofob "vynalezl" ajatolláh Chomejní někdy v 70. letech. Nejvyšší čas ho přestat používat.

+1/0
17.1.2015 20:41

K30a25r21e72l 50N23e24č17a62s 5983799520280

Mohu použít, paní Inko tedy srozumitelného výrazu -fanatický hysterický blb.

Radikální plky pana Kurase znám po léta a s postupujícím věkem se i u něho napňuje  nenávistný scénář v hlavě.Říká se tomu involuční změnyJsou to u Kurase stejné výtrusy jako u Abbase.Ještě by se k tomu mohl přidat plyšový šógun a populistka Černochová-pražská Le -Penka. Nebuďte tak patetická,skočíte na každý  mediální špek. Zaplať pánbu,použiji -li Vašeho výrazu,je většina lidí na světě nevrahy-i ve světě muslimském.R^:-)

0/−1
17.1.2015 21:00

F24r54a26n51t95i53š47e71k 79P70i48l43l31m43a34n34n 6390395740205

Kdo kromě Vás tedy chápe problematiku islámu správně? Jinak označujete všechny ostatní kromě sebe jen nelichotivými výrazy.

+3/0
17.1.2015 21:03

I92n22k74a 85M97a88n95k60a 4549709840201

Proč se přeme o to, kdo je vyzbrojil? Střílet je učili Sověti ve vybraných táborech, vybavili je kalašnikovy atd, atd. Teď už si ty kalašnikovy a semtex kupují sami. Vyrostli z dětských plenek a chovají se jako dospělí. Jako dospělí, na vše připravení teroristi.

0/0
17.1.2015 20:36

K91a61r35e86l 79N26e65č65a58s 5193509530720

Především je cvičili a vyzbrojovaly Státy spojené a NATO/ Taliban,bojovníky proti Syrii atd.,kterým se to vymklo z ruky a Saudové.Raději nepište hlouposti,a ověřte si fakta,milá paní Inko.:-)

+1/0
17.1.2015 21:04

F38r28a78n89t81i32š69e14k 41P34i11l78l40m53a17n57n 6860275190855

Tak tady s Vámi výjimečně souhlasím. Ale co to říká o tom, že podle Vás je pravda na půli cesty mezi islámem a antiislámismem, stejně byste musel horovat pro stejný odstup od nacismu jako od antinacismu,

0/0
17.1.2015 21:23

K38a50r68e18l 47N53e22č73a19s 5613829710310

Já nevím pane Zachu,co to je sluníčkář.Co ale vím je,že v Jemenu,Jordánsku,Libyji

byly Frantíky a Natem vybaveny cvičné tábory pro IS proti Syrii,která byla v regionu vedle Turecka jediným sekularizovaným státem proti islamistům bojujícím.Otázkou je,kdo zavinil to,že 6 milionů Syřanů muselo opustit domovy.Jinak je mi jedno,kdo je měsíčkář,sluníčkář,pokud se umí dívat na věci  jaké jsou.:-/

0/−1
17.1.2015 20:05

R23e68n69é 27Z69a71c47h 9247160605377

Sluníčkář pro vaši informaci, to je takový blbec anebo zrádce naší vlasti, podle toho z jakého úhlu se to vezme. Zrádce, který otevírá nájezdníkům brány. Dnes poměrně beztrestné, k naší škodě. Dříve trestné trestem smrti, ne čestnou kulkou popravčí čety, ale potupným trestem smrti oběšením.

Z jakého úhlu se to vezme? Bere se to dle toho, jestli jste arab nebo Čech. Nájezdník anebo vlastenec. Dle příjmení soudím, že jste Čech, tudíž zrádce, ne nájezdník a sluníčkář, to je zrádce. 

Já osobně si myslím, že by v prvé řadě měli být trestáni sluníčkáři za podporu nelegální imigrace, teprve až v druhé řadě nelegální imigranti, kde je možno od trestání před deportací upustit, pokud nejde o recidivu.

0/0
17.1.2015 20:46

K33a17r49e72l 58N17e71č91a41s 5673449860590

Přemýšlel jste někdy o tom,kdo stojí za stamilionovou migrací ve světě. Je v zájmu flexibility globálních korporací,ne? A kulku do hlavy,nebo oběšení-to jistě věřím,že byste v podobných trestných komandech byl.Jen mi ještě,vy chytráku řekněte,kde hájím bezbřehou imigraci?Já pouze hledám příčiny a vymezuji se proti idiotské hysterii. A mj.zde nemám ani volební právo,celý život jsem byl trochu kosmopolitou,takže trochu vím,jak věci chodí.:-)

0/0
17.1.2015 21:10

R52e37n20é 95Z93a79c51h 9397570275837

Globálním korporacím děláte jen užitečného idiota, pane Nečas.;-D

0/0
17.1.2015 21:23

K46a39r26e54l 70N70e32č89a41s 5843399140480

No to jste tomu teď dal,pane Zachu.;-D;-D

0/0
17.1.2015 21:37

R24e11n88é 90Z40a63c77h 9807200565277

Diskutujete v češtině, volební právo tu nemáte, děláte užitečného idiota , kdo ví kdo Vy vlastně jste. Nakonec možná obyčejný internetový troll, že mám pravdu? A vite co Nečasi? Máte moje sympatie, trollujete výborně. Nevím zda jste zrádce anebo nezodpovědný sluníčkář. Kdybych teda byl v tom trestném komandu, tak z určitých sympatií k Vám bych Vám dal na vybranou. Sám byste si mohl vybrat mezi kulkou a provazem.:-/;-)

0/0
17.1.2015 21:44

F44r37a28n21t80i85š92e59k 31P88i21l77l55m46a69n95n 6220965270855

Tak tady jste ujel. Za to, že Nečas trolluje/škodí slovem nebo má nějaký náboženský problém, nelze ho střílet ani věšet. Jen zavřít do vězení či blázince. Střílet jen za vraždy či podněcování k vraždám.

0/0
17.1.2015 21:53

R22e32n70é 80Z92a89c59h 9987930485127

Ujel nebo neujel? Za trollování samozřejmě nikoli. Trollování je Nečasova zábava. Za trollování bych ho nedal ani do toho blázince, tady bych se spokojil s tím, pouze napsat, že je blázen sluníčkář.

To střílení anebo věšení, to jsem myslel za skutečnou zradu. Zda jsem ujel anebo neujel posuzujte podle toho, jestli jde o válku anebo mír. Zrada v míru, to je pouze protistátní anebo asociální činnost, případně podpora těch činností. Zde je adekvátní vězení anebo blázinec podle Nečasova stavu psychického zdraví.

Ovšem zrada ve válce, to je jiná, to je důvod k odsouzení k trestu smrti. Vždycky se to tak dělalo, v každé válce hrozila zrádcovi smrt. V každé válce bez vyjímky a spolehněte se, v nadcházející válce s islámem tomu bude zrovna tak taky v naší civilizované evropské společnosti.

Jestli jsem ujel nebo neujel posuzujme podle toho, jestli to, čeho jsme svědky tady například v Paříži, jestli je to už válka nebo není? Podle mne už je to válka. Anebo to Vy pane Pillmann vidíte jinak? Názor Karla Nečase mne nezajímá.

0/0
17.1.2015 23:06

F36r82a97n20t43i52š20e18k 55P90i79l82l59m13a33n43n 6530705660655

Tak to máte pravdu, ve válce se za zradu střílí. Jenže dokázat mu zradu nebude možné. On bude zrazovat jen podrýváním morálky, nikoliv donášením nepříteli. A podrývání morálky je náš řešitelný problém - zavřít ho a nebude nic podrývat.

0/0
18.1.2015 15:18

F83r91a70n15t21i65š46e28k 90P35i93l64l82m85a84n93n 6570365350535

Dodatek: samozřejmě za podrývání morálky bych zavíral také jen ve válce. nyní ať si troluje podle svého gusta.

0/0
18.1.2015 15:25

F11r87a71n93t42i49š21e77k 68P55i15l37l37m82a28n43n 6220915970765

A) Za stamiliónovou imigrací stojí ten, kdo chtěl ušetřit na levné pracovní síle a nedomyslel vzdálené důsledky. Na počátku se to mohlo zdát přínosné, tomuto dojmu podlehl i de Gaulle a Adenauer. Nikoliv Churchill. Kohl, Chirac a Thatcherová už mohli být předvídavější, Slepota Camerona, Hollanda a Merkelové je už neomluvitelná.  

B) Pan Zach Vám nevyhrožuje kulkou, ale jasně říká, že dnes je to beztrestné. Já a pravděpodobně i on bych byl ale pro, aby velezrádci jako Vy, kteří popírají zločinnou podstatu islámu, měli možnost o tom meditovat ve větším klidu, například na Pankráci. Třeba by Vám tam leccos došlo.

C) Bezbřehou imigraci hájíte nepřímo - nesmyslným urážením nenásilných kritiků islámu, podporou Chomejního termínu islámofob (což pomáhá radikálnímu islámu v ostrakizaci kritiků zločinné podstaty islámu), relativizací všeho a všech, demoralizací, a hlavně popíráním zločinné podstaty islámu.

+1/0
17.1.2015 21:45

R15e91n27é 29Z95a24c98h 9727270395857

Souhlasím s Vašim komentářem pane Pillmann.

0/0
17.1.2015 23:09

K27a44r22e64l 94N29e75č71a71s 5543689580440

Pan Pillmann a pan Zach.Víte,já nejsem troll ale tyhle plky na internetu beru skutečně jako zábavu.Nepředpokládám,že s lidmi jako jste Vy dva by člověk mohl vést disputaci třeba o Antialkoránu Václava Budovce z Budova,,nebo vzniku Muslimského bratrstva,Kitálu  nebo rozdíly mezi Islámem zakavkazským,indickým,čínským,indonézským. To vážně nikoli,protože Vaše vnímání věci je podřadné,násilné ,agresívní ad hominem.Pravda,stříleli byste ,věšeli,zavírali do blázinců.Vás dva si dovedu živě představit.Ne ale jako bojovníky spíše v nějakémrabovacím komandu.Rv:-/:-/

0/0
18.1.2015 12:30

F30r65a37n10t67i50š80e64k 38P57i48l18l70m52a97n28n 6490475590395

a) Jste buď troll nebo zrádce evropské civilizace. Můžete si vybrat. Pokud to berete jako nezávaznou zábavu, kde můžete říkat i to, co nemyslíte vážně, aniž by ironie nebyla zřejmá, tak jste troll. Mimochodem, víte co by se stalo, kdybyste v USA vytáhnul ze zábavy imitaci revolveru na policistu? Byl byste ihned zastřelen a následně by se Vás zastávali multikulti a sluníčkáři proti zločinné policii, která nepochopila legraci.

b) Teoretické otázky, které nadhazujete, jsou jen dalším odváděním pozornosti mimo podstatu problému. Veškerý islám se musí řídit Koránem, z něhož citáty jsem uvedl, Vy nejste schopen je popřít, ale blábolíte o Zakavkazí atd. Tím jste tedy chtěl říci, že v Zakavkazí platí jiný korán, než z něhož jsem citoval?

c) Píšete: "Vaše vnímání věci je podřadné,násilné ,agresívní ad hominem." Poněkolikáte Vás vyzývám: konkretizujte moje údajné prohřešky, nenaznačujte  mlhavá provinění, bez konkrétních argumentů, proti čemuž nelze napsat nic jiného, než že opět mlžíte. V čem jsem podřadný? V čem jsem násilný, když chci násilí použít jen v sebeobraně proti většímu násilí? V čem jsem agresivní, když jen bráním svoje pozitivní hodnoty, zejména trvale udržitelná lidská práva? V čem argumentuji ad hominem?

0/0
18.1.2015 16:07

F87r91a24n28t32i23š46e30k 36P32i45l43l81m98a39n85n 6980145750575

d) Nechápete, co je to argument (nikoliv vnímání) ad hominem. Já bych diskutoval ad hominem, lépe řečeno ad personam, kdybych místo věcné podstaty koránu psal, že jste zabil svou babičku, že jste jako dítě trhal mouchám křidélka apod., a už proto nemůžete mít pravdu. Nic takového nepíšu. Ad hominem bych argumentoval, kdybych Vás označil za nedůvěryhodného v otázce islámu a náboženské víry obecně, protože jste se ucházel o katolické stipendiium, ale nedostal jste ho a nyní se mstíte katolické církvi tím, že označujete křesťanství za stejné co do (ne)vražedné podstaty, jako islám. Ani to nepíšu.

e) Jste to naopak Vy, kdo argumentuje za hranou ad personam. Sice mě neoznačujete za podřadného, to by bylo 100% ad personam, ale moje vnímání za podřadné označujete. Když jste ale neuvedl důkaz, je to už ad personem na 90%.

f) Vy ale neznáte nejen teorii diskuse, protože Vy selháváte jako diskutér i v praxi, opakovaně, jak jsem již párkrát konkretizoval.

g) Píšete: "Pravda, stříleli byste, věšeli, zavírali do blázinců". Proč opět faulujte a nedržíte se pravidel věcné diskuse? Já jednou naopak napsal výslovný opak, že Vás nelze střílet/věšet, a podruhé, že Vám nelze prokázat hrdelní zločin, ani za války. Proč o mě lžete? Ale můžu Vás uklidnit - ani za tuto lež Vás nechci zastřelit ani zavřít do vězení, ani do blázince. I když se mi už blížíte k podezření na diagnózu porucha osobnosti - do blázince bych Vás zavřel jedině za předpokladu minimálně dvou odborných posudků, nepřipouštějících pochybnost, a musela by být prokázaná diagnóza závažná. Porucha osobnosti, kterou trpíte tak s 20% pravděpodobností, není ani v těžké formě  tak závážná, aby byla nutná hospitalizace, 

h) Píšete: "Vás dva si dovedu živě představit. Ne ale jako bojovníky spíše v nějakém rabovacím komandu." Další argumentační faul - nijak nezdůvodňujete svoji představu, takže vyplývá jen z Vaší chorobné představivosti. Je to tedy jen další odraz Vaší duše - evidentně máte alespoň v diskusi sklony k paranoiditě.

0/0
18.1.2015 16:16

K31a87r86e73l 55N34e76č77a53s 5313169190290

Tak asi po sobě texty nečtete,jinak byste si pamatoval,že na moje názory jste polemizovali s panem Zachem tím,že jste mudrovali,zda mně dáti do blázince,zastřelit,oběsit,jsa zrádcem etc.To je něco jiného,než ad hominem??Tvrdím,že stejně zrůdná je interpretace Koránu Islamisty jako lidmi jako jste Vy.Vytahovat s těchto starých textů účelově věty/ a mohu Vám jich citovat desítky/ můžete tímto způsobem i z Bible,což je zase kniha mojí víry.To,že si Vás dovedu představit není chorobná představivost,alébrž empiricky vytvořená neveselá podoba deponie společenského kalu,demagogie,formálně se tvářící jako patetický apel zachraňující civilizaci.:-):-/

0/−1
18.1.2015 22:08

F74r41a72n23t81i45š37e43k 43P12i35l12l74m87a52n67n 6410505430825

Je to s Vámi horší, než jsem si myslel. Uveďte moje slova, v nichž jsem Vás požadoval zastřelit či oběsit? Nemůžete. Omluvte se! Už jsem Vás jednou upozorňoval, ale marně. Stále melete svoji paranoiu. Ostatní až později, nyní nemám čaas.

+1/0
19.1.2015 7:17

K80a48r10e15l 50N71e97č46a68s 5753149250360

Zach chtěl oběsit,nebo kulku.Vy jste navrhoval blázinec nebo zavřít.Používáte slova paranoia nadbytečně,pane Pillmanne a věřím,že slušný psychoanalytik by vytáhl z Vás na sofa pěkný sajrajt

.Omlouvat se Vám nebudu,ale dám Vám radu:Oblečte se do brnění,kupte si megafon a udělejte tůru po náměstích.Materiálu máte dost.R^:-)

0/0
19.1.2015 11:41

F24r17a66n65t72i27š68e48k 23P86i85l61l70m79a45n34n 6190225800725

Takže přiznáváte, že jsem Vás nechtěl ani oběsit, ani Vám dát kulku, ačkoliv jste předtím tvrdil o mě i panovi Zachovi jedním dechem, že :  "... jste mudrovali,zda mně dáti do blázince,zastřelit,oběsit,jsa zrádcem etc."  To je totéž, jako kdybych tvrdil: "Pan Nečas a pan Hitler mudrovali, zdali dát Židy do koncentráku a zplynovat a zda být vegetariánem a nekuřákem".  To ostatní je zase jen omáčka, kterou odvádíte pozornost od svých selhání, a hlavně od neschopnosti popřít vražedná slova koránu."

0/0
22.1.2015 16:54

F35r47a35n41t67i71š19e46k 90P74i66l96l19m75a60n80n 6840115670325

Ještě více vynikne Vaše obhajování kolektivní viny z těchto Vašich slov: " stříleli byste, věšeli".

0/0
22.1.2015 17:00

F74r43a66n61t23i53š78e90k 62P21i58l63l33m52a10n75n 6800355970105

Zavinily to USA. A to říkám jako amerikanofil.

0/0
17.1.2015 21:00

R18e31n57é 48Z29a87c51h 9937290645487

Vám opravdu nevadí nezodpovědní sluníčkáři, kteří do naší vlasti tahají hordy vyznavačů teroristického náboženství jenom proto, aby měli další klienty pro byznys svých neziskovek?

+1/0
17.1.2015 18:58

K18a53r58e97l 90N80e73č27a23s 5913279830780

Co se týká myšlení je fanatický Islamista stejné hovádko jako fanatický  islamofob.Oba nepřipustí rozpory a oba si myslí,že konají dobro. Společné mají neznalost a falešné mistrování svatých textů.:-/

0/−5
17.1.2015 15:53

F25r13a72n66t74i83š98e59k 12P66i23l52l85m28a42n34n 6110845710965

Jmenujte aspoň 3 fanatické islámofoby. Já můžu jmenovat 3 fanatické islámofily: Diensbiera, Šabatovou a karla Nečase. Všichni tři  si myslí, že islám je ušlechtilé mírumilovné náboženství, jehož podporou konají dobro. Ale neznají Korán, který stanovuje jasný příkaz pro všechny muslimy, i umírněné: zabíjet ateisty a odpadlíky. Islámofílie je patologická náklonnost k islámu, nezdůvodnitelná racionálně.

+5/0
17.1.2015 20:09

K72a50r20e74l 53N19e93č17a17s 5833189900460

Probuďte se člověče.Kde píši,že miluji Islám.Co Vám přijde na faktech,která uvádím fanatického?Odsuzuji jakékoli násilí,ale nedívám se na problémy  vyřezaným srdíčkem na latríně,pane Pillmanne.Kdo nyní bojuje především s obětmi proti IS????Muslimové,pane Pillmanne. Patologická je pouze hloupá hysterie. Racionální  je si věci rozporovat a informovat se,co se děje dál,než na návsi.R^:-):-/

0/0
17.1.2015 20:29

F78r32a26n25t83i29š44e64k 88P15i85l44l54m15a62n41n 6910225170555

Ano, píšete zdánlivě nad věcí. Ale kdo hledá pravdu uprostřed mezi nacistou a antinacistou, objektivně pomáhá nacismu a je to zrádce evropské civilizace a lidských práv, ať si sám o sobě myslí cokoliv. Zatím jste neopřinesl žádný fakt, který bych neznal, ale popíráte vražednou podstatu islámu. To že odsuzujete násilí nestačí. Neodporovat zlu dostatečně účinně je sebevražda. Odsuzovat násilí za každých okolností  znamená například dávat přednost mnichovské kapitulaci před válkou (zdůrazňuji - míním postoj Chamberlaina, nikoliv Beneše.). To že proti ISIL bojují muslimové, není důkaz jejich skvělosti. Když bojovali vietnamští komunisté proti polpotovským komunistům, byl to důkaz jejich demokratičnosti? Patologická je Vaše hysterie, s níž relativizujete všechno a všechny. Ale jsou hranice, za které už nelze ve vstřícnosti a empatii jít. Ty hranice končí u nacistických krematorií a u vražedných příkazů Koránu. Ty Vaše nicneříkající mlhavé příměry o návsi a srdíčku na latríně jen dokumentují kvalitu Vašch analýz,

+1/0
17.1.2015 21:18

K85a15r74e91l 97N22e65č89a90s 5513289580320

Nesnáším islamismus ale respektuji Islám jako jedno z náboženství Knihy.Nemohu přece skoro dvě miliardy lidí,pane Pillmanne označit za zločince.Nebo ano?Nikde nepíši o skvělosti těch či oněch/Evropa nebyla nikdy ,kromě poválečných let žádným mírumilovným regionem/.Prostě nemohu lidi házet do jednoho pytle,protože lidská společnost nelze být nahlížena pouze očima unavené,přežrané společnosti,která v třetím světě po staletí kořistnila.:-)

0/0
17.1.2015 21:44

R16e17n94é 25Z19a27c64h 9367410835457

Ten islám Nečasi, to je ovoce ze stromu falešných proroků. Možná jste kromě Koránu někdy nahlédl i do Bible.

"Varujte se falešných proroků"

Ano, ale jak je Mistře poznáme"

"po ovoci je poznáte."

Možná znáte ten rozhovor. Tak islám je ovoce falešných proroků. Ovoce proroka Mohameda. Islám do Evropy nepatří, muslim nepatří do Evropy.

0/0
17.1.2015 21:51

F33r40a98n14t41i75š24e71k 10P44i59l72l57m33a26n70n 6620545730475

To že islám si váží Starého zákonu a Ježíše Krista neříká nic o jeho podstatě. Hitler si islámu vážil. Znamená to snad, že byl Hitler hodný respektu? Unavená společnost (přežraná až dnes, nikoliv ještě v první půli 20.století) sice po staletí ve třetím světě kořistila, ale současně mu leccos i dávala.   

Házíte do jednoho pytle antinacisty a nacisty, muslimy i antimuslimy.

0/0
17.1.2015 22:00

F86r37a21n48t97i66š25e81k 93P51i28l53l31m39a68n66n 6230615570255

Ještě jsem zapomněl na toto: Píšete: "Nemohu přece skoro dvě miliardy lidí, pane Pillmanne označit za zločince.Nebo ano?". Ne to nemůžete. Ale označit islám za za zločinnou ideologii musíte. A každého, kdo plní jeho zločinné příkazy v praxi, také musíte mít za zločince. I každého, kdo je ochoten je v budoucnu plnit, i když dosud nevraždil. A vyhostit každého, kdo na zločinných příkazech Koránu trvá, by bylo také potřebné,

0/0
17.1.2015 22:09

K36a55r58e86l 55N43e47č91a91s 5553119800670

Musím?Nemusím nic,milý Pillmanne,než dodržovat zákony země,kde zrovna žiji.Nic víc.:-)

0/0
18.1.2015 12:35

F46r57a95n28t60i15š73e60k 41P76i57l25l15m51a27n64n 6580575110965

Vy samozřejmě víte, jak jsem to myslel. Musíte, pokud chcete být slušný člověk. Musíte, pokud chcete být považován za partnera do diskuse, nikoliv trolla či zrádce. Nemusíte, pokud jste sám se sebou spokojený. A spokojený se svým výkonem v diskusi, zejména s opakovaným odváděním pozornosti jinam. Opakuji to nejpodstatnější: uvedl jsem citáty z Koránu. Stále si myslíte, že je to náboženství na úrovni křesťanství či nenáboženského ateismu?

0/0
18.1.2015 15:24

K58a20r41e78l 33N91e64č29a33s 5883489490470

Odpovídám Vám o něco výše.O tom,kdo je slušný a kdo nikoli bohudík ještě nerozhodují lidé jako Vy, Ale zkuste to v nějaké politické straně,když nemáte co jiného na práci.Doporučuji Úsvit plyšového šóguna,nebo ten řecký Úsvit,také Černochová potřebuje třeba nosiče tašky,nebo založte nějakou sám.Zatím si rozhodně kupte megafon a své hutné myšlenky rozprostřete po náměstích.R^:-)

0/0
19.1.2015 0:21

F85r84a80n71t48i62š55e82k 64P93i77l10l70m49a90n29n 6360435970105

A doporučuji Vám přečíst si o zločinné podstatě islámu moje dva blogy:

-"Kde udělali islámští soudruzi z NDR chybu? A romští soudruzi z NDR?"

-"Adolf Hitler vs. Mohamed: Mein Kampf nevybízel otevřeně k vraždění"

Dále cituji z Koránu na adresu ateistů a odpadlíků:

"A jestliže se nebudou držet stranou od vás a nevzdají se vám na milost a nesloží své ruce, tedy je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A nad těmito vám dáváme pravomoc zřetelnou."

....

"A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete!"

Už vidím Vaší námitku - asi mám špatný překlad. Jenže originál je podle znalců Koránu ještě vražednější. Když se Vám zdá tento text špatně přeložený, udělejte lepší překlad. Ale bacha! Za špatný text překladu Koránu Vám také hrozí smrt, i kdybyste byl křesťan.

A jsou další a další citáty z koránu, požadující přísné tresty, i když není specifikováno jaké (jeden příklad za všechy: "Nechť si ti, kdož nevěří, nemyslí, že odklad, který jsme jim povolili, je pro ně dobrý; povolili jsme jim odklad jen proto, aby hříchy své ještě rozmnožili, a je očekává trest zahanbující"), a další a další nejkrutější tresty v pekle, a další a další v jiných závazných textech islámu.

0/0
17.1.2015 22:16

M83a19r35e26k 26O94n67d50r54á36š52e38k 1170770299658

pro zajímavost ještě k počtu demonstrantů:

Aktuálně.cz - 300 lidí

ČTK - 600 lidí

Lidovky - 1000 lidí

iDNES - 2000 lidí

Parlamentní Listy - 2000 - 3000 lidí

Inu, je vydět že Aktuálně, ČTK a Lidovky skutečný počet lidí, co si dovolí říci že islám doma nechtějí nemohou vydejchat;-D

+1/0
17.1.2015 15:03

M46a91r20t93i54n 23R92y26c62h77t61e51r 3726981

"Podle policie dorazilo na náměstí asi čtyři sta demonstrantů."

Je sice urcite zajimava informace, ale pouze informuje o tom, ze POLICIE NEUMI POCITAT.  Prosim vas, proc seriozni medium typu Idnes pise takove veci? Cemu potom maji nasi lide verit? Jako by nestacilo, ze i bulvar lze jako kdyz tiskne.

+3/0
17.1.2015 12:33

M95a55r50e49k 62O75n59d64r54á52š94e14k 1380370519488

Píšu to níže - kdyby někde 50 sluníčkářů, feťáků a anarchistů demonstrovalo za multikulti svět tak z nich udělají několik set. Ale asi mají v popisu práce naše počty snižovat.

+1/0
17.1.2015 14:36

V91l92a30d35i82m44í32r 13P54r70o25k19e62š 8487426250771

Myslím, že to dobře vyjádřil v Hyde parku na ČT24 pan Benjamin Kuras, který tvrdí, že zakazovat náboženství jako takové v demokratických režimech není dobré, neboť máme Ústavou danou náboženskou svobodu, ale pokud by nějaká církev nedodržovala zákony platné v té které zemi, tak pak musí stát zasáhnout. Pan Kuras správně a zasvětceně tvrdí, že islámské právo ŠARÍA ani tzv. svatá válka proti nám islámu nevěřícím DŽIHÁD, nemají oporou ani v samotném Koránu a proto, kdyby ho islamisté chtěli praktikovat na našem území, tak by  se musel tento radikální úlet islamistů zakázat zákonem a poté proti němu tvrdě postupovat.

+3/0
17.1.2015 11:00

J54a40r95o87s67l25a52v16a 80K46a67n98i50o83k65o73v23á 7842689312477

""poté proti němu tvrdě postupovat."" ... až POTÉ ?

Zákony se musí změnit už teď, i tak je "dávno po dvanácté"...

U nás je právě trapné, že se tu silně udržuje pocit, že multikulti je dobře. NENÍ.

Pro naše bezpečí se musí už preventivně postavit zákony tak, aby tu nepřibývalo imigrace z muslimských zemí. Musíme udržet naši zemí v co nejvyšší bezpečnosti vůči tomuto nebezpečí ! Je to naše povinnost vůči naším potomkům ! Vzhledem k muslimské porodnosti

+2/0
17.1.2015 13:26

L26u61b33o46m93í91r 59S49a11z16e20č78e36k 1831953550604

Na to musí stačit "zákon, zakazující strany a hnutí, směřující k potlačení práv a svobod"! Nebo ne?

+1/0
17.1.2015 14:26

M34a76r76e28k 11O96n64d13r14á85š59e44k 1480620739928

Nějak jsem si nevšiml, že by islámští teroristé měli potřebu se organizovat v politických stranách;-D. Jádro problému je v islámu (koránu) samotném. A proto je třeba dělat vše pro to aby se k nám nestěhovali další.

+1/0
17.1.2015 14:46

L40u38b78o71m50í72r 32S91a65z79e40č56e30k 1241103680284

Jsou to hnutí!

+1/0
17.1.2015 14:48

M62a59r90e53k 28O24n63d68r42á89š16e10k 1150610529468

Je to trapný jak naše media manipulují s počty demonstrantů. Kdyby se sešlo 50 sluníčkářů, feťáků a anarchistů za přijetí muslimských imigrantů tak z toho udělají událost a napíšou že jich bylo několik set.

Já jsem včera na Hradčanském náměstí byl. Podle mého hodně střízlivého odhadu nás tam bylo minimálně 2 000 (podle jiných 2 - 3 000) - na to že byl pracovní den a bylo to v 16 hodin super! A naše média blábolí o pěti až šesti stech demonstrantech.

Tomu tedy říkám nestrannost a objektivita;-D

+2/0
17.1.2015 9:43

J84a94r55o27m82í19r 61B54l83i61n31k66a 6174825899844

Pokud zde budou menšiny,měly by striktně,bez vyjímek dodržovat naše zákony.Kdysi napsal austr.premier:My jsem do naší země nikoho nezvali,pokud jsme je ale přijali ,jako uprchlíky je bezpodmínečně nutné beze zbytku dodržovat zákony,které platí pro všechny občany Austrálie.Proč by to nemělo fungovat v evropě,potažmo u nás?Obávám se ,že v Čechách nebude fungovat nic,ostatně jako ve všem,co poslanci vymyslí,nejsme schopni si poradit s cigány,kteří nikdy nepracovali a žijí si lépe,než důchodci a lidé s nižšími příjmy.O tom,že si dělají,co chtějí,o kriminalitě je zbytečné se rozepisovat

+2/0
17.1.2015 5:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.