Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tady platí právo, ne šaría! Stovky lidí demonstrovaly v Praze proti islámu

Na Hradčanském náměstí v Praze se v pátek odpoledne sešly stovky lidí, aby po posledním dění zejména ve Francii vyjádřili svůj nesouhlas s islámem. Demonstrace pořádané sdružením Islám v České republice nechceme se zúčastnila i řada známých osobností. Protiislámské protesty se v minulých dnech odehrály i v okolních zemích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L91e87n18k13a 87K95r14á98t49k40á 3298763601980

https://www.facebook.com/events/843630329044157/850590691681454/?comment_id=851908001549723&notif_t=event_mall_reply

0/0
21.1.2015 22:27
Foto

L56u66d19ě69k 53F53u21x48a 9436870824317

Kdopak jsou ty známé osobnosti které se účastnily? Volfová, Černochová a Okamura?:-) ...tak to pardon, asi máme s redaktory iDnesu každý jinou představu o tom, co znamená termín "známá osobnost":-P

+1/−6
19.1.2015 14:53

I19n25k87a 24M53a83n68k24a 4789319330491

A na tom celém je opravdu nejdůležitější slovíčkaření typu: známá či neznámá?

0/0
20.1.2015 21:48

K39a77r97e10l 84N39e17č93a74s 5383699980900

Jistě v důsledku válek se radikalizovaly  vykořeněné skupiny,které  zneužívají  náboženství pro násilné akty.Válka v Iráku,podpora Saudů bojovníků v Syrii,stejně jako NATa,krvavá situace v Libyji. Berete to mediálně,jinak by Vám,pane nNetolický vyšlo,že nejvíce zemřelo lidí v důsledku válek na těchto uzemích  vedených USA,NATem a se situací poválečných.Útoky drony,kdy na jednoho islámistu zahyne dvacet vesničanů,noční bombardování Pakistánu aj.Terorismus je strašný,ale není ničím nový.:-/

0/−3
19.1.2015 11:31

J61a97n 20C47i44c95h64ý 7543181301770

Alkohol.

+2/0
19.1.2015 14:09
Foto

L40u25d41ě62k 16F24u12x41a 9876860464137

Přemýšlím o tom, že teroristé jakéhokoli vyznání se ohánějí náboženstvím jako berličkou.

+1/0
19.1.2015 14:53

M23i43l49o42š 12Ř53e24h24á49k 8586538537925

Nemusíme chodit daleko - mezi takové teroristy patřili i husité.

+1/0
20.1.2015 8:24

F17r26a68n82t88i52š74e32k 89P78i17l97l90m62a22n31n 6540965580735

Jenže husité mi nevyhrožují, že mě zavraždí, když nepřestoupím na islám. Korán je sice rozporný a mnohoznačný, např. ve vztahu ke křesťanům, ale vůči odpadlíkům a vůči ateistům je jednoznačný: zná pro ně jen trest smrti.

0/0
25.1.2015 18:59

J20a72n 43Š31p62a24t22n15ý 2763622256745

blbost - ta je jeste horsi

0/0
21.1.2015 20:44

K81a18r62e31l 94N24e29č13a57s 5603479210590

Ad.pan Janda:Pánové Pillmann a Zach  ukázali skutečně demokratické uchopení diskuse. Ačkoli pouze poukazuji na nesmyslnou paušalizaci  bez ohledu rozdílnosti Islámu kavkazského,indonéského ,blízkovýchodního a skutečnostem ,skrze které se zrodila tamní vražedná válka,6 milionů uprchlíků atd. zasluhuji si blázinec,vězení,trestání za zradu/čeho?/oprátku atd.Zach ale připustil,že by mi možná povolil Gnadenschuss,za což má u mne bonus.:-/:-)

0/−1
18.1.2015 12:44

P62e94t55r 32J61a37n37d98a 9565431424162

Zdá se, že jsem se ocitl na Pillmannových stránkách! Znám jednoho Pillmanna, plzeňák, lékař. Od revoluce se opravdu intenzivně točí kolem politiky a politiků ve snaze proniknout do jejich řad. Přes veškerou snahu se mu to v podstatě dodnes nepodařilo. Jeho velkým a limitujícím problémem je skutečnost, že jde o velmi konfliktího člověka, se kterým nikdo nedokáže dlouho spolupracovat. Ostatně frekvence a obsah jeho příspěvků zde o něčem vypovídá...

0/−2
18.1.2015 12:01

F94r49a66n89t60i19š83e12k 53P81i25l79l13m68a33n11n 6440545160255

a) Uveďte lidi, s nimiž jsem se dostal do konfliktu. Asi nějaký plzeňský kmotr? Kdo tedy konkrétně? Nebo mě jen pomlouváte, protože jste ctitel islámu a nelíbí se Vám moje názory na islám? 

b) Nebo nejste ctitel islámu? Ale proč tedy se mnou polemizujete pod zprávou o pražské demonstraci IVCRN, na které jsem nebyl a nejsem ani člen IVCRN, jen je mi v mnohém sympatická a kritizuje v této diskusi islámofilní demagogy, multikulti a sluníčka. Opravuji - nepolemizujete se mnou, ale napadáte mě, bez uvedení jediného konkrétního příkladu. 

c) Nebo se Vám nelíbil nějaký můj kritický názor na Havla, Zemana či Klause, či na cokoliv jiného, a proto mě napadáte pod zprávou o demonstraci proti islámu? Fakt nechápu. Proč jste mi neposlal mail, když se Vám nějaký můj názor nelíbil? Mail mám od prvníhe dne v mém profilu. Proč jste mě v mailu nepožádal, abych Váš názor zveřejnil jako dodatek k mému blogu? Vyhověl bych Vám bez odkladu.

d) A kdo konkrétně si stěžuje na špatnou spolupráci se mnou? Kromě Vás, ale nevzpomínám si, že bych s Vámi kdy spolupracoval. 

e) Píšete, že mě znáte. Já Vás neznám nebo si na Vás nevzpomínám. Připomeňte se prosím...  

f) A připomeňte, na jakých mých stránkách jste se ocitnul? Já žádné stránky nemám. Možná jsem se o Vás zmínil na nějakém svém blogu na stránkách idnes.cz, ale fakt si nevzpomínám. Píšu většinou jen o názorech beze jmen, či o názorech aktivních politiků, nebo o názorech velmi významných bývalých politiků, či o názorech žurnalistů a médiích obecně. Se výjimkami, kde jsem se bránil proti útoku blogera na mou osobu. To asi není Váš případ. vy asi nejste bloger.

g) Možná jsem zkritizoval nějaký Váš názor v diskusi, někdy dříve, ale fakt si nevzpomínám - měl jste se připomenout. Vaše chyba.

+1/0
18.1.2015 22:10

F82r83a50n64t58i20š31e40k 63P47i54l18l15m86a61n18n 6340635890705

h) Možná jsem zkritizoval Váš názor přímo v této diskusi - ale proč potom nereagujete ve stejném vláknu, ale zakládáte vlákno nové? To si myslíte, že si Vás můžu pamatovat, když tato diskuse má v tomto okamžiku už 1800 příspěvků, a já si jména lidí nepamatuji, mě nezajímají jména či funkce, ale názory lidí.

i) Musím Vás opravit - pokud moje účinkování jako poslance a předsedy parlamentního výboru považujete za důkaz, že se mi něco nepodařilo, je to divná logika. Do řad politiků jsem se nikdy nepokoušel proniknout. V jejich společnost se mi nikdy nelíbilo. Mám doma sbírku pozvánek na desítky recepcí (např. US velvyslankyně), na které jsem nešel. Stačila mě jedna jediná recepce ve Valdštejnském paláci, na kterou jsem šel, už ani nevím jaká recepce to byla, ale toto není pro mě. Ovšem, pokoušel jsem se dělat racionální politiku, a to jde dost těžko mimo parlament.   

j) Politika mě opravdu zajímá, proto píšu politické blogy. Kde píšete svoje názory Vy? (Kromě plivání jedovatých slin bez jediného argumentu.) Umožníte mi je přečíst a reagovat na ně, jako jsem to umožnil já Vám, ale Vy jste na ně e-mailem nikdy nereagoval, a nyní reagujete jen jedovatou slinou - nikoliv na moje názory, ale na moji osobu, ovšem bez jediného argumentu. 

k) Kolem politiků jsem se opravdu nikdy netočil, ba ani ve snaze dostat se do parlamentu. Nemůžete uvést ani jediného! Jen pomlouváte bez argumentů. Naopak jsem byl v ODS mezi plzeňskými partajními funkcionáři velmi neoblíbený, a do parlamentu jsem se dostal tak, že jsem jejich favority přeskočil z tzv. nevolitelného místa díky preferenčním hlasům voličů. Proč lžete?

+1/0
18.1.2015 22:12

F86r11a74n60t50i72š16e80k 33P67i75l54l98m87a98n78n 6650825480955

l) Vadí Vám frekvence a obsah mých příspěvků, bohužel už neuvádíte, jaký obsah a v čem Vám vadí. Proč jste tak záhadný a tajuplný? Nebo uveďte tedy datum a hodinu, kdy jste na nějaký můj příspěvek reagoval. Já si na Vás opravdu nevzpomínám, ale třeba jste skutečně něco věcně napsal, a mě to uniklo. Podle data a hodiny to mohu najít a pak Vám rád odpovím dodatečně. Nebo to zopakujte, ale v tomto vláknu, nezakládejte žádné nové vlákno.

0/0
18.1.2015 22:12

B59o72z80e23n28a 77S35o93n62d45e48r36e29g52g34e22r 7955496880978

Zila jsem 20 let v Iraku,ale slovo saria jsem vubec neznala.To co se deje neni nabozenstvi,ale bohapuste vrazdeni.A to se deje v Evrope,je si Evropa sama vina.Proc se neprijimaji krestane,kteri jsou systematicky vybijeni a proc muslimove emigruji do Evropi k nevericim psum,kdyz muslimsky svet je dost velky.Neni ta evropska "humanita"prilis velika?

+8/0
18.1.2015 7:26

J68i58ř33í 81Š24l85é42g60l 5879737186547

Fandím těm lidem, jen tak dál! Musíme ukázat, že si nenecháme zničit naše tradice a národní identitu vznikem multikulturní společnosti s velkým zastoupením netolerantních občanů. R^EU[>-]

+8/0
18.1.2015 0:39

J97a17r31o90s50l11a79v 37H53a38v55l38i15k 8407155726676

„Přála bych si, aby deset tisíc členů muslimské obce v ČR bylo tady s námi a jasně se distancovalo od násilí posledních dní,“ řekla Černochová.

---Cernochova by si mela nejdrive precist Koran, kde je napsano, ze Muslim musi lhat tem kdo neveri v Islam a Mohamed. Dale by si mela precist, ze kazdy Islamist musi zabit neverici. A kdyz ji to stale nebude dost, at si precte ve zpravach co se deje v Africe.---

+9/0
17.1.2015 21:28

I56n53k53a 85M98a16n61k14a 4329889450621

Re Karel Nečas. To nemůžete myslet vážně, že vy nás jen tak popichujete? ;-D

+3/0
17.1.2015 20:11

F48r61a11n56t74i27š74e54k 27P89i15l97l86m28a41n14n 6940355840805

To je jedna možnost. Pravděpodobnější je verze, že jde o sluníčkáře, který si chce vysloužit ostruhy, aby se dostal ke korýtku.

+3/−2
17.1.2015 20:38

F12r55a25n16t60i11š53e30k 32P83i88l96l56m48a17n74n 6170755130825

Ale sám tomu věřit nemůže, takže po příchodu domů z práce se mu chce nad sebou zvracet. Ale nějak musí rodinu uživit.

+3/−1
17.1.2015 20:41
Foto

L39u54d92ě12k 35F63u80x11a 9296420714277

Povídáte si sám se sebou:-) Už jste se s tím někomu svěřil?

Mimochodem, nesnáším když je zataženo nebo prší a za nejlepšího prezidenta po odchodu bolševika považuji Havla. jsem sluníčkář?

+1/0
19.1.2015 14:57

I92n19k76a 67M59a55n41k68a 4659739100951

Dokud jsme řešili Havla nebo Klause, bylo nám fajn. Teˇd se nad Evropou zatahuje a je to děsivé.

+1/0
19.1.2015 18:03

K66a30r18e88l 70N91e95č29a28s 5193769280250

Co z toho,co jsem napsal,není fakt?Pana Pillmanna bych pouze upozornil ještě jednou,že na nějaké  stupidní škatulky,kterým ani nerozumím/sluníčkář??/nehraji. Co to je.Nikde jsem to neslyšel a byl jsem ve světě podstatnou část života. Co to je? Neohipíci?:-)

0/−3
17.1.2015 20:50

F70r23a58n74t89i49š31e64k 56P34i39l54l96m96a48n26n 6570505700875

Nejde o fakta, ale o jejich interpretaci a hodnocení. Zejména o Vaše zhodnocení islámu, jako respektuhodného náboženství - viz diskusi k jinému článku, kde jsem Vám uvedl i vražedné citáty z Koránu. A o mlhavost některých vašich tvrzení. Až napíšete definici islamofoba a uvedete 3 české islamofoby, můžeme se bavit dále.

+2/−1
17.1.2015 22:34

F28r11a39n95t59i91š39e70k 79P31i72l89l67m89a40n40n 6700555170985

Pro ostatní čtenáře, kteří neví, že s panem Nečasem diskutuji současně pod dvěma různými články, aby byli v obraze, co mě na islámu vadí konkrétně a podrobněji:

Doporučuji Vám přečíst si o zločinné podstatě islámu moje dva blogy:

-"Kde udělali islámští soudruzi z NDR chybu? A romští soudruzi z NDR?"

-"Adolf Hitler vs. Mohamed: Mein Kampf nevybízel otevřeně k vraždění"

Dále cituji z Koránu na adresu ateistů a odpadlíků:

"A jestliže se nebudou držet stranou od vás a nevzdají se vám na milost a nesloží své ruce, tedy je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A nad těmito vám dáváme pravomoc zřetelnou."

....

"A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete!"

Už vidím Vaší námitku - asi mám špatný překlad. Jenže originál je podle znalců Koránu ještě vražednější. Když se Vám zdá tento text špatně přeložený, udělejte lepší překlad. Ale bacha! Za špatný text překladu Koránu Vám také hrozí smrt, i kdybyste byl křesťan.

A jsou další a další citáty z koránu, požadující přísné tresty, i když není specifikováno jaké (jeden příklad za všechy: "Nechť si ti, kdož nevěří, nemyslí, že odklad, který jsme jim povolili, je pro ně dobrý; povolili jsme jim odklad jen proto, aby hříchy své ještě rozmnožili, a je očekává trest zahanbující"), a další a další nejkrutější tresty v pekle, a další a další v jiných závazných textech islámu.

+3/−1
17.1.2015 22:52

F20r56a45n65t60i63š41e46k 97P32i78l91l29m77a53n81n 6930565440925

Pokud se cítíte uražen termínem sluníčkář, tak to není podstatné. Pojďme se bavit o termínech islámofil a islámofob. Pro Vaši informaci ale několik sebraných názorů na sluníčkáře: 

1) Sluníčkáři jsou vesměs rozmazlené děti střední třídy, co nikdy nouzí netrpěly, muslima viděly jen zpovzdálí  v egyptským hotelu a jediné, co je donutilo odložit knihu O probuzení vnitřního já, byl konspirační dokument o zlých imperialistech, kde Čankajšek útočí, útočí a pobíjí klokany. Vůbec si přitom neuvědomují, že za branami jejich slonovinové věže stojí početná banda lidí, která kašle na jejich hodnoty, na jejich souhlas a požehnání. Takovým lidem spadnou růžové brýle až s nožem na krku – doslova. A taky jsou neskutečně otravní! Znám hned několik takových sebestředných blbů, jejichž extrémní liberální postoj se už dávno přetransformoval do arogantního oparu nadřazenosti a morální čistoty, že i Marta Kubišová proti nim vypadá jako Marylin Manson. Tohle ideologické podhoubí pak působí na všechny radikály a revolucionáře jako okresní márnice na nekrofila

2) Internetoví sluníčkáři, spoustě lidí je toto neznámý pojem, protože jsou na internetu buďto málo nebo jsou sami sluníčkáři. Jelikož se dostáváte k tomuto článečku (nebo spíše filipice?), tak vám asi bude pojem internetový sluníčkář znám. Ale pro nevědoucí, internetový sluníčkář je osoba, která je hlavní potravou trollů, jsou hloupí a zbytečněě si cení lidskosti na internetu, také jim bývá kolikrát cizí pravopis a  nejvíce jsou rozšířeni mezi fanoušky stránky “Au Moje Koule”  a novopečenými maminkami. Pokud nevíte o koho jde, i přes to, že jsem vám dal tak krásný popis tak uvedu vzorovou situaci: “Lol Adalia Rose je jenom vypatlaná attention whore z jiný planety!” “Copak nemáš ani kousek soucytu?! Co kdybi se to stalo tvímu dítěti, to bis sis z toho taky dělal takovouhle debylní srandu?! Koukej bejt normální ty hovadu jedno arograntní! Světoví mýr všem!” Podobným materiálem jsou fanynky a příznivkyně různých imbecilů jako je PatCryche

+2/−2
17.1.2015 22:46

F89r38a34n84t54i17š80e16k 39P58i85l26l79m25a79n29n 6900815600925

....PatCrycheer nebo Justin Bieber, obvykle se ohánějí větami jako:”Ale on toho tolik dokázal, cos dokázal ty? Povýš mi to?” “No, dokázal jsem se naučit pravopis a také jsem schopen vyplodit něco, co má hlavu, patu a i nějakou hodnotu.” “Jo cos naspíval a nahrál na youtube? Nic to nevydim! Tyhle se aspoň něčim zapíšou! #YOLO” Ale k věci, celkem jistě vás vyzvou k tomu abyste se chovali jako lidé a měli v sobě kousek soucitu a lidskosti. Bohužel to nejde, každý, kdo chce přežít na internetu v sobě musí utlumit city na absolutní minimum, přeci jen internet je kruté místo, kde jsou samí zlí lidé a pokud nechcete být zklamáni, tak je opravdu vhodné se obrnit. Pokud chcete sluníčkáře opravdu hodně dopálit a dopomoci si k tomu, že požádá další maminy, aby mu/jí pomohly, tak je velice účinné jim opravovat gramatické a interpunkční chyby, budou z toho šílet. Pokud toto čte nějaký sluníčkář, tak mu dám radu: nereaguj, nesouciť, buď jako troll. Nic lepšího není, intrnet nezměníš.

3) Je to už 12 let co byl fanatickým multikulturalistou zavražděn kritik islámu, homosexuál a pohodový člověk Pim Fortuyn. Fanatický sluničkář Volkert van der Graaf zavraždil Pima, protože nebyl politický korektní a neměl úctu k multikulturní společnosti a islámu.

+2/−2
17.1.2015 22:48

I41n75k38a 42M32a50n21k74a 4699629850871

Vy jste toho neslyšel a zřejmě nečetl mnohem více. Zkuste prosím na sobě trochu zapracovat, ve svém zájmu, v našem zájmu, zkrátka v zájmu všech.;-D

0/0
18.1.2015 20:57

I60n60k63a 26M66a16n41k74a 4199349650901

Vzkaz byl pro pana Nečase, aby nedošlo ke zmýlené, ta jak známo, neplatí.:-)

0/0
18.1.2015 20:59
Foto

V91l30a16s13t97i38m11i74l 64Č61e42c95h 6960584551225

U nás platí  právo? Řekněte to lidem z toho H-systemu. ;-) A taky lidem, co je zmlátili Cikáni v Ostravě... jo, právo...to u nás platí, že jo..

+2/−1
17.1.2015 19:57

I83n39k94a 63M88a33n40k90a 4639299640731

Někdy je lepší neplést hrušky s jablky, pane Čechu.

0/0
18.1.2015 21:00
Foto

V25l53a61s65t65i14m76i41l 57Č90e68c65h 6630574861855

Asi máte pravdu... neměl bych míchat dohromady "právo" (plzeňské ;-)) a Spravedlivost...

jo, jedno z toho u nás platí... asi opravdu to "právo"...

0/0
18.1.2015 21:12
Foto

V94l11a83s69t19i81m29i95l 49Č35e94c38h 6400824711175

nu, paní Inko Manko, můžeme být rádi, že se muslimové omezili jen na zabití několika francouzských novinářů...

Představte si ten masakr, kdyby se chtěli pomstít za zavraždění STATISÍCŮ muslimských civilistů, dětí, žen, za zničení jejich domovů, a vůbec všeho... třeba v Libyi, Palestině, Iráku, Afghanistanu... Ti mrtví kreslíři za to ovšem nemohou, jistě, ale čím si zasloužily děti muslimů smrt pod židovskými a křesťanskými bombami?

Bylo podle Vás dle "práva" pobíjet muslimy v Iráku pod vymyšlenou záminkou jakýchsi vybájených biologických, chemických či jakých zbraní? Bylo podle práva vyvolat, organisovat a podporovat válku v Libyi? A krátce předtím pozvat plk. Kaddaffiho, zdravit se s ním, objímat ho a prohlašovat za přítele (Itálie, Francie).... Bylo to podle "práva"?... nu, řekl bych, že to bylo jen PODLÉ!

+1/0
18.1.2015 22:56

I73n80k19a 90M45a87n43k41a 4919519450521

Inu, vidím, pane Čechu, že už si připravujete kobereček na modlení, ještě si zjistěte, na kterou stranu se otočit. Přežít za každou cenu, že?

0/−1
19.1.2015 18:05
Foto

V81l14a93s32t68i82m13i76l 34Č63e88c55h 6430784461685

Ale kdepak, paní Inko Manko, V.Čech je bezvěrec, modlit na koberečku, mlátit po židovsku hlavou do zdi, nebo klekat před pajdulákem na kříži V.Čech nebude, nebojte se...

Je mi jenom líto těch lidiček, těch ženských, děcek i obyčejných starostlivých fotříků kteří možná měli jenom to přání, které zmiňujete... přežít.

Tohle nemá s vašimi koberečky, křížky, nebo sedmiramennými svícny nic společného. To má souvislost právě s těmi křesťanskými a židáckými bombami... Ani tohleto nechápete? A že těch zabitých mohamedánů jsou statisíce to už víte? A že je pochopitelné, že by se mohli pozůstalí chtít pomstít... tomu rozumíte?

Jsem už tak starý, že se na mne branná povinnost nevztahuje, ale věřte mi, kdyby někdo- a je jedno jestli muslimové, Židi, nebo kdo- vraždil české lidičky z nebe tak, jako to dělají dnes v tam, u těch mohamedánů, tak se bude Vlastimil Čech domáhat přijetí do armády...

Je pro Vás tak těžké pochopit, že už i ti muslimové toho mají asi dost?

0/0
20.1.2015 0:49

K64a50r45e29l 59N84e93č56a82s 5153769130640

Fanatický islamista a radikál má s fanatickým islamofobem společnou řeč.Oba nic nevědí o Islámu,pouze účelově vykládají útržky starodávných textů a oba mají pohotovost k radikálním řešením.Myšlenkově jsou to chudáčci,kteří nevidí žádné rozpory.V Turecku ,Jemenu,Jordánsku aj.byly vybavené výcvikové tábory od Francouzů,NATO,kde se cvičí bojovníci IS proti Syrii.Denně padne  v Iráku,Syrii aj.mnoho desítek a stovek  lidí,kteří proti IS bojují,nebo civilistů. Není to  tedy tak,že nejvíce bojovníků proti radikálnímu islamismu je právě v těchto zemích???:-/

0/−9
17.1.2015 19:55

F95r36a77n89t76i60š96e53k 89P44i17l24l88m13a96n55n 6540115890545

Jmenujte aspoň 3 fanatické islámofoby. Já můžu jmenovat 3 fanatické islámofily: Diensbiera, Šabatovou a karla Nečase. Všichni tři  si myslí, že islám je ušlechtilé mírumilovné náboženství, jehož podporou konají dobro. Ale neznají Korán, který stanovuje jasný příkaz pro všechny muslimy, i umírněné: zabíjet ateisty a odpadlíky. Islámofílie je patologická náklonnost k islámu, nezdůvodnitelná racionálně. Má pohotovost k radikálnímu strčení hlavy do písku a čekání na zázrak. Islámofilové jsou duševní impotenti, kteří nevidí v islámu žádné rozpory.

+6/−1
17.1.2015 20:31

F63r93a32n85t93i16š61e53k 18P38i21l10l97m10a31n97n 6920285650885

A že se na BV bojuje proti ISIL? Dokud tam USA a NATO nešlápli jako sloni do porcelánu, byl tam ne sice klid, ale 1000x menší vraždění, než dnes. Není to souboj hodných islámských demokratů proti zlým ISIL a zlým sekulárním diktátorům. Například "hodní" a "umírnění"  US spojenci prodávají britské zajatce ISILu, kteří je pak před kamerami vraždí. Za takové bojovníky proti radikálnímu islámu pěkně děkuji. Z bláta do louže.

+3/−2
17.1.2015 20:37

I68n18k67a 96M54a84n52k70a 4159539850581

Víte co, pane Nečas, proč se zkrátka nepřestěhujete někam, kde muezzinové sladce zpívaj a nám už dejte pokoj.;-D

0/−1
18.1.2015 21:10

V32í12t73e50k 71V82e66č90e66r89e90k 7458359773125

Ještě k terminologii: Na demonstraci nebyl ani jeden xenofob. Fobie je z definice chorobným, bezdůvodným strachem.

Jenomže pokud má někdo strach z islámu po atentátech na WTC, po obsazení Afghánistánu Talibanem, po masakrech v Paříži, Madridu, Londýně, Belgii, na Bali, v Keni, Nigérii ... ... ... ... tak to už přece není BEZDŮVODNÝ strach! To je sakra pořádný důvod!

Tedy toto NENÍ A NEMŮŽE BÝT XENOFOBIE.

+8/0
17.1.2015 19:30

F87r15a95n34t55i17š70e88k 73P35i24l28l95m60a76n11n 6470335670235

90% Čechů to ví, nebo podvědomě to tuší. Pro ty druhé je třeba to stále opakovat. A přemýšlet, jak osvítit Strakovku a Brusel. Ve Strakovce to ostatně vědí, ale košile z Brusele je jim bližší, než kabáty voličů.

+6/0
17.1.2015 19:41

J48i76ř29í 34K51a56l81i32n77a 5508764166183

Při průzkumu veřejnýho mínění z celkově 10tisíc respondentů asi 76procent odpovědělo,že tady žádný uprchlíky nechce.....tak co na to sluníčkáři?? Takže ty jejich plky, že to nechce jenom pár křiklounů a nácků,je lež nechce to většina národa[>-]

+10/0
17.1.2015 18:24

J59i73ř67í 26L47i88e34t75a93v12e61c 8963579523719

Tak to vypadá, že 76% lidí je v této republice negramotných, a že si přeje bídu a utrpení.

+2/−5
17.1.2015 18:57

V69í38t23e44k 86V54e44č73e66r29e15k 7318659243165

Což ovšem evidentně není pravda, takže je potřeba najít jinou interpretaci.

0/0
17.1.2015 18:58

F51r57a72n50t89i52š27e36k 78P16i29l34l23m11a35n31n 6880585340795

Takže podle Vaší logiky, kdo nechce imigraci pasáků koz a sběračů velbloudího trusu, si přeje bídu a utrpení.

+2/0
17.1.2015 19:03

J15i79ř48í 91K73a71l29i33n51a 5808694286533

Pochopitelně 76% lidí přemýšlí,není jim jedno,že hrozí reálné nebezpečí,že jejich dcery budou ponižovány,že pokud se nedají na islám budou považováni za lidi druhé kategorie......no bohužel ostatní jsou Lietavci,ale snad zmoudří

+1/0
17.1.2015 22:58

K37l87a55r54a 98K78a30i79s85e94r 3184178489240

Stovky??? Proč se zas kecá????

Bylo jich tam přes 2000!!!! Dobrá práce :)

+9/0
17.1.2015 16:56

I49n52k27a 79M10a75n64k81a 4719529910121

Romane či Miroslave. Ta nenávist jde z islámské strany, ne naší. Takový malý detail. Maličký, skoro zabedbatelný ;-D

+4/0
17.1.2015 16:53

A96n77n55a 17V55o64n48á64s94k57o96v42á 4439148340102

Benjamin Kuras jako vždy vysvětlil polopatě. Ano, má pravdu. Je svoboda vyznání,ale nesmíš svými myšlenkami zotročovat druhé . Ale jsem na rozpacích z informační kultury. Bylo nás tam 300,600 nebo několik tisíc? Proč se nepíše objektivně, ale o včem! Na demonstraci nebyla nacionalistická nálada, jak se vyjádřil večer v TV Bublan.Ba naopak bylo řečeno, že víru v islám nikdo nikomu nebere,ale středověké prvky jako šaria ,pokořování žen, kamenování a vraždění nepatří do 21.století,ale někam hodně daleko do středověku!A proti tomu se svět musí postavit Ale nebylo řečeno, proč nastala plíživě tato nebezpečná situace.Kdo vyzbrojoval,cvičil a podporoval Střední Východ k těmto činům již v osmdesátých létech? Odpovězte si sami.

+4/0
17.1.2015 16:45

I83n10k61a 96M64a63n80k19a 4129379520481

Pane Gajdošíku, chcete-li opáčko z historie, rád se toho ujmu. V Německu ve 30. letech to bylo přesně naopak, jak říkáte. Jinými slovy: na straně tehdejších demokratů, dnešními slovy antifašistů, by stáli dnes antiislamisté čili opět demokraté. Chápete?

+1/0
17.1.2015 16:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.