- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdyby odborníci poslouchali co Zeman skutečně řekl, tak budou souhlasit se Zemanem.
To by si tu ovšem donekonečna nemohla média přihřívat svoji smradlavou polívečku - štvanice na Zemana.
Tento svůj příspěvek kopíruji,pokud se najdou špatně rozdělená slova,tak se omlouvám,ale potřebuji to zkusit na jiné (této)diskusi.
Tady opět došlo k nepochopení.Jistě prezident nemyslel dětihandicapované tělesně,ale mentálně.A to je obrovský rozdíl.Samozřejmě,dítě navozíčku může být premiantem třídy,ale nikdy jím nebude dítě,které není schopnopochopit základní učivo.Dejte mezi děti pár jedinců z etnika jehož prapůvodnívlastí je Indie,tak máte po výuce.Nehledě k tomu,že většina rodičů v rámcimožností dá dítě na jinou školu.Kdo by také chtěl mít dítě okrádané,bité,čišikanované.Na tento experiment nejsou školy připravené,nehledě k vysoké feminizaci školství.Když učitelkunezmlátí fakan,jistě to za něj udělá jeho fotr,ty případy zde byly.
Prezident vcelku nic špatného neřekl,prostě jeho odpůrci budou řvát i kdybymluvil jako svatý Jan Zlatoůstý.
Vzdělávání dětí, které mají speciální potřeby se dá realizovat i v provizorních podmínkách základní školy, ale specializovaná péče zkušených učitelů speciálních škol je pro ně téměř vždy přínosnější! Nikdy není doporučena speciální škola bez vážných důvodů, nejčastěji v případě neúspěchu a selhání dítěte na ZŠ.
Z kontextu dotazu je konečně jasné, o kom byla řeč, takže celá hysterie byla zbytečná a nenastala by, kdyby se idnes uráčila zveřejnit znění otázky. Podle mne bylo nezveřejnění otázky záměrné.
http://nozicka.blog.idnes.cz/c/444122/Zemanuv-vyrok-o-inkluzi-klasicka-ukazka-manipulace-medii.html
"Je však na výroku prezidenta opravdu zřejmé, že jím měl na mysli děti s jakýmkoliv handicapem? Já si tím jistý nejsem a utvrdilo mě v tom i sledování včerejšího pořadu Události, komentáře na ČT24. Hosty moderátora Borka zde byli současný ministr školství Marcel Chládek, bývalý ministr školství Petr Fiala a odborný konzultant společnosti EDUin Tomáš Feřtek. A ministr Chládek zde řekl velmi podstatnou informaci: během včerejška mluvil s prezidentem Zemanem telefonicky a ten mu vysvětlil, že jeho slova, která tolik lidí pobouřila, byla součástí odpovědi na otázku, zda považuje za správné snahy o rušení praktických či speciálních škol (položila mu ji jedna z účastnic setkání v Brandýse nad Orlicí)."
Už mám těch "odborníků" plné zuby !
Zemanův výrok o inkluzi - http://www.ceskatelevize.cz/ct24/nejnovejsi-videa/298330-zemanuv-vyrok-o-inkluzi-zdroj-zvukove-stopy-cro-pardubice/
Zeman neříkal nic o fyzicky postižených, akorát nejmenoval přesně ty mentálně špatnější. A myslím, že v tom vyjádření částečně myslel i některé romské děti.
Ti "slavní odborníci"... nějaké angažování, či stálá péče o takové děti je docela rozdíl. Mám mentálně postižené dítě, a nebýt mě, nejspíš by nezvládla ani tu zvláštní školu. V té škole jsem se hodně angažovala i ve “výboru” rodičů. Takže jsem byla párkrát i účastná při vyučování. V třídách bývalo většinou jen kolem 10 dětí, nanejvýš 15. Přesto to bylo často hrozné. Obrovsky bdivuju učitelky, které se na toto dají, mají mou neskonalou úctu, smekám před nimi. A to je tam to učivo velmi zjednodušené proti normálním školám. Nejen že některé děti chápaly mizerně, tak cikánské děti k tomu ještě přidávaly svou absolutní neochotu k sebemenší kázni.
Proto jsem přesvědčená, že dát některé z těchto dětí do normální školy, by byl absolutní nesmysl, který by daleko víc škodil, než “pomáhal”.
Smutné na tom je to, že ombudsmanka a jiní, rádoby si říkající odborníci, ze sebe dělají akorát hlupáky. Chládek na Aktualitách uvedl, že po hovoru se Zemanem se vše vysvětlilo a že věc jak si ji po svém někteří novináři a odborníci vysvětlili, takto myšlena nebyla. O dětech s tělesným postižením se nehovořilo a ani nebylo uvažováno o jejich vyloučení z normálního kolektivu. Pro tyto je to jistě přínosné a to nejen z důvodu, že si ověřují, že mohou být i přes svůj handicap celkem stejně bezvadní, a z druhé strany to je i pro jejich spolužáky skvělá zkušenost do života, ve které se učí toleranci a pomoci postiženým.
Už je to fakt trapné .... opět hon na čarodějnici... Vytrženo z kontextu...
Bohuzel je tu videt, ze spousta lidi si chce zit svuj vlastni prefektni zivot a hendikepovane radsi ani nevidet, nedejboze jim nejak pomahat. Kdyz se nenaucej uz male deti pracovat s hendikepovanymi neni potom mozne to po nich pozadovat kdyz jsou dospely. Nejvetsi plus integrace neni pro hendikepovane, ale hlavne pro zdrave.
příroda. Možná byste se o ní měl něco dozvědět, než jí zavrhnete jako naprosto nesmyslný koncept, který nemá v moderní době vůbec existovat.
Zeptejte se skutečných učitelů, kteří tak musí učit. Dělat veškerou přípravu několikrát, protože kdekdo je nějaký dis-, něco neumí, nebo se rozbrečí, když po něm cokoliv chcete.
Normálním dětem se pak nikdo nevěnuje a všechny to sráží na úroveň zvláštní školy. Ti bohatí samozřejmě dají své děti na jiné školy, kde se jim alespoň nějakého vzdělání dostane. Tolik k "soucítění" a "integraci".
Raději bych, kdyby škola vedla děti k pochopení, že existují i povinnosti mimo rodinu a že existuje jistý řád ve společnosti. Ne k tomu, aby viděli, jak je zacházeno s každým speciálně a když někomu něco nejde, tak se to po něm vlastně ani nesmí chtít.
a ještě mě zaujala jedna věc. Na jiném místě se řeší, že je důležitá svoboda slova a nikdo nemůže nikomu zakazovat si třeba kreslit karikatury i třeba proroka Mohameda, ale pak tady na jiném místě se najednou za svobodu slova skoro lynčuje. Přitom on řekl jen svůj názor a nikomu jej nevnucuje ani si jej se zbraní v ruce nevynucuje...
Takže pánové odborníci,dnes doporučili! Do všech státních škol nacpeme všechno a vy občané to zaplatíte. Svoje déti si dáte do soukromých,pro které samozřejmě omezení a naplaleniny neplatí a zaplatíte jedny i druhé.
Všechny státní školy se pak stanou tzv. "Praktickými školami" a budou pro děti postižené a s osobitým vzděláváním