Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Separovat postižené děti? Nesmysl, soudí odborníci o Zemanově výroku

Prezident Miloš Zeman zastává názor, že by se handicapované děti neměly vzdělávat společně s dětmi bez postižení. Zmínil to ve středu při návštěvě Pardubického kraje. Odborníci, které iDNES.cz oslovil, s jeho názorem vesměs nesouhlasí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O22l37d71ř20i10c79h 57H86o90r87á59k 2344599301555

A kdyby odborníci poslouchali co Zeman skutečně řekl, tak budou souhlasit se Zemanem. 

To by si tu ovšem donekonečna nemohla média přihřívat svoji smradlavou polívečku - štvanice na Zemana.

0/0
25.1.2015 18:02

L96u41b27o19š 42D72o38č46e44k68a53l 3562162543

Tento svůj příspěvek kopíruji,pokud se najdou špatně rozdělená slova,tak se omlouvám,ale potřebuji to zkusit na jiné (této)diskusi. 

Tady opět došlo k nepochopení.Jistě prezident nemyslel dětihandicapované tělesně,ale mentálně.A to je obrovský rozdíl.Samozřejmě,dítě navozíčku může být premiantem třídy,ale nikdy jím nebude dítě,které není schopnopochopit základní učivo.Dejte mezi děti pár jedinců z etnika jehož prapůvodnívlastí je Indie,tak máte po výuce.Nehledě k tomu,že většina rodičů v rámcimožností dá dítě na jinou školu.Kdo by také chtěl mít dítě okrádané,bité,čišikanované.Na tento experiment nejsou školy připravené,nehledě k vysoké feminizaci školství.Když učitelkunezmlátí fakan,jistě to za něj udělá jeho fotr,ty případy zde byly.

Prezident vcelku nic špatného neřekl,prostě jeho odpůrci budou řvát i kdybymluvil jako svatý Jan Zlatoůstý.

+3/−1
18.1.2015 13:55

I84v37a32n12a 18K10u17l87h82á97n78k89o31v37á 5186888653712

Vzdělávání dětí, které mají speciální potřeby se dá realizovat i v provizorních podmínkách základní školy, ale specializovaná péče zkušených učitelů speciálních škol je pro ně téměř vždy přínosnější! Nikdy není doporučena speciální škola bez vážných důvodů, nejčastěji v případě neúspěchu a selhání dítěte na ZŠ.

+3/0
17.1.2015 20:42

P51a25v94e78l 78O45d56r69a82z90i37l 6504559327500

Z kontextu dotazu je konečně jasné, o kom byla řeč, takže celá hysterie byla zbytečná a nenastala by, kdyby se idnes uráčila zveřejnit znění otázky. Podle mne bylo nezveřejnění otázky záměrné.

http://nozicka.blog.idnes.cz/c/444122/Zemanuv-vyrok-o-inkluzi-klasicka-ukazka-manipulace-medii.html

"Je však na výroku prezidenta opravdu zřejmé, že jím měl na mysli děti s jakýmkoliv handicapem? Já si tím jistý nejsem a utvrdilo mě v tom i sledování včerejšího pořadu Události, komentáře na ČT24. Hosty moderátora Borka zde byli současný ministr školství Marcel Chládek, bývalý ministr školství Petr Fiala a odborný konzultant společnosti EDUin Tomáš Feřtek. A ministr Chládek zde řekl velmi podstatnou informaci: během včerejška mluvil s prezidentem Zemanem telefonicky a ten mu vysvětlil, že jeho slova, která tolik lidí pobouřila, byla součástí odpovědi na otázku, zda považuje za správné snahy o rušení praktických či speciálních škol (položila mu ji jedna z účastnic setkání v Brandýse nad Orlicí)."

+6/0
16.1.2015 19:57

M42a16r59t37i31n 50R30ů47ž19i57č28k39a 9514501108379

nenašel jsem otázku na žádném médiu

na tom níže je celá odpověď, ale ani ta nevysvětluje jasně o kom mluvil - o jakém handicapu

+1/0
17.1.2015 14:06

P54a13v80e15l 90O58d15r57a86z54i48l 6264259597420

Tak to už vám můžu říct jen Komu není rady, tomu není pomoci. Pokud Zeman hovořil o praktických třídách, koho asi tako mohl mít na mysli? Marťany?

0/−2
17.1.2015 23:52

M51a56r49t87i31n 58R61ů43ž30i31č76k85a 9314601158149

nevím ... to neřekl - řekl jen handicapované děti a to je cokoliv

jak jsem psal handicapované děti dle mého nejsou ty, které mají špatný příklad v rodině a nechtějí se učit

jestli vy vidíte do jeho hlavy, já ne

0/0
18.1.2015 21:14

J28a82r63o82s46l73a27v58a 83K10a11n49i75o11k13o32v58á 7242759822127

Už mám těch "odborníků" plné zuby !

Zemanův výrok o inkluzi - http://www.ceskatelevize.cz/ct24/nejnovejsi-videa/298330-zemanuv-vyrok-o-inkluzi-zdroj-zvukove-stopy-cro-pardubice/

Zeman neříkal nic o fyzicky postižených, akorát nejmenoval přesně ty mentálně špatnější.  A myslím, že v tom vyjádření částečně myslel i některé romské děti.

Ti "slavní odborníci"... nějaké angažování, či stálá péče o takové děti je docela rozdíl. Mám mentálně postižené dítě, a nebýt mě, nejspíš by nezvládla ani tu zvláštní školu. V té škole jsem se hodně angažovala i ve “výboru” rodičů. Takže jsem byla párkrát i účastná při vyučování. V třídách bývalo většinou jen kolem 10 dětí, nanejvýš 15. Přesto to bylo často hrozné. Obrovsky bdivuju učitelky, které se na toto dají, mají mou neskonalou úctu, smekám před nimi. A to je tam to učivo velmi zjednodušené proti normálním školám. Nejen že některé děti chápaly mizerně, tak cikánské děti k tomu ještě přidávaly svou absolutní neochotu k sebemenší kázni.

Proto jsem přesvědčená, že dát některé z těchto dětí do normální školy, by byl absolutní nesmysl, který by daleko víc škodil, než “pomáhal”.

Smutné na tom je to, že ombudsmanka a jiní, rádoby si říkající odborníci, ze sebe dělají akorát hlupáky. Chládek na Aktualitách uvedl, že po hovoru se Zemanem se vše vysvětlilo a že věc jak si ji po svém někteří novináři a odborníci vysvětlili, takto myšlena nebyla. O dětech s tělesným postižením se nehovořilo a ani nebylo uvažováno o jejich vyloučení z normálního kolektivu. Pro tyto je to jistě přínosné a to nejen z důvodu, že si ověřují, že mohou být i přes svůj handicap celkem stejně bezvadní, a z druhé strany to je i pro jejich spolužáky skvělá zkušenost do života, ve které se učí toleranci a pomoci postiženým.

+8/0
16.1.2015 15:40

M61a78r77t91i68n 60R82ů24ž71i82č96k80a 9504301438619

bohužel ani na tomto odkazu není otázka

jeho odpověď byla nešťastná - handicap není "nechci se učit a rodina nemá zájem"

o šikaně: šikanu dělají šmejdi, kteří nemají vychování a potřebují si něco dokázat, šikanu udělá brejlatému, tlustému, se starým mobilem ... prostě protože mají tu moc a příležitost...

tu kavárnnu tam taky nemusel zamíchávat... to bylo dost ubohé

taky jsem proti rušení "zvláštních škol", protože zaostalé žáky cpát do normální třídy jen kvůli nějakým směrnicím nebo tabulkám je blbost

-- -- --

vše se musí dávat do pořádku až zpětně... dle reakcí, proč? :(

+1/0
17.1.2015 14:05

P76a94v77e38l 89O14d30r56a22z66i28l 6274539377170

Mít za rodiče nevzdělané asociální povaleče handicap je, dokonce jeden z nejhorších.

Proč novináři dotaz nezveřejnili se musíme ptát jich.

+1/0
17.1.2015 14:09

J83a31r12o65s14l84a90v76a 23K44a44n21i26o14k68o35v80á 7692699802297

Už je to fakt trapné .... opět hon na čarodějnici... Vytrženo z kontextu...

+6/0
16.1.2015 15:37

D97a54n22i57e57l 31P79í12n41a 8643690445758

Bohuzel je tu videt, ze spousta lidi si chce zit svuj vlastni prefektni zivot a hendikepovane radsi ani nevidet, nedejboze jim nejak pomahat. Kdyz se nenaucej uz male deti pracovat s hendikepovanymi neni potom mozne to po nich pozadovat kdyz  jsou dospely. Nejvetsi plus integrace neni pro hendikepovane, ale hlavne pro zdrave.

+1/−3
16.1.2015 13:24

T23o58m48á64š 39S75k85á27l64a 6938557

příroda. Možná byste se o ní měl něco dozvědět, než jí zavrhnete jako naprosto nesmyslný koncept, který nemá v moderní době vůbec existovat.

+1/0
16.1.2015 13:54

M91a13r52t52i41n 47R56ů83ž55i87č84k76a 9884171558639

na co je to reakce? to web prsknul jinam?

protože pan Pína o přírodě nepsal, ale o spolupráci a integraci :)

0/−1
16.1.2015 14:27

D21a74n81i78e73l 76P50í89n19a 8863260405928

Hitler, taky takhle zacinal. Separoval slabsi a preferovat silne zdrave jedince.

0/−1
17.1.2015 23:18

P94a11v43e59l 65S65o53b77o36t69k92a 5170854

Máte pravdu - budoucnost Čechů je třeba vidět ve fabrikách u mašin nebo linek či jiné víceméně nekvalifikované manuální činnosti, proto je dobře, že si děti na spolupráci s mentálně retardovanými budou zvykat už od dětství.

0/−1
16.1.2015 19:34

T87o87m37á80š 58S56k82á22l74a 6518817

Zeptejte se skutečných učitelů, kteří tak musí učit. Dělat veškerou přípravu několikrát, protože kdekdo je nějaký dis-, něco neumí, nebo se rozbrečí, když po něm cokoliv chcete. 

Normálním dětem se pak nikdo nevěnuje a všechny to sráží na úroveň zvláštní školy. Ti bohatí samozřejmě dají své děti na jiné školy, kde se jim alespoň nějakého vzdělání dostane. Tolik k "soucítění" a "integraci". 

Raději bych, kdyby škola vedla děti k pochopení, že existují i povinnosti mimo rodinu a že existuje jistý řád ve společnosti. Ne k tomu, aby viděli, jak je zacházeno s každým speciálně a když někomu něco nejde, tak se to po něm vlastně ani nesmí chtít.

+7/0
16.1.2015 13:16

V70l87a87d61i62s38l37a68v 57M80i30č58k60a 2436845501894

a ještě mě zaujala jedna věc. Na jiném místě se řeší, že je důležitá svoboda slova a nikdo nemůže nikomu zakazovat si třeba kreslit karikatury i třeba proroka Mohameda, ale pak tady na jiném místě se najednou za svobodu slova skoro lynčuje. Přitom on řekl jen svůj názor a nikomu jej nevnucuje ani si jej se zbraní v ruce nevynucuje...

+9/0
16.1.2015 13:08

V26e92r25o71n90i95k38a 12H85r63o35z15n80á 9378892463920

Takže pánové odborníci,dnes doporučili! Do všech státních škol nacpeme všechno a vy občané to zaplatíte. Svoje déti si dáte do soukromých,pro které samozřejmě omezení a naplaleniny neplatí a zaplatíte jedny i druhé.

Všechny státní školy se  pak stanou tzv. "Praktickými školami"  a  budou pro  děti postižené  a s osobitým vzděláváním!!

+12/0
16.1.2015 10:42

V54l92a36d11i97s14l26a61v 67M18i39č36k89a 2826475111214

celý ten problém je na delší rozebírání a najde se řada věcí pro i proti. Ale zaujalo mě, že řada těch politiků, co tam omílali naučené fráze, že by měli chodit všichni do stejných tříd, tak svoje dětí posílají na speciální školy pro nadané a nenechají je ve státních, kde by se mohli vzdělávat s těmi postiženými dětmi. Kážou vodu a pijí víno.....

+9/0
16.1.2015 9:28

S67t89a89n26i78s90l59a59v 76P73e12t63ý76r52e40k 2220669880908

Nejsem zrovna pro Zemanovec, ale objektivně by mě napadlo jako první šikana a posměch, když by se postižené děti umístily mezi zdravé, nebo naopak ovlivnění vývoje zdravého dítěte, když by bylo výhradně mezi postiženými dětmi. Selský rozum. Zřejmě bych se mýlil a jsem rád. Je to jen věc znalostí, které prezident neměl a zbytečně reagoval bez toho, aniž by se o tématu něco nejdříve dozvěděl. Není nepodstatná informace, že se toto individuálně u každého dítěte zvažuje, a tedy není to jen jakési paušální začlenění, kde se domnívám by snadno mohlo dojít právě k té šikaně a jiným projevům. Dejte dítě s fyzicky omezenými schopnostmi, nebo "směšnými" fyzickými projevy do třídy mezi grázly, ale to se bavíme zřejmě i o jiném věku dětí. Navíc šikana tu reálně stále je, jakkoliv se můžeme domnívat, že ne. Outsiderem se může stát Vaše dítě velmi snadno a pak tyto věci následují. Proces začlenění postižených dětí mezi zdravé tedy vidím limitovaný kvalitou škol a jejich pedagogů a schopností vychovávat děti a vytvářet most mezi těmi zdravými a postiženými a snad i dalšími faktory. Není to prostě tak jednoduché, jak to vypadá a prezidentovo reakce byla jen prvoplánová. To ho ale neomlouvá. Krásný den

+6/0
16.1.2015 8:14

M23a87r27t88i97n 20R33ů86ž98i74č94k79a 9874131688689

šikana je i jen mezi "zdravými" dětmi - stačí mít něco jiného - starý mobil (nebo ho nemít vůbec), málo peněz, brýle, zrzavé vlasy, obezitu... a šikanují děti, které nejsou vychované a cítí se nadřazené nebo aby si svou nadřazenost dokázaly

+2/0
16.1.2015 15:21

M98i55r76e74k 11K76o51n31e39č24n96ý 6907645985244

Je to jen novináři připravená zábava pro lidi, nadávat na věty vytržené ze souvislostí a bez rozmyslu.

+7/−1
16.1.2015 0:00

M32a92r55t86i32n 49R11ů90ž15i55č14k60a 9834801938239

jaké je tedy přesné znění, asi jste byl u projevu

0/0
16.1.2015 6:35

P59a17v83e40l 65O89d24r89a45z46i95l 6584829227410

Spíš se zkuste zamyslet, proč jste si tu CELOU odpověď dosud nedokázal najít sám, a proč vám ji, spolu s dotazem, na který Zeman odpovídal, žumpa zatajuje.

+7/0
16.1.2015 10:24

M31a10r59t71i85n 41R25ů46ž28i97č63k70a 9294961268669

pokud si něco najdu, tak nebudu mít jistotu, že se bavíme o stejné věci jakou uvádí pan Konečný

takže doufám, že má odkaz, z kterého čerpal, ale asi ne - jinak by ho sem již dal

nevím proč odpovídáte za něj ... nebo jen jiný nick a stejný člověk?

0/0
16.1.2015 15:23

J49i45ř10í 46L83i80n67h57a42r78t 3655514851536

Ojropská Jůnije, která nás pořád "majstruje" pro zařazování, opravdu už nevím, zda je korektní psát cikánů romské národnosti, nebo romů cikánské národnosti - nějak tak to říkali muzikanti Korman a Gadžor z kapely Vlasty Třešňáka - do zvláštních či-čo škol .. nemá čisté svědomí, protože muslimistům také neumožňuje kvalitní všeobecné vzdělání.. Ne původní přistěhovalci, jejich děti a děti jejich dětí nemohou většinou pro nizké vzdělání sehnat práci a radikalizují se..

Naše, asi největší menšina, naštěstí není radikalizace schopná, jen občas někoho posekají mačetami či-čo v hospodě, nebo znásilní, když je jich hodně a většiny málo, nebo je slabá, jinak jen pořvávají a nadávají a díky svým právníkům jsou beztrestní a berou veškeré možné dávky..

Muslimisté v ÓJů nejspíš také a navíc si kupují střelné zbraně..

+4/0
15.1.2015 23:55

J52a18n 92M23a81l60e33n19k17a 6813445703

když dáte vedle sebe zdravého a nemocného, můžete v souladu s bruselskou ideologií papouškovat, že to je obohacující, prospěšné, že se tím posiluje empatie (tj. schopnost vcítít se do druhého, abych s ním mohl manipulovat, protože proč jinak), můžete dělat reportáže dětí, jak se na sebe usmívají, protože Brusel na to dává peníze,). Ale realita v hlavách je taková, že dochází k větší a větší odloučenosti, v takové konscelaci si zdravý, čím dál víc uvědomuje svoji sílu, a nemocný čím dál víc svoji slabost. Každý to známe i z krátkých pobytů v nemocnici. čím víc projevené laskavosti, tím je to celé podezřelejší...

+6/−1
15.1.2015 23:21

M64a42r11t28i93n 91R29ů78ž55i23č82k75a 9574501418129

a o jakém postižení mluvíte?

co je zdravý a co je nemocný jedinec?

0/0
16.1.2015 6:55

T38o17m75á73š 59S74k54á55l77a 6158247

V tomto kontextu "nemocný" znamená, že nedokáže bez ústupků zvládnout učivo a povinnosti dané osnovami. A abychom se my, jako společnost, necítili špatně, upravíme osnovy tak, že žádní "nemocní" vlastně nejsou. I kdyby to mělo znamenat, že tím degradujeme šance těch "zdravých" na minimum.

+3/0
16.1.2015 13:23

J65a43n 40M37a28l12e22n26k35a 6553245833

četl jsem si odpovědi těch "odborníků" a nějak mi není jasné, jak autor článku dospěl k tomu titulku "NESMYSL", protože nikdo z nich to neřekl...

+4/0
15.1.2015 23:06

M72a31r16t96i39n 35R27ů64ž41i28č31k79a 9104151698209

asi jsou větší odborníci než vy

měl dát do titulku všechna vujádření - nesmysl to vystihuje celkem přesně, ještě mohl použít blbé, hloupé, arogantní, ...

"velmi hloupé vyjádření nehodné prezidentského úřadu..."

"Kdyby to neřekl prezident, tak to ani nestojí za pozornost, protože to je taková hloupost, která odporuje všemu, co je za posledních dvacet let známo o vzdělávacích systémech..."

"Byl jsem šokován cynismem a arogancí prezidenta Zemana..."

...

0/−5
16.1.2015 6:58

P89e86t54r 49N88o77v63e45k 6252842632726

Miloš Zeman má jako obvykle pravdu :-P, je proti tomu , aby u každého druhého romského dítěte s takzvanou chronickou poruchou učení ( dříve nevychované dítě) stála dospělá asistentka a dělala mu sluhu , pomocníci ,asistentku . To je nutné , pokud budou tyto děti společně ve třídě s dětmi bez poruchy učení , a to jsou obrovské peníze které pro tyto asistentky budou potřeba

+7/0
15.1.2015 23:01

F44r33a15n55t24i32š13e52k 53M76i25t30a60š 6509826464219

Ááááá už to byli antropologové, nyní pedagogové a psychologové. Jsem zvědav kdo další bude na úkor Zemana obhajovat svůj titul.;-D

+2/0
15.1.2015 22:30

L59i37b23o42r 12V36e48n10g73l94á94ř 4674705812534

já bych separoval postižené prezidenty

+6/−6
15.1.2015 21:43

P70a53v29e17l 23S74o65b77o11t27k66a 5220704

Hlavně ty, co kradou pera.

+3/0
15.1.2015 22:13

P34a88v48e94l 27H33o64r57á50k 8401423965662

Několik let se tu v diskusích bojuje proti rušení zvláštních škol a vpádu romských dětí do normálních tříd. Najednou se v tomto směru vyjádří Zeman a všichni touží po tom, aby jejich dítě sedělo v lavici s malým Romem.

+18/−3
15.1.2015 21:07

M54a50r36t18i83n 81R94ů71ž59i16č30k74a 9334451938599

a on se vyjádřil v tomhle směru?

postižené dítě je třeba neslyšící a ne nevzdělávatelné

řekl to v rehabilatačním zařízení - tam asi cikáni nebyli, ale byli tam skutečně poskožení

+3/−1
15.1.2015 21:57

P21a25v45e23l 77O75d83r56a98z50i46l 6264959307230

Ano, Zeman se vyjádřil přesně v tomto směru.

+3/−1
15.1.2015 22:07

M86a20r55t30i25n 50R92ů42ž83i27č98k74a 9824271298939

kde to čtete? mezi řádky?

„Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou určitým způsobem handicapované, měly být umisťované do tříd s nehandicapovanými žáky, protože je to neštěstí pro oba,“ řekl prezident Zeman....

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/zeman-chce-oddelovat-postizene-deti-dba-/domaci.aspx?c=A150115_094159_domaci_zt

+4/−2
15.1.2015 22:23

P87a70v97e38l 24O96d83r88a77z65i79l 6184439457770

Citujte to laskavě celé, nebudete pak tolik směšný.

+1/−1
16.1.2015 10:21

M74a38r91t43i64n 76R25ů77ž19i27č81k61a 9954771118119

je tam celý odkaz

a proč směšný?

0/0
16.1.2015 15:25

P38a79v56e58l 54O96d91r97a89z35i66l 6514599697830

Vytrhnout z projevu nějakou část a na té se pak vozit je možné prakticky vždy, je to nefér a mně to připadá směšné.

+1/0
17.1.2015 14:10

M97a48r48t33i45n 89R83ů64ž26i71č92k88a 9204421448879

nic jsem nevytrh a reagoval jsem na text uvedený v médiích (i celý text mi nedává smysl... včetně navážení do kávarenský a pod.), v rehabilatičním centru jsem při té otázce nebyl a když jsem se tu ptal, tak ji nikdo nevěděl... až další den

handicapované děti chápu jinak než Vy a Zeman (za vším hned nevidím cikány)

i když pokud berete špatné rodiče jako handicap, pak jo...

0/0
17.1.2015 18:41

P20a76v63e50l 38S86o85b33o76t46k93a 5520384

Nevíte vo co gou.

V našem městě teď dávají do každé třídy jedno mentálně postižené dítě i s asistentkou.

Tomuto, a tomu, co se děje v médiích, se říká rozděl a panuj a salámová metoda. 

A jste tupci že na to skáčete - a až vaše děti nebo vnoučata s tím přijdou do styku začnete si rvát vlasy jak jste byli hloupí - ale bude pozdě... viz Dienstbier, dnes, ČT24 - připravuje se novela školského zákona, kde to dají jako povinnost.

+8/0
15.1.2015 22:10

M19a72r28t48i43n 83R22ů56ž54i64č21k53a 9244391858619

pan Horák napsal o romech a o tom to není - na to jsem reagoval

-- -- --

opravdu? ale vím a dost z blízka

záleží na postižení!

tupcem bych spíš nazval někoho, kdo chce těmto dětem )ty co se mohou bez problémů i s postiženímzamezit ve vzdělání s "normálními" dětmi

zachvíli začneme separovat ty co vyrušují, nenosí si svačinu nebo co?

-- -- --

pokud prezident řekne tohle: "... „Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou určitým způsobem handicapované, měly být umisťované do tříd s nehandicapovanými žáky, protože je to neštěstí pro oba,“ řekl prezident Zeman ..." a neudá, která postižení myslel, tak je to blbost. Spadá tam neslyšící? nebo ty nemyslel...

0/−2
15.1.2015 22:23

T18o80m65á54š 47S56k74á94l28a 6558207

o dětech, které se mohou bez omezení začlenit a plnit školní povinnosti Zeman nemluví. Není to dětech, které nevidí na jedno oko, nebo jsou barvoslepé. Ty se řadí mezi normální děti a školu zvládnou. Zeman mluví o těch, kteří vyžadují speciální péči. A ti ty ostatní brzdí a přidělávají hromadu práce učiteli.

+3/0
16.1.2015 13:29

M61a25r55t98i94n 41R36ů17ž98i73č49k76a 9574321408649

bez omezení = bez handicapu ... o nich opravdu nemluvil, to máte pravdu

mluvil o handicapovaných a to je i to barvoslepé, neslyšící, dis-něco a pod

-- -- --

tak mi prosím dejte odkaz, kde to Zeman řekl tak jak uvádíte.

já mu do hlavy nevidím (jak to myslel) a jen vnímám co řekla pusa a to řekla asi tak, jak citují noviny

0/0
16.1.2015 14:21

J21a52r96o24m57í98r 70K68r64á37l 4970899614979

U nás jsou také takové snahy.  A výsledek byl ten, že postižené dítě si s asistentkou povídalo, rušilo ostatní i kantora, výsledky mělo v porovnání s ostatními pravidelně nejhorší, takže bylo ve třídě za outsidera a to mu zrovna na chuti do vzdělání nepřidalo.  Nakonec po roce rodiče požádali o převedení do zvláštní školy.  Tam teď jejich dítě patří ty lepší, nikdo se mu nesměje a do školy se docela těší.

+6/0
15.1.2015 22:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.