Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vláda schválila přijetí 15 syrských rodin. Na uprchlíky dá 100 milionů

Přijetí syrských uprchlíků, patnácti rodin, dětí a jejich doprovodu, na území České republiky, schválila jednomyslně vláda. V průběhu jednání to iDNES.cz řekl vicepremiér Pavel Bělobrádek z KDU-ČSL. Půjde maximálně o 70 Syřanů. „Ministerstvo zahraničí přímo na místě vytipuje zraněné, nemocné syrské děti,“ řekl ministr vnitra Milan Chovanec z ČSSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R24a30d92o98m72í14r 35J32e93ž40e70k 9944603476579

To je 6,66666 milionů na rodinu

0/0
12.3.2015 0:43

M74i47r64o39s28l82a69v 43J38e16l17i32n70e22k 8799356336

jak 100 mega?

0/0
11.3.2015 20:46
Foto

Š68t12ě58p22á42n 65B57i70c74e35r52a 6229762178336

Každý dostane služby za 1,5 milionu. Pro Syřany ty prachy jsou a když potřebuje pomoc ČEch, který celý život plnil ksu ze které se t prachy berou, tak mu nas....

+4/0
20.2.2015 20:33

O89t76a 66B39o46r93e68c49k41ý 3599598701665

Vláda schválila přijetí 15 syrských rodin.

----------------------------------------

Vláda nedostala mandát k přijímání syrských rodin, 95 % obyvatel ČR je proti. Vláda se zachovala jako vlastizrádce, zvláště po útocích ve Francii.

Děti ošetřit a vrátit i s celými rodinami nazpět!!!

K případným dalším přijetím REFERENDUM!!!

+2/0
1.2.2015 10:03

J96a12n 61P81l59a44c70h91ý 1450987610150

Vláda dostala mandát, řešit záležitosti státu, a to všechny, i ty nečekané.

V předvolebních slibech asi těžko mohla nějaká strana slibovat nepřijetí uprchlíků, když nevěděla, že někdy v budoucnu přijdou, a ani se na to lidi neptali.

Pokud jsi přesvědčen, že se vláda dopustila vlastizrady, můžeš podat žalobu a argumentovat v čem a jak.

0/0
1.2.2015 10:53

P97a81v56e18l 44M89e26c39e98r 3982794445229

Jsou ti uprchlíci ateisti (/křesťané/židé/jezídé/...)? Jestli ne, tak tu rozhodně nejsou víráni.

+3/0
1.2.2015 8:52

J94a86r74d42a 18B79r82a15b86e14n76e33c 1900394269726

"Vláda schválila přijetí 15 syrských rodin. Na uprchlíky dá 100 milionů"

a kolik dá tato povedená vláda na to, aby se opět mohla proplácet našim lidem nemocenská po celou dobu trvání nemoi?

+10/0
29.1.2015 17:51

P61a97v41e67l 77L41a94š86t92o33v24k69a 4548379966133

Asi tolik: 2010 v tisících

Celkové náhrady placené obyvatelstvu: schválené rok 2010 - 3 110 105, rok 2013 - rok 2010 - 1 652 192, skutečné rok 2013 - 1 612 764, rok 2010 -  2 040 808

Z toho náhrady mezd v době nemoci:

schválené rok 2010 - 219 996, rok 2013 - 191 436, skutečné rok  2010 - 117 583, rok 2013 - 162 822

A teď příjmy Pojistné na nemocenské pojištění schválené rok 2010 - 23 754 778, 2013 - 26 593 010, skutečné 2010 - 24 166 755, 2013 - 25 426 789

Viz oficiální statistiky

+1/0
29.1.2015 20:37
Foto

M81i47r47o48s82l27a12v 89S80t32e92i93n51e40r 1215975858223

Syrské křesťany nebo židy přijmout vyžaduje morálka. O muslimy ať se postará bohatá Saudská Arábie, Jordánsko nebo Jemen. Pro Šíity bude asi zajímavější Persie. Ale pro ortodoxní muslimy není v Evropě místo.

+13/−1
21.1.2015 21:24

V36l46a80d12e54n27a 55P78r55a25c56n67o45v42á 5768798307196

Sorry ten minus je omyl. Tukla jsem to v noci na mobilu. Ma tam byt plus

0/0
21.2.2015 3:51

Č91e78s34l77a80v 39T76a95r18a12n91z50a 6928137704675

Souhlasím, tedy pokud těch 100 mega dají ze svého.

+3/0
17.1.2015 9:51

L24u70d65m10i44l91a 30Š37i47n55d74e34l63á56ř61o74v59á 7902886932431

Jaký je rozdíl mezi pomocí nemocným dětem a jejich rodinám v ČR a tou stejnou pomocí v některém z okolních států nebo v uprchlickém táboře v Sýrii? A proč 15 rodin? To číslo ve mě tak trochu evokuje, že se chceme tvářit, že pomáháme (před vysokým komisařem OSN), ale na druhou stranu s tím obyvatelé ČR nesouhlasí, tak proto tak malé číslo. Tak radši rovnou pomáhejme, ale přímo na místě. Navíc nechápu, proč by ty rodiny tady měly zůstávat po skončení války, pak přece důvody pomoci a pobytu zde pominou a je na místě návrat zpět - mají syrské občanství, ne české.

+10/0
16.1.2015 20:01

V11i67o10l72a 76M30o46d76r63á 5744636639735

Myslím, že jste to popsala vcelku trefně.

Hlavní je  pomoc na místě - na tu posíláme 100 milionů. Tady se to může zdát hodně, ale vezmeme-li, že uprchlíků jsou 4 miliony mimo Sýrii a dalších šest milionů je přesídlených v Sýrii, myslím, že to vcelku odpovídá.

Přijetí 15 rodin je skutečně symbolické gesto. Taky mi není jasné, proč se předem počítá, že tu zůstanou. Pokud by se situace v Sýrii vyřešila v dohledné době, můžou se pak vrátit.

+5/0
16.1.2015 20:20

J73o61s19e63f 18S56v85á13r50o43v82s12k71ý 3531546393745

Jestli počty uprchlíků, které uvádíte, odpovídají, tak si myslím, že 100 miliónů je slušná pomoc, která by tam mohla být i znát. Tedy pokud se dostane až k lidem a nebudou na ní profitovat různé organizace alla Člověk v tísni.

Hlavně by to měl sanovat ten, kdo to tam nejvíce rozvrtal a to Saudi, Katar a ani Turci nemají svědomí čisté. Turci dnes pomáhají, ale Saudi ti mají radost z toho, jak Sunnité trpí.

0/0
31.1.2015 23:38

L42u22d81m72i79l68a 96Š10i71n25d98e89l69á91ř10o70v10á 7812866222501

Proč přijímat křesťanské rodiny a ne ateistické rodiny? Pokud má být cílem vybrat rodiny, které se nejvíc hodí do naší společnosti, tak to jsou především ateisté.

+1/−1
16.1.2015 19:54
Foto

M36i79r47o57s96l27a65v 88S74t58e91i31n33e98r 1305515918113

Asi je v té primitivní společnosti budete marně hledat. Lidé si musí hledat ochranu u sobě blízkých, atheista je tam lovná zvěř.

+1/−2
21.1.2015 21:26

P81e49t65r 18Z84d70e13n59ě72k 2904119114

A bude se zdražovat wifi, aby bylo na podobné pochybné projekty. Zase jsme u voleb šlápli vedle.

+2/−2
16.1.2015 12:24

J53a72r51o61s91l85a11v35a 32K70a79n43i81o49k50o97v47á 7672119492587

Nejhorší na tom všem je to pokrytecké lhaní. Kdekdo se ohání solidaritou a multikulti apod.

Jenže - ono jde o mnohem víc, jde o Islám v Evropě.. Evropa je ve válce sama se sebou.

Pařížský demonstrační solidarizační cirkus a mediální masáž jsou proto, aby ovčanům nedošlo, že skutečným nepřítelem nejsou muslimové, ba ani islámští fundamentalisté, ale jejich vlastní politici, které si “svobodně” za své peníze volí a kterým odevzdávají své peníze pro všeobecné blaho. A to si můžou zkusit je neodevzdávat! V takovém případě by na ně jimi volení politici poslali rovněž z jejich peněz vydržovanou policii, justici nebo i vojsko. Zatím co prokazatelné zločince, domácí i cizí, porušující zákony, nijak nepostihují či je postihují velmi mírně a už vůbec proti cizím neužívají osvědčený a jedině účinný způsob, vyhoštění. Že tak nečiní, zdůvodňují humanitárními ohledy, rodinnými vazbami, lidskými právy a samozřejmě občanstvím, které ochotně udělují každému bez ohledu na jeho osobní vlastnosti, kulturu, přínos a integrační způsobilost. 

Oni jsou vinni, ne ti příchozí, kteří chtějí žít po svém, podle svých mravů všude kam přijdou, uctívat své a ne cizí svaté a činí tak i všude kam přijdou. Není to jejich vina, že jsou vpuštěni a pokud jsou vpuštěni, jsou podporování, živeni, a nejen to, je jim strpěno lecos co není trpěno domácím. A to tím více, čím více jich přibývá. A naopak, v zemích odkud přicházejí, jim ti samí politici násilím zavádějí jiné mravy, jiné pořádky a dosazují jiné vlády.

+8/0
15.1.2015 16:38

J88a85r40o10s69l70a61v86a 92K66a92n97i72o57k47o58v81á 7462379642907

A to, že teď začneme s přijetím imigrantů, je sice fajn, ale obávám se, že to bude jako se Smolíčkem, pacholíčkem -  "Smolíčku, pacholíčku, otevři nám svou světničku! Jen dva prstíčky tam strčíme, jen co se ohřejeme, hned zase půjdeme.."  ha ha ha

+7/0
15.1.2015 16:51

P74a58v77e84l 74N13a30j62t 1618350322

Nezlobte se,ale když přijedu do cizí země,tak  musím ctít zvyklosti , morálku a mravy určité země.Nemůžu jim tam začít kázat něco čemu věřím já.Jestli se muslim bude modlit k aláhovi někde v hotelu na pokoji-no prosím,ale jestli sebou flákne někde na náměstí a  ještě zamuchlaný v těch jejich hadrech no to už je napováženou. U nich též po turistech vyžadují ctít jejich zvyklosti.

+6/−1
15.1.2015 22:31

V10l60a94d82i64m31í91r 25V39e72t45e76š23k50a 2821755915592

Bohoušek Sobotkůj, muž pevných názorů:

Premiér Sobotka 1.12.2014: Nepředpokládám, že by Evropa schválila princip přidělování kvót azylantů pro jednotlivé členské země. Byl by to průlom do azylové politiky. Evropské země na to nejsou připraveny. Není na to připravena Česká republika,“

Milan Chovanec1.12.2014:

„Vláda mě vybavila mandátem takovým, že jsme připraveni pomáhat mimo území České republiky v bezpečných zemích, to jsou okolní země válečného konfliktu,“ řekl iDNES.cz Chovanec. „Nejsme pro závazné kvóty, tudíž ani otázka referenda v současné době nepřipadá v úvahu. Chovanec na otázku, zda by Česká republika mohla být ostatními zeměmi EU přehlasována a musela pak uprchlíky ze Sýrie přijmout, odvětil, že "Česká republika je připravena jednat se svými partnery, ale cíl je deklarovat to, že jsme připraveni pomáhat v cizích zemích, vysílat lékařské týmy, pomáhat materiálně a finančně"

Česko odmítne kvóty EU určující, kolik uprchlíků z Sýrie má přijmout - iDNES.cz

V Liberci žijící Syřan, profesí fotograf, Ibrahim al Sulaiman říká: "Je lepší podpořit lidi v uprchlických táborech, než je přijímat. Když uprchlík přijede sem, co tady může dělat? Není spokojený, protože je daleko od své země. Je tu jiné podnebí, jiné jídlo, řeč neumí. Ale tam mezi sebou žijí, jsou na tom stejně.“

+8/−1
15.1.2015 16:29

V88i85o63l22a 92M97o21d81r31á 5834946589655

A v čem nemá Sobotka pevné názory? Žádná kvóty nejsou - v rámci EU jsme byli jednou ze zemí, které se postavily proti. Primárně posíláme peníze na pomoc do oblasti - to je ta částku v nadpise, jak ovšem většina lidí zde nepochopila. A symbolicky přijímáme několik rodin nemocných dětí. V čem je rozpor?

+4/−6
15.1.2015 16:41

V40l14a67d74i72m95í52r 75V26e25t45e49š60k11a 2231115715342

No jo, soudružka Viola Modrá....

I ta bezmozková popelnice ví, že to k ničemu dobrému nepovede. Zasadit desítky kulturně, společensky, sociálně naprosto odlišných bytostí do našeho prostředí.... Co z těch dětí vyroste? S kým se zde budou stýkat? S kým si budou hrát? Nejpozději druhá generace nás bude vraždit, protože to je JINÁ kultura. Ona v nich prostě zvítězí závist a posléze nenávist na to úspěšné, šťastné bílé okolí. Snad od doby velkého Egypta arabové NIC nevybudovali, pochop, že třeba většina tzv. palestinců opravdu žije na smetišti a za ty prachy, které jim stále cpeme, podomácku sestrojuje rakety kterými odstřeluje Izrael.

+6/−2
15.1.2015 16:57

V29i53o69l12a 45M46o46d48r12á 5844536499695

Co ví bezmozková popelnice, opravdu netuším, pohybuju se v trochu jiné společnosti. Ale děkuji, že my její názory zprostředkujete.

Především - nejsem stoupenkyní masivních přesunů. Nevidím k nim důvod a myslím, že by byly oboustranně nešťastné. Současně ale říkám, že 70 lidí se v desetimilionovém národě rozpustí jako nic. Již dnes žije v ČR podstatně více než 70 muslimů a nevšimla jsem si, že by s nimi byly problémy.

Potěšilo mě, že píšete o "úspěšném, šťastném bílém okolí". Zatím jsem měla z diskuse pocit, že všichni Češi žijí pod hranicí chudoby.

Poslední větu jste měl radši vypustit, protože o Arabech neříká zhola nic, jasně ale ukazuje, že historie asi nebyla Váš oblíbený předmět.

+4/−6
15.1.2015 17:09

V40i44o24l78a 46M18o81d17r13á 5954166239695

samozřejmě "mi".;-)

0/0
15.1.2015 17:20

V48l75a53d46i19m68í30r 22V70e38t22e69š12k31a 2381365575502

Ano, dějepis jsem ve škole (strašně dávno) nikdy nijak nezbožňoval, nicméně na svém výroku (většina tzv. palestinců opravdu žije na smetišti a za ty prachy, které jim stále cpeme, podomácku sestrojuje rakety kterými odstřeluje Izrael.) trvám.

70 musulmanů je 70 musulmanů, ono všechno nějak začíná. A v jejich zemích (v kterékoliv) se stačí projít v těch "prostších" oblastech. Nic neříkají, tiše sedí, ale pokud by pohledy mohly zabíjet.... Málokdo si to uvědomuje, ale drtivá většina musulmanů evropany prostě smrtelně nenávidí. My jsme nevěřící psi, naše životy pro ně nemají naprosto žádnou hodnotu.

+5/−2
15.1.2015 17:21

V89i71o75l74a 18M26o86d43r63á 5624516219495

Z téhle diskuse mám hlavně pocit, že určitá část Čechů paranoidně nenávidí muslimy. A za muslimy považuje všechny, kteří žijí na jih od Alp.

Dokážu pochopit obavy z nadměrné imigrace, taky nemyslím, že by to dělalo dobrotu. Jenže ČR nic takového neprobíhá a nehrozí. Diskuse je o 70 lidech, navíc podle všeho syrských křesťanů. Reakce mi tak přijdou přehnané a zbytečné hysterické.

+3/−5
15.1.2015 18:18

V73l94a32d76i96m71í58r 47V44e79t49e28š73k84a 2651755155602

Spíš jde o to a zřejmě POUZE o to, že "někteří" nejsou schopni pochopit, že muslimové křesťany programově nenávidí a naprosto je nepovažují za sobě rovné, ale za nějakou nižší rasu. Do Francie jich kdysi táké přišlo třeba jen sedmdesát. A už na mne nereaguj, nemá to smysl.

+4/−2
15.1.2015 18:48

P78a76v47e65l 32N96a72j11t 1448300312

Vladimíre,souhlas s vámi.Nevím o co té paní jde,asi tam má rodinu.

+2/−3
15.1.2015 22:43

V34l65a58d28i26m71í94r 17V97e61t38e85š91k52a 2361945355892

Těžko říct. Snad jí něco chybí, ....možná v ńěkterých místech nad krkem.... Píši to takto neb jsem zde v podivné nemilosti a moudrý administrátor mi maže i příspěvky ve kterých není jediný vulgární či urážlivý výraz.

+2/−2
15.1.2015 23:32

P52e12t76r 86Z56d90e42n71ě36k 2384109784

Bože, do čeho jsi rozum dal.

0/−1
16.1.2015 12:00
Foto

J34o69s23e27f 23K55o82u69b54a 8671920793971

Trochu čísel o tom jak to roste řadou geometrickou.  Jde totiž o zákon sloučení rodiny. Jen malý příklad. Legální imigranti do Kanady z Indie, Číny, Filipín a.j. (většinou se zemí kde se jim moc nedaří)

Jeden manželský pár, na základě sloučení rodiny se rozroste do dvou let až na 35 a více osob. Dle zákona se mohou za nimi přistěhovat příbuzní. Rodiče, bratři a jejich manželky s dětmi, sestry a jejich manželé s dětmi a snad i bratranci. 

Je zajímavé, že Poláci, Češi, Rumuni, Bulhaři, Rusové a.j. Evropské národy žádají o sloučení rodin minimálně, a to z jednoduchého důvodu.

Příbuzní jsou doma spokojení.

0/0
31.1.2015 22:09

J62a27r48o61s73l79a69v76a 75K54a77n29i56o77k11o37v83á 7102689782977

70 ..... a DOST !

"Smolíčku, pacholíčku, otevři nám svou světničku! Jen dva prstíčky tam strčíme, jen co se ohřejeme, hned zase půjdeme.."

+4/0
15.1.2015 16:26

P81a14v25e77l 34G23r49a51s29g96r43u82b16e58r 4382242337743

"Smolíčku, pacholíčku, otevři nám svou světničku! Jsme jezinky bezinky z Úřadu vysokého komisaře OSN pro uprchlíky (UNHCR). Jen 70 Arabů vám sem strčíme, a jen co je u vás ohřejeme, hned s nimi zase půjdeme!"

+4/0
15.1.2015 17:54

M63a29r18i56e 93Z67e48l92e97n14á 2674271839921

Milí diskutující, zběžně jsem proběhla zdejší diskuzi a omlouvám se těm, kteří se zatím bezvýsledně dožadovali mé odpovědi, resp. upřesnění či vysvětlení mého včerejšího odpoledního příspěvku, kde jsem svým způsobem souhlasila se stávajícím vládním návrhem na výhledové přijetí cca 70 syrských uprchlíků z důvodů humanitární pomici těmto obětem válečných konfliktů. Neodcházím obvykle z diskuzí z nějaké obavy před neschopností si svoje stanovisko či pohled na věc obhájit, ale proto, že jdu takzvaně "páchat dobro", včera jsem odešla ošetřit manželovi problém na diabetické noze a poté jsem šla číst do nedalekého domova důchodců stařečkům a stařenkám, na které si jejich přímí příbuzní bohužel nedokážou najít čas. Takže jen stručně dodávám - ti syrští uprchlíci, kterým jde skutečně o holý život, tu ještě ani zdaleka nejsou, zatím stále platí, že jde o jednorázovou pomoc takového typu, nikde není dáno, že zde zůstanou natrvalo, nemám strach z toho, že jejich dočasným přijetím bude poškozen kdokoliv z našich občanů a nehodlám planě spekulovat stylem "...co by se mohlo jednou stát, kdyby...", protože tady se jedná o okamžitou, jednorázovou, konkrétně adresovanou pomoc prokazatelně potřebným, o nic víc, ale ani o nic míň. Nikoho nenutím můj názor sdílet.

+3/−5
15.1.2015 12:53

J21a29r63m45i43l45a 94M54a55r37e34š34o79v84á 5724717510983

Paní Zelená, proti přijetí 70 syrských uprchíků věřím, že nikdo nic mít nebude, ale je nebezpečí, že by se nám byli přiděleni další - opakuji, proč jim také nepomohou jejich souvěrci z bohatých muslimských zemí? Nejde jen o tuto vlnu uprchlíků, ale vidíme, jaké jsou problémy s dalšími generacemi, které nejsou zvyklé soustavné práci. Máme vzor, jak dopadlo území, které je nyní Izrael, které je zúrodněné, jsou tam výstavná města, průmysl, mořskou vodu přeměňují v pitnou, zatím co vedlejší Palestinci žijí jen díky humanitární pomoci "nevěřících"

Jestli máte zájem, přeposlala bych vám zkušenosti, jaké má pracovník s Araby. Ale váš názor sdílím, měli bychom si pomáhat ale všestranně, ne jednostranně. Máte dojem, že kdybychom byli potřební my, že by se Syřané, nebo obyvatelé arabských zemí přetrhli, aby nám pomohli? To je totiž v gesci demokratických zemí.

+9/−1
15.1.2015 13:16

V68i75o93l24a 77M72o56d30r20á 5854306509465

Ze Sýrie utekly už skoro čtyři miliony osob. Milion jich je v malém sousedním Libanonu, který má sám necelé 4 miliony obyvatel a je po občanské válce. Další statisíce jsou v okolních převážně muslimských zemí. Přijetí 70 lidí je v téhle situaci symbolickým gestem solidarity vůči těm státům, které krizi v Sýrii opravdu odnášejí. Ovšem je jasné, že třeba ten Libanon nemůže mít s milionem uprchlíků problémy, zatímco ČR by se příchodem 70 Syřanů ekonomicky zcela zhroutila...

+3/−6
15.1.2015 13:33

J61a79r59o89s94l38a73v78a 88K38a67n74i61o28k69o42v68á 7182349422257

Kolik je muslimských zemi ? Jen Libanon, Jordánsko ?

Kolik z nich je díky ropě na tom finančně líp, než my tady.. ?

+5/−1
15.1.2015 16:30

V28i24o27l26a 15M85o71d86r24á 5844686359865

Popisuju realitu. A realita mj. je, že 70  lidí je zanedbatelný počet zcela bez ohledu na to, kolik je ve světě jakých zemí. Nota bene příliš nechápu, proč se soustředíte na země "muslimské". V Sýrii žil, a utíká z ní, kdekdo, nejen muslimové.

+2/−3
15.1.2015 16:47

P86a72v10e35l 82N75a23j34t 1888850652

A kdo tam ještě žil a přežil ??????

0/−1
15.1.2015 22:53

M55a13r20i38e 60Z76e26l21e26n13á 2454601449711

Paní Marešová, děkuji za reakci na můj příspěvek a omlouvám se za pozdní odpověď. Snad nebudu nějak nezdvořilá, když ke druhé části Vaší odpovědi jen znovu odkážu na svoji předposlední větu, tj. o úvahách co by kdyby a významu okamžité pomoci. Přeji pěkný den;-)

0/0
16.1.2015 11:54

D78a33n87i17e12l 23N81o16v35á41k 1811690676819

nejde jim o holý život,jsou v Jordánsku a jejich přijetí není dočasné, ale dle jejich uvážení může být trvalé.

+4/0
15.1.2015 15:24

V50l65a12d92i35m40í60r 58V81e60t57e62š18k89a 2801515725962

Do Německa či do Francie původně také přijeli jen na "jednorázovou" nebo krátkodobou pomoc....

+5/0
15.1.2015 16:27

V27i27o85l52a 13M34o13d36r61á 5454596679755

Srovnáváte nesrovnatelné. Do Německa či Francie přijeli ti lidé za prací, nešlo o válečné uprchlíky. Němci a Francouzi si je tam vzali, aby za ně dělali práci, kterou oni dělat nechtěli. A kterou dnes často dělají třeba Češi. Možná by nás taky měli radši vyhnat, protože kdo ví, co jim tam vyvedeme za pár let...

+1/−5
15.1.2015 16:34

V45l49a81d51i23m24í98r 26V34e51t51e67š95k13a 2581645285232

Uvažující člověk ví, že nesrovnatelné je porovnávat v Německu žijícího Čecha a v Německu žijícího araba.

+5/−1
15.1.2015 16:49

V36i14o47l60a 45M81o68d51r36á 5934246789575

Uvažující člověk hlavně ví, že nelze házet do jednoho koše všechny v Německu žijící Čechy a všechny v Německu žijící Araby. A to ještě odhlížím od skutečnosti, že zrovna v Německu žije především turecká menšina.

+1/−4
15.1.2015 16:51

V21l82a83d98i94m35í21r 79V43e59t98e20š75k35a 2641595835792

Uvažující člověk, v poslední době, hlavně ví, že ne každý muslim je terorista, ale že téměř každý terorista je muslim.

+6/−1
15.1.2015 17:01

P70a21v72e34l 62G54r36a15s48g59r51u93b13e19r 4462622357413

Jenže ten Arab se v tom Německu vyjímá jako lední medvěd v povodí řeky Kongo. A podle toho potom koexistence s takovými lidmi vypadá.

+5/−1
15.1.2015 17:52

V96i43o74l41a 57M60o93d14r30á 5754576139325

A na to jste přišel jak? Nevím o tom, že by v Německu byly nějaké speciální problémy s Araby, popř. arabskými muslimy. Vy ano?

+1/−4
15.1.2015 18:04

J32a62r11m45i42l74a 87M11a77r10e40š89o56v49á 5154237790323

Podle tvrzení muslimů, tak v Koránu je psáno, že si mají vzájemně pomáhat. Jak se to slučuje ale s chováním bohatých muslimských zemí, jako jsou Katar, Dubaj, Saudská Arábie, kde už roupama nevědí co by si za své miliardy postavili, od palmových ostrovů, nejvyšších mrakodrapů na světě, ale jiné muslimy nechají škemrat u "nevěřících psů" aby byli schopni přežít - co by tomu řekl Mohamed?Chápu, že bohatší lidé mají pomáhat těm chudším, ale u nás zatím nejsme schopni se postarat o staré a nemocné spoluobčany, nejsou Domovy důchodců, Domovy pro nemocné Alzhaimrem, hospice. Je dobré brát si zkušenosti od zemí, které mají s musilmskými občany své zkušenosti - my nejsme připraveni na vlnu občanů jiných zvyklostí - za totality zde byli snad pouze Kubánci a Vietnamci a to jen v omezeném množství

+5/−3
15.1.2015 12:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.