Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V jednotě je síla. Statisíce Francouzů vyšly do ulic na počest obětí

V městech po celé Francii se uskutečnily tiché pochody na uctění obětí útoků teroristů. Zúčastnilo se jich okolo 700 000 lidí. Sounáležitost s mrtvými vyjadřovali zejména pomocí transparentů „My všichni jsme Charlie“. Hlavní shromáždění v Paříži proběhne v neděli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J34i36r24k84a 32M50i67k42š17í75k 4761548312

Za totáče bylo heslo: "V Jednotě je síla ale v Pramenu zboží"! :-(

0/0
11.1.2015 17:08

M53i64c71h37a46l 59M38i90l83l75e50r 9706822359232

pro osvetu soudruzky Novanske, ohanejici se antiAmi mantrami a vinici ze vseho ty spinave Ami agresory a EU "Víte kolik lidí zahynulo při těhle akcích Americké armády, kde asistovali vojáci zemí EU? Myslíte, že to byly "POUZE" stovky, co jsou tak zhruba počty lidí zahynuvších v Evropě? NE, jsou to statisíce, lidí, které jsem zavraždili na jejich územích. Slyšel jste něco o Božích mnlýnech, které melou pomalu, ale jistě? Už melou."

Bozi mlyny - jaky kec! Soudruzko, mas hodne kratkou pamet nebo ti nekdo ideologicky upravil sidlo mysleni.

Arabsti teroriste zasahovali uz pred 68 lety -driv, nez bylo zalozene NATO a mnohem, mnohem driv nez existovala EU. To jen ty ve svem bezmyslenkovitem anti-Amickem zaslepeni placas nehorazne nesmysly.

Najdi si neco o jejich utocich na Izrael od jeho vzniku, jestli jsi schopna chapat, najdi si o unosech letadel, atentatech atd atd.

V dobach, kdy Ceskoslovensko byvalo clenem Varsavske smlouvy, spolu s ostatnimi cleny VS a pod vedenim esese-ser vsemozne podporovalo tyhle arabske xindly zbranemi, informacemi, poskytovanim vzdelani a vojenskeho vycviku pro otevreny boj i teroristicke zasahy.

Ceskoslovensti danovi poplatnici platili za vzdelavani Arabasu na cs. vysokych skolach, kam spoluobcane, oznaceni jako "kadrove nevhodne osoby", nemohli. Zato kdejaky xindl z rozvojovych zemi dostal vzdelani, obleceni, apanaz a dalsi potreby zaplacene z kapes cs. obcanu. Pak byli posilani do svych zemi aby rekrutovali dalsi a pusobili hospodarsky a politicky rozvrat, "lidova povstani" a partyzanske valky v Jizni Americe, Africe. V arabskych statech cvicili a rekrutovali dalsi teroristy a pripravovali atentaty a unosy.

esese-ser a staty VS aktivne podporovaly arabsky teroristicky vycvik a vyzbrojovani, takze kdyz chces ukazat prstem na to, kde tohle vsechno skutecne zacalo - prosim zacni u svych soudruhu na vychode a ve statech VS.!!

+1/0
11.1.2015 13:37

M69i50l90e35n25a 45N73o11v38a47n64s27k69a 4642777369279

Dnes cvičí "blok západní demokracie" tu jednu zájmovou skupinu v zemích islámu, tu druhou, aby se vzápětí tyhle vysvičené a vyzbrojené skupiny postavily proti "tzv. západním hodnotám". To je přesně to, o čem mluvím - my děláme totéž, co dělají či dělali ti, které zatracujeme a kritizujeme. Umíte vůbec pochopit, že dnešní systém vnucování systému demokracie, zemím, na které USA ukáží prstem, je úplně stejné jako konkvista v 16.-17. století, kdy Španělé ve jménu šíření víry decimovali středo a jhoamerické indiány? A ve skutečnosti za tím byla touha po bohatství, zlatu, území?! Úplně stejné jako dnes.

Já tady debatu končím, protože jak se říká "Chytrému napověz, ........"

0/0
11.1.2015 17:09

P78e34t47r 65K75o58l98a68ř26í86k 2494603735243

čekají dne cca 1 milión demonstrujících ... no, francie má pětkrát více obyvatel než československo v roce 1989 ... tenkrát se v praze na letné sešlo přes 700.000 lidí ... to by se mělo sejít v paříži minimálně 3,5 miliónu lidí ... a to vůbec nepíšu o tom že pařížská aglomerace (tzv. "velká paříž") má před 10 miliónů obyvatel ... takže to vypadá že se francouzům už moc nechce dělat stafáž mulťáckejm politikům ...

0/−3
11.1.2015 12:38

J48o24s54e72f 65Š84p50a38č85e78k 2622433890800

Kolaříku, Kolaříku....mozeček by to chtělo zapojit, přesto, že má je velmi omezené možnosti...

0/0
11.1.2015 14:43

M41a68r35t16i48n 32N91o57v87y 7576929901

Zůčastnil se i zastřelený francouzský policista ???

https://www.youtube.com/watch?v=P6khdnkbhio

!!!!!!!!!!

0/0
11.1.2015 10:19

J65u98l57i34u50s 63C33h26a13l24o91u21p51k76a 4492489670121

Tyto manifestace jsou zajisté upřímnou reakcí  lidí na ony hnusné zločiny islámských fanatiků  ale jinak jsou k ničemu , islámští fanatici se před nimi určitě nerozklepou.  Všech kdo tvrdí že islám je mírumilovné náboženství se chci zeptat   : 

Proč se tedy  ve Francii kde je 7 milionů muslimů nekonají  statisícové demonstrace muslimů vedené náboženskými představiteli jejich mešit které by tyto hnusné zločiny odsoudily . Kam  se nám oni mírumilovní násilí nechtějící muslimové  ztratily ?

+3/0
11.1.2015 9:34

I42v68a28n 37N57a61h43o21d50i31l 7890368958781

Tuhle jednotu už jsme tady měli v 89 a co zní zbylo!

0/−1
11.1.2015 9:24

K73a92r83e38l 37F54u21k78s66a 3644380530423

Poslední věty před smrtí: "V jednotě je síla." nejmenovaný obyvatel Říma na pokojné manifestaci v roce 455, těsně před vpádem Vandalů....

+2/0
11.1.2015 1:52

L93i95b55o52r 19J29i54n59d32r72á38č51e95k 4897396239117

Z těch manifestací jsou teroristé tak vystrašení, že se zítra všichni dobrovolně vzdají. To je boj! My tužkami, oni zbraněmi. Zítra bude ten pochod dobrý terč. Tak snad se nic nestane.

+6/0
11.1.2015 1:37

M35i75l28e22n46a 57N91o20v21a23n90s63k12a 4622987139289

Snad zbývá jen dodat "Aby tyhle projevy sounáležitosti a odložení lhostejnosti vydržely". Ano odložení lhostejenosti  - protože nic takového se nedálo v letech 2004-2005 při atentátech v Madridu a  Londýně, kde dohromady zahynulo DVACETINÁSOBNĚ VÍC LIDÍ!!! A taky doufám, že zítřejší účast politiků Evropy nebude ojedinělým gestem, ale přijdou za ním ČINY! Ne pouze gesta. Činy spočívající v řešení, kdy bude ukončena politika tolerance a ustupování multi-kulti, kdy bude ukončen nekonečný příliv imigrantů. Kdy Evropa ukončí svou účast v teroristických vojenských akcích USA, kde vojáci evropských zemí asistují při americkém zabíjejí civilistů na územích států, odkud pochází ti, co zabíjí na území Evropy. Jsme stejní teroristé jako oni a to musí skončit oboustranně. Muslimové nemají právo žádat užívání práva šaríja na území křeťanských evropských států, ale právě tak nemá USA a EU právo vnucovat islámským zemím svou představu demokracie!

+7/−6
11.1.2015 1:34

M48i24c94h78a80l 16M51i29l51l30e54r 9866402639812

Hlavne antiAmi propagandu- aby sis neodpustila, soudruzko!

+5/−1
11.1.2015 7:11

M65i64l39e61n34a 30N56o48v62a41n96s15k62a 4952297209399

Ukázání reálného srovnání je AntiAmi propaganda a ten kdo to dělá je dehonestován slovem soudruh? Jsi primitiv, používající právě bolševickou taktiku. Za vlády bolševiků každý, kdo nejásal nad politikou KSč byl označen za revizionistu, buržozní živel, živel shlížející se americkém imperialismu. Případně byl zavírán do blázince, že není normální nechápat výhody socialismu. A Ty používáš stejnou taktiku - jen v inverzním vnímání dobra a zla.. Jsi tedy stejný soudruh.

+1/−2
11.1.2015 10:43

M47i77c51h24a28l 32M53i69l76l92e94r 9376472329792

nikdy jsem soudruhem nebyl a jsem na to hrdy. Zato ale ty mluvis jak rude pravo, soudruzko.

+1/0
11.1.2015 13:05

M59i19l97e47n32a 46N78o97v90a75n41s46k82a 4112877339319

Nebyl jsi v KSČ a používáš její styl jednání s opozicí. Pro informaci - v roce 1989  mi bylo 17 let! Těžko jsem mohla být v KSČ. Přesto si leccos přečtu a neposlouchám jen současné výkřiky kedné strany

0/0
11.1.2015 17:04

J20o25s49e62f 22Š66p47a41č84e91k 2572363610210

Co říkají lékaři na psychiatrii, soudružko?!

0/0
11.1.2015 14:41

R96a81d86e91k 68B78o59r 2486853854705

ta jejich snaha o vnucení obyčejným lidem to jejich multi kulti pokračuje a jak už je zvykem paradoxně k tomu zneužívá oběti toho jejich nesmyslu. je to přímo odporný chování těch našich elit.

+3/−2
11.1.2015 1:32

V68l88a69d72i26m32i82r 27S47e52f60l 6157462545301

Tento masakr byl jen vrcholem stále většího problému, proto nějak nechápu toto sdělení: "Bude to jedinečná manifestace... jež má ukázat sílu a důstojnost obyvatel Francie, kteří vykřičí svou lásku ke svobodě a toleranci." Tato slepá tolerance jednou evropskou kulturu a hodnoty vymaže z mapy:(

+6/−2
11.1.2015 0:42

J71á39n 64B26a37d65i54o43v35s48k33ý 2329794826616

Celkem by me zajímalo jak o tom informují moslimska média. Neslo by to zjistit?

+3/0
11.1.2015 0:09

V28l60a55d24i33m68i65r 87S93e92f34l 6987182115461

A proč by nás to v Evropě mělo zajímat? Evropa by měla především problém řešit a ne stále tolerovat a ještě si je hýčkat...:-/

+1/0
11.1.2015 0:48

J76a49n 47Z47a17p30l82e69t57a14l 3238549445346

To jsem teda zvědav na ty kecy politiků zítra. Vlastně na ně nejsem zvědav, vím o čem budou zase kecat, ale stejně si některé jejich kecy přečtu, jestli si udělám trochu času na žvanění francouzského politika.;-)

+2/−1
10.1.2015 23:17

M92i98l12e43n84a 34N98o58v32a31n61s15k50a 4692337129659

Musulmani by mohli v tom pochodu solidarity odpálit nějakého sebevraha obloženého náložemi a multi-kulti by měla další důvod manifestovat jednotu... JE to hnusné, taková úvaha, ale kolika muslimům leží v hlavě.....

0/0
11.1.2015 1:44

L45a42d88i71s82l84a42v 74H40a44š90k97a 4193196231310

smiřme se s tím, že pro Islám je Bůh až na prvním místě a proto dělat si z něj srandu není o svobodě slova ale o hanobení náboženství/vyznání a to je u nás také trestné. Kritizovat Islám je přípustné, ale dělat si srandu z Boha...to je obzvlášť hulvátské a netolerantní od nás, vyspělé civilizace

+4/−9
10.1.2015 22:59

D63a11l92i32b64o33r 76O46n27d26r25a 1847120790233

Humor a satira neni hanobeni. Kdyz islamiste pali statni vlajky, to je pro Vas co?

+8/−1
10.1.2015 23:10

L45a54d48i77s21l54a61v 19H24a69š68k53a 4883186601220

vtipkovat se dá o spoustě věcí, třeba i o lidech s rakovinou jak jsou hnusní a hubení a o postižených lidech, že neumí chodit anebo taky o černoších že jsou černí. někomu to připadá směšné, mě tedy ne - je to nevhodné a odporné. 

Satira musí mít úroveň a dělat si srandu z lidí, politiků či z islámu jakjo takového - proč ne. Ale dělat si srandu z Boha a zesměšňovat jej jako takového, obzvlášť když víte, že to těm věřícím opravdu vadí, je ubohé a nehodné našich intelektů. Tím se jen snižujete na jejich (pod jejich) úroveň.

A ad pálení vlajky - to není o náboženství, to je o válce...

+3/−6
10.1.2015 23:19

R22e48n82é 85Z68a40c79h 9107220655517

Tak nemají toho jejich boha s bombou na turbanu tahat k nám do Evropy. Když se jim tu nelíbí, měli zůstat u nich doma v arábii.

+3/0
10.1.2015 23:26

L53a65d68i57s72l60a31v 54H53a70š41k11a 4753126901770

tak my jim tam taky cpeme křesťanství a západní věci, USA tam rozvrací země - viz sýrie, irák...není to černobílé...a to, že si je sem zveme do Evropy a oni přicházejí, za to si můžeme svou politikou sami

+1/−1
10.1.2015 23:28

R61e95n78é 86Z38a66c14h 9137460285937

Nikdo je tady nezve. Oni tady lezou sami. Jen my nemáme ty kule je topit už na moři a oni té naší dobroty zneužívají.

+4/0
10.1.2015 23:34

L53a15d73i47s64l54a13v 18H52a55š21k94a 4923676621160

ale ano, zveme je sem, protože je okamžitě nevracíme zpět a nebojujeme s tím. naše chyba a oni to berou jako pozvánku

+2/0
10.1.2015 23:38

R51e80n46é 17Z82a76c61h 9287130435787

To jo pane Haška. Jsou to obyčejní středověcí nájezdníci. Jdou na to částečně terorismem a částečně přes vagíny jejich ženských. Máte pravdu, nevracíme je a nebojujeme s nimi, ale snad se to teď už změní po tom co provedli, snad začneme už bojovat a snad ještě není pozdě začít proti nim bojovat i když proti vůli našich současných politiků, vlastně třeba bojovat též se současnými politiky.

Teď ještě to mají šanci změnit volby, za pár let to už mohou změnit jenom zbraně. Za ještě víc let už jedině začít mlátit hlavama o koberec, ale nemyslím že to nějak pomůže. Islám, to je fašismus. Islám třeba postavit mimo zákon, stejně jako fašismus.

+3/0
10.1.2015 23:47

L23a85d61i64s21l53a65v 76H49a79š32k75a 4563726921480

v současné právní a politické situaci je úplně jedno jak dopadnou volby, odsun či jiné řešení je nemožné. vemte si třeba jaké emoce dodnes budí Benešovy dekrety. a to bylo jen 3 miliony němců a to hned po nejstrašnější válce v Evropě

0/0
10.1.2015 23:53

R31e49n11é 84Z28a74c60h 9617320985217

V současné právní a politické situaci je to sice nemožné, ale mohl jste povšimnout, že před několika dny začali muslimové s námi válčit. Válka mění právní a politickou situaci, to mi věřte, takže se právní a politická situace změní. Odsun a možná další řešení se pak stanou možná. Neposuzujte vše měřítky a normami dneška, je to chyba. Myslete víc dopředu, koukejte dál než na špičku svého nosu.

+1/0
11.1.2015 0:01

L20a75d52i55s43l31a75v 88H32a89š90k10a 4503376891230

otázka, co je na místě zní - a byli to opravdu muslimové anebo to byl tzv. Islámský stát? něco jako kdyby byli všichni křesťané spojováni s IRA či ETA?

0/−4
11.1.2015 0:26

J36a29r14o89s43l89a38v 40F77r12a58n59t47i34š10e41k 21B42r55ü11m95m34e87r 1541796823700

Kolikrát jsem Vám to vysvětloval, že islám je duální? Že není jen mírumilovný islám nebo jen násilnický islám, ale že do něj, naprosto rovnoprávně patří obě cesty? 

Jinak ani IRA ani ETA nebyly náboženské teroristické organizace. Sice IRA se označuje jako katolická, ale to je jen dané tím, že Irové věrní Británii museli přejít dříve na anglikánskou víru, a jejich potomci jsou tedy anglikáni, kdežto odbojní Irové zůstali u katolictví. Jinak část IRA byla ateistická marxistická. IRA a ETA tedy nejsou náboženští teroristé, ale nacionální. Nehledě na to, že jejich cíle a působnost jsou nesrovnatelné s islámským.

+2/0
11.1.2015 0:37

L57a40d49i59s57l38a61v 33H42a27š19k76a 4293466221760

tak pro spoustu tzv islamistů není islám až tak důležitý a jsou islamisty už jen z tradice, pak je zde masa islamistů bez nějakých náboženských ambicí a pak je zde malé procento radikálů...co ovšem udělají ti mírumilovní a vlažní islamisté v případě islámského útoku na Evropu či po vyhraných volbách islamistické strany je těžko odhadnout a nemožné dokázat

+1/0
11.1.2015 0:43

M41i72l25e51n96a 89N58o88v18a80n88s26k12a 4402597199609

Oni s námi začali válčit před několika dny? My na ně zaútočili podstaně dřív - Írák, Lýbie, Afganistán....

+1/−3
11.1.2015 2:45

M29i80l98e38n52a 11N31o85v11a66n24s11k64a 4352637839569

Vážený pane, zamyslel jste se někdy nad tím, že i my (v kontingentech vosjk USA) lezeme do jejich zemí, že jim tam vnucujeme bombardováním, střelbou jak do vládních vojsk tamních režimů, tak do civilistů ,  naše pojetí světa, kterému si dovolujeme říkat drze demokracie?! Víte kolik lidí zahynulo při těhle akcích Americké armády, kde asistovali vojáci zemí EU? Myslíte, že to byly "POUZE" stovky, co jsou tak zhruba počty lidí zahynuvších v Evropě? NE, jsou to statisíce, lidí, které jsem zavraždili na jejich územích. Slyšel jste něco o Božích mnlýnech, které melou pomalu, ale jistě? Už melou...

+1/−4
11.1.2015 1:52

V56e81n63d41u72l66a 81F59a50i75f48e44r31o12v67á 4108261103659

Tak u těch postižených nejsou ke karikování žádné rozum ohrožující nesmyslnosti. Mmch. zrovna dnes jsem v jednom OC shlédla výstavku obrázků s černým humorem ohledně různě tělesně postižených.

0/−1
11.1.2015 0:29

L22a48d88i70s93l64a95v 32H43a86š53k55a 4353426551820

doufám, že jste se dobře pobavila;-(

0/0
11.1.2015 2:43

J77a54n 29Z55a24p27l77e11t34a81l 3518789645556

Mohamed není žádný Bůh, je to obyčejný pedofil, který by měl jít normálně sedět za prznění děvčátek do basy mezi uchyláky.:-P

+2/−2
10.1.2015 23:14

L11a48d34i96s70l17a67v 20H69a75š76k43a 4473716961290

to je jen věc názoru. Islamisté si zase myslí, že jsme společností bez hodnot, alkoholici, pornofilové a nemorální lidé bažící jen po konzumu a po penězích, kteří jen ničí tuto planetu aby se měli líp...a svým způsobem a z jejich úhlu pohledu mají pravdu. Stejně jako Vy z pohledu Evropana na Mohameda

+2/−4
10.1.2015 23:21

R23e11n75é 28Z88a54c95h 9547510945707

Jenže doma jsme tady my pane Haška, víme? Tam u nich ať si przní děti kolik chtějí, ale to co provedli, to nesmí zůstat bez odezvy, jinak jsme ztraceni pane Haška. Ztraceni a nepomůže vůbec nic. Možná ani mlátit hlavou o koberec nám nepomůže.

Učíte se o koberec hlavou mlátit pane Haška? Já vím, černý humor, ale snad ještě není tak pozdě. Možná že se přece jenom ubráníme i když proti vůli našich současných politiků. Začínám mít dojem, že první potřebuje kopanec do zadnice náš současný politik a teprve po něm islámista.

+2/0
10.1.2015 23:32

L86a46d22i22s26l67a87v 85H14a31š37k71a 4483246671840

ano, chápu Vaše emoce. taky se mi nelíbí, že zde jsou. taky jsem toho názoru, že jsou neintegrovatelní. Ale hanobit jejich víru bychom jako vyspělá intelektuální společnost neměli a oni kdyby chtěli spáchat teroristický čin, by museli hledat lepší důvod. tento důvod pro teroristický čin chápu, přestože s tím nesouhlasím. Z naší strany to bylo naprosto zbytečné a opakuji - možná ty kresby svým způsobem porušovaly i naše zákony

+1/−5
10.1.2015 23:41

R52e77n79é 78Z15a13c15h 9687500135457

Nevím jestli ty kresby nějak porušovaly naše zákony, pokud ano, máme špatné zákony. Když chtějí být v Evropě, tak musí nějakou tu karikaturu ustát.

jejich čin terorismu je mnohem závažnější než karikatura a nesmí zůstat bez odezvy. 

Co se týče Vás pane Haška, váš komentář je nemorální, napsat  "tento důvod pro teroristický čin chápu"! Je to v podstatě totéž, jak kdybyste napsal "důvody fašistů pro plynové komory chápu". To byste si nedovolil, v podstatě by to bylo nezákonné, protože taky Váš nárok na demokracii má omezení, ale napsat důvod muslimů k terorismu chápu, tak to si už dovolíte.

Nezlobte se, ale považuji za potřebné Vás pokárat. Ode mne máte minus, palec dolů a mračouna.:-(Rv

+3/0
10.1.2015 23:56

J65a56r51o79s55l74a45v 79F73r56a63n59t75i59š85e92k 97B84r39ü36m13m31e68r 1521756713260

Pozor, chápat neznamená schvalovat! Já také naprosto chápu důvody nacistů pro likvidaci židů, pravě proto je odsuzuji.

0/−1
11.1.2015 0:13

V64á82c40l53a71v 23V31a31n39ě61k 2503813958121

Odsuzujete zidi nebo nacisty?

0/0
11.1.2015 0:38

J43a93n 37D88v27o13ř28á29k 3205163828219

Chapete-li je, pak těm důvodům dodáváte legitimitu. Já to vidím naopak - co dělali nacisti nelze nijak odůvodnit.

+1/0
11.1.2015 6:29

L75a41d44i86s97l13a83v 58H80a96š42k13a 4903466531380

pan Brummer Vám to vysvětlil vcelku jasně

0/0
11.1.2015 0:25

J55a40n 56D13v42o34ř69á37k 3415633578679

Karikatura jako důvod neobstojí, pro ně je to ale stejně jen záminka,  našli by si jinou, třeba ještě nesmyslnější. A  pokud to jako důvod k vraždění chápete, tak je vlastně podporujete.

+1/0
11.1.2015 5:56

V96e44n72d34u69l59a 46F88a85i52f62e47r96o46v31á 4468611333969

Nenašli náhodou něco jako porno u Bin Ládina?

0/0
11.1.2015 0:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.