Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

K boji proti teroristům velí i Anonymous. Shodíme vám servery, hrozí

Do boje proti islámským extremistům se pustí také hackerská skupina Anonymous. Její členové ve videu slibují, že shodí všechny servery spojené s činností teroristů a napadnou i jejich účty na sociálních sítích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P10e86t95r 44V11l32k 7701416888

http://www.svobodny-vysilac.cz/wordpress/

0/0
17.1.2015 14:23

M56a76r42t61i80n 20S36e92d21l17á13č13e20k 1460249330724

Konečně ti deb.ilové dělají něco užitečného.

+1/0
13.1.2015 15:38

J68i17ř87í 52V37y66š49í60n 6259383645839

Bouzel DDoS dneska kazde decko s kapesnym... Doby kdy Anonymous byli opravdu schopni neco napachat jsou fuc protoze ti co neco umeli bud sedi v chladku nebo pracuji pro TS :-) takze ty decka co zustali zvladnou tak maximalne DDoSem odstavit na par minut server ale moc skody neudelaji :-)

0/0
13.1.2015 9:13

J39a19r90o26s13l75a20v 39M22e56d59u86n41a 6662158927250

AnonymousR^ a pár námětů:

1) čornout seznamy a kontankty na všechny islamisty po celém světě

2) dát na weby v každé zemi pokud možno s fotkami

3) poslat s malým předstihem před zveřejněním tamním policiím a TS

4) shodit komunikační weby v daných zemích

5) zapnout si CNN a koukat, co bude

... vyluxovat účty, to samozřejmě nebude škodit, doporučuji výdělek užít primárně na odškodnění obětí islamistických vrahů a teroristů

0/0
12.1.2015 22:20

B95r83o84n97i85s98l97a72v 81J68a34k14l 8940415585215

Kdyz tohle vidim, tak mi je fakt stydno ... ale muzou za to asi novinari, diky sve bezbrehe nevedomosti ..... anonymous neni nic nez banda par decek, co nema s hackerstvim vubec nic spolecneho ... na nejakem socialnim nesmyslu se jich par domluvi a pomoci jednoho z tisicu skritpu na webu (je to dokonce obycejna webova stranka!!!!!) zahlti nejaky server ..... tim zadne data neziskaji:o) Maximalne na par minut zahlti par serveru nez se jim na jejich "utok" automaticky neprizpusobi nejaky firewall po ceste .... zkratka aktivity "anonymous" (party par pocitacove negramotnych neznalku s maskou teroristy), nikoho z odborne verejnosti ani v nejmensim nevzrusujou .....

To aktivity opravdovych hackeru, kteri se nabouraji nekam na server, to je samozrejme jina vec .....

0/0
13.1.2015 0:16

J64o55n33á73š 93N28o29v21á56k 3618389945407

tak horké bych to neviděl - někdy kolem roku 2010 slibovali zveřejnění majetků našich politiků - a? Velké ...

0/0
12.1.2015 9:48

V92l49a34d81i55m31i22r 68F10a53r20k15a 6273150139384

Jinak velmi doporučuji shlédnutí filmu "Čtyři lvi", což je asi černá komedie o čtyřech muslimech (z toho jeden je běloch), kteří se chystají spáchat sebevražedný útok. Na bezvěrcích..Nemá to chybu.

https://www.youtube.com/watch?v=szdru95H0XM

http://www.csfd.cz/film/275183-ctyri-lvi/

+1/0
12.1.2015 2:22

J70o86s52e63f 54Š81e55m50e46l90í32k 7889661770747

Šak počkejte, až vám na okně přistane cvičená vrána. ;-)

Nejvíc mě pobavila scéna, jak furt vrtěli hlavou, aby je nezachytil statelit. ;-D

0/0
13.1.2015 0:47

V52l45a44d85i37m40i63r 70F58a13r88k51a 6863330299824

To jsou hrozný kecy, vím...

0/0
12.1.2015 2:16

P23a12v15e52l 32K67u17č87e38r93a 9522365158839

Už vidím islámisty jak se klepou strachy, že si nebudou moct pustit oblíbené videa s řezáním hlav bezvěrců.;-D

+3/−2
11.1.2015 19:38
Foto

J31i46ř20í 86H42o40l74u68b 1682522420559

Kdyby byli co k čemu, tak nepodnikají DDOS útoky, které zvládne 5ti leté dítě, ale luxnou jim konta, zablokují internetovou komunikaci atp.

+1/0
11.1.2015 19:08

V87l92a95d78i65m97i59r 67F12a16r52k75a 6683980239754

A nesnáším, když někdo někomu hrozí...jako třeba Anonymous.

KOHEU

0/−4
11.1.2015 16:29

J78o48s12e68f 28Š32p97a14č30e50k 2232423500820

Tak to by od vás, chlapci, bylo moc hezké....to už mělo být a natrvalo...a co takhle jimzrušit všechna konta?! To přeci také umíte!

+1/0
11.1.2015 14:46

M37a46r83t79i34n 60V10o45l97n72ý 9692160340625

Nevyhrožujte. Prostě jim to zrušte, shoďte a zničte. A kdyby se Vám povedlo jim vyluxovat konta, tak si ty prachy užijte.

+4/0
11.1.2015 10:56

R43o13m43a66n71a 74V54y91o72r92a53l28o74v73á 9797609775194

Prevence je přece nejlepší obrana;-)

0/0
12.1.2015 21:06

V54l69a65d69i47m31i24r 43F51a27r48k66a 6693540619904

Hele, je možný, že si idnes.cz ty diskuze částečně píše sama? Jako třeba že si autor  pod článek svůj nebo kolegy sám začne psát komentáře a tam zkrátka spustí trolling? Vím, že seznam.cz si kdysi najímal brigádníky, který se vydávali za holky na nějakym tom sex chatu z libim se ti nebo lide.cz, na tý seznamce. Jako že člověk mluvil s homosexuálem ve tři ráno a měl pocit, jak to jiskří...

Tady mě to napadlo už dávno v souvislosti s věčně se opakujícím komentářem obsahujícím třeba "kvičení", "ropucha", "ovčan", "rusofob-fil", "soudruh". To jsou vždy tak dementní komentáře, že to snad někdo dělá za prachy...

+2/0
11.1.2015 10:38

V79l66a16d19i97m82i21r 61F90a91r16k40a 6163800699344

No a když ne, tak je to tady banda pěknejch dementů, protože jakmile člověk vznese dotaz, tak je po diskuzi...doufám, že jsou ostatní ještě víc zakomplexovaný než já, protože normáln člověk nemá snad potřebu dokola psát to samé. Třeba příspěvek Zdeňka Beránka : "Anonymous pokud shodí teroristů servery, pak udělají dobrou a záslužnou práci." je totálně o ničem a zajímalo by mě, co k tomu Beránka vede, že sem napíše takovou , řekněme informaci...

+2/0
11.1.2015 10:46

Z92d19e37n24ě18k 73B47e73r28á49n59e21k 2508545536862

Anonymous pokud shodí teroristů servery, pak udělají dobrou a záslužnou práci.

+3/0
11.1.2015 7:38
Foto

J57a30n 22B87r80a20u12n 1448718813585

A pak shodí islamisté servry neislamistům, a pak zase shodí  neislamisté servry islamistům.... a tak to půjde dál a dál až někdo shodí třeba atomovou bombu.!

0/0
11.1.2015 9:27

J84o40s32e37f 20Š21p67a95č45e60k 2522633640580

Ta by na ně byla asi nejefektivnější, ale nejdříve by je museli nahnat někam do pouště.....8-o

0/0
11.1.2015 16:27

J42a70k33u64b 70P12r79o51k60e85š 6293328482223

Tak to by myslim byl v Sirii a Iraku zrovna ten mensi problem. :-)

0/0
11.1.2015 16:51

V14l37a26d22i72m12i65r 24F42a18r36k83a 6393430859894

Můžete mi prosím někdo dát odkaz na nějakej ten radikální web, ještě než ho komunita shodí? Jo, nemůžete...aha. Tak aspoň odkaz na to video, kde ten typ uřízne tomu jinýmu typovi hlavu. Ale až do konce aby to bylo. Taky ne? Tak aspoň zavirujte můj počítač a nebo mi vyberte prachy z účtu. Nebo shoďte moji stránku o izraeli ať všichni francouzští radikální teroristé vidíi, jak s nima umíme zatočit...

0/−4
11.1.2015 3:03

K22a68r68e34l 25S61e69v72e47r27a 7860822606809

Navštivte drsnysvet.cz , navratdoreality.cz a mnoho dalších , hledejte sekce : hnus. Přestanete psát takové hlouposti! Joo, a co třeba liveleak.com , tam si taky užijete .

0/0
11.1.2015 6:28

V75l33a91d45i56m32i56r 24F46a52r84k39a 6153180319624

A ten odkaz na to video a radikální web by nebyl?

0/0
11.1.2015 7:05

V74l94a21d26i10m38i19r 79F52a78r21k64a 6513100649474

Nezlobte se, ale na vámi uvedené stránky se dívat nebudu, protože jsem línej to označit a otevřít. Navíc mě nezajímá nějakej live nebo svět, ale URL webu, na kterém islamisti zveřejnili to video a pak URL aspoň jednoho webu radikálů, kteří nás chtěj zabít. 

To jste mi mohl rovnou napsat: navštivte prohlížeč google, bing a mnoho dalších...To mě ale nezajímá. Já bych rád věděl, jakým právem může někdo rozhodovat o tom, co na internetu bude či nebude dostupné pro ostatní. A tak bych tedy rád viděl aspoň nefungující odkaz na původní umístění, kde to video na jehož základě bylo shledáno řezání hlavy jako pravdivé bylo umístěno. Navíc nevidím důvod, proč by si na svojí stránce nemohl kdokoli psát naprosto cokoli. Nebo že by Čína s Ruskem nebyli jediní, koho viní kdejakej blbec z omezovaní nějakých domnělých lidských práv?

0/−4
11.1.2015 7:26

L37e59n57k55a 17N16o51v49á 9435888225541

Pane Farko, nezlobte se na mne, ale vy jste zřejmě i líný myslet. Co jste tím výplodem chtěl vlastně říct? Že se budete rvát o demokracii na netu i pro teroristy? To video s řezáním hlav vás zajímá a neumíte si ho najít? Chcete potrestat Anonymous za to, že vyhrožují teroristům? Vy jste asi trochu troll...

+3/0
11.1.2015 10:57

V87l72a76d39i66m38i94r 34F18a64r69k58a 6323630369764

Já se na nikoho nezlobím, takže ani na vás ne. Ne, chtěl jsem tím naznačit, že novináři nejsou lidé, který by si společnost měla vážit, protože jim nejde o žádnou demokracii a svobodu, ale pouze a pouze o to, aby dostali na konci měsíce nějakou výplatu. A tak píšou a píšou a už ani nefotěj, ale půjčujou si cizí fotky a je jich tolik, že už nemaj ani šanci nějak vyniknout. Zkrátka nebýt příjmu z reklamy a ochotných blogerů, tak má tenhle druh obchodu význam asi jako facebookové profily pořadů české televize s často dvěma lajky ročně...Nic nového než co řekne Reuters se nedozvíme ani od ČTK, natož od Jakuba Szszántó či jinech dříčů, včetně Ostala a spol. Prostě mi připadá důležitý "bojovat" za právo myslet věci jinak a ne se nechat manipulovat bandou lidí, kteří maj potřebu vydělávat tím, že budou dělit svět 

na rasy, náboženství a vrahům říkat teroristi. Třeba se nestřílí kvůli prorokům, ale kvůli tomu, že Židi mají svůj stát a ostatní lidé žijí jenom na světě. Jsem třeba taky Žid, ale když si dám na klopu žlutou hvězdu, tak tak budu víc Žid nebo míň? Furt jenom zprávy o islámu, Židech a válkách který vedou jedni lidé proti druhejm a když zabijou pár Židů jako nedávno, tak je z toho celosvětová trágoška. To je tak trapný...

0/0
11.1.2015 11:28

L79e76n12k81a 10N84o74v66á 9805718155291

O úrovni novinářů nemá cenu diskutovat, v tom s Vámi souhlasím. Ale asi si neuvědomujete, že výpady extremistů ohrožují nás všechny a nejedná se o psychicky vyšinutého jedince, co jde masakrovat kohokoli kamkoli, ale o organizované útoky na civilisty (metro, školy, úřady). Židi mají opravdu svůj pidistát, ale muslimové mají svých států desítky!

0/0
11.1.2015 12:14

V87l15a74d60i93m29i66r 97F90a48r86k22a 6423350529134

No pak tedy nechápu, proč se nebavíme o tom, jak se máme chovat, abychom nebyli následně masakrováni. Když má někdo potřebu ctít své idoly a někdo jim ten idol veřejně zesměšňuje, či snad úráží, tak bychom mu měli vysvětlit, že tím ničemu nepomáhá. ale jestli má potřebu to cělat doma, tak ať si doma zesměšňuje co chce. Je to vážně tak těžké? Hákovej kříž je taky bůhví proč tabu a lidi to respektujou...

Druhá možnost je zde také. Proč se nebavíme o tom, které lidi je potřeba zlikvidovat, aby se ti co zůstanou, nemuseli nikoho bát.

Tak uvidíme...

0/0
11.1.2015 13:24

L50e91n84k57a 82N87o23v65á 9195448525161

Lepší rada by byla: navštivte nejbližšího psychiatra ;-), ale možná to jenom delá.

+3/0
11.1.2015 10:59

K71a91r63e98l 56S32e28v88e76r64a 7830712686169

Pan Michal Súkup je tu těžkej mínusář ohledně příspěvků, které kladně hodnotí postoj Anonymous, případně lidí, kteří  se klidně přidají" A" podpoří! Pane Súkup, můžete nám zdělit  svůj názor, a né jen klikat na tlačítko : -  . Děkuji Severaa

0/−1
11.1.2015 1:33

K19a81r85e62l 93S87e51v49e24r77a 7300222436399

Trochu se podivuju tomu, jak tu někteří posměšně hovoří o Anonymous...Tahle komunita, se nechová tak, že když se jim něco povede, tak se k tomu hrdě přihlásí.... Oni se chovají tak,že řeknou co bude a tak to udělají! Někdo to tu zešměšnoval -jako co,změní obrázek na FB ?... věřte,že když budou chtít,tak bude svět hodně čučet !

0/0
11.1.2015 1:21

V32l86a47d38i20m32i54r 83F75a94r57k42a 6773300839614

Já vám něco ukážu: ANONYMOUS JSOU HLUPÁCI A NEZAJÍMAJÍ NIKOHO JINÉHO KROMĚ VÁS A INZERENTŮ NA TĚCHTO STRÁNKÁCH.

Můj účet na serveru facebook.com je veřejný a moje příjmení je shodné s příjmením vaší matky za svobodna. Když budu chtít napsat kamkoli, že mě někdo štve a že bych ho nejraději zabil, tak to udělám bez ohledu na to, co si o tom kdo myslí, protože mě vaše názory na můj záměr nezajímají. Mě baví sem psát a baví mě se rozčilovat se nad tím, jak může být ještě někdo hloupější než já, že si myslí, jak mu to tady myslí...

0/0
11.1.2015 5:02

K25a30r72e20l 28S16e55v37e58r88a 7210832496249

Jakej inzerent? :-D   

 V internetové komunikaci psaní vět velkým písmem znamená ,že křičíte, tak opatrně aby se Vám nepřitížilo:-)

+4/0
11.1.2015 6:32

V84l78a11d15i54m46i42r 96F34a39r95k86a 6363110859984

Kdybyste mi raději napadl můj chytrý televizomonitor, vy internetovej komunikace...

Chtěl jsem anonymní hekry vyprovokovat k akci, ale zdá se, že zrovna programujou nějakej důležitější útok a nebo je to pár blbů, který si jinejch pár blbů vymyslelo, aby měli o čem psát...

0/0
11.1.2015 7:13

J39a19k70u93b 92P67r96o22k65e21š 6673408822823

A jste si jisty ze Vas "chytry televizomonitor" uz neni davno napadeny? Mam pocit, ze si to predstavujete jak Hurvinek valku, nebo jako Hollywoodsky reziser. Hromada Vasich zarizeni uz muse byt davno napadena a zapojena do nejakeho botnetu, kde pomaha realizovat podobne cile, proc myslite, ze takove site existuji? Prave proto, ze o nich jejich clenove nemaji tuseni.

0/0
11.1.2015 11:32

V72l65a72d91i54m43i57r 97F28a77r17k77a 6873750859884

No, o útoku vedeném přes HDMI dost pochybuju, takže televize ve vašem botnetu nebude. Notebook připojený mám, ale ne do botnetu, ale k wifi hotspotu, který ze své podstaty neumožňuje napadadení dalšího zařízení za ním. Cizí nezabezpečenou wifi síť, kterou občas využívám taktéž zdarma vám neumožní vůbec nic, čeho by se dalo využít. Myši jsou snad bez virů a klávesnice taky nezlobí. Skype nemám a od SETI jsem se odpojil asi před pěti lety. Emailový účet používám jen když já chci a nevyžádanou poštu nečtu. Moje rodné číslo zadávám kamkoli, stejně jako ostatní "citlivé informace" včetně čísla platební karty a nemám pocit, že by Hurvínek nevěděl, kam na obrazovce kliká, abych se musel bát, že mi hackeři vypnou plynoměr, ke kterému mám přístup pouze já. Jestli mi uvedete jeden jediný příklad toho, kdy se někomu z Anonymous (či někomu vůbec) podařilo prolomit (hacknout) cizí ebanking a převést si na svůj účet 1Kč, tak vám řeknu, že buď lžete vy nebo někdo lže vám. Mám však pocit, že vy nemáte ponětí ani o tom, jakým způsobem lze hacknout aspoň bankomat. Že?

0/0
11.1.2015 13:01

J20a67k10u57b 12P22r53o40k52e90š 6853428182413

HDMI je digitalni protokol jako kazdy jiny, takze bude i potencionalne zranitelny.

"Notebook připojený mám, ale ne do botnetu, ale k wifi hotspotu, který ze své podstaty neumožňuje napadadení dalšího zařízení za ním."

Tohle je myslenka, kterou by jste mel asi rozvest. Wifi hotspot je pocitac jako kazdy jiny, takze muze byt napadeny jako kazdy jiny. A to ze by Vas pocitac nejak uchranil od napadeni je taky zcela zcestne, NAT Vas pouze schova, ale kdyz si date ruce prez oci, taky Vas najdou, muze tam byt i nejaky jednoduchy  packetovy filter nebo stavovy firwall, ale to Vas porad neochrani od vetsiny utoku, ktere jsou vedeny na aplikacni urovni.Nevim jaky OS pouzivate a v zasade je mi to jedno, tak jako tak budete mit pravdepodobne do sveta otevrenych hromadu sluzeb, ktere mozna ani nevyuzivate, nemluve o tom, ze nejvetsi pocet napadeni OS pocitacu je stale obycejne socialni inzenyrstvi a spusite si to sam v browseru nebo v e-mailovem klientu.

Tak zrovna utok na internetove bankovnictvi je pomerne obvykly, hadejte proc vetsina bank zavedla overovaci SMS? Protoze polovina zakazniku odevzda svoje pristupy scela dobrovolne na zaklade nejake vyzvy na podvrzenem e-mailu a u zbyvajici casti se v ramci nejake super listy do prohlizece nainstaluje keyloger, ktery zaznamena zadavane pristupove udaje a odesle je tvurci.

Ukradenych platebnich karet jsou tisice, resil jsem to kdyz jsme provozovali aplikaci, kde bylo mozne platit platebni kartou, nekdy az 2/3 plateb byli fraudy, ktere jsme pak vraceli poskozenemu.

Bankomat sel "hacknout" jestli vlastne vite co to slovo znamena do nedavna velmi snadno. Stacilo si nechat vyjet castku kde vydava alespon 3 stejne bankovky prostredni vyjmout a pockat na bezpecnostni timeout az bankomat penize schova a zrusi transakci. Jako novum to dokonce ukazovali na TV Nova, ikdyz asi s rocnim spozdenim.

Jinak bankomat neni pripojeny do verejne site, takze se s nim neda spojit.

0/0
11.1.2015 14:06

V79l30a38d92i56m22i24r 69F38a93r54k95a 6613710759254

V zásadě souhlas.:)

Takže annms uměj prd...

0/0
11.1.2015 14:44

J60a29k34u89b 34P77r29o24k81e25š 6633598472233

To je hodne silne tvrzeni, na nekoho kdo tomu (priznejme si to) zas az tak nerozumi. Uroven schopnosti bude rozdilna samozrejme a nejhlasitejsi budou ruzne deti, ktere se k nim budou hlasit pro to aby machrovali na ne jeste plnoleta ale dozajista uz vyvynuta devcata.

Ale s dostatecnym vypocetnim vykonem a hromadou casu a muze par lidi napadnout v podstate jakykoliv protokol. Nedavne zneuziti chyb v SSL je toho dukazem.

Jinak si nemyslim, ze zrovna al-Kaide zpusobi nejake vyrazne skody, pokud je pravda alespon cast z toho co probiha medii tak skutecne velke ryby nepouzivaji zadne pristroje, ale jen lidske spojky. A penize vozi v kufru ve forme narkotik. Jak sem psal jinde podle meho muzou byt nejuspesnejsi v napadeni a odkryti komunikace mezi bunkami a pak v napadani ruznych Arabskych pro extremistickych televizi, nebo portalu.

0/0
11.1.2015 15:30

V89l65a22d84i69m74i97r 66F46a91r41k96a 6533390289174

Já třeba teda nemám ani ten účet, takže mi to může být jedno. Stejně jako to, že nevím kde mám trvalé bydliště. Asi v občance kterou nepotřebuji, jelikož mám cestovní pas.

0/0
11.1.2015 14:52

J67a56k78u79b 25P69r81o88k17e89š 6943608722413

Tak to je Vase volba jen na tu obcanku pozor, pokud je propadla je to u nas trestne. Mam kamarada podobneho vyznani jako jste vy a ten nakonec platil nepeknou pokutu.

0/0
11.1.2015 15:32

V40l97a16d77i55m40i16r 94F59a90r54k85a 6303660529424

Já nejsem žádného podobného vyznání pane. Ta občanka není propadlá, ale zbytečná. Já mám pas a ten platí kdekoli na Zemi. Navíc jsem z toho pasu vyrval pouze ten plastovej kus s čipem a fotkou, což je jako doklad totožnosti více než dostačující a víza nepotřebuji. Mám byt, auto a psa a platím všechno včas a v hotovosti. Od státu ani jinde nedostávám ani korunu a proto nemohu platit zdravotní pojišťění ačkoli na to mám. Jsem totiž majitelem společnosti a ze zákona nemám nárok na služby úřadu práce, ale oficiálně nejsem veden jako nezaměstnaný. Sám si práci nehledám, není důvod. Zubní prohlídku si platím sám, a lékaře jsem již 10let k ničemu nepotřeboval. Za každý výrobek zaplatím prodejci cenu včetně daně, takže stát dotuji dostaečně.

0/0
11.1.2015 16:22

J45a32k70u51b 95P55r91o89k44e19š 6503518122803

Ja Vas jen varoval, aby ste si daval bacha aby nepropadla, to se tak jednomu stane ani nevi jak, kdyz ji nepouziva.

Vyznanim jsem myslel prave tento vztah k obcanskemu prukazu, ktery sice take zdilim, ale v podstatne mene radikalni forme.

Jinak je mi to jedno, zijte dlouho a blaze. Vse co jste napsal je Vam ke cti (mozna az na toho psa a na ty dane, ty nemam moc rad, mam dojem ze je v CR precoklovano a predaneno :-).

S tim pojistenim jsem to sice uplne nepochopil, vsak pokud nejste klientem uradu prace a zaroven nejste zamestnany, tak pak mate povinnost toto platit, i kdyby to melo byt z uspor ne?

0/0
11.1.2015 16:33

V66l18a70d85i28m10i66r 54F33a50r61k36a 6503830309344

Všechno je to jednoduché jak facka a nehodlám na situaci nic měnit. Mě občanský průkaz nezajímá, nepotřebuji ho k životu a dokud mi nevypší platnost pasu, určitě se o občanský průkaz starat nebudu. A možná ani potom. Mě opravdu stát a jeho platnosti a lhuty nezajímají, protože žiju v přesvědčení, že když nikomu neubližuji, tak nikdo nemá šanci ubližovat mně. Takže jestliže mě státní správa neumožní stát se nezamněstnaným, abych to jediné co občan musí platit, t.j. zdravotní pojištění, měl aspoň půl roku zaplaceno úřadem práce, tak nevidím jediný důvod platit to z úspor, které jsou poctivě vydělané, zdaněné a rozhodně nejsou určeny pro ostatní spoluobčany. Takže až si nějakej exekutor bude nárokovat peníze, tak sezdá, že mi stát dluží za sociální dávky, na které mám jako člověk bez možnosti ucházet se o zaměstnání, bez domova a bez bankovního účtu nárok. A neříkám vám to jako nějakou vymyšlenou cestu života, ale jako situaci, do které jsem se dostal aniž bych porušil jakýkoli zákon a jakkoli se něčemu vyhýbal. Já kvůli vám opravdu nebudu zjišťovat, jestli neděláte v životě věci, které dělat nemusíte. Já jen chci mít za svůj život maximální odpovědnost a nemám důvod se spoléhat na kohokoli, včetně lékařů. Svobodný člověk, to jsem já.

0/0
12.1.2015 1:59

V24l94a67d50i46m62i24r 50F70a87r12k60a 6843640959964

Kdyby takhle žilo více lidí, tak bych se cítil podobně svobodný, jako se cítí obyvatelé USA.  Je to svoboda, které u nás moc lidí nerozumí, protože si myslí, že svoboda je Havel na Hrad a svobodné volby. Ne, svoboda je to, co vám okolí dovolí nedělat pokud se k tomu nerozhodnete sám a okolí si k vám dovolí jen to, co vy uznáte za vhodné.

0/0
12.1.2015 2:13

V53l17a87d73i28m22i94r 65F23a45r64k25a 6283540939644

Díky za docela dlouhou odpověď. Já jsem taky napsal dlouhou a nic. Pak znovu a nic. A pak mi došlo, že to neodesílá protože tam mám sprostý slovo .

A po třetí už to nepíšu...

0/0
11.1.2015 14:59

J49a59k87u26b 36P16r22o26k70e18š 6713778382773

Za malo. Alespon treba priste uz nebudete vulgarni. :-)

0/0
11.1.2015 15:33

A52l72e64s 95B40a52d39u23r45a 9506767550545

Nekdo hloupejsi nez ty? Mmmmmmm...

0/0
11.1.2015 10:28

V79l48a77d84i54m69i56r 65F30a25r45k18a 6373790809614

ne, někdo hloupější než tvoje bába. ne asi...:)

0/0
11.1.2015 10:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.