- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tohle asi budou muset vyresit pani pravnici.
Jedna strana tvrdi, ze letadlo nemelo povoleni toto spojeni provozovat v nedeli.
Druha strana tvrdi, ze meli povoleni na 4 spojeni tydne a jejich nedelni let bylo sobotnio spojeni, ktere nabralo zpozdeni; ze zadny extra let do programu nevsunuli.
Jak mohl let bez povolení vůbec odstartovat? Když neměl povolení, tak by snad nemělo řízení letového provozu vůbec pustit do vzduchu, ne? Doposud létalo zcela pravidelně, ale když dojde k nehodě, tak se najednou provalí, že nemá povolení. Toto mi připomíná mé zkušenosti z Indonésie, kde se vina za incident svaluje na vše možné kolem, ale k jádru věci se nikdo nevyjadřuje, nikdo to nezkoumá apod.
Tuhle otázku si taky kladu, ale ŘLP (stejně tak asi ani českému) asi není nic do toho, jaké má kdo povolení ke komerčnímu létání na konkrétní den. Teoreticky to může být nahlášeno jako technologický let prázdného letadla ...
Tohle je spíše věc "místního" letiště, které by mělo mít "plány komerčních odletů" na daný den ... Předpokládám, že tam fungují bezpečnostní prohlídky, někdo musí udělat tankovací servis tomu letadlu - za to se platí ... i když v té Asii může být chaos, tak v letecké dopravě jsou přece jen daná pravidla a hlavně si konkurence hlídá, zda jim někdo nelétá nad rámec povolení ...
Nepovolený let, ruští odborníci, asi není o nákladu nutné spekulovat
Jakou rychlost můžou mít stoupavé proudy v cumulonimbu v těchto výškách?
Tak ono se všude všechno šulí, než se něco stane...
Existuje nějaký důvod, proč by v -80 stupních měly zamrznout motory letadla? A pokud by se tak stalo, byl by to snad důvod k jeho pádu? Nemělo by bez motorů doplachtit ještě pár desítek kilometrů?
Pokud by jednou z příčin zřícení byla nízká teplota, nebyl by problém spíš v hydraulice než v motorech?
Neřešte to pane Nebeský, jsou to nesmysly. Okurková sezona, jinak to snad není možné co se tu děje. Když jsem se sem zalogoval, byly aspoň na Technetu články docela technicky na úrovni, ale v poslední době se nestačím divit .
Tohle odvádění pozornosti je divné. Je klidně možné, že měli koupenou linku jen na určité dny v týdnu, ale to je obchodní záležitost, jak to sakra souvisí s nehodou??
V článku, resp. v nadpisu, je to silně zavádějící, vypadá to, že neměli dostali od místního ŘLP a to by byl průšvih. A oni asi neměli jen licenci na něděli
Zase jedna "ověřená" zpráva. Extrémní námraza se vyskytuje při teplotách pár stupňů pod nulou. (jedná se o podchlazené kapičky vody, které při styku s chladným povrchem letounu zmrznou na led). Při -50 a více stupních se námraza nevyskytuje téměř vůbec (takto studený vzduch je velmi suchý). Námraza se může vyskytnout uvnitř bouřkového mraku, kde silné vertikální proudy vynesou relativně teplý a vlhký vzduch do výšek. Obvykle se ale projeví spíše kroupami.
Jestli zpožděné letadlo již nesmí odletět, tak se jim na letištích musí pěkně hromadit
Pane Přibyle,
zpožděné letadlo je problém, v silném provozu odlétají letadla podle časového plánu a pokud se zpozdíte, nestihnete svoje okno. Pak čekáte, jestli se neudělá mezera mimo plán, což může trvat. V horším případě pročekáte víc paliva než je možné a musíte se vrátit na doplnění, což je sice extrém, ale reálný.
Jsou v tom hrozné peníze, mimo jiné
Ufff, a to jako to letadlo co letělo "vejš", tomu motory nezamrzly?Prostě všechno si v tom článku odporuje, minimálně písemně.Udělat jeden článek a vzít nějaká "spekulativní" fakta z dalšich 10 nezávislých a udělat z toho bramboračku, no je zima, takže potěš koště.