Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záchranáři našli v moři u Bornea těla a trosky z hledaného letu QZ8501

Indonéští záchranáři našli trosky airbusu společnosti AirAsia, který se v neděli ztratil na cestě ze Surabaje do Singapuru. Pátrací týmy objevily na hladině úlomky z letadla i těla a zavazadla cestujících, které začaly postupně vytahovat. Na palubě bylo celkem 162 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K49a58r40e80l 16N78e37č96a24s 5953429930340

A co let MH370 u Malediv?Už je vše pod kobercem?:-/

+1/−1
31.12.2014 14:02

Z97b74y18n48ě16k 11P55r27o94c23h36a70z69k27a 1223519665

zdá se že letadlo nespadlo z 11km střemhlav dolu to by se našly mraky trosek ale ne obrys letadla pod hladinou spíše se mi zda ze přivstalo na hladině to by vysvětlovalo vysvlečený lidi i ty prvně nalezené dveře ale je záhadou proč již nevyslalo žádný sos signal?!!!!

0/0
30.12.2014 19:31

V52ě23r45a 29L52o12r86e17n43c29o35v84á 5706910814

ta reklama na musli s tím plavajícím idiotem v posteli je fakt trefná a k tématu ;-D;-D

+2/0
30.12.2014 19:05
Foto

M65i62r19o36s94l37a72v 49S40t32e97i90n87e66r 6698584843945

Tropické cyklony a taifůny stoupají až na 19 km nad hladinou moře. Ve velkých výškách je ale i řídký vzduch, takže letadlo jenom protřásá. Pod 10 km výšky je ovšem nejenom vzduch hustší, mohou tam být i pevné částice ledu. Pokud se vytvořila námraza , letadlo ztratilo vztlak a padalo níže, kde se ten efekt ještě vystupňoval. Řešením je, oblast bouře raději obletět.

+1/0
30.12.2014 15:48

T36o87m98á73š 97T22a13t25í66č49e48k 5450892100858

Začali vytahovat cestující nebo zavazadla? (vyplouvaly zavazadla cestujících, které začali vytahovat...) :-/

0/−1
30.12.2014 15:29

M63a31r39e93k 24F59l78e84k52a86č 1447562740971

Každému cestujícímu kterého vytáhli bylo vytažeo také jeho zavazadlo

+3/0
30.12.2014 15:47

T18o68m30á23š 81T55a35t41í26č27e29k 5360192720508

No, já jsem se právě ohradil proti té nejasné resp. spíš chybné gramatice, protože o cestujících se nic nepíše - jen o zavazadlech...

+1/0
30.12.2014 15:55

A20r46n18o47š22t 12P23e81i23n37l29i38c79h 6393536842404

Ty voe, ty máš teda problémy.

+2/0
30.12.2014 16:59

M56a88r34e33k 30F25l63e90k22a22č 1217912840751

to bude sranda až ten Airbus složí v rámci rekonstrukce někde v hangáru a vyjde jim z toho ještě Boeing;-D

+2/−1
30.12.2014 15:07
Foto

M47i75r71o70s73l17a37v 46S28t78e25i44n82e35r 6668104183955

Blahoslavený Marek....jemu bude patřit království....

+1/0
30.12.2014 15:49

M11a64r44e95k 60F38l27e61k41a10č 1457402520181

Mirku, ale tak s nadhledem ne? Katastrofu už neodvrátíme a brečet nad tím taky nemá smysl ne?

+3/−1
30.12.2014 15:52
Foto

M15i10r82o19s11l24a18v 12S14t88e87i26n36e28r 6598284933615

Nemá, ale také se to nehodí na plytké vtipkování- jsou v tom i rodinní příslušníci a přátelé postižených.

+6/0
30.12.2014 16:05
Foto

V83o93j40t52a 74K11u45š28č61á67k 6179538366279

nemyslim, ze kdokoli z nich bude cist diskuzi na ceskem iDnes :-/

+4/−1
30.12.2014 16:17

V63ě16r42a 77L45o77r83e80n76c50o46v50á 5446750444

ale ti neumí čésky ;-D

0/0
30.12.2014 19:07

V86ě18r66a 98L10o21r89e49n97c55o55v90á 5466170754

;-D

0/0
30.12.2014 19:06

Z33b68y21n14ě45k 59P76r23o77c58h84a48z16k31a 1853759115

no kdyby to byl ten Boeing  777 to už by tam neplavaly ti lidi

0/0
30.12.2014 19:35

J33a37n 22S68y60s97e45l 4801569405185

Soucítím s příbuznými, tahle další letecká tragédie mě jen utvrdila v tom, že létání není nic pro mě. Nikomu nic špatného nepřeju, ale chtěl bych vidět obličeje těch lidí z letu QZ8501, kteří předtím skálopevně tvrdili, jak je létání strašně bezpečné nebo že letadla (už) nepadají... Vlak, trajekt, auto, koňský hřbet, kolo atd. tohle všechno mi připadá mnohem bezpečnější. Ne vždy a ne všude. Do letadla jen když je to nevyhnutelně nutné.

+3/−18
30.12.2014 14:24

M18a34r73k47é30t98a 37Ž67e90m59l37i37č64k32o89v96á 1754830773803

Až zažijete nezaviněnou dopravní nehodu na suché, rovné silnici, přehodnotíte. To mi věřte.

+24/0
30.12.2014 14:30

P47e57t20r 20Ž89á76k 1667253448463

Je to jenom váš pocit, který plyne z toho, že když havaruje letadlo, tak je to zpravidla hodně mrtvých najednou a hodně se o tom mluví. Objektivně vzato je létání bezpečnější než všechny vyjmenované způsoby.

+28/0
30.12.2014 14:31

T65o24m60á49š 54T85a98t56í20č51e98k 5950772340498

Ona je to větší zpráva, i když je mrtvých míň než při hromadné nehodě na dálnici... Senzace, jak to padá z nebes...

0/−1
30.12.2014 15:31

M59i40c31h13a87l 34M90a78u72e92r 6738862172332

Jste MIMO, pardon... ;-€

+6/0
30.12.2014 14:31

P69e58t81r 81K91o12u26k85a65l 6353215713364

Musíte více přemýšlet a zároveň se pokusit překonat fóbii z létání, to je jediná cesta, abyste přišel na to, že je to opravdu nejbezpečnější druh přemisťování, ale když už se něco stane, holt to vypadá ( a i je ) jako katastrofa, ale na statistice to pramálo změní

+5/0
30.12.2014 14:34

F33r46a58n43t69i84š29e20k 14L73u50f56t 5397419544116

Taky nerad lítám (kazí mi to dovolenou) ale je fakt že to je 10x bezpečnější než auto na čas strávený cestou a 100x na danou vzdálenost pokud se bavíme o úmrtích. Pokud jde o zranění je na tom letadlo ještě mnohem líp. Řeč je o dopravních letadlech

+2/0
30.12.2014 14:37

F67r72a93n95t39i33š84e72k 83L16u97f25t 5227819864436

ty údaje jsem asi prohodil, sorry

0/0
30.12.2014 14:39

P12e15t79r 74T97y52č27k57a 6745782679902

Opravdu ti to jen pripada bezpecnejsi.

+2/0
30.12.2014 14:45
Foto

V18o86j95t71ě91c11h 91P51a15v73l20í21k 5644701104668

Pravděpodobnost smrti v letadle je cca 200 ku biliónu za každý kilometr, který pasažér uletí. Pro auto je to zhruba 250x víc. (spočteno ze statistik pro USA).

Pokud bychom to přepočetli na hodiny, tak šance smrti v letadle je 250 ku miliardě za každou hodinu a v autě už pak jen 10x vyšší.

Jízdu na koni miluji, a naježděno mám dost a zatím žiju, ale tam je to zruba 250 ku milionu na hodinu ... tedy 1000x horší než auto.

+1/0
30.12.2014 16:01
Foto

V78o48j45t15ě31c32h 98P63a62v85l20í58k 5844961334468

... tedy 1000x horší než letadlo a 100x horší než auto.

0/0
30.12.2014 16:02

V32ě92r31a 78L41o87r14e57n20c86o76v33á 5666430684

no hlavně ten trajekt, taky horká novinka ;-D

0/0
30.12.2014 19:08

K76a29r28e93l 22V92o57h42n32o89u72t 4348699170707

http://www.flightradar24.com/data/flights/qz8501/#5240449

0/0
30.12.2014 14:10

P71a72v84e16l 63L53e83p33e42n22k14a 5756371115143

Měl bych na Vás prosbu. Uměl by jste vyhledat historii letu MH17?

Děkuji.

0/0
30.12.2014 19:26

K14a50r69e37l 77V35o94h34n97o76u24t 4318589150557

Hledat něco tak malého na rozloze třeba 20000 km2 je samozřejmě obtížný úkol. U toho ztraceného malajsijského letadla to jsou dokonce miliony čtverečných kilometrů vodní plochy. Suchozemec si to ani nedovede představit.

+13/0
30.12.2014 13:57

L80u50k13á36š 63V43l21k 2611679414756

Přesně, to jsem psal už předevčírem. Toto letadlo spadlo 42 minut po startu - tudíž místo pádu jakž takž známé a že brzy trosky najdou - stalo se. Kdežto to malajské z března spadlo po delší době letu, navíc nejspíše hodně změnilo směr - takže trosky jsou někde na ploše velké jako Evropa ne-li více...

+6/0
30.12.2014 14:04

L24u23c52i52e 64S79m16o37l64í73k57o54v85á 9221664263143

Jsem jedina komu prijde divny,ze je mrtvola z letadla ve slipech?

0/−5
30.12.2014 13:51

J65i59ř26í 29D88v31o59ř46á44k 5618853908600

G

0/0
30.12.2014 13:55

J97i14ř57í 70B97r39o59ž 5509325382197

ne, už jsme to řešili níže ;-)

+1/0
30.12.2014 13:55

L91u88c51i25e 90S86m16o73l21í60k24o33v79á 9881334613543

Hledam hledam a nic nevidim, jen ze zrejme doslo k rozpadu letadla jeste ve vzduchu, stejne ale nevhapu jak pad vzduchem dokaze svleknout triko, kalhoty, boty atd

0/0
30.12.2014 13:58

L48u17k18á18š 96V15l33k 2341259754306

Letadlo se pravděpodobně rozpadlo a vítr, který do kabiny pronikl, strhal z pasažérů šaty...

0/0
30.12.2014 14:09

L76u73c87i73e 72S19m55o77l70í44k23o63v71á 9621384163593

Aerodynamika neni muj obor, ale proc vitrnestrha saty i z parasutistu?

0/−1
30.12.2014 14:19

M95a48r62k10é34t35a 25Ž16e61m88l24i24č63k50o28v76á 1604950503253

Protože skáčou z menší výšky, než létají dopravní letadla?

+3/0
30.12.2014 14:28

M11i68c17h36a93l 55P94a51v68l55á17t 9713783184279

Ze by mensi rychlost? ;o)

+6/0
30.12.2014 14:28

J62i86ř15í 62D20v46o55ř94á58k 5598363548430

Málokdy mají oblek.

+7/0
30.12.2014 14:35

J54i56ř45í 67B82r20o17ž 5369915542387

:-)

0/0
30.12.2014 14:40

J55i27ř96í 53N74o82v61o14t27n93ý 7328282

Oblek mají jen svatebčané a parašutista se ve vzduchu bere jenom jednou za život.;-)

0/0
30.12.2014 18:16
Foto

M11i68r94o80s56l21a71v 68S21t44e87i24n75e10r 6778264613215

Pokud by se ukázalo, že se trup ještě ve výšce roztrhl, je to spíš na bombu na palubě. To by se ale nějací teroristé svým úspěchem už chlubili.

V tropech se cestující pohybují v noční košili, zvané galabíja. Ta se při pádu, pokud ten cestující padal mimo letadlo, ihned roztrhla. Je však i možné, že letadlo se rozbilo až pádem do vody, ne každý letec je takový umělec, jako ten, co přistál na Hudsonu. Nu a cestující, než se utopili, sundali oblečení, které při plavání vadí. Jenomže v té bouři tam musely být desetimetrové vlny. To samozřejmě vylučuje i umělecké přistání á la surfboard.

0/−1
30.12.2014 16:04

M73i86c13h53a57l 91M51i33l76l56e89r 9416722859422

" Nu a cestující, než se utopili, sundali oblečení, které při plavání vadí."8-o8-o8-o Tak vazne premyslim, kolikrat jsi letel letadlem.8-o

 Pri kazderm odletu totiz cestujici prochazeji bezpecnostnimi instrukcemi. V ZADNYCH z nich se jim nerika, ze v pripade nouzoveho pristani na vode se maji svleknout, "protoze obleceni jim bude vadit pri plavani".8-o

Naopak, dostavaji detailni instrukce jak na sebe co nejrychleji hodit zachrannou vestu pres obleceni a nafouknout ji pri opusteni letadla.

V nouzi je nutne pasazery dostat ven z letadla co nejrychleji a pri minimalnim protstoru v sedadlech neni mozne cekat s evakuaci az se kazdy svlece, aby se mu lepe plavalo!! Pasazeri se nechystaji na maratonskou plavbu, ale jenom sjezd do vody po skluzavkach. Vesta je udrzi pri hladine bez ohledu na mnozstvi obleceni pod ni zatimco pockaji na odepnuti skluzavek, ktere se premeni v improvizovane zachranne cluny.

0/0
2.1.2015 9:45

J84o76z55e48f 32D91u60h90a75c21e92k 7161320653710

nebudete verit, ale vyzliect dokaze aj obycajna dopravna nehoda, ak je clovek nepriputany a preleti sklom a tak. ale to uz hovorim o mrtvolach, pretoze ako sopominal niekto vi diskusii tu, G

0/0
2.1.2015 8:59

K38a13r21e74l 70S54e70i21d37l 8310948247367

Co nechápu jsou komentáře v TV. Celá desetiletí se říkalo Asie/a/, a teď najednou říkají ejša. Že by se čekalo na název který se nejprve musí přeložit do angl. jazyka a potom ho začneme používat v tomto tvaru až my? Je to podobné jako Jesus-Ježíš-Džízus

+1/−7
30.12.2014 13:27

N94i22k71o21l94a 63Č84e33c66h 9321559876

Kdo konkrétně takhle v TV mluví, když nepočítám bilingvinní jedince, jako je Erik Best, Švejnar apod., kteří mohou tu a tam lovit nějaké slovíčko?

+1/0
30.12.2014 13:50

O18n25d73ř50e46j 27T79r77o15j45a62n 7199770718169

Jestli se společnost jmenuje AirAsia, tak je jasný, že se tomu bude říkat [ér ejša] .. Nebo podle vás by bylo lepší říct Vzdušná Asie?

+12/0
30.12.2014 14:23

P89e63t82r 36Ž37á38k 1747673198883

Asia se snad neříkalo nikdy...buďto česky asie, nebo anglicky ejša, říct asia je patvar. Zvlášť ve chvíli, kdy se jedná o součást názvu, který je očividně v angličtině - AirAsia.

+3/0
30.12.2014 14:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.