Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nad mořem v Indonésii zmizel airbus. Pátrání bylo přerušeno kvůli tmě

Nad Jávským mořem se v neděli ztratil airbus společnosti AirAsia, který mířil z indonéské Surabáje do Singapuru. Spojení se ztratilo krátce poté, co piloti požádali o změnu kurzu kvůli špatnému počasí. Na palubě bylo 162 lidí. Indonésie patří mezi země s nejvyšším počtem leteckých nehod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K13a79t97e67r47i41n40a 87M21a92t45t63h88e47w25s 3594344395141

Neni to uplne pravda. Ctete pozorneji. AirAsia (Indonesia) patri malajsijske letecke spolecnost AirAsia. Tedy 49 procent ji patri. Nikoli Malaysia Airlines.

+1/0
29.12.2014 5:36

M41i68c82h76a21l 38M52i29l45l42e10r 9746292289772

soude podle nekterych prispevku, jejich autori se domnivaji, ze pod Malajsii patri i sama Indonezie;-)

0/0
29.12.2014 6:37

M40i37c94h30a68l 36M83i68l39l95e71r 9296532669112

ano...jak jsem napsal dole

Air Asia Berhad, malajsijska low-costova aerolinka se spojila s aerolinkami v jinych zemich Asie a vytvorila dcerine spolecnosti v Thajsku, Indii, Indonezii, na Filipinach......atd a soucasne letecke dopravni uzly na letistich v techto zemich.

"AirAsia Berhad (MYX: 5099) is a Malaysian low-cost airline headquartered near Kuala Lumpur, Malaysia....Its affiliate airlines Thai AirAsia, Indonesia AirAsia, Philippines AirAsia, AirAsia Zest and AirAsia India have hubs in Don Mueang International Airport, Soekarno–Hatta International Airport, Ninoy Aquino International Airport and Kempegowda International Airport respectively, while its subsidiary, AirAsia X, focuses on long-haul routes. AirAsia's registered office is in Petaling Jaya, Selangor while its head office is at Kuala Lumpur International

-

Jak spravne pises, Air Asia ani zadna jeji dcerina aerolinka NEMA zadnou afiliaci nebo spoluvlastnictvi s Malaysian Airlines!!

Jak uz tady nekdo napsal vcera, Air Asia a Malaysian Airlines puvodne chtely zalozit alianci prostrednictvim vzajemne vymeny akcii v 2011, ale malajsijska vlada to rezolutne odmitla povolit, tudiz ZADNA vazba mezi temito aerolinkami NEEXISTUJE.

"In August 2011, AirAsia agreed to form an alliance with Malaysia Airlines by means of a share swap.[10] The alliance was struck down by the Malaysian government, in effect voiding the agreement of both airlines."

0/0
29.12.2014 6:59

P42a45t66r57i88k 33P59í59c61h35a47l 4662216697

Nepoletí naše politická garnitura v čele s gurum z Indonésie?

0/0
29.12.2014 3:58
Foto

M42a62r17e67k 67C77e87r75n64y 5988176697

Jasnovidci z EZO TV urcite znaji presne misto i duvod....Nebo ne?;-D

0/0
29.12.2014 1:29

P48a38t20r19i95k 16P62í87c52h75a24l 4692666517

Ví,ale za 90kč za minutu odpoví.

0/0
29.12.2014 3:59

D92a70n82i59e36l 73N75o10v70á28k 1821530886679

že to ty "neokony" stále baví?:-/

0/0
28.12.2014 23:53

J92i72ř95í 37N47o78v37á52k 1952739827709

Ono je jich 300mil, ono se to vsákne.

Ono je stejně zajímavé, je tam spousta radarů (vojenských i civilních), 17 válečných flotil, jejichž radary i se započtením radiolokačního horizontu by to letadlo měli vidět na 1400km a nic nikdo nevidí. Je to přinejmenším zvláštní. Jen tak mimochodem drazí konspirační teoretikové, kdyby letělo směr Diego García, musela by o tom vědět indie, británie a jiné státy které tam mají síly (ta základna patří britům a Indie u ní non-stop hlídkuje svýma torpédoborcema.

0/0
28.12.2014 22:23

M51i50r13o89s68l46a83v 18K50o24n98e64č37n87ý 2855940495517

Airbus s velkým A, je to název firmy...

+1/0
28.12.2014 20:43

M25i32c20h34a50l 72P47o70n73o92c68n31ý 2284425561

A airbus s malym "a", nektery z letadel vyrobene Airbusem.

0/0
30.12.2014 1:51

Z45b14y39n25ě62k 77J68a53n33d39a 7153862115871

Konspirátoři, hele, ale to letadlo by mělo doletět nad Diego Garcia. Co vy nato?

0/0
28.12.2014 20:42

A94l63e15š 42B70i32e19r33o79n76s19k31i 4478275516600

Vážený pane rádoby autore článku. Chápu, že chcete dohnat Blesk, ale letadlo , které bylo sestřeleno nad Ukrajinou patřilo Malaysila Airlines, reg. číslo 9M-MRD a nemělo se společností AIR Asia nic společného....Takové chyby můžou dělat jen opravdu de.... a ne kvalitní novináři. To,že jsou letadla ze stejného státu a tom nic nemění...

+1/−4
28.12.2014 20:32

M15i19c68h48a74l 20F27i51n25s22t20e45r19l45e 7549190423388

Byť se jedná o dvě různé "značky", mají stejného majitele...

+1/−2
28.12.2014 20:42
Foto

J12i69ř59í 96V47r64á46n24a 5664228727125

Naučte se číst pane Bieronski. V článku nikde není a nebylo uvedeno cokoliv o spojitosti Air Asia a Malaysian airlines!

Autorka uvádí že Air Asia se rozděluje na indonesian a malaysian Air Asia.

De...jse potom Vy, že jste si to spojil a Malaysian airlines! ;-D;-D

+2/−1
28.12.2014 20:46
Foto

J71i58ř83í 83V63r93á68n58a 5724818527685

*spojil s...

0/−1
28.12.2014 20:47

J33i34ř76í 98B89r51o74ž 5499705492787

Malaysian AirAsia již zkrachovala.

0/0
28.12.2014 20:50
Foto

J86i23ř89í 52V56r75á71n47a 5674668407575

tak to já sice nevím a do toho nevidím.

Ale autorka píše " Indonesia AirAsia, jejíž letoun dnes zmizel a kterou vlastní ze 49 procent malajsijská skupina AirAsia,.."

Tak proč autorku p. Bieronski uráží do de...ů, když autorka pouze dala do spojitosti, že jde o další zmizelé letadlo společnosti z Malaysie...tedy o Air Asia a Malaysian airlines??

+2/−2
28.12.2014 20:58

M72i66c72h14a77l 91M59i17l94l89e96r 9526262429852

"že jde o další zmizelé letadlo společnosti z Malaysie...tedy o Air Asia a Malaysian airlines??"

NEJDE!! Davas dohromady neco, co neexistuje. Materska spolecnost je Air Asia Berhad, ktera se spojila s aerolinkami v jinych zemich Asie a vytvorila dcerine spolecnosti v Thajsku, Indii, Indonezii, na Filipinach......atd a mezi nimi maji letecke dopravni uzly na letistich v techto zemich - staci si zagooglovat na Wiki a umet trochu anglicky:

"AirAsia Berhad (MYX: 5099) is a Malaysian low-cost airline headquartered near Kuala Lumpur, Malaysia....Its affiliate airlines Thai AirAsia, Indonesia AirAsia, Philippines AirAsia, AirAsia Zest and AirAsia India have hubs in Don Mueang International Airport, Soekarno–Hatta International Airport, Ninoy Aquino International Airport and Kempegowda International Airport respectively, while its subsidiary, AirAsia X, focuses on long-haul routes. AirAsia's registered office is in Petaling Jaya, Selangor while its head office is at Kuala Lumpur International Airport."

 !!Air Asia ani zadna jeji dcerina aerolinka NEMA zadnou afiliaci nebo spoluvlastnictvi s Malaysian Airlines!!

Jak uz tady nekdo napsal vcera, Air Asia a Malaysian Airlines chtely zalozit alianci prostrednictvim vzajemne vymeny akcii v 2011, ale malajsijska vlada to rezolutne odmitla povolit, tudiz ZADNA vazba mezi temito aerolinkami NEEXISTUJE. Viz:

"In August 2011, AirAsia agreed to form an alliance with Malaysia Airlines by means of a share swap.[10] The alliance was struck down by the Malaysian government, in effect voiding the agreement of both airlines."!!

0/−1
29.12.2014 6:56
Foto

J88i81ř15í 36V18r91á55n10a 5914418337355

Pane Millere, když už si tykáme, tak se taky nauč číst, resp. si přečti celé vlákno na co jsem reagoval a až potom mě začni poučovat.

Vždyť já reaagoval, když p. Bieronski psal, že autorka v článku dává do spojitosti spoluvlastnictví Air Asia a Malaysian Airlines.

Takže jsem se mu marně snažil vysvětlit, že autorka nic takového v článku nepíše. Jinými slovy ANI JÁ JSEM NIKDE NEUVEDL, ŽE tyto dvě aerolinky mají cokoliv společného.

Opakuji - nauč se číst, resp. přečti si celé vlákno a až pak mi házej mínusko a nehraj si na chytrého s Wiki!! !!!!!!

0/0
29.12.2014 12:49
Foto

J91i73ř60í 14V42r26á46n95a 5574218427825

A kdyby jste méně chápal či chtěl zase vytahovat něco z kontextu, tak moje věta: "...,že jde o další zmizelé letadlo společnosti z Malaysie...tedy o Air Asia a Malaysian airlines??" znamenala POUZE A JEN KONSTATOVÁNÍ, RESP. OPAKOVÁNÍ TOHO CO PSALA AUTORKA V ČLÁNKU, KDE PSALA ŽE JDE JIŽ O TŘETÍ PŘÍPAD AEROLINEK Z MALAJSIE, KTERÝM ZMIZELO ČI BYLO SESTŘELENO LETADLO...Tedy Air Malaysia a Air Asia. A to je fakt. Figurují v tom dvě aerolinky nebo ne???

Tak kde v tom čtete, že bych psal o spoluvlastnictví těchto dvou aerolinek??

Chjoooo....jak já nemusím ty, kteří neumí číst, vytahují nesmyslně z kontextu a pak se tu snaží druhé trapně poučovat a zesměšňovat.

Vy jděte do politiky!!!!!!

0/0
29.12.2014 13:28
Foto

J26i86ř27í 89V58r92á49n41a 5824588887725

Jo už vím, kde jste p. Bieronski z článku vycucal tu hovadinu, na základě které autorku urážíte:

"Stejné společnosti patřil boeing, který byl v červenci nad východní Ukrajinou pravděpodobně sestřelen."

Ano, to tam je uvedeno, ale v souvislosti s Malaysian Airlines v odstavci, kde autorka krátce shrnuje všechny tři případy nehod (a sestřelení).

Měl byste se autorce omluvit!!

+1/−1
28.12.2014 21:09

A77l22e29š 18B88i47e61r19o66n64s26k16i 4298645116450

Vážený pane Vráno, umíte číst ne?  z textu článku : 

Stejné společnosti patřil boeing, který byl v červenci nad východní Ukrajinou pravděpodobně sestřelen.

Jsou to 2 různé právnické subjekty Ano nebo ne ???

zdroj:

http://en.wikipedia.org/wiki/Indonesia_AirAsia

Je úplně jedno jaké mají majitele.  Tato věta je zavádějící a budí dojem, že letadlo Air Asia a letadlo Malaysian Airlines jsou jedna společnost....Což nejsou.

Takže omluvit by jste se měl vy mně.

Dobrou noc ;-)

+1/−1
29.12.2014 0:34
Foto

J15i79ř69í 93V52r34á13n75a 5154528657105

Tak z Vás mám opravdu dost a je mi Vás upřímně líto! Nic, vůbec nic a opakuji vůbec nic zavádějícího tam není! Opravdu se naučte číst! Ta věta o sestřelení následuje potom co autorka píše o Malaysian Airlines! Tak co to tu neustále plácáte??RvRvRv

0/0
29.12.2014 0:47

A19l31e83š 27B13i56e80r37o15n31s81k74i 4638345956320

Dobrá, rozumím , jak to myslíte vy. Ale já trvám na tom,že věta autorky je zavádějící a nešťastně zvolená. Jsou horší věci v životě. Pokud jsem autorku urazil, omlouvám se. A vám přeju hezký nový rok a je fajn,že se za ni tak bijete. Dobrou noc a vše dobré všem zde. :-)

+1/0
29.12.2014 1:27
Foto

P25e53t52r 23M78e47d40u33n85a 1968387356562

http://www.infowars.com/indonesia-verifies-reports-on-airasia-planes-emergency-landing/

+3/0
28.12.2014 20:17
Foto

P28a98v66e62l 44M16a20r83t87i10n97e82k 9365815801823

Drzim palce at to neni fake SMS.

0/0
28.12.2014 20:46

M47a77r97e81k 89F95l67e21k41a24č 1227922580691

No..osobně si ale myslím že to tak není:-/

0/0
28.12.2014 20:59
Foto

V83o57j23t74a 69K25u70š90č74á33k 6979488886719

S největší pravděpodobností to letadlo sundala bouřka, co mě ale zaráží je fakt, že přitom elektronikou nacpaný stroj ani nepíp... :-/ 

PS: Nechci poučovat, nebo tak, ale to si jako fakt jdou sednout kvůli tmě a blbýmu počasí, když 150 lidí zrovna někde polyká (a nejspíš už i dopolykalo) andělíčky? 8-o

+1/−1
28.12.2014 19:55

M71i39c41h68a41l 51F94i10n69s23t25e14r85l73e 7149730313618

jak už hodně níže bylo vyřčeno - stroj může být neomylný..., člověk ne !!!

0/−1
28.12.2014 20:18

M70i23c39h81a21l 44F16i56n84s97t88e36r20l60e 7649980793888

Nehledě na to, že zatím jsou tyto stroje navrženy tak, aby pomohly nejdříve těm, kdož je obsluhují a teprv posléze těm, kteří je hledají...Nejdříve o problému tudíž musí informovat člověka (posádku) - což se nestalo a lze tudíž předpokládat, že konec byl zřejmě hodně rychlý... = tudíž lze uvažovat buď o teroristickém útoku, nebo o bleskovém technickém problému (zde vyvstává problém Pipitových trubic, které již v minulosti zapříčinily svojí nefunkcí, zapříčiněnou zamrznutím, vysíllání vadných informací do počítačového systému letadla, které posléze automaticky konfigurovalo jiné letové vlastnosti. Toho si posádka při nulové viditelnosti nemusela vždy všimnout , což povětšině u zmiňovaných havárií vedlo k její dezorientaci a neschopnosti v daný moment správně analyzovat nastalou situaci).

+1/0
28.12.2014 20:41
Foto

V28o22j33t44a 54K78u70š49č69á95k 6929198306609

Technicka: jsou to PITOTOVY trubice. A problemy s jejich namrzanim (predevsim trasa Rio-Evropa) byly davno vyreseny, co vim ;-) 

Jinak s prioritou hlaseni zavady... v dnesni dobe multitaskingu muze letadlo klidne odeslat oboji. Tady ani nezbleptlo. Teroristicky utok v tomhle ohledu muze byt docela pravdepodobny. :-/

0/0
28.12.2014 21:21

M92i25c36h53a64l 24F53i42n78s14t41e44r44l69e 7439350853738

Děkuji, máte pravdu ohledně názvu (PITOTOVY) - psal jsem rychle, což mne neomlouvá... Dále pak bych poprosil o detaily, jak to bylo"již vyřešeno" na trase Rio-Evropa, děkuji. Tenhle problém se objevuje již minimálně deset let a princip fungování Pitotovy trubice jest v podstatě triviální, což je zároveň i její Achilova pata. V dnešní době "multitaskingu" je právě tento problém( Pitotovy trubice) nejžhavějším důvodem v podstatě "neodůvodnitelných" nehod letadel  - stačí se zajímat o nehody za posledních deset let !!!

0/0
29.12.2014 0:48
Foto

V50o68j28t52a 90K31u53š43č88á12k 6249558626689

niz zminovany ACARS (minimalne nektere jeho soucasti) nejde vypnout (z pochopitelnych duvodu). Takze i kdyby byl pilot diletant, ba co vic dokonce i saboter (sabotaz pri startu letadla uz tady byla), neco by se ven dostat muselo ;-)

0/0
28.12.2014 21:23

M71a45r71t94i16n 31P30i74s57á82r 6760622114296

mýlit se je lidské ..

0/0
28.12.2014 21:55

N92i95k97o10l76a 50Č27e98c17h 9591369346

Tak co, už existuje nějaká zaručená konspirace? Nezapomeňte, milí konspirátoři, že A320-200 ze Surabaye na Diego Garcia doletí.

+3/0
28.12.2014 19:51

P38a18v61e83l 70S42o42b45o38t22k49a 5680764

Víte, že letadlo sestřelené nad Ukrajinou je toho samého typu jako to které se ztratilo u Austrálie? A že zatím ještě nikdo neporovnal sériová čísla motorů abychom věděli které je které?

Takže můžete v nejbližší době očekávat sestřelení Airbusu někde nad Sýrií, Iránem, Severní Koreou, Čínou nebo Ruskem ;-D

+1/−1
28.12.2014 20:15

P12a96v87e67l 98S58o93b32o52t66k47a 5830254

Airbus i Boeing se sám automaticky hlásí při změně parametrů letu, závadě atd. přes ACARS, bez ohledu na stav posádky a nelze ho ani vypnout z pilotní kabiny, pouze z místnosti pro elektroniku a to nijak jednoduše.

Tj. velké dopravní letadlo určitě nemůže zmizet, může mít pouze nehodu, může ho někdo unést nebo ukrást.

+4/0
28.12.2014 19:44

J47a13n 42L47u16k62á42š 7317603863412

To ovsem zalezi, do jake miry si ten low-cost predplatil datove sluzby pro ACARS. MH-370 delal akorat pravidelny ping, jelikoz si Malajsijske aerolinky nepredplatily satelitni datalink.

0/0
29.12.2014 0:02

J21i54n63d22ř42i52c89h 98N20o42v77o90t33n75ý 3645923886495

Jéje,hned jak zmizelo, měli volat Kyjev a nebo Washington a tam by jim okamžitě řekli,jak to s letadlem je. Tam mají na to borce :-)

+2/−2
28.12.2014 19:40

J23a70n 58H51e33p36n78a13r 9161614620368

A ja myslel, ze to Putinovci sypou co tyden nejakou verzi z rukavu.

+3/0
28.12.2014 19:44

J64i57n42d74ř35i55c67h 94N22o19v87o55t60n48ý 3825193536965

No,berte to jako šach:černá, bílá. Žádná politika,žádné stranění někomu.Jelikož americké satelity monitorují pohyb na celou planetou,pak mají buď velmi mizerné satelity,něco tají a nebo flufují.není možné,aby fakticky chvíli po tom,co spadlo letadlo na Ukrajině věděli v Kyjevě a Washingtonu na 100%,co a jak se odehrálo. Každej,kdo na to kouká jak na šachy tak jasně vidí,že tu něco nehraje. Myslím,že je dobré podle poznatků korigovat svoje údaje a jak vy říkáte verze,než přes všechna fakta trvat na jednou,stále se zvětšujícím, blufu!!! Právě na jiných katastrofách vidíte,že trvá týdny a měsíce,než se něco vysvětlí, pokud vůbec. tak otevřte oči, antiputinovče!

0/−1
28.12.2014 20:27

J92a91n 83L79u37k60á62š 7187473123592

A) Tato diskuse neni o MH-17.

B) Jelikoz UA po zadnych letadlech nestrileli, tak v Kyjeve okamzite moc dobre vedeli, kdo ho sundal. Pravdepodobnost technicke zavady, ktera by zpusobila pad letadla, je max. 1 ku 1 miliarde, to jsou certifikacni pozadavky.

Je na tom neco k nepochopeni?

+1/0
29.12.2014 0:08

J15i86n42d65ř44i17c31h 32N38o63v54o14t42n87ý 3745863486975

Prosím Vás,kdo Vám to z Kyjeva volal,že víte,že Ukrajinci nestříleli? Cožpak je máte za tak dokonalé a čestné,jakými byly Rychlé šípy? Jste velmi naivní a některá prohlášení či zpravodajství berete jako postulát. Kdyby jste nevěděl,co je postulát,to je to jako dogma, které církev a věřící berou bez důkazu a jsou založeny jen na jejich víře. No a na tom zakládají vše ostatní,aniž zkoumají,zda to,na čem je to založeno,jest pravdou. Čili to může býtabsolutní pravda a nebo bluf-to jest existence Boha. Vy ale věříte v jeho existenci a to,že je v Kyjevě a Washingtonu To je vaše dogma. Bůh s Vámi :-)

0/0
29.12.2014 11:47

J35i42ř85í 29B36r33o11ž 5729555192407

Já vím a taky měli volat ilumináty, MiB, Mossad a zednáře :-)

Ztratí se letadlo a konspirátoři mají rej.

+1/0
28.12.2014 19:44
Foto

O25n29d68r35e38j 76B12o65c32e32k 1830375154218

Tohle se sem úplně hodí Rv

Kelišová: Nikam nechoďte, velebnosti. Víte, že se neumíte prát.

farář Otík: Už s tím zase začínáte, Kelišová?

Kelišová: Toť. Pořád to ukazujou v televizi, že se tady perou.

farář Otík: To je Irák a Irán. Tady jsme v Itálii.

Kelišová: To je jedno, to je taky od i.

0/−3
28.12.2014 18:22

J19a28r14o44m81í12r 27N75o88v20o77t57n42ý 7409327351294

posledních pár let pozoruji,že těch letadel už létá nějak zbytečně mnoho a na to jak si všichni hrají na ochránce životního prostředí,tak velmi mnoho!!

+2/−3
28.12.2014 18:19

M86i62c96h98a86l 52F47i19n64s89t59e43r86l25e 7249810833548

a všichni taky moc kouří... a pijou - co... !!, nedáme nějáký legislativní omezeníčko ?

+1/0
28.12.2014 18:32

J31a83r96o66m98í62r 66N86o37v12o13t57n24ý 7139357331964

omezený je tu fimfrle

0/−1
28.12.2014 18:35

M84i66c11h53a37l 54F10i94n85s12t93e14r64l55e 7739440733338

R^R^R^ omlouvám se, ale přišlo mi, že to lze trochu odlehčit (když to tu tak pročítám...:-/)

Na druhou stranu, samotná událost není(!!!) rozhodně veselá...!!

0/0
28.12.2014 19:20

P72e61t10r 34J93a94n38o37u44š 7839412922730

Po setmeni zachranari zasedli k pocitacum a hledaji trosky letadla v Google Street View. UTFG!

0/−1
28.12.2014 18:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.