Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nad mořem v Indonésii zmizel airbus. Pátrání bylo přerušeno kvůli tmě

Nad Jávským mořem se v neděli ztratil airbus společnosti AirAsia, který mířil z indonéské Surabáje do Singapuru. Spojení se ztratilo krátce poté, co piloti požádali o změnu kurzu kvůli špatnému počasí. Na palubě bylo 162 lidí. Indonésie patří mezi země s nejvyšším počtem leteckých nehod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K72a25t32e98r55i84n18a 37M82a76t74t60h49e33w80s 3724894695761

Neni to uplne pravda. Ctete pozorneji. AirAsia (Indonesia) patri malajsijske letecke spolecnost AirAsia. Tedy 49 procent ji patri. Nikoli Malaysia Airlines.

+1/0
29.12.2014 5:36

M56i30c24h93a94l 27M50i41l42l35e39r 9626752129502

soude podle nekterych prispevku, jejich autori se domnivaji, ze pod Malajsii patri i sama Indonezie;-)

0/0
29.12.2014 6:37

M50i38c96h19a30l 80M81i30l64l41e34r 9206542459912

ano...jak jsem napsal dole

Air Asia Berhad, malajsijska low-costova aerolinka se spojila s aerolinkami v jinych zemich Asie a vytvorila dcerine spolecnosti v Thajsku, Indii, Indonezii, na Filipinach......atd a soucasne letecke dopravni uzly na letistich v techto zemich.

"AirAsia Berhad (MYX: 5099) is a Malaysian low-cost airline headquartered near Kuala Lumpur, Malaysia....Its affiliate airlines Thai AirAsia, Indonesia AirAsia, Philippines AirAsia, AirAsia Zest and AirAsia India have hubs in Don Mueang International Airport, Soekarno–Hatta International Airport, Ninoy Aquino International Airport and Kempegowda International Airport respectively, while its subsidiary, AirAsia X, focuses on long-haul routes. AirAsia's registered office is in Petaling Jaya, Selangor while its head office is at Kuala Lumpur International

-

Jak spravne pises, Air Asia ani zadna jeji dcerina aerolinka NEMA zadnou afiliaci nebo spoluvlastnictvi s Malaysian Airlines!!

Jak uz tady nekdo napsal vcera, Air Asia a Malaysian Airlines puvodne chtely zalozit alianci prostrednictvim vzajemne vymeny akcii v 2011, ale malajsijska vlada to rezolutne odmitla povolit, tudiz ZADNA vazba mezi temito aerolinkami NEEXISTUJE.

"In August 2011, AirAsia agreed to form an alliance with Malaysia Airlines by means of a share swap.[10] The alliance was struck down by the Malaysian government, in effect voiding the agreement of both airlines."

0/0
29.12.2014 6:59

P11a74t49r57i30k 37P81í14c53h75a12l 4532236987

Nepoletí naše politická garnitura v čele s gurum z Indonésie?

0/0
29.12.2014 3:58
Foto

M57a97r89e61k 31C60e72r66n36y 5488416727

Jasnovidci z EZO TV urcite znaji presne misto i duvod....Nebo ne?;-D

0/0
29.12.2014 1:29

P30a86t88r46i32k 74P37í11c83h97a23l 4562926647

Ví,ale za 90kč za minutu odpoví.

0/0
29.12.2014 3:59

D53a78n38i16e65l 82N35o30v91á23k 1411670436479

že to ty "neokony" stále baví?:-/

0/0
28.12.2014 23:53

J11i25ř57í 96N94o86v32á87k 1222179907339

Ono je jich 300mil, ono se to vsákne.

Ono je stejně zajímavé, je tam spousta radarů (vojenských i civilních), 17 válečných flotil, jejichž radary i se započtením radiolokačního horizontu by to letadlo měli vidět na 1400km a nic nikdo nevidí. Je to přinejmenším zvláštní. Jen tak mimochodem drazí konspirační teoretikové, kdyby letělo směr Diego García, musela by o tom vědět indie, británie a jiné státy které tam mají síly (ta základna patří britům a Indie u ní non-stop hlídkuje svýma torpédoborcema.

0/0
28.12.2014 22:23

M30i96r15o62s17l13a78v 12K81o68n13e65č73n13ý 2905100945757

Airbus s velkým A, je to název firmy...

+1/0
28.12.2014 20:43

M14i63c40h88a98l 68P50o26n61o15c42n64ý 2664315251

A airbus s malym "a", nektery z letadel vyrobene Airbusem.

0/0
30.12.2014 1:51

Z41b61y37n24ě38k 15J38a87n41d65a 7413222905321

Konspirátoři, hele, ale to letadlo by mělo doletět nad Diego Garcia. Co vy nato?

0/0
28.12.2014 20:42

A91l95e31š 92B46i12e36r92o41n97s46k22i 4908505736680

Vážený pane rádoby autore článku. Chápu, že chcete dohnat Blesk, ale letadlo , které bylo sestřeleno nad Ukrajinou patřilo Malaysila Airlines, reg. číslo 9M-MRD a nemělo se společností AIR Asia nic společného....Takové chyby můžou dělat jen opravdu de.... a ne kvalitní novináři. To,že jsou letadla ze stejného státu a tom nic nemění...

+1/−4
28.12.2014 20:32

M50i63c84h65a69l 75F75i97n32s66t55e59r92l69e 7199200713308

Byť se jedná o dvě různé "značky", mají stejného majitele...

+1/−2
28.12.2014 20:42
Foto

J28i88ř47í 30V38r77á26n24a 5864238717485

Naučte se číst pane Bieronski. V článku nikde není a nebylo uvedeno cokoliv o spojitosti Air Asia a Malaysian airlines!

Autorka uvádí že Air Asia se rozděluje na indonesian a malaysian Air Asia.

De...jse potom Vy, že jste si to spojil a Malaysian airlines! ;-D;-D

+2/−1
28.12.2014 20:46
Foto

J39i40ř49í 90V50r41á45n37a 5754358597935

*spojil s...

0/−1
28.12.2014 20:47

J18i40ř89í 61B96r80o63ž 5589545802627

Malaysian AirAsia již zkrachovala.

0/0
28.12.2014 20:50
Foto

J61i92ř29í 34V17r48á54n88a 5614358827375

tak to já sice nevím a do toho nevidím.

Ale autorka píše " Indonesia AirAsia, jejíž letoun dnes zmizel a kterou vlastní ze 49 procent malajsijská skupina AirAsia,.."

Tak proč autorku p. Bieronski uráží do de...ů, když autorka pouze dala do spojitosti, že jde o další zmizelé letadlo společnosti z Malaysie...tedy o Air Asia a Malaysian airlines??

+2/−2
28.12.2014 20:58

M25i19c12h28a76l 73M43i53l92l38e53r 9216972869632

"že jde o další zmizelé letadlo společnosti z Malaysie...tedy o Air Asia a Malaysian airlines??"

NEJDE!! Davas dohromady neco, co neexistuje. Materska spolecnost je Air Asia Berhad, ktera se spojila s aerolinkami v jinych zemich Asie a vytvorila dcerine spolecnosti v Thajsku, Indii, Indonezii, na Filipinach......atd a mezi nimi maji letecke dopravni uzly na letistich v techto zemich - staci si zagooglovat na Wiki a umet trochu anglicky:

"AirAsia Berhad (MYX: 5099) is a Malaysian low-cost airline headquartered near Kuala Lumpur, Malaysia....Its affiliate airlines Thai AirAsia, Indonesia AirAsia, Philippines AirAsia, AirAsia Zest and AirAsia India have hubs in Don Mueang International Airport, Soekarno–Hatta International Airport, Ninoy Aquino International Airport and Kempegowda International Airport respectively, while its subsidiary, AirAsia X, focuses on long-haul routes. AirAsia's registered office is in Petaling Jaya, Selangor while its head office is at Kuala Lumpur International Airport."

 !!Air Asia ani zadna jeji dcerina aerolinka NEMA zadnou afiliaci nebo spoluvlastnictvi s Malaysian Airlines!!

Jak uz tady nekdo napsal vcera, Air Asia a Malaysian Airlines chtely zalozit alianci prostrednictvim vzajemne vymeny akcii v 2011, ale malajsijska vlada to rezolutne odmitla povolit, tudiz ZADNA vazba mezi temito aerolinkami NEEXISTUJE. Viz:

"In August 2011, AirAsia agreed to form an alliance with Malaysia Airlines by means of a share swap.[10] The alliance was struck down by the Malaysian government, in effect voiding the agreement of both airlines."!!

0/−1
29.12.2014 6:56
Foto

J26i16ř58í 23V93r57á76n87a 5964308167385

Pane Millere, když už si tykáme, tak se taky nauč číst, resp. si přečti celé vlákno na co jsem reagoval a až potom mě začni poučovat.

Vždyť já reaagoval, když p. Bieronski psal, že autorka v článku dává do spojitosti spoluvlastnictví Air Asia a Malaysian Airlines.

Takže jsem se mu marně snažil vysvětlit, že autorka nic takového v článku nepíše. Jinými slovy ANI JÁ JSEM NIKDE NEUVEDL, ŽE tyto dvě aerolinky mají cokoliv společného.

Opakuji - nauč se číst, resp. přečti si celé vlákno a až pak mi házej mínusko a nehraj si na chytrého s Wiki!! !!!!!!

0/0
29.12.2014 12:49
Foto

J87i31ř46í 96V67r34á13n74a 5524948617865

A kdyby jste méně chápal či chtěl zase vytahovat něco z kontextu, tak moje věta: "...,že jde o další zmizelé letadlo společnosti z Malaysie...tedy o Air Asia a Malaysian airlines??" znamenala POUZE A JEN KONSTATOVÁNÍ, RESP. OPAKOVÁNÍ TOHO CO PSALA AUTORKA V ČLÁNKU, KDE PSALA ŽE JDE JIŽ O TŘETÍ PŘÍPAD AEROLINEK Z MALAJSIE, KTERÝM ZMIZELO ČI BYLO SESTŘELENO LETADLO...Tedy Air Malaysia a Air Asia. A to je fakt. Figurují v tom dvě aerolinky nebo ne???

Tak kde v tom čtete, že bych psal o spoluvlastnictví těchto dvou aerolinek??

Chjoooo....jak já nemusím ty, kteří neumí číst, vytahují nesmyslně z kontextu a pak se tu snaží druhé trapně poučovat a zesměšňovat.

Vy jděte do politiky!!!!!!

0/0
29.12.2014 13:28
Foto

J83i20ř37í 68V33r49á18n36a 5304838377825

Jo už vím, kde jste p. Bieronski z článku vycucal tu hovadinu, na základě které autorku urážíte:

"Stejné společnosti patřil boeing, který byl v červenci nad východní Ukrajinou pravděpodobně sestřelen."

Ano, to tam je uvedeno, ale v souvislosti s Malaysian Airlines v odstavci, kde autorka krátce shrnuje všechny tři případy nehod (a sestřelení).

Měl byste se autorce omluvit!!

+1/−1
28.12.2014 21:09

A13l21e88š 78B47i31e15r97o70n45s54k32i 4558405846850

Vážený pane Vráno, umíte číst ne?  z textu článku : 

Stejné společnosti patřil boeing, který byl v červenci nad východní Ukrajinou pravděpodobně sestřelen.

Jsou to 2 různé právnické subjekty Ano nebo ne ???

zdroj:

http://en.wikipedia.org/wiki/Indonesia_AirAsia

Je úplně jedno jaké mají majitele.  Tato věta je zavádějící a budí dojem, že letadlo Air Asia a letadlo Malaysian Airlines jsou jedna společnost....Což nejsou.

Takže omluvit by jste se měl vy mně.

Dobrou noc ;-)

+1/−1
29.12.2014 0:34
Foto

J93i22ř21í 31V53r71á39n82a 5304178647565

Tak z Vás mám opravdu dost a je mi Vás upřímně líto! Nic, vůbec nic a opakuji vůbec nic zavádějícího tam není! Opravdu se naučte číst! Ta věta o sestřelení následuje potom co autorka píše o Malaysian Airlines! Tak co to tu neustále plácáte??RvRvRv

0/0
29.12.2014 0:47

A22l79e17š 14B92i63e93r55o45n33s36k30i 4888635256470

Dobrá, rozumím , jak to myslíte vy. Ale já trvám na tom,že věta autorky je zavádějící a nešťastně zvolená. Jsou horší věci v životě. Pokud jsem autorku urazil, omlouvám se. A vám přeju hezký nový rok a je fajn,že se za ni tak bijete. Dobrou noc a vše dobré všem zde. :-)

+1/0
29.12.2014 1:27
Foto

P65e14t23r 91M64e31d41u18n72a 1168387406812

http://www.infowars.com/indonesia-verifies-reports-on-airasia-planes-emergency-landing/

+3/0
28.12.2014 20:17
Foto

P16a57v39e66l 58M84a89r38t50i39n91e45k 9385505691843

Drzim palce at to neni fake SMS.

0/0
28.12.2014 20:46

M89a42r89e55k 91F27l26e93k71a91č 1897472980411

No..osobně si ale myslím že to tak není:-/

0/0
28.12.2014 20:59
Foto

V86o34j63t73a 39K75u95š63č40á77k 6359198246749

S největší pravděpodobností to letadlo sundala bouřka, co mě ale zaráží je fakt, že přitom elektronikou nacpaný stroj ani nepíp... :-/ 

PS: Nechci poučovat, nebo tak, ale to si jako fakt jdou sednout kvůli tmě a blbýmu počasí, když 150 lidí zrovna někde polyká (a nejspíš už i dopolykalo) andělíčky? 8-o

+1/−1
28.12.2014 19:55

M30i55c35h80a70l 32F81i73n47s83t89e87r41l45e 7939650943528

jak už hodně níže bylo vyřčeno - stroj může být neomylný..., člověk ne !!!

0/−1
28.12.2014 20:18

M38i19c51h66a81l 64F20i93n87s36t11e21r30l81e 7139500733268

Nehledě na to, že zatím jsou tyto stroje navrženy tak, aby pomohly nejdříve těm, kdož je obsluhují a teprv posléze těm, kteří je hledají...Nejdříve o problému tudíž musí informovat člověka (posádku) - což se nestalo a lze tudíž předpokládat, že konec byl zřejmě hodně rychlý... = tudíž lze uvažovat buď o teroristickém útoku, nebo o bleskovém technickém problému (zde vyvstává problém Pipitových trubic, které již v minulosti zapříčinily svojí nefunkcí, zapříčiněnou zamrznutím, vysíllání vadných informací do počítačového systému letadla, které posléze automaticky konfigurovalo jiné letové vlastnosti. Toho si posádka při nulové viditelnosti nemusela vždy všimnout , což povětšině u zmiňovaných havárií vedlo k její dezorientaci a neschopnosti v daný moment správně analyzovat nastalou situaci).

+1/0
28.12.2014 20:41
Foto

V65o18j75t75a 58K23u86š78č83á50k 6449608696739

Technicka: jsou to PITOTOVY trubice. A problemy s jejich namrzanim (predevsim trasa Rio-Evropa) byly davno vyreseny, co vim ;-) 

Jinak s prioritou hlaseni zavady... v dnesni dobe multitaskingu muze letadlo klidne odeslat oboji. Tady ani nezbleptlo. Teroristicky utok v tomhle ohledu muze byt docela pravdepodobny. :-/

0/0
28.12.2014 21:21

M82i81c79h14a32l 62F73i70n69s76t44e55r71l35e 7629170843898

Děkuji, máte pravdu ohledně názvu (PITOTOVY) - psal jsem rychle, což mne neomlouvá... Dále pak bych poprosil o detaily, jak to bylo"již vyřešeno" na trase Rio-Evropa, děkuji. Tenhle problém se objevuje již minimálně deset let a princip fungování Pitotovy trubice jest v podstatě triviální, což je zároveň i její Achilova pata. V dnešní době "multitaskingu" je právě tento problém( Pitotovy trubice) nejžhavějším důvodem v podstatě "neodůvodnitelných" nehod letadel  - stačí se zajímat o nehody za posledních deset let !!!

0/0
29.12.2014 0:48
Foto

V70o77j10t85a 75K62u59š38č79á12k 6799698596369

niz zminovany ACARS (minimalne nektere jeho soucasti) nejde vypnout (z pochopitelnych duvodu). Takze i kdyby byl pilot diletant, ba co vic dokonce i saboter (sabotaz pri startu letadla uz tady byla), neco by se ven dostat muselo ;-)

0/0
28.12.2014 21:23

M66a36r38t47i12n 97P28i20s51á94r 6470982414136

mýlit se je lidské ..

0/0
28.12.2014 21:55

N50i60k25o76l65a 53Č89e90c73h 9951169266

Tak co, už existuje nějaká zaručená konspirace? Nezapomeňte, milí konspirátoři, že A320-200 ze Surabaye na Diego Garcia doletí.

+3/0
28.12.2014 19:51

P53a92v82e70l 89S10o27b17o87t44k96a 5250144

Víte, že letadlo sestřelené nad Ukrajinou je toho samého typu jako to které se ztratilo u Austrálie? A že zatím ještě nikdo neporovnal sériová čísla motorů abychom věděli které je které?

Takže můžete v nejbližší době očekávat sestřelení Airbusu někde nad Sýrií, Iránem, Severní Koreou, Čínou nebo Ruskem ;-D

+1/−1
28.12.2014 20:15

P86a71v60e35l 15S48o76b31o56t87k29a 5850134

Airbus i Boeing se sám automaticky hlásí při změně parametrů letu, závadě atd. přes ACARS, bez ohledu na stav posádky a nelze ho ani vypnout z pilotní kabiny, pouze z místnosti pro elektroniku a to nijak jednoduše.

Tj. velké dopravní letadlo určitě nemůže zmizet, může mít pouze nehodu, může ho někdo unést nebo ukrást.

+4/0
28.12.2014 19:44

J13a16n 46L74u62k42á41š 7847533343372

To ovsem zalezi, do jake miry si ten low-cost predplatil datove sluzby pro ACARS. MH-370 delal akorat pravidelny ping, jelikoz si Malajsijske aerolinky nepredplatily satelitni datalink.

0/0
29.12.2014 0:02

J80i14n46d80ř33i24c15h 63N10o71v77o80t39n65ý 3685563386945

Jéje,hned jak zmizelo, měli volat Kyjev a nebo Washington a tam by jim okamžitě řekli,jak to s letadlem je. Tam mají na to borce :-)

+2/−2
28.12.2014 19:40

J96a15n 62H83e85p95n21a70r 9231814630838

A ja myslel, ze to Putinovci sypou co tyden nejakou verzi z rukavu.

+3/0
28.12.2014 19:44

J29i42n47d32ř54i10c11h 94N97o41v82o65t85n41ý 3345343176195

No,berte to jako šach:černá, bílá. Žádná politika,žádné stranění někomu.Jelikož americké satelity monitorují pohyb na celou planetou,pak mají buď velmi mizerné satelity,něco tají a nebo flufují.není možné,aby fakticky chvíli po tom,co spadlo letadlo na Ukrajině věděli v Kyjevě a Washingtonu na 100%,co a jak se odehrálo. Každej,kdo na to kouká jak na šachy tak jasně vidí,že tu něco nehraje. Myslím,že je dobré podle poznatků korigovat svoje údaje a jak vy říkáte verze,než přes všechna fakta trvat na jednou,stále se zvětšujícím, blufu!!! Právě na jiných katastrofách vidíte,že trvá týdny a měsíce,než se něco vysvětlí, pokud vůbec. tak otevřte oči, antiputinovče!

0/−1
28.12.2014 20:27

J93a84n 12L89u55k29á73š 7957283493692

A) Tato diskuse neni o MH-17.

B) Jelikoz UA po zadnych letadlech nestrileli, tak v Kyjeve okamzite moc dobre vedeli, kdo ho sundal. Pravdepodobnost technicke zavady, ktera by zpusobila pad letadla, je max. 1 ku 1 miliarde, to jsou certifikacni pozadavky.

Je na tom neco k nepochopeni?

+1/0
29.12.2014 0:08

J62i11n32d98ř26i52c45h 43N16o20v68o55t42n96ý 3655313966975

Prosím Vás,kdo Vám to z Kyjeva volal,že víte,že Ukrajinci nestříleli? Cožpak je máte za tak dokonalé a čestné,jakými byly Rychlé šípy? Jste velmi naivní a některá prohlášení či zpravodajství berete jako postulát. Kdyby jste nevěděl,co je postulát,to je to jako dogma, které církev a věřící berou bez důkazu a jsou založeny jen na jejich víře. No a na tom zakládají vše ostatní,aniž zkoumají,zda to,na čem je to založeno,jest pravdou. Čili to může býtabsolutní pravda a nebo bluf-to jest existence Boha. Vy ale věříte v jeho existenci a to,že je v Kyjevě a Washingtonu To je vaše dogma. Bůh s Vámi :-)

0/0
29.12.2014 11:47

J54i70ř85í 62B14r87o77ž 5809385852287

Já vím a taky měli volat ilumináty, MiB, Mossad a zednáře :-)

Ztratí se letadlo a konspirátoři mají rej.

+1/0
28.12.2014 19:44
Foto

O58n57d81r60e35j 44B40o59c65e69k 1870885894118

Tohle se sem úplně hodí Rv

Kelišová: Nikam nechoďte, velebnosti. Víte, že se neumíte prát.

farář Otík: Už s tím zase začínáte, Kelišová?

Kelišová: Toť. Pořád to ukazujou v televizi, že se tady perou.

farář Otík: To je Irák a Irán. Tady jsme v Itálii.

Kelišová: To je jedno, to je taky od i.

0/−3
28.12.2014 18:22

J39a68r91o89m96í75r 97N72o77v82o98t96n44ý 7319447231584

posledních pár let pozoruji,že těch letadel už létá nějak zbytečně mnoho a na to jak si všichni hrají na ochránce životního prostředí,tak velmi mnoho!!

+2/−3
28.12.2014 18:19

M56i62c86h93a17l 61F35i71n41s37t65e81r94l61e 7159620473228

a všichni taky moc kouří... a pijou - co... !!, nedáme nějáký legislativní omezeníčko ?

+1/0
28.12.2014 18:32

J46a95r30o82m58í18r 81N51o44v42o24t43n34ý 7749407741534

omezený je tu fimfrle

0/−1
28.12.2014 18:35

M44i47c45h60a39l 64F34i43n69s16t95e86r47l90e 7809830323768

R^R^R^ omlouvám se, ale přišlo mi, že to lze trochu odlehčit (když to tu tak pročítám...:-/)

Na druhou stranu, samotná událost není(!!!) rozhodně veselá...!!

0/0
28.12.2014 19:20

P73e14t77r 21J65a27n91o56u96š 7139902512300

Po setmeni zachranari zasedli k pocitacum a hledaji trosky letadla v Google Street View. UTFG!

0/−1
28.12.2014 18:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.