- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na vině jsou úřady, které do provozu schválily křáp, který pilotovi bez zábran a bez upozornění dovolí nesmyslnou kombinaci ovládání - vzlet plnou parou vpřed a zároveň brzdění.
u tohoto typu byly provedeny některé změny, mimo jiné byl změněn tvar jednoho z pedálů. Posádky zvyklé na starší typy JAKů tato skutečnost asi zmátla, nebyli dostatečně proškoleni na nový typ. Označení křáp je přece jen poněkud silný výraz, troufáte si pane Řapeku snad tvrdit, že se v této problematice vyznáte lépe než renomovaní konstruktéři letadel? Vyčkejte si na závěr vyšetřování.
Aerolinky zanedbaly preskoleni a pilot si "spletl brzdu s plynem". Kopilot i kapitan jsou mrtvi, Aerolinky nejspis donuti odskodnit pozustale a nejspis i tovarnu Jak. Vic bych v tom nevidel, znovu se objevuje davno objevene.
nespletl se, jen nohou na pedál tlačil jinak než měl