- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rachna kachna, toto letělo.
Pane Skuplíku, dost blbá sranda. Ale jestli Vás to těší...
každopádně na vině je jen ruský šlendrián
Podívejte se pod postel, jestli tam není Rus.
Na PRIMA ZOOM běží britský dokument, ve kterém se zabývají příčinami havárií konkrétních letadel a vyšetřováním. Některé havárie mají velmi podobný průběh.
K Jak-42 bylo uvedeno, že brzda je tam jinak konstrukčně řešena, než u Jak-40. Pilot dlouhá léta létal na Jak-40, pak byl vyškolen na Jak-42. Podle předpisů údajně nesmí pilot po přeškolení tato letadla už střídat, což nebylo dodrženo. Při startu pilot bezděky brzdil (choval se jako kdyby byl v Jak-40) a vůbec si to neuvědomoval. Triviální chyba.
Takže Škoda bude chtít také odškodné za poškození jména, pokud se někde bude psát, že se na křižovatce srazily dvě škodovky ?
Jen pokud vznikne velká škoda.
Zdá se, že obětní beránek už se našel. Jak typické pro Rusko.
Tak výpověď pozůstalých že letadlo bylo přetížené... jo, to je směrodatné...
čím letíte? Jak... Jak? Jak, jak? Jak, jak, jak???
už ten název je pozoruhodný....
Plný názov lietadla je Jakovlev Jak-42, človek čo založil konštrukčnú kanceláriu kde boli navrhnuté sa volal Alexander Sergejevič Jakovlev, takže to moc divné nieje
44 hokejistu???????? Jsem nevěděl ze hráli s 8mi petkama a čtyřmi brankáře. Masakr. Kde jste to číslo vzali???? 44 bylo všech oběti včetně posádky letadla a funkcionářů
Brankáři jsem se uklepnul
Odškodnění? A za co? Za chybu pilota, částečně zapříčiněnou i chybným konstrukčním řešením letadla? ... Nakonec, vždyť ono to má už v názvu otázku, že?
Nemá, v ruštině se jak řekne kak...
JAK jsou dlouhodobě letadla na slušné až vynikající úrovni. V civilizovaných zemích (údržba a tak) s nimi není problém.
Takže chápu.
Mezi civilizované státy, kde lítají, považuji post-sovětské státy v EU a možná Bosnu a ani v jedné z těchto zemí, nejsou provozovány JAKy pravidelně a nejsou považovány za kvalitní stroje. Ani kvalitní údržba těmto strojům nepomáhá snížit statistiky poruchovosti.