Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kauza dětí v Norsku se dostala na vládní úroveň, petice má 7 500 podpisů

O případ ženy, která více než tři roky bojuje o své děti v Norsku, se začali zajímat premiér i prezident. V úterý bude o kauze jednat Poslanecká sněmovna. Rodina i její zastánci ale kritizují stát za to, že se nedokáže zastat českých občanů, kteří se v zahraničí ocitnou v nouzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J13a35r86o14s58l42a19v 28B76e32ň87o 2816737817720

Asi si niekto v Norsku myslel, ze to bude lahka adopcia bielych deti. Hrozna vec. Pokazene cele detstvo. Necital som celu kauzu, ale nebolo by zle obratit sa na Amnesty International. Ako rodic by som tam uz davno nesmrdel. Je zaujimave, ze to zaslo az tak daleko...

0/0
20.1.2015 15:11

Z52d87e69n16ě39k 56M66i79k51u85l53a 9700875136273

To neustálé vymlouvání Sobotky na minulé vlády mi je již vysloveně odporné, přimomíná to malé děti s výmluvami, že nebyli tenkrát ve škole. Už je rok v čele vlády a nic se nepohlo a vše se rozproudilo až teprve znovu stížností matky a hlavně dědečka, který se obrátil i na Zemana.

0/0
20.1.2015 14:11

R42o48b66e46r37t 16K26r23i40s93t70e33k 5640636108496

Na lidi platí jenom stejná logika. Jednejte obdobně. Odeberte stejně děti Norům žijícím v Česku, a do týdne je vše vyřešené. Musíte jim ukázat druhou stranu mince.

Ovšem nebude těm dětem lépe v Norsku, jednou mohou matce vyčítat, že je zavlekla do země plné zla a nenávisti ... a stejně se tam vrátí jako dospělí, co tady v ČR???

0/−1
10.12.2014 6:15

J66i80t84k54a 68Č71e94r30n82á 2453546442289

Neni to tak dávno kdy se stala podobná kauza Slovákům v Anglii. Tam se podařilo děti vrátit na Slovensko. Nabízela se otázka proč to třeba v té Anglii dělali? Zaměsntává to dost lidí, policii, soudce soc. pracovníky a děti jsou pro ně jen tzv.výrobní prostředek. Hnusné a dovolují si to spíše na cizince na své lidi si tolik netroufnou. Držím rodině palce aby se děti v Norsku dostali zpět rodičům bez újmy na psychickém zdraví.

+2/0
6.12.2014 13:17

M14i71c31h24a58e88l48a 25N36o53v66á36k74o39v21á 9672324113266

https://www.youtube.com/watch?v=T_HaH4OsA8M

Drsné. Ruský dokument o praktikách norského Barnevernu a o tom, že tohle se děje i ruským dětem a nejen jim. Juvenilní justice ve té nejhorší podobě v praxi. Tam nejde o žádnou ochranu dětí v některých případech, ale o zvůli sociálky, která jde pře mrtvoly a jde jim o to dostat je do náhradních rodin. Barnevern je monstrum, původní dobrá myšlenka o ochraně dětí se jim naprosto vymkla kontrole. 

V systému je příliš mnoho peněz a je třeba ho živit.

+4/0
5.12.2014 12:48

R46o86m89a12n 58P57i70t53t46l 2620901604808

Norský sociální systém je v této otázce velmi dobře promyšlený. Jen je obecný strach tuto věc pojmenovat. Ve skutečnosti jde o novodobý "Lebensborn". Norové nutně potřebují osvěžit svou pomalu degenerující společnost. Proto stačí vymyšlené udání sousedů a blonďatý, modrooký potomek východoevropských imigrantů nebo i turistů (!) prakticky okamžitě a nenávratně zmizí v péči pěstounů. Rodiče jsou odvezeni na pozorování na psychiatrii. Například imigrantům z jihovýchodní Asie ale nic podobného z logických důvodů nehrozí. Nejsou nordičtí. Když už chcete jet Norska na ryby nebo na hory, jeďte, ale bez dětí. Naprosto vážně.

+6/0
4.12.2014 23:03

R94o35s32t49i18s15l73a60v 34S39i36k27s27t93a 7412823628

Kua kua a ještě jednou kua, skřípu zuby zlostí, jak se něco takového může stát. Norský sociální systém je fakt na hlavu, když krade děti rodičům, zatímco masovému vrahovi Breivikovi dovolí studovat vysokou školu a mít všemožné vymoženosti.. Před sto rokama běhaly děti bosé ve sněhu, v blátě, nikomu to nevadilo... dneska má nějaká úča podezření, které bylo vyvráceno, a mašinérie sebere rodičům děti, to je strašné! Já bych už dávno pozval norského velvyslance na kobereček a nechal bych ho na něm klečet dokud by se to neřešilo. Tohle je noční můra každého rodiče. To bych snad nepřál ani svému nepříteli. Každé sociální inženýrství je zvrhlé, ale krást děti rodičům, to je zrůdnost.

+4/0
4.12.2014 22:03

M60i44r38o92s80l26a80v 28H65e11r27a94n 6778737621

No co hold chteji doprat detem ten blahobit, dle statistik je Norsko prece nejlepsi pro zivot a tak aby meli deti jednou jako starsi ten raj na zemi :-P Proste nechtej deti pustit do spustosene CR totatily a chudoby ;-D Jednou sice deti budou nadavat, co jim provedli ale budou radi za ten blahobit a do CR se pojedou podivat na exkurzi za chudobou ;-D

+1/−1
4.12.2014 21:15

M15i55r79o13s88l27a23v 94H51e89r22a56n 6638837411

a ted jako to udelala kdysi Indie by CR mela uplatnit sankce vuci Norsku :-P

+2/0
4.12.2014 21:23

R63o39b69e83r12t 56K31r86i24s19t51e31k 5520146568656

blahobyt :-), a ne ne blaho bít

0/0
10.12.2014 6:17

J55a65r73o22s71l23a38v93a 44K46a48n86i13o67k69o27v43á 7342469872347

České matce vzaly norské úřady děti. Tři roky o ně marně bojuje -  http://jdem.cz/bq8cb5

Stydím se, že jsem Nor. Psycholog o případu odebraných českých dětí -  http://jdem.cz/bq8ca4

Právník: Odebírání dětí v Norsku? Především velký byznys -  http://jdem.cz/bq2gz7

Nečekaná past v kolébce demokracie - http://jdem.cz/baxtg5

Kauza: Juvenilní justice -  http://www.vorp.cz/clanek/kauza-juvenilni-justice/

Tahle strašná zvěrstva prý můžou postihnout i vás a vaše děti. A česká vláda k tomu mlčí - http://jdem.cz/bafke9

Juvenilní justice - lov na děti...Víte o tom ???   diskuze - http://jdem.cz/bq6dy5 .......  Diskuze - https://www.bemyparent.org.uk/public-profiles.html

+3/0
4.12.2014 19:29

A93l71e15x 83V67o65l93o47d94i70n 9891946348664

Ministerstvo zahraničních ČR - jsou to vubec Češí?

0/0
4.12.2014 14:50

T90o89m71á68š 49Z11e75m48á64n17e44k 5830558486336

Nejen vrátit děti, ale požadovat po norské straně vyvození zodpovědnosti a finanční kompenzaci. To by měla naše diplomacie udělat.

+8/0
4.12.2014 13:16

D87a28n67i67e40l60a 93U67r37b14a57n43o56v48á 2754580905786

Chybí mi tu podrobněji vysvětlené jak je vůbec možné, že když policie nezjistila že se tam něco špatného děje, na základě čeho ne jenom že děti nadále zůstaly v pěstounské péči ale navíc soud v podstatě zakázal styk rodičů s dětmi???

Na základě jakých "paragrafů"?

+6/0
4.12.2014 13:01

P10e78t37r 70J64a95n86s58a 8558164974485

No myslím, že se nám tady zamlčuje něco dost podstatného a to zejména ze strany matky. Norové nejsou žádní blbci a určitě by se takhle jen tak nechovali.

A tím účelovým zamlčováním a říkáním polopravdy se tady chce získat veřejnost. Nechápu jak někdo mohl podepsat petici na základě těchto kusých informaci. Trochu mi to připomíná petici proti "Několika větám" za bolševika, které taky nikdo nečetl......

0/−4
4.12.2014 15:19

P82a19v54e23l 17O51d32r36a93z16i95l 6314439647910

Jo a co to je, co se zamlčuje? No povězte nám to, určitě to víte, když děláte takové odsudky. A co bylo za únosem polských dětí a toho Rusa, to taky víte?

+2/0
4.12.2014 15:45

P66e28t98r 88J58a52n15s54a 8698954264625

Nebojte! Dozvíte se to. Je mi líto českého národa jak se sebou nechá ve jménu blaha neznámých dětí s novinářskou dopomocí manipulovat a vůbec nepřemýšlí třeba o tom, že nemá úplné informace. No jo nedostatek matematiky vede ke ztrátě logického a tedy zdravého úsudku....

0/−4
4.12.2014 16:27

J70a80n 80S14o87c69h88o30r 2474886432406

Petře, nesouhlasím s Tvým názorem. Norské straně byl poskytnut prostor pro obhajobu, dokonce k tomu byla opakovaně různými subjekty vyzývána a to včetně naší vlády, nejrůznějších organizací a podobně.

Norové hrají mrtvého brouka, ač byli několikrát vyzváni k podání vysvětlení. Nevyužili, z toho vyplývá jediné a to, že nemají vůbec nic, čím by mohli relevantně podložit obhajobu jejich fašistického bezpráví. To, že nemáme dostatek informací není v žádném případě naše vina ani vina kohokoli z naší české strany.

+4/0
4.12.2014 18:17
Foto

J33a35n 64Č83e93r81m15á37k 4109148295397

nemám iluze, že tyto děti již nemají pochroumaný život a že se ještě věci vrátí k normálu. 

už uběhly 3 roky, což je v životě oněch dětí podstatná část života. Svoje rodiče v podstatě neznají, česky neumí...  ještě pár let a každý soud na světě uzná, že návrat k rodičům není v jejich zájmu... 

tyto děti jsou ztraceny, přiznejme si to. 

přesto práce pana europoslance Zdechovského (který má největší zásluhu na medializaci a snah o řešení)  a dalších lidí, včetně oběti a boje rodičů nebyly marné, pokud se podaří věc dotáhnout alespoň k ostudě norského zlodějského socialismu a jeho zvrácené praxe, neboť se snad takto podaří odvrátit podobné tragedie od dalších rodin... 

A také věřím, že příště si mnozí další lidé rozmyslí stěhovat se do ciziny, neboť ono není zlatem vše, co se třpytí a jiné státy nejsou vždy ta dobrá volba, kam jít tzv. za lepším...!!;-(

+4/0
4.12.2014 11:52

J55a26n 48S95o77c64h83o26r 2904886602556

Souhlasím až na poslední odstavec. Sedět doma jen protože máme slabošský stát, který nechce nebo neumí hájit své občany v zahraničí nepovažuji za věc, se kterou se máme smiřovat. Takový stát je k ničemu a pak odpadá další důvod proč takovému státu platit daně anebo být vůči němu vůbec nějak loajální.

+6/0
4.12.2014 11:59
Foto

J22a11n 18Č61e54r43m53á76k 4849678645327

ale tím, že zdrhneš nic nevyřešíš... Lépe je se zapojit do veřejného života a změnit věci k lepšímu...

Krom toho si nemyslím, že by náš stát byl nějak horší, než státy jiné... V každém případě jsme se narodili v té nejlepší části světa... 

také to mohlo být Mongolsko, Čína, Albánie... O KLDR, Sýrii či Iráku ani nemluvím...

+3/0
4.12.2014 16:04

J87a30n 59S87o89c88h61o66r 2604506582706

Na jedné straně je pravda, že se utíkáním nic nevyřeší, avšak není správné sedět doma proto, aby nám někde nějaká fašistická totalita neukradla naše děti. S Tvým postojem by jsi musel sedět doma a nejít ani na nákupy, proto aby tě snad nepřepadli loupežníci.

Stát se prostě musí umět za své občany postavit. Proti loupežníkům policie, proti fašistovi usilujícímu o naše děti třeba mít bezpečnostní služby schopné zasahovat v zahraničí s krytím zastupitelského úřadu našeho státu.

Jinak ten stát nemá smysl, když se nedokáže zastat lidí, hodí se pouze k vybírání daní, buzeraci občanů a tvorbě koryt pro poslance a všeliké ostatní příživníky

+3/0
4.12.2014 19:02

R30e92n52é 82Z14a26c49h 9437730195717

Já osobně nechápu ty pěstouny. Být pěstounem je samozřejmě zásluha, avšak ne vždycky a ne za jakoukoli cenu, například tím, že si dítě ukradnu.

Copak těm pěstounům nedochází, že drží něco, co jim nepatří a co nikdy nebude jejich? V nenávratnu jsou pryč doby, kdy bylo možno takovou věc utajit alespoň před těmi dětmi a před sousedy a širokou veřejností. Dnes jsou ještě ty děti malé a neřeší to. Dvakrát ročně se setkávají s nějakou ženou pod dozorem pěstounů a sociálky s tím že je to jejich maminka a to je tak asi všechno.

Jenže děti jistě a pomalu nabírají na rozumu. Dříve nebo později přijde chvíle, kdy se děti zeptají: :"Tatínku pěstoune, nebo jak je oslovují, kdo je naše maminka? A jsme vůbec vaši? Jak to, že jsme jiní než vy? Proč vidíme maminku jenom dvakrát do roka?" Další dětské otázky. Lze se vylhat z takových otázek a nepřiznat, milé děti, my jsme vás ukradli, abychom vás ponorštili. Dětem lze lhát, nelze však lhát donekonečna. O to horší situace, když samo dítě objeví lež rodičů.

Časem takové "pěstouny" čeká to, co zasluhují. Děti odejdou a nikdy už nedají o sobě ani vědět, protože jim ani za tu čumkartu nebudou stát.

Já teda být tím pěstounem, tak bych s jejich matkou na tom "únosu" spolupracoval, například tím, že bych zavolal jejich matce ať si pro ně přijede a děti bych odvezl někde blízko státní hranici anebo až kousek za hranici, tam se s dětmi a maminkou rozloučil, s prosbou jestli někdy mohu přjet se podívat na návštěvu.

Co bych z toho měl a co bych tím získal? O ty děti bych nepřišel. Znaly by mne coby férového pěstouna a ne coby zloděje dětí a podrazáka. To bych získal a je to mnoho. Jednou až dorostou by se mohly zpátky ke mně nastěhovat například za účelem studia na některé norské škole, se sohlasem maminky.

Tahle válka o děti nemá šanci na vítěze, a pokud někdo zvítězí, nebudou to ti "pěstouni" ve skutečnosti kumpáni při krádeži dětí státem. Žádné děti nelze v takovém područí držet věčně, jednou totiž přestanou dětmi být a pak budou dospělými.

+4/−1
4.12.2014 11:21

A92n72t53o81n66í60n 51K54o86l60á25ř 7178565147942

To seš tak naivní nebo to je něco jiného?

+2/−1
4.12.2014 11:24

R35e12n37é 93Z93a70c51h 9477400615897

No já nevím. Já jen myslím na pár tahů dopředu. Jak chceš například takhle rozjetou kauzu utajit před těmi dětmi? Jak chceš lhát, že maminka o ně neměla zájem a tak se jich ujali, když stačí si přečíst o svém případu na internetu? To chtějí před těmi dětmi zamykat počítače anebo jim zablokovat internet?  Tohle fakt nemá šanci, alespoň podle mého názoru o kterém jsem přesvědčen. Možná se Ti milý Tondo zdám naivní, avšak já si úplně totéž myslím zase o Tobě.

+1/0
4.12.2014 11:34

J69a72r68d28a 30C58h78o58v66a25n46e16c 6941165193959

Rozdělení sourozenců v tak útlém věku je zločin proti lidskosti.

A zakazovat dětem mluvit jejich mateřským jazykem je zločinem proti mezinárodnímu právu.

Každá z těcho věcí samostatně jsou postačující k těžké diplomatické roztržece - a naše vláda nedělá nic.

+18/0
4.12.2014 10:25

J70a19n14a 84S95n78i19e89g46o16n78o25v10á 9500341239306

Děti si v žádném případě neměly rozdělit!!! A to je tak vždy, že se nevíce ubližuje nevinnému...

+13/0
4.12.2014 10:05

P75e89t78r 85P68á40l66k38a 6973476790882

mně tedy snad nejvíc vyděsil článek norského novináře publikovaný asi před 14 dny v Lidovkách, který měl patrně být psán ve smířlivém tónu "Češi buďte v klidu, máte jen jednostranné informace" (což je mimochodem pravda, protože ta norská sociálka má povinnost mlčenlivosti).

Ve svém smířlivém duchu pan novinář psal, že odebrání dětí je patrně v pohodě i přes soudní výrok o nevinně rodičů, protože narozdíl od soudu norské sociálce stačí k odebrání "důvodné podezření" - patrně to berou v Norsku jako skvělý výdobytek svobodné civilizace, zatímco my, kteří máme zkušenost s dvěma totalitami, bychom to asi spíš nazvali stanným právem.

Druhá naprosto neuvěřitelná informace, kterou roztomile autor argumentoval, se týkala "úspěšnosti" Barnevetru - napsal, buďte v klidu odebráno je jen 20% dětí, které sociálka řeší. Jinými slovy KAŽDÉ PÁTÉ dítě, na které napíše udání nějaký snaživý soused nebo třeba číšník v restauraci, kde si vaše děti hrají, zatímco vy si dáte jedno pivo, úřady rodičům odeberou. Taková statistika mi připadá naprosto neuvěřitelná.

+26/0
4.12.2014 9:50

M95i41c87h83a74l 79Š38e35b75e93s90t62a 6775807240782

20%??? to už je zvrácená společnost...

+2/0
4.12.2014 15:39

J62i57ř25í 89K33o85z29l25í39k 1209126782469

Ted ještě dotaz, zda je to vše pravda tak, jak to sděluje rodina, neznáme vyjádření norské strany a i ministerstvo zahraničí říká, že podrobnosti nemůže sdělovat. Takže se sice všichni bouří, ale neznáme důvody druhé strany. Navíc v Norsku se svého času děly i tanečky kolem Škrlové. Aby nakonec ten postup nebyl opravdu "v zájmu dětí"....

+1/−7
4.12.2014 9:13

R55a96d41o38s11l50a73v 90K40l35a69u95d86a 5534808984252

Pokud otec znásilňoval dítě, pak by skončil v lochu. To se nestalo. Norský soud ho zprostil obžaloby. Norové tvrdí že jejich sociálka je nezávislá, ta se zase k ničemu vyjadřovat nehodlá... Furt jen mele něco o tom že někdo poškozuje její dobré jméno. Podobně dopadli i rodiče z Ruska, Polska, Indie.... Takže to není náhoda.

+13/−1
4.12.2014 9:22

J17a86r25o87m74í50r 31K88r65á19l 4220729544639

Pokud je nezávislý ombudsman, je to v pořádku.  Zrovna tak jako soudy, někde president.  Ale pokud je nezávislý (i na ombudsmanovi) nějaký úředník, to už by mohl jednat bez ohledu na zákon i třeba finančák, nebo zdravotní pojišťovna. :-/

0/0
4.12.2014 11:02

R76a59d88o30s96l59a34v 75K39l49a86u32d31a 5544938464412

Mimochodem ze zahraničních diskusí je patrné, že o té norské sociálce nemají dobré mínění ani samotní Norové..... Čísla hovoří jasně a bylo by hodně divné, kdyby zrovna v Norsku žilo tolik rodičů kterým je nutné odebrat děti, když jinde jsou ta čísla podstatně nižší.

+14/0
4.12.2014 9:27

A47n26t23o12n25í62n 58K79o56l19á49ř 7458415617282

On je to hlavně velice lukrativní kšeft pro tzv. pěstounské rodiny, které se asi velice rádi rozdělí se sociálkou, když jim nějaké to dítě občas přihraje.

+4/0
4.12.2014 10:50

M84i71c91h46a97l 32S83t49e90b40l56o 5759101514287

Na co proboha čeká?!!

Ať si je unese domů do čech!!!!!!

+3/0
4.12.2014 8:47

J75a94r28o76m73í55r 40K60r61á95l 4390499504499

No, pasy má a když se to dobře načasuje...   A od nás už by nebyl důvod je vydat zpět.  O únos by tu nešlo a trestný čin se podle norské policie nestal.

+2/0
4.12.2014 8:53

R83a40d97o86s68l47a59v 61K57l48a18u63d76a 5324718684862

A jak si to představujete v praxi? Únos můžou provádět profesionálové, tak jako to bylo v případě polské holčičky. Těžko tam může přijet máma, kterou v okolí každý zná, děti naložit do auta a odjet... Za pár minut jí zadrží a veškeré naděje jsou v tahu.

+1/0
4.12.2014 9:29

P57e37t37r 42N54e26c63h86a71n54i20c40k49ý 7673826438980

To by mě právně zajímalo jak by se to řešilo. Matka nebyla odsouzena, soud ji shledal nevinnou, tedy děti jsou stále její a ona je neunáší. Co taková policie má právo té matce udělat?

+4/0
4.12.2014 11:15

I16v10a57n87a 40P14í68s24a46ř79í68k20o78v18á 5882928194800

Cesky stat se v tomto pripade musi tvrde postavit za sve obcany. Neustale tlacit na Norsko aby ukoncilo nesmyslnou kauzu a deti vratili ihned zpet jejich matce. Na netu je petice takze kazdy kdo muzete a chcete podepište.

+12/0
4.12.2014 8:36

A21n22t16o39n24í44n 10K96o91l48á30ř 7178795357302

Zeman se s případem seznámil a přehrál to na ministra zahraničí.

Asi jim nedochází, že seznámit se s případem se ten případ nevyřeší. To se musí projevit nějaká aktivita.

Jo v Polsku se s podobným případem vypořádali jinak.

+1/−1
4.12.2014 8:36

P76e25t71r 20N97e27c33h67a28n17i45c94k76ý 7923466318470

Připos*anost se šíří světem. Norsko, Anglie, USA, přibývá Německo, Slovensko, paranoia na druhou. Jestli cílem Al-kajdy bylo roznést v západním světě strach, tak teď se smějí až se za kulomet popadají.

0/0
4.12.2014 8:14

A39n85t70o30n92í75n 84K22o86l43á21ř 7298925387102

Četl jsi ten článek?

0/0
4.12.2014 8:17

P42e88t11r 91N27e81c21h63a87n53i86c32k77ý 7493336138550

Sleduju tu kauzu, Norové ve jménu "ochrany dětí" zabavují děti rodinám jen za křivý pohled. V USA zas ve jménu bezpečnosti dětí zavírají rodiče za každou kravinu, jako že si dítě samo hrálo v parku, v Anglii to je pomalu mix obojího...

+4/0
4.12.2014 8:19

R27a82d77o92s63l98a82v 49K85l96a20u82d21a 5474358774452

A jak to souvisí s Al-kajdou? 8-o

0/0
4.12.2014 8:22

P61e86t90r 54N13e65c28h32a82n75i16c53k17ý 7723636398650

Nábožensky ne, ale chtěli v nést do západního světa strach, chtěli jej rozvrátit a momentálně to vypadá, že se rozvracíme sami :-/

0/0
4.12.2014 8:23

R12a19d60o16s77l88a27v 51K41l83a10u80d76a 5164608534422

Jenže to co tady řešíme je problém, který s tím nemá nic společného. Ta tzv. moderní výchova, kdy je dítě malý velký člověk na který se rodič nesmí křivě podívat, které nesmí pokárat (o plácnutí přes zadek ani nemluvím) přišla dřív než Al-kajda.

0/0
4.12.2014 8:25

P87e46t22r 11N24e27c58h70a80n33i76c94k78ý 7343556528540

V případě BV asi máte pravdu, v případě USA, Anglie a zbytku to přišlo až potom.

0/0
4.12.2014 8:27

L45i25b27o38r 82M96o72u12č71k80a 1288517155692

nejedna se spis, ze strany Norska o lukrativni byznys s detmi? vzdyt nic jineho za tim nemuze byt, kdyz se tak vehementne snazi  krasl cizi statni prislusniky a delat z nich norske...

+10/0
4.12.2014 7:52

A54n10t73o84n27í27n 63K87o91l12á44ř 7958655507562

Je to byznys hlavně pro ty pěstounské rodiny, kterým svěří ukradené děti a nemusí to být ani děti cizinců.

+5/0
4.12.2014 8:19

V62á59c53l37a31v 69M44e35č13í14ř 2483483983514

Je to úplně jednoduchý, degenerovanej pseudoárijskej národ potřebuje rozrazit svý monotónní genetický pole.. No a poněvadž je nikdo nechce, tak to řeší takhle.....

+4/0
4.12.2014 7:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.