Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

GLOSA: Už dost. Věřím, že většina lidí volbu Zemana prezidentem uznává

„Volbu Miloše Zemana prostě neuznala část lidí a od jeho inaugurace proti němu vedou kampaň. Je úplně jedno, co udělá, koho vyznamená nebo co vyjedná v Číně. Všechno, co udělá, tak je pro určitou část médií špatně.“ Tolik výrok Jana Veleby, předsedy Strany práv občanů v rozhovoru v sobotní MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E23d73u98a87r62d 54H72e13j24l23e95k 8576726600366

JAK DLOUHO TO TADY BUDE VYSET-FRAJEŘI Z IDNESRvRvRvRvRvRvRvRv

0/0
12.12.2014 18:06

J78a19n 83P28i71r48k46l 2773198744454

Hovory z Lán byly jen pro rozhlas, nebo se měly vysílat i v televizi? Jestli to mělo být jen rozhlasové vysílání, tak bych  souhlasil s domácím oblečením Zemana. Pak by bylo zajímavé, který přítomný všivák novinář jej natočil a předal televizi. Zeman by měl vážit slova, ale ten kdo to natočil a předal veřejnosti je stejný ne-li větší hulvát.

0/0
26.11.2014 16:14
Foto

S26t59a72n55i19s65l12a42v 64T88e12s67a93ř 9337434552504

Zklidnit by se měl především Zeman. Je to od vás, pane redaktore, stejný fail, jako vyzývat vodní hladinu, aby se nevlnila ani když do vody někdo neustále hází kamení.

Nejsme ovce. A už tuplem ne Ovčáčci. ;-O

+4/−3
24.11.2014 19:09
Foto

J24a60n 37W72i34r36n67i84t55z62e52r 8828754957890

Dobrý den,

přiznám se, že úplně nechápu vymezení se "už tuplem ne Ovčáčci", já nic takového ani nenaznačoval.

Podstatou celé mé glosy je přesvědčení, že a) snaha vyřešit, kdo to vyhrotil víc, k deeskalaci nepovede, b) pokud někdo může přesvědčovat radikály, že tudy ne, tak to jsou umírnění ze stejné strany spektra jako daní radikálové.

Stejně tak, jako si nemyslím, že by prezident měl lhát na veřejnosti, si nemyslím, že by z jednoho z nejikoničtějších míst ČR - tedy Václavského náměstí - měly znít výtky "ať jde do pr...."

+1/0
24.11.2014 23:29

H23a26n37a 22K40r67i14v39a54n40e95k 2461755502883

mam dojem, ze Vase glosa se snazi zabranit obcanske valce, jedna moje kamaradka v Cesku (mineno samozrejme ironicky) pry uz bali kufry. ;-)

0/0
24.11.2014 23:35
Foto

S93t37a92n95i62s57l47a71v 91T33e14s70a62ř 9137594582874

Obávám se, že toto "zklidnění" by se Zemanovi náramně líbilo. Ale k ničemu by to nevedlo, protože Zeman provokuje záměrně, aby mohl své oponenty dál urážet.

+3/−6
24.11.2014 19:03

K91a22m54i76l 95K30r25b82á19l30e81k 6424372885913

ano, byl zvolen legitimně, o tom žádná. Byl ustaven prezidentem legálně, i když dosud není jasné, kdo financoval jeho kampaň a komu je tedy zavázaný. Ale některé jeho činy hraničí s porušováním zákonů této země (například ustavení nelegitimní vlády) nebo s vlastizradou (odklon od Západu a příklon k Rusku). Takže ústavní žaloba o jeho odvolání z funkce je možné.

+4/−11
24.11.2014 18:18

Z65u67z24a89n79a 43K42r75e53j44č88o35v96á 7511369945800

Odklon od Západu je podle Vás vlastizrada? 8-o Takže všichni, kdo se nechtějí jen tupě klanět USA jsou vlastně vlastizrádci? Zvláštní pohled na svět... Divil byste se, kolik lidí sympatizuje více s Putinem než s tím, co předvádí v posledních letech tvrdá imperialistická politika USA...a vůbec to není o nějakých příklonech ke komunismu, bolševismu či čemukoliv podobnému, čím tak rádi všichni osočují ty, jež s americkou politikou, která de facto řídí i všechny ty loutky v EU, nesouhlasí... Už jen když si představím Majdan...bavil jste se někdy s někým, kdo se byl na Majdanu podívat v době těch nejhorších bojů? Pro dost lidí je to neuvěřitelné, když se dozvíte, že tam vlastně stály kulisy a najatí herci čekali, kde se objeví jaký kameraman z médií, aby si mohli před očima celého světa zahrát na pořádnou "válku"...Zatímco my jsme tu četli o krvavých bojích, mohl jste si tou dobou v klídku projít na Majdanu obchody, zajít si do cukrárny a ještě se vlastně i podívat na to samotné divadlo. Ano, taky jsem na to (a především na kamarádčiny fotky z Majdanu) nejdřív čučela jak puk, na druhou stranu, že by mě to nějak šokovalo, že bych to tak nějak nečekala poté, kolik takovýchto "revolucí" už USA za poslední roky na východě vyvolaly, to se říct fakt nedá... A že by nějaký ten puč mistři USáci viděli rádi taky u nás, to se mi taky nezdá úplně přitažené za vlasy, byť u toho samozřejmě nemám faktické informace, které by to potvrzovaly, takže to nemohu s jistotou tvrdit... Což vlastně dle zdejších diskutérů znamená, že jsem paranoidní konspirátorský šílenec, který by měl být přinejmenším zbaven svéprávnosti, protože kdyby na tom snad bylo něco pravdy, tak už by to dávno psali na idnesu a hlásili na Nově ve zprávách ;-D

+10/−2
24.11.2014 19:41

M95a21r97t16i77n 22R53ů36ž64i39č63k43a 9224361958449

bavil jsem se s několika lidmi z UK a nikdo nic takového ani nenaznačil, ale tvrdě odsoudili politiku Ruska a autoritativní režim, který padl

a rychle zmizeli zpět do ČR, aby nemuseli narukovat

takže nevěřím na "potěmkinovu revoluci" ... pokud by se tak dělo, tak je internet a spoustu možností jak to zveřejnit ... to je pěkná konspirativní teorie, ale nějaký podklad a předpokládala by, že všichni novináři jsou tupci a nechtějí solo kapra a nebo agenti CIA ... :)

tanky z Ruska tam také tedy nejsou a nebyly, ani vojáci a poradci, žádné pohyby vojsk a Putin byl klidný a vůbec na tuto notu nekřičel

+2/−1
24.11.2014 20:51

P45e68t18r 58H79o78r33a 2608402884855

Jak pohodlné a alibistické! Když někde selžou místní politikové, obyvatelé jsou na to či ono naštvaní a bouří se, tak najednou ti, kteří nesouhlasí s rozhořčenými, vytahují spiklenecké teorie, že je to naaranžováno a zaplaceno z USA. Když je to z opačného politického názorového proudu, tak potom se tato role přisuzuje třeba Rusku. Je to směšné, ale zabírá to. Je lepší hledat vinu odněkud zvenčí než u sebe, protože to by mohlo bolet.

0/−1
24.11.2014 22:51

A29d44i37n47a 53K69r17e21j66č88í15k20o24v80á 4554220691541

Pan prezident Zeman v Číně a nyní v Kazachstánu má úspěchy co se týká získávání zakázek pro naši republiku. Zatím ještě nikomu se nepodařilo takto úspěšně si vést.v zahraničí.

 [>-] Bravo pane prezident.

+4/−1
25.11.2014 19:41

M91a59r22t98i94n 82R26ů87ž46i74č87k36a 9854421778769

vlastizrada je něco jiného - to je můj názor

a na to si dá sakra pozor - není to amatér

má jiný názor než vláda, která určuje zahraniční politiku - to jo

paktuje se s Putinem a spol, ale zatím se nic neděje co by odpovídalo vlastizradě - kdy se tak stalo, tak je tam dost vlčáků, kteří by po tom skočili

+4/0
24.11.2014 20:45

P43a98u83l 88J51a73r37o56s 2503688730

At je inteligentni nebo ne,jeho chovani a casto projevy ho neomlouvaji. Prezident musi byt i diplomat a nemluvit,jak mu" huba narostla"

+3/−4
24.11.2014 18:09

I18v79a84n75a 25S22t12e37p48a30n48k53o30v65a 4333425332393

Prezidentovi klesaji preference a to i u lidi, kteri ho volili. Prekrocil uz meze, vypada to, ze nehodla prestat a podobne "provokace" ho evidentne bavi. Uz si toho vsimli i ve svete a moc nechapou. Za komunistu vedeli, ze vladci se dosadili sami a nejde s tim moc delat. Ted nestaci zasnout a je hodne tezke snazit se neco vysvetlit. Takhle se proste prezident chovat nesmi. Ani v nasem Kocourkove.

+7/−10
24.11.2014 16:18

J13i72r42k46a 46M55a38t80e12s 1276321653575

Kdybyste uměla číst, tak si přečtete celý záznam např. z Lán a možná by jste žasla jak jste médiím naletěla.

+9/−1
24.11.2014 16:59

A36l19o57i78s 65N88e21r21u72d39a 4494388236601

Když ono je jednodužší si vytáhnout zlomek projevu, kterým jistým osobnostem šlápl na kuří oko a z toho udělat štvavý šlágr internetu.

+7/−1
24.11.2014 18:00

M39a67r85t50i93n 33R20ů64ž11i35č71k43a 9394471438199

HzL 2/11/2014

začátek - rozjezd o spánku (šlofíček po obědě) a vyspalý prezident, pak usměvná historka o podnikali, kterému podal ruku a on investoval. To by mne zajímalo, který když ani nevěděl kde - takže vůbec neví. Podáí ruky se slušným člověkem je jako smlouva - podal si ruku s guvernérem BofCh (dotaz v Číně může být guvernérem někdo mimo stranu?) a tím podepsal smlouvu - hups, tak to jsem zvědav jak se na to bude právo dívat. A budeme mít v Praze pobočku čínské banky - další, která bude moct vyvážet peníze ven? Ekonomická diplomacie: Takže bez něj by se tam naši podnikatelé neuchytili - já myslel, že už tam jsou. Pochybuji, že žádost o odstranění byrokracie něco udělá, když nebude mít Čína něco jako protislužbu. Takže co jim dali jako protislužbu?

"Já léčím všechny své neduhy spánkem a když nejsem vyspalý tak vrávorám" (už ne 'vyróza'?)- to snad věděli když plánovali tu cestu do Číny, že to bude napjaté s časem a návratem na 28.října na vyznamenávání - pokud ne, tak má amatéry kolem sebe. Návštěvu ladí snad obě strany - jak naše tak hostitelská a podřizují se naléhavosti. Nebylo to letadlo dohodnuté už dopředu? To se asi nedovíme. Ale to bych mu nevyčítal. Prezidentův speciál nelétá podle jeho přání? Jak to funguje? Já myslel, že ho tam odveze a zůstane a čeká... a dle naplánované cesty má i naplánovaný odlet... Návštěva cizí země není o tom - jsem tam tak dlouho podle toho jak se bavím, ale podlo toho jak to naplánovali (alespoň podle dokumentů, které běžely např. o Havlovi, který se to také učil za pochodu) /Malá urážka až se pánové Filip a Fiala naučí dělat politiku ... jen arogantní vsuvka./

Běsnící pražská lumpenkavárna by uvítala jeho infarkt ... další výmysl (a to je teprve 12 minut), který staví lid proti sobě na základě "podle sebe...".

Ptal jsem se na politické vězně ... a co se dozvěděl?

Zemanovi vadí, že Putin zavřel jen 1 tuneláře ... co pak naše zem ... tady je tunelářů a nic :(

Ano, některé jeho úvahy v rozhovoru jsou vcelku logické...

+1/0
24.11.2014 21:51

J83i15r81k71a 22M44a72t85e66s 1526211283405

"pokud ne, tak má amatéry kolem sebe". Naprostý souhlas. Děkuji za shrnutí.

0/0
26.11.2014 12:31

M42a91r17t33i94n 97R23ů26ž76i37č42k47a 9704171318179

no ono to není celé (shrnuto je asi jen prvních 30 minut) ... závěry si má udělat každý sám.

Pokud Zeman věděl kam jede a jeho lidé mu připravili plán (nebo představili plán Číny), tak sned i ON věděl, že to nebude stíhat. Ale to už je úděl úřadu.

Navíc proč si vládní speciál neobjednal na správný čas.

To jako vládní letadlo letělo tam s prezidentem (a asi i tím vším okolo) a zpět prázdné? To se vyplatí více než parkovat v Číně? Jak letěli ostatní domů? To jsem nějak nikde ve zprávách nenašel.

0/0
26.11.2014 20:12

M32a59r73t76i62n 55R44ů56ž51i48č93k94a 9984821518219

Hovory z Lán jsou snad audio a nemusí se číst?

tady nejde jen o sprostá slova nebo věci vytržené z kontextu

tady jde o reprentování naší země

0/0
24.11.2014 20:55

Z90u34z67a43n63a 20K44r48e30j92č17o77v49á 7341509375500

Jasně, svět vůbec nechápe ;-D Světem proběhly za x let tak extrémní skandály předních světových politiků,  že sprosté slovo v nějakém projevu jim nesahá ani po nehty na nohou ;-D Ale když na idnesu psali, že je z toho strašlivého sprostého slova celý svět v šoku, tak to je zcela jistě v šoku ;-D Omg lidi probuďte se, já jsem Zemana taky nevolila, ale proto snad nemusím zavírat oči před tím, že se proti němu rozjela už před volbami extrémní štvavá mediální kampaň a místo, aby postupně opadala, neustále se přiostřuje...zjevně nás chce někdo časem prostě donutit k jeho "sesazení", kdo by na tom asi tak mohl mít zájem? Adeptů by se našlo poměrně dost...

+8/−3
24.11.2014 19:47

M78a44r91t46i51n 76R86ů56ž60i81č56k13a 9284261938849

tady nejde o sprostá slova ... to je podružná záležitost

i když si myslím, že prezident by tak prostě mluvit neměl! není to pokrytectví, ale slušnost!

+2/0
26.11.2014 20:14

M30i55r45o48s87l52a22v 25S34o55v68a 6489666

Veleba má pravdu.

+7/−7
24.11.2014 15:46

Š16t26ě96p66á53n 30K48o59n73í49č56e80k 9852122374873

Musím poděkovat autorovi tohoto článku za jeden z mála objektivních názorů, které tu v poslední době čtu.Server IDNES, údajně silně protizemanovský, se posunul o několik kroků dopředu, tím, že utnul někončící vlnu kritiky na našeho prezidenta. Je třeba říci, že například oproti serveru Lidovky.cz je v objektivitě vůči prezidentovi o několik mílových kroků vepředu. Nevím, proč to Lidovky dělají, poslední 2 týdny tam ale nalezente každý den alespoň 3 negativně laděné články vůči Zemanovi, z nichž vždy aspoň 1 rozebírá úplné zbytečnosti. Vrcholem je kampaň Lidových novin "Napiště vzkaz prezidentovi", která je založena na citaci vzkazů internetových přispivatelů na osobu prezidenta (každý zná průměrnou úroveň objektivity internetového přispivatele v ČR). Teď tedy již novináři špinit nemusí, tuto roli přenechají nespokojenému lidu.Posledním mistrovským kouskem Lidovek je již asi týdenní rozebírání otázky, zdali byl nebo nebyl Zeman účastníkem demonstrací na Národní třídě. Opomenu fakt, že pro dnešní dobu nemá toto zjištění žádnou výraznou hodnotu, navíc se na toto téma vydalo již mnoho článků, z nichž 90% byly pouhé spekulace, tedy opravdu články nulové hodnoty.

Můj názor na prezidenta je takový, že je to silně inteligentní člověk, jeden z mála opravdových politiků na dnešní politické scéně v ČR s vlastními (ne PR poradci zkonstruovanými) názory. Na druhou stranu je to ale alkoholem zdeformaovný jedinec, který je zatrpklý vůči určité skupině lidí ze své minulosti a určitým způsobem k nim i pomstychtivý. To, co předvedl s některými soudruhy v ČSSD po volbách v Lánech, byla nehoráznost. Proto chápu, že někteří lidé mají Miloše Zemana již po 25 letech dost a nevadí mi to. Vadí mi ale silně antizemaovský postoj, který v posledních 2 týdnech stupňuje server Lidovky.cz.

+11/−1
24.11.2014 14:11

M12a76r22t91i28n 78R14ů87ž61i36č31k75a 9224951188479

lidovky mají člověka na diskusi svázaného s adresou = není anonymní jako zde. Musíte se zaregistrovat a do poštovní schránky přijde dopis s kódem (nebo už to změnili). Diskuse tam se mi zdála více klidná, ale je fakt, že už jsem tam od registrace dlouho nebyl.

Podle mne lidovky i idnes je spojené (nebo bylo) ...

Nejlepší novinářské články jsou takové, které sesbírají fakta a jen je zveřejní bez závěrů. Sebrat, seřadit a napsat ... další ať si udělá čtenář.

Závěry ať se dělají na blogu nebo pod komentářem či glosou ... pak je jasné, že to je názor autora.

+4/0
24.11.2014 14:27

J89i53r64k58a 45M73a94t55e35s 1556151883675

Zemana jsem volil jen jako menší zlo i tak Vám děkuji za velice rozumný příspěvek. Snad se již situace začne uklidňovat. Jednání toho stáda nás již unavuje a místo sledování zpráv jsme se vrátili ke Canastě.

+6/0
24.11.2014 15:24
Foto

R12o49s83t37i88s53l90a35v 74S87t47r91ž78í91n93e26k 2821611531482

Jednání toho stáda nás již unavuje... ;-O

+1/−1
24.11.2014 16:25
Foto

E30v59a 85N46é48m33e51t26h22o24v65á 1268663663819

Souhlasím s Vámi. Akorát že já si pouštím večer hlavně Mr.Beana a mým nejoblíbenějším spisovatelem se stal po J. Haškovi (Švejk) František Ringo Čech. Ten mě věru nerozpláče, díky. I když je trochu ukecaný, vrší jednou moudro za druhým. A ještě: dřív jsem celý týden četla Reflex (kupuji od jeho vzniku) a nemohla se dočkat čtvrtka, teď ho sice kupuji stále a kupovat budu, ale už tam málo přečtu (rozhovor, pelmel z kultury, cestopis, listy Cyrila Höschla), protože je hodně zpolitizovaný a především jako Lidovky nechutně štvavý proti prezidentu Zemanovi. Já ho volila jako menší ze dvou zel, předtím jsem volila ženu.

0/0
26.11.2014 17:48

V11o38j52t93ě61c50h 34O16k90t20á98b88e25c 8206685170258

Vadí min slovník prezidenta.

ALE respektuji, že názory jakéhokoli prezidenta se budou lišit od mých osobních. Jak Havla, Klause tak Zermana.!

+3/0
24.11.2014 13:53

A24n77d20r74e95j 53O93l36e49k43s36a 3165531177501

Proč ne, ale ať si pan prezident své názory rovněž uchovává, jako osobní. Ve funkci není instalován proto, aby z ní dštil své názory a vydával je tak za státní.

+6/−2
24.11.2014 14:05

M51i89l18a48n 92J59i18r64a 2603283139349

Musím říci,že jsem byl velmi na rozpacích,koho ze 2 kandidátů volitKaždý měl  (a má svá plus i minus).Jak jsem se nakonec rozhodl,je vedlejší.Ale musím velmi protestovat proti žvástům o "pražských kavárnách" atd.,atd.velmi mi připomínají způsoby byvších soudruhů.pro něž každý,kdo nestál v rudém pozoru,byl hned "reak-cionář,zaprodanec imperialismu,div ne fašista,atd.,atd. V pražských (ale třeba i  v brněnských) kavárnách se zrodilo mnoho dobrého,zajímavého a podnětného.Také se tam samozřejmě žvaní -nejen v hospodách IV,cenové skupiny- někdy i sprostě,v duchu p.prezidenta.Ale : nejde jen o pár slov,která se skutečně pro projev hlavy státu nehodí.Jde hlavně o pevnost demokratických názorů i postojů-ostatně p.prezident si snad pamatuje,co sliboval.Ta se projevuje zejména v jednáních se zahraničními politiky i s občany vlastní země.Malicherné osobní averze jsou pro hlavu státu půdou,kam se stydí vstupovat a ony zmíněné demokratické názory se mají projevovat v každodenní praxi a mají být pro hlavu demokratického státu nepopiratelné.

+4/−5
24.11.2014 12:50

A14n80d33r16e85j 77O15l22e59k55s91a 3285941707221

Já tomu nerozumím ;-(

0/0
24.11.2014 13:51

A62n53d62r87e33j 14O55l69e69k26s80a 3805181187481

Ta poslední věta je oznamovací, ale nepravdivá. Nebo je to předpis?

0/0
24.11.2014 13:53

P80a39v13e14l 13C78i69m23b55a14l 4275154358677

Mam dve zpravy, jednu potesujici, druhou nepotesujici.

Potesujici je, ze autor tohoto svazackeho clanku cte vzkazy. Odpovedel mi na me vyhrady k tomuto stylu masazni zurnalistiky. Nepotesujici je, ze si z meho dopisu vzal pouze dotcene fakt, ze jsem si mu dovolil v nadsazce tykat :).

Ale, tudy cesta mozna vede. Pokud vas tyto clanky uz nebavi, vyuzijte zdejsi vymozenosti "vzkaz autorovi".

0/−1
24.11.2014 12:25

V65l79a37d82i34m50í37r 91K87r76i15s50t58e83n 7206862155208

nebudu Vám chtít brát váš názor ale pan Wirnitzer, zde patří k tomu nejlepšímu zde nepočítaje Technet, nemusím s ním souhlasit  a často tomu tak i je, ale jeho články nejsou odbyté a dokonce často reaguje na výtky v diskuzi. To povzdechnutí v článku že dnešní novinařina jde rychlostí zpráv na úkor kvality s tím se dovolím si mluvit za něj ztotožňuje, Oproti Palatům a spol, je on ryzím profesionálem

+4/0
24.11.2014 12:55

P54a68v41e75l 22C19i17m74b81a53l 4615264118977

Predmetem vytky byl nedostatek objektivniho zhodnoceni, nikoliv nestatecne vycerpavajici ci snad neprofesionalni zpracovani tematu. Protoze, to je tak trosku prerekvizita k tomu, aby se to dalo cist. Nedejboze opakovane s kadenci 4 clanky denne...

0/−2
24.11.2014 13:41

M25i17l66a38n 94P89a51v44e73l95k12a 5468880957827

To je jen taková taktika, někdo dělá hodnýho strejdu a někdo zlýho. Je to jedno hnízdo.

0/0
24.11.2014 15:19

M48a34r72t38i53n 58R71ů13ž66i19č91k45a 9674761748579

nálepkovat jako "svazácké" je hloupost a hned to ukazuje i na charkter člověka.

a něco jiného je tykat v anonymní diskusi jinému anonymnímu uživateli a něco jiného je psát autorovi s ověřeným jménem a tykat mu - to je o slušnosti.

A člověk buď je slušný a nebo ne...

+3/0
24.11.2014 14:32
Foto

M42i47c62h14a57l 59Š98v26a58r91c 2375737874602

Musím se smát logice Zemanových přívrženců..Kdokoliv kdo je proti němu je hned zastáncem Knížete Karla :))

+11/−5
24.11.2014 10:58

P14a91v44e87l 34O56d79r61a30z97i24l 6154779247680

No, pokud ten  někdo hystericky ječel před volbou prezidenta, že jedině Kchárl spasí naši zemi, Evropu, planetu a Galaxii, tak na tom nic směšného není.

+15/−7
24.11.2014 11:12

F73r18a66n66t92i17š68e26k 37Z44l75a83t39o64h67l72á83v67e75k 3851684877764

Tyhle hámotiny mohou napadnout opravdu jen Zemanova příznivce, jako jsi ty.

+9/−10
24.11.2014 11:25

M74a49r49t45i62n 84R61ů90ž47i36č25k32a 9644461358509

souhlas, ale nevím jestli je jeho příznivec a nebo jen "bavič"

+2/0
24.11.2014 12:15

F79r65a40n51t26i53š23e83k 50Z20l51a83t96o46h75l72á84v40e90k 3271524717164

Bavič těžko, tohle vypadá na někoho z Vysočiny.

+2/0
24.11.2014 12:51

P40a74v53e37l 57R23o41u12s35e57k 8262946300380

Právě jste dal p. Švarcovi za pravdu.;-D;-D

+4/0
24.11.2014 12:00

P45a60v30e35l 65O94d51r43a76z93i10l 6594529467330

Jistě, proč mi to píšete?

0/0
24.11.2014 13:45

L54a18d96i18s59l98a75v72a 25H65e69r18y17c26h36o79v51á 8555443490785

Tak se smějte dál:-)

0/0
24.11.2014 13:49

Z70u90z86a75n63a 96K97r58e36j96č70o94v77á 7791499295860

Tak jako se musí člověk smát tomu, že každý, kdo kolem voleb nesouhlasil s knížetem Karlem či jej snad dokonce nedejbože byl schopen i kritizovat, byl automaticky označen za komunistu. To není o příznivcích jedné nebo druhé strany, ale o inteligenci konkrétních lidí...omezenci budou vždycky dávat automaticky urážlivé nálepky každému, kdo s nimi nesouhlasí, místo aby vedli konstruktivní diskusi a slušně si vyměnili názory, kterými by se mohli navzájem obohatit. A takových omezenců je strašlivě moc jak na straně knížete, tak na straně Zemana. Ostatně, Vy se zde otevřeně posmíváte každému, kdo se Zemanem v něčem souhlasí, hodil jste všechny automaticky do jednoho pytle, jehož logice se musíte smát a tedy nejevíte žádné známky toho, že byste chtěl vést nějakou rozumnou diskusi, pouze jste se sem přišel někomu vysmívat...

+2/0
24.11.2014 19:57

P87a14v69e95l 85S44i27t50a 8245588143171

Rv

0/0
24.11.2014 20:58

P96e54t83r 27B20r41i95x 5121771232

Prezident se ohání tím, že byl zvolen přímo a nárokuje si proto větší pravomoce. Tak za prvé:

- volba prezidenta byla zmanipulovaná, nelze se smířit s tím, že v celostátním médiu vyšel celostránkový inzerát lživě pomlouvající druhého kandidáta a to den před volbami. To je jen jeden z více případů porušení demokratických voleb.

- přímá volba nedává prezidentovi žádnou větší moc nebo pravomoci. Ty jsou odvozeny z ústavy a ta se nezměnila. Pokud by měl mít větší pravomoci, musí být tyto spojeny také s větší zodpovědností a tím pádem také odvolatelností - a to není.

Prezident se svými výroky evidentně úmyslně distancuje od podstatné části veřejnosti, od oficiální linie naší politiky (za kterou je odpovědná vláda a nikoli on). Je mi jedno jestli tak činí z vlastní hlouposti, pod vlivem alkoholu, pod vlivem Putina, nebo kombinací všech těchto faktorů. Zeman NENÍ mým prezidentem.

+12/−11
24.11.2014 10:57

P88a67v97e22l 38O45d85r60a64z84i16l 6794909657300

- volba prezidenta byla v pořádku viz soudy po volbách

- přímá volba dává prezidentovi větší mandát

- Zeman zcela mimořádně podporuje Izrael, proto byste mu měl líbat nohy.

+7/−8
24.11.2014 11:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.