- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no nic, nákup v Německu to opět jistí; tak si zdražujte, koho to zajímá, že?
Přesně jak jsem čekal. Ceny zůstanou stejné, jen daňový systém se ještě víc třetí sazbou zkomplikoval.
zlatý maloobchodní ceny stejné všude. Když mohou stát všude stejně noviny či cigarety, ať stát zavede u důležitých a strategických výrobků pevné, maximální ceny (PHM, dětské zboží, léky, základní potraviny s určenou recepturou ...)
"..Cena výrobků odráží zvýšení nákladů na finančně náročný výzkum,...."
Tak by mně zajímalo, co na tom stále zkoumají.
kdo čekal něco jiného je hodně naivní, jako socialističtí politici vyškolení socialistickou ekonomií. Všichni ostatní ví, že koncová cena nijak přímo nesouvisí s náklady(včetně DPH)
tak teď vám nerozumím. Vím, že jsem naivní, domníval jsem se ve své hlouposti, že DPH s výrobcem nesouvisí, já blb jsem si myslel, že jde o odvod státu.
Výrobky do DANONE dlouhodobě nekupujeme, nechutnají nám. Nejlepší by bylo, kdyby opustili náš trh a mlékárnu v Benešově prodali.
No a co. Pokud máte doma tyčový mixér a mrazák, tak si dětské výživy uděláte sami ze surovin, které sami vyberete a za zlomek ceny. A výrobci mohou zdražovat do alelůja.
jj, třeba takové mléko po kojence do tří měsíců to si namixuju...Samozřejmě přesnídávka je něco jiného, ale kojenecká mléka pro maminky co nemůžou kojit si nenamixujete. Ale jinak si myslím, že třetí 10% sazba je blbost.
Slovníkem současného prezdenta: "Zneužili situace ku*dy..."
Jak se něčeho chopí levičáci a uvedou v činnost nejaký ten jejich hovězí nápad, tak to ani jinak dopadnout nemůže.
snažím se pane Pecino pochopit vaši logiku a přiznávám, že marně
„To je absolutně nepřijatelné, museli se zbláznit,“
Ne! Zbláznili jste se vy, když jste si mysleli, že zavedete 3. sazbu DPH, všechno zkomplikujete a čekali jste, že něco zlevní. A výrobci to udělali dobře, protože kdyby nezdražil výrobce, udělal by to obchodník. Oni totiž přemýšlí, jak být v zisku v tržním prostředí.