Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vůdce Íránu má plán, jak zničit Izrael. Místo bojů chce referendum

Íránský duchovní vůdce ajatolláh Alí Chameneí sepsal důvody a metody ke zničení Izraele. Cestou k tomu by mělo být referendum, které navrhuje uspořádat mezi občany původní Palestiny, tedy ne přistěhovanými Židy. Obě země se neuznávají a vzájemné výpady jejich představitelů jsou známé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L16u47c66i90e 78B30l77a30n81i39c10k45á 2405173379281

...jó, jó - tady je vidět to 1.5 tisíciletí, o které je islám mladší...pořád hledá kolem sebe nepřátele, namísto aby se Arabové, rep. Peršané s Židy domluvili ..Rv

+1/0
11.11.2014 10:41

O58n13d88ř65e56j 21M44a78l77ý 3864743283933

Jinak, kdybychom se řídili jeho příkladem, tak uspořádáme v Evropě referendum, kde nebudou moci hlasovat přistěhovalci, o tom, zda chceme nebo nechceme muslimy. Schválně jestli by nedržkoval. ;-D

+4/0
11.11.2014 9:50

L42e32o94š 39S64m90u41t49n69ý 2787659515622

to ale neni vubec špatný nápadR^

+2/0
11.11.2014 15:16

O79n20d93ř42e48j 47M97a73l13ý 3934113673613

Je skvělé, jak se islámský autokrat ohání demokracií. ;-D

+2/0
11.11.2014 9:46

R70a67d88e14k 14Š12t83e86n58c43l 2692800499756

Heil Chemeneí.

0/0
11.11.2014 9:07

J87i58ř79í 46Č46e13r76m10á49k 5460385498767

No skvělé! To bychom také mohli podobně hlasovat na Ukrajině. Ovšem jen původní obyvatelstvo bez imigrantů, tedy s vynecháním Rusáků, které tam Stalin a jeho následovníci nasáčkovali od doby, co tam "uvolnili prostor" řízeným hladomorem.

To by se ovšem taťkovi Putlerovi, jinak velkému kámošovi Chameneího, asi moc nelíbilo.

+1/0
11.11.2014 9:04

K54a89r48e30l 36N76e93d32o51p45i64l 7768816639134

Muslimska svoloc si neuvedomuje, ze pouze idealy humanismu brani zapadnimu svetu rozstrilet je na atomy.

+2/0
11.11.2014 7:59

A45l49e23x92a71n59d48r 92K66o56s97t90k61a 8302308596634

Zaútočit, když dá nepřítel najevo slabost. Neradil to náhodou Sun Tzu, poněkud dříve než vznikl nějaký Islám?

0/0
11.11.2014 8:09

P37a56v92e48l 38W17e91r85n26e33r 5512926128642

A když ani toto nevyjde, pořád ještě můžeme poslat pár rachejtlí na nějakou izraelskou vesnici a pak ronit krokodýlí slzy nad odvetnou palbou, nebo aspoň podřezat nějakou tu ženskou či batole na zastávce a tím bude vítězství Alláha milosrdného a slitovného dovršeno.

+3/0
11.11.2014 7:38

A82l98e41x59a36n53d66r 89K37o60s33t90k31a 8452258726114

Rozstřílení svatební hostiny z dronů je Americká specialitka. Ale to jste trochu jinde.

+1/−4
11.11.2014 7:40

P91a80v37e29l 87W25e74r37n57e37r 5752486178552

A barelová bomba z vrtulníku do fronty na chleba zase syrsko-asadovsko-pokroková, stejně jako BUK do civilní linky novorusko-pravoslavně-nárovoská. Rv

0/0
11.11.2014 8:16

R90a11d73e98k 59Š11t93e76n92c73l 2982940699566

Vy jste jinde. Stavte se na naši planetu a zkuste si to omrknout osobně, ať tady zbytečně nevymýšlíte hovadiny.

+1/0
11.11.2014 10:52

P16e71t75r 22B24r41e70j64c82h76a 6662349130

Jestli je tohle "duchovní vůdce Íránu" ..., jakou úroveň mají ti co jsou pod ním ?

+4/0
11.11.2014 3:55

J12a98n 76K27v82a81p69i32l 7271321843

Jakou maji uroven lidi v EU???!!

0/−3
11.11.2014 5:31

O24t78o 34J97u16r37n33e28č67k67a 2653800241603

Tak je to plán na zničení státu Izrael, nebo plán na zničení Sionistického režimu? Tak nějak jsem předpokládal, že vystudovaný žurnalista by mohl mít o rozdílu alespoň tušení... A nebo ho možná má, ale bulvární titulek, je halt bulvární titulek..

0/0
10.11.2014 22:00

K17a45t89r17i34n 16Š73a55b97a94c98h74o89v27á 7355476383833

No je to "jen" takove prerozdeleni...;)

0/0
10.11.2014 23:56
Foto

K85a61r43e89l 42S63e37i58d58l 8979665460318

Pro Írán je to totéž.

0/0
11.11.2014 1:41

L84a25d20i47s90l61a97v 20H58a39š26k83a 4343336261190

toto vidím jako strašnou nespravedlnost...lidi, co by nikdy nic nedokázali a vrcholem techniky by byla past na myši (mmch okoukaná z cest po Evropě) mají ropu a celej svět jim leze do ánusů a nechá je v klidu kvákat o tom, jak by nejradši vyhladili IzraelRv

+10/0
10.11.2014 20:51
Foto

J97o80s39e82f 79J28o79ž70k73a 80S61ý58k74o17r16a 3193768200830

A ta paní co by létala, kdyby hloupost nadnášela a shodou nešťastných náhod je ministryní zahraniční EU, mele něco o uznání státu Palestina.

Díky Chameneímu, že nám opět připomněl, co jsou muslimové zač.

+10/0
10.11.2014 19:00

P64e52t36e72r 49S28m35r56e45k 3582640190472

Nebude to dlho trvať a tú pakáž začnú Iránci vešať na kandelábre v Teheráne.

+2/0
10.11.2014 18:13
Foto

K27a59r77e68l 82S66e12i14d54l 8459655380138

Nejsem takový optimista... :-/

Před pár lety se zkoušeli nadechnout a dopadlo to dost blbě.

+1/0
10.11.2014 18:33

A32l12e51x29a49n73d50r 68K72o82s35t41k20a 8572338826304

Myslíte, že budou mít odvahu? Po tom, jaký bordel se děje při "demokratických" pokusech v zemích okolo?

0/0
10.11.2014 19:06

P15a64v42e43l 98M96o48r32a51v73e15c 1384285864967

Tak Peršané jsou jiní než Arabové, jak etnicky (například jsou považováni za Árijce) tak i povahově. Takže tam nějaká naděje je. Snad.

+4/0
10.11.2014 20:43

M69i26l25a82n 36R95a84d24e49k 3747446331461

co takhle si udelat v Evrope referendum, "muslimy tu nechceme, at tahnou". Aby to bylo podle jejich predstav

+11/0
10.11.2014 18:07
Foto

J57o35s43e28f 82J48o79ž32k93a 13S34ý63k28o77r74a 3673218490850

No, pokud by však mohli hlasovat jen původní obyvatelé Evropy, pak by to mohl být problém.

0/0
10.11.2014 19:01

M84a65r24e94k 73K95r86o45l90l 5241672980740

V Izraeli by nemohli hlasovat jen přistěhovalci. Tak jaký problém? Jste snad přistěhovalec?

0/0
11.11.2014 6:15

I60v89a96n 18D54ř32í89m47a63l 9127656912617

„Podvodný sionistický režim se po 66 let své existence pokouší svých cílů dosáhnout vražděním, zabíjením, násilím a železnou pěstí, přičemž se tím nestydatě chvástá.“

Tak tady jsou zřejmé pouze dvě možnosti. Buď je ten "vousatej" tlučhuba bez špetky soudnosti, nebo za méněcenné považuje naopak nás. Nějak jsem nepochopil, jak můžou být Izraelci "podvodníci", když pouze hájí své právo na vlast. Stejně jako Palestinci bojují zase za své právo na sebeurčení. Ale rozdíl tady je! Od Izraelců jsem ještě nikdy neslyšel označení Palestinců za "podvodníky". A ortodoxní jsou na obou stranách větší debilové, než ti mírnější. Nestraním žádné straně, ale pokud tento konflikt sleduji, tak v drtivé většině Izraelci pouze provádí odplatu za útok na své civilní obyvatelstvo. Nebo znáte případy, kdy Izrael někoho napadl sám a bez příčiny? Vousatej, já to poradím. Vynechte na obou stranách civilní obyvatele, postavte na Golany na jednu stranu Izraelskou armádu, na druhou si postaví armádu Palestinci a na povel začnou bojovat "do posledního muže". Kdo vyhraje získává celé území a právo na vlastní stát. Není vám jasné, kdo by vyhrál? Pokud nejde zabíjet zákeřně civilisty, Palestinci by to určitě nebyli. Ti ještě tak sebe odpálit u vojenského stanoviště. Ale na férovku?

+12/0
10.11.2014 17:50

M64a58r30t27i12n 10B88i59t67t31n62e60r 4462406466575

Myslíte na férovku na pěsti? Nebo jak by ta férovka konkrétně vypadala? ;-)

0/0
10.11.2014 23:07
Foto

J64o64s94e38f 72J72o31ž68k29a 44S31ý11k31o81r98a 3313438190470

Férovka? Neschovávám se za ženy a děti jako udatní Palestinci...

+3/0
10.11.2014 23:10

J66a28n 87Z24b78o48ř16i38l 3369457719

Vždyť jde o území které nikdo nechtěl. Pásmo Gaza bylo nabízeno všem okolním zemím a nikdo ho nechtěl. Bylo přiděleno Izraeli hlasováním nějaké organizace a až to tam Izrael dal trošku dohromady tak najednou začala Palestina útoči. Vznikla 30 letá válka a o uzemí které nikdo nechtě a do dneška všechny okolní země do toho cpu rypák ... proč to nechtěli před tím ? Prostě arabské národy jsou pro všechny druhy konfliktu jak dělané. Navrhnu asi referendum o tom že v EU nechceme araby, ale samotní přistěhovalci nesmí hlasovat.

+6/0
10.11.2014 17:47
Foto

K24a84r41e82l 98S17e36i28d87l 8439885100818

Proti svým souvěrcům z Afghánistánu, Palestiny a Nigérie se ještě tváří docela mírumilovně (jen za dnešek - Nigérie, přes 40 zabitých studentů; Afg. - asi 10 policistů; Izrael - mrtvá 14tiletá holka a pár těžce zraněných... stručný průlet zprávami).

+6/0
10.11.2014 17:08

R80o97m66a76n 68M10i29r51o97s73l28a69v 4507843557326

+ Gaza - 500 mrtvých dětí, roztřílené školy, nemocnice ...To je také nepopiratelný  fakt, stejně jako že zeď je z 80procent celá na palestinských územích atd. atd., hlavně pak, že Izrael stále hovoří o míru, ale přitom staví nové a nové osady na okupovaných územích, za což ho zde jistě zaslouženě pochválíme - pašáci ti jestřábi.

+3/−10
10.11.2014 17:43
Foto

K43a45r84e96l 15S59e88i28d31l 8749715120558

1) Promiňte, ale mám problém vašim číslům věřit. Jestliže Arabové uvádějí jako "děti" bojující teenagery (nepočítají to náhodou jako v USA do 21 let?;-)) a jestliže ze 2 zasažených ozbrojenců na ulici poblíž školy dokážou "vyrobit" bombardovanou školu a 10 civilních obětí, patrně jim nebudu věřit dokonce ani kdyby někdy mluvili pravdu. :-)

2) Kdyby Arabové neměli takovou touhu zabíjet Židy, žádná zeď by nemusela být.

3) Izrael se k palestinským Arabům chová daleko tolerantněji, než Československo k sudetským (ale třeba i brněnským) Němcům. Mimochodem, vadí vám poválečná výstavba v Sudetech?

+9/0
10.11.2014 18:19
Foto

M74a57r65t46i16n 25P21e71š47e38k 7171928724495

Ve chvíli, kdy jsou tam umístěny zbraně je to regulérní vojenský cíl.

+3/0
10.11.2014 19:37

P66e71t42r 23N60o14v83á51k 8575919940

od něj (ajatolláh Alí Chameneí ) to zní jako vtip ale když vidím podporu Islámských Teroristů od nás (EU) tak mi je ;-O;-€Rv

btw:

nemají ten aparát moc velký: 170tisícový úřednický aparát ... 

http://zpravy.idnes.cz/evropsky-ucetni-dvur-chce-omezit-pomoc-palestincum-fhh-/zahranicni.aspx?c=A131211_152339_zahranicni_jw

+3/0
10.11.2014 17:03

P32e90t79r 45N11o95v96á72k 8755499180

zřejmě Palestínský  Útočník na Západním břehu ubodal ženu, v Tel Avivu napadl vojáka ...

 http://zpravy.idnes.cz/utocnik-na-zapadnim-brehu-ubodal-divku-v-tel-avivu-zranil-vojaka-p8r-/zahranicni.aspx?c=A141110_165311_zahranicni_im#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

0/0
10.11.2014 17:15

M81a62r34e73k 83H83r15a38d90i33l 3642917272852

Je to léčka. V Koránu nic o referendu není, tak bacha na to!

+4/0
10.11.2014 16:47
Foto

J17o24s67e27f 14J27o65ž69k24a 24S45ý75k69o51r40a 3433268320410

To není překážka. Katolíci po celém světě by Vám to vysvětlili ;-D;-D;-D;-D;-D

0/−6
10.11.2014 19:10
Foto

J84o18s17e49f 75J29o78ž22k65a 67S39ý39k73o92r37a 3863378780680

Tak teď nechápu ty minusy. Podle katolíků není často důležité to, co je napsáno v Bibli, ale to co si někdo vymyslel.

Proč by to nešlo i u toho Koránu?

0/−4
10.11.2014 21:49
Foto

J58a83n 47Č66e48r87m97á23k 4429738935747

nechápete? 

nejspíš proto, že nepřemýšlíte...  

pro katolíky, stejně jako pro kterékoliv jiné křesťany je Bible základ jejich víry...!!!!!!

+1/0
10.11.2014 23:39
Foto

J11o33s17e19f 77J67o47ž47k48a 90S60ý96k39o84r50a 3513478810230

Jendo, na FB si tykáme, o to tu nejde.

Marek psal, že v Koránu referendum není.

Já reagoval příkladem katolíků, že to není podstatné, protože si to lidé nějak okecají. A katolíci si okecávají i věci, které nejen, že v Bibli nejsou, ale je v ní uvedeno něco jiného. Tak proto si muslimové třeba nějak okecají i to referendum.

Proto nechápu ty minusy. Je to reakce na vokecávání Koránu, nebo Bible, nebo nesouhlas s tím, že mám ohledně katolíků pravdu?

0/0
10.11.2014 23:55
Foto

J61a74n 66Č47e92r27m69á29k 4509618855147

víš, lidé si okecají ledasco... A nejvíc sami před sebou...  Ovšem Bible je posvátný text, který je či měl by být neokecatelný  a také takový je... To, že si lidé svůj hřích (neboť přestoupení božího slova, které je zachyceno v Bibli jím je, je druhá věc...

tedy Bible je zákon, jeho přestoupení je hřích. A že si ho sám před sebou ospravedlníš je další hřích... 

Nicméně se tak děje u všech lidí... 

problém je, že v okamžiku, kdy začneš brát zákon své víry vážně poznáš, co je zač... 

pokud křesťan začne brát svůj zákon vážně, přiblíží se Kristu a začne jej následovat a jemu se podobat.

začne-li svůj zákon brát vážně Budhista, začne se podobat Budhovi a chápat jeho pokyny a dodržovat je..

přiblíží-li se kořenům Muslim, začne plně respektovat a dbát příkazů Mohameda... A to bohužel znamená, že začne být netolerantní, oblékne si zbroj, tasí meč a začne řezat hlavy... A brát si za ženy a otrokyně  ještě nedorostlá děvčata...;-(;-€

jinak máš pravdu. V Bibli referendum není, neboť hřích nepřehlasuješ a Boha také ne...

ze stejného důvodu není referendum v Koránu, SZ, či kterékoliv jiné náboženské knize...

0/0
11.11.2014 2:30
Foto

J28o90s66e16f 31J63o25ž68k49a 89S39ý77k97o86r17a 3813968450590

Děkuji, napsal si toho opravdu hodně a mě se Tvé příspěvky většinou líbí. Ovšem na mou otázku si neodpověděl.

Chtěl bych se však Tobě i všem katolíkům a katoličkám omluvit, že jsem si z nich utáhnul. Sice to bylo vtipně pravdivě přesné, ale v tomto případě nevhodné.

0/0
11.11.2014 5:34
Foto

J41a29n 22Č29e17r62m39á89k 4499588275847

Josefe, pak jsem Tvou otázku nějak nepochopil... 

jde-li o to referendum, tak jsem k tomu svůj názor napsal a pokud o katolické vnímání Bible, tak snad také... 

Jinak děkuji za omluvu i Tvé příspěvky i když mi Tvá invektiva zase až tak nevadila... Mluví se tu o náboženství a tím je křesťanství bezesporu také... Dokonce i vzniklo ve stejné oblasti a je rovněž monoteistické i když tím ty podobnosti asi končí... 

Proto jsem se vůči ní ohradil...

0/0
11.11.2014 6:00

T60o43m71á68š 39P33e62t86r36o78v42i33č 7313950689609

IRÁNSKY VELITEĽ: ŽIADNA ČASŤ IZRAELA UŽ NIE JE MIMO DOSAHU HIZBALLÁHU

http://www.presstv.ir/detail/2014/01/11/345029/no-part-of-israel-out-of-hezbollah-reach/

11.1.2014 - Iránsky vojenský veliteľ hovorí, že libanonské hnutie odporu, Hizballáh je schopné zasiahnuť všetky ciele v Izraeli S DOKONALOU PRESNOSŤOU.

Brigádny generál Amir-Ali Hajizadeh, veliteľ leteckého oddelenia islamských revolučných gárd (IRGC), povedal v sobotu, že schopnosti rakiet Hizballáhu sa výrazne zlepšili v posledných niekoľkých rokoch.

"Podľa našich informácií, schopnosť Hizballáhu sa zvýšila natoľko v posledných niekoľkých rokoch, že môžu zasiahnuť všetky ciele v akejkoľvek časti okupovaných území s minimálnou odchýlkou a podľa určeného zamerania," povedal.

Veliteľ povedal, že Tel Aviv by došiel k neočakávanej situácii v prípade ďalšej vojny proti Libanonu.

0/−3
10.11.2014 16:33
Foto

K85a44r71e82l 90S30e66i91d98l 8839145760418

A už se chystají přejmenovat Libanon na Hizbalistán?

+3/0
10.11.2014 17:09

T24o65m51á63š 38P95e16t39r57o83v29i20č 7193800979959

Hizballáh je v Libanone legitímne hnutie. Okrem toho, Hizballáh spolupracuje aj z libanonskými kresťanmi - z ich protiizraelskou časťou.

+1/−5
10.11.2014 17:12
Foto

K89a32r47e12l 53S55e76i75d36l 8639935510718

To nepopírám. Stejně jako fakt, že té své "legitimity" dosáhl rozpoutáním občanské války (tehdy ještě pod hlavičkou OOP) v převážně křesťanském, demokratickém a prosperujícím Libanonu a následnou mnohaletou syrskou okupací. Křesťanům na jihu Libanonu nezbývá, než s hizballáhem spolupracovat nebo odejít, zvlášť, když je Izraelci nechali ve štychu, vyhověli mezinárodnímu nátlaku a opustili nárazníkové pásmo, které spolu s Jiholibanonskou armádou chránili před hizbaly. 

Také je fakt, že spousta arabských křesťanů má k Izraeli arabský postoj.

0/0
10.11.2014 18:29
Foto

M83i35l55a31n 71K69o36m78e93r35s 3887381139110

Tento šílený plán ke svému uskutečnění potřebuje tři partnery. Íránského protektora, Palestince( Hamás? Al-Fatáh?) a Izrael. O kom si myslíte, že se nezůčastní?X

+2/0
10.11.2014 16:31
Foto

J24i61ř73í 19K32r70á12k75o45r11a 9339843

Vzhledem k tomu, že žádný stát Palestina nikdy neexistoval, tím méně před vznikem Izraele, neexistují tedy ani původní obyvatelé Palestiny, tudíž není nikdo, kdo by se mohl takového referenda zúčastnit. Problem solved.

+16/0
10.11.2014 16:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.