- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Joo.. a jeste jedna vec, slysel jsem, ze zeny maji zase prosinec, mesic Decembeaver. Je vlastne jedno na podporu ceho to je, ale je to stejne nesmyslne, jako Movember
Pro nechapajici doporucuji vyhledat si ve slovniku slovo Beaver
Muze mi nekdo vysvetlit, cim knirek pord nosem pomuze vyzkumu rakoviny prostaty nebo varlat?
Nějak to nechápu. Nechám si narůst knírek. No a co. Nerad se holím takže dnes mám asi týdenní strniště. Taky nechápu jak se změní to, že pytláci střílí horské gorily jen tím, že půjdu po Praze a budu křičet "nezabíjejte gorily". Tak mi hlava neber co se stane když si nechám na hlavu vylít kýbl vody. Jo třeba asfalt, savo, ředidlo, to by asi něco změnilo. Pro mě. Ale voda ? Říkal jsem nahlas, že ať mi ten nahoře a nebo ten dole dají možnost vyhrát jackpot sportky, že pak dám desítky milionů na výzkum čehokoliv, na děti, na ....prostě na cokoliv. Nevyhrál jsem. takže ani ten nahoře nebo ten dole nechce abychom vyzkoumali nějakou nemoc.
Napsala Veronika Volhejnova:"....a tady zas tvrdíte, že ten marketing vlastně celkem není potřeba, protože každý inteligent se přece při pohledu na knír hned začne shánět po informacích, aby náhodou nebyl za vola nebo lemru. Jenže marketing, vážený pane, je právě o tom, že nějaké informace dostanete i k lidem, kterým by ta příslušná věc byla normálně úplně ukradená. Tak si to trochu srovnejte v té své Českem neotupené hlavince, ano?"
Mila Veroniko, ty vubec nerozumis z ceho se marketing sklada, jeho metody a co vlastne vsechno pod nej spada. Mas z toho galimatyas a co se tyce otupene hlavinky, ta moje to neni.
Nikde jsem nevnerekl "marketing vlastně celkem není potřeba" a pokud sis to tak prebrala, pak ani nerozumis textu.
Cela akce kolem Movemberu je dobre promysleny marketing slozeny ze 3 stupnu.
A) obrazky kniru. Ty jak vidno vubec nechapes, ale jejich ucelem je upoutani pozornosti, aby lide zacali o nich mluvit. I lidove reakce typu "co to s tema knirama blbnou, co to ma znamenat?" nebo "co ma co nejakej Movember spolecnyho s knirem?" jsou znamkou uspesneho marketingu - lide tomu zacali venovat pozornost.
B) Druhy stupen je vseobecna, ne detailni informace - jakou je clanek na idnesu. Ten vysvetli ze knir a projekt Movember maji spojitost s bojem proti rakovine prostaty, coz samozrejme vyvola dalsi diskuzi pro a proti. Clanek umyslne nejde do detailu, aby prilis nezahltil ctenare mnoha detaily. K nim da pouze odkaz - link.
Vedouci projektu vi, ze "nakousnout" informace povzbudi lidskou zvedavost. Mnoha ctenarum to neda nekliknout na link a konecne se docist detaily. Lemry line se zacnou hlasite domahat aby to dostali po lopate, protoze jsou prilis line se s tim hledat. I jejich rekace = uspech marketingu - pozaduji informaci. Tady se uz chytrou manipulaci informace dostava k tem lidem, kteri by o to normalne ani nezakopli. Uz zacinas chapat?
samozrejme, ze lemry line ...dostalY.
Clanek sam dal mnohem vic podnetu o cem mluvit - uz je jasne ze knir ma nejakou spojitost s bojem proti rakovine. Tim se take zacne o ni mluvit. Lide zacnou debatovat jak vlastne rakovina vznika, jak je diagnozovana, zacnou uvazovat jestli se to tyka jich?...co s tim udelat?...mozna preci jen radsi skousnout neprijemnou prohlidku a zajit k lekari na kontrolu?.... - jednoho z ucelu Movembru bylo dosazeno.
Kazdy kdo kliknul na clanek tim potvrdil uspech marketingove strategie, stejne jako kazdy kdo si precetl diskuzi, kazdy kdo kliknul + / - a rozhodne kazdy kdo napsal svou reakci bez ohledu zda souhlasi nebo to cele povazuje za prkotinu. I ti, kdo napsali, ze se jim to cele nezda, prispeli k uspechu.
Natoz tedy diskuter, ktera vybouchl s vyroky o "výplodu infantility.... se silně americkým zabarvením" (mylne se domnivajic, ze s tim prisli Americane)... a pak se zacal rozcilovat, ze pan redaktor dal v clanku na detaily jenom odkaz a on ze se s tim "musi hledat"
Asi si neuvedomujes, ze i tva reakce prispiva k uspechu cele veci, protoze i kazda negativni reakce prodluzuje diskuzi. Cim vic se o tom mluvi, tim vic lidi se s tim seznami. Stejne jako reklama - dokud lidi o tom mluvi, zustava to predmetem zajmu a zajem se zvysuje.
C) je posledni stupen strategie a druhy ucel Movemberu - rekrutovani zajemcu ochotnych se zucastnit Movemberu a ziskani jejich platicich "fanousku" za ucelem sbirky na charitativni projekt.
Takze ti gratuluji k zapojeni se pro podporu dobre veci i kdyz ti moc vadi, ze sem pisi ze zeme, kde tahle akce vznikla.
Místo knírku si vezmu v létě něco jiného než kalhoty, nápověda nejsou to ani kraťasy.
Nosit knír ve kterém vypadáte jako cimbál a nikdo nikdy přesně neví kvůli čemu tak činíte dokud to na rovinu neřeknete, to je brilantní akce.
Pořád nechápu, jak může pomoci knír v boji proti rakovině. Místo nějakejch hurá akcí, radši pošlu prachy a je to ne? :-)
Mluví se o tom. Někteří muži se třeba jít k lékaři stydí, takto se k nim dostane informace, půjdou na kontrolu a kdo ví, třeba to někomu zachrání život ;-)
ze všech stran se na nás valí jen samé složenky, zdražování, krize a poplatky...
I kdyby to k ničemu nevedlo, je to alespoň malé spestření života. Já si nechám narůst knír i když mi moc neroste.
Cestina ma krasne prislovi - chytremu napovez, hloupeho trkni. A jak vidno, funguje. Muzete s akci Movember (ne)souhlasit, muzete ji urazet, muzete na tuhle "americkou" blbost nadavat (ty uvozovky sou tam pro ty kdoz neumi cist - akce pochazi z Australie). Ale to je dobre! Protoze Movember tim padem splnil to, oc v nem jde! Mluvi se o rakovine, ktera u nas zabiji nejvic muzu z tech, kteri by pri vcasne peci zemrit nemuseli. No a poslete-li i nejakej kacak, bude to uplne super. Takze jak pisi - jde o to o tom mluvit. A to se splnilo!
Čeština má kromě přísloví i háčky a čárky...