Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V USA zveřejnili video, na kterém policisté rozstříleli bezdomovce

Byl černoch, bezdomovec a trpěl psychickou poruchou. Život Miltona Halla vyhasl před dvěma lety na parkovišti ve státě Michigan, kde ho zastřelila šestice policistů. Jeho rodina nyní zveřejnila záznam incidentu a dovolává se spravedlnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61a24r89o40s85l62a81v 85S22i24r62o82k10y 1714537367752

jasna vrazda Rv USA jsou soucasnou risi zla !!

0/−1
10.11.2014 21:35
Foto

L89u94d82ě37k 43F70u51x41a 9606750494277

Otázla je, jestli neexistují i další říše zla. taková, že se o podobných vraždách prostě nedozvíte.....

0/0
9.12.2014 1:50

T63a66d27e58á32š 79V90y44s98k69o20č34i56l 4817737818651

46x vystřelili a 14x zasáhli jo? asi by měli odevzdat odznak všichni ti ostrostřelci 8-o

+3/0
5.11.2014 19:04
Foto

L95u19d26ě64k 90F74u92x90a 9296270524477

Jakože odznak by měli odevzdat všichni kromě těch, co jej úmyslně zasáhli a usmrtili?8-o

0/0
9.12.2014 1:45

M98a34r85t42i67n 57H57r44o34u76d91n62ý 6908767292836

Zásah je sice nepřiměřený, ale pochybuji, že někoho odsoudí, zvláště při existenci amerického soudního systému založeného na porotách. Každý si řekne - no boóže, o jednoho smrdalavýho bězďu míň, nenechám kvŮli němu přece zavřít x policajtů s x krát y děckama.

To, že stříleli "hromadně", je zbabělá právní obrana těch policajtů - kalkulují zkrátka s tím, že se nepodaří určit "smrtící" výstřel, a že jich tolik zaráz neodsoudí...

0/0
5.11.2014 17:15

F57r80a61n96t68i75š64e65k 32K62u72b90á34s66e13k 7629488952109

+Policie má v USA právo zasáhnout střelnou zbraní proti jakkoliv ozbrojenému recidivistovi.

+Policie opakovaně upozorňovala dotyčného, že použije zbraň, pokud neuposlechne

-Nebylo nutné vypálit X střel

-+Pachatel zemřít nemusel, ale protože neuposlechl příkazy policie, bylo to jeho riziko.

A celkové mínus pro iDnes. Je NEPODSTATNÉ, že mrtvý je černý. Vaše rasistické narážky už přesahují veškeré meze!

+8/−4
3.11.2014 18:29
Foto

L45u33d91ě87k 33F25u47x40a 9286270634737

1. Slovo "recividista" není na místě, jak by to mohli vědět?

2. Tu informaci o tom, že byl černej asi Idnes uvedla proto, že to malinko může souviset s tím napětím, které tam teď panuje. Jak je v článku naznačeno.

Upřímě, většinou je zde v diskuzích vyčítáno novinářům v ČR, že jsou naopak předpojatí vůči barevnejm a rasu nezmiňují:-/

0/0
9.12.2014 2:00

P23e54t18r 43Š47u65m54b78e32r69a 7302195147847

To ho jako nemohli spacifikovat taserem, nebo slzákem ?

+2/0
3.11.2014 8:39

P65a19v67e73l 39K23r93e76j83č59í65ř 2912371813316

Není pravda, že policie zastřelila neozbrojeného mladíka. Byl přece ozbrojený hamburgrem :-)

+2/−1
1.11.2014 15:55

T44o45m48á68š 88K58u46č25e33r65a 6969927274768

Myslím, že policie postupovala správně až na jednu věc: Neměli ho rozstřílet jak cedník. Stačili by dvě kulky. Prostě bezďák přepadl obchod, pak se nechtěl vzdát a držel nůž, policie ho dost dlouho upozorňovala jeho chyba. Taková to lůza je často zdrogovaná či pod vlivem a policie nemá čas vyšetřovat jestli je nemocný nebo ne. U nás pak klidně fetka přejede policii protože nemůže nic dělat. Tady to mohlo dopadnou dobře, ale taky nemuselo. Btw. kde byla ta rodina když ji potřeboval? Teď chcou jenom prachy vysoudit Rv

+4/−5
1.11.2014 11:05

A75l13e82x83a47n58d37r 71K54o87s49t78k46a 8702588776544

Ne, dvě kulky by bohužel nestačily. Je smutné, že šlo o psychicky nemocného, ale vypadal a choval se (dle videa dost jednoznačně) jako fetka sjetá pikem nebo heroinem. Pokud do jedince na heroinu/piku/něčem dalším střelíte jen vě kulky, tak si ani nevšimne, že je zraněný. Než se složí, tak vám minimálně pobodá psa, v horším případě kolegu. (v nejhorším zabije psa, kolegu i vás)  USA mají mnoho chyb, ale zrovna střelba do násilných zločinců je zcela v pořádku. (Pokud jste to neudělal, mrkněte na video. Opradvu to před střelbou vypadá, jako by se rozhodl zaútočit. Rozbíhá se s napřženým nožm)

+5/−3
1.11.2014 12:51

T37o72m57á87š 34K80u49č25e36r29a 6939447174428

S tim souhlasim ze on stal dobu na miste a pak se rozhodl zautocit proto rikam ze strelba byla v poradku. Jenom si proste myslim ze tolik kulek bylo zbytecnych. Mel jenom nuz a stacilo par ran couvnout a pockat az se slozi popr. pak az strilet dal. Tohle proste vypada jak nejaka poprava od ISIL

+2/0
2.11.2014 7:51

D29a76n98i17e55l 81S18c89h32n92i71t89z60e28r 5201214751666

jo takhle, voní mají výcvik, jak děcká v jeslích, v tom případě tu jejich hru v realitě, plně chápu

0/−1
2.11.2014 20:18

J54o20s68e30f 68V87a51v32ř42i68č21k39a 9433374464544

To o drogach je pouze vase domenka a policiste rozhodne meli pouzit maximalne kulku do nohy, pripadne gumove projektily, tohle je silne pres caru a nedivim se cernochum, ze protestuji, ceho je moc toho je prilis. Pokud by se na nekoho rozbehl, ok, ale tady nebyl ani nejmensi naznak, ze by nekoho ohrozoval

+3/−5
1.11.2014 16:10

S30t11a46n62i12s94l45a46v 50M64o25k43r30ý 8317152246532

Tak ja tam vcelku jednoznacne pohyb k policajtum vidim, vy ne??

0/0
5.11.2014 17:00

P36e88t96r72a 98N17o20v65á33k49o49v78á 7918586444528

Což když mu prostřelíte kolena, tak už se k vám nepohne.

0/0
5.11.2014 17:03
Foto

L18u73d23ě63k 59F73u32x78a 9146720174127

Chápu, byli vyděšeni;-D

0/0
9.12.2014 2:02
Foto

P63a95v85e16l 47F49r81u30m93e35r95t 5787544957678

"Ministerstvo spravedlnosti v únoru oznámilo, že vyšetřovatelé nenašli dostatek důkazů pro stíhání policistů."

Tak tahle věta je naprosto šílená, to chtějí jako říct, že sice policisté mohli pochybit ale pořízené video se zvukovým záznamem není žádný důkaz, takže vyšetřování pro nedostatek důkazů zastavujeme či vůbec nezačínáme? To jako ještě potřebovali stopy DNA či co?

Ne, ve skutečnosti to znamená, že americký policista může vždy bezhlavě za jakýchkoliv okolností střílet, pokud má subjektivní pocit,  že děláte např. nějaký neuvážený pohyb. A vyšetřování samozřejmě bude opět zahráno do autu, protože v opačném případě by mohla být narušena tato neomezená moc policistů.

Jinak mě překvapuje názor některých lidí tady, že i s prostřelenýma nohama může člověk v pohodě asi uběhnout i maraton a tak je vystřílení celých zásobníků všech policistů zcela na místě a pro jistotu ještě mrtvolu přikovat k zemi, kdyby náhodou chtěla vstát z mrtvých. A co různá videa, kdy se pachatel sesune k zemi po jedné dobře mířené? Jak to vysvětlíte? To je nějaký fake?

Jako ano, policista musí mít respekt a my jsme zase druhý protipól, ale absolutně nepochopím, jak někdo může obhajovat tuto popravu.

+5/−8
1.11.2014 10:28

P57e15t79r 90I24s32k95r49a 7401717393326

Asi se dopustím duplikování, ale musím....

Ok, pro vás a ostatní podobný jedince: Nasdílejte si to mezi sebou a neplácejte dokola stejný hovadiny.

Jste policista. Dostal jste hlášení, že bover vykradl obchod. Jedno co odnesl, prostě nahlásí přepadení. Přijedete a bover na vás mává nožem. Jedno jestli hned, nebo ho pak vytáhl. Vytasíte zbraň a říkáte aby to zahodil. Podobná individua jsou často pod vlivem drog či jiných látek a jejich chování je zcela mimo podobně jako u postiženého člověka a nemají žádné zábrany. Pokud k němu půjdete blíže, riskujete zranění či zabití. Nevíte kde ten nůž byl. Můžete se tak nakazit nejen žloutenkou, ale třeba i AIDS.

 Dotyčný ignoruje vaši výzvu k odhození zbraně a co víc, snaží se zmizet. Může si jít pro rukojmí, nebo někoho rovnou zabít. A pro super znalce co znají zbraně jen z obrázků a ze zpráv, jedna střela s pistole zpravidla nemá zastavovací účinek a už vůbec ne pro osobu pod vlivem omamných látek, čemuž napovídalo jednání postiženého. A buďte v klidu, 46 výstřelů by padlo, kdybych si to video pouštěl asi 3x.

Policisté v dané situaci jednali jediným správným způsobem

+9/−2
1.11.2014 10:32

A50l29e13x47a57n31d38r 85K82o16s52t96k12a 8332778246484

Na konci videa to vypadá, že se dotyčný vrhá do útoku, takže střelba zcela oprávněná. (ps, v USA má i policejní pes hodnost, takže i bodnutí do psa je napadení policisty)

+3/−2
1.11.2014 10:35

P26e84t15r 77H63á31l98a 6914266865886

Ačkoliv tohle byla podle mě vražda, tak je velmi zajímavé, jak argumentujete svou neznalostí. Ne, to že vy něco nevíte, opravdu neznamená pro realitu vůbec nic.

Tihle policajti byli evidentně naprosto neschopní střelci, upřímně se divím, to musela být snad nějaká jednotka speciálně vybraných lidí co neumí střílet. U nás musí obyčejný člověk trefit na tuhle vzdálenost terčík o průměru 10 cm a oni nejsou schopní trefit ani člověka. Kdybych to neviděl na vlastní oči tak neuvěřím že se v jedné jednotce můžou objevit 2 takhle mizerní střelci, natož aby to byli všichni...

Samozřejmě, pokud i na kontaktní vzdálenost trefíte člověka jen každou 3. kulkou, přičemž vitální oblast třeba jen 1 ranou z 10, tak vůbec nelze mluvit o nějakém "střílení do nohou" nebo tak. Oni prostě museli spustit kanonádu a doufat, že něco ho trefí tak, že bude vyřazený.

Jaký paradox ve srovnání s policejními snipery schopnými na vzdálenost přes 100 m zasáhnout podvěsek mozkový.

U nás by žádný z těch policistů zbraň nosit nesměl, v porovnání s těmahle policajtama má asi úplně každý z asi 300 000 majitelů zbraní v ČR v podstatě nadpřirozené střelecké schopnosti.

0/0
7.11.2014 15:21

V66l55a55d44i18m27í40r 10I89z87á47k 56O26r20l84o51v62s82k88ý 7904548812

"U nás musí obyčejný člověk trefit na tuhle vzdálenost terčík o průměru 10 cm" Opravdu u nás musí? Vzhledem k tomu, že většina dnešních "obyčejných lidí u nás" (abych použil Váš slovník) v životě nedržela zbraň, tak je Vaše věta dost silný nonsense.

0/0
9.12.2014 12:43

M85i33c53h85a97l 13K54u41c43h49t29a 6363594174872

Přiznávám se otevřeně, že jsem rasista, že jsem pro rázné řešení problémů s "nepřizpůsobivými", ale tohle mi přišlo hodně přes čáru (na rozdíl od letošních případů kde byla policie zcela v právu). Také mne udivuje, že se policajti nebojí, že při takovéto palbě v poměrně otevřeném prostoru netrefí někoho nezúčastněného?

+4/0
1.11.2014 10:01

A91l76e33x59a77n37d87r 67K78o78s46t18k37a 8952438836534

Pokud náhodou při střelbě n zločince trefí kolemjdoucího, je to přičteno k trestu zločinci. (a policajt dostane vynadáno) PS, ale na rozdíl od sluníčkových na tom videu nějak nevidím toho líčeného chudinku cvoka, ale týpka s nožem, který se rozhoduje do koho bodne a před střelbou se rozbíhá k útoku.

+5/−3
1.11.2014 10:32

P41e57t83r 73I54s12k85r42a 7161237763896

To není možný!!!!! Tomu nevěřím!!!!! Člověk který je mi v mnoho věcech věčným oponentem a tady se projeví jako jeden z mála, ne- li jediný, kterej má normální zdravej úsudek!

Pane Kostka, ač jindy na opačném pólu diskuze, tady před vámi smekám a jsem rád, že ve věcech skutečně podstatných stojíme na stejné straně.

+1/0
1.11.2014 10:37
Foto

L57u91d54ě94k 14F97u76x58a 9516440574447

Při střelbě na zločince? A já  myslel, že zločincem se stáváte až poté, co nad vámi vynese rozsudek soud?

0/0
9.12.2014 2:16

V85l17a28d66i45m14í46r 15I44z82á27k 59O13r20l47o73v46s27k71ý 7244218762

Nn, zločincem se stáváte poté, co spácháte zločin. To jste opravdu nevěděl?

0/0
9.12.2014 12:44

P30e86t90r 23I32s97k66r35a 7121957983486

Jednali zcela správně. Podobně by to mělo fungovat i u nás, sběř by si rozmyslela se žduchat s policajtama...

Vy byste jednali jinak? Šli k němu pokud byste ho neznali a nechali se pobodat, nebo pořezat? A co se píše v článku... tohle nebylo 46 výstřelů...  sluníčka podělejte se a křivte realitu jak chcete, ale policie jednala správně a vaše manipulace na tom nic nezmění...

+3/−3
1.11.2014 9:53

A86l41e74x32a81n48d48r 18K79o30s60t63k32a 8102898276304

Drsné. Leč lepších zastřelených 10 podobných, než policistka přejetá fetkou, protože se nesmí bránit, jako u nás.

+12/−2
1.11.2014 7:12

P70e46t50r 30M54i23c96h31a37l 2460624241772

Tak to je síla. Ten chlap měl sice v ruce nůž, možná to byl i motýlek. Ale těch poldů bylo 6 a nebyli v žádném přímém ohrožení. Pochopil bych, kdyby ho postřelili (1 - 2 rány), ale cedník z něj dělat nemuseli.

+10/0
1.11.2014 2:37

J33a64n 25F78r58a51u53e73n28b38e32r46g 7945524437360

Neskutečná prasárna. Omlouvám se prasatům...

+3/−4
1.11.2014 1:40

I70r59e22n92a 13P12l96a81c86h42e28t77k10o53v11á 3844934120957

urcite by nestrileli, kdyby nebyl vinnej

+1/−3
1.11.2014 1:20

J94a48r53o51s47l73a56v 51D18r27o83b59n69ý 6626948657867

já se nedivím policii v USA, prostě to tam tak chodí - dostaneš pár výzev co máš udělat. Když to neuděláš nebo se k nim přibližuješ tak je problém. Stačí dát ruce nad hlavu a stát, a neznalost jazyka nevadí. Nepamatuju si, že by zastřelili cizince který nerozuměl

+4/−1
1.11.2014 0:40
Foto

P50a30v73e31l 67M43a90r26t33i74n72e74k 9365475521913

Staci odhodit zbran. Sice ti daji zabrat pri poutani, ale potom se jeste slusne omluvi. Mel jsem tu "cest". Pri kontrole jsem mel v kapse skrabku na sklo s ziletkou. (delal jsem malire) a pekne si to vyzral. Nakonec omluva, upozorneni, ze si muzu stezovat a dokonce i policistu zalovat za police harassment. Nakonec me pustili, akorat jsem prisel o tu ziletku.

+4/0
1.11.2014 1:47

J55i47r87i 27K18l73o29u56d59a 4878640137816

Myslim, ze vetsina lidi, co se navazi do jeho rodiny nechape ani trochu situaci tady v USA s mistni policii. V nemecku za rok 2011 policiste vystrileli 86 kulek, z toho 49 varovnych, 36 na cloveka, 15 zasahu, 6 mrtvych. V USA se takove statistiky ani nepocitaji, ale zabitych policii je kazdorocne 400-500, podobnych pripadu jako tento je kazdy rok desitky. Lidi kteri by skoncili ve vezeni mozna na rok a nebo dostali podminku jsou casto zabiti policii. Nevysetruje se z toho prakticky nic. Sance, ze by kterykoliv z techto policistu byl souzen je miziva. I kdyz se nahodou prokaze vina, jde vetsinou o administrativni trest. Situace je opravdu otresna. V cechach si to lide nedokazi predstavit, ale USA je absolutni policejni stat. Vyzbroj a procedury policie jsou v mnohem podobne okupacni armade, zivot ne-policisty nema pro policisty velkou vahu. Stejne tak tyhle masove strelby se rozmahaji. Policiste prisli na to, ze kdyz vystreli jeden, tak se to obcas vysetruje, ale kdyz jich vystreli sest sedm a nekolikrat, tak se preci muselo neco dit a projde jim to snaz. Takze jak vystreli jeden, tak oni strili vsichni, aby se navzajem kryli pred vysetrovanim,

+6/−3
1.11.2014 0:26

P57e25t15r 86I24s43k73r37a 7741377153616

Policejní stát? Že by názor fundovaného anarchistického feťáka?  Ten spor nějak probíhal, na videu je jen ta střelba. Výzev dostal dost. Jestli jste takovej hrdina běžte se nechat pořezat a pobodat sám. Nevěděli jestli to je fetka, která nebude cítit bolest, nebo něco podobnýho. Spousta bezdomvců je bezdomovci jen kvůli fetu. Buďte ten drsnej a správnej, když nemáte co ztratit, ale nechtějte to po lidech, kteří se chtějí vrátit domů k rodině. Myslíte že jsou z toho odvaření, že mohli sejmout vagabunda?

+2/−3
1.11.2014 10:03

J34o24s98e82f 75F80i79l41i66p 3231242160

Měl mooc času, aby poslechl policii!!

+7/−3
31.10.2014 23:00

K48a77r75e11l 26V70o78r77e86l 4437751599667

ať všichni pracují a nebude rasismus

+8/−1
31.10.2014 22:36

M86i22r13o77s63l80a20v 82K64a82š59p29a72r 3822177841711

Ještě než půjdu spát,  všimněte si že i titulek článku dosvědčuje že počínání policistů bylo neadekvátní. Oni pachatele nezastřelili oni ho prostě rozstříleli. Asi tak.Rv

+6/−9
31.10.2014 22:01

P24e44t10r 98B48á45č67a 8715206135575

Kupa prechytralych moralistu vzdycky a pak to vypada jak to vypada...asi tak

+4/−7
31.10.2014 22:03

H36o74n89z48a 49B26o87b67u75l62a 9126429143329

Kupa bezcitných krvelačných sobců, pro něž nemá život jiného člověka větší cenu, než jejich výtvor na WC a pak to vypadá, jak to vypadá. Asi tak.

+8/−6
31.10.2014 22:18

P82e94t26r 80B53á86č71a 8925256285405

"Kupa bezcitných krvelačných sobců" ;-D

Ne to fakt nema cenu :-)

+6/−3
31.10.2014 22:21

H58o66n48z76a 45B15o53b76u61l56a 9896919213799

Máte pravdu, nemá. Akorát toho smajlíka bych vyměnil. Třeba za tohoto :-/.

+2/−6
31.10.2014 22:22

P56e94t48r 18B18á22č11a 8945756645495

Hlavne se mi tady nerozbrecte :-)

+4/−3
31.10.2014 22:23

H50o90n66z25a 84B42o58b70u17l89a 9586499903409

No vám určitě ne. Ale vy byste skoro měl - ze sebe.

+3/−6
31.10.2014 22:23

P56e58t64r 51B75á91č12a 8145116955915

Ja nemam duvod, jsem bezcitny a krvelacny preci, vy jste tady za tu citlivku.

+5/−1
31.10.2014 22:24

H33o84n16z16a 39B62o90b82u36l93a 9246859613769

Nejsem za citlivku, ale zároveň nejsem bezcitný.

+2/−1
31.10.2014 22:46
Foto

F23r40a31n14t89i96š54e56k 76K60o62h46l 1536101725471

Za citlivku nejste, to opravdu ne. A za co jste napsat nemohu abych nepřišel o "íčka". Ale pokušení to tedy je ;-D

+3/−3
1.11.2014 0:01

J45i89ř70í 32V61o57r52l64í77č36e67k 9657634453426

Vy jste sadistický BLB Rv

+2/0
1.11.2014 6:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.