Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Británie chce snížit počet imigrantů, uvažuje o limitech pro občany z EU

Britská vláda hodlá tlumit přistěhovalectví. Připravuje kvůli tomu limit pro počet občanů Evropské unie, kteří by směli pracovat ve Velké Británii. V neděli to oznámil ministr obrany Michael Fallon. Takový krok by ovšem mohl porušovat unijní zákony. Londýn by si proto musel vyjednat jejich změnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K15a97r14e29l 88U15r42b31a76n 2444154801349

Problém unie není imigrace, ale lenost vlastních obyvatel, kteří odvykli snášet utrpení a překonávat překážky. Nechtějí pracovat, jen se bavit a odmítají pilně makat a produkovat reálné hodnoty (kdyby byli dostatečně pilní a pracovití, nebyl by imigrant žádná pracovní konkurence). Většina chce jen vyšpekulovat peníze nějakým virtuálním nesmyslem, oškubat ostatní a hlavně hrabat pro sebe. Je jim jedno, co z toho má celá společnsot, natož co z toho bude mít společnost v budoucnu. Společnost je zároveň nakažena přílišně humanistickými myšlenkami, kterými obhajuje svoji slabost a neochotu bojovat za svoji svobodu a samostatnost. U našich předků, kteří námpřinesli prosperitu platilo, že pracovali 12 a víc ehodin denně včetně sobot. Jedině podobná pracovní morálka by nám mohla znovu přinést prosperitu. Lenost, se ketou dnešní západoevropani fungují každý den povede jen k dalšímu pádu tohoto systému.

0/0
13.11.2014 9:39

L49u57b56o40m22í98r 60V90r34t17a54l 6110807221701

Jakto, že Camron skoro hajluje?

0/0
12.11.2014 21:54

K44a44r67e31l 14V53í35t 1911580977868

Občany EU, tam nepustí a islamisty, ano?

+5/0
29.10.2014 6:34

L82u56b98o35m38í53r 25V34r85t69a68l 6750847271131

Jo. To máte naprostou pravdu. Novináři. Zajděte do hospod, naberte info od lidí (ne od těch z pod stolu). Jinak budete imr vére za blbce. Jo. Podporuju Miloše. Máme podobný slovník. Ale já to nepopírám.

0/−1
12.11.2014 21:57

L10e75n62k41a 14Z64a73p66l51e45t58a72l57o43v13á 7625481412615

Britové by sice měli v prvé řadě chránit své občany, toto právo nikdo nezpochybňuje, ale pokud chtějí omezit imigraci ať se raději zaměří na příchozí z třetího světa a především na radikálněji smýšlející muslimy. Jsou to právě oni a jejich potřeba nechat se ostatními živit, kdo jim vyčerpávají ekonomiku a potažmo celé hospodářství. Lidé ze západní, střední nebo východní Evropy jim tam nedělají takové problémy jako radikální muslimové a další podobně pr*imit*ivní menšiny. I Britové by měli vědět, že ostatní Evropani je nebudou lovit jako zvěř, nebudeme jim vnucovat naši kulturu a ani je omezovat v jejich právech. Pokud mají problém s pracovním trhem, tak ať jej přizpůsobí tak, aby netrpělo domácí obyvatelstvo a práce byla nejdříve nabídnuta Britovi a až pak nově příchozím z Evropy. Britská vláda si asi neuvědomuje, že na některých pracovních pozicích je kvalifikovaných osob málo (zdravotnictví, nebo z opačného pólu, např. některé dělnické profese o které Britové nemají zájem apod.) a evropští přistěhovalci se můžou vyplatit, nebo na pozice překladatelů se mohou evropští cizinci hodit atp. Nikdo po Britech nechce, aby na své území nacpali půlku Evropy, ale pořád bude pro obyčejného Brita lepší, když bude mít za souseda Čecha než agresivního Pákistánce. A vůbec, pro celou Británii by bylo nejlepší, kdyby byli deportováni všichni konzervativní muslimové z jejich území a s nimi i nepracující cizinci, kteří jen vyčerpávají systém, a místo nich se tak uvolnilo místo vlastnímu obyvatelstvu a zbylo i dost místa pro evropské přistěhovalce.

+4/0
28.10.2014 15:12

K66a63r76e48l 48N11e93č51a15s 5173799110790

Brit může mít za souseda i agresívního Čecha.Zkuste si  vyjednat slyšení v britském parlamentu,paní Zapletalová. Jen dotaz:Proč by Britové ěli jakoukoli imigraci podporovat a nikoli omezit? O tom je totiž řeč. Jakoukoli imigraci.:-)

0/−2
28.10.2014 18:49

L78e87n12k19a 40Z61a45p35l12e36t49a97l87o27v48á 7245501692645

co se týče mé reakce na váš příspěvek, doporučuji si ještě jednou a lépe přečíst ten můj příspěvek,... nikde tam nepíšu o tom, že by Britové neměli právo imigraci omezit, samozřejmě, že na to mají právo, je to jejich území, ovšem nejvíce problémů tam mají s muslimskými přistěhovalci a pokud se mají rozhodovat o tom, koho na své území nepouštět bylo by rozumné zamezit přílivu radikálních muslimů,... je větší pravděpodobnost, že agresivním sousedem chudáka Brita bude spíše velmi konzervativní muslim než Čech a to i přesto, že b*l*b*c*i se najdou v každém národě,...

+1/0
30.10.2014 18:32

K40a24r89e17l 14N95e82č83a38s 5723829950100

Brit se mnohdy táže,proč přijíždějí do Británie lidé ze zemí,které mají svobodu,přijatelné podmínky,školství,univerzity, vypadají jako oni a chtějí pracovat  ve všelijakých  hladových džobech za minimum.Myslím pracovníky z východní Evropy. Navíc nemají ani touhu podnikat,jako většina asiatů nebo Pakistánců etc. Spíše pochopí,že do Britanie přijel velmi chudý člověk z třetího světa ,který chce uživit rodinu.:-/

0/0
28.10.2014 12:14

L66e10n46k80a 62Z70a48p51l49e31t49a15l73o63v48á 7785501372615

... jestli Britům nevadí, co si za pár desítek let z nich všichni ti Pákistánci a další radikálnější muslimové udělají, nechť pak sklízí plody, na které si nyní tak ochotně zadělávají,... jaksi těm te*lat*ům nedochází, že my "Východoevropani" jim nepodřežeme krky a nebudeme jim vnucovat naši kulturu a naše zvyky,... njn, hold za b*lb*ost se platí !!!!!!kdybych měla mluvit za sebe, Británie je už v tak katastrofálním stavu, že už bych tam ani nechtěla žít 8-o

+1/0
28.10.2014 14:52

K55a89r12e63l 96N94e14č44a78s 5613969380520

To Vaše zvolání je tak nenávistně patetické,že by se Britové měli vážně zamyslet.I nad tím,že tam nechcete žít,paní Zapletalová.;-D;-D

0/−1
28.10.2014 18:43

L43e15n86k45a 30Z50a20p63l46e48t85a58l36o68v89á 7525911952615

já tam naštěstí nežiju ;-D

+1/0
30.10.2014 18:33

T38o72m 56P57o47d11l54e49s63n98y 6213382782

K nasi velke radosti... !!

0/0
29.11.2014 19:45

J87a75r51o23s59l21a89v 82P92o72l69e11n51s18k12y 5326284409

Kdyby si radsi prehrabali svoji socialni politiku plnou benefitu a socialnich podpor na neco efektivniho. Pak by se jim jaksi oddelilo zrno od plev. V cemz je myslim ono jadro pudla.

+1/0
28.10.2014 0:12

O31t11o 24J11u98r19n66e69č62k47a 2513940671503

Správně. Zavřít hranice pro Poláky, Čechy a Slováky, ... a o to víc přijímat Pakistánce, Nigerijce a Iráčany.  Přeji Británii příjemné zítřky... ;-D

+4/−1
27.10.2014 21:22
Foto

J14i43ř16í 79H12o84l73u26b 1692962880629

Ano. My tu totiž na rozdíl od nich pracujeme a to je ten problém

+1/0
27.10.2014 22:10

J28a53n91a 47N92o79v53a85k40o15v48a 1129553650767

on je imigrant a imigrant, kolik cizincu tam pracuje, samozrejme plati z toho dane, ale take tam setrva, dobu, aby pak se mu platil z toho duchod, myslim, ze v britanii staci 15 let, no a dale, ti cizinci co tam pracuji, tak ziji spolecne v domech,sdileji polecne loznice, takhle tam ziji tak 10 let a co vydelaji tak tam neutrati, ale setri a vyvezou sve penizky do sve zeme a tam investuji, ziji v italii tady pracuji filipinky, ty si vydelaji 800 eur, no a vsechny prachy poslou na filipiny, takze zeme chudne, jelkoz ty prachy putuji do jine zeme a to je ten nejvetsi problem, si vemte u nas ukrajince ty vydelaji tak 20 000 cistyho no a ty prachy si odvezou o sve zeme,takze kdo amestnava cizince, okrada nas stat je to jenoduche, ja jsem pro aby se omezila imigrace

+1/0
27.10.2014 12:24

D35a93v24i72d 62P27i67t55r32o 9550383837319

Hmm, paní Nováková… je to jednoduché? A jak by se Vám líbilo, kdyby Vás šoupli pěkně nazpátek odkud jste přišla? Vždyť jste proti imigraci. Nebo na Vás to neplatí, protože jste bílá?

"Země chudne, protože Filipínky posílají prachy ze země"? ;-D;-D;-D To se teď veškeré vydělané peníze budou utrácet jen v tom daném státě? Paní je asi ekonomka… 

Ty Filipínky tam především zaplatí ze své mzdy daně. Také někde bydlí, něco konzumují a kupují (vše zdaněno). Vy jste si tam přijela a žijete tam bez problémů díky Schengenu. Nemáte ani ponětí, co je to dřít a živit z toho početnou rodinu doma. Rv

0/0
27.10.2014 15:19

A26l21e48š 61Z88e70l71i51n64k66a 1214842786

a vy jste zase zdegenerovaný moderními ekonomickými mantrami, ale kdybyste od nich odhlédl a znova si přečetl co paní píše, tak zjistíte že má pravdu - filipínky budují HNP Filipín, multiplikační efekt jejich spotřeby a daňové výnosy se taky budou promítat na Filipínách

0/0
30.10.2014 11:32

D88a72v45i89d 88P21i46t38r74o 9610433947879

No nevím kdo je zdegenerovaný a čím… Autorka se pozastavuje nad imigrací Filipínek do Itálie, přitom tam sama jako cizinka žije. Vy jste skutečně podobně jako ona pro to, aby se peníze mohli utrácet jen ve státě kde se vydělají? Člověk nemusí být nutně ekonom, aby pochopil, že je to absolutní blbost, která NIKDE na světě neexistuje. 

Když ta práce těch Filipínek je zadněná v Itálii a když ony v Itálii platí DPH ve výrobcích které spotřebují, tak se to promítá na Filipínách? Teda nevím co berete, ale berte toho méňe...;-D

0/0
30.10.2014 11:47

D36a69v37i96d 35P20i44t15r39o 9260453697869

oprava: práce je zdaněná

0/0
30.10.2014 11:49

A20l44e23š 70Z44e48l88i67n77k81a 1104742116

pokud většinu peněz vyvedou pryč tak se spotřeba, multiplikační efekt a spřáhnuté daně - spotřební a DPH realizují na Filipínách.

0/0
30.10.2014 11:57

J45a73r86d50a 59B14r66a11b43e11n23e66c 1400104509726

myslím, že by si každá země měla sama rozhodovat o tom, koho trvale vpustí na své území

+2/−1
27.10.2014 10:27

J58i55ř10í 30Č11e10r12m25á14k 5260945158307

Aha, takže se budeme tvářit, že statisíce Poláků jsou v Británii problém, zatímco miliony Pákistánců a dalších ručníkářů jsou přínosem? Ať žije politicky hyperkorektní multikulturalismus. :-/

+8/−3
27.10.2014 9:10

J13a47n 48K93r28p36e98c 5546103454702

1. pristehovalci z EU nejsou zadny problem a cisty zisk pro UK., jejich problem jsou pristehovalci z afriky a asie.

2. spousta mladych anglicanu nemuze sehnat praci, protoze prosli zakladnim a stredoskolskym vzdelanim kde se naucili leda jak byt neustale IN na co mozna nejvice socialnich sitich zaroven.

3. mladi anglani jsou ve valne vetsine tupi, nevzdelani, a nedisciplinovani bez jakehokoliv rozhledu a jejich mysleni samozrejme pracuje jednoduse. reseni jejich vlastnich problemu s uplatneni vidi v pristehovalcich kteri jim berou dobrou praci, sami spatnou (na kterou tak tak maji skills) vzit nechteji protoze to je pod jejich domelou uroven.

4. diky takovemu pristupu britske nejen mladeze neni divu ze sili strana UKIP a cameron jeste vice zabredava do populismu aby si udrzel pozici.

+7/−2
27.10.2014 8:54

L68u27c25i34e 69T26o10m22a56n66c36o40v60á 3374768336387

Tak oni ti Angličané budou na tom se vzděláním stejně jako my v ČR. Akorát jejich země je již více deindustrializovaná a na rozdíl od lidí v ČR musí mladí Angličané soutěžit o práci s větším počtem lidí - je to dáno angličtinou. Musí tak čelit konkurenci téměř z celého světa, která je ochotna pracovat za nižší mzdy. Není to tak jednoduché, jak se na první pohled zdá.

0/−3
27.10.2014 9:06

J82a96n 80K97r27p64e46c 5756193424502

teorie o nizsich mzdach kvuli imigraci je naprosto zcestna. v UK musi byt volna pozice nabidnuta anglicanovi a pokud o ni nejevi zajem, muze byt obsazena cizincem. najit anglicana ochotneho pracovat na spatne placene nekvalifikovane pozici, tak jako u nas. proto k nam jezdi pracovat slovaci, polaci ukrainci aj. anglicke statni a odborove organizace nedovoli aby v ramci jedne firmy pracovali na stejne pozici za ruzne penize mistni a pristehovalec.

+3/0
27.10.2014 10:39

M96i10c16h13a68l 56M60i47l66l63e11r 9236242869492

hodne anglofobni nazor. Copak, nedostal jsi tam slusnou praci, protoze nejaky clovek z usazene indicke rodiny mel vyssi vzdelani a lepsi znalost anglictiny, nez ty?

0/−3
27.10.2014 9:07

J39a82n 93K60r74p76e60c 5516153134272

8-o

0/0
27.10.2014 10:40

J60a34n 65K63v28a65p46i56l 7321831193

Chapu, ale v tom pripade at si vystoupi.

+2/0
27.10.2014 4:15

J52i17ř17í 64L13i17n70h91a74r62t 3625214641276

Nechápu, proč by blbé Ojropské zákony měl někdo dodržovat.. Zakřivení banánů & spol. ..

Ale kdyby nám ne asi milovatelné občany Ojropské júnije nevraceli zpět a starali se o ně doživotně, bylo by to dobré..

0/0
27.10.2014 0:37

M77a22r72t34i92n 98P74ě81n24i69č77k90a 8836626795857

Chtělo by vyhladit muslimy...

+3/−1
27.10.2014 0:07
Foto

J88i70ř55í 93H13o24l76u53b 1912262470919

MartaS tys to vymnouk :-D

0/0
27.10.2014 22:13

M75i61c82h10a31l 63D31y98t75r42y48c79h 3483158441261

Nemyslím si, že přistěhovalci zrovna z EU jsou pro Británii ten největší problém.

Regulovat ale kohokoli jiného by přeci byl nepřípustný rasismus... Celá Evropa na tenhle multi-kulti pseudohumanismus jednou dojede. A bojím se, že už velmi brzi.

+6/0
26.10.2014 23:50

J42a31n 40H66l79a93v38á79č 4921289233

Je smutné, že Anglie nechápe EU. Jenomže ona Anglie má nejvíc imigrantů z mimoevropských států - bývalých kolonií , kteří vlastně berou práci místním. Každopádně nelze bránit migraci obyvatel v rámci EU aniž by byla narušena podstata EU. V takovém případě by bylo lépe se Anglie zbavit- ostatně možná, že ona sama chce vystoupit nějak elegantně a toto jsou jen pozornost odvádějící rituální tanečky.

+5/−1
26.10.2014 23:18

M90i31c94h65a95l 85M17i87l57l93e70r 9706822649212

nechapes, ze tradice imigrace obyvatel kolonii do materskeho statu trva uz par set let a to pro vsechny byvale kolonialni velmoci. Tobe se zda, ze oni ubiraji mistnim praci, ale v tom se mylis. Pristehovalci z kolonii casto zacali delat prace, ktere ti mistni delat nechteli a tim tak vyplnovali mezery na trhu prace. Tohle take plati uz par set let.

+1/−1
27.10.2014 5:28

L56u74c73i18e 35T85o30m53a79n40c14o61v61á 3814328136167

S tím, že přistěhovalci dělají práce, které místní dělat nechtějí nelze vždy souhlasit. Můžete se podívat na ČR, zde máte také Ukrajince a Rumuny pracující přes agentury a též se říká, že místní by tyto práce dělat nechtěli. Oni by je místní dělat chtěli, akorát že díky tomuto přistěhovalectví byli z trhu vytlačeni, protože odměna za tuto práci neumožňuje dlouhodobě zajištění základních potřeb.

+3/0
27.10.2014 9:08

M12i49c39h77a80l 75M51i92l40l27e85r 9326712599562

mluvim o zavedenych tradicich jdoucich par set let zpet. Spoustu techto praci by Anglican stredni tridy proste tenkrat nedelal. Ze se behem let s pribyvajici mechanizaci a vyvojem technologie pocet mist s manualni praci zmensoval, je dobre znamo a to negativne ovlivnilo domaci i pristehovalce z byv kolonii; v obou skupinach predevsim ty, kdo meli nizsi vzdelani.

Teprve v poslednich par desetiletich zacali do VB prichazet pristehovalci z  vychodnich statu Evropy, kteri tamejsi situaci jen zhorsili protoze byli ochotni pracovat za snizene mzdy a zhorsene podminky - protoze prese vsechno si vydelavali vic, nez doma.

+1/0
27.10.2014 9:30

M12i68c46h63a15l 84M92i37l69l76e24r 9346912349552

PS. Take nevis, ze uz radu let obcane byvalych kolonii nemohou jen tak mirnix dirnix prijet do "materskeho statu" jako je VB a hledat tam praci. K tomu potrebuji povoleni i kdyz se jedna jen o docasny pobyt, natoz o permanentni migraci.

Je s nimi jednano jako s kazdym jinym prichozim z ne-EU zemi. Jedinou vyhodu maji ti, kdo maji aspon jednoho z rodicu narozeneho ve VB, podobne jako je to v Cesku s temi, kdo maji aspon jednoho z rodicu narozeneho na uzemi CR.

Jinak pro ty ostatni ziskat pracovni povoleni ve VB je ve skutecnosti obtiznejsi, nez pro obcany EU.

0/0
27.10.2014 5:50

J15a35n 90P64a68l42á34t 3435752978316

Tak hlavnim duvodem je imigrace zejmena Rumunuska, Bulharska a Polska. Pritom se az na vyjimky jedna o mlade lidi z cilem pracovat, bez snahy pretvaret spolecnost nebo si neco vydobivat.

+6/0
26.10.2014 22:00

K94a68r43e31l 18D80v57o59ř92á45k 3677967307

Takze nebude platit volny oihyb osob, zbozi, kapitalu. Tak k cemu pak bude EU ?

0/0
26.10.2014 21:32

S18y22l69v10a 66Š50p59o68r83k21o60v40á 9166909230764

Měl byste si zjitit, co je co...vonlý pohyb osob totiž v žádním případě neznamená volnou možnost žít v jiné zemi se všemi právy občana

0/−3
26.10.2014 23:16

P34e70t64r 83T69y97č67k35a 6555152539442

Tak to rozhodne znamena. Pokud nema zeme vyjednanou vyjimku.

+2/0
26.10.2014 23:35

V73o62j69t66ě92c43h 59R29ů64ž42e18k 1567712554202

Ti britové jsou fakt paka nejvyššího stupně.

+3/−3
26.10.2014 20:51
Foto

P11a88v43e82l 67M73a12r23t60i20n53e43k 9535615961243

Nejsou. Je to tady jak Eldorado.

0/−1
26.10.2014 23:16

M93a31r51t92i46n 72L41ž93i21č91a61ř 9185217242864

Koukám že v Británii se naplňuje děj filmu "Potomci lidí" z roku 2006, který v Británii natočili, doporučuji shlédnout a hlavně pozorně sledovat problematiku a řešení problémů s imigranty R^

0/0
26.10.2014 20:38

V13á64c11l90a93v 94V63a79n82ě48k 2753313878561

Cameron se snazi vypalit rybník labouristum a pratelit se s odbory, kteří by omezeni imigrace privitali nebot by to podrzelo hranici platu. To ale podrazi nohy jeho straně ktera závisí na střední třídě, ktera imigraci ohrožena není - naopak z ni tezi. K tomu jeste dostane pohlavek z Bruselu a ma vymalováno. Jeho populisticky krok se hodi k UKIP ale pro cobservativni stranu je cestou do pekla. V soucasne Evrope to nema sanci a z EU nevystoupi nebot nemohou.

+4/0
26.10.2014 20:15

R59a56d60i88m 14B88i52t38t57n48e70r 6751213939114

No neke, soudruhu Cameronovi to došlo? Na záchranu Britanistánu je stejně pozdě, ale vnímám to jako první krok a inspiraci pro zbytek Ojrouhnije.

+7/−1
26.10.2014 20:09

M45i32l42a90n 87R57a41d23e13k 3367556391661

jenze o snizovani poctu pristehovalcu muslimskeho puvodu ani slovo

+2/0
26.10.2014 21:33

E89d91u28a89r13d 14B57l63a63z97e16k 1623220735165

No ale Británie je také "ta" EU! Tedy EU nechce vpustit občany EU!???8-o...

+2/0
26.10.2014 20:08

J61a29n 28K82r68u77p46k25a 9421394982987

Nerozumím, proč VB ještě setrvává v EU. Tedy, asi to dílem chápu: 51% britské ekonomiky je plně závislá na EU, zbytek arabské země a Rusko, Commonwealth, kupodivu, poměrně nepodstatný. Pro jistotu bych je ovšem vykopl. Pak nechť si shání práci pro 15 mil. lidí.

+4/0
26.10.2014 19:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.