Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dceru už jsem očkovat nenechala, říká matka postiženého chlapce

Přináší povinné očkování více prospěchu, nebo jsou rizika příliš velká? Odpůrci a zastánci vakcinace v pondělí debatovali na půdě Poslanecké sněmovny. Veřejná výměna názorů se odehrála v době, kdy se čeká na policejní závěry kvůli smrti kojence po podání hexavakcíny, očkování proti šesti nemocem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B38a12r66b87a42r26a 96T60a49u94š89o51v72á 8404584329720

Ačkoli se proti spalničkám už dlouhou dobu očkuje, poslední dobou se i v České republice objevují lokální epidemie této nemoci. A to zvláště mezi dospělými, kteří byli coby děti před několika desítkami let vakcinováni jiným způsobem. Jak nemoc poznat a léčit?

http://www.cmcpraha.cz/cs-CZ/novinky/poznali-byste-spalnicky-

Myslím výborný článek nejen o spalničkách a jejich prevenci.

+2/0
22.10.2014 15:12

R52o79m37a95n 53O67p33e40t 1471959795582

tady uz bylo receno skoro vse tak jeste doplnim.. Nekdo pise ze jeho dite ma odklad oproti radnemu ockovani 2 roky. tak to asi nevadi, ale ty male deti se ockuji tak brzy proto, ze jako kojenec neni schopne se proti nekterym nemocem branit, nedavno byl pripad, kdy dite umrelo na cerny kasel, tkery k nemu zatahl jeho dedecek, ktery jen trochu pokaslaval. Cili odklad ockovani byl s rizikem ze vam umre dite jeste nez rekne prvni slovo. No a zadruhe velmi casty argument proti ockovani je zde uvadeno "kdyby to bylo vase dite ktere umre, nebo zustane postizene, tak..." bych si o nem pomyslel ze nebylo uplne  v poradku, pokud statisice deti prejdou ockovani vpohode bez nasledku a to moje ne, neni to chyba ockovani, to je prece jasne.

+1/−2
21.10.2014 18:55

M38a74r18t80i14n 79B31o10r67a16k 2575885910528

Mate to malinko pomylene,ale nevadi.

+1/−1
21.10.2014 21:16

A85n23t46o36n57í82n 16M27a91c34k 1358431151714

Vy jste s tím pomýlením poněkud dále a to již vadí.Rv

0/0
22.10.2014 8:34

M29a91r61t67i67n 84B41o24r84a70k 2515405890268

Ale nevadi;)

0/0
22.10.2014 20:16

M25i62c87h83a20e39l30a 96H82a63v88l62í65k13o49v74á 1754429606390

2 roky odklad má mé dítě, jak jme tady někde psala. A víte, které konkrétní očkování to je a v jakém věku? nevíte :-)

Takže pro vaši informaci, odklad očkování opravdu nebyl s rizikem, že umře ještě než řekne první slovo, hexavakcín dostal až moc a je už školák, takže mele jak rádio.

A dcera dostala MMR vakcínu se zpožděním 2,5 roku, opět nehrozí, že by na většinou banální dětské choroby umřela dřív, než promluví :-P

0/0
21.10.2014 21:28

P47a10v48e71l 57S77o66b24o70t16k45a 5400674

Darwinův výbor doporučuje:

NIKDY SE NENECHTE OČKOVAT PŘED CESTAMI DO EXOTICKÝCH ZEMÍ!!!

a přispějte tak i Vy ke zkvalitnění lidského genofondu!!!

0/0
21.10.2014 17:59

M53i38r17o24s94l22a17v 88H64e13r97a11n 6638457651

Jezdim do ruznych zemi, piju tam i vodu a vockovani je to posledni co byse resilo ;-D

+1/0
21.10.2014 23:41

P48a51v19e22l 92S89o76b53o14t20k27a 5940674

GRATULUJEME!!!

Pamatujte na nás prosím ve své poslední vůli, pokud se Vám podaří zemřít například na žlutou zimnici a vaši pozůstalí Vás přihlásí do soutěže o Darwinovu cenu, máte velkou šanci!!

http://www.szu.cz/tema/cestovni-medicina/ockovani-pri-cestach-do-zahranici

0/0
21.10.2014 23:45

M23i60l51o95š 44B34o58u88k53a61l 8673537943354

Jak je vidět, očkování u některých lidí způsobilo schizofrenii, debilitu, ovčí nemoc... ;-D

Pozn. Já jsem ok.

+1/0
21.10.2014 12:49
Foto

O48l98d83ř35i91c38h 24V14y58k22y55d63a23l 1489271899284

To se domnívá každý.

0/0
21.10.2014 13:03

T36o97m55á46š 68P67e73t51r74o91v13i79č 7973240859549

VAKCÍNA PROTI CHŘIPCE OBSAHUJE 25 000-KRÁT VÍCE RTUTI JAK JE POVOLENO V PITNÉ VODĚ 

http://www.czechfreepress.cz/zdravi/vakcina-proti-chripke-obsahuje-25-000-razy-viac-ortuti-ako-je-dovolene-v-pitnej-vode.html 

»Rtuť patří mezi nejjedovatější látky, jaké lidstvo zná«, vysvětluje Dr. David Brownstein, rodinný lékař a odborník k zápalné medicínu, na svém blogu. »Již více než 20 let zkoumám téměř každého pacienta, který mi projde ordinací, na zatížení těžkými kovy ... u 80 procent mých pacientů, či nemocných nebo zdravých, nacházím PŘÍZNAKY SIGNALIZUJÍCÍ OTRAVU RTUTÍ.« 

P.S.: Nemocná, otrávená populace celého světa je cílem farmaceutických monopolů. Farmaceutické monopoly úzce spolupracují s vládami a médii...

+2/−2
21.10.2014 12:12

P89a92v27e22l 80O12d90r19a11z15i86l 6814959177680

No a vypijete denně 2 litry vakcíny proti chřipce? Jen se tak ptám.

+1/0
21.10.2014 16:05

T69o26m62á21š 16P36e67t73r56o18v43i87č 7583260899729

Žiadne 2 litre nie sú potrebné.

Koľko obsahuje 1 injekčná striekačka? 1 deciliter?

Samotná rozpustená soľ ortuti je tak malá, že ju človek v injekčnej striekačke nezaregistruje.

Ale i malé množstvo ortuti spôsobuje zdravotné komplikácie. Keďže je ortuť ťažký kov, ľudské telo sa ho zbavuje pomaly. Ortuť prúdi v ľudských žilách aj niekoľko mesiacov, kým telo vylúči i poslednú minikvapku. A medzitým stále ľudskému telu škodí - oslabuje človeka.

Už boli také prípady: "Vzal som vakcínu proti chrípke, a takmer som zomrel počas nasledujúcich dní." Takéto je vyjadrenie Američanov pred pár rokmi. Jednoducho - vo vakcíne boli jedy a rádioaktívne látky.

0/0
21.10.2014 22:22

P67a64v69e94l 35O45d86r37a27z96i50l 6584859707660

Huh? To si děláte asi legraci, ne? Vakcína má 1ml.

0/0
22.10.2014 12:12

P82a14v74e49l 68S90o86b27o79t43k84a 5830344

Nikdy jsem se nenechal očkovat proti chřipce.

I když, jak si všimnete níže, jsem velkým zastáncem povinného očkování.

Očkování prosím rozlišujte na:

- povinné (vytváříme si kolektivní imunitu proti nejnebezpečnějším nemocem, tj. vaše očkování chrání nejen vás, ale i ty ostatní)

- potřebné (pokud jedete do exotických zemí, nebo pracujete ve zdravotnictví nebo v jiné rizikové profesi nebo je žádoucí z hlediska vašeho zdravotního stavu)

- dobrovolné - chřipka atd, a to podle mne má význam opravdu minimální a jeho rizika jsou podle mne pro běžného člověka vyšší než přínosy. Ale pozor, například pro kardiaky je očkování proti chřipce zřejmě zapotřebí, záleží na zvážení ošetřujícího lékaře, tj. ne všechna očkování proti chřipce spadají do této kategorie.

Tj. snažte se nedělat tu chybu, že vše házíte bez přemýšlení do jednoho pytle.

+2/0
21.10.2014 17:14

T32o84m10á45š 42P50e27t85r70o70v80i42č 7983650709579

Dnešné vakcíny NIE SÚ tie isté, čo boli pred 20 rokmi.

Sú škodlivejšie - niektoré obsahujú živé (neoslabené) vírusy, spôsobujúce iné choroby.

Iné obsahujú nečistoty (ktoré do vakcíny nepatria), či dokonca rádioaktívne látky. Je to zámerné, nie je to "nehoda", náhoda, a podobne.

Zámerom je spôsobiť očkovanému zdravotné komplikácie v budúcnosti. Ale tak, aby to pokiaľ je to možné, nepripisoval samotnej vakcíne.

+1/−1
21.10.2014 22:15

P49a96v17e73l 13S68o47b89o35t12k54a 5870304

Asi se budete divit, ale nebudu Vám v tom co píšete oponovat.

Ano, je to možné. Ale to co popisujete nesouvisí s očkováním jako takovým, s jeho principy a přínosy, ale s globální nadvládou atd.

Znáte tento případ? http://zpravy.idnes.cz/do-ceska-se-dostala-vakcina-nakazena-smrtelnym-virem-ptaci-chripky-1df-/domaci.aspx?c=A090216_212758_domaci_abr

Ale - znáte i tento případ? http://zoom.iprima.cz/ebola-vse-co-jste-o-ni-chteli-vedet/jak-se-sirila-ebola-kde-se-vzala-kam-postupuje

Tj. pokud přijmeme Vaši tezi - já tedy ne na úrovni pravděpodobnosti 100%, ale řekněme že jí dávám nějakých 20% pravděpodobnosti - pak ano, ale máme smůlu, protože i:

http://voda.tzb-info.cz/vlastnosti-a-zdroje-vody/8568-mozna-rizika-plynouci-z-dezinfekce-pitne-vody

a také http://www.dtest.cz/clanek-2966/chemicke-latky-v-kosmetice-aneb-koktejlovy-efekt

http://www.vitalia.cz/katalog/emulgatory/filtr-skupina/konzervanty/

Které nejsou nikdy testovány v používaných kombinacích, ale vždy jsou posuzovány, a i normy pro ně stanoví, maximální množství jednotlivě, nikoli v mixech ve kterých se používají.

Máme jen malou šanci... ostatně, všimněte si té ohromné stádnosti v diskusích (nebo ve volbách atd), té ohromné absence vlastního názoru (který jste například Vy projevil), to podle mne také svědčí o účincích globálních opatření na kontrolu lidstva.

0/−1
21.10.2014 23:38

P84a21v11e23l 11S36o80b64o10t41k98a 5100954

A ještě k té rtuti - mýlíte se, jedovatá je pouze většina organických a anorganických sloučenin rtuti, samotná rtuť ale toli kne.

Přitom musela být odstraněna z teploměrů a lékařských tlakoměrů.

Přitom sloučeniny rtuti - amalgámy - jsou běžně používané jako výpně zubů.

Chcete-li se ještě více ptát, ptejte se komu tak moc škodí čistá rtuť, čisté olovo, arzén a jód, když ne lidem.

+1/−1
21.10.2014 23:42

P11a71v75e83l 97O43d46r29a71z69i80l 6244859427590

Huh? Virulentní vakcíny se nepoužívají.

0/0
22.10.2014 12:13

A96n90t54o29n42í74n 68M56a79c15k 1278101691254

Jen velice nezodpovědní rodiče očkování odmítají. To již není jejich život, ale život jednotlivého dítěte.

+4/−8
21.10.2014 11:36

D50a96v21i71d 41E92v63a91n 6913640341251

zajímavý že všichni ti nezodpovědní rodiče toho vědí o čkování 10x víc než ty...a jsou mezi nimi i lékaři.8-o

+5/−4
21.10.2014 11:58

A60n14t95o25n80í51n 38M89a20c79k 1988341401484

Opět se potvrzuje to, jediné co nezná hranic, je lidská hloupost. Neposuzuj, pokud nevíš!

+5/−3
21.10.2014 12:37

R31a65d57e82k 37Š27t95e32n60c96l 2482310329506

Jsem nezodpovědný rodič...ale poté, co se po druhé dávce objevil exém, jsme se zcela odpovědně rozhodli pro nepokračování. Lékařka nasadila kortikoidy, jako by to byl kinedril a odmítla, že je to z očkování, aniž by provedla jakékoliv testy. Prostě ne...ale příbalový leták říká, že klidně ano...

+4/−1
21.10.2014 12:54

M67i42l65e39n67a 37H77a53r75m37á75č37k89o89v26á 5259669725490

Také jsem "nezodpovědný rodič" Poté, co po povinné vakcíně dcera dostala zánět mozku a zemřela, jsem už dál odmítla riskovat zdraví a život svých dětí a nemyslím si, že má kdokoliv morální právo mě k tomu nutit. Profesor Janda si dovolí tvrdit, že má právo obětovat některé děti ve prospěch jiných dětí, tento výrok ho činí spoluzodpovědným i za smrt mojí dcery, bohorovnost podobných lidí nechápu. 8-o

+3/0
21.10.2014 18:52

A74n44t79o63n73í67n 12M63a62c65k 1748921391824

V takovémto případě s vámi zcela souhlasím, k takové lékařce již s dítětem nepřišel a uvažoval bych nad tím, zda toto nenahlásit lékařské komoře. Občan má také právo domáhat se KVALIFIKOVANÉ péče. Ale toto již není systémem ale lidmi.;-DV;-DR^

0/0
22.10.2014 8:32

R95o33m79a22n 70N56o85v71ý 8922895300924

Očkovací látky: obsahují také tyto toxické látky!

Formaldehyd

Používa sa napr. v chrípkovej vakcíne na inaktiváciu chrípkových kmeňov. Je embryotoxický, mutagénny, alergénny. Jeho použitie je zakázané v nábytkárskom priemysle pre známe toxické účinky.

Sloučeniny hliníku

Používají se jako adjuvans – látka zvyšující účinnost. Při některých typech očkování se používá na vyvolání „umělého zápalu“, který je potřebný pro vyvolání imunitní reakce. Hliník je neurotoxický , vede k ničení spojení mezi nervovými buňkami i celých nervových buněk.

Nejpoužívanější dětská vakcína Infanrix Hexa (přečtěte si bod 4.8 Nežádoucí účinky), která kombinuje 6 různých vakcín v jedné, má deklarovaný obsah hliníků až 820μg . Podává se souběžně s vakcínou Prevenac 13, která přidává dalších 125μg nebo Synflorix, která dodá až 500μg, takže celkově dostane kojenec do svalu nejméně 945-1320 μg hliníků v jeden den.

Hranice otravy hliníkem pro 5kg vážící miminko je na úrovni 35 až 50 μg hliníku v krvi (celkově).

V případě, že by se všechen hliník z očkovací látky v jednom okamžiku ocitl v krvi, bylo by to 19x – 27x víc než je stanovená hranice otravy (100 μg/l krve). I kdyby se nedostal všechen hliník z očkovací látky hned do krve, krátce po očkování (desítky minut) se v krvi ocitne jeho podstatná část .

+2/−2
21.10.2014 10:36

J46a10n 80M65e87r57t72a 3852510851928

Právě že neocitne. www.vakciny.net/AKTUALITY/akt_2011_31.htm

+3/−1
21.10.2014 10:48

R73o63m74a14n 71N12o60v46ý 8532785130194

to si mám jako číst jo?

http://www.vlastnihlavou.cz/jak-mi-chteli-otravit-dceru-hlinikem/

+1/−2
21.10.2014 11:08

A77n54t67o79n10í55n 84M23a85c27k 1728861451754

Jste jistě příznivec pana Klause, ten byl též neomylný. A neoblbujte rodiče, existuje více stanovisek, které jsou opačné k vašemu. Tak, prosím, klid.

+1/−2
21.10.2014 11:38

R15o91m87a50n 53N89o32v69ý 8152175970534

já dávám jen odkazy .... copak tomu rozumím?;-D:-P

0/0
21.10.2014 12:12

J35a35n 48M20e27r82t68a 3552220851868

No, mohl byste, když už tu tvrdíte, jak je ten hliník nebezpečný. Jo, v tom odkazovaném materiálu je jasný nesmysl, opravdu nelze počítat koncentraci hliníku v krvi tak, jak je uvedeno ve slidu Toxicita Al. A je dále opakováno, to je prostě lživá propaganda. Zamíchaná do nějakých jiných údajů, aby to vypadalo, že to vychází ze seriózních zdrojů.

+3/0
21.10.2014 11:39

R11o86m71a65n 68N29o86v27ý 8982985780244

http://www.mpouzar.net/prednasky_spectox.htm ta prezentace je celá tady , a fakt ani toto číst nebudu...stačí mi , že se ani odborníci nezhodnou , tot vše

+2/−2
21.10.2014 12:15

F20r91a63n56t42i14š69e56k 23N54á74v17a74r95a 4135576271732

naštěstí očkování proti chřipce není povinné, to ať si dělá každý co chce.

Ale zcela naprostá hloupost je povinné očkování proti žloutence typu B. v hexavakcíně. Viz níže. Dítě nemá možnost se touto nemocí nakazit a přesto se očkuje. A studie z Harvardu, ano uznávám bylo v ní relativně málo pacientů, tvrdí, že zvyšuje riziko roztroušené sklerózy v pozdějším věku 3x

+2/−1
21.10.2014 10:49

P59. 87N14o15v25á83k 1845709456

Dokud si něco o této nemoci nepřečtete, nemá význam polemika s Vámi. Pokus stále trváte na tom, že se roznáší jen sexem a jehlami narkomanů, tak jste docela zaostalý. A to je v době googlu docela hloupý handicap. Kéž se Vaše dítě nenakazí v bazénu nebo ve školce nepatrnou kapičkou krve nemocného dítěte, stačí společný ručník - 90% dětí nejeví příznaky onemocnění a až v dospělosti se diví, z čeho mají rakovinu jater...

0/0
21.10.2014 13:21

L51u16d17m28i39l24a 42Š84i62n83d78e97l97á97ř40o22v93á 7222756612201

Docela bych byla ráda, kdybyste doložil takový případ kdy se dítě nakazilo přes společný ručník.

0/0
21.10.2014 14:22

M11i22c67h20a93e73l97a 35H17a91v21l90í97k61o37v83á 1394419316210

:-) no tipuju, že doložit nejde. To je asi taková šance, že na vás spadne meteorit.

0/0
21.10.2014 15:47

P22e34t58r 28D75ö28r75f20l91e49r 6315739697327

Je to o tom, že lidé mají potřebu si do něčeho promítnout svoje strachy. Nehledě na to, jestli je to pravdivé nebo nepravdivé, vždycky ten příběh rozvinou do obludných rozměrů...

+1/0
21.10.2014 10:24

F83r94a23n53t40i88š35e92k 51N91á79v45a70r24a 4115806711112

Vědecká studie z Harvardovy univerzity říká, že očkováním zvyšujete dětem tříkrát  !!!!šanci, že v pozdějším věku skončí invalidní na vozíku:

http://www.neurology.org/content/63/5/838.abstract

Nemoc roztroušená skleróza není z 95% dědičná - tj. není dána geneticky, příčina je neznámá, nelze předcházet sportem či jiným aktivním životem. Je to nemoc mladých lidí. Postihuje jednoho člověka z 1000. Není v genech. Očkováním zvýšíte dětem šanci třikrát !!

Jsem zvědavý co budete dětem říkat, až je začnou bolet nohy a postupně přestanou chodit !!  ;-€;-€;-€;-€Samozřejmě vakcinologové si něco vymyslí.

+1/−3
21.10.2014 9:50

F63r37a61n81t46i48š44e83k 81N58á13v42a32r87a 4175126481822

Rodičem jim, řeknou,  hmm to zastánci povnného očkování tě zmrzačili, muselo jsi se očkovat proti žloutence typu B, která se šíří pouze pohlavním stykem.....co kdyby jsi dítě provozovalo v mateřské školce sex.

Víte co jsou lékaři, kteří podporují aby to bylo povinné? 

to tady nemohu říci, protože tady není svoboda ;-O;-O;-O;-€!!Rv

0/−1
21.10.2014 9:55

F52r50a15n38t69i29š53e22k 57N61á27v94a47r90a 4845936211862

vakcinolog řekne, že to dítě by tu nemoc dostalo tak jako tak. A proto se neobjeví ve statistice kdy vakcína někoho zmrzačila. Ale vědci z Havardovy univerzity porovnaly skupinu neočkovaných a očkovaných a zjistili, že tu nemoc dostane 3,1 krát více očkovaných.

+1/0
21.10.2014 10:00

A85n44t60o39n71í80n 84M91a69c62k 1848771961874

Při setkání s vámi bych si nezapomněl vzít roušku. Měl bych obavy, že vaše hloupost by mohla být nakažlivá.!!Rv

+3/−2
21.10.2014 11:42

J70a60n 74M43e40r43t83a 3492340831318

Tak znovu a pro jistotu sem zkopíruji i nejdůležitější věci z článku. http://www.who.int/vaccine_safety/committee/topics/hepatitisb/multiple_sclerosis/sep_04/en/

"The authors’ conclusions depend on the results of altogether 11 cases of MS adult patients vaccinated against hepatitis B. Such a sample size is too small for a definite interpretation to be made, one way or the other. On the basis of these 11 cases, Hernán and his colleagues calculate an odds ratio of 3.1 (95% CI 1.5, 6.3 – a wide confidence interval) of MS in patients vaccinated with hepatitis B within 3 years before the index date, compared with an odds ratio of 1 and 0.6, respectively, for influenza and tetanus vaccines. The committee noted that there is inherent risk, however small, of misclassification of vaccination status and that minimal differences in the recorded data would render the results and conclusions insignificant."

"Of the original 713 cases of MS 163 were selected, and eventually only 11 vaccinated patients were used for deriving actual hazard data. This selection process, however careful it might have been, is fraught with methodological problems and with the risk of inadvertent bias. An inadequate account is given in the article of the cases that were excluded from analysis. Moreover, no population attributable risk is provided."

0/0
21.10.2014 10:03

F48r45a90n72t19i31š44e12k 71N50á19v20a70r64a 4235676171432

No to je problém získat rozsáhlejší data, protože tu nemoc dostane jen jeden člověk z 500-1000.

:-/

Ale co vím určitě, tak žloutneku typu B nedostane ani jedno dítě deseti milionů, protože se přenáší pouze pohlavním stykem. A v ČR tato nemoc stejně ani neexistuje, tak ani dítě nemá šanci mít s někým takovým pohlavní styk. ;-O

Rv

+1/−2
21.10.2014 10:41

J74a25n 68M89e65r29t14a 3592510191718

Smůlou pro vás je, že se dá poměrně snadno dohledat, že se hepatitida B v ČR vyskytuje. A zkuste neopakovat ten nesmysl s pohlavním stykem, jako kdyby to byl jediný způsob přenosu.

+1/0
21.10.2014 10:53

M62i11c22h22a92e80l18a 74H70a35v60l22í37k86o76v98á 1944619746330

Cca 200-300 případů ročně? Už nevím přesně, ale velmi malé číslo na to, že se proti tomu očkují plošně kojenci, kteří tu šanci nákazy(no i krví a velmi blízkým stykem s nakaženým) mají mizivou. 

Podstatné je i jaké rizikové skupiny tuto chorobu převážně chytnou a kolik procent běžné nerizikové populace. Jaká je pak procentní šance, že to chytí batole atd....

Prostě očkovat povinně kojence proti tomuto typu žloutenky je nesmysl, i když ta nemoc není banální.

mělo by to být dobrovolné, v rizikových komunitách dejme tomu povinné, nevím, ale ve věku, kdy ta šance nákazy je větší. Ne první dávku v cca 3 měsících proboha :-/

+1/−1
21.10.2014 10:59

F10r19a33n64t93i64š28e40k 40N31á10v58a80r10a 4585386251392

Žloutenka typu B se v Evropě téměř nevyskytuje. V ČR vůbec.

Přenáší se pouze pohlavním stykem a krevní transfuzí.

viz:

http://www.wikiskripta.eu/index.php/Soubor:HBV_prevalence_2005.png

0/0
21.10.2014 11:10

F62r89a51n42t55i30š47e37k 90N89á70v67a39r35a 4505986471972

http://www.wikiskripta.eu/index.php/Hepatitida_B

0/0
21.10.2014 11:12

M17i57c92h62a50e85l74a 22H53a59v63l97í71k47o46v14á 1194419766780

http://www.szu.cz/publikace/data/vybrane-infekcni-nemoci-v-cr-v-letech-2003-2012-absolutne

v čr se vyskytuje, ale málo.

0/0
21.10.2014 11:21

J71a95n 72M13e92r59t10a 3142790101208

No, jestli z toho obrázku dokážete vyčíst, že se v ČR hepatitida B vůbec nevyskytuje, tak pak už se od vás nebudu divit ničemu.

+1/0
21.10.2014 11:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.