Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jeden pasažér letu MH17 měl při pádu kyslíkovou masku, oznámili Nizozemci

Pasažéři malajsijského boeingu, který se v létě zřítil nad Ukrajinou, možná o zničení letadla věděli. Naznačil to nizozemský ministr zahraničí Frans Timmermans. Jedna z obětí měla podle něj na sobě kyslíkovou masku. Řekl to v rozhovoru pro holandskou televizi, později však svého výroku litoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z22d52e89n93e12k 15Z29a38j23í62c88e26k 1571286192437

Zajímalo by mne , kdo manipuluje s důkazy .Najednou iDNES .cz  se vyjadřují opatrně o vinících .Pokud by teorie o sestřelení UK byla pravda , neměl by nikdo čas ,si masku nasadit, protože raketa Buk , by letadlo rozmetala v okamžiku. Pokud by to bylo podle Ruské teorie , která v tomto případě nabývá na reálnosti ,že letadlo sundala stíhačka ,palbou do kokpitu a následně sestřelením raketou vzduch vzduch , kdy raketa je naváděna výtrysky horkých plynů z motoru a vybuchuje v blízkosti motorů.

Nejzávažnější argument ,ale zůstává , že Amerika doposud nepředložila jediný usvědčující důkaz o použití Buku .Kdo má zájem , ať si najde na internetu , jak to vypadá , když se vypálí raketa Buk , jakou nepřehlédnutelnou stopu zanechává po celou dobu , než zasáhne cíl , takže pokud letadlo je ve výšce 10000m,dráha letu je minimálně o 5000 metrů delší .Takže 15km stopu by zaznamenala , jakákoliv družice , kterých tam bylo vzhledem konfliktu nasměrováno víc než dost.

0/0
16.11.2014 11:14

M91a20r68t75i59n 19K94r65a40l 9934385186467

zajimave - pokud to potvrdi ukrajinska strana, vypada to, ze alespon "premier DNR" podepsal kompromis o "hranici".

http://www.gazeta.ru/politics/news/2014/10/10/n_6550909.shtml

Ja vidim dve moznosti:

1) Bud je to kachna

2) V DNR se to kvuli tomu porve mezi Gubarevovou/Strelkovovou juntou a privrzenci Zacharcenka

0/0
10.10.2014 15:41

P48a17v57e62l 10O29d39r96a59z96i95l 6164669407900

Zavilí nepřátelé pravdy jsou z této informace kdovíproč zděšeni a bagatelizují ji.

Přitom není důvod.

Tato informace pouze relativizuje dřívější prohlášení, podle kterého zemřeli cestující okamžitě (rozuměj netrpěli), což je ale bohužel velmi málo pravděpodobné, podle známé míry poškození letounu měla většina cestujících bohužel dost času uvědomit si, co se stalo, a co se stane.

---

Je to ale důvod, proč se ministr za své prohlášení omlouval, přestože fakticky neměl zač.

+1/−1
10.10.2014 10:40

P37a11v30e70l 67W24e40r13n29e16r 5502136578342

Vidíte a tady na diskuzi se maska omotaná kolem krku považovala za jasný důkaz o vině CIA a Ukrů. :-)

0/0
10.10.2014 10:44

P62a17v76e21l 91O74d54r40a62z57i98l 6794459417220

To tvrdíte vy, jenže vy obvykle nepíšete pravdu, takže nemá zvláštní význam se vámi zabývat.

0/−2
10.10.2014 10:49

V71l68a91s77t13i38m39i73l 67M49a32r17e14š 2386556591252

A Váš názor vychází z čeho? To že měl jeden cestující omotanou masku kolem krku nemusí znamenat vůbec nic. Ale když jste ten zavilý přítel pravdy, tak asi víte víc

+1/0
10.10.2014 10:46

P81a72v95e89l 29O93d74r64a46z95i47l 6724709877770

Vida, asi jsem to nenapsal dost jasně, takže:

P O D L E   Z N Á M É   M Í R Y   P O Š K O Z E N Í   L E T O U N U.

Například podle toho, že nejméně jedna nádrž vydržela až na zem vcelku.

0/−1
10.10.2014 10:50

V97l89a56s47t57i35m53i94l 33M43a18r71e69š 2676506121172

takže už jste i expert na letecké havária chování letadel?

Já se takovým odborníkem necítím a proto se také združují podobných velkohubých prohlášení. Ono se pak může snadno stát, že bych byl za blbce. Ale je hezké, že se toho nebojíte

+2/0
10.10.2014 10:56

J96a82n 96S71t45a32r52ý 5739271225669

nemusí být expert, stačí vědět, že BUK vyšle raketu nad letadlo a hlavice vybuchne 20 m od letadla. Nelze tedy mít na pilotní kabině díry zdola a centrálně umístěné.

0/0
10.10.2014 11:04

P41a90v11e95l 60O53d18r23a80z18i11l 6894389767720

Nic o tom, že bych já měl být expertem ve svých příspěvcích nevidím, ergo se jedná o vaši smyšleninu --> nezájem.

0/−1
10.10.2014 13:11

V56l20a32s14t96i95m93i40l 74M87a89r16e62š 2676136721402

V tom případě nechápu Vaše závěry. Protože k těm zatím nedospěli ani odborníci a expreti v oboru. A zdá se, že toho nevidíte více. Nebo spíš byste možná vidět chtěl, aby z toho vyšla lépe ta strana konfliktu, které fandíte.

+1/0
10.10.2014 16:35

J22a85r63o41s41l22a20v 26D58e36r30m97í95š91e68k 9938718759421

bingo R^

0/0
10.10.2014 19:12

P51a22v24e70l 46O60d36r17a70z47i55l 6544769457700

Můžete mi vysvětlit, jak má rychlost smrti pasažérů vliv na to, která (jaká?) strana konfliktu z toho vyjde lépe?

No nemůžete, je to absurdní pitomost, tu vám spolkne leda pan Dermíšek.

0/0
10.10.2014 21:30

P77a51v23e41l 24W96e21r87n48e68r 5722426778942

Ještě jednou pro lepší pochopení kremlinstva:

Nizozemská prokuratura, která se případem oficiálně zabývá, nicméně upozornila, že zmíněný cestující neměl masku na obličeji, ale na krku. Oním pasažérem byl Australan, který měl pružné pásky dýchací masky kolem krku, uvedl mluvčí prokuratury Wim de Bruin. Dodal, že není známo, „jak a kdy se maska ocitla na krku oběti“. Nejasné je také to, kde Australan v době havárie seděl.

Soudní vyšetřovatelé masku prověřili kvůli možným otiskům, slinám a dalším stopám DNA, což ale žádný výsledek nepřineslo. Na žádném z dalších těl maska podle de Bruina nebyla.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/co-se-delo-pred-padem-letu-mh17-cestujici-mel-plynovou-masku-pal-/zpravy-svet.aspx?c=A141009_154155_ln_zahranici_ele

+1/−1
10.10.2014 6:45

P30a21v89e91l 70W30e27r96n25e26r 5792156148492

Chápu, že někomu (práPakostovi) se toto sdělení nelíbí, nebo je jenom mínusovací automat, ale toto je realita a citace zjistění nizozemské prokuratury.

Chápu, že tato informace nepodporuje divoké konspirační teorie dostatečně, ale chtělo by to aspoň chmurnou větu o hroucení oficiálních teorií, když už chcete něco zpropagovat. :-)

0/0
10.10.2014 9:22

P78a13v80e52l 62O35d24r27a80z40i60l 6444399347750

Tato informace zejména na věci nic nemění. Ostatně, k závěru o nikoliv okamžitém rozpadu letadla došli na seriozních diskusích, kam vy nechodíte, už mnohem dříve.

0/−3
10.10.2014 9:47

P11a72v28e57l 22W49e36r64n62e16r 5242526798362

Odrazil a slovo "seriózní diskuse" - to je hezký kontrast. :-P

Schválně si spočítejte kolikrát tady včera vaši soukmenovci vykřikovali něco o tom, že toto jasně popírá teorii sestřelení BUKem a až vám dojdou i prsty na nohou tak se zastyďtě svou za další urážku ničím nepodloženým nařčením.Rv

+3/0
10.10.2014 10:06

P95a60v19e91l 71O19d44r87a30z78i52l 6794139397590

Netuším, koho považujete za mé soukmenovce, ale vzhledem k tomu, že všeobecně plácáte nesmysly, tak mě to ani nezajímá.

0/−2
10.10.2014 10:23

R41a36d89o91v31a23n 52S61ý56k91o98r51a 6484285464470

Dle rusofilů je za vším třeba hledat CIA. Samozřejmě. Tomu bychom jistě mohli věřit. Ale napřed bychom museli uvěřit, že ruské tajné služby jsou dobročinné spolky řízené batolaty. ;-)

+3/−1
10.10.2014 0:33

P81a44v89e83l 78W51e51r67n24e40r 5232526488152

Bohužel v tomto případě musely pracovat narychlo až ex post, takže jejich výsledky jsou sice impozantní, nicméně ne zcela přesvědčivé. :-)

+1/−1
10.10.2014 6:46

M41a46r95t14i31n 79K33r59a57l 9224525976617

Jeste porad je maska omotana kolem krku dukazem, ze letadlo sestrelila CIA?

+2/−2
9.10.2014 22:14

M10a72r66t95i68n 83N40o69v45y 7236549791

Lžeš. 

Nebyla omotaná kolem krku. 

SBU tě za to platí ? 

Z článku:

„Vážně? A jste si tím opravdu jistí,“ odvětil ministr. Pasažéři podle něj patrně neviděli protileteckou střelu, která v blízkosti boeingu vybuchla. „Ale věděl jste, že jedna z obětí měla kyslíkovou masku, takže určitě musela mít čas si ji nasadit? Nemůžeme to vyloučit,“ míní Timmermans.

určitě musela mít čas si ji nasadit ... ne omotat okolo krku R^

+2/−3
9.10.2014 22:23

J89a83n 32L77u89k10á10š 7237513593622

Bud nectete cely clanek nebo mate problem s chapanim psaneho textu.

+2/0
10.10.2014 1:10

P55a43v96e66l 24W32e85r76n40e79r 5882516948572

Nizozemská prokuratura, která se případem oficiálně zabývá, nicméně upozornila, že zmíněný cestující neměl masku na obličeji, ale na krku. Oním pasažérem byl Australan, který měl pružné pásky dýchací masky kolem krku, uvedl mluvčí prokuratury Wim de Bruin. Dodal, že není známo, „jak a kdy se maska ocitla na krku oběti“. Nejasné je také to, kde Australan v době havárie seděl.

Soudní vyšetřovatelé masku prověřili kvůli možným otiskům, slinám a dalším stopám DNA, což ale žádný výsledek nepřineslo. Na žádném z dalších těl maska podle de Bruina nebyla.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/co-se-delo-pred-padem-letu-mh17-cestujici-mel-plynovou-masku-pal-/zpravy-svet.aspx?c=A141009_154155_ln_zahranici_ele

+1/0
10.10.2014 6:37

P67a22v52e84l 19O49d19r21a62z71i26l 6264479587450

Až někdy poletíte letadlem, tak si všimněte, že masku na krk dostanete jenom přes hlavu a dost jednoznačně to musíte udělat úmyslně.

0/0
10.10.2014 9:46

P23a10v10e41l 37W30e55r55n41e15r 5162636398142

A až někdy najdete na zemi trosky letadla a pár mrtvol, tak si všimněte, že omotat masku kolem krku trvá pět sekund dokonce i když to někdo udělá úmyslně. Rv

+1/0
10.10.2014 10:08

P19a65v70e23l 49O28d64r87a93z79i11l 6844459807800

Jasně, zlí ruští separatisté neměli nic jiného na práci, než střílet z kulometu do trosek a omotat jedné mrtvole masku kolem krku, vy jste se dal na dráhu spisovatele absurdních dramat?;-D

0/−1
10.10.2014 10:25

P51a90v96e46l 86W37e33r40n62e72r 5612226658212

Jste tak naivní, že se domníváte, že by v případě své viny na sestřelení MH17 příslušníci GRU, FSB nebo i obyčejní pěšáci Novorusska váhali s paděláním důkazů, nebo i jenom s vyvoláváním zmatků a ztěžováním vyšetřování libovolným způsobem? ;-D

No comment! ;-D

+1/0
10.10.2014 10:43

P79a12v85e79l 16O52d16r55a12z96i40l 6804359157290

No rozhodně se nedomnívám, že by mezi takové falšování patřilo vázání masek kolem krku obětí. Na rozdíl od vás.

0/−1
10.10.2014 10:51

M40a52r83t73i74n 88K24r18a26l 9514755856347

Obvykle lidem vykam, ale tobe nebudu.

SBU mne neplati, vybiram si to v klubu River Palace v Kyjeve v naturaliich.

A  nauc se cist, novoruse.

+1/−1
10.10.2014 1:48

P17a50v87e16l 97O75d24r76a24z14i39l 6384749957870

Už tam teče teplá voda? ;-D

0/−1
10.10.2014 10:03

M10a16r16t12i28n 21N32o30v77y 7476909321

Udo Ulfkotte říká, že všechny hlavní mediální sítě kontroluje CIA.

Udo Ulfkotte, bývalý redaktor Frankfurter Allgemeine Zeitung, jedněch z největších německých novin přiznává, že i on pracoval pro CIA.

„Byl jsem asi 25 let žurnalista a byl jsem vzdělán ve lhaní a zrazování veřejnosti a v zamlčování pravdy pro veřejnost,“ řekl Ulfkotte Russia Today. „A podporovala mě Centrální zpravodajská služba, tj. CIA. Proč? Protože jsem pro-Američan.“

http://www.youtube.com/watch?v=yp-Wh77wt1o&feature=player_embedded

Řekl, že se rozhodl říci pravdu o korporátních médiích kontrolovaných finanční třídou, protože má strach z války v Evropě.

„Německá a americká média zkouší přinést lidu Evropy válku a vnést válku do Ruska. To je bod, za kterým už není návratu, a já se tomu postavím a řeknu… to, co jsem dělal v minulosti, nebylo správné, když jsem manipuloval lidi a dělal propagandu proti Rusku.“

Ulfkotte řekl, že většina žurnalistů korporátních médií ve Spojených státech a v Evropě jsou „tzv. neoficiálně kryti,“ tj. pracují pro zpravodajskou agenturu. „Myslím, že to zvláště platí pro britské žurnalisty, protože s nimi mají daleko užší vztahy. Zvláště to platí i u izraelských žurnalistů. Je to tak samozřejmě i u francouzských žurnalistů. … Je to tak i u Australanů, u žurnalistů z Nového Zélandu, z Taiwanu, no, a s mnoha zeměmi,“ řekl.

+4/−2
9.10.2014 21:42

F64r93a69n37t39i66š81e47k 61L19u34f81t 5587899524256

V demokratických zemích to je nerealistické. Nemusíš hned všemu věřit

+4/−2
9.10.2014 21:52

M47a54r45t98i92n 35P18r19o45s73t66ý 9220843290199

v demokratickych zemich to mozna je nerealisticke, ale ukazte mi skutecne demokratickou zemi...

+2/−2
9.10.2014 22:04

F67r17a53n58t82i54š75e98k 71L92u57f36t 5897819344526

V tak demokratických, jako jsou západní země - každý si může založit vlastní noviny, psát blogy ...

+3/−1
9.10.2014 22:29

P37a68v16e82l 33O12d90r38a39z84i59l 6914649987680

Jasně, a kolik budete mít čtenářů? 0,00000004%?;-D

0/0
10.10.2014 9:48

M61a41r98t65i73n 15N40o68v70y 7706549731

Vozit vězně tajnými lety do tajných mučíren po světě ? 

V demokratických zemích to je nerealistické. Nemusíš hned všemu věřit

+3/−1
9.10.2014 22:16

F16r44a98n27t37i21š31e38k 53L78u46f85t 5647259254296

Vidíš, snažili se to utajit, zaangažovaných lidí je minimum a stejně se to provalilo. Jak si můžeš myslet, že "že všechny hlavní mediální sítě kontroluje CIA" a nikdo si to ještě nevšiml?

+4/0
9.10.2014 23:11

P96a93v83e43l 71O34d94r93a89z25i59l 6474969987440

Mno, Udo Ulfkotte si toho asi všimnul a není sám. Nevěděl jste to leda tak vy a vám podobní, načež jste právě dostal šanci ze svého snu procitnout. Dobré ráno!

0/0
10.10.2014 9:49

J21i77ř38í 84K92ü39h66r 2320806430696

To by se v SSSR stát nemohlo.

+1/0
10.10.2014 1:12

P24a82v93e22l 11W58e88r21n71e76r 5852216118812

Ani v Rusku ne.:-)

0/0
10.10.2014 6:41

K49a14r36e21l 60H83a41n54á43k 4353185364393

Svědčí tomu i to, že všechny velká média referují o zahraničně-politických tématech jednotně. Jako by to psaly podle jedné předepsané povinné šablony, kterou jim někdo shora nadiktoval.

+1/0
10.10.2014 7:56

P31a89v40e70l 13W10e11r19n22e10r 5772246108572

To jako, že když spadne civilní letadlo na území kde separatisti sestřelují vojenské dopraváky jedno za druhým tak všechna hlavní média jednotně informují o tom, že bylo sestřeleno letadlo a že podezření padá na separatisty, kteří se k sestřelení hlasitě sami přihlásili?

Fakt spiknutí.... :-)

0/0
10.10.2014 10:11

J84a36n 67N34o65v36á13k 6531346393203

Nejen podezření! Přímo vina...CNN a další. Důvod pro sankce.

0/0
10.10.2014 12:25

K29a58r38e68l 49H68a14n73á28k 4673315414153

To je dobrý mýtus, že se k tomu někdo přihlásil. Někteří už to opakují, jako by to snad byla pravda.

Spíše je zajímavé, že ty "nezávislá" média vůbec neřešily, proč krátce před sestřelem dovezla kyjevská armáda do dané oblasti několik systémů BUK (což nepopírá ani Kyjev, jen se vymlouvá, že systémy byly údajně deaktivované). Za jakým účelem tam kyjevská armáda měla BUKy, když povstalci nemají žádná letadla?

0/0
10.10.2014 15:29

J82a21r10o71s36l14a58v 96D60e36r55m27í75š10e51k 9988368779641

To už fakt skoro jak v rusku. Nedivím se Vám, že jste pohoršen. Cítím s Vámi.:-)

0/0
10.10.2014 19:40

M10a59r82t50i71n 49N72o40v72y 7496809881

Když ještě chvíli počkáme, tak nám naše média a politici oznámí, že malajský boeing sestřelil Su25 separatistů a ten potom separatisté tajně propašovali do Ruska maskovaný jako systém BUK R^

A SBU k tomu natočí nové video na youtube R^

;-D;-DEU;-D;-D

+1/−1
9.10.2014 21:38

M63a94r61t50i54n 36N41o26v30y 7796239681

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/12678-sestreleni-malajskeho-letadla-nema-byt-vysetreno-zfalsovane-dukazy-kolik-dalsich-podvodu-na-nas-americane-chystaji-a-panu-ministru-stropnickemu-bylo-nasledne-vysvetleno-.aspx

...

  Ve minulém článku jsem navrhl námět k přemýšlení, jaké letadlo na Ukrajině nakonec mohlo skončit. Své domněnky jsem potvrzoval obrázky, které jsem tehdy měl ve svém PC postahované. Možná si vzpomínáte, že jsem porovnával polohu malajské vlajky s polohou a počtem oken na troskách. Pod textem na své zdi jsem nakonec umístil odkazy na fotografie letadel B777 9M-MRD a B777 9M-MRO.

Dejte si tato registrační čísla do vyhledávače GOOGLE dnes. Dostanete stejná fota boeingů 777, ale okna s vlajkou už tam k tomu mému minulému obrázku sedět nebudou! Ta fotka okének naštěstí putuje po celé internetové síti. A nejen ode mě. Vznikla spousta diskusních fór, kde se to řeší! Bude, respektive už je, to označeno jako konspirační teorie. A víte co? Mně už je to jedno!

Co mi ale jedno není, to napíšu do posledních dvou vět: Přemýšlejme prosím. Tahle naše země je navzdory všemu pořád ještě naše!

+1/−4
9.10.2014 21:32

P32a81v51e72l 68W62e73r91n89e65r 5402556108702

Dnešní výsledek příměřového separatistického bombardování města Sčastije pod kontrolou Ukrajiny - do povětří vyletěla pumpa a hoří jako o závod.

http://www.theinsider.ua/politics/5436d5ff79612/

0/0
9.10.2014 21:28

M37a31r63t73i85n 56K78r46a90l 9314235586967

V Donecku jsou dalsi mrtvi. Fronta je v podstate v meste.

+1/0
9.10.2014 22:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.