Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volby by vyhrálo ANO, druhá ČSSD ztrácí jedenáct procent

Hnutí ANO Andreje Babiše výrazně posílilo před komunálními a senátními volbami svou pozici. Ve volbách by získalo 30,5 procenta. Druhá ČSSD má 19, třetí KSČM 10 procent. Ukázal to volební model TNS Aisa pro Českou televizi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a17r52o61m53í69r 10N64o48v19o56t41n78ý 7629447451974

bez diskuse,jediná volitelná strana je KSČM!!

0/−6
6.10.2014 20:39

M59a55r37t79i82n 92N62o68v39á31k 8157102252182

Komouši měli dávno viset - účet minulého režimu:

(vše z polit. důvodů): Vězněno: 205.000 osob! (4500 z nich tam zemřelo, další byli týráni a zemřeli nedlouho po propuštění), posláno do táborů nucených prací: 20.000, internováno: 22.000, popraveno: 248, zabito při pokusu o emigraci: 282, emigrovalo: 171.000 osob.

Současnost: http://zpravy.idnes.cz/kscm-ukryva-sponzory-za-halo-noviny-naznacila-smlouva-pg3-/domaci.aspx?c=A090928_214435_domaci_vel

+2/0
6.10.2014 21:44

J46i72ř32í 76K71r95u10t68i63l 8789815741818

pokud by se postupovalo dle návodu zdejších Nováku v roce 2021 by ČR čítala 18 zdejších Nováků + Veličenstvo kat, Novák Martin.

+1/−2
7.10.2014 7:03

M42a83r98t47i38n 93N91o10v42á44k 8257262482222

Nemyslím tím samozřejmě všechny - jen ty, kteří měli největší odpovědnost a zničili nejvíce životů. Jinak bych to odstupňoval - přes vězení, ztrátu práce apod. Kdybychom to takto udělali, dnes by to tady vypadalo mnohem lépe. Mnoho z nich totiž jen převléklo kabáty, popř. se dalo do podnikání a škodí vesele dál... a zbytek společnosti na to doplácí.

+1/−1
7.10.2014 16:02

J40i48ř69í 84K56r11u46t33i63l 8179655431768

Trest smrti byl zrušen a nebude obnoven.

Vězení, provoz platí občané, daňový poplatníci.

Ztráta zaměstnání, spadnou do záchranné sociální sítě, platí občané, daňový poplatníci.

Převlékání kabátů, tato zvyklost patří k zdejší politické scéně, odsuzovaná ale všemi politickými stranami podporovaná.

Podnikání, ČR hospodaří s 2 biliony korun, kolik mají pod palcem komunisti 1 nebo 2 nebo 3 % rozpočtu ČR. 

Další příspěvek s tvořivé dílny Nováků.

0/−1
7.10.2014 20:58

M44a80r73t62i97n 49N18o62v31á10k 8367232982812

Trest smrti byl zrušen až novým režimem - vás komouše jsme ale měli potrestat podle vašich vlastních pravidel. Vězení pro tebe a tobě podobné bych sponzoroval milerád, a jsem přesvědčený, že i spousta dalších lidí. Zaměstnání by se vám samozřejmě nezakázalo - mohli byste třeba kopat kanály nebo pracovat v kotelnách. Co se týká převlékání, lustrační zákon by měl platit pro všechny politiky. Podnikání: Teď už bohužel nikdo nezjistí, kolik z vás má obrovské firmy a dusí tam své zaměstance, kteří si pak stěžují na ten "zlý kapitalismus". Osobně bych zavedl lustrace i u vyšších pozic ve firmách.

0/0
8.10.2014 3:02

J72i30ř55í 83K63r40u57t40i83l 8179765451508

kolego vy jste opisoval, 

to vaše horlení jako by vypadlo z instrukcí stranického aparátu při procesu s Horákovo a spol. 

Fráze, fráze a zase fráze takových lidských a profesních géniů jako Urválek, Vaš.

Takže další počin s tvořivé frazeologické dílny Novák&Co.

0/0
9.10.2014 5:20

J27a35r27o64m70í93r 23N28o46v44o93t16n62ý 7269227141354

kapitalismus patří na smetiště dějin-fuj!!

0/0
10.10.2014 9:10

J69i12ř82í 80K89r48u10t75i18l 8139915361138

na smetiště patří především pitomci, což je obecný problém. 

Jsou chráněni a proti Ebole, Prasečímu moru jsou naprosto imunní, a navíc se neustále množí.

0/0
10.10.2014 9:59

J37i22ř80í 24K89r97u59t16i22l 8949625461778

Omlouvám se, zapoměl jsem.

další počin s tvořivé frazeologické dílny Novák&Co.

0/0
10.10.2014 10:07

P23e91t66r 51H36o32r70a 2808342954545

Ale jděte ! KSČM nikdy neměla účast na vládnutí na celostátní úrovni a tudíž ani zodpovědnost. V takovém případě se snadno dávají ostatním "knížecí" rady. V komunálních "vládách" se výsledky řízení obcí a krajů, kde byli a jsou komunisté, nijak neliší od jiných, kde komunisté nejsou. Jen namátkově, korupce v Severočeském kraji týkající se dotací z EU, za společného vládnutí ČSSD a KSČM.

+1/0
7.10.2014 11:48

J11i26ř58í 19K61r77u67t20i89l 8349635791268

Komouši měli dávno viset - účet minulého režimu.

Kolego vy souhlasíte?

Pokud ano, tak by se mohlo zakončit.

Ale jděte.

0/0
7.10.2014 12:36

J64i66ř15í 90K40r17u64t14i66l 8969805581488

Bez vykřičníku.

Deset mrtvol sem, deset mrtvol tam, vo co kráčí?

0/0
7.10.2014 12:38

J85i41ř21í 12K16r82u20t63i65l 8809455801488

nikdy neměla účast na vládnutí na celostátní úrovni, 

pane kolego, ale děte, KSČM a její soudruzi vždy na základě hlasů voličů, seděli, sedí a pravděpodobně sedět budou v PS. Na základě hlasů voličů jsou této KSČM přidělovány významné funkce v čele Parlamentu, výborech a podvýborech, takže tato KSČM se aktivně podílí na řízení státu.

Co se týká zodpovědnosti, která strana, ať je po vašem, vlevo, střed, vpravo, kdy se jaká strana přihlásil k zodpovědnosti?

Úsměvný elaborát o korupci, kdy se tady nekorumpovalo? Obecně se mele o korupci, nikde jsem nečetl o pravých příčinách korupce. Nelze jen papouškovat, korupce, korupce.  

Vaše poznámka o knížecích radách mě přivedla na myšlenku že na základě vašeho logického uvažování a schopnosti vyhledávat si jednoduché informace budete nejspíš zastávat funkci adjutanta v hlubokých knížecích lesích.

0/0
9.10.2014 6:01

M11a14r37i82e 97Z96e37l10e45n45á 2914631259291

Tož, platné hlasy voličů se - narozdíl od nějakých teoretických preferencí - naštěstí sčítají po volbách. A to je dobře... ;-)

+7/0
6.10.2014 12:17

L67u19c32i29e 66Š64t14ě17r23b98o24v44á 5299848660888

Průzkumy ovlivňují jen nerozhodnuté a ovce, živí statistiky a lobbysty.

+3/0
6.10.2014 12:03

J35i78ř81í 16K68r69u80t22i13l 8939775941818

doplnil bych,živí statistiky a lobbysty a Moravce, moderátora ČT.

0/0
6.10.2014 19:39

M75a35r90i94e 55Z57e25l24e82n96á 2964231839831

Milí diskutující, račte prominout, ale nejsou občas zveřejňované předvolební preference kteréhokoliv kandidujícího subjektu trošku málo na to, abychom se zde jen kvůli jinému názoru, smýšlení, osobním (= nepřenosným) zkušenostem navzájem napadali, okřikovali, označovali jeden druhého za nesvéprávné atd.? Výkyvy v předvolebních průzkumech činěných mezi nepatrnými vzorky potenciálních voličů (a to jsou ještě mnohdy do takových vzorků zařazeni mladí lidé od 15 let pod 18 let věku, tedy nevoliči) sice do značné míry odrážejí reakci na - v den průzkumu - aktuální drobné populistické krůčky učiněné ze strany politiků, ale rozumný volič by měl podle mého názoru u svých favoritů víc sledovat jejich dlouhodobou konzistenci postojů a činů.

+10/0
6.10.2014 11:51

E61v18a 25P78e55t65ř83í43k22o70v85á 9488552151385

o tom osobním napadání se nad sebou zamyslete, sama jste byla schopná kvůli jedné nadávce použít nechutná slova o někom mrtvém, a to jen kvůli tomu, aby jste splnila svou občanskou povinnost, a když jsme u sledovanosti dlouhodobé konzistence názorů, postojů a činů, tak vám jen připomenu, že Kalousek takový stálý a rozhodný postoj, coby ústřední člen KDU-ČSL, pro tehdejší skoro spolupráci s komunisty jaksi nezastával, z tohoto důvodu pak dostal od mateřské strany padáka, co se týká vzorků oslovovaných v průzkumech veřejného mínění na jednotlivé zjišťované skutečnosti, domnívám se, že jednotlivé společnosti zabývající se těmito průzkumy již mají dopředu vytypovány vzorky či skupiny lidí a ty oslovují, v našem případě oslovily ty, kterým bylo 18 a mají volební právo, to je asi první předpoklad serióznosti volebního průzkumu, uvedený vzorek mají dále seřazen dle dosaženého vzdělání, dle věku apod.

+1/−3
6.10.2014 13:49

M51a71r82i37e 80Z32e13l67e86n13á 2704831909371

Paní Petříková, něco k tématu článku - předvolebním preferencím politických subjektů - nad zdejší diskuzí byste neměla?;-)

0/0
6.10.2014 14:26

E64v96a 32P16e61t65ř42í56k37o93v61á 9698152481515

Vy snad nediskutujete paní Zelená? Můj příspěvek je úzce spjat s tématem, a především je reakcí na váš příspěvek. Jinak můžeme podiskutovat na téma, jaký že máte názor na smysl a význam nabízených kandidátek jednotlivých zúčastněných stran pro nadcházející komunální volby. Já si myslím, že nejenom sympatie k té či oné politické straně má pro většinu voličů rozhodující vliv na jejich volbu, ale právě i seznam kandidátů má v mnoha případech rozhodující roli. Když v něm figuruje nějaký jeho známý, či člověk, kterého si váží, tak mnoho těch nerozhodných klidně udělá výjimku ve svém politickém názoru a volí ne politickou stranu, ale především konkrétního kandidáta. I když ten je zástupcem strany, které by jinak nedal hlas. Bohužel je situace ale taková, že ten, dle nich správný kandidát, se nachází na takovém pořadí kandidátky, že nemá šanci dostat se třeba jen do toho zastupitelstva města či obvodu. Na nějakém nedávno mnou navštíveném předvolebním mítinku, nám zástupci strany připomínali, abychom nekroužkovali, neboť tím vlastně strana přichází o hlas. Nač tedy politické strany skládají kandidátky? V případě volebního úspěchu se do komunální politiky zapojí zase jen ti, kteří jsou na kandidátní špici a kteří sedí v komunální politice řadu let a řadu let tam škodí a parazitují. Volební zákon by se měl v tomto ohledu změnit. I takováto problematika má velký vliv a význam na výsledky předvolebních průzkumů.

+1/0
6.10.2014 15:45

V49á49c29l73a52v 10A69n25d90ě79l 9259746143533

Tento průzkum je velice nedůvěryhodný, možná i někým zaplacený. ANO nikdy nezíská 30%, ČSSD, TOP 09 i KDU-ČSL získají více a Úsvit se do PS asi nedostane. Navíc senátní volby jsou více o osobnostech a ne o stranách a v komunálních volbách ANO, snad s výjimkou Prahy téměř všude propadne.

+1/−3
6.10.2014 11:34
Foto

M94i64c38h28a45l 89G63a34n82d22a58l10o57v20i22č 7318429791620

Souhlas až na to ANO. Myslím, že je to přesně obráceně, protože v Praze rozhodně není tolik pitomců, kteří by uvěřili laciným populistickým slibům agenta STB...

+4/−3
6.10.2014 11:42
Foto

O28l66d39ř28i82c30h 21V73y26k16y40d57a21l 1479911989744

Pitomec je tedy ten, kdo nevolí vaši Stranu?

+2/−2
6.10.2014 12:16
Foto

M25i78c50h24a68l 37G90a29n25d42a86l48o82v20i27č 7968189741350

Ne, pitomec je člověk, kterého jsem definoval v reakci. A možná ještě ten, kdo moc nechápe...

+2/−1
6.10.2014 12:28
Foto

O21l43d27ř53i28c83h 33V76y70k73y65d11a82l 1939421799284

Jsem asi pitomec, protože nevidím rozdíl ve slibech jakéhokoliv současného politika. Vy ano?

0/−1
6.10.2014 12:34

A21n35t37o47n23í84n 95M81a37c63k 1988191321814

Již delší dobu pochybuji o svéprávnosti lidí, kteří jsou voliči ODS. Jedná se o stranu, která nemá úctu k obyčejnému občanovi, který se živí poctivou prací. Jejich představitelům není nic "svatým". Ve svých lžích předčí i krále lhářů, pana Kalouska, v podvodech i "úspěšné" privatizátory, přátele bývalého pana prezidenta, kteří se ve značné míře zasloužili o rozkradení majetku naší republiky. Jejich drzost nezná mezí. Totéž se nechá říci i jejich nenasytnosti. Hanba, hanba,hanba.!!!!!!

+7/−8
6.10.2014 10:32

L84u36d57m81i30l95a 94Z27e46l97i62n34k28o42v47á 3533674640986

A co ti vaši pane Mack, ti jsou bezúhonní? Jsou všude, prezident, předseda senátu, předseda Ústavního soudu, ministr financí ...........Kdyby nebylo totality, komunistů, tak jsme na tom byli jako západní Němci, lépe než Rakušani, jako Švýcaři. Komunisté způsobili pokřivení myšlení lidí, zlenivění národa, zadupali veškerou tvořivost lidí a pěstovali na vrcholu lidi kariéristy, bez skrupulí,udavače,kteří pošlapali veškerou svobodu. Budeme se z toho hrabat ještě hodně dlouho a ty Němce nikdy nedostihneme.

+9/0
6.10.2014 11:02

M90a69r70t60i49n 24N61o88v89á29k 8737102932842

Nenávist ke komunistům některým tak vymyla mozky, že s radostí podporovali a podporují ty nejzkorumpovanější strany, které kradly ve velkém a dosud blokují většinu protikorupčních zákonů. Madam, zamyslete se nad sebou konečně.

+3/−7
6.10.2014 11:07

L47u18c29i61e 97Š47t61ě80r23b71o12v29á 5809478510238

Je to typické stádní myšlení.

+5/−2
6.10.2014 11:46

L72u64d17m48i61l31a 45Z21e94l91i40n75k30o27v52á 3223254260986

Nečas uvolnil policii ruce, začalo se vyšetřovat, padni komu padni a politici se třásli. I proto musel padnout on. On s tím začal opravdu něco dělat a dnes? Už mají opět politici klidný spánek.

+5/−1
6.10.2014 12:16

M80a48r16t16i82n 84N29o66v51á78k 8127722482252

Já už normálně nevím, jestli to myslíš vážně nebo ne ;-D;-D;-D

Věci veřejné měly pod sebou vnitro, zasadily se o dosazení Lessyho, což byl ten, který policii rozvázal ruce. ODS (a TOPka) samozřejmě zuřily, a tak kontrovaly prosazením svého kamaráda Kubice, který šel Lessymu po krku (a nakonec ho dostal).

Na spravedlnosti byl za ODS Pospíšil, který měl překvapivě taky pozitivní vliv... což ODS "ocenila" jeho sesazením z ministerského postu.

Navíc bych ti rád připomněl, jak Nečas (společně s Kalouskem) hysterčili a vyřvávali o policejním státě, zvůli státních zástupců apod. To zloději dělají často, zrovna teď je v podobné situaci např. Rittig: http://www.lidovky.cz/rittig-policajti-strkaji-me-pravniky-do-cely-a-cekaji-jestli-nezmeknou-1mk-/zpravy-domov.aspx?c=A141003_172552_ln_domov_ogo

V současnosti ke klidnému spánku opět pomáhá především ODS (a TOP09) tím, že totálně vykleštily služební zákon. A samozřejmě jako obvykle blokují protikorupční zákony, hlasují proti nim - viz Rekonstrukce státu.

+3/−2
6.10.2014 12:38
Foto

J34i21ř35í 48K71h49e35i22l 9366304310263

Lépe to snad ani popsat nejde pane Nováku.:-/R^R^R^

+2/−5
6.10.2014 12:49
Foto

S44t38á10ň55a 85K29o10m97o45r16o88u78s87o80v20á 3525423487559

Probůh, nevykejte mu, nemá to rád8-o8-o8-o

0/0
6.10.2014 18:22

L76u15d64m94i77l79a 71Z89e13l71i59n27k89o70v54á 3843724800316

Už jsem vám to někde psala, pane Novák, že Nečas se bouřil proti policejní zvůli, když zavřeli politiky, odvlekli Nagyovou a to jim pomohlo řízenému svrhnutí vlády. Posléze je pustili a vláda padla, to byl hlavní účel. Kdo za tím stál, lze se jen domnívat. Levice, KGB, Babiš? Pospíšil nešel proti ODS, ale neobstál u Nečase jako ministr sprav. kvůli tomu, že neustále požadoval nové peníze, namísto zreformování např. vězeňství.Bez souhlasu a podpory Nečase jako premiéra, by těžko mohl Lessy něco dělat. Nečas splnil jako premiér svůj slib - uvolnění rukou vyšetřovatelům a boj proti korupci.

+4/−1
6.10.2014 13:08

M78a13r37t41i35n 55N32o53v38á29k 8177862652582

Ti ODSáci z toho vyvázli jen proto, že je osvobodil Nejvyšší soud. Ten přitom potvrdil protizákonnost jejich počínání, avšak naprosto nesmyslně se odvolal na jejich poslaneckou imunitu (která by se správně měla vztahovat jen k řečnění za pultem), protože ten zločin byl údajně spáchán na půdě parlamentu. Nagyová zneužívala tajnou službu pro své soukromé účely. Za tím, že z toho vyvázla bez trestu, stojí pouze její konexe. Nemluvě o dalších korupčních skandálech, např.: http://zpravy.idnes.cz/audio-ministr-drobil-vyzyva-sefa-fondu-michalka-at-znici-dukazy-o-korupci-1ra-/domaci.aspx?c=A101215_115521_domaci_jan

Za svržení vlády si může ODS sama. A lidé (vč. mě) jsou jim za to vděčni.

Zbytek toho blábolu už ani nestojí za komentář, pouze pousmání.

+1/−3
6.10.2014 13:56

L24u66d30m65i57l37a 65Z81e56l49i80n54k45o44v93á 3253984870726

Zeman také za odměnu posadil jím dosazeného předsedu vlády do bankovní rady, kde je Ištván?! A mnoho takových příkladů je, Sobotka nedávno handloval s Babišem Jourovou. O tom politika je. Navíc, ne všichni z těch poslanců dostali nějaké místo, přesto je zavřeli. Když já budu zneužívat tajnou službu, kdo myslíte, že by měl být potrestán?Drobil musel odstoupit, to se stává i u socialistů, že?Nezastávám se ho.

+3/−1
6.10.2014 14:10

M38a21r23t50i59n 41N51o49v60á64k 8127472232442

Nagyová měla jít sedět, stejně jako ty, pokud bys udělala to co ona. Korupční "průšvihy" se "stávají" i ostatním stranám, ale zdaleka ne tak často jako ODS.

0/−3
6.10.2014 14:51

L59u68d15m95i56l16a 98Z73e39l32i81n95k90o60v17á 3533494560776

Zapomněl jste na ČSSD, ta má korupce ve svých řadách nejméně tolik, kolik ODS. Jsem zvědava, jak dopadne Rath, není o něm slyšet. Za to, když se tak důležitá služba nechá zneužít, by měl být někdo odpovědný tam a ne Nagyová nebo já. Já mohu dát rozkaz komukoli, důležité je ale, zda se zneužít dá. Samozřejmě, že by moje pochybení, právě tak jako Nagyové zneužívali protivníci.

+3/−1
6.10.2014 14:57

M75a51r18t64i34n 78N25o96v72á62k 8447432142302

ODS je podle mě nedostižná, ale je pravda, že ČSSD se taky "snaží". Na Ratha jsem taky zvědavý! Je velký problém, že ČSSD má pod sebou vnitro.

Nagyová prostě měla konexe a příliš velký vliv, proto si o oprávněnosti jejích požadavků nedovolili pochybovat. Ano, je to i jejich chyba, tak jako je chyba člověka, že si třeba nezamkne auto a je okraden - ale hlavní viník je pořád zloděj. Viníkem je Nagyová i ODS, díky které tu moc a vliv získala.

+1/−3
6.10.2014 15:09

L84u39d48m47i18l10a 24Z43e16l38i27n59k98o33v96á 3103144860366

Kdyby vládli komunisté, pane Novák, tak i kdyby ti nahoře kradli jako straky, tak se to nikde nebude moci napsat a budete si myslet, jací jsou komunisté poctiváci, že?!!

+5/−1
6.10.2014 12:45

M94a14r79t34i89n 88N97o83v53á64k 8397342112952

Pardon, že ti vezmu tvou jedinou zbraň, ale já jsem taky antikomunista a se vším, co proti nim máš, naprosto souhlasím;-D Dokonce i v současnosti jsou komouši podobně zkorumpovaní jako ostatní strany - viz kauza iDnes: Milion za změnu zákona, kdy ty peníze chtěli vyprat přes Haló noviny.

Antikomunismus ale neomlouvá lidi jako jsi ty, kteří slepě a bez rozumu podporují zloděje, korupci, prorůstání organizovaného zločinu do státní zprávy.

Uvědomte si konečně, jak moc tím pomáháte těm, proti kterým tak fanaticky brojíte - KOMUNISTŮM!

+1/−1
6.10.2014 13:02

L65u51d23m98i52l34a 22Z70e46l34i57n65k11o80v25á 3923844360486

Ale já nezastírám, že lidé kradou, ať jsou v kterékoli straně. Nepodporuji zloděje, ani korupci, ale nedokážu se smířit s tím, že např. Nečas je tolik napadán a on nekradl, ale začal proti korupci doopravdy bojovat. Korupce je všude a největší prevíti se obvykle infiltrují do strany, která je u moci, aby skrytí vysávali stát. Dnes ODS je možná nejčistší stranou, protože ti lidé ji opustili. Nevidím také, že by lidovci měli dnes nějaké kostlivce, proto je budu volit.Oni jsou nejvíce napadáni ideově, protože mají křesťanské kořeny a i kdyby byli nejčistší, tak je u nás lidi nebudou volit. V Německu vládnou dlouhá desetiletí a jsou snad Němci za námi?

+2/−2
6.10.2014 13:19

M38a34r94t94i50n 49N62o63v44á84k 8197142412602

Podporuješ zloděje, a to ty nejhorší. Opravdu neexistuje zkorumpovanější strana než ODS, strana, která by byla víc propojena s podsvětím - Mrázek, Langer, Bém, Janoušek, Drobil, Nagyová, Rittig...

Už dlouho jsem nepotkal někoho, kdo by byl tak mimo jako ty8-o

Lidovci podporují katolickou církev, proto jsou pro mě (vzhledem k její minulosti) nevolitelní. Ale přesto mi připadají mnohem důvěryhodnější než ODS.

+2/−1
6.10.2014 14:07

L17u84d34m53i74l90a 25Z88e70l55i24n33k19o73v14á 3973264250106

ODS jsem volila pouze jedenkrát a to v době, kdy byl předseda Nečas. Nevím, co ukradl Langer,  právě tak jako Bém, Rittiga by rádi, ale nemají na něj. Mrázek byl spojený i se socialisty. David Rath, Ivo Svoboda, Jan Palas, Kakaový král Kraus, křišťálově čistý S.Gross, ROP Severozápad, to jsou jen některá jména, která také nemusí být OK. Pokud někomu nic nedokázali, musíme na něho pohlížet jako na nevinného.Pokud budou v politice jenom lidé, nikdy nebude záruka, že neselžou.

0/0
6.10.2014 15:16

M10a15r11t25i11n 59N44o18v49á13k 8667142732502

Musíme tak na ně pohlížet z právního hlediska, nikoli morálního. Přesně tvůj přístup, toto omlouvání a vymlouvání, může za politický marasmus, ve kterém jsme, a ze kterého se jen obtížně budeme dostávat. Jsi ideologicky zaslepená - zlodějiny ČSSD (a levice obecně) jsou neomluvitelné, ale v ODS jsou jen lidé, kteří občas selžou...

+1/0
6.10.2014 16:02

L79u76d36m49i12l69a 46Z77e81l19i70n84k75o45v64á 3473294830196

Já opravdu nevím, co ukradl Langer, vy to víte? Co ukradl Bém, vy to víte? Rittiga se také nezastávám, ale co provedl? Napsala jsem i o socialistech, že ta jména, ti lidé také nemuseli nic provést, ale Rath se z toho těžko vyviní, když ho chytili s penězi. Ne, nepodsouvejte mi nic, že bych se někoho zastávala, ale velmi mě zlobí, když se sype kritika pouze na ODS a jak ostrá, přitom ostatní mají stejně másla na hlavách.

+1/−1
6.10.2014 17:37

L98u40c44i16e 34Š88t45ě35r86b58o83v95á 5159438560828

Němce nedostihneme i z jiných důvodů. Především politika posledních 25 let to dost zpozdila, pani Zelinková.

0/−3
6.10.2014 11:58

L33u12d37m78i47l27a 89Z43e25l48i65n94k96o88v64á 3933664730386

Ano, žijeme na dluh a splácíme vysoké úroky. Rok co rok více jak 50 miliard a stále dluh narůstá. Ano, pravice byla nedůsledná, dávky, všelijaké příplatky atd. měly být navýsost adresné a všichni lidé, kteří mohou pracovat, pracovat měli, alespoň v terénu, jak to zavedl ministr Drábek. Stát se nesmyslně zadlužuje, levice rozdává, pravice byla spíš ve středu a jako pravice se nechovala. Přesto Kalousek v době recese měl schodek 80 miliard a to ho ještě navýšila prezidentova vláda.Věřím, že dnes by měl Kalousek ani ne polovinu toho, co Babiš jako manažer firmy ČR.

+2/0
6.10.2014 12:23

J44a55r86o89m24í24r 20N62o80v76o75t24n12ý 7519427361674

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.10.2014 20:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.