- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je fakt, že v září se vyrojili pitomci - třeba jsem viděl felicii, která si to švihla z pravého do prostředního, aniž by zrychlila na víc než stovku přímo přede mne, pak to v zápětí švihla do levého a ikdyž jsem měl na tachometru pouhých 110, tak jsem ty chudáky v levém, co kvůli ní museli prudce brzdit, začal podjíždět..
Nebo cyklisti- jedu na kole v cyklopruhu (nepotřebný nesmysl) a v křižovatce to jeden šlapálista pošle přímo předemne, aniž by se rozhlédl a dal mi přednost, když jsem na něj zavolal, že kdybych bly auto tak je po něm, tak jen něco houknul a plácal se dál.
Takže policii zabavit radary a botičky a poslat je kontrolovat křižovatky a chování "řidičů".
Není se co divit. Policie nikde, nebo jen na známých místech a jen v dobu větších, předem ohlášených akcí, měří tam, kde je to jednoduché a výnosné, vůbec se nesleduje nebezpečné předjíždění. Značení katastrofa, vede řidiče k tomu, aby značky příliš nerespektovali : omezení rychlosti často přehnané a často neukončené, místo přikázaného objíždění přikázaný směr. Radary jsou jen na padesátkách, na dálnici a silnicích na nebezpečných místech žádný.
ono ne vždy je na vině značení. Když je 200 m před koncem obce 70, existuje velmi mnoho lidí, co jsou schopni tu 70 držet i za cedulí konec obce a opatrně zrychlovat až na nejbližší křižovatkou, která je bohužel až za 2 km
A neměl ten bodový systém počet mrtvých snížit?
ale počet mrtvých klesá....
Stál jsem na autobusové zastávce v Trutnově kousek od kruháče a řidič auta se zrovna občerstvoval z petlahve když vjížděl do něj.
Někteří řidiči jezdí děsně ale na úmrtnosti má vliv i stav silnic a dopravní značení. Ještě zeleň neopadala a na spoustě míst jsou zarostlé značky. Taky teď zase začali populárně opravovat tím způsobem že díru zakápnou asfaltem a celou vozovku zasypou jemným štěrkem který pak ani nezametou. Na spoustě křižovatek není vodorovné značení tak není vidět kde je hranice křižovatky nebo odbožovací pruh atd. Nejvíc tragických nehod mají mladí 18 plus.
tak 73 zbytečných úmrtí není zrovna málo.
na druhou stranu bylo i o dost hůře
Tak letos se nám to září docela nevyvedlo. Holt dokud se "řidiči" (řidiči bez uvozovek to umí) nenaučí vzájemnému respektu, tak budou lidi pořád zbytečně umírat. Smutná pravda je, že většinou mají nejtragičtější následky ty nehody, kdy se v nepravou chvíli potkají právě dva "řidiči".
Když k tomu počtu mrtvých přičtu fakt, že jsem si vlastní blbostí trochu odřel pravé zadní dveře, musím souhlasit, že září 2014 bylo na silnicích skutečně tragické. O víkendu zkusím zahnat stesk po netknutém laku konzumací lihových nápojů, ale nevím jestli to pomůže. V nejhorším budu muset celou proceduru několikrát opakovat...
Není se čemu divit. Arogance na silnicích, naprostá ignorace značek a předpisů od velkého procenta řidičů. Já se spíš divím že na těch cestách ještě má kdo jezdit :/
Aha, proto počet obětí celoročně klesá i vzhledem k nárůstu provozu.
Například při dopravních nehodách zemřelo v roce 2013 nejméně osob od roku 1961
K čemu ty stálé statistiky?
Za rok to bude zase třeba o 20 míň.