- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Joseph Brucato byl alkoholik. Tak o tom píší Daily News.
Neni. U nas posta je sice plna zbytecnych byrokratu a ma divne sluzby, ale dorucovani funguje velmi dobre. Americka posta je o nekolik radu nize. Proc myslite, ze je tam tolik konkurencnich dorucovatelu? Protoze posta proste nefunguje.
Zajiste mate osobni zkusenosti. Ja jsem v USA nekolik let zil a zkusenosti mam prave opacne, za 6 let mi nedosla 1 zasilka.
Velice pohodlne je zejmena to, ze kdyz chcete poslat dopis, opatrite ho znamkou a povesite na svoji schranku, listonos si to tam vezme. Funguje i s mensimi balicky, ale tam se clovek muze snadneji splest s vysi postovneho.
No to je toho, u nás to bylo v Břeclavi
zdá se. že to nikomu nevadilo..... asi dopisy od soudů a policie
todle jste uz jendou psali. asi tam pred dvouma rokama...
Chlap je zřejmě pošuk, ale i tak bych tu viděl nějakou systémovou chybu. Pošta by neměla stát na tom, jestli jsou její zaměstnanci bytostní poctivci. Tady si 40 000 klientů zaplatilo službu, kterou nedostalo. Kdyby firma, kde pracuji, nedodala jedinému klientovi, co si zaplatil, roznese nás na kopytech.
Za tu dobu, co poctivě třídím odpad a nosím papír do kontejneru na papír, jsem už v tom kontejneru na papír mockrát viděl svázané balíky reklamních letáků, které měl zřejmě nějaký brigádník roznést do schránek a tak nějak se na to vybodl.
Jestli pětatřicet tisíc z toho byla nějaká cílená reklama ("Vyhráli jste! Abyste si vyzvedli výhru, musíte ..."), což je docela možné, tak by mne ani nepřekvapilo, že trvalo tak dlouho, než na něj přišly.
Ze zbylých pěti tisíc to bylo třeba tři tisíce prvním osm let a adresáti to z těch tří tisíc zjistili třeba jen v tisíci případech, protože vánoční přání, svatební oznámení nebo kondolence se posílá i vzdáleným tetičkám a synovcům, ale nikdo nijak nekontroluje, zda to došlo.
No a z toho tisíce případů si stěžoval každý padesátý, takže dvacet reklamací. A z dvaceti reklamací za osm let se fakt nestřílí, zvlášť když nemusí být jasné, kde přesně se to ztratilo.
To byla, ale ne takovato. Nejvic posty v USA tvorily nabidky na kreditni karty, ze je clovek predbezne schvalen.
Protože 90% reklamací pošta odmítá jako nepodložené. Za obyčejnou zásilku nenese pošta žádnou odpovědnost a z praxe vím, že reklamovat je stejné, jako když si půjdete stěžovat na lampárnu na nádraží.