Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákon je děravý, proto mohl duševně chorý lékař ordinovat, míní šéf ČLK

Předkládat doklad o zdravotní způsobilosti je možnost, nikoliv povinnost. To je hlavní problém, který v případu primáře Jiřího H. vidí prezident České lékařské komory Milan Kubek. V rozhovoru pro iDNES.cz také řekl, že Jiří H. zůstane i nadále v profesní komoře. Primář byl podezřelý, že neadekvátně postupoval při léčbě pacientů a ubližoval jim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I73v58o 29S16a87r26o 5818427837258

To není děravým zákonem, ale pouze a jen pouze pochybením ředitele klatovské i rakovnické nemocnice. Též pak zapřením nemoci tím primářem. Věděl, že s touto diagnózou vykonávat tuto profesi nesmí a přesto ji vykonával. Minimálně obecné ohrožení, nebo snad ne?  Lékařská komora však stále nemá dostatek působnosti a váhá, zdali alespoň pozastavit členství, když už ne vyloučení. Ano, nemělo by se vylučovat z komory kvůli nemoci. Ale pro zatajení nemoci a  vykonávání lékařské činnosti s plným vědomím porušování zákona pak ano. Vyloučit s klidným svědomím.

0/0
1.10.2014 18:30

T36o49m21á84š 20F15o68r19e76j95t 9623211445277

proč nemůže šílenec sedět v ordinaci a proč mohou šílenci sedět v parlamentu, v bankách, v advokátních a exekutorských kancelářích????

+1/0
17.9.2014 15:44

I93v62a70n 28B35a42z72i24k48a 8873706944499

Koubku, co to plácáte za nesmysly!? Zákon možná děravý je, ale co ti ostatní kolem pana primáře. Co ta vaše veleslavná ČLK, která teď odvádí pozornost jinam? Primář je možná magor a ti ostatní co? Proč to muselo trvat tak dlouho. ...Zákon to protahoval? Nebo lhostejnost nemocničního personálu? Těším se na vaše další výplody! ...Chorej mozek nemá zřejmě jen pan primář.

+2/0
17.9.2014 11:59

J76o72s51e63f 19Z22e62t62í45k 1459238908398

Někteří "doktoři"chtějí mít velikou moc,ale zodpovědnost žádnou!Mnoho lidí chce mít velikou moc a žádnou zodpovědnost,mnoho peněz a pokud možno ničit lidem za velké peníze životy!Když tak volá Kubka po lepších zákonech,měl by být zákon,že lékař,který se dopustí evidentně ,záměrně poškození zdraví,měl by být zbaven titulu a v nemocnici by měl být maximálně jako pacient z vězení! !!

+4/0
16.9.2014 14:32

M96a34r69t68i32n 61B24r11e22j34c54h63a 3174500512221

Včera byl v událostech komentářích a myslel jsem, že z něj vyrostu. Hodně mi připomíná Ratha. Tvrdil tam, že to je veřejná poprava nemocného lékaře - ano asi je, ale zajímalo by mě, kdyby se mu to stalo u jeho dítěte. A co se týká té způsobilosti, vždyť to razítko dá doktorovi každý druhý kamarád. Sice je to tzv. o hubu, ale děje se to. :-/

+5/−1
16.9.2014 14:14

J44i48ř53í 79Š64l18i80c48h64t48a 7959105124702

On je ten Kubek ještě větší potvora než jsem čekal. On si na tom ještě bude honit triko aby měl víc pravomocí. Doktor přizabije cca 10 dětí a nikdo si toho v nemocnici nevšimne? Ani sestra ani lékař? Nenechte se vysmát...holt ruka ruku myje.....

+7/−1
16.9.2014 11:07

J20a49r44o22s98l76a73v 15M87a44š37e78k 5629410454633

Docela by mně zajímalo co asi pan Kubek řekl na tohle:

STAVOVSKÝ PŘEDPIS č . 11 ČESKÉ LÉKAŘSKÉ KOMORY - § 2 - "Lékař je oprávněn k výkonu funkce vedoucího lékaře, primáře, odborného zástupce a lektora lékařské praxe, je-li způsobilý k výkonu povolání lékaře podle obecně závazných právních předpisů a splňuje-li podmínky tohoto licenčního řádu. Vykonávat činnosti uvedené ve větě první může lékař jen pod podmínkou držení osvědčení (dále jen licence) vydané představenstvem České lékařské komory."

+5/0
16.9.2014 10:56

J96i38ř40í 50Š37l70i24c23h15t56a 7589315394592

překryje to rukou a řekne že to tam není......

+2/0
16.9.2014 11:08

M24a53r93i43e 57Z77e90l15e95n38á 2354701319491

Kdysi jsem řadu let pracovala ve velké stavební formě jako "osobářka". Neexistovalo, aby nově přijímaný pracovník na jakoukoliv pozici - od člena nádvorní úklidové čety po ředitele závodu)  nepředložil jednoznačné vyjádření lékaře o tom, že je ze zdravotního hlediska  bezpečně vykonávat danou práci, říkalo se tomu vstupní prohlídka. Doba holt i v personalistice nesporně a v naprosté většině věcí pokročila směrem k lepšímu, bylo právem odvrhnuto zbytečné a nesmyslné kádrování všeho druhu, ale s tím i bohužel některé  užitečné "drobnosti"...:-(

+3/0
16.9.2014 10:23

V39l66a59d71i63m42í98r60a 62B25o73š61k67o12v55á 3567299774803

Západní předpisy pro výkon lékař. povolání a činnost lékař. komory zpravidla ukládají lékařům povinnost ihned oznámit podezření mj. na duševní nemoc kolegy s tím, že komora je povinna zajistit nezávisl. vyšetření, ev. informovat státní správu. Ta může přerušit povolení k výkonu profese do vyšetření věci.

+4/0
16.9.2014 10:12

M29a74r39i20e 42Z36e26l77e65n69á 2914201879691

V západních demokraciích s mnohem delší tradicí je takové upozornění kolegy považováno za projev odpovědnosti, u nás by byl bohužel označen nálepkou "práskač" a dostal by to v branži patřičně sež..spapat. V tomto máme hodně co dohánět...

+4/−1
16.9.2014 11:14

L85e73n77k75a 24Z44a13p33l10e75t98a92l66o30v79á 7175761862605

V naší zemi jsme bohužel v některých důležitých záležitostech sto let za opicema,...

+2/0
16.9.2014 11:21

J67u86l84i14u52s 29C14h57a74l55o50u64p46k21a 4392719180311

Copak musí všechno řešit zákony? Oni lékaři nemají tu svou slavnou komoru, která může zasáhnout, aby nebyl poškozen jejich slavný lékařský stav? Co dělal Kubek celou dobu?

+4/0
16.9.2014 10:07

M43i47r54o26s50l39a43v 42R43o59m57i84c62u24s 32B37r12o54u10s69e35k 9562193868379

ČLK není forenzní organizace. Kdyby si na ČLK kdokoli ze strany pacientů, kolegů nebo podřízeného personálu stěžoval, ČLK by případ vyšetřila a patrně by z takto zjevné záležitosti i vyvodila důsledky.

+1/0
16.9.2014 10:11

M48i95l86o37s67l87a71v 79U32r79b60a33n 2104233766801

Duševně chorý lékař by neměl řídit ani ČLK.

+3/0
16.9.2014 10:01

M52i72r50o84s32l88a55v 21R47o62m73i75c46u40s 33B30r10o75u25s53e58k 9872573768279

K uvedenému incidentu bych rád uvedl pár poznámek:

1) Primární problém není v zákoně, primární problém je v takovýchto případech v tom, že na zcela zjevný problém nikdo "neviděl" nebo nechtěl řešit do doby, než se stal takto obrovský průšvih.

2) Když to "prasklo", mnoho z diskutujících by "statečně" roztrhalo nemocného primáře na kusy. Kolik z nich však je ochotno podobné problému řešit tak, jak je záhodno - stačí pár řádek v mailu odeslaném na kompetentní místa (vedení, zřizovatel, ČLK)

3) Uvedený stav je mnohdy důsledkem katastrofální personální situace v mnoha krajských nemocnicích. Obcházení nebo porušování zejména zákoníku práce je zcela běžnou praxí, která se děje s plným vědomím managementu. V mnoha těchto nemocnicích lze totiž zajistit provoz pouze za cenu zcela nezákonných přesčasů (pardon "práce na dohodu") a s přispěním externistů, kteří si tak mnohdy bez vědomí svého zaměstnavatele vylepšují příjmy.

4) Mnohý vedoucí pracovník pak stojí před volbou ponechat si doktora kterej "je nějakej divnej" nebo riskovat uzavření oddělení. Toto je zásadní problém, situace není v neochotě vedení si vybírat kvalitní personál a "vyhodit" ty nezpůsobilé, problém je v tom, že "kde nic není, ani smrt nebere".

5) Zřizovatelé, jako politické orgány, "řeší" podobné problémy tím, že vymyslí nové lejstro (katalog, zákon, kontrolní orgán ....). Skutečný problém není ochoten nikdo řešit do doby, než se stane skutečný a obrovský průšvih. Jeho důsledky pak obvykle nesou ti, kteří se snaží za zcela nevyhovujících podmínek zajistit alespoň nějakou péči.

Viníci této situace pak podle hesla rozděl a panuj pak staví pacienty proti lékařům, ambulantní specialisty proti nemocničním lékařům atd. Řešení je jediné, aby pacienti i lékaři trvali na svých právech - ti první být léčení odpovídajícím způsobem kompetentním personálem a ti druzí na pracovních podmínkách, které takovýto přístup umožňují. Zřizovatelé, vedení nemocnic, pojišťovny i ČLK jsou ze zákona povinni takovéto podmínky vytvořit.

0/0
16.9.2014 9:28

J49a80n 25H71á80l49a 8855555530367

ad1) takže problém opět na straně ČLK a vedení nemocnice. Jako obvykle.

ad2) divíte se? Kdyby vám dítě takhle někdo zřídil, co byste dělal jako první reakci? A opět viz bod 1 - první si toho měl všimnout zdravotnický personál, který má přecejen větší povědomí o prováděných úkonech.

ad3) jste mimo souvislosti, tohle nemá co do činění s tím, že nechají léčit psychopata

ad4) viz bod 1

ad5) důsledky nesou ty děti a jejich rodiče, primář, vedení nemocnice a ČLK jsou jako obvykle vysmátí jak lečo - opět viz bod1)

+6/0
16.9.2014 9:48

M87i81r24o90s86l34a70v 82R96o43m78i61c83u46s 44B85r71o69u79s29e63k 9242733678819

ad1) Chyba je primárně na těch, kteří viděli, že primář je "mimo" a neohlásili to ani na vedení ani nikam jinam. Vedení sice má konat preventivně, ale pokud tato prevence selhala, ale bylo jistě dost příležitostí celou věc zjistit, oznámit a řešit.

ad2) poznámka byla o něčem jiném - kolik z lidí je ochotno adekvátním způsobem řešit problém, kterých se jich týká, a kolik jej "řeší" proklamativně v internetových diskusích.

ad3) bohužel, má. Tento případ je pouze extrémní, nikoli výjimečný.

ad4) V tomto případě s Vámi souhlasím, v poznámce pouze konstatuji současný neutěšený stav. Mohu pouze nastínit, co by se stalo s ředitelem, který by chtěl tuto situaci řešit tak, jak se očekává a má: uzavřel by oddělení, následně by byl ze strany zřizovatele obviněn, že není schopen zajistit požadovanou lékařskou péči a nahrazen někým, kdo tento problém vyřeší tím, že jej opět "zazdí".

ad5) Samozřejmě, nejhorší důsledky špatné péče nesou přímo poškození, v tom máte pravdu. Já jenom píši o pracovně-personálních důsledcích na straně zaměstnanců. A o tom, že obě dvě skupiny by se z toho důvodu neměli bát si stěžovat na místech, která jsou k tomu určena - management, zřizovatel, pojišťovna, ČLK.

0/0
16.9.2014 10:57

M17i40r48o66s23l86a29v 91R13o45m47i84c83u37s 28B87r15o59u42s48e86k 9952783378939

Ještě, k tomu bodu 2) - jistě máte zcela pravdu, že první, kdo na věc měl upozornit, byl personál. Bohužel, ne každý má odvahu si stěžovat na nadřízeného u vyšší instance a ne každý z vyššího managementu takovýmto stížnostem naslouchá.

Každopádně by vedení nemocnice důsledky nést mělo. Absurdní by však bylo, kdyby to bylo pouze vedení klatovské nemocnice a nikoli té rakovnické, které selhavšího primáře zaměstnalo posléze - to by byl skutečně "Hurvínkov".

0/0
16.9.2014 11:09

J76a26n 74H34á71l73a 8185565180787

Zajímavé - takže podle ČLK ten primář není zodpovědný vůbec za nic - to ale také znamená, že jeho nová pracovní smlouva musí být od začátku neplatná. S poruchou tohoto typu jednoduše nemůže vykonávat žádné povolání, to je na trvalou invaliditu a doživotní ústavní léčbu. A nejsmutnější na tom je, že člověk typu Koubka, který by se měl jako první starat o slušnou pověst lékařského stavu, takového člověka ještě hájí a hledá skulinky v paragrafech, jen aby o něm nemusel říci nic špatného. 

V příštím rozhovoru se předpokládám dozvíme, že ten primář je vlastně týraná oběť, že?

Tak jestli to hoši a dívky z ČLK hodláte vést i nadále takto, tak děkujeme, ODEJDĚTE!. Jsem moc zvědavý, jak to s vámi dopadne s podobnými výmluvami třeba v sousedním Německu...

+6/0
16.9.2014 9:16

T93o31m25á83š 56B58r68y80k11n95a10r 1875427603412

Prosím, nepiště o věcech, kterým nerozumíte ;-)

Člověk s bipolárkou samozřejmě určité práce vykonávat může. Dále stačí léčba ambulantní. .....Za další ČLK se musí řídit zákony, které schvaluje Parlament, takže pokud nemá na něco páky, tak to není vina samotné ČLK, ale nedostatečné legislativy......

0/−1
16.9.2014 9:34

J58a63n 40H28á94l21a 8605215710457

Prosím, přemýšlejte o věcech, kterým údajně rozumíte...

Určité práce? Snad, záleží na přesném typu poruchy a její závažnosti. Rozhodně ale nemůže vykonávat práci takto náročnou, ve které přímo ovlivňuje život a zdraví pacientů. Napadá mne tak maximálně lepení obálek, nebo kopání příkopů. 

S tím primářem byly problémy již delší dobu a nikdo nic neřešil. P. Koubek, jako i v jiných kauzách, opět hraje vše do autu - něco jako zodpovědnost vedení nemocnice vůbec nezmínil. Naopak tvrdě hájí setrvání primáře v ČLK, což je s ohledem na souvislosti případu absurdní. Takže nevadí, že téměř zabil deset dětí, on patří k nám a vy všichni ruce pryč. Člověk by řekl, že se lékařská etika ještě vyučuje, nebo už ne?

+4/0
16.9.2014 9:43

T70o53m67á40š 71B38r38y74k57n33a65r 1885757853892

Vy jste napsal, že pacient s bipolárkou  má být plně invalidní, bez práce a ještě k tomu zavřený. Načež Vám řikám, že určité práce vykonávat může a může být i " na svobodě", stačí ambulantní léčba.......A asi jste vůbec nepochopil ten rozhovor s panem Kubkem (ne Koubkem, to je trenér fotbalové Plzně :-)).

+2/0
16.9.2014 9:50

J27a25n 76K41r93á88s82a 9233926224

Omlouvám se za dotaz mimo téma, ale mohl by mi někdo vysvětlit (nejlépe cenzor), proč byla uzavřena diskuse u článku o soudu Romana Janouška?

0/0
16.9.2014 9:10

J66a70n 22H83á37l74a 8695875530387

Vít Široký přijel do redakce s obálkou, nehledejte v tom zbytečně konspiraci, jde o standardní "české řešení".

+2/0
16.9.2014 9:17

J76a94n 83K79r77á56s86a 9403736284

No jo vlastně, děkuji za objasnění R^

0/0
16.9.2014 9:18

J31a75n 15H69á60l93a 8465305340607

Akorát mě tak napadlo, když máme tak schopné vyjednavače, jestli by se Široký se Sokolem nechtěli cestou na víkendovou chajdu na Bora Bora stavit ještě v Palestině - pro tyhle lidi musí být naprostá prkotina domluvit konec válčení, když už byli schopni vysekat naše české mafiány z mnohem horších prúšvihů.

0/0
16.9.2014 9:20

Z52d52e59n28ě45k 15J54o78n87á53š 9561749426360

Fakt země, která je stvořená pro všechny, jenom ne slušné a pracovité lidi.

+4/0
16.9.2014 8:51

M26i14c48h96a27l 68P80a55v85l54á23t 9353303214199

Festival alibismu a velmi trapne vymluvy na "spatny zakon". Pritom bez dolozeni zdravotni zpusobilosti nepripada v uvahu vubec zadna pracovni smlouva. Tady jde jen o to, aby nikoho "v bilem" za celou ostudnou vec nedejboze nezavreli..

+3/0
16.9.2014 8:43
Foto

R70a72d73e46k 91P62o82l14i58c56k72ý 6551563381714

Tento případ ukazuje, že je opravdu třeba zavést registr lékařů / a klidně i s nějakou obdobou trestných bodů u řidičů -každopádně ale se záznamem prohřešků/

Za ještě důležitější ale považuji aby lékaři povinně byli před nástupem do zaměstnání předkládali doklad o zdravotní způsobilosti vykonávat práci lékaře a aby řekněme jednou za 5 let museli chodit na kontrolu zdravotního stavu.

jako podklad by pak lékařům, kteří je vyšetřují měla být i sjetina ze ZP kde bylo vidět, které léky užívají

+1/0
16.9.2014 8:26

S26t88a48n34d93a 91C19h98v37o88s93t 1792368

Otazka je, jestli si kamaradi tu zpusobilost vzajemne formalne nepodepisou... A leky muze brat jaky chce a v zadny evidenci to byt nemusi. Je to mafie :-\

+3/0
16.9.2014 8:38
Foto

R42a90d62e54k 41P24o25l80i49c87k37ý 6571353241304

To si jen myslíte-pokud by měl info o nemoci-zejména podložené sjetinou ZP o užívaných lécích-potom by si každý lékař rozmyslel vydat falešné potvrzení.

pokud by došlo k něčemu jako v Klatovech nesl by / nebo by měl nést / trestní odpovědnost ten kdo falešné potvrzení vydal.

na základě užívaných léků by totiž podobnou poruchu odhalil velmi lehce

+1/0
16.9.2014 8:43

M96i81r55o71s67l93a27v 23C42h23m90e76l10í20k 9759670760

Je čas zahájit akci "Děkujeme odejděte"....

+3/−1
16.9.2014 8:24

M62i16c13h40a39l 74G79a52v62u14r53a 7189773939248

Neustále se dovídáme, že je třeba postupovat podle zákona, ale zákon je děravý:-/ Pokud se zákony budou tvořit na objednávku gangsterů, kamarádů a jejich kamarádů, tak tu nikdy nebude líp... Vysvětlete rodičům poškozených dětí, že pan primář dětem ublížil, ale protože je duševně nemocný, tak je v podstatě beztrestný!Prostě systém selhal (jako již mnohokrát) a někdo by za to měl nést odpovědnost. Kupříkladu ti co nad jednáním pana "primáře" přivírali oči a jistě jich nebylo za tu dobu málo. Je vidět, že etika a morálka se stávají jen prázdnými pojmy .... :-(

+3/−1
16.9.2014 8:19

M22a25r15c23e84l 71Š73e72v79č89í23k 9195343281920

choroba - nechoroba, urobiť to môjmu dieťaťu, tak mu ruky aj nohy sekerkou skrátim na viackrát po pár centimetrov

+2/−1
16.9.2014 8:14

L34i95d22k57a 15Z78e15l40i58n40k51o12v12á 2881430323494

Tak nějak mě zaráží,že si toho nevšiml nikdo z kolegů nebo sester. Divné, velmi divné....ježiš, vždyť je vždy přítomna sestra-to jí to nebylo podezřelé? Nebo si netroufla, protože je to polobůh primář?

+5/−1
16.9.2014 8:13

T22o96m47a48s 75V67a42r17g40a 1295874446265

tak zaprvý, ten takzvaně duševně nemocný doktor je pořád za svý jednání zodpovědný. a ne že není :-P

+2/−1
16.9.2014 8:06

F49r31a74n94t44i73š91e12k 15E38l14i63á50š 6667633175186

Kdyby byl potrestán ředitel memocnice, nemusely by se upravovat zákony.

+6/0
16.9.2014 7:57

T41o21m81á29š 10B29e83l86i22c55a 9193183645381

ČLK nic nemůže a za nic nenese odpovědnot - proč tedy vůbec existuje?

+7/−1
16.9.2014 7:56
Foto

R21a51d26e48k 69P83o93l75i44c60k50ý 6251653401284

Uděluje oprávnění léčit-kontroluje oprávněnost titulů, aprobace....

nemá pravomoc toto oprávnění odebrat arážející je, že nekonalo ani vedení nemocnice ani kolegové

0/0
16.9.2014 8:09

S49t94a39n79d48a 92C27h96v38o55s54t 1162208

Co nadelame s lekarskou mafii... "Pan doktor ma vzdycky pravdu, ten by mi nelhal". A ta pofiderni vymluva na diru v zakone? Jen se podivejme, kolik je lekaru ve snemovne.

+5/−1
16.9.2014 7:30

J23a24r68m55i82l55a 24M92a50c73h34o69v11á 9655754318774

...je to šílené to určitě jo..ale já spíš přemýšlím nad tím, proč se nebránily maminky...v podstatě kromě porodnice, kdy mi dítko odnesli, jsem byla u každého jeho očkování, odběru krve, napravování kostí po zlomeninách, u každého zubaře, očaře...zvlášť tak malé děti asi bych nenechala samotné...a druhá věc - ať nikdo neříká, že sestry, doktoři kolem o tomto nevěděli...

+6/0
16.9.2014 7:25

T83e62r53e67z72a 60H78a37j26k44o92v54a 5867912254770

Odporne vymluvy. Ten clovek je sadista.

Jinak sef breci nad tim, ze nemaji zadne kompetence, ale pana kolegu SAMOZREJME z Lekarkse komory nevylouci. JO to zase neeeee....

+7/−2
16.9.2014 7:20
Foto

R83a62d30e91k 94P42o20l25i34c98k31ý 6141203461374

Nemohou ho vyloučit-nebyl za své jednní zodpovědný-nemají pravomoc to udělat-to musí soud

tu pravomoc by ale mít měli

0/0
16.9.2014 8:11

L51u74b60o71m90i62r 51M49a62c88h27o 2662200315477

to isté ma napadlo. Sadista. Bipolárna porucha sa nemá prečo takto prejavovať.

+1/0
16.9.2014 8:30

S80t68a35n60i83s75l83a89v 86M35a15r74t52i44n 1578376889789

O případu z Klatovské nemocnice byla bez nejmenších pochybností ČLK informována. Věděla rovněž, že stíhání pana doktora bylo přerušeno proto, že své trestně stíhatelné skutky asi konal ve stavu "nepříčetnosti," jak usoudili soudní znalci z oboru psychiatrie, na základě objektivně zjištěné diagnózy. ČLK zcela jistě ví, že s takovou diagnózou se lékařské povolání vykonávat nesmí.

Je ubohé odvolávat se na megeru v zákoně. Ta spíš bude v ČLK.

+8/−1
16.9.2014 7:05
Foto

R27a20d88e20k 50P44o44l20i20c71k55ý 6941883591484

Konat měla nemocnice a zakázat mu u nich léčit

ČLK na to pravomoc neměla-de iure nic neprovedl-nemají ho zač trestat

0/0
16.9.2014 8:12

D31a86v53i90d 11Z74a95j97d53á74k 8615712830901

Kdejaky delnik doklada kartu a svuj stav.A lide,kteri muzou primo ohrozit zivoty,natoz primar nemocnice,nic.To je spis chyba CLK a ne statu a zakonu,ne?

+3/−2
16.9.2014 7:03
Foto

R44a75d52e20k 86P93o13l88i17c16k82ý 6831573541924

Ano chyba je, že to po něm zaměstnavatel nechtěl-ten k tomu na rozdíl od ČLK právo má

+1/0
16.9.2014 8:13

J58i53ř83í 52J44a54n74o63t76a 2329505833

to není jen zákonem,ale netečností ČLK v čele s panem Kubkem,spousta lékařů ordinuje a mají průšvih a komora jen tiše mlčí, udělal bych to jako v Americe kde komora sebere průšvihářům licenci a je vymalováno

+9/−1
16.9.2014 6:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.