Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

České porodnice podceňují kvalitu stravy, postrádá potřebnou energii

Jídlo, které dostávají ženy v tuzemských porodnicích, má malou energetickou hodnotu. Navíc je často přesolené, chybějí bílkoviny, ovoce a zelenina. Ukázal to test MF DNES obědů v osmi nemocnicích. Nejlépe dopadla porodnice v Benešově, nejhůře paradoxně pražský Apolinář, tedy nemocnice specializovaná právě na porody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a80n 72K69r35p38e69c 5266233724842

tak tak, je treba mit vyhlasku uplne na vsechno. me se na poporodnim v olomoucke fakutlce stravovalo dobre. nutrii tam sice nepodavali, takze ji nemuzu ohodnotit na procenta, ale jinak to bylo vpohode.

+1/0
12.9.2014 0:38

L63e42n52k90a 10K40a50r61l59í68k51o96v95á 4371109764570

Přímo na nemocničním pokoji ležela samotnou nemocnicí vydaná příručka pro kojící matky: Hlavně ne žádné teplé nebo čerstvé kynuté pečivo, nadýmá a miminka by bolelo bříško! Takže jsme fasovaly denně k snídani čerstvé rohlíky a chleba, k obědu žemlovku, knedlíky, KYNUTOU BUCHTU - ten název stál přímo v jídelníčku na nástěnce. Nezbylo než vybrat, co se jíst dalo, ostatní vrátit a hodnotné jídlo si nechat nosit rodinou. Kantýnu ona nemocnice zrušila a ponechala pouze automaty na kafe, sycené nápoje a bagety, zato se honosí certifikátem "Baby Friendly Hospital".

+2/0
11.9.2014 18:38

L10e43n63k44a 24Z37a10p19l58e10t11a26l60o87v59á 7195971722885

Bídná strava bývá v nemocnicích obecně, bohužel tato problematika se týká nejen maminek po porodu. Je to velká chyba, protože v době, kdy je člověk nemocný právě potřebuje kvalitní stravu i třeba tu dietnější když to vyžaduje diagnóza. Organismus, který je zatížený nemocí potřebuje více energie, spolu s léčbou je důležitá i kvalita stravy aby se organismus mohl lépe zregenerovat. Není nutné, aby se vařilo jak v michelinské restauraci, ale důstojnější strava než kterou máme v nemocnicích dnes by neuškodila. V naší zemi se prostě šetří na všem - od léčby až po stravu,... pacient je pro náš zdravotní systém jen otravný hmyz,... co bychom si povídali. O to více obdivuji ty lékaře, kteří se nemocným opravdu věnují a chtějí je vyléčit navzdory nepřátelskému zdravotnickému systému, takových skutečných lékařů je u nás velmi málo :-(

+1/−1
11.9.2014 16:24

L81e38n43k13a 60Z40a80p48l52e29t45a45l40o77v91á 7795411642505

Ještě bych svou reakci doplnila o takový širší pohled: ve zkratce by se dalo říci, že by to s poskytováním zdravotní péče u nás nemuselo být tak zlé, kdyby se změnilo několik zásadních věcí:

1. Více peněz do zdravotnictví, ovšem s penězi se musí hospodařit rozumně - u nás bohužel trochu problém, peníze by spíše zkončily rozkradené (hrabání do vlastní kapsy, korupce, klientelismus apod...).

2. Větší finanční spoluúčast pacientů na léčbě, možnost zdravot. připojištění, či hradit si léčbu sám apod. - opět zase problém, jednak proto, že u nás mají lidé nesmyslně zažitou představu o tom, že mohou dostat vynikající zdravot. péči zadarmo, jenže to bohužel nejde, i na západ od našich hranic se za kvalitní péči platí a docela tvrdě, nic není není zadarmo, a jednak u nás máme poměrně nízkou životní úroveň, spousta lidí žije z ruky do hu*by a není se pak čemu divit, že lidé nejsou nakloněni k vyšší finan. spoluúčasti na léčbě.

3. Samotní lékaři musí přehodnotit svůj přístup k pacientům, přestat o pacientech přemýšlet jako o dobytku - až tehdy, kdy se čeští lékaři a vůbec celý zdravot. personál úplně zbaví socialistického přístupu k pacientům a začnou s nimi jednat jako s lidmi, pak teprve se bude dát hovořit o lékařské péči, ... od přístupu k člověku obecně se pak odvíjí přístup k léčbě - lékař, který pacienty z duše nenávidí těžko bude ochotný někomu pomoci.

Tohle co jsem tu vypsala je sice trochu širší pohled na věc, ale nejde ještě tolik do hloubky celé problematiky, je to jen stručný výčet toho, na čem by se mohlo stavět. Je to zkrátka hodně o lidech a také schopnosti státu dobře hospodařit, nikde to není ideální i zdravot. péče na západě má své mouchy, ale myslím si, že naše zdravotnictví má těch much hodně a má se co zlepšovat.

+1/0
11.9.2014 16:54

K73a77r51e62l 55D12r38d26a 6873155837959

K bodu 1. Hrabání do vlastní kapsy je motorem kapitalismu. Pokud jdeme cestou, že zaměstnanci mají plat jen na přežívání a je jim proto tolerovaná laxnost, žádné zázraky nečekejme. Naopak, dejme lidem pocit, že je práce dobře živí, a uvidíte zázraky. ;-)

+1/0
12.9.2014 7:49

L44e17n73k30a 12Z66a39p12l14e43t88a57l89o22v63á 7705481682175

Taky dobrý postřeh, ještě k vašemu příspěvku dodám, že by bylo by dobré odměňovat lékaře a potažmo celý zdravot. personál podle výkonnosti - např. dobrý lékař, který má výborné výsledky léčení by měl nárok na vyšší mzdu než laxní lékař. Bylo by také dobré, kdyby se úmyslná zanedbání lékařské péče více trestala a né jen zametala pod kobereček jak je u nás zvykem :-/

0/0
12.9.2014 9:59

K28a54r57e97l 21D40r74d86a 6113315237919

Na netu je hodnocení lékařů na www.znamylekar.cz. Podle komentářů můžete zapřemýšlet, jak to hodnocení pacienty funguje. Někdy jsou komentáře dost sporné. Podstata kvalitní péče pacientům vcelku uniká. Raději dají přednost usměvavému a levnému lékaři a krátkým čekacím dobám. S hodnocením svázaným s platem bych to nepřeháněl. ;-)

  Posledně jsem řešil ortopeda, a tento web zafungoval skvěle. Šel jsem po dobrém hodnocení, potkal jsem ortopeda v důchodovém věku a v lehce obstarožní ordinaci. Raz dva a bylo za pár kaček vyléčeno. Čekárna plná seniorů, tak je jasné, kdo zvedá hodnocení. Jediné, co mě mrzí, že takto zkušený lékař mi opět odejde do důchodu a budu hledat znovu. Nicméně, čekal jsem v dnešní době elektronické mašinky a ordinaci na úrovni. ;-D

  Jinak chodím právě k zubaři. Za práci a materiál platím. Tu 500 Kč, tu 1200 Kč, tu 1000 Kč. Čekají mě 4000 Kč. Pojišťovna dává minimum. Mám to rozpočítáno asi na 70-80 tis. Kč. Odměňování lékařů v českém zdravotním systému, který mě stojí tisíce, si představuji opravdu kapku jinak. Nechtěl bych, aby to takto fungovalo všude a zubaře bych koukal řešit lépe přes pojišťovny. To se pak rovnou bavme o zrušení solidarity a soukromém pojištění, na které bude mít jen 10% populace. :-(;-)

0/0
12.9.2014 11:42

M43a67r32i11e 38Z66e56l89e23n11á 2614461409871

Jasně. Maminky po porodu v nemocnici ze všeho nejvíce po ty 2-3 dny pobytu jistě jako prioritní a zásadní věc řeší energetickou hotnotu jim podané stravy...;-)

+1/−5
11.9.2014 15:54
Foto

K72r43i47s66t76ý29n96a 65K51a86b18á62t89o36v78á 7382799896513

Tady vůbec nejde o to co řeší či neřeší matky.

+3/−2
11.9.2014 16:02

T24o29m14á65š 62V44a72v80ř56í87k 9437131168329

Dostat ve špitále takový jídlo, co je na úvodní stránce, tak si pískám. :-)

+2/0
11.9.2014 15:50

A21n62t84o50n13i48n 58K75a49d39l52c35e34k 9742259531796

Kdyz si toto precte clovek zvenci, tak nechape co tam proboha resite za ptakoviny. Tyto veci by mely byt ve vyspelych zemich na vysi a bez debat. Ale clovek take zapomina, ze se resi zdravotnictvi postkomunistickeho statu, ktery si porad nechce dat rict a mysli si, ze statni zdravotnictvi apod je to nejlepsi co clovek kdy vymyslel.

0/−1
11.9.2014 15:30

M18i87r84k95a 15S10v35o25j58t53k21o63v79á 3877438946304

Mě tedy poslední dobou zarazilo, jaké jídlo bylo na dětské onkologii v motole. K snídani byly stále salámy, balené paštiky a balené pomazánky například s pepřem a chilli. Pokud tam dítě nemělo rodiče(byl tam jeden 5 letý chlapeček z dětského domova), tak se sestry vůbec nestaraly, jestli vůbec ty paštiky dokázal otevřít a když to nesnědl, tak to odnesly. Zelenina vůbec žádná, ovoce bylo občas jablko a někdy pomeranč nebo mandarinka. Ale hlavně často balení těch paštik nebo pomazánkových másel bylo nesmyslně obrovské třeba 200g a k tomu dva rohlíky. Kdyby místo kupovaných pomazánek udělala kuchyně kvalitní nějakou z tvarohu. K tomu trochu nastrouhané mrkve nebo občas rajče, tak cenově jste mnohem levněji a kvalitativně jste naprosto jinde. Nakonec to dopadlo tak, že jsme doma vždy uvařili nějaké vhodné dietní jídlo, zabalili do jídlo nosiče a přinesli na oddělení. A obědy jsou také katastrofa, neustále UHO z pytlíku a k tomu se střídají tři přílohy. Brambory(nebo kaše), těstoviny a knedlík. A když má člověk nějakou dietu, tak to v nemocnici cca 3x do týdne popletou a přinesou vám něco úplně jiného. Jinak top jídlo, které jsem zažila v nemocnici byl 1 krajíc chleba a k tomu tři švestky(byla to snídaně) nic víc. A to bylo v porodnici.

+5/−1
11.9.2014 14:41
Foto

K51r12i60s30t42ý62n32a 47K79a73b23á36t19o97v64á 7132189346253

to je smutné

+2/−1
11.9.2014 15:01

K30a36r15e61l 59D34r53d94a 6463225687519

Video s obdivovanou koprovkou a hrozně přesoleným jídlem mě pobavilo. V naší závodce řádili podobní poradci. Prý EU zakazuje sůl. Tak se nyní vaří bez soli. Řeším nyní problém jak osolit knedlíky nebo zapečené brambory či těstoviny. Ty rozložím na molekuly, osolím a opět složím. V životě jsem neměl potřebu tak intenzivně používat slánku, jako po poradcích dle tabulek EU (prý). A jak snadno se řekne "přesoleno". 

  Dávám to sem pravidelně. Málokdy se shodneme. Posouzení je subjektivní. Jen mě dojímá, že se budeme v Česku horem dolem dohadovat o přesolenosti, tedy o naprostých prkotinách, ale že by v Česku někdo zatrhl v hromadném stravování tu proklatou a závadnou českou bolševickou kuchyni s UHO, rajskou a koprovkou, to očividně od stravovacích poradců pomlaskávajících nad koprovkou opět nehrozí.

  On opravdu okravatovaný hlavní hygienik popadne ministra zdravotnictví a vyrazí spolu do restaurace na oběd a právě na koprovku se šesti? Proč má většina Čechů něco takového pořád na talíři? Patrně, aby se nezastavil přísun pacientů. ;-D

0/−2
11.9.2014 14:24

V19e39r13o32n23i92k59a 74V34e62s57e35l36á 7225887494543

Souhlas, akorat rajskou mam rada - domaci s testovinama:-)

+1/0
11.9.2014 14:36

I55v59a 71K63r27i74s93t46o49f10o94v88á 7675853352202

No a po koprovce si dají pivo. ;-D To tam také bylo řečeno. Tak já si dát na koprovku pivo, tak endiaron to jistí.:-(

0/0
11.9.2014 15:03

K31a13r96e16l 75D51r19d57a 6583895677779

Opakovali starší díly Pohlreicha. Tuším, že šlo o hospodu na Kladně. V kuchyni kuchařka s pomocnicí. Urážlivá majitelka. Zdeněk z nich kvetl.

  V jeden okamžik na něj vytáhli normovanou kuchařku pro hromadné stravování z 50. let. Vzal ji jako nástroj bolševika na zničení české kuchyně. Prskal nad ní pět minut. Nadával všem komunistům, co se kdy začali navážet do vaření. ;-D

  Já přitom nevím, že by se v českých závodkách vařilo někdy něco jiného. A co horšího, většina českých strávníků to tak vyžaduje. Po revoluci jsem zažil pár pokusů o jinou kuchyni. Končilo to na smaženém a nezdravém jídle. Nyní tady mám za rohem moderní vývařovnu. Zeleninové saláty, kuře na tři způsoby, bar. Oběd si lze poskládat podle chuti. Placené nápoje z postmixu. Cena na váhu a příšerná. Kuchař vám dává jen teplou přílohu a hotovky. Třeba bramborová kaše z prášku a notně poředěná vodou, nedovařené brambory... :-P

  Je to obrovský problém. Mění se naše návyky a závodky krok držet nestíhají. Opustit guláše není snadné. A je to jako s kouřením. Musí k tomu být vůle a jak se to začne Čechům vnucovat, je opět plno plků o lidských právech a svobodě ničit si své zdraví. Navíc, stačí jeden zápis do knihy stížností a kuchařinky honem couvnou, aby se od gulášů příliš nevzdalovaly. Pár sveřepých bolševiků se schopností udávat druhé nutí ostatní jíst odpadky podle svého nízkého a pokleslého vkusu.

  U nás se třeba snažili vedle chemických nápojů nabízet vodu s nakrájeným citronem. Zlikvidoval to zápis v knize stížností. "Zaměstnanec má za své peníze dostat řádně připravený nápoj. Jak můžete nabízet vodu?" Nechci vidět, jak by lítaly peněžní postihy a výpovědi, pokud by něco jako koprovka nebylo na jídelním lístku a v knize stížností by se někdo vyřádil. A určitě by se nějaký bolševik našel.

0/0
12.9.2014 8:26

K79a35r47e45l 14D49r90d61a 6963875907639

Miluji české nemocnice. Zocelují zdraví kafrající české populace. To tam přijde jeden s kotníkem a vzápětí bojuje o život, aby neumřel hlady. Za takový adrenalinový zážitek by se mělo českým nemocnicím řádně připlácet. Kde jinde něco takového zažijete?

  Otec po mrtvici dostával zásadně stravu na noční stolek. Když ji jako nepohyblivý a v podstatě v bezvědomí nesnědl, byla mu zase odnesena. Tuším, rohlík, kafe, čaj, pomeranč, jablko. Oběd mu nejspíš snědli spolupacienti. Sestřičky bloumaly kolem a tvrdily, že zemře. Že sice netuší proč, ale určitě brzy zemře. Slábne a slábne. Zemřel na jejich péči. Měly holky pravdu. ;-D

  Je docela zajímavé sledovat, kdo a jak opouští LDN. Domů po svých odchází zpravidla ti pacienti, o které se stará rodina. Viděl jsem mladé a tuhé. Sranda z jejich samostatnosti a soběstačnosti je v LDN fofrem přešla. ;-D

  Ona ta česká nemocniční strava má opravdu něco do sebe. Je ozdravným faktorem a zlepšuje kvalitu zdravé české populace protože na ni umírají zpravidla nemocní a slabí jedinci. ;-D

  Když vidím UHO a porodnice. Jedině správně! Čechy je třeba zocelit hned po narození. Nechápu proč by měla české porodnice opouštět vykrmená a boubelatá miminka, budoucí tlouštíci? Správné české děcko je vychrtlé, vrásčité, šedé, neurotické a s počínajícím astmatem od cigaret maminky. ;-D

+1/−1
11.9.2014 13:54

J19a85n72a 91L63a85n65g76o32v24á 2145186900423

Černý humor zvaný život. Jj...:-)

+1/0
11.9.2014 16:48

J78a13r50o23s14l37a17v 25N65ě24m62e58c 5847280947721

Co chcete za stravovací jednotku cca 50,-- až 60,-- Kč na den?

Zrušení nemocničních poplatků se ale většině líbilo....

+3/−3
11.9.2014 13:45

V22l43a21d42k95a 88P78o26s92p72í33š90i55l64o30v38á 5547701698866

Když budete číst pozorněji,  tak z ministerstva řekli jasně, že z poplatků NIC NA ZLEPŠENÍ STRAVY NEŠLO, VŠECHNY PENÍZE SE ROZMĚLNILY...

+6/0
11.9.2014 14:09

J21a83r83o63s56l92a29v 58N39ě15m11e47c 5817580117691

a to je chyba

+2/0
11.9.2014 14:49

A96l57e45n89a 34F33u29s40z13t26e69i11o92v34á 1139237589173

To je špatné už tradičně a vždycky bylo. 

Snídaně rohlík + bílá káva , oběd , jak jste ukázali nic moc, 

zelenina a ovce zřídka kdy ! A pak se to řeší klystýrem . 

To je naše zdravotnictví včera i dnes .

+1/−1
11.9.2014 13:44

I61v38a 59K57r85i13s69t30o86f87o71v85á 7195963622602

Tak za to si kuchař ten klystýr snad zaslouží, ne?;-)

0/0
11.9.2014 15:05
Foto

D40a96v34i79d 61S86c63h52n60e40b33e27r64g14e11r 9865888733963

Proč kuchař?

0/0
12.9.2014 13:01

L71a20d49i70s42l30a14v45a 41S68t27r16n71a48d42o92v16a 3888774551732

je to v tom kdo vyhraje výběrové řízení na  stravu... IKEM , tak výborné jídlo..vařili i pro  cizí strávníky....bydlet blízko , chodím si tam pro jídlo zcela vážně. BULOVKA, velice slušně uvařeno ...chutnalo mi. Motol ....děs , běs....ale prima lékaři ..

Okresní nemocnice, zlatý Motol v jídle a bohužel mnohdy i nepříjemní lékaři

0/0
11.9.2014 13:28

O74l17d96ř55i78c51h 64H81o85r83á95k 2454109891505

Nechci se nemocnic dotknout, ale když vidím, co se dá sehnat za solidní ceny za meníčka, nebo kolik stojí hotovky v Globusu či podobném samoobslužném bufetu a vše je bez dotací, tak mám pocit, že si v nemocnicích někdo přilepšuje (eufemismus pro krade).

+4/0
11.9.2014 13:05

J59a56n51a 31P82o42l33á60š78k32o21v93á 5977202278324

v nem. je na den na pacienta na stravu 56 Kč

0/0
11.9.2014 13:12

I96v12a 52K25r62i78s49t62o54f84o30v70á 7715573912112

Tak meníčko v globusu stojí kolem 50 Kč. Ovšem to není výrobní cena, víme? Na to se nabaluje marže. Takže výrobka je třeba 30. Tzn. zbytek zbývá na snídani a večeři.

+4/0
11.9.2014 15:06

A80l96e28n98a 32V52e33s63e31l28á 3713421705918

Nevím, jak v Globusu, ale v běžných restauracích bývá cena "meníčka" taktak  za náklady, výdělek je jen na nápoji, který si přece jen většina hostů objedná. Že by na padesátikorunovém menu byla marže dvacka, to ani náhodou.

+1/0
11.9.2014 15:30

I85v84a 27K76r92i47s48t19o38f80o17v87á 7765973222612

Jsou jídla, kde to zvládnout půjde za třicku, i méně, jsou jídla, kde tratí. V globále to zadarmo nedělají.;-)

0/0
12.9.2014 6:15

T87e31r40e19z23a 10H91a28j10k53o78v87a 5937442164160

Pardon, ale v hospodach se z toho jidla zivi vsichni zamestnanci.

0/0
18.9.2014 20:12

V91e62r98o44n53i94k63a 53V61e71s68e47l90á 7435757344513

To je zajimave, jak vsichni pisi, ze zazili v nemocnici korenenou stravu. Mam dotaz - zazil jste nekdo korenenou ci presolenou stravu v Praze na Bulovce?

0/0
11.9.2014 12:25

I68v39a 49Z12i60k77e84š92o98v75á 2491674608256

Nevím, proč se píše jen o porodnicích, souhlasím s p. Poláškovou. Nemocniční jídlo je totiž problém všude. Zažila jsem na dětském oddělení cca před 5 roky. K večeři chleba s tou nejodpornější přesolenou a překořeněnou paštikou v konzervě (pravda, s trhacím víčkem), na oddělení kde ležely taky dvouleté děti. A před vánoci syn se silnou mononukleózou - hned první den vyfasoval papír s ponaučením, jak se má vyvarovat pokud možno všech éček a pak k jídlu 2 týdny dostával ochucenou lučinu, tavené sýry a šunku salámové jakosti, samozřejmě vše s tunou éček. Raději jsem mu nosila vlastní svačiny.

+2/0
11.9.2014 12:07

V93e73r11o95n23i98k76a 18V92e67s85e57l51á 7415537364663

Ja byla ve trech letech v Motole, pravda nemusela jsem drzet zadnou dietu, jednalo se o operaci oci. Jednou jsem mela na taliri neco podivneho, co se traslo jak rozsol, nejedla jsem to, doted nevim, co to mohlo byt. Pry tam varili vezni, nevim, je-li to pravda, rikala mi to mamka;-)

+1/−1
11.9.2014 12:21

R76a54d46i34m 14H66e14n40e83k 6239517549281

Tam jsou špatné již 20 let . Budoucí matka se tam nechodí najíst ale rodit a podle toho to tam takto prostě je.

+2/−2
11.9.2014 12:02

T23e85r11e56z74a 73H89a47j62k34o74v60a 5467812264130

Co? Budouci matka nema jist ? ;-O

0/0
18.9.2014 20:27

J36a52n49a 71P19o72l23á23š89k88o16v96á 5647382848344

zasese jen ty těhotné ...mají každý den návštěvu, dokrmují se řízkama, dortíkama.

Po porodu jde domů cca 3-5 dni

a co ostatní oddělení, mnozí návštěvu nemají, nebo jsou rádi když jim někdo přinese balenou vodu, nemocniční instantní čaj se opravdu pít.

Mnozí zůstavají na oddělení déle, Jídlo se po 5 dnech stále opakuje.:-P

+1/−8
11.9.2014 10:51

L63u73k53a10s 55N93e66m78e46c 7289240292714

rodila jste nekdy?

+2/−1
11.9.2014 11:08

J72a66n84a 86P37o57l70á11š81k18o50v71á 5867652848664

a vy?

+1/−3
11.9.2014 11:09

L92u81k33a49s 49N96e71m38e26c 7569410852694

manzelka 2x. K obedu cocka nebyla vyjimka. Jidlo bylo otresne ... Gothaj s 39 ecky k veceri ... fuj

+2/−1
11.9.2014 11:13

J34a89n58a 93P51o26l32á31š19k36o80v24á 5337802648124

na oddělení JIP po operaci mexické fazole, jídlo bylo tak jak píšete, salám, paštika...neodehrává se to jen v porodnici, ale i na jiných odd.

0/0
11.9.2014 11:18

P37a67v38e80l 21O53d45r89a78z32i75l 6934569707790

Mexické fazole (ostré) vám nevěřím.

0/0
11.9.2014 11:27

J25a83n40a 57P27o91l76á45š48k62o45v82á 5557512348254

pan Odrazil:

také jsem nevěřila...pokud nezažijete neuvěříte, nic takového vám nepřeju

0/−1
11.9.2014 11:35

V26e17r35o87n87i13k14a 57V80e54s67e24l29á 7505377744473

Asi nebyly ostre, i kdyz ty spravne mexicke maji byt ostre. Ale nekdo udela fazole s kukurici a hned napise na jidelnicek mexicke fazole:-)

+1/0
11.9.2014 11:36

J55a65n40a 91P33o47l20á59š32k88o28v75á 5697892488544

proč to zpochybňujete, byly ostré, mexické:-/

+1/0
11.9.2014 11:40

J16i59ř86í 30N82o91v22á79k 6824752729341

Lzete

+1/−2
11.9.2014 11:46

V62e26r97o35n69i45k98a 85V93e33s91e69l25á 7375657234853

A co to bylo za nemocnici? V Praze na Bulovce to byl pravy opak, nedosolene, nekorenene. A nejen v porodnici, i na interne (tam jsem nebyla, to jsem slysela). Ja palive rada, ale do nemocnice to nepatri, zvlast ne po operaci.

0/0
11.9.2014 11:57

V81e21r63o28n69i22k90a 49V54e64s63e53l60á 7195567734843

A o jakou porodnici slo? Na Bulovce byl teply obed i vecere s libovym masem, vecere byla brzo, ja jeste nemela hlad. Jidlo bylo kvalitni, ale na muj vkus nedochucene - jak pisu dole.

0/0
11.9.2014 11:20

J96a16n90a 92P16o33l89á62š60k81o66v27á 5157542358974

nešlo o porodnici

0/0
11.9.2014 11:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.