- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když vezmu v úvahu, co jsme se učili ve škole a co naopak potřebuju v praxi, tak jsem taky jednoznačně toho názoru, že v mnoha případech je bazírování na papíru od nějaké vzdělávací instituce jenom alibismus. A chtít po lidech, co jsou x let v praxi a své vědomosti a dovednosti umějí předat dál tak, že to ty žáky i baví, až hraničilo s buzerací.
Z učitelů, co mě učili byli většinou lepší ti z praxe než ti ze školy.
Souhlas. Ti ze školy umí oznámkovat. Ti z praxe naučit.
Bohužel české školství je o tom lidi oznámkovat. Nikoli naučit.
Já myslím, že celý ten hon za oficiální kvalifikací je spíše směšný než užitečný. Nejsem si jistý, jestli pedagogické minimum může ze stávajícího učitele udělat učitele lepšího - samozřejmě, že je dobře, že noví učitelé budou toto pedagogické minimum mít, ale nutit někoho v 50ti letech s 25ti lety praxe, aby si to doplnil, mi přijde zbytečné.