Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

EU navrhne tvrdší sankce vůči Rusku, Česko zváží jejich odmítnutí

Evropská komise má spolu s diplomaty do týdne navrhnout podobu dalšího přitvrzení protiruských sankcí, rozhodl v noci na neděli summit EU. Česko si vyhradilo právo nesouhlasit, pokud by opatření znamenala pro zemi významné hospodářské škody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91i80ř35í 75S74ý97k22o88r29a 8357537578896

Je to bezva, když země, které mají s Ruskem vlastní krvavou zkušenost, brojí proti sankcím. Až budou Rusové pochodovat k našim hranicím, budou říkat, že se musíme vzdát, protože přece nemůžeme narušit mír. Tato země prohrála dva boje za svoji svobodu a nezávislost v r.1620 a 1939. Jednou jsme se ožrali a prohráli (či spíš naše šlechta), podruhé jsme složili zbraně kvůli zradě a strachu s prohry a vyhlazení(a nše národní hrdost ze z toho ještě nevzpamatovala). Dopustíme to znovu? Navíc, teď to můžeme ustát v pohodě, máme silné spojence (většinu svobodného světa) a možná budou stačit jen sankce. A i z toho má srab Sobotka strach? Houby! Bojí se jen o vlastní levicový kredit. Chápu firmy, které vyvážejí do Ruska, že je aktuální vývoj děsí a ruinuje. Poděkovat ale můžou hlavně Rusku jako takovému. Existují další rozvojové trhy, kam lze vyvážet ještě výhodněji a s větším potenciálem než do Ruska. A holt tam nepomůžou bolševické kontakty...Rv

0/0
2.9.2014 15:48

M46i95r85o71s95l60a61v 23Z90i29k98m45u22n48d 7609263404833

Až budete v zimě mrznout a ohryzávat syrové maso, protože ruský medvěd před ulehnutím k zimnímu spánku zavře koutky s plynem, takže nebudete mít na čem vařit, budete mluvit / psát stejně ???

0/0
2.9.2014 17:44

J10i14ř64í 41S83ý48k63o85r86a 8277877108666

To si teda piště. Radši umřu zimou a svobodný, než bych popíjel teplý čaj v teple a nemohl říct co si myslím. Protože tak to nakonec dopadne, jestli Evropa, alespoˇˇn jednou v novodobé historii nebude táhnout za jeden provaz. V tom se prostě hodně lišíme, soudruhu...

0/0
2.9.2014 18:21

K27a60r66e59l 19S35e73i22d52l 8290878727807

Skoro bych tomu co hlásáte věřil, kdybych si nepamatoval podobnou kampaň v Jugoslávii. Tam stejní lidé u nás i v EU zase hlásali a vyvolávali sankce, a nejen to, proti svrchovanému státu který bránil celistvost. A dokonce soudili prezidenta za totéž co dělají Ukrajinci. Pokud by mělo Rusko postupovat stejně jako USA a NATO v Jugoslavii, už by tam byla bezletová zona a bombardování UA. Je tam milion uprchlíků v Rusku, proč neutíkají do Kyjeva ? Nesmíte věřit všemu čím Vás krmí.

+1/0
2.9.2014 18:37

J89a62r36o46s94l57a44v35a 49K91a58n61i56o32k84o19v43á 7732229342117

Ať jdou do pihele s blbými sankcemi !

Západ vojensky nezasáhne... A z Obamovy tiskovky je jasné - k Ukrajině - https://www.facebook.com/otakar.vychodil/posts/742194339160577?fref=nf

A nesmyslné sankce, které jsou bumerangem.. Fico si vyhradil právo odmietnuť sankcie Únie voči Rusku - http://jdem.cz/bqhce7

A že by ty dvě "národnosti" mohly spolu klidně soužit, bez zášti, bez pocitu křivd, to už je sci-fi na pár generací. Začlo to jako válka proti oligarchům, ale ti tam rozhodují pořád..

USA think tank: Ukrajinská krize je chybou Západu - Council on Foreign Relations dává hlavní vinu za eskalaci na Ukrajině západu. Obklíčení Ruska NATO, EU a rozšíření - i financování převratu v Kyjevě vyvolalo krizi. - http://jdem.cz/bqhda9 

Holandská inteligence se omluvila Rusku za Boeing a Ukrajinu - http://www.novarepublika.cz/2014/08/holandska-inteligence-se-omluvila-rusku.html?spref=fb

Ti Klauni nás táhnou do války - http://www.zerohedge.com/news/2014-08-31/these-clowns-are-dragging-us-war

Mocenské boje oligarchov po Majdane sa stupňujú  - http://jdem.cz/bqg8b8

+1/−1
1.9.2014 15:06

I78v61a 38S35m51u28t40n79á 9250911596932

PROTI SANKCÍM RUSKU!!!!!!!!!!!!

+3/−1
1.9.2014 12:42

M84i36l49a90n 69J52i74r26a 2353113149129

Pan Sobotka mi připomíná chlapíka,který zkouší špičkou nohy teplotu vody a dává pozor,aby moc nenastydl.Chápu,že se mu nechce, jako šéfovi vlády, připomínat voličům,že svoboda něco stojí-holt pár peněz a trochu pohodlí a že ke svobodě žvanění patří riziko konfliktu a utažení opasku někým jiným,než jsou ministerští povaleči.Ale nic není zadarmo a svoboda už vůbec ne.Pro nás,jako pro kohokoli v tomhle zašpiněném světě.

+2/−2
1.9.2014 10:07

P85a50v64e77l 78O17d63r70a42z20i10l 6964219527380

Jaká svoboda pořád? Svoboda neznamená "ukrajinu si eu vezme za každou cenu"

+3/−3
1.9.2014 11:41

M14i54l34a10n 98J66i71r95a 2453283729309

Zřejmě jsem se vyjádřil pro vás příliš stručně.Omlouvám se,ale nejde o to, kdo si  v e z m e Ukrajinu,ale kam Ukrajinci ve své většině chtějí.Že se jim chce spíš do Evropy se moc nedivím,když mají takovou zkušenost s bývalým SSSR,kdy je báťuška Stalin vyhladověl,aby se jim víc chtěli pod sovětský chomout.

+2/−1
1.9.2014 12:39

J46a18r75o46s73l58a52v84a 86K49a60n71i61o30k26o83v83á 7392379472407

Oni mají především šílenou zkušenost se svými oligarchy! Kteří měli dost času vytvořit pro své spoluobčany fungující ekonomické prostředí !!!

Je to problém ukrajinsko ukrajinský, Kyjev naprosto ignoroval to, co si  občané jeho země ve východních regionech přejí !!!

Vláda, která místo JEDNÁNÍ pošle na své občany vojsko, nechá raději tamní oblasti zničit, zabíjet tamní lidi, než by přistoupila na jednání - tak to je pro mě vláda, která patří před tribunál do Haagu !

+1/−2
1.9.2014 15:00

M48i29l91a34n 12J47i40r89a 2143463159589

Především jde o to,kdo je to podle vás Kyjev.Jak zcházel Stalin s Ukrajinci je dost známo.Ale kdo to tedy rozpoutal Majdan ?Myslíte,že by na to stačilo pár zločinců?A jaké záruky dává Ukrajině Putin a jeho parta? Jeden otazník za druhým.A jací Ukrajinci tedy bojují proti Kyjevu? Vojáci na dovolené? To je přece nesmysl.Kromě toho je ve hře tolik lží a předstírání,že je znevěrohodněno už všecko.Je-li to problém ukrajinsko ukrajinský,ať si to řeší Ukrajinci-jakýkoli vnější zásah nutně působí jako velmocenská hra ve prospěch...koho ?

+1/−2
1.9.2014 20:30

J69a55r94o 94K46a51m53e36n 9659873533817

S ekonomickými sankciami väčšinou u nás súhlasia politici, novinári, vysokoškolskí  pedagógovia, rôzni analytici z mimovládiek a tretieho sektora, veľa študentov,  úradníkov,  umelcov......... čiže prevažne tí, ktorých príjmy sú hradené zo štátneho rozpočtu a primárne sa ich ekonomické dopady priamo nedotýkajú. 

V oveľa nižšej miere sú podporované podnikateľmi a ich zamestnancami vo všetkých oblastiach výroby a prevažnej väčšiny služieb a dôchodcami. 

Ktorá skupina ale má možnosť prezentovať svoje postoje v médiách ? Odpovedzte si sami.

+3/−2
1.9.2014 5:32

P71a78v81e82l 86O65d17r79a41z81i27l 6254509447360

Například je velmi složité dostat do masmédií název vaší firmy. Třeba se podaří významná zahraniční zakázka, a v médiích se dozvíte, že "jedna velká softwarová firma..."

Jo to když by někdo ve firmě postřílel deset lidí, tak to by tam název byl tučně přes celou stranu.

+3/0
1.9.2014 9:24

J28a62r79o 50K44a11m12e16n 9359313463427

R^

0/0
1.9.2014 15:32

J84i11ř81í 52S93ý46k29o55r29a 8637527338966

Ono je to ovšem ekonomicky tak, že pokud skutečně sankce budou mít výrazná ekonomický dopad, odnesou to ti státní zaměstnanci víc, než jiní, neboť to se promítne do státního rozpočtu a začne se šetřit. Na platech a místech. Naproti tmu soukromý sektor se tím může dobře vyrovnat - přeorientuje se. Firmy zaniknou a vzniknou, a nakonec to bude pro ekonomiku lepší, obejít se bez Ruska, které tím ztratí mnohem víc než my. Ona je totiž jakákoli změna v principu pro ekonomiku lepší, protože vytváří nové příležitosti, než stagnace. Takže on jeto křik hlavně těch, kteří mají v Rusku kontakty ještě z dob bolševismu. Tedy vlastně ne ti, co něco vytváří, vyvíjejí a vyváží. Takoví by si totiž mohli najít svou příležitost i jinde...

0/−1
2.9.2014 15:55

J65a72r76o 52K39a53m60e20n 9329903553257

Odmietnutie väčšinou znamená demonštrácie, štátny prevrat a občiansku vojnu v krajine neposlušných,  následne chaos, anarchiu, totálny ekonomický kolaps. Ale ako to zorganizujú na Slovensku,  Českej republike a v Maďarsku ?

+1/0
1.9.2014 5:15

M53i51r79o65s52l60a45v 54H80n16i97l88i86č79k95a 2948245718740

Bible: "Pane bože odpusť jim, neboť nevědí co činí."

Ale já jim neodpustím, neboť jsou povinni vědět co činí.

Štvou ke kolapsu hospodářství a tím následně ke světové válce.

Malý příklad:

28.8.2014 odpovídá Putin novinářům na dotazy k jednání v Bělorusku:

"Malé tajemství: Gazprom zaplatilpředem za tranzit našeho plynu do Evropy, ale ukrajinský NAK [Naftogaz]najednou tuto zálohu vrátil. Prakticky se přeprava našeho plynu k evropskýmspotřebitelům ocitla ve vzduchoprázdnu. Copak s tím bude dále? To jezáležitost, která čeká na svého pilného výzkumníka, jimž mají být naši evropštía ukrajinští partneři. My plníme všechny podmínky smlouvy. Kdybychom teďpřijali nějaké návrhy, dokonce v oblasti slev – ani to nejde, berouce v úvahu,že Ukrajina se odvolala k rozhodčímu soudu. Jakékoliv naše akce v oblasti slevby bylo možno použít u soudu. Byli jsme zbaveni této příležitosti, i kdybychomji chtěli použít, i když jsme byli vstřícní a shodili sto dolarů.Jinými slovy, máme hodně konkrétních otázek a řešení těchto otázekzajímá jak Rusko, tak Ukrajinu a naše evropské partnery – to vše nás podnítilok uskutečnění bilaterálního setkání "

Co k tomu dodat?  Plyn je především hlavní surovinou chemického průmyslu, pak teprve k vytápění.

Sobotka projevil rozvahu a zodpovědnost. Podobně jako Slováci a Maďaři. Ostatní jen souhlasí souhlasí souhlasí ..... aniž vědí s čím a k čemu to povede - chudáčci ubožáčci na mozek.

+3/−2
1.9.2014 4:53

J39i82ř83í 70S34ý58k75o80r69a 8367197938546

Sobotka je zbabělec, kterému nejde o nesmysli, které tvrdíte výše (Ukrajina platí Rusku za plyn! 6x víc než Evropské státy!, to je vzhledem k její ekonomické úrovni dření z kůže) ale především o kredit ve vlastní straně. Tedy jeho osobní prospěch. Ten je mu nadřazen nad zájmy ČR i Evropy. Historie mu jistě poděkuje...Rv

0/0
2.9.2014 15:39

J66i97ř52í 65S63ý12k68o28r97a 8527907678836

*nesmysly samozřejmě

0/0
2.9.2014 15:49

K45a48r57e61l 72M40í81č 5261309889705

okamžitě stopnout ČR dotace z EU. sankce EU vůči Rusku vztáhnout také na členy ČSSD. :-P

+1/−3
1.9.2014 1:30

J89i19ř44í 86A60n41t89o43n23í42n 91Š55i52m75e85k 9902263865440

Míč- jen podporuj zloděje a gaunery v Kyjevě a jejich amerfické sponzory. Jak se říká vrána k vráně sedá, vrána vráně oči nevyklove!!!

+1/−1
1.9.2014 9:34

J86i43ř32í 33K87u60d41r80n35a 9268359456734

Udělejte to.Alespoň se ten evropský cirkus dřív složí.

+5/0
1.9.2014 0:54

M41a77r19t63i64n 39B36u92s55i58d10e66a 4893940

Ukrajina byla Západem zneužita ke konfrontaci s Ruskem. Ukrajinští radikálové byli západními pobídkami a přísliby vyprovokováni k nepředloženému jednání a k vytvoření krizové situace, která může být záminkou k nějaké formě války (ekonomické či vojenské).

"Blitzkrieg" se nezdařil...a je tu malér. Nyní už bude ostudné jak prohlubovat nezodpovědnou a zbytečnou roztržku s Ruskem, tak ponechat Ukrajinu na holičkách.

Jedinou cestou je nutná sebereflexe Západu...jednání s Ruskem jako již s rovnocenným partnerem.. a ústupky obou stran. 

Chápu, že po všech těch ambicích a siláckých gestech bude pro Západ jakýkoli ústupek "Putinovi" bolestný...ale alternativou je pouze vleklý konflikt, který bude destruovat ekonomiku a především stát ještě mnoho životů.

+5/0
31.8.2014 23:11

M81i74r81o24s93l81a43v 55H48n65i30l82i54č79k15a 2738175778670

Ano, taková je skutečnost. R^R^R^R^R^

+2/0
1.9.2014 3:14

J76i43ř22í 30Š61r89á93m87e37k 9421642433925

Tak válku určitě nikdo nechceme. Pak můžeme vést boj jen sankcemi. A pochopitelně budou bolet i nás. To by měl přiznat premiér národu.

Nebo zase kličkovat jak to dělá premiér nyní. A snad ani nechápe, že vypadá směšně.

+1/−3
31.8.2014 22:54

M78a66r98t21i31n 53B11u28s91i22d87e79a 4203590

No, možná to premiér myslel tak, že se napřed podívá, jak to ti fištróni v Bruselu vymysleli. Aby se neukázalo, že sankce jsou postaveny tak, aby se co nejméně dotkly předkladatelských zemí...a ostatní ať si s tím nějak poradí.

To víte...všichni jsme si rovni...ale někteří jsou si přece jenom rovnější;-)

+4/0
31.8.2014 23:18

J30i29ř47í 79Š42r16á23m60e69k 9531292343105

Jenže premiér je nejvyšším manažerem naší země. A jako každý manažer firmy musí rozhodnout, protože i tady jde o čas. To vyčkávání může zabít nejenom Ukrajince, ale i do budoucna právě nás i evropany. Proto je premiér a ne běžný člověk, který své rozhodnutí může opravit. Ale nerozhodný a váhající premiér, to může odsoudit nás všechny.

0/−2
1.9.2014 5:18

J92i15ř23í 82A32n37t13o87n79í93n 51Š63i75m49e67k 9632543415200

Šrámek- proč máme dělat pitomce pro USA.Když to rozvrtali a vyrobili konflikt ať si to taky vylížou. Takhle my zaplatíme a USA se bude smát jaký jsme pitomci.

+2/0
1.9.2014 9:38

J11i68ř73í 50Š57r10á58m29e41k 9191222783865

I tak je pan Sobotka premiér a musí rozhodnout, třeba i proti EU - může svým rozhodnutím i pohrozit vystoupením z EU. Ale nemůže zůstat na polovině cesty jako chytrá Horákyně a čekat, že se nám to i z EU nevrátí jako bumerang.

Možná se opakuji, ale přesně za takto nejasné postoje kritizoval minulé vlády z opozičních lavic a nyní v daleko závažnější věci dělá totéž s daleko horšími důsledky.

Prostě musí nějak rozhodnout. Jinak ať není premiér. Být nerozhodný a přešlapovat - to nejde.

+1/0
1.9.2014 10:52

P30a59v94e15l 19C88h60v75a32l79i36n76a 3831134910471

Pláčete hezky Šrámku. Proč za tím Vaším pláčem, cítím jednosměrnost Vašeho názoru?

Rozumné řešení, by bylo, rázně ukončit konfrontační politiku s Ruskem, které bylo do této situace, záměrně vmanipulováno. Přehodnotit kroky našich politiků a politikářů, kteří tuto situaci pomáhali vytvářet a říci rázné STOP. Emoce jsou v tomto případě nevhodným rádcem.

Dokáže však někdo s politiků přiznat, že jednal v opojení své vlastní velikosti, a bere svá slova zpět? Nebojí se nést odpovědnosti a vystoupí proti těm, kdo v něm samotném, zcela cíleně vytvářeli zhoubné podhoubí chtivosti a netolerance, maskované vznešenými cíli s odkazem na minulost, která patří historii a má i své stinné stránky, které jsou přebarveny růžovými brýlemi zapomnění.

Pohlédnout na své, nové přátele, střízlivě vyhodnotit jejich činy i motivaci, která je (podle jejich názoru, předurčuje k světové nadvládě). Rozhodnout se, jestli opravdu chci tomuto molochu sloužit a nechat se jím pohltit. Při tom všem nezapomínat, že nerozhoduji sám za sebe a svůj, bankovní účet.  

Pro život, je nutné řešit současné problémy. Teď a tady.

+1/0
1.9.2014 9:53

J58i15ř38í 43Š28r64á35m52e57k 9231342123955

Jaké rázné stop myslíte vůči Putinovi, který v minulém týdnu veřejně zaharašil jaderným odstrašováním. Co víc potřebujete za argumenty.

A nepláču - možná cítíte jednostrannost mého názoru - ale není to lepší než přešlapovat na místě jako náš premiér? Zase budeme směšní, když budeme čekat jak to dopadne a pak se přikloníme na úspěšnou stranu.

0/−1
1.9.2014 10:59

P93a74v10e16l 30C13h80v44a58l73i93n64a 3861314410961

Máte zřejmě potíže spojené s chápáním a sledováním průběhu Ukrajinského problému.

Ono rázné "STOP", platí samozřejmě pro Americkou a celkově prozápadní politiku nenažranosti, politiku, která rodí právě takové zmetky, jako jste Vy na propagandou masírovaných stránkách internetu. Vaše věta, "Zase budeme směšní, když budeme čekat, jak to dopadne"  Máte dojem, že je lepší být mrtví a za blbce, než projevit rozvážnost v osudových rozhodnutích? Takový krok, ve své naivitě považujete za projev směšnosti? Směšný jste Vy, a nebezpečně, pro sebe, i své okolí.

0/0
1.9.2014 11:25

J66i53ř17í 20Š70r35á80m78e60k 9311942173475

Je škoda, že mě napadáte. Já se za svůj názor nestydím a mám ho prostě jiný. To je vše, co mohu k vašemu napadání napsat. Je mně za vás smutno.

A premiér je tu od toho, aby rozhodoval a neschovával se za oddalování rozhodnutí, které stejně bude muset udělat. A směšní díky premiérovi už jsme, to musíte i při svém pohledu na věc vidět nebo cítit sám. Jen se kolem toho zbytečně vztekáte.

A možná jste si nevšiml, že jediní chycení vojáci z jiných zemí na Ukrajině byli především ruští "dobrovolníci" nebo ruští vojáci "na dovolené". O nikom jiném jsem ani na zahraničních stanicích neslyšel (a to myslím i na Americe nepřátelských), tak nevím, proč si to nepřipustíte i sám. A že jediný, kdo světu v přímém přenosu připomíná jaderné zbraně, je Putin, atd.

Ale napadat vás za to nebudu, jen to nevidíte a nechcete slyšet. Ale to je vaše právo.

0/0
1.9.2014 12:17

J91a83r86o63s81l56a78v29a 55K79a32n57i88o83k20o72v55á 7952329382847

Jaderné odstrašování ? Nebo mediální masáž ?

REAKCE NA PROLHANÁ MÉDIA, KTERÁ MAJÍ V NÁZVU ČESKÁ A NOVINKY.CZ - http://jdem.cz/bqg884

Totéž nyní se státem Novorusko - 

Peskov, Putin nemluvil o státnosti nového Ruska, ale o jednání o Ukrajině - http://itar-tass (tečka) com/politika/1411547

0/0
1.9.2014 15:42

D14a15n23i41e69l 23T95s49c83h35e95r42n52a73y 2865402829392

jaro, leto, podzim, valka ?

0/0
1.9.2014 16:01

M52i22r50o85s30l58a31v 85H24n17i32l63i98č65k31a 2428855708550

Prdlajs!  "... můžeme vést boj ..." - žádný boj nechceme ... a sankce jsou cestou k nestabilitě a k válce.

Krym měl podle své ústavy možnost se k Rusku vrátit a Boeing byla provokace Kijeva. Pak záplava dezinformací a zamlčování. Problém má jen sám Kijev. To co se normálně řeší volbami nebo jednáním, řeší občanskou válkou, po přípravě a s podporou USA.

Sobotka projevil rozvahu a zodpovědnost. Podobně jako Slováci a Maďaři.

Ostatní se chovají jako zvlášť hloupé ovce pod USA coby pasákem. Vymýšlejí další sankce aniž tuší k čemu povedou ty předešlé.

Na příklad veškeré(!!) příští dodávky plynu z Ruska do Evropy jsou nyní zcela na mrtvém bodě.

+2/0
1.9.2014 3:33

J92i67ř60í 38Š45r30á83m88e15k 9251962793895

Proti této spiklenecké teorii je příliš potvrzených důkazů. Ať jsou to zadržení ruští výsadkáři "na dovolené" na Ukrajině (nebo fakt věříte, že náhodně 10 vycvičených výsadkářů přešlo přes Ukrajinské hranice), nebo že ti mrtví výsadkáři na ruském území padají z vesmíru, nebo matky padlých ruských vojáků se aktivují stejně jako u Čečenska, Osetie, Krymu, ...

Co se týče dodávek plynu ... tak se trochu uskromníme - pokud to nedovedeme, tak jsme evropští hlupáci. Každá krize přece bolí. Nebo fakt věříte státnickému výroku pana premiéra, že se sankcemi souhlasíme, ale nesmí se nás dotknout hospodářsky? Pak, ať pan Sobotka navrhne, že opouštíme Evropu a budeme si vše dělat sami a jinak a určitě lépe.

A Krym? Opravdu myslíte vážně, že jejich referendum pod dohledem ruských vojáků bylo tak demokratické, že jeho výsledek se nedal předem předvídat?

0/−2
1.9.2014 7:50

J25i53ř20í 87A97n83t56o91n54í55n 15Š72i84m84e69k 9732103655130

Šrámek-když jsi tak chytrý tak si nech odpojit plyn ale ostatní do toho nepleť.

+1/0
1.9.2014 9:46

J41i46ř24í 78Š23r76á29m12e40k 9531152883435

Já plyn už dlouho nepotřebuji a nepoužívám k ničemu.

0/0
1.9.2014 10:55

J26i17ř20í 87A76n32t58o39n77í11n 47Š61i87m53e59k 9592193885480

Šrámek- ale ostatní ho potřebují a vy jste pěkný podrazák když se chcete zřeknout toho co sám nepotřebujete.Ostatní ho ale potřebují a nechtějí se ho vzdát .

0/0
1.9.2014 10:58

J22i64ř43í 75Š46r40á43m67e95k 9521132853645

Myslím si, že k podrazákovi mám hodně daleko, ale vy se nějak zbytečně radikalizujete. Problém není mezi námi dvěma, ale v našem nerozhodném premiérovi.

A to, že nejsem závislý na plynu přece není moje chyba, to jsem si vymyslel a zrealizoval sám a demokraticky se rozhodl něco pro svoji nezávislost udělat.

Dokonce jsem začal kupovat i potraviny našich českých výrobců, které byly vráceny od Ruských hranic. Ještě pořád si myslíte, že jsem podrazák? Co jste udělal vy?

0/−1
1.9.2014 11:03

J21i88ř64í 74A95n91t50o50n36í34n 40Š98i61m90e68k 9262693915500

šRÁMEK-souhlasím s vámi v tom že také preferuji české výrobky ale nemohu souhlasit s nesmyslnými sankcemi které Rusku nic neudělají ale jen poškodí naší zemi.

0/0
1.9.2014 14:22

R14e92n33é 10N50o70v79á54k 8195366169358

Dnešní zprávy z války od povstalců - pro ty, co rozumí rusky.

Podle mé zkušenosti se mnohem více blíží skutečnosti, než zprávy od Ukrajiny

https://www.youtube.com/watch?v=cjwRbwqD1k0#t=13

+3/0
31.8.2014 19:52
Foto

D91a45v35i72d 32J78a63n67i68k 5486216875344

a kdo? doufam, ze jako prvni pujdou dobrovolnice z iDnes diskuze. Veta, tera obsahuje, nekdo by mel udelat,.. nekdo by mel jit,.. je smesna.

+1/0
31.8.2014 19:50

J44a24r55m70i27l 97V13e11p97ř91e40k 21S48t93. 5936505824239

Co to je přizdisr, pane Silný.  Chcete snad válčit s Ruskem? Problém, který vznikl, je problémem vnitřním, tak je nechme, ať si ho vyřeší. Máme svých starostí dost.

+4/−3
31.8.2014 19:25

M44i10l41o93s 72M87l67c89o61c11h 4333124914150

Ceterum autem censeo Russia esse delendam.  Prinejmensim sankce jsou nutne.

0/−2
31.8.2014 19:35

R98a64d36e25k 18B37o20r 2336143374985

Ono je dost problematicke poskytnout Ukrajine vojenskou pomoc. V ukrajinskych ozbrojenych slozkach je totiz stale dost tech, kteri nejen ze nevi na kterou stranu se priklonit, ale jsou doslova prolezle ruskymi a proruskymi priznivci a prislusniky ruskych tajnych sluzeb. A poskytnout jim techniku? Za soucasneho stavu to znamena ji v podstate predat rusum. Ze EU s Ukrajinou nema smlouvu o poskytnuti vojenske pomoci je tak nejen dusledkem stavu ozbrojenych slozek Ukrajiny, ale i dalsi pricinou proc vojenskou pomoc neposkytnout. Zbyva hospodarska pomoc, ale vzhledem k soucasne ekonomicke situaci je EU dost limitovana.

+1/−2
31.8.2014 19:24

M83i22r84o54s13l20a55v 40H70n35i86l80i64č95k78a 2988155858410

Podporovat je hospodářsky, zatímco se vzájemně zabíjejí, a jsou zvyklí to rozkrádat, je taky nesmysl, až zločin.

Řešení bych viděl v tom, aby jednotky OSN odebraly zbraně oběma stranám občanské války a donutili je k řešení jednáním.

A ne valit tam podporu z obou stran, oběma stranám (peníze, zbraně, žoldáky ...).

Bohužel, i OSN už je nefunkční.

+1/0
1.9.2014 3:49

L55u21k78a85s 23A71d89a40m72s41k88ý 8597639390150

Mám recept jak z krize na Ukrajině. Ať tam ti naši evropští potentáti pošlou pohraničníky, co jich musí být bez práce díky "šengenu," jen ať hlídají Rusko-Ukrajinskou hranici.

A Ukrajinci ať si po řeší teroristy. Za chvíli bude klid.

0/−2
31.8.2014 19:02

J49i26ř78í 98A80n59t67o93n11í37n 37Š72i23m54e15k 9312223725660

Adamský- ano ať řeší teroristy v Kyjevě.

0/0
1.9.2014 9:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.