Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podnikli jsme invazi, řekla Putinova poradkyně. V bitvě padlo sto Rusů

Ukrajinský prezident Petro Porošenko svolal mimořádné zasedání Národní bezpečnostní rady. Kvůli ruským vojákům, kteří podle něj vtrhli na východ země, zrušil plánovanou návštěvu Turecka. Členka poradního sboru Vladimira Putina prohlásila, že Rusko podle ní podniklo „invazi“ do sousedního státu. Kvůli situaci na Ukrajině večer proběhlo i mimořádné zasedání Rady bezpečnosti OSN.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P60a18v59e60l 66Š45m50í32d 5522425748124

1. Už celé týdny většina diskutujících tvrdí, že žádní Rusové na Ukrajině nebojují a že je to výmysl USA. Takže to nemůže být pravda.

2. Rusko i kdyby se dostalo do mezinárodní izolace, tak to bude jak v Severní Koreji. Putin všechny přesvědčí, že zbytek světa je zlý, budou umírat hlad, živit armádu a harašit zbraněmi tak dlouho, až to opravdu někdo zmáčkne.

+5/−3
1.9.2014 16:08

P88a38v43e16l 77S14o56b46o16t86k17a 5190294

Ne, Rusko navázalo strategickou hospodářskou spolupráci s Čínou. USA ani EU tím pádem nepotřebují - proč nakupovat v Číně vyrobené zboží a Čínou patentované/vlastněné technologie přes prostředníky?

+3/−1
1.9.2014 23:39

J84i70ř88í 36M20a70n93n73h51e33i10m 2637852385499

čínou patentované technologie? to jako papír, hedvábí, střelný prach nebo porcelán??? protože o jiných technologiích nevím - nebo jsou vysoce utajeny

+2/−1
8.9.2014 8:09

P86a77v28e44l 54S88t35a91v13j67a73n53í48k 6258495727111

;-D

0/0
8.9.2014 20:42

J49i40ř80í 73H60o95r41č71i79č38k46a 3156438513904

Už jsem to kdesi psal - když se povedlo Rusku anektovat Krym, který je pro něj z vojenského hlediska důležitý, potřebuje pak kontakt s Krymem po souši a tedy Putin nedá pokoj, dokud neobsadí východní část Ukrajiny. Možná by mu stačil úsek Novoazovsk - Mariupol. Je otázkou, jestli by byl tak "skromný". To je však zásadně závislé na světové reakci. A moc mu hrají do noty různí Sobotkové...

+7/−2
31.8.2014 16:22

J75a17n 59R37i68c72h64t40e59r 2788851676458

Trololo, škoda že už umřel, mohl by být lepším prezidentem než Putin!!

https://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY

+2/0
29.8.2014 23:39

M27a55r57e11k 59V98a24n55ě57k 6743354811859

Měly by se rozdat zbraně (skladové SA58) každému chlapovi 20 - 60 let + bedna střeliva. Vozit to jako internacionální pomoc do nějaké Sýrie nebo Iráku je silně kontraproduktivní. Průser bude pro nás hlavní tady, ne v Asii.  8-o

+2/0
29.8.2014 18:44

P72a73v60e87l 85O68d26r82a77z40i64l 6224149377830

To by bylo postřelenejch ;-D

+1/0
29.8.2014 20:12

R10a31d94e73k 37K94o53l34i79á44š 6547432361459

Už když lovil ty připravené amfory z moře anebo šéfoval těm ptákům, tak mi nepřipadal normální...

+5/−2
29.8.2014 18:13

R27o41b33e55r82t 10V90a78š70í91č26e51k 6622484247915

Podľa mňa zásadný problém je, že Západ netlačí nas Porošenka, aby rokoval so separatistami a snažil sa uzatvoriť mier. Naopak, Západ (predovšetkým Spojené štáty) majú celkom zrejmý záujem eskalovať tento konflikt čo najviac, na škodu celej Európy. Kým Porošenko neposlal na východ armádu a ťažké zbrane, prakticky neboli žiadni mŕtvi ani hmotné škody. Na začiatku sa síce spomínala nejaká federalizácia, ale táto myšlienka pozoruhodne rýchlo zmizla, a to skôr, než mohla nabrať konkrétne kontúry. Teraz sú mŕtvi, obrovské škody, už aj federalizácia príde byť neprijateľná, nenávisť medzi východnou a západnou časťou Ukrajiny narastá každým dňom.

+5/−5
29.8.2014 15:00

J88o54s70e39f 54S35o79k61o54l 2890289482799

Kdepak ten problém je jinde.

Východ Ukrajiny je bohatý průmyslově a na nerostné suroviny. Bez něj je Ukrajina ekonomicky v tahu, což si všichni uvědomují a není možné se od tohoto bohatství odříznout.

S rusákem se vyjednávat v soucasne době moc dobře nedá.

Jen doufám, že to nepřeroste v mezinárodní konflikt.

+8/−3
29.8.2014 15:54

P52a41v34e88l 47O59d98r41a66z31i37l 6924309597120

Už se stalo. Poděkujte Washingtonu a Bruselu.

+4/−6
29.8.2014 20:11

J56a84r42o15s20l87a55v 98T72a95c90h90o61v71s10k91y 2812510984280

Ta poradkyne nic takoveho nerekla. Prectete si, co rekla a porovnejte to s tim, co tvrdi, ze rekla, iDnes.

+2/0
29.8.2014 14:59

J39o59s66e25f 83S67o41k44o68l 2230179302289

Přesně, mediální masáž ;-D

+1/0
29.8.2014 15:55

J39o68s68e30f 77S90o66k93o87l 2940129442369

A za chvilku budu nazván rusofilem ;-D

+1/0
29.8.2014 15:56

L48u45d39ě96k 42V63e74r65b32í42ř 2881526623117

Hitlerovské Německo a Rusko podle Putina. Jaký je rozdíl? 75 let....;-(

+10/−7
29.8.2014 14:43

M33a93r86t36i23n 20V32o35l63n57ý 9942270450655

Ideální by bylo Putlerovi vypovědět MS ve fotbale. Ať si ty stadiony strčí do řiti a může tam kašpárkovat se zástupy věrných slepých a hluchých.

+7/−4
29.8.2014 14:34
Foto

D80a51n63a 64H79a56n28g95e14b70r80a53u55k 7611179352799

Takze rusti vojaci na Krymu nebyli a pozdeji dostali vyznamenani za to, jak probehla anexe. Rusti vojaci na Ukrajine nebyli, to bojuji separatisti. Najednou tam prece jsou, priznal rusky zastupce v OSN, ale vsichni dobrovolnici behem sve dovolene. Zbrane asi dostanou s sebou jako zavazadla a misto aut pouzivaji tanky.

+6/−2
29.8.2014 14:20
Foto

L77u24d89ě42k 98F11u67x88a 9336140234807

Separatisté tvrdí, že tam ruští vojáci jsou.

+3/−1
29.8.2014 19:47

P81a11v24e28l 18O84d80r78a33z71i16l 6814379897250

Chápu, jste v Německu, takže používáte Goebbelsovu taktiku.

+1/−5
29.8.2014 20:12

P54e68t64r 69V27r38b77ě27c13k54ý 7338805507953

Všichni kdo nesouhlasí s postupem Ruska na Ukrajině by měli bojkotovat Lukoil a Sberbanku. NATO by mělo bombardovat postavení separatistů na UKrajině - když to nejsou Rusové, tak to přece Putinovi může být jedno.

Příklad Bushe a jeho špatné války v Íráku ukazuje, že i demokratická země může sejít na špatnou cestu, ale rozdíl tu je - Bush už není prezident a Obama by něco takového neudělal. V USA je v proudu diskuze o celé té anabázi v Iráku, Američani tam již nejsou a nic z toho ted nemají. Kdežto v Rusku vás za kritiku Putina zavřou, Rusové jsou v Gruzii, Podněstří a na Ukrajině a Putin tam je již 14 let. Ten rozdíl je evidentní, tak prosím lacině nesrovnávejte USA a Rusko.

+10/−3
29.8.2014 14:09

A75l55e52x15a25n32d69r 66K34o46s76t36k56a 5559156189176

4istě technická poznámka: Vzhledem k tomu, že podstatné část "separatistů" je prakticky na Ruské hranici a vzhledem k tomu, že "chirurgicky přesné" bombardování se klidně mine o 20 km.. Opravdu to chcete? Máte představu, co by udělali Rusové, až by jim přistála mezi lidmi NATO bomba?

0/−1
29.8.2014 14:43

J14o19s85e22f 29S68o43k94o51l 2130839212739

S tou Svberbankou naprostý souhlas. Až rusáci vydaj sankce, lidi o ty prachy přijdou ve prospěch ruské federace ;-D

+5/−2
29.8.2014 15:58

P84a13v39e82l 57O25d62r76a22z66i54l 6874449277910

Obranný pakt NATO by neměl vykonávat agrese mimo své území.

+2/−2
29.8.2014 20:13

R90a81d31e21k 93K46o28l70i64á82š 6557862181199

Nesouhlasím s anexí cizího území( Krym a nyní i budování cesty k němu a nakonec obsazení Azovského moře). Problémy, kterým se nečinně vyhýbáme, vyrostou. Mělo by se urychleně řešit, jak nepotřebovat ruské zdroje a odříznout se od nich. Bude to méně náročné, než tupě čekat na zázrak. Pokud s nimi obchodujeme,  spolufinancujeme i tuto jejich akci. Všechny sankce byly zatím nic, protože pokračují dál.Měli bychom všichni přitvrdit a ukončit veškeré obchodování s tímto zlem.

+4/−3
29.8.2014 13:31

M72a28r84t55i60n 61M72e95l72i97c89h54a39r 5912521400341

A teď se USA bojí? Pokud to byl Irák, tak se jen fabulovalo o tom, že tam jsou jakési zbraně, které ve finále nikdy nikdo neviděl a ukázalo se a věřili tomu jen oni a Británie. Za to tam ale byla ropa a tak páchali válečné zločiny, zemřela fůra civilistů a zbytečně. Husajna pověsili (byť patrně právem), Bush z toho vyvázl s nálepkou dementa a kritikou ve finále i amerického lidu, ale nebyl za válečné zločiny ani souzen, natož odsouzen. A teď je tu chudá Ukrajina a silnější soupeř v Rusku a najednou jsou zalezlí? To jsou mi hrdinové. Je to nějaké Quid pro quo? Vy jste nám nebránili napadnout Irák, tak my vám nebudeme bránit okupovat Ukrajinu? Je to hnus. Ať to dopadne jakkoli (vyhnání Rusů, anexe Ukrajiny...snad leda 3. Světová válka po které by se už možná nemuselo řešit nic), tak to zase odnese jen lid, civilisté a Putin a jemu podobní budou z obliga.

+3/−2
29.8.2014 13:08

M83i51c50h13a69l 80S72e26m36i65v41a74n 3981115389530

Boto, nemate pravdu. I chemické a biologické zbraně jsou ZHN. A ti tam byli.

+1/−1
29.8.2014 15:38

P67a49v47e69l 42B83a64l29a 7947186336303

Vojenská základní služba mi toho nedala moc.

Sloužil jsem 1.5 roku. Služba byla špatně organizována.

Nafasoval jsem 3 PV3S a dva vleky, Na vleky jsem neměl papíry, ani výcvik, prý ho nepotřebuji. K tomu jsem měl 2 elektrocentrály, ale zaškolili mne na jiné typy. Za vojenskou službu jsem vystřelil 9 nábojů, ani jsem nevěděl jestli jsem trefil, asi ne. 

Na to co mne tam naučili by stačily cca 3 měsíce. Zbytek vyhozené peníze. A kdyby k něčemu došlo ? Než bychom vyjeli, bylo by po nás. Co mi vojna dala ? Hlavně jsem se naučil všechno jíst a uklízet po sobě. Poslední rok, jsem si na vojně tak odpočinul, že bych se tam klidně i vrátil.:-)

+3/0
29.8.2014 12:19

M48a16r36t28i33n 57B70u44s67i15d12e47a 4223380

"Podnikli jsme invazi, řekla Putinova poradkyně." Pak byl titulek změněn na "říkají Putinovi poradci". Nyní je zpět pouze Putinova poradkyně.

Ale skutečně řekla, že situaci považuje za invazi? Nebo jen definovala, co by byla invaze? : „Pokudjsou na rozkaz velitele na území jiného státu masy lidí vtancích nebo obrněných transportérech a používají těžkézbraně, považuji to za invazi,“ prohlásila Putinova poradkyně...

Já s touto definicí souhlasím...ale nastala tato situace? 

Nepochybuji o skryté podpoře z obou stran ...ale kdyby šlo o ruskou invazi, jsou už dávno v Kyjevě..

+6/−1
29.8.2014 12:16

P33e95t41r 30B72u95r61d11a 3710515149707

Otevřená invaze Ruska by vedla k rychlému obsazení Kyjeva, ale také k reflexivní (a tedy nepromyšlené) reakci okolí. I Putin snad chápe, že dnes začít velkou válku znamená začít rychlý konec světa. Ale "dovolenkáři" po kouskách zabírat mohou, ty nikdo oficiálně neposlal, vláda za jejich "dobrovolnou" účast nemůže ...

+4/−2
29.8.2014 13:09

M91a10r86t31i18n 61B56u51s76i29d38e23a 4513510

Asi takhle... když vhodně motivujete, netřeba přímých rozkazů ...a budete mít dostatek dobrovolníků ...ať třeba v Donbasu nebo na Majdanu. 

Vy jste z obliga a můžete se jenom přít o to, co bylo dřív, jestli slepice nebo vejce.

+1/0
29.8.2014 13:28

P39a92v85e61l 46S10o56b14o59t68k86a 5740444

Lidi, přestaňte si už lhát - bez silné armády nás nikdo vážně bát nebude, takže je nezbytné znovu zavést povinnou dvouletou základní vojenskou službu.

Jinak jsou to všechno jen zbytečné řeči a nadávání v diskusích!!

A kromě toho mladým mužům vojna jen prospěje.

+4/−2
29.8.2014 11:18

P37a68v47e44l 83O24d62r65a70z56i45l 6964509897690

A kolik že to bude stát? 100 miliard? Máte je?

0/−1
29.8.2014 11:20

P60a13v66e27l 78S31o65b67o24t20k15a 5130234

A co silácké řeči o tom jak je nutno zatočit s Ruskem - máte?

0/−1
29.8.2014 11:41

P87a49v28e43l 43O26d29r82a39z84i53l 6974879847680

Já? Nemám, proč taky. Já jsem celkem inteligentní.

+1/−1
29.8.2014 13:51

P45a49v63e94l 20S86o52b56o11t68k95a 5220714

Tak to jste jeden z mála.

Ale přesto, nebo možná právě proto si myslím, že bychom neměli upírat lidem možnost vyzkoušet si na vlastní kůži dvouletou službu v ozbrojených silách ;-D

0/−2
29.8.2014 15:04

P11a32v33e78l 20O49d77r30a38z11i63l 6334709867300

Socialistická vojna byla pakárna. Jistě, v armádě je nutno lidi naučit potlačit vlastní ego a slepě poslouchat velitele, protože jinak to nefunguje. Ale mohly by se ty dva roky využít k rozvoji dále užitečných dovedností, místo naučení se chlastat, fetovat a běhat za povětrnicemi.

+5/−1
29.8.2014 20:15

J27a22n 29P89i46r96k31l 2733558204924

Jak to, že jsme je dříve měli a naopak jsme neměly zadlužený stát. Kdopak to způsobil? Dle diskutérů zde asi  komunisti.

+2/−3
31.8.2014 16:21

J36a44r92o26s73l47a14v 57B80i16r60n74e87r 4488165472178

Kdepak,nestrašte nás vojenskou základní službou.Důležité je mít schopnou profi armádu a být v silném obranném spolku.

To je vše.

+5/−1
29.8.2014 11:26

A48l10e70x48a98n31d38r 87K49o15s75t73k79a 5579776679266

Prvním základem obrany musí být formulace v ústavě, že armáda má povinnost automaticky chránit stát v případě napadení. Za 100 let to bylo potřeba dvakrát a po oba případy podvraťák na hradě nařídil: nebránit se. Dokud nebude toto, tak je každá miliarda vražená do armády prostě jen vyhozená.

+4/0
29.8.2014 13:04
Foto

D23a43n37a 21H36a26n29g23e15b24r65a47u40k 7501399582239

Kdybychom se v roce 1968 branili, bylto masakr. Ukrajina se brani a vidite, Kolik mrtvych uz je a spalena zeme. A to tam Rusaci oficialne nejsou. U nas byli a vsude.

+3/−1
29.8.2014 14:14

P35a54v49e54l 36S22o63b38o33t41k37a 5820114

Máte pravdu, ale rok 1968 chápete také (stejně jako naprostá většina ostatních) nesprávně.

Soudruzi tehdy, byť velice opožděně (1953 - Německo, 1956 - Maďarsko) konečně pochopili, že cesta ke komunismu po ruské cestě je nesmysl.

Začali tedy s reformami, které mysleli (v rámci komunistické ideologie) dobře.

Jenže koncem 60. let se jim začala vymykat situace z rukou a zjistili, že přijdou o svá teplá místečka ve státní správě a že ČSR nepůjde cestou jugoslávskou, ale přímo západoněmeckou.

Dubček absolvoval mnoho jednání s Moskvou (a Čierna nad Tisou a tak), a moc dobře věděl o tom že cvičení Varšavské smlouvy na našem území bylo jaxi větší než obvykle a že ruská vojska území státu zcela neopustila a že ostatní armády zůstaly stát připraveny těsně za našimi hranicemi.

A věděl, že Jugoslávii nám Moskva povolí, pokud to zvládne ukočírovat.

Jenže Dubček to nezvládl, a tak ČSR vydala prohlášení o tom, že vystupujeme z Varšavské smlouvy. To bylo jediné, co pro Rusko nepřipadalo v úvahu - viz strategický Plán užití ČSLA (na 7 dnů a pak už nic - ani odvoz zraněných, se kterými se nepočítalo že by někdo přežil) . Protože SSSR potřeboval nárazníkové pásmo, které mu umožní mobilizovat a vyskladnit a vyzbrojit.

Tj. Dubček je ten kdo zradil, Dubček zatáhl za záchrannou brzdu a dal impuls SSSR aby tu zachránili situaci (tedy především vedoucí úlohu KSČ).

Proto bylo pro invazní vojska tak jednoduché přistávat na Ruzyni, proto nikdo nekladl odpor. Nebyla šance se bránit, vše bylo ze strany vedení ČSR a velení ČSLA dopředu zajištěno.

+3/0
29.8.2014 21:34

P57e82t17r 70B35u72r19d94a 3210835509357

Dvouletá povinná služba, pokud bude organizovaná jako byla, nezabezpečí nic jiného než šíření pohlavních nemocí a svobodných matek. To byla jen buzerace mladých mužů, na kterou po létech vzpomínáme s láskou, protože přirozenou reakcí organismu je vytěsnění špatných zážitků tou dobrou částí.

Nebylo by špatné, kdyby se každý zdokonalil v možném vojenském využití své specializace a každý se naučil ovládat určitý typ zbraní (a podobně jako např. ve Švýcarsku by si svoji zbraň nechal doma pro možnost rychlého nástupu k obraně vlasti).

Komplikované zbraně (zbrojní systémy) je nutné nechat profesionální armádě, tam nepomůže ani pravidelné cvičení (nevěřím, že by tankista z 80. let dneska rozjel pásák - technologie je úplně jinde).

+3/0
29.8.2014 11:26

P93a17v71e50l 19D64r46o24t65á32r 7323284719854

Byl jsem rok na vojně.

Co jsem se naučil?

Zašívat se, fingovat práci, lhát, zašívat se, fingovat práci, lhát.

Byl jsem nucen poslouchat rozkazy blbců, kteří uměli jen řvát a vylívat si zlost na "těch pod nima".

A za celou roční vojnu jsem vystřelil celkem 26 nábojů ze samopalu vz. 58. Samozřejmě zapůjčeného, protože ten, který jsem měl přidělen, byl nefunkční. Těch 26 nábojů jsem vystřelil ve dvou fázích během jediného dne - 6x samostatný výstřel, a poté 20 nábojů v krátkých dávkách.

Neměl jsem nikdy možnost své střelecké umění zdokonalit, nikdy jsem neházel s granátem, a hlavně jsem nikdy nezažil, jaké to je, když by proti mně šel někdo se zbraní.

Mezitím se všude možně otvírají komerční paintballové a lasertagové střelnice, které by byly mnohem lepším výcvikem, jenže armáda očividně nemá na něco takového peníze, a tak pořád vojáci trénují střelbu do statických terčů a do kovových figurín. S těmi je mimochodem sranda, protože když je trefíte, tak se během pěti sekund sklopí dolů, zatímco když je netrefíte, tak se samy od sebe během pěti sekund sklopí dolů - a týpek, který bez dalekohledu stojí za vámi, má poznat, zda jste tedy trefili, nebo ne. W-T-F ???

Tohle mám opakovat? Tohle má absolvovat některý z mých synů? PROČ??? Aby se naučil podvádět, zašívat se a předstírat práci?

+5/0
29.8.2014 11:47

M30a72r82t12i83n 91B40u13s65i82d39e68a 4253650

Vojna je užitečná už jen kvůli tomu, zvyknout si na nepohodu, blbce atd...co život v armádě představuje.

K čemu je z posilovny vysportovaný jedinec, s kvalitní střeleckou průpravou, efektním hrůzostrašným tetováním...když se rozbrečí  a položí po několika dnech mezi "hovady" jiné úrovně, než na jaké je zvyklý ...??

+3/−1
29.8.2014 11:59

P49e28t24r 70B97u28r42d15a 3910865249767

Profiarmáda může být funkční jen tehdy, když obsahuje minimum "blbců" - je to výběrové a rizikové povolání.

Celoplošné odvody z principu "blbce" nevytřídí - jsou celoplošné - proto se na ně musí zvykat.

A do jaké míry Vás připraví za 2 roky (nebo méně, nebo více) na skutečný boj? Celou dobu povinné služby víte, že je to jenom jako. I na ostrých střelbách nestojí nikdo s ostrými proti Vám. Mnohdy se lépe zachová náhodný kolemjdoucí, než vytrénovaný profesionál. I ti profíci mají při veškeré podpoře a lékařské péči, po návratu z bojů problémy s posttraumatickou stresovou poruchou.

Z vojny, jako byla, plyne výhoda především pro ty, co si potřebují zašikanovat a bez rozdělení na mazák/holub by dostali přes prsty.

+4/0
29.8.2014 13:00

V90o67j45t35ě60c87h 98R48o51z45s21í18v98a58l 5940893505884

zvyknout si na "nepohodu a blbce" by si mel clovek davno pred tim, nez by teorieticky nastupoval na nejakou vojnu, ktera uplne na h*vn*. napriklad na nejakem tabore. u tech masovych chatkovych (drive model ROH) neni o blbce, nepohodli a sikanu nouze.

0/0
18.9.2014 9:57

M20a49r48t79i74n 46B18u60s30i52d53e25a 4803940

Proti povinné vojenské službě nic nemám...ano, prospěje...a je to i výraz určitého odhodlání.

Ale nic neřeší, neboť naše členství v NATO z nás dělá potencionálního účastníka velkého globálního konfliktu, kde by taková armáda nebyla nic platná..

Nejvíce nás ohrožuje poslušné členství v nějakém paktu, jehož politiku nemáme šanci ovlivňovat.

+1/−3
29.8.2014 11:49

A87l17e11x 71G67r40e31g51o69r 9754232132169

To je Váš pohled na věc. Ale v případě globálního konfliktu bude regulerní mobilizace a tady se projeví právě ta absence základního vojenského výcviku.

+1/−1
29.8.2014 12:21

M15a70r49t33i51n 63B12u76s74i37d20e91a 4983270

Já jsem pro základní vojenský výcvik. Ale obávám se, že případný globální konflikt by se již nevedl běžnými konvenčními zbraněmi, neboť si nedovedu představit nikoho z Evropy takto bojovat (možná s výjimkou Poláků nebo pobaltských států). Myslím, že konzumní a změkčilá Evropa není schopna postavit skutečně funkční armádu. Leda tak pár jednotek pro různé mise...a to ještě tam, kde nehrozí velké riziko. :-/

+3/0
29.8.2014 12:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.