- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
konec přetvářky: z pohledu těch utonulých je to samozřejmě smutné, ale z hlediska budoucnosti našich dětí je aspoň o několik problémů méně
Hrůza...těch 73 zachráněných, a další desítky tisíc, kteří cestu letos přežili
Teď jsou to jen nespokojení imigranti, zanedlouho to budou nešťastní občané EU a nakonec neřešitelný problém.
Imigranti jsou byznys pro pobřežní hlídky Itálie. Itálie to podporuje. Kdoví kdo všechno má na tom profit. Nejrozumnější by bylo uzavřít hranice Itálie a Italové ať si tam udělají pořádek sami. V každém případě nelegály vracet zpátky do Afriky, nakrmit a někde je tam dovézt lodí, u břehů Afriky pak vylodit, připlavali z takové dálky, tak zpátky z mezinárodních vod na africký břeh snad už nějak doplavou. A pokud nedoplavou, však podstupují to riziko dobrovolně.
Nedávno zde byl článek o italském přístupu k tomuto problému. Stručně: Loď s imigranty si zavolá pomoc, posádka odpluje kousek dál na gumovém člunu, Italové přeloží "náklad" na svou loď a odvezou do Itálie, posádka se vrátí na loď a odpluje zpět do Libye.
Dokud Italové místo podpory imigrace nezačnou hlídat svou námořní hranici, tak ani cent pomoci a naopak uzavřít hranice s Itálií. Až se vzpamatují a začnou myslet mozkem, tak bude možná vzorná spolupráce, jakou popisuje pan Večeřa. ČR může dodat semtex.
Kdyby Evropa chtěla, určitě by to dokázala zatrhnout. Vidíme to i v maličkostech jak si umějí dupnout. Asi jim to prozatím nevadí .... Připadá mi to jako způsob destabilizace regionu .....
Kdyby Itálienepomáhala zlikvidovat Kaddáfího, který alespoň část těchto vln vracel zpět, neřešila by takové problémy. Bohužel dnes už nelze říci, že se nás to netýká. Jakmile vstoupí na území EU, týká se to nás všech. Řešením je úzká spolupráce. Britské rychlé čluny, vybavené německými motory a rakouskými kulomety s italskou posádkou a pod velením ruských kapitánů. To je jediné, co může pomoci.