Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie zveřejnila video ze zastřelení druhého černošského mladíka

Policie ze St. Louis ve čtvrtek zveřejnila video ze zastřelení druhého černošského mladíka. Pětadvacetiletý Kajieme Powell strážníky údajně ohrožoval nožem a choval se nevyzpytatelně. Incident se odehrál jen čtyři kilometry od města Ferguson, kde byl před necelými dvěma týdny zastřelen Michael Brown.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L16á13ď11a 48N58o57v78á23č73e26k 5311457322833

U nás by policajti odjeli a nechali to být. Druhá možnost je, že by se s ním začali rvát a možná by se jim ho podařilo zpacifikovat, pokud by se to ovšem nepovedlo spíš jemu a neutekl.... no a když by ho náhodou opravdu dostali na služebnu, tak by mu zase na oplátku rozbili ústa do krve, protože proti člověku v poutech na služebně se útočí ze všeho nejlíp.

0/0
23.8.2014 11:26

L14á39ď53a 64N65o36v22á39č24e72k 5141157972353

Tak to je docela divočina... a těch kulek skoro jako v Sarajevu. Nebylo by lepší mu nejdřív zkusit nasadit pouta nebo stříknout pepřík? Že by měl v ruce nůž jsem si nevšiml, ale asi špatně vidím.

+1/0
23.8.2014 11:11

J88a58n 25K97r47a90u17s 4834967376

Co je špatného na tom, když někomu splníte jeho přání? :-)R^

+1/0
23.8.2014 8:42

D48a43v86i30d 36M65u98n76z36a56r 3838872344496

ty posledni dva vystrely asi byly zbytecny…a nebo vsech 9?

0/0
23.8.2014 1:01

J25a32n 48K90r12a57u73s 4374787516

Špatné je, že je nerozdělili po jednom do 9 "mladíků" ;-)

0/0
23.8.2014 8:42

J50a10r33o75s54l53a23v 40S94k68r93i94v83a43n96e21k 6645740

vsem "strelcum do nohy" z této diskuze doporučuju precist tento clanek

http://www.valka.cz/clanek_10577.html

výňatek z clanku:

Příklad 7: V roce 1989 došlo ke střetu osmi agentů FBI a dvou ozbrojených zločinců v Miami na Floridě. Jednalo se o veterány vietnamské války Williama Platta a Michaela Matixe.  Platt byl ozbrojen automatickou puškou Ruger Mini M 14 ráže .223 Remington (5,56 NATO). Platt zranil touto zbraní tři agenty FBI, než byl sám do paže zasažen expanzní střelou ráže 9 mm Luger typu Silvertip a třebaže střela pronikla bicepsem, nedokázala už vniknout do hrudníku. Platt zůstal navzdory ošklivému zranění bojeschopný, usmrtil další dva agenty FBI, ale sám byl znovu zraněn do nohy další expanzní  střelou ráže 9 mm Luger Silvertip. Potom spolu se svým komplicem  naskočili do automobilu, avšak dříve než mohli odjet, inkasoval jejich vůz čtyři zásahy z brokovnice. Oba byli těžce zraněni, dezorientovaný Platt vystoupil a napadl revolverem agenta  Mirellese, který palbu opětoval svým revolverem ráže .357 Magnum. Mirrelles zasáhl Platta třikrát a Matixe dvakrát, opět šlo o expanzní střely Silvertip. Platt ani teď nepadl, pokračoval v palbě a když vystřílel všechny náboje, několikrát stiskl spoušť svého S&W naprázdno a potom se potácel zpět  k autu, nejspíš pro pušku. Mireless však ani posledním nábojem neminul a prostřelil mu zezadu hlavu. Platt byl mrtev okamžitě, Matix zemřel o chvíli později. Pět agentů FBI během boje vystřílelo 50 nábojů, přičemž Platt utrpěl dvanáct zranění a Matix šest. Pozdější pitva neprokázala v jejich krvi přítomnost žádných omamných látek

+3/0
22.8.2014 21:35

J47a65r56o90s45l26a78v 76S82k52r54i89v78a68n66e41k 6105690

Příklad 12: Během už zmiňované přestřelky na 82. ulici zasáhl Platt jednoho z agentů ze vzdálenosti tří metrů puškou Ruger Mini ráže 5, 56 × 45 mm do pravé ruky, ten přesto dokázal zraněnou rukou ještě dvakrát vystřelit a byl vyřazen z boje až zásahem do hlavy. O chvíli později zasáhl Platt stejnou zbraní agenta Mirelesse do ruky a nohy, ani ten však nebyl vyřazen z boje a později dokonce sám oba zločince zneškodnil.

+2/0
22.8.2014 21:35

D24a42v90i66d 23E95v88a74n 6413610931151

Ve Fergusonu v Missouri je 120 tisíc obyvatel? Hm, já myslel, že jich je jenom 20 tisíc. A výstřelů bylo šest? Podle videa minimálně devět.

idnes.cz - zprávy. kterým (ne)můžete věřit.

0/0
22.8.2014 21:24
Foto

P33a68v41e15l 27J96a24n28a29t96a 9571133555188

Teprve se sestavuje čtyřčlenná komise, a Vy už máte na základě jednoho jediného nepříliš kvalitního videa jasno, že výstřelů bylo minimálně devět! ;-D;-D

+2/0
22.8.2014 22:55

D77a64v52i76d 46E21v64a68n 6763840451951

Co je na tom k smíchu, pane Janata? Výstřelů bylo podle policie celkem dvanáct, každý vystřelil totiž šest krát, to nevíte? Oni Vám to tam nenapsali na iDnes, takže to nevíš, no zkus nějaké jiné servery, třeba ty zahraniční.

Ale když ty neumíš číst ani česky...Rv

+1/−1
22.8.2014 23:05

P27e82t69r 73Š69a63f41r83á20n 9466781899

každý policista 6

0/0
22.8.2014 23:17
Foto

P27a29v88e91l 45J82a13n25a73t97a 9161913555138

Je úplně jedno jestli někdo kradl, nebo se vrací z veřejné sbírky, kde právě daroval milion na onkologii. Pokud moje chování policie vyhodnotí (zde samozřejmě oprávněně) jako nebezpečné či dokonce agresivní, několikrát mne vyzve k odhození zbraně a já stále pokračuji v pohybu směrem k namířeným zbraním, tak je to moje volba. Stejně jako když si stoupnu na koleje před rozjetý vlak. Pokud se mi něco nelíbí, nebo s jejich postupem nesouhlasím, mohu si následně stěžovat. Rozhodně nedoporučuji to řešit přímo na místě, tváří v tvář namířené zbrani. X

+4/−1
22.8.2014 21:11

D35a55v11i64d 90E55v68a30n 6793410581551

teprve se sestavuje čtyřčlenná komise, která bude šetřit jestli bylo použití zbraně oprávněné a Vy už ho máte za "samozžejmě oprávněné"? Nejste náhodou Pán Bůh?

0/0
22.8.2014 21:52
Foto

P37a93v71e70l 97J41a84n62a58t27a 9311723335928

Čtyřčlenná komise je rutina, protokol, standardní postup. Ale klidně si obhajujte svůj názor, fandím vám.

0/0
22.8.2014 22:05

D81a30v32i29d 76E76v27a65n 6383840821551

Asi neumíte moc číst, bohužel. Já jsem žádný názor ani nevyjádřil, natož abych ho obhajoval. Jenom jsem řekl, že čtyřčlanná komise byla sotva sestavena, ale Vy už víte na základě jednoho jediného nepříliš kvalitního videa, že bylo všechno v pořádku.

Víte víc, než my všichni a dokonce víc, než v té daleké Americe. Nechtěl byste tam tu policii rovnou šéfovat? Nebo raději rovnou armádu? že byste si střihnul nějakého generála? Nebo míříte ještě výš? Do Bílého domu?

Čekejte, pane Všeznalý, třeba se Vám ozvou!;-D;-D;-D

0/−1
22.8.2014 22:18
Foto

P54a32v30e95l 48J57a42n88a55t18a 9531123985738

Sakra Vy jste se rozjel, panečku! ;-D8-o

0/0
22.8.2014 22:54

D16a92v54i17d 34E38v40a96n 6733480971601

proč kleješ, došly ti argumenty?

0/−1
22.8.2014 23:06

P64a81t37r71i64k 85M87a52r85e61k 8422617778726

spousta policistu nejen v USA zemrela, protoze se snazila nasilnika nezabit, ja sem pro strelbu, kazdy normalne clovek na nekolika nasobne vyzvani aby odhodil zbran toto ucini, obzvlaste kdyz je proti mne vytazena zbran

ma co si zaslouzil,

od klavesince se to keca, ale kdyby tomu policistivi tim nozem probodl krk a az pote byl zastrelen, tak by akorat uplne zbytecne vzal jednoho policistu s sebou

+3/0
22.8.2014 20:52

A39n43d47r72e76j 29K29r12á69l 7345206305605

Doufal jsem, ze to bude takovy pekny serial a dneska uvidim tretiho :-(

+1/0
22.8.2014 20:26

J54a24n 56Z58e80m97a87n 6926597601821

podle videa ten člověk vůbec žádný nůž v ruce neměl. Takže to co tady předvádíte je krásnou ukázkou toho, jaké jste ovce a jednoho dne půjdete na stejnou porážku.

0/−3
22.8.2014 20:05
Foto

P53a66v24e55l 87J53a59n91a39t60a 9971953595108

Amen. Promluvil vesmír ;-D

+1/0
22.8.2014 20:07

J71a77r40o61s21l12a60v 44S35k43r38i39v13a60n62e88k 6795780

podle videa ho policiste 11x vyzvali, aby odhodil nuz. To mi vysvetlete proc by to delali, pokud zadny nemel?

+4/0
22.8.2014 20:07

M82a63r29e20k 15J73a24n26e73č28k89a 1987556273961

Taky si všímáte, že média dnes dělají záměrně z násilníků, zlodějů a dalších nezvladatelných živlů oběti? Už jenom ta drzost, kdy si chodil do krámu, jako do své kuchyně nemá obdoby. Asi mu to měl majitel obchodu ještě hezky zabalit a pomáhat odnášet a poděkovat mu 8-o  Humanisti a podobní exoti asi neví, co to je stát proti ozbrojenému agresorovi a nevědět jestli mu přeskočí a vrhne se na ně. Schvalně, jestli by upřednostnili život agresora před vlastním? Pokud mají pud sebezáchovy, tak je volba snad jasná. Pokud policajt má prostor vyzvat k tomu, aby odložil zbraň a lehl si tváři na zem a dal ruce od sebe a on neuposlechne ani po opakované výzvě, pak nezaváhat a užití zbraně je na místě a následky si pak v plné míře nese agresor. Pokud k tomu ten prostor policista ani nemá, tak jakékoliv zaváhání může toho policistu vážně ohrožit.

+10/0
22.8.2014 16:54

J57i19ř30í 57P40e48t57r32u18ž40e79l27k57a 5507982385502

Na druhé straně: policista je přesně na toto školen, jestli má takovou situaci někdo mentálně i fyzicky zvládnout, pak on. Pravda že nevím, co je stát proti agresorovi, ale taky mě neškolili a neplatí mi, abych to zvládal. Byli dva. Pachatel se pohyboval pomalu. Mohli použít tazer ... jako to ostatně dělají policisté v takových případech v jiných státech, v některých ani zbraně nemají, takže to očividně jde.

To že do něj ještě dvakrát střelí když už bezvládně leží na zemi také obhajobě nepřidává.

 

Potrestání má řešit soud v procesu, ne policista na ulici.

+1/−5
22.8.2014 17:43
Foto

P80a28v23e94l 80J61a71n65a47t94a 9381423535358

Zásadní otázka je, proč by to dělali. Proč? Prosím racionální odpověď, bez humanistických blábolů. Prostě proč riskovat pro záchranu zcela zbytečné bytosti, která si navíc sama dobrovolně vybrala. Prostě proč? Proč?? :-)

+4/0
22.8.2014 19:37

Z86u20z42a54n51a 42Š40i48š40k34o41v20á 4787350569654

Jak jsem už psala - proto aby pak místo projíždění se po klidném městě za popíjení kávy a pojídání koblih nemuseli krotit vášně rozlícených davů. Policii si platíme od toho aby udržovala pořádek a ne aby rozdmýchávala nepokoje.

0/0
22.8.2014 20:20

Z74u74z88a49n28a 37Š14i11š76k57o58v90á 4927530299884

A k těm humanistickým blábolům - čistě z humánního hlediska je černoch veskrze užitečný, což prokázalo vypuknutí války severu proti jihu, kdy se sever dožadoval aby jih za práci platil a mohlo se mluvit o svobodné ekonomické soutěži. Potíž ovšem nastala když se ukázalo, že jižan tak podnikatelsky zdatný není a nemá čím platit. Hodnota černošského obyvatelstva je dnes vyšší, protože většina je dokonce gramotná, ale není nikoho, kdo by si tuto surovinu mohl dovolit koupit. On totiž číňan vyjde levněji.

0/0
22.8.2014 20:56
Foto

P64a15v92e16l 25J95a57n95a19t41a 9861883635698

Na tohle vše fakt mají policisté, denně se střetávající s tím nejhorším lidským odpadem, myslet? Ale no tak...

+1/0
22.8.2014 21:01

Z81u46z19a80n29a 62Š52i13š17k58o16v41á 4767920839494

Jo, protože ti černoši na to myslí. Dělají bordel a jsou hrdí, že jsou jak Martin Luther King. V jejich očích jsou běloši povýšená, agresivní a rozpínavá rasa, která se při zotročování všeho tmavšího neštítí ničeho. Těžko budou brát vážně bělošské moralizování, že nemají krást a zabíjet.

0/0
23.8.2014 8:27

J55i86ř14í 51P55e73t41r49u49ž78e27l92k40a 5857492245462

Nemyslim že je to jasný případ. Dá se tvrdit, že jakmile vytáhl nůž, tak pozbyl práva na život. Tím hůř, že kradl (a očividně nikoli z hladu). Druhý pohled jsem už uváděl. Obávám se, že bude znít moc humanisticky, když řeknu, že policie má za účel pouze krocení situace, ale na dlouhodobé řešení civilizace vynalezla tvz. soud.

Ony se v diskuzích často hází fráze jako "humanistické bláboly," ale nemyslim že by byly domyšleny do všechny implikace toho tvrzení. Pak nastávají situaci, že např. na jedné straně je prý šaríja barbarská, na druhé straně střelba zlodějům do zad (jiný případ) dočtete, že je to holt nutnost. Jak to funguje dohromady jsem se zatím nedozvěděl.

Mj. až bude hořet, snad mne hasič neoznačí za postradatelného :)

0/0
22.8.2014 21:00

J16a74r21o80s21l33a66v 46S60k96r43i98v83a28n63e21k 6695840

policiste mu ten soud chteli doprat, proto ho také celou dobu vyzyvali, aby zahodil nuz. Ale když je dotycny sebevrah, tak co nadelate.

0/0
22.8.2014 21:06
Foto

P10a83v22e24l 18J14a68n41a50t45a 9591723305198

Jirko, je úplně jedno jestli kradl, nebo se vrací z veřejné sbírky, kde právě daroval milion na onkologii. Pokud moje chování policie vyhodnotí (oprávněně) jako nebezpečné či dokonce agresivní, několikrát mne vyzve k odhození zbraně a já stále pokračuji v pohybu směrem k namířeným zbraním, tak je to moje volba. Stejně jako když si stoupnu na koleje před rozjetý vlak. Pokud se mi něco nelíbí, nebo s jejich postupem nesouhlasím, mohu si následně stěžovat. Rozhodně nedoporučuji to řešit přímo na místě, tváří v tvář namířené zbrani.

0/0
22.8.2014 21:09

P90a93v70e28l 71D67o44l62n47í15č93e75k 3968503654591

Zajímavé, jak je u počítače každý chytrý.

+1/0
22.8.2014 19:52

J62i80ř69í 10P48e40t34r90u65ž17e21l78k81a 5307852865752

Skutečně zajímavý poznatek, zkusím si to zapamatovat. Ještě pozoruhodnější je, že se to vztahuje zrovna na ty, kteří mají odlišný názor, holt záhada :)

0/0
22.8.2014 21:02

J34a17r88o57s45l49a11v 50S46k46r17i29v42a16n28e74k 6905810

Podivejte se na tohle video.

https://www.youtube.com/watch?v=60a2xIz600A

Tam se pachatel az do první minuty nepohyboval vůbec. Tak měli dle vasi logiky asi pouzit hmaty a chvaty, ne? Pak si pusťte zbytek...:-P

A schvalne mi reknete jak byste ho trefoval do nohy, když to zacne (to je pro všechny ty "strelce do nohy" co se ucastni této diskuse).

+2/0
22.8.2014 19:54

Z78u12z30a69n60a 69Š78i62š64k55o64v80á 4267280179104

Porota bude stejně rozhodovat čistě emocionálně, takže verdikt bude záležet na tom, v jakém procentu v ní budou zastoupeni zastánci preventivní genocidy a jejích potencionálních obětí. Hádám, že více bude těch druhých, které nakonec ale zlomí obava, že jestli se prokáže neschopnost policie, nebudou moci spát pod tíhou tohoto zjištění a tak s ní raději budou držet basu a doufat, že jim jejich psychoterapeut nepředepíše něco, po čem jim rupne v bedně a policie jim neposkytne vyžádanou eutanázii.

0/0
22.8.2014 20:49

J72a42r75o12s27l40a67v 59S11k92r26i70v33a10n92e14k 6905480

jaka genocida zase? Stacilo jen, aby zahodil nuz, nebo se aspoň nepřibližoval k policajtum a mohl dnes vesele zit Rv:-P

+1/0
22.8.2014 20:57

Z16u83z55a64n55a 29Š77i82š83k55o84v65á 4307870229424

Jaký nůž zase?

0/0
23.8.2014 8:37

J43i85ř98í 87P64e47t43r69u67ž67e52l17k38a 5647622605882

Neporovnatelný případ, u Powella věděli o jakou zbraň se jedná (sama policie to tvrdí), nebyli v jejím dosahu, nebyli omezení tím že by byli v autě, nebyl tam element překvapení...

Nevidím, že by někdo doporučoval střelbu do nohy, pokud po vás někdo střílí. To nejenže je těžké, ale taky ten efekt.

0/0
22.8.2014 21:11

J77a21r32o53s17l85a56v 33S44k56r22i73v44a71n38e58k 6895660

jake "nebyli v jejím dosahu"?? 8-o Na 3 metry staci 2 skoky agresora a mate nuz v krku. To by zvladl asi tak za 0,5s. Vazne ho stihnete v tomto case strelit do nohy, vazne ho trefite, vazne ho pripadnym průstřelem nohy zastavite? Vsadite na to svůj život?

To video co jsem postnul ma prave ilustrovat to, ze někdo v jedne sekunde stoji a tvari se jakoby nic a ve druhé na cas zbesile utoci.

0/0
22.8.2014 21:18

J16a15r12o82s68l49a84v 96S87k75r70i53v29a92n34e76k 6525750

* na vas

0/0
22.8.2014 21:19

J88i87ř35í 98P51e64t29r90u31ž94e32l94k24a 5577482965552

V tom máte asi pravdu. Děkuji za odkaz.

0/0
22.8.2014 21:34

J55a85r93o52s82l68a20v 96S80k62r90i36v28a49n67e29k 6615690

pokud mate zajem, doporučuju precist tento clanek

http://www.valka.cz/clanek_10576.html

0/0
22.8.2014 21:21

T12o40m16á62š 47N63ě77m28e88c 9732917612229

Ne běžný policista opravdu není školen na to, jak během 15 vteřin zvládnout naprosto nestandardní situaci, kde se navíc naprosto nečekaně nachází v roli oběti jinak, než standardním způsobem. To je prostě mimo lidské možnosti. Během patnácti vteřin, kdy vám prakticky od začátku až do konce jde o život těžko zvládnete nějaké kreativní myšlení. Multitasking je iluze. Člověk se v danou chvíli nedokáže plně soustředit více než na jednu činnost.

Naprosto nevyzpytatelný útočník s nožem ve vzdálenosti cca 3 metry.

Dementní čumilové ve směru potencionální palby.

15 vteřin.

Oba policisté naživu nezraněni,

Dementní čumilové naživu nezraněni.

Zvládli to perfektně, přesně tak, jak byli vyškoleni. Nikdo nebyl zraněn.

Ti policisté denně riskují svůj život a zdraví. Nejen fyzické, ale kvůli podobným šílencům i psychické.

+1/−1
22.8.2014 21:38

D77a90v58i33d 16E29v24a11n 6703120381631

Když to tak "perfektně zvládli", tak byste byl určitě pro to, aby byla zveřejněna jejich jména. Docela totiž sílí zájem aby se tak stalo.

Mohli by být potom povýšení, když to tak "perfektně zvládli".

Ale předpokládám, že taková transparentnost by se Vám od policie nelíbila. Přece jenom se lépe střílí v anonymitě, viďte?8-o

0/0
22.8.2014 22:00
Foto

P12a54v64e75l 61J87a45n66a48t91a 9471393745648

Cože? ;-D

0/0
22.8.2014 22:07

D78a46v15i28d 50E85v14a80n 6703760701381

Chápu Váš chytrý smích tak, že jste pro to aby jejich jména byla zveřejněna...R^

0/0
22.8.2014 22:10

T63o81m26á14š 91N45ě34m23e25c 9432197262109

Pro lepší pochopení problému je potřeba si uvědomit, co se vlastně stalo.

S největší pravděpodobností se jednalo o fenomén, který u nás prakticky neznáme. Takzvanou 'sebevraždu policistou', resp. 'sebevraždu asistovanou policií'

Jsou dvě formy

Zločinec je chycen (neplánovaně) při čínu a raději se nechá zastřelit, než zavřít.

Sebevrah ke svému činu zneužije policii tím, že ji svým jednáním donutí, aby ho zastřelila. (A projeví při tom vůli zemřít.)

Případy jsou registrovány od osmdesátých let a 'do módy' přišly po roce 2000.

Policie se ve většině těchto případů nachází de fakto v roli oběti, kdy je ona (nebo další osoba) sebevrahem vystavena bezprostřední hrozbě ohrožení života, kterou může odvrátit pouze tím, že zabije sebevraha. Jeho motivem činu je ve skutečnosti pouze jeho vlastní smrt. To je to, co deklaruje, co je a není schopen ve skutečnosti udělat se dá jen těžko odhadnout a cena za chybu je příliš velká.

(Všichni co budou tvrdit, že policie nejdřív musí zjistit jestli je opravdu zabije, když nic neudělají dostanou mínus:-/.)

+7/0
22.8.2014 16:46

B33o68h64d98a85n 52C28a58f51o50u77r95e51k 6601527589318

Připadá mi, že postupovali, jako by on měl střelnou zbraň. Ale to neměli z čeho předpokládat. Takže správný postup v tomto případě: Výstraha slovní, střelba do vzduchu, taser, střelba nesmrtící a až pak střelba smrtící. To vše vzhledem k tomu, že byli dva a on sám.

+2/−7
22.8.2014 16:07

R83a86d15e32k 34H63o49d43a10ň 9126157601483

a) slovních výstrah je tam nepočítaně, policisté opakovaně křičí "drop the knife" a potom už jen "drop it!"

b) argument že "neměl střelnou zbraň" je pitomost. Nůž je nebezpečnější než pistole, jeho nevýhoda je to že musíte jít do kontaktu kdežto s pistolí jde střílet ze vzdálenosti. Pokud jste na kontakt, nůž je nebezpečnější než pistole protože po bodnutí zůstávají výrazně větší díry, a říznutí vás zase nechá vykrvácet. A co dělá dotyčný od 0:16? Jde na kontakt.

c) střelba do vzduchu, viz např. http://mythbustersresults.com/episode50

d) "nesmrtící střelba" znamená střílet na nohy? Ty se poměrně rychle hýbou, blbě se na ně míří, i když je trefíte tak to neznamená že útočníka zastavíte (ony ostatně i zásahy do hrudníku často lidi nezastaví), vše co netrefí nebo proletí je riziko pro cokoli za cílem.

V tomhle případě to riziko bylo menší, protože po asi třech zařváních "drop the knife" ze strany policistů se útočník s řvaním "shoot me" v 0.15 otáčí na natáčejícího a ty lidi kolem, a pak jde doleva tak, že oni už nejsou v linii palby. Což mi nepřipadá jako náhoda, zřejmě se skutečně chtěl nechat zabít. Jestli doufal že to "zažehne revoluci" nebo co já vím, ale to rozhlédnutí, přesun, a řvaní "shoot me" mi připadá jako zjevný úmysl.

+8/0
22.8.2014 16:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.