- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Maersk přestane plout Panamou, i když přes Suez to vezme 2 dny navíc.
Doufám, že se aspoň Obama chytá za nos, že tuto strategicky výhodnou oblast pustil Putinovi.
Nevíte někdo kolik stojí poplatek za projetí velké lodě? Podle článku mi vyšlo v průměru 5,7 milionu korun.
Na této stránce si ten poplatek můžete spočítat:
Blbě napsaný článek,
pořád totiž nechápu co jim to přinese oproti stávajícímu kanálu, pro obrázek jestli ten nový za to stojí.
A mohlo tam být i vysvětlení proč tama neprojedou největší lodě, jelikož modernizace do stavu v kterém nebude stejně uplně vyhovovat už dnešním lodím je divná.
No dyť to tam je... Přinese jim to zkrácení čekací doby o dvě třetiny plus nový logistický přístav. Takže lodě nebudou stát ve frontě a tak projede větší množstvía proto víc peněz. A největší tankery tam neprojedou, protože mají ponor 24 metrů a při jejich šířce můžou mít jen 11.
Jó, stále platí: nejlepší mechanizace na stavbě je milion smraďochů s lopatou v ruce.
Záleží kde. V EU je práce tak drahá, že se vyplatí každá mechanizace.
Není pravda. Suezem proplouvaj každý týden největší kontejnerové lodě od firmy Maersk - třídy EEE, pojmou až 18.000 kontejnerových jednotek 20 ft
163 kilometrů za 170 mld korun. To je jak dálnice u nás...
Robin Mills mysli jen na svoji ropu a plyn. Ale pruplav pouzivaji i jine lode. Treba kontejnerove. Ty nejvetsi z nich se tam sice nevejdou, ale i tak je to vyznamna lodni cesta z Ciny do Evropy.
Jak to myslite? Blanku pod Suez nebo Suez pod Blanku