- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Důsledky celkového chaosu, zmatků a zlodějin ve státě.
náš vlak vykolejil v roce 89
"kde to ještě líznete mezi žlutou a červenou. " nevěřím, že tohle řekl opravdový fíra... Autům možná skáče zelená-červená-zelená atd. ale na dráze dicinky leda červená-zelená. Opačně to je mimořádka.
Dokud se budou tocit kola, k nehodam bude dochazet. Sammozrejme nemelo by, ale bude. A je celkem jedno, jestli z duvodu technicke nebo lidske chyby. To je proste fakt.
Jednou se to ucho utrhne a bude pořádnej průser.
Úspora mzdových nákladů-ůů-ů... To je mantra zaměstnavatelů všeho druhůůů..
jakou to má souvislost s tím,že někdo projede co nemá? Většina je chyba strojvedoucího. Dnešní zabezpečovací zařízení neumožní stavět cestu na obsazenou kolej a bude to jen lepší, protože se elektronizace rozšiřuje a tak chyba výpravčího na starých systémech bude minimalizována a bude už jen prakticky chyba fíry. Ale systém se dá zdokonalit,aby se eliminovala jeho nepozornost
Z desítek se vyklubalo číslo 38.
Jak fikaně to dnes zase oddělení titulků vymyslelo
No to hrozný!Co si to ty vlaky dovolují?
Kdyby jezdili autobusáci jako někteří strojvedoucí,to by bylo masakru.
Oni jezdí, ale není to u nich tolik vidět.
Na druhou stranu - super byl zabezpečovací systém co převedl poměrně bez varování drahocený Elephant s cestujicímí v 80ce na krátkou kolej, kde neměl šanci zabrzdit a následně do lesa a málem i do Odry :-) Fail
Hádám že nevíte na jakém principu fungují odvratné výměny ? Vy by jste byl asi spokojenější kdyby ten vlak pokračoval proti protijedoucímu a oba se srazili že