Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Gayové a lesby mají podle návrhu dostat šanci osvojit si dítě partnera

Návrh, na který netrpělivě čekají gayové a lesby žijící v registrovaném partnerství, je tu. Skupina poslanců předkládá zákon, aby si partnerky nebo partneři mohli osvojit dítě toho druhého z registrovaného páru. „Musíme se dívat na zájem těch dětí,“ hájí návrh jeho předkladatelka, poslankyně ANO Radka Maxová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F72r74a63n44t43i41š43e95k 46Č20e29r58n31ý 2857131248220

Je to stejné,jako by podobný deviant,např. zoofil,chtěl vychovávat děti.To by se taky nikomu nelíbilo.Nechápu,proč takové záležitosti řešit.Za svoji deviaci samozřejmě nemohou,stejně jako jinak duševně nemocní lidé...

+2/−4
6.8.2014 21:33
Foto

P96a43v62e57l 69P98e66c72h 9958541796557

A zoofil nemůže vychovávat děti? Zakazuje mu to někdo? Ale to je vedlejší.

Článek a zákon je o tom, že homosexuální páry už děti vychovávají, jen jsou v právní nejistotě, protože právo na dítě má jenom jeden z nich.

+1/−1
7.8.2014 16:33

P69e38t67r 19J36a44n45č 1304627727601

A tak by to taky mělo zůstat,jenom jeden z nich,ten rodič.

+1/−1
12.9.2014 15:57

M16a67r55t88i17n 36R47ů94ž52i67č88k56a 9954951478139

ale on je vychovává, jen na to nemá papír pro případ, že partner, který zapsaný v RL zemře

to dítě v té rodině žije

a srovnávat zoofola a homosexuála... no nevím

0/0
7.8.2014 16:40

P75e95t71r 46J86a62n49č 1764807607481

Samozřejmě,že každý jednou zemře,vždy je to smutné a změní to někomu život.Nemyslím si,že by ztráta náhradního homosexuálního "rodiče" musela znamenat pro dítě katastrofu.Úchylky porovnávat lze.Některé jsou hnusnější a více nebezpečné.Proč ta nanynka z estébáckého spolku ANO nenavrhuje před volbami pro zmiňované zoofily možnost života ve chlívku.

0/−1
12.9.2014 16:09

M94a51r67t92i58n 33R82ů56ž89i24č19k59a 9454581598379

další co nepochopil, ale nejsi sám

matka a otec mají dítě - ok

matka nebo otec zjistí, že má raději stejné pohlaví = rozvod a dítě má jednoho rodiče a druhého rodiče s partnerem stejného pohlaví - mají k sobě vztah jako rodina

a třeba se ten "normální" o něj nechce start a tak vyrůstá v té rodině "nenormální" (homosexuální) a pokud ten jeho proavý homosexuální rodič zemře, tak by šlo do ústavu, protože se o něj ten solo "normální" nestará (mohl i zemřít!).

takhle by mohl zbylý homosexuální partner mít to dítě, které stejně (!) vychovával v péči, o to jde a je to správné. Určitě lepší než jít do ústavu.

0/0
12.9.2014 19:37

P87a79v80e71l 23Ř87e40z68n33í90č36e73k 3523274780189

Krátce: Nikdy!! Existuje snad něco podobného  v přírodě. Dva jedinci stejného pohlaví mít dítě nemůžou, je to prostě proti přírodě a konečně chudák dítě;-€

+6/−5
6.8.2014 15:26
Foto

B55r86o51n52i84s74l40a33v 23G49a56b87r65y46š 6355874370

Ano, existuje, protože to proti přírodě není :-). Už to tady sice bylo, ale je to tady zase.

+1/−3
6.8.2014 15:33

P35e61t95r98a 87N35o16v20a 6975681668962

Nemůžou a přesto ho v přírodě vychovávají. A vemte si jeste hlemyzde, jo jsou veci :-D

+1/−1
6.8.2014 15:48

M13a72r45t11i13n 57R16ů16ž51i23č49k57a 9584721418519

v přírodě je to úplně něco jiného, tam není nemocnice, kde vám bez papíru, že jste zákonný zástupce nic neřeknou, kde když umře partner, tak bez papíru jste pro dítě nikdo a pod.

srovnávat s přírodu, kde by spousta jedinců homo sapiens nepřežila ani pár hodin je dost mimo.

pokud by zemřel rodič a dítě žilo v rodině, tak ten druhý homosexuální partner nemá žádná práva a dítě by šlo do ústavu - proč asi žije v homosexuálním páru už teď - buď druhý rodič není nebo se o něj nestará! přemýšlet když jsme ti homo sapiens

a odpověď: v přírodě to existuje také stačí se zajímat :)

0/0
12.9.2014 21:52

J12a86n 64N47o46v26o64t81n18ý 2664616445410

A kdy se o adpotování dětí případně kůzlat/jehňat apod. přihlásí další ze sexuálních menšin (zoofilové) ?

+2/−3
6.8.2014 13:55

M48a55r51t39i61n 74R68ů95ž81i12č58k71a 9864171628929

hloupá námitka

zvíře není lidská bytost

když namítnete pedofil ... tak to už zákon postihuje a není to možné

+1/−1
6.8.2014 13:59

J45a95n 70N73o64v18o75t31n53ý 2374566975470

A co z toho vyplývá že zvíře není lidská bytost ?

0/0
6.8.2014 14:01

M53a86r65t25i42n 26R35ů66ž37i98č69k72a 9894321708769

pro vás nic, konec X

+2/−1
6.8.2014 14:03

M42a58r76t89i70n 96R80ů20ž55i28č40k79a 9294841348289

jinak zvířátko si adoptovat může ... zoo má na to program a uvítají vás

+3/−1
6.8.2014 14:06
Foto

P69a57v38e24l 92P55e54c89h 9368351186967

Zvíře je věc. To je jako byste navrhoval osvojování ledničky. A že těch příznivců bílého sexu je!

+2/0
6.8.2014 14:08

M11a11r73i84e 15Z53e20l78e78n18á 2754551169551

Pro mě pořád zůstává nepochopitelná jedna věc, snad mi ji někdo vysvětlí: 

Buď skutečně gay/lesba jsem se vším všudy, a pak zůstávám bezdětný/á a mohu jakýmkoliv zákonným způsobem usilovat o získání cizího dítěte do své péče,

- nebo jsem gay/lesba jen tu a tam,

- případně jsem - zplodím-li proti svým zásadám a zaměření dítě s partnerem opačného pohlaví - dejme tomu přinejmenším člověk nevěrohodných zásad.

+2/0
6.8.2014 12:28

M68a23r85t55i46n 51R73ů51ž13i42č92k56a 9834861148859

lesbička v partnerském vztahu - úmělé oplodnění ... první příklad a ten nejjednodušší

a další se dají najít taky

i to, že je homosexuál díky okolí v manželství ... má dítě a pak se rozvede nebo partner zemře a on/a si najde stejné pohlaví

+1/−2
6.8.2014 12:58

M63a45r88i82e 18Z54e53l54e73n75á 2744551489601

Pane Růžičko, neřešme otázku umělého oplodnění, to je jasné. K tomu dalšímu příkladu mám ale dotaz: Jakou charakterovou hodnotu má pro Vás člověk, který o sobě ví, že je homosexuál, a přesto žije pokrytecky "kvůli okolí" (tedy proti své vůli a navzdory oné "danosti = homosexualitě" v hetero manželství se vším všudy? Opakuji se, ale já jako hetero si pohlavní styk s osobou stejného pohlaví nedokážu ani představit, protože to ve mně vyvolává doslova nepřekonatelný fyzický odpor, který žádnou vůlí zlomit prostě nelze, rozumíme si?

+4/0
6.8.2014 13:18
Foto

P81a82v17e46l 85P40e14c79h 9878651326597

Musela byste se zeptat jich, ale oni se nepřiznají, takže nevíte, koho se zeptat. My se můžeme jen dohadovat. Vy to vidíte z pohledu pravdy a v tom případě je takový člověk podřadný a chybný, když podlehne okolí a nátlaku a tváří se jako heterosexuál. Z pohledu jiných, kteří to berou z pohledu tradice, by to byla veliká oběť a úctyhodné sebepřekonávání, že odolává pudům a jde mu o rodinu.

+3/0
6.8.2014 13:26

M96a41r91i58e 69Z33e74l92e53n40á 2664321469241

Aneb jak je několikrát opakováno v písni "Otázky" od skupiny Olympic - "...pořád se jenom ptám a odpovědi tý se nedočkám..." :-)

+1/0
6.8.2014 13:42

P68e40t80r 70F76i28a12l51a 9593206483463

Dle mého názoru je takový člověk sobecký narcis, zajímají ho jen vlastního pocity a jeho životní pozice, klidně vystaví manželku - manžela nedobrému vztahu. A ještě sám sebe lituje.

+2/0
6.8.2014 16:06
Foto

P10a72v80e82l 56P32e60c58h 9568211616257

A když se přizná, tak zas podle vás bude narcis, protože klidně kvůli vlastní pohodlnosti rozvrátí rodinu a pošpiní její jméno v celé obci a širokém okolí a připraví rodiče o vnoučata... Jak říkám, je mnoho pohledů.

0/−3
6.8.2014 17:10

P15e50t80r 54F17i50a25l84a 9103716703733

Jméno rodiny nepošpiní, maxim. svoje, protože se zachoval jako podvodník a šel do manželství z vypočítavosti a ne z lásky.

Jak tím připraví své rodiče o vnoučata, víte vůbec něco o našich zákonech?

Není mnoho pohledů, je jen jeden pohled, čestný člověk nepodvádí. To udělá jen zakomplexovaný chudáček, který kvůli tomu, aby snad - možná - náhodou nebyl vystaven nějakým úšklebkům od pár cizích lidí, manipuluje svým heterosexuálním partnerem a zničí mu život. Už jste někdy četl, že by handicapovaní lidé stále něco vyčítali těm zdravým a chtěli si z nich dělat své vazaly?

Jsou tady diskuze, kde by si stěžovaly blondýny, že jim kdekdo nadává do hlupaček nebo zlatokopek? A to znám několik krásných, chytrých blondýnek, kterým primitivové, posmívající se jim na diskuzích, nesahají inteligencí ani po kotníky.

Tady si jeden homosexuál stěžoval, že prý na něj někdo pokřikuje, když se vede s přítelem za ruku. Krom toho, že tomu moc nevěřím, protože každému je to jedno, max. to může dělat nějaký adolescent, je to vůbec důvod k naříkání?;-D

+2/0
6.8.2014 17:39
Foto

B97r26o88n14i56s55l80a81v 20G33a32b11r21y69š 6825444710

Vyzval bych Vás, abyste se toho zúčastnil taky, ale o tom dost pochybuju. Píšete, že každému je to jedno, ale tady se o tom vedou horké diskuse. To si odporujete - buď Vás to zajímá a napíšete svůj názor, nebo Vás to nezajímá a toto téma vynecháte.

0/−2
6.8.2014 18:16

P87e66t57r 77F65i65a35l46a 9573446193933

Nevím, čeho bych se měl zúčastnit - snad abych poznal Váš údajně těžký osud? To snad ani nemůžete myslet vážně. ;-DNa světě je mnoho lidí, kteří mají proti Vám opravdu vážné problémy, ale stále nevykřikují, co se jim prý zase děje. Nechte si své fňukání pro své kamarády, tady je to trapné, protože v naší republice se Vám nic zlého neděje.

Neodporuju si v ničem, Vy a Vaši přátelé nejste tak důležití, aby se o tom pořád diskutovalo, jste mi jedno, neodsuzuju Vás ani nefandím, reagoval jsem před tím na Vás proto, že jste plošně urazil všechny lidi kromě homosexuálů.

Nyní jsem psal na vlákně, kde se mluvilo o lidech, kteří vstoupí do manželství bez lásky a tam jsem jasně uvedl svůj názor. Nemohu litovat homosexuála, který kvůli pofiderním - více méně zbytečně přehnaným obavám, vstoupí vypočítavě do manželství s heterosexuálem. To je projev sobeckého narcismu, protože ten homosexuál myslí jen sebe a nezajímá ho, že zkazí život tomu druhému. Chcete-li bránit takovou nečestnost, nepište to mně, já svůj názor na sobecké  podvodníky nezměním.

+2/0
6.8.2014 20:34
Foto

B62r46o38n11i17s84l39a42v 55G11a11b39r79y15š 6815274780

Jenže někteří gayové v obavách o svůj život do toho manželství vstoupí, aby v očích veřejnosti nebyli za zvrhlíky. Jednou jsem se o tom bavil s kamarádem a říkal jsem mu, jestli je lepší si hrát na něco, co nejsem, vzít si slečnu a celý život jí do očí lhát, že ji vlastně vůbec nemiluju a že jsem si ji vzal jen proto, abych já a moje rodina nebyli vystaveni posměškům okolí. Nebo se mám chovat přirozeně a najít si partnera? Tak jako tak budu u ostatních nechutný úchyl, protože to podle nás není přirozené a tak dále a tak dále...

Nemusíte mě litovat, není ani za co. Jak jsem už někde psal, daří se mi skvěle a nestěžuju si. Ale zkuste se vžít do kůže člověka, který tu a tam musí snést pubertální výlevy. To je ostatně důvod, proč jsem to ještě neřekl u nás na vsi. Nejde o mě, ale spíš o mámu, která by musela trpět trapné poznámky místních vidláků.

+1/−3
6.8.2014 20:57

M43a46r67i80e 23Z21e14l23e94n42á 2604621679981

S těmi obavami gayů o svůj život jste to ale sakra přehnal, že?

+2/0
7.8.2014 10:12
Foto

B21r71o86n56i86s93l98a13v 84G52a11b25r85y65š 6275964590

Ano, přehnal, jenže někde je to bohužel realita i v dnešním moderním světě. :-(

0/−2
7.8.2014 10:45

P82e18t66r 23F97i50a23l49a 9343346863223

To není argument, co je ve světě.... tam umírají hlady malé dětičky, holčičkám dělají obřízku, velmi bolestivě, kamenují nevinné ženy, které někdo znásilnil atd., homosexuálové nejsou ti, co se mají nejhůř.

+2/0
7.8.2014 12:30
Foto

B51r78o79n87i12s89l66a92v 57G94a33b78r39y60š 6255784960

Nemají se sice nejhůř, ale i přesto by si zasloužili úctu a slušné jednání jako každý člověk. Ne to, co předvádí někteří na diskuzích... Až tady od samozvaných odborníků na přírodní procesy a lékařské vědy jsem se dozvěděl, že jsem deviant, zvrhlík a kdovíco.

+1/−2
7.8.2014 12:43

P35e48t95r 96F82i77a54l10a 9843226313723

To není můj problém, já Vám nic takového neříkám.

Všude jsou neslušní lidé, i mezi homosexuály, tak nevím, čemu se divíte.

+2/0
7.8.2014 12:53

P17e62t68r 21F90i43a73l31a 9373836753593

Jaké obavy o svůj život, on je někdo tady chce zabíjet?:-)Ani tak by chlap neměl právo, aby kvůli sobě zničil život jinému, je jedno, jakého je člověk sexuálního zaměření nebo třeba náboženství, ale má se vždy chovat k druhým ohleduplně, především k ženám a dětem. Z toho se nijak nevykroutí a nic ho neomluví. 

Já Vás přece nelituji, naopak jsem naznačil, že příliš řešíte maličkosti. Nechcete-li, aby na Vás občas nějaký adolescent zakřičel, nedržte se na veřejnosti za ruce anebo ten pokřik vydržte.

Snad se nechcete chovat jako nějaká zpěvačka okresního formátu, které vadí, když si jí někdo na ulici všimne a pak zase, když si jí nevšimne nikdo.;-D

+2/−1
7.8.2014 12:26
Foto

P14a11v87e83l 87P82e46c34h 9438511976857

Hned první větou ukazujete, že jste mě nepochopil, tak zbytek příspěvku ignoruji. Já myslel když se v mládí rozhoduje jestli vstoupit do manželství nebo se přiznat že je gay. Tak pokud se přizná, může to mít velmi špatné následky.

Jinak váš pohled považuji za příliš jednoduchý, jednostranný a natolik neoblomný, že až není normální. Vy evidentně ani nechcete zvážit nějaké možnosti, alternativy atp. A jen berete že lež je špatný. Bohužel, ne vždy to tak funguje. Nebo si myslíte, že je skutečně někdo takový, kdo se sám od sebe rozhodne žít celý život ve lži a strachu z odhalení? Ne. Vždy pro to má nějaké důvody, které jsou větší než on sám.

0/−2
7.8.2014 16:11

P90e25t68r 10F35i87a26l76a 9453296503413

I v mládí se člověk může rozhodovat pouze o tom, co se týká jeho a nesmí do svého problému tahat druhého člověka jako rukojmí a ničit mu tím život.

Proto je jednostranný pohled ten Váš, svědčí přesně o tom sobeckém narcismu. Nějakými výklady to neospravedlníte.

+2/0
7.8.2014 16:56
Foto

P63a66v48e26l 51P57e68c51h 9718451916807

Já celou dobu říkám, že je mnoho pohledů a mnoho důvodů a ne vždy je to jednoznačné a podle okolností mohou být obhajitelné různé věci.

Kde tedy vidíte ten můj jednostranný pohled?

0/−1
7.8.2014 17:01

M88a69r22t12i74n 95R39ů64ž63i82č30k74a 9744721948499

takže když se mladý muž např. chce přiznat, že je gay (že ho přitahují spíše muži ... v pubertě je zmatený)

a od okolí (kamarádi, rodina nebo i jen tak) slyší výroky "uchylná buzna", "buzna, tu bych zmátil"  ... nebo přímo od rodiny, "ještě abys byl na chlapy jako nějakej úchyl" ... tak to neformuje jeho jednání - nepodporuje to strach? není zmatený? JE! Takže to může řešit několika způsoby: uzavřít se, poslechnou okolí (je to léčitelné) a oženit se, pokud má štěstí a někoho silnějšího vedle sebe, tak s ním odejít (ale to je ta lepší varianta)

on se snaží hledat a okolí (i to nejbližší) mu nepomáhá, spíš naopak!

-- -- --

vy jste se závěry hned hotov, asi si taky myslíte, že to je jen postoj, póza a úchylnost... u skutečného homosexuála NENÍ! jiné to je u prostitutů, ale ti o rodinu moc nestojí ... spíš o prachy

+1/−2
7.8.2014 18:11

M66a97r24t84i60n 55R29ů30ž44i30č82k85a 9814561238549

psala jste, že jako lesba zůstávám bezdětná - na to jsem reagoval.

charakterovou vlastnost - ožení se mladý, kdy třeba na vsi by se na homo dívali skrz prsty a tak se pokusí to "vyléčit" jak říká okolí (a i někteří diskutující zde se domívají, že to jde)

po čase zjistí, že to nejde s osobou jiného pohlaví... většinou když dozraje a objeví toho pravého parnera stejného pohlaví a uvědomí si, že to je to pravé ořechové!

takže vzepření okolí a předsudkům = silné charakterové vlastnosti :)

+2/−2
6.8.2014 13:57

M32a86r21i64e 74Z24e11l48e89n84á 2774791469721

Děkuji za reakci, ale spíše než další šmodrchání ve stylu úvah "co by, kdyby" jsem od Vás čekala řekněme jednoznačnější odpovědi na jednoduché otázky.

+2/0
6.8.2014 14:16

M51a77r61t29i83n 73R31ů17ž30i42č49k91a 9664541228529

já myslel, že ta poslední věta je jednoznačná dost :)

pokud mne řadíte do 4% menšiny, pak se pletete :D ... já byl vždycky na holky

+1/−2
6.8.2014 14:18

M81a17r69i74e 52Z86e60l39e73n52á 2964741949741

Já Vás nikam neřadím, pane Růžičko, já se jenom ptám, bo jsem děvče zvídavé a mám ráda buď jasné ano nebo jasné ne, nic víc v tom netřeba hledat...;-)

+1/0
6.8.2014 14:40

P77e49t82r70a 77N15o33v62a 6725481338252

Jasne odpovědi přicházejí v úvahu u jasných otázek, nikoliv úvah. Zeptejte se konkrétněji.

+1/−2
6.8.2014 16:26

M66a77r25t82i56n 55R35ů46ž12i70č20k70a 9304641268329

no tak odpověď máte

pokud chcete další, tak položte jasnou otázku :)

+1/−1
6.8.2014 21:47

P54e40t75r 56F21i55a64l10a 9183956763173

Pokud se takový člověk žení v době, kdy už má o své homosexuální orientaci jasno, tak podle mne nemá silné charaktertové vlastnosti, naopak je to bezcitný, vypočítavý narcis, kterému nevadí, že ubližuje své manželce nebo manželovi.

Měli jsme kolegyni, zdála se jako holka do nepohody, jen na ní bylo divné, jak nemožně uháněla chlapy s dětmi, o svobodné neměla zájem. Po čase se zjistilo, že je to lesba, která chtěla udělat dítě, jenže měla smůlu, bylo na ní cosi nepříjemného a muže nepřitahovala.

Člověku by jí mohlo být až líto, dokud si nepřečetl na diskuzích výtvory některých homosexuálů a homosexuálek, jak jsou prý chudáci, že se musí přemoct a mít odporný styk s heterosexuálem kvůli dětem. Co si to vlastně dovolují říkat, lidé kolem nich nejsou povinni jim vyhovět a ještě se za to dočkat urážek.

+2/0
6.8.2014 15:44

M29a29r44t30i51n 36R30ů82ž24i89č95k50a 9484581718179

a psal jsem něco jiného?

teď když je možné si koupit zmrazené sperma nemusí nic uhánět :)

0/−1
6.8.2014 21:41

P39e21t50r 23F87i11a17l41a 9723756133213

Řekl bych, že jste psal něco jiného, já bych totiž takového chlapa nechválil, když pro své ´maskování´ zkazí život nějaké ženě. Nikdo nemá právo pro nějaké své výhody nebo ze strachu zneužít jiného člověka. To je o slušnosti a morálce a platí pro všechny lidi, homosexuálové nejsou žádní vyvolení, aby pro ně byla výjimka z norem chování. Kdo myslí jen na sebe, je sobecký narcis.

Umělé oplodnění existuje již spoustu let, ale stojí dost peněz a u ženy je to podstatný zásah do organismu, proto nás asi ta žena uháněla.

+2/0
7.8.2014 12:20

M23a25r74t59i78n 28R26ů82ž35i88č29k92a 9444431178639

doporučuji přečíst ještě jednou a nepřeskakovat

"ožení se mladý, kdy třeba na vsi by se na homo dívali skrz prsty a tak se pokusí to "vyléčit" jak říká okolí (a i někteří diskutující zde se domívají, že to jde)

po čase zjistí, že to nejde s osobou jiného pohlaví... většinou když dozraje a objeví toho pravého parnera stejného pohlaví a uvědomí si, že to je to pravé ořechové!"

... nic o tom, že by si tu ženu vzal z vypočítavosti (to je až vaše interpretace)

ono někdy to uvědomění a dozrání potřebuje impulz - třeb aprávě poznat toho práváho stejného pohlaví, který pomůže překonat strach z okolí!!! ukáže, že to jde!

umělé oplodnění je podstatný zásah do organismu? v čem ... pokud je potřeba, tak se dělá hormonální příprava a pak se zavede a pak normální těhotenství (ano: samostné těhotenství /jak umělé tak i přirozené/ je zásah, ale chtěný a vítaný u většiny žen... i když zvrací : ) navíc lesba nemá na umělé oplodnění nárok (stejně jako svobodná žena) ... stupidní zákon... takže se musí uchýlit k jinému postupu - donutili je! oni nechtějí žádnou výjimku z norem - chtějí práva stejná, aby se mohli dozvědět informace o nemocném partnerovi, aby mohli osvojit děti partnera a pod. ... co chtějí navíc? a stále na ně podstatná část obyvatelstva kouká zkrz prsty, s předsudky /jsou přece nemravní a hrozní/, haní je, nadávají, ponižují, někdy i bijí nebo dokonce zabíjejí .... tak kdo je divný víc?

0/−1
7.8.2014 16:10

P43e35t17r 62F82i57a70l96a 9553626293283

Sám jste napsal, že se ožení proto, aby se na něj nedívali přes prsty, takže to je od něj vypočítavost. Jen sobec nepřemýšlí o tom, jak se jeho jednání podepíše na druhém člověku.

Vaše další výklady o IVF komentovat nebudu, asi nevíte, jak to probíhá. Psát Vám něco je ztráta času.

Tady neřešíme celý svět, tak si kecy o bití a zabíjení homosexuálů nechte do svého baru, tam Vám snad někdo uvěří, že se to děje i u nás, a proto jste oprávněni švindlovat a podvádět. Rv

+1/−1
7.8.2014 16:52

M21a12r57t74i33n 18R68ů98ž25i45č70k30a 9414871808499

tys to zase nečetl celé (nebo nepochopil psaný text co je horší?), tak se asi nemá smysl dál bavit. Ale ještě to zkusím:

Pokud ho okolí (zastaralé názory) celý život přesvědčuje, že buzna je špatná, tak se samozřejmě ZE ZAČÁTKU (MLADÝ! to si asi přehlédl) snaží zařadit mezi "normální" okolí, potlačit svou orientaci, bývá v manželství nešťastný a asi se to nakonec rozpadne. Většinou když se najde někdo kdo z "jeho skupiny" mu zvedne sebevědomí a otevře oči - tím si přizná, že není hetero a že to není nemoc nebo špatná vlastnost, jak mu tvrdili a s ženou se rozvede.

IVF znám dost podrobně z osobní několika leté zkušenosti ... mám ten dojem spíš z vás ... nechápete text

nikde jesem nepsal, že se zabíjení děje u nás (zase vaše konstrukce) ... nadávání a šikana je běžná (stejně jako problémy od státu díky špatným zákonům) ... buzna je přece něco špatného, spousta lidí zastává názor, že to vyléčí facka v mládí nebo si myslí, že je to ovlivnitelné výchovou = že dítě v moho páru bude zase homo. Ale zapomínají, že každý homo je počat u hetero.

jsou to lidé jako každý a můžou být i lepší než hetero, kteří je odsuzují!!! samozřejmě neberu do toho prostituty

0/−2
7.8.2014 17:59

P91e56t78r53a 92N52o96v46a 6685501378642

Proc porad jeste žijí lide pokrytecky? Podívejte se okolo sebe, fakt se staci rozhlédnout, i v této diskuzi.

+1/−1
6.8.2014 15:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.