Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Černé skříňky MH17 ukázaly, že před pádem byl na palubě klid, tvrdí list

Na palubě boeingu malajsijských aerolinek, který se zřítil před dvěma týdny na východě Ukrajiny, se před osudnými událostmi nic mimořádného nestalo. Ukázaly to podle malajsijského deníku The New Straits Times záznamy z černých skříněk letu MH17. Vše nasvědčuje tomu, že události před katastrofou byly velmi náhlé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71. 48L96o26v54í55š74e97k 3324707677381

Už som počul a čítal toľko teoretických dôvodov, všetky ale čakajú na určité doriešenie, potvrdenie, poistenie.... Jedine z USA kričali okamžite po páde lietadla, že to boli proruskí separatisti. Celý svet odborníkov a špecialistov môže USA len závidieť. A keď sa aj nájdu nejaké dôkazy, reportáže, fotky, rozhovory, radarové a satelitné snímky, tak sa do dvoch-troch dní zázračne stratia a odmlčia...

0/0
5.8.2014 17:47

P62a89v58e82l 22O44d79r85a85z46i25l 6884169497900

Podle fotografií trosek by případná hlavice rakety vybuchla na levé (port) straně letadla, v úrovni či před kabinou pilotů. Při větším poškození pláště by pak došlo k oddělení kabiny (našla se daleko od ostatních trosek) a zbytek draku by byl v mžiku zdemolován aerodynamickými silami.

Teorii komplikují

a) požár paliva na zemi, je málo pravděpodobné, že by při zásahu střelou systému BUK nedošlo k poškození nádrží a vyhoření paliva ve vzduchu

b) žádné nebo minimální poškození trosek z levé strany letadla za pilotní kabinou

Teorii podporují

a) složení hlavice střely systému BUK odpovídá poškození částí pilotní kabiny http://i.imgur.com/wDXYVth.jpg http://i.imgur.com/EwKyK92.jpg

0/0
5.8.2014 12:18

V96l70a92s57t59i55m56i52l 22H46a73l92b83i44c21h 8413645636698

Svědčí o tom,že destrukce byla náhlá a piloti nestačili ani hlesnout.Kdyby po nich střílel ten Su-25,tak by určitě na záznamu byla reakce pilotů.

+1/0
5.8.2014 11:24

P42a88v37e71l 72O59d49r92a19z36i67l 6204399187390

Ona ta dávka z 30mm kanonu taky zrovna nepodporuje výřečnost, když vám projde tělem.

+1/0
5.8.2014 11:55

P84a91v82e79l 70Č66e69r42n98ý 7364645911667

"zdroj blízký vyšetřování" = vymyšlený blábol, který později dementují

+1/0
4.8.2014 18:16

J49a22r52o41s54l93a17v 35P43o11l60e68n31s83k83y 5916714539

???

0/0
4.8.2014 17:34

J63a66r25o34s80l33a34v 77P77o58l19e66n14s13k27y 5506654539

Sorry to patrilo pod prispevek

0/0
4.8.2014 17:34

J43i11ř70í 27B64a97b40i96n74s53k36ý 4643182738773

takže otázka č1) letadlo  podle  svědků padalo bez ocasu č2) proč pokud jim upadnul ocas  nikdo z pilotů nic neřekl  č3) dá se  předpokládat že pokud nikdo z pilotů nic neřekl  tak proto že A nemohl  a za B byli  mrtví a to navozuje  další otázku tedy č4) co  dokářže zabít okamžitě celou posídku ?  Gatling =6000 kulek za minutu  nebo  raketa vzduch-vzduch explodující  v kabině pilotů , a nebo jen obyčejná  dálkově odpálená nálož  ,u té nálože přichází  v úvahu že NIKDO nestačil  ani vykřiknout kdežto  v případě  exploze  velké rakety explodující někde  u  ocasu  by piloti měli  dost času  situaci popsat nebo  alespoň  volat boha  nebo  Aláha , nevím  protoež důkazy nejsou nebo se pečlivě  tají ale já osobně  bych vsadil na další řádně  pohnojenou  akci  CIA

+3/−9
4.8.2014 16:25

P51e80t10r 93N94o57v85o25t30n23y 3839112659332

"co  dokářže zabít okamžitě celou posídku" třeba raketa země-vzduch?

+3/0
4.8.2014 16:43

J12o59s63e79f 79S74o31k86o19l 2320249622639

Hele trempíku, víš jakej je rozdíl tlaků v letadle a jeho okolí ve výšce 10km a co to udělá uvnitř za paseku, když letadlu "upadne" ocas??

+2/0
4.8.2014 17:00

J67i35ř46í 79B82a64b40i48n93s53k71ý 4243722438163

jo   , dovedu ,a taky  chybí  všechna zavazadla ale těch nám ukázaly  hromadu na hromadě

0/−2
4.8.2014 17:06

P74a68v78e82l 20O83d90r52a70z41i16l 6234239707100

Hromady vytvořili lidé na zemi, předpokládám. Samozřejmě opolečnci všechny kufry vykradli, ačkoliv natočen byl jen západní reportér.

0/−1
5.8.2014 11:56
Foto

R34o71m17a48n 62K11r66a58t25o74c28h52v28i93l 1337418858319

Proč nikdo z pilotů neoznámil blížící se letadlo o kterém by museli vědět?

+1/0
4.8.2014 17:10

P59a72v46e88l 17O86d94r88a52z35i95l 6904229687170

Jako jak "museli vědět?"

0/0
5.8.2014 11:56

M86i39r57o52s71l18a43v 67H30r25u81š53k34a 2755768519873

Chtěl bych vidět, jak by někdo dostal naloz do kabiny ;)

0/0
4.8.2014 17:55

P86e29t89r 39N24o13v22o44t12n72y 3929792639352

CIA. :-) A dolonce takovou, že zdemoluje cele letadlo.

0/0
4.8.2014 18:40

L32u92d55ě36k 81F63u33x97a 9916110294737

;-DR^

0/0
4.8.2014 18:53

J80a72n 29S73e73d69l81á71k 1256443276287

nálož v kabině utrhne ocas?

0/0
4.8.2014 23:02
Foto

K10a19r67e23l 56T15o31m32á28š52e88k 7724699497539

Kdyby to letadlo bylo sestřelené, tak by o tom piloti museli mluvit. Dokonce i během pádu. Ledaže by byli mrtví.

+1/−1
4.8.2014 15:41

P58a41v60e47l 35O15d26r21a20z25i37l 6914299597880

No, když vám proletí vnitřnostma a mozkem několik set šrapnelů, tak vám moc do řeči není.

+7/0
4.8.2014 16:00

J20i83ř21í 46B46a15b97i81n43s15k27ý 4753512958553

bylo by to  slyšet , myslím ty šparnely i  exploze by byla slyšet

0/−2
4.8.2014 16:26

J80o86s90e48f 57S49o10k88o10l 2280389762199

No, to jistě!! Ten nůž, co projede oběti ledvinou je taky slyšet.

Panenko skákavá, proč se vyjadřujete k tématu, o kterém víte pendrek??

Nejdřív jde tlaková vlna, která udělá zkázu a až pak zvuk!!!

+1/0
4.8.2014 16:58

J26i76ř63í 42B40a80b11i81n44s55k77ý 4283582198113

tak  se nad tím zamslete ,  poblíž letadla exploduje raketa - - - -záznamník běží bez ohledu na dekompresi - nahrává  explozi  a nahrává všechny zvuky během pádu letadla ,není vázán  na člověka

0/−1
4.8.2014 21:28

J97a86n 81S41e88d64l70á21k 1946303876987

ten záznamník má vlastní zdroj? to asi néé ... takže přestane nahrávat v okamžiku přerušení proudu, tedy v okamžiku exploze

0/0
4.8.2014 23:05

P29a38v98e71l 52S17l21a64n43ý 1962800430909

R^ to je fakt na jedničku s hvězdičkou a povýšit !R^

0/0
5.8.2014 8:40

P59a47v56e19l 46O74d14r54a20z81i69l 6294749217320

Jak říká Lavrov a pan Horák, sankce mají ozdravný účinek. Podobně už to říkal jeden veliký filosof a ekonom minulého storočia:

>>>Prežili sme obdobia, keď sa veľmi ťažko pracovalo a keď statoční vydržali. Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické, ale nech v tej strane zostane, čo je pevné, čo je charakterné, čo chce za tento národ zápasiť. <<<

+2/0
4.8.2014 15:38

M44a45r73t76i68n 69H15o61f56e55r 7572885588474

Na tohle se antiruska uderka nechyti... Jsou moc mladi... Ale nikdy by mne nenapadlo, ze zrovna tohle bude tak sedet...

+1/−1
4.8.2014 18:46

P58e89t75r 26M97i91c83h37a30l 2450814401892

Mizím, musím končit, ještě jedu pryč.

Nekonspirujte, čekejte na další důkazy. :-)

0/0
4.8.2014 15:37
Foto

P82e62t94r 26Š41m35e51j45k67a84l 9585970558847

Otázkou není, zda bylo letadlo sestřeleno, ale otazník visí zatím nad tím, kdo to udělal, čím a proč...?

+4/0
4.8.2014 15:15

P69e86t49r 40K23o57l97á62ř 4918205805258

Ja, natůrlich.R^

0/−1
4.8.2014 15:15

J31a56r27o47s80l92a41v 49N69o79v25á64k 7745368633307

otaznik? to uz tvrdi jen rusove a jejich prisluhovaci

+3/−6
4.8.2014 15:17
Foto

P27e64t33r 80Š39m17e35j38k73a59l 9215520508517

Nejsem ani Rus ani nikoho přisluhovač, jen mne život naučil, že vždy existuje více možností, než v daný moment člověka napadne...:-)

A mně osobně ta situace zatím 100% jasná nepřipadá...

+4/0
4.8.2014 15:31

P49a46v27e78l 42O40d63r51a63z12i80l 6174149767550

No vidíte, a já měl dojem, že vy osobně jasno máte. Tak to jsem se spletl.

+2/0
4.8.2014 15:38
Foto

P98e70t43r 42Š43m87e64j56k59a97l 9655320458187

Všichni se občas pletem...:-)

+2/0
4.8.2014 15:41

P73e66t13r 74K19o67l71á24ř 4328855265138

Tak jak je to s dostupem Suchoje 25? Tady je odkaz kde je udávána výška 14 600.

http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50

0/0
4.8.2014 15:07

P47e31t92r 26M86i52c33h56a66l 2550434961502

To se někdo hrubě upsal. Stejně tak je tam uváděná stoupavost 10 m/s a skutečná je 117 m/s. Relevantní data tady:

http://military.cz/russia/air/suchoj/Su-25/su-25.htm

0/0
4.8.2014 15:16

P80e16t14r 83K90o77l82á14ř 4538965785448

O.K. dík za odkaz. Jen je otázka jestli ten dostup na 10 000 není možný bez příd. nádrží a bez plné výzbroje.  Věřím tomu že Sůčko to nad 10 000 asi dá.

+1/0
4.8.2014 15:19

P98e39t20r 52M34i60c74h69a29l 2640784401562

Tak jistě, s minimem paliva a bez výzbroje by to dokázal, ale protože je to bojové letadlo, tak se takový dostup ani neudává, protože je prakticky nevyužitelný.

+1/0
4.8.2014 15:21

P60a43v38e28l 30O30d43r55a17z63i33l 6734729517790

Dva faktory ovlivňující dostup SU-25

- bez tlakové výstroje pro pilota

- munice pro pozemní cíle není konstruovaná na velké výšky

+1/0
4.8.2014 15:24

P21a28v56e53l 19O22d43r55a53z22i66l 6264339537250

Jinak i česká "hrabata" tvrdí, že s tím skákali až do 12km.

+1/0
4.8.2014 15:25

P30a40v44e64l 35S97l51a56n92ý 1632500250779

Bell P-39 Airacobra : 11 665 m , Bell P-59 Airacomet : 14 080m , Hawker Hurricane Mk1 : 10 120m , Messerschmitt Bf 109G : 11 560 m ,Me 262 : 11 450 m , Mitsubischi A6M Zero : 10 000 m , Spitfire Mk 1 : 11 125 m , jen Polikarpov I - 16 měl praktický dostup 9 000 m !    Jakákoli z těhle stihaček z druhé světové války by výkonostně a ani výzbrojí nestačila na Suchoj Su-25....Tohle Sůčko ve výšce nad 10tis.metrů může úplně s klidem operovat a jeho výzbroj by stačila ještě na sestřelení Bé padesátdvojky !

+1/0
5.8.2014 9:53

P18a76v96e26l 95S51o94b55o22t98k29a 5370134

http://www.airbase.cz/vojenske-bitevni-letouny/suchoj-su-25-frogfoot/ 

Výkon 

Maximální rychlost: 950 km/h (975 km/h Su-25K) 

Taktický dolet: 375 km 

Přeletový dolet: 2.500 km

 Dostup: 10.000 m

+3/0
4.8.2014 15:18

P88e28t16r 85K74o88l42á49ř 4478105305568

R^

0/0
4.8.2014 15:19

P31e48t76r 63M30i54c66h65a50l 2900134951882

10.000 má mít modernizovaná verze SM

0/0
4.8.2014 15:20

P17a56v56e97l 33S88o48b18o22t98k32a 5280884

http://www.airbase.cz/vojenske-bitevni-letouny/suchoj-su-25-frogfoot/

Základní informace (Su-25TM)

Dostup: 10.000 m

0/0
4.8.2014 15:24

P73e31t19r 91M43i86c63h76a58l 2500744971902

Otázka je, jestli někdo nepřipsal data připravované SM k verzi TM.

0/0
4.8.2014 15:28

P59a52v73e81l 44S60o49b45o82t84k45a 5600394

Těžko říct, ale Ukrajina SU 25 modernizovala a těch 5000/7000 m dostup se vztahuje k původním verzím.

Např. zde je také 10 000 metrů:

http://www.military-today.com/aircraft/sukhoi_su25_frogfoot.htm

ale kdo ví kdo od koho opisuje a jaké skutečné parametry mají US ukrajinské armády.

0/0
4.8.2014 16:00

P52a72v58e97l 58S37o54b17o55t44k46a 5600274

takže to berme jako jednu z variant... uvidíme co ukáže vyšetřování, ale cosi mi tu smrdí, propagandu poznám na 100 honů :-)

0/0
4.8.2014 16:03

J81a86r95o73s68l91a31v 73P48o72l20e31n48s79k53y 5166394699

Zrovna tuhle jsem cetl vyjadreni nejakyho ceskyho plukovnika ( a dava to logiku)  ze modernizovat letoun aby si zvednul dostup ze sedmi na deset kilometru znamena udelat novy letadlo. Novej motor, novej drak, to neni zadna kosmeticka zmena. Takze tu informaci o upgradu bych bral s rezervou.

0/0
4.8.2014 17:58

J68a55n 59L12u28k25á28š 7967113493922

Ja mam pristup k Janes a tam je 7000 m prazdnej, 5000 s vyzbroji (Su 25k).

0/0
4.8.2014 16:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.