Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černé skříňky MH17 ukázaly, že před pádem byl na palubě klid, tvrdí list

Na palubě boeingu malajsijských aerolinek, který se zřítil před dvěma týdny na východě Ukrajiny, se před osudnými událostmi nic mimořádného nestalo. Ukázaly to podle malajsijského deníku The New Straits Times záznamy z černých skříněk letu MH17. Vše nasvědčuje tomu, že události před katastrofou byly velmi náhlé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20. 45L77o39v79í14š14e60k 3114797697511

Už som počul a čítal toľko teoretických dôvodov, všetky ale čakajú na určité doriešenie, potvrdenie, poistenie.... Jedine z USA kričali okamžite po páde lietadla, že to boli proruskí separatisti. Celý svet odborníkov a špecialistov môže USA len závidieť. A keď sa aj nájdu nejaké dôkazy, reportáže, fotky, rozhovory, radarové a satelitné snímky, tak sa do dvoch-troch dní zázračne stratia a odmlčia...

0/0
5.8.2014 17:47

P27a68v63e84l 25O78d35r77a13z85i69l 6284629397560

Podle fotografií trosek by případná hlavice rakety vybuchla na levé (port) straně letadla, v úrovni či před kabinou pilotů. Při větším poškození pláště by pak došlo k oddělení kabiny (našla se daleko od ostatních trosek) a zbytek draku by byl v mžiku zdemolován aerodynamickými silami.

Teorii komplikují

a) požár paliva na zemi, je málo pravděpodobné, že by při zásahu střelou systému BUK nedošlo k poškození nádrží a vyhoření paliva ve vzduchu

b) žádné nebo minimální poškození trosek z levé strany letadla za pilotní kabinou

Teorii podporují

a) složení hlavice střely systému BUK odpovídá poškození částí pilotní kabiny http://i.imgur.com/wDXYVth.jpg http://i.imgur.com/EwKyK92.jpg

0/0
5.8.2014 12:18

V74l57a35s15t27i53m58i89l 22H92a22l39b41i76c46h 8223105826408

Svědčí o tom,že destrukce byla náhlá a piloti nestačili ani hlesnout.Kdyby po nich střílel ten Su-25,tak by určitě na záznamu byla reakce pilotů.

+1/0
5.8.2014 11:24

P31a79v90e78l 41O41d23r50a33z34i74l 6594759507570

Ona ta dávka z 30mm kanonu taky zrovna nepodporuje výřečnost, když vám projde tělem.

+1/0
5.8.2014 11:55

P38a13v75e73l 52Č96e67r78n50ý 7904135491927

"zdroj blízký vyšetřování" = vymyšlený blábol, který později dementují

+1/0
4.8.2014 18:16

J11a65r72o69s44l32a17v 76P82o77l92e73n14s12k35y 5656464439

???

0/0
4.8.2014 17:34

J46a88r83o47s43l45a36v 40P42o63l10e50n86s38k90y 5296494669

Sorry to patrilo pod prispevek

0/0
4.8.2014 17:34
Foto

J60i15ř24í 53B42a80b55i34n81s98k47ý 4933412228143

takže otázka č1) letadlo  podle  svědků padalo bez ocasu č2) proč pokud jim upadnul ocas  nikdo z pilotů nic neřekl  č3) dá se  předpokládat že pokud nikdo z pilotů nic neřekl  tak proto že A nemohl  a za B byli  mrtví a to navozuje  další otázku tedy č4) co  dokářže zabít okamžitě celou posídku ?  Gatling =6000 kulek za minutu  nebo  raketa vzduch-vzduch explodující  v kabině pilotů , a nebo jen obyčejná  dálkově odpálená nálož  ,u té nálože přichází  v úvahu že NIKDO nestačil  ani vykřiknout kdežto  v případě  exploze  velké rakety explodující někde  u  ocasu  by piloti měli  dost času  situaci popsat nebo  alespoň  volat boha  nebo  Aláha , nevím  protoež důkazy nejsou nebo se pečlivě  tají ale já osobně  bych vsadil na další řádně  pohnojenou  akci  CIA

+3/−9
4.8.2014 16:25

P56e66t59r 18N63o31v37o42t14n88y 3539752429902

"co  dokářže zabít okamžitě celou posídku" třeba raketa země-vzduch?

+3/0
4.8.2014 16:43

J64o81s83e62f 68S14o41k29o91l 2550139912199

Hele trempíku, víš jakej je rozdíl tlaků v letadle a jeho okolí ve výšce 10km a co to udělá uvnitř za paseku, když letadlu "upadne" ocas??

+2/0
4.8.2014 17:00
Foto

J63i36ř92í 47B31a87b45i39n71s41k20ý 4853442338713

jo   , dovedu ,a taky  chybí  všechna zavazadla ale těch nám ukázaly  hromadu na hromadě

0/−2
4.8.2014 17:06

P20a63v88e15l 22O43d27r26a62z41i72l 6184729377730

Hromady vytvořili lidé na zemi, předpokládám. Samozřejmě opolečnci všechny kufry vykradli, ačkoliv natočen byl jen západní reportér.

0/−1
5.8.2014 11:56
Foto

R14o15m70a22n 72K16r20a51t31o86c95h60v92i50l 1737768338809

Proč nikdo z pilotů neoznámil blížící se letadlo o kterém by museli vědět?

+1/0
4.8.2014 17:10

P68a19v38e65l 97O78d74r46a19z39i16l 6584789727120

Jako jak "museli vědět?"

0/0
5.8.2014 11:56

M97i36r15o24s32l59a65v 98H22r67u27š25k81a 2335758889643

Chtěl bych vidět, jak by někdo dostal naloz do kabiny ;)

0/0
4.8.2014 17:55

P49e37t13r 27N44o47v16o91t46n36y 3959802459712

CIA. :-) A dolonce takovou, že zdemoluje cele letadlo.

0/0
4.8.2014 18:40
Foto

L18u33d58ě93k 24F67u61x10a 9306130204267

;-DR^

0/0
4.8.2014 18:53

J97a80n 62S92e22d43l50á51k 1196513686837

nálož v kabině utrhne ocas?

0/0
4.8.2014 23:02
Foto

K62a88r97e32l 84T32o68m27á76š94e18k 7914339387609

Kdyby to letadlo bylo sestřelené, tak by o tom piloti museli mluvit. Dokonce i během pádu. Ledaže by byli mrtví.

+1/−1
4.8.2014 15:41

P30a12v48e17l 98O17d27r48a35z38i53l 6244629397920

No, když vám proletí vnitřnostma a mozkem několik set šrapnelů, tak vám moc do řeči není.

+7/0
4.8.2014 16:00
Foto

J62i65ř63í 74B40a35b69i39n25s96k44ý 4913492138713

bylo by to  slyšet , myslím ty šparnely i  exploze by byla slyšet

0/−2
4.8.2014 16:26

J70o69s82e81f 29S49o70k44o68l 2750459492719

No, to jistě!! Ten nůž, co projede oběti ledvinou je taky slyšet.

Panenko skákavá, proč se vyjadřujete k tématu, o kterém víte pendrek??

Nejdřív jde tlaková vlna, která udělá zkázu a až pak zvuk!!!

+1/0
4.8.2014 16:58
Foto

J92i41ř18í 16B86a82b41i52n37s57k96ý 4353602718323

tak  se nad tím zamslete ,  poblíž letadla exploduje raketa - - - -záznamník běží bez ohledu na dekompresi - nahrává  explozi  a nahrává všechny zvuky během pádu letadla ,není vázán  na člověka

0/−1
4.8.2014 21:28

J19a64n 25S76e45d63l66á83k 1416793206537

ten záznamník má vlastní zdroj? to asi néé ... takže přestane nahrávat v okamžiku přerušení proudu, tedy v okamžiku exploze

0/0
4.8.2014 23:05
Foto

P91a31v93e97l 94S85l96a46n83ý 1882380140669

R^ to je fakt na jedničku s hvězdičkou a povýšit !R^

0/0
5.8.2014 8:40

P70a29v42e21l 84O56d68r77a47z34i14l 6604679137180

Jak říká Lavrov a pan Horák, sankce mají ozdravný účinek. Podobně už to říkal jeden veliký filosof a ekonom minulého storočia:

>>>Prežili sme obdobia, keď sa veľmi ťažko pracovalo a keď statoční vydržali. Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické, ale nech v tej strane zostane, čo je pevné, čo je charakterné, čo chce za tento národ zápasiť. <<<

+2/0
4.8.2014 15:38

M35a56r75t35i76n 38H49o30f43e59r 7122495638344

Na tohle se antiruska uderka nechyti... Jsou moc mladi... Ale nikdy by mne nenapadlo, ze zrovna tohle bude tak sedet...

+1/−1
4.8.2014 18:46

P48e30t36r 21M20i73c44h34a72l 2560334501752

Mizím, musím končit, ještě jedu pryč.

Nekonspirujte, čekejte na další důkazy. :-)

0/0
4.8.2014 15:37
Foto

P54e95t89r 47Š37m81e87j20k36a22l 9125360388317

Otázkou není, zda bylo letadlo sestřeleno, ale otazník visí zatím nad tím, kdo to udělal, čím a proč...?

+4/0
4.8.2014 15:15

P97e98t60r 81K16o15l52á97ř 4148765495578

Ja, natůrlich.R^

0/−1
4.8.2014 15:15

J38a73r11o83s28l12a35v 61N94o34v52á21k 7745678743247

otaznik? to uz tvrdi jen rusove a jejich prisluhovaci

+3/−6
4.8.2014 15:17
Foto

P22e17t33r 83Š81m52e45j34k21a73l 9265450338557

Nejsem ani Rus ani nikoho přisluhovač, jen mne život naučil, že vždy existuje více možností, než v daný moment člověka napadne...:-)

A mně osobně ta situace zatím 100% jasná nepřipadá...

+4/0
4.8.2014 15:31

P90a22v97e78l 52O23d19r51a92z10i10l 6754369727560

No vidíte, a já měl dojem, že vy osobně jasno máte. Tak to jsem se spletl.

+2/0
4.8.2014 15:38
Foto

P49e17t48r 39Š38m85e95j53k64a74l 9855370758727

Všichni se občas pletem...:-)

+2/0
4.8.2014 15:41

P54e84t89r 38K48o42l39á23ř 4948245605148

Tak jak je to s dostupem Suchoje 25? Tady je odkaz kde je udávána výška 14 600.

http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50

0/0
4.8.2014 15:07

P69e23t33r 82M15i26c72h77a71l 2660774161942

To se někdo hrubě upsal. Stejně tak je tam uváděná stoupavost 10 m/s a skutečná je 117 m/s. Relevantní data tady:

http://military.cz/russia/air/suchoj/Su-25/su-25.htm

0/0
4.8.2014 15:16

P69e93t68r 42K13o66l84á42ř 4788485245208

O.K. dík za odkaz. Jen je otázka jestli ten dostup na 10 000 není možný bez příd. nádrží a bez plné výzbroje.  Věřím tomu že Sůčko to nad 10 000 asi dá.

+1/0
4.8.2014 15:19

P47e86t40r 26M35i22c34h77a33l 2250824291802

Tak jistě, s minimem paliva a bez výzbroje by to dokázal, ale protože je to bojové letadlo, tak se takový dostup ani neudává, protože je prakticky nevyužitelný.

+1/0
4.8.2014 15:21

P69a68v64e97l 11O86d17r83a42z78i47l 6704799907560

Dva faktory ovlivňující dostup SU-25

- bez tlakové výstroje pro pilota

- munice pro pozemní cíle není konstruovaná na velké výšky

+1/0
4.8.2014 15:24

P75a71v90e73l 19O72d67r38a42z61i45l 6544529377710

Jinak i česká "hrabata" tvrdí, že s tím skákali až do 12km.

+1/0
4.8.2014 15:25
Foto

P54a21v48e61l 43S96l30a43n76ý 1602160350149

Bell P-39 Airacobra : 11 665 m , Bell P-59 Airacomet : 14 080m , Hawker Hurricane Mk1 : 10 120m , Messerschmitt Bf 109G : 11 560 m ,Me 262 : 11 450 m , Mitsubischi A6M Zero : 10 000 m , Spitfire Mk 1 : 11 125 m , jen Polikarpov I - 16 měl praktický dostup 9 000 m !    Jakákoli z těhle stihaček z druhé světové války by výkonostně a ani výzbrojí nestačila na Suchoj Su-25....Tohle Sůčko ve výšce nad 10tis.metrů může úplně s klidem operovat a jeho výzbroj by stačila ještě na sestřelení Bé padesátdvojky !

+1/0
5.8.2014 9:53

P18a91v54e55l 30S77o12b60o33t18k20a 5170114

http://www.airbase.cz/vojenske-bitevni-letouny/suchoj-su-25-frogfoot/ 

Výkon 

Maximální rychlost: 950 km/h (975 km/h Su-25K) 

Taktický dolet: 375 km 

Přeletový dolet: 2.500 km

 Dostup: 10.000 m

+3/0
4.8.2014 15:18

P40e32t46r 64K42o63l55á70ř 4338355325278

R^

0/0
4.8.2014 15:19

P56e58t54r 37M23i23c12h46a62l 2290494161882

10.000 má mít modernizovaná verze SM

0/0
4.8.2014 15:20

P33a74v34e21l 30S13o37b53o42t66k96a 5960214

http://www.airbase.cz/vojenske-bitevni-letouny/suchoj-su-25-frogfoot/

Základní informace (Su-25TM)

Dostup: 10.000 m

0/0
4.8.2014 15:24

P27e51t78r 43M84i65c32h37a73l 2280564321192

Otázka je, jestli někdo nepřipsal data připravované SM k verzi TM.

0/0
4.8.2014 15:28

P94a18v69e47l 20S81o39b75o19t88k31a 5580124

Těžko říct, ale Ukrajina SU 25 modernizovala a těch 5000/7000 m dostup se vztahuje k původním verzím.

Např. zde je také 10 000 metrů:

http://www.military-today.com/aircraft/sukhoi_su25_frogfoot.htm

ale kdo ví kdo od koho opisuje a jaké skutečné parametry mají US ukrajinské armády.

0/0
4.8.2014 16:00

P32a93v73e24l 90S57o40b11o94t59k67a 5290444

takže to berme jako jednu z variant... uvidíme co ukáže vyšetřování, ale cosi mi tu smrdí, propagandu poznám na 100 honů :-)

0/0
4.8.2014 16:03

J82a83r61o58s55l77a87v 21P17o29l83e93n55s24k66y 5456184629

Zrovna tuhle jsem cetl vyjadreni nejakyho ceskyho plukovnika ( a dava to logiku)  ze modernizovat letoun aby si zvednul dostup ze sedmi na deset kilometru znamena udelat novy letadlo. Novej motor, novej drak, to neni zadna kosmeticka zmena. Takze tu informaci o upgradu bych bral s rezervou.

0/0
4.8.2014 17:58

J57a83n 81L42u38k63á59š 7367983913172

Ja mam pristup k Janes a tam je 7000 m prazdnej, 5000 s vyzbroji (Su 25k).

0/0
4.8.2014 16:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.