Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Černé skříňky MH17 ukázaly, že před pádem byl na palubě klid, tvrdí list

Na palubě boeingu malajsijských aerolinek, který se zřítil před dvěma týdny na východě Ukrajiny, se před osudnými událostmi nic mimořádného nestalo. Ukázaly to podle malajsijského deníku The New Straits Times záznamy z černých skříněk letu MH17. Vše nasvědčuje tomu, že události před katastrofou byly velmi náhlé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49. 80L91o50v61í95š56e73k 3174927727151

Už som počul a čítal toľko teoretických dôvodov, všetky ale čakajú na určité doriešenie, potvrdenie, poistenie.... Jedine z USA kričali okamžite po páde lietadla, že to boli proruskí separatisti. Celý svet odborníkov a špecialistov môže USA len závidieť. A keď sa aj nájdu nejaké dôkazy, reportáže, fotky, rozhovory, radarové a satelitné snímky, tak sa do dvoch-troch dní zázračne stratia a odmlčia...

0/0
5.8.2014 17:47

P51a28v10e78l 45O53d78r79a98z22i73l 6414129377750

Podle fotografií trosek by případná hlavice rakety vybuchla na levé (port) straně letadla, v úrovni či před kabinou pilotů. Při větším poškození pláště by pak došlo k oddělení kabiny (našla se daleko od ostatních trosek) a zbytek draku by byl v mžiku zdemolován aerodynamickými silami.

Teorii komplikují

a) požár paliva na zemi, je málo pravděpodobné, že by při zásahu střelou systému BUK nedošlo k poškození nádrží a vyhoření paliva ve vzduchu

b) žádné nebo minimální poškození trosek z levé strany letadla za pilotní kabinou

Teorii podporují

a) složení hlavice střely systému BUK odpovídá poškození částí pilotní kabiny http://i.imgur.com/wDXYVth.jpg http://i.imgur.com/EwKyK92.jpg

0/0
5.8.2014 12:18

V60l35a68s63t54i10m91i91l 55H10a48l76b41i67c84h 8243975786338

Svědčí o tom,že destrukce byla náhlá a piloti nestačili ani hlesnout.Kdyby po nich střílel ten Su-25,tak by určitě na záznamu byla reakce pilotů.

+1/0
5.8.2014 11:24

P27a61v39e87l 59O13d28r31a87z24i22l 6384949607140

Ona ta dávka z 30mm kanonu taky zrovna nepodporuje výřečnost, když vám projde tělem.

+1/0
5.8.2014 11:55

P64a28v17e53l 95Č72e82r43n85ý 7804665301617

"zdroj blízký vyšetřování" = vymyšlený blábol, který později dementují

+1/0
4.8.2014 18:16

J28a69r34o23s38l82a15v 86P45o23l40e67n92s95k36y 5736474559

???

0/0
4.8.2014 17:34

J52a14r57o34s98l43a40v 58P70o98l91e15n73s31k29y 5226444519

Sorry to patrilo pod prispevek

0/0
4.8.2014 17:34
Foto

J11i80ř69í 11B64a76b90i79n60s10k90ý 4243572448513

takže otázka č1) letadlo  podle  svědků padalo bez ocasu č2) proč pokud jim upadnul ocas  nikdo z pilotů nic neřekl  č3) dá se  předpokládat že pokud nikdo z pilotů nic neřekl  tak proto že A nemohl  a za B byli  mrtví a to navozuje  další otázku tedy č4) co  dokářže zabít okamžitě celou posídku ?  Gatling =6000 kulek za minutu  nebo  raketa vzduch-vzduch explodující  v kabině pilotů , a nebo jen obyčejná  dálkově odpálená nálož  ,u té nálože přichází  v úvahu že NIKDO nestačil  ani vykřiknout kdežto  v případě  exploze  velké rakety explodující někde  u  ocasu  by piloti měli  dost času  situaci popsat nebo  alespoň  volat boha  nebo  Aláha , nevím  protoež důkazy nejsou nebo se pečlivě  tají ale já osobně  bych vsadil na další řádně  pohnojenou  akci  CIA

+3/−9
4.8.2014 16:25

P49e17t58r 62N35o63v60o91t19n69y 3709442449412

"co  dokářže zabít okamžitě celou posídku" třeba raketa země-vzduch?

+3/0
4.8.2014 16:43

J70o65s38e28f 45S92o86k55o60l 2880109892569

Hele trempíku, víš jakej je rozdíl tlaků v letadle a jeho okolí ve výšce 10km a co to udělá uvnitř za paseku, když letadlu "upadne" ocas??

+2/0
4.8.2014 17:00
Foto

J93i33ř98í 17B72a37b53i80n21s58k51ý 4983172688203

jo   , dovedu ,a taky  chybí  všechna zavazadla ale těch nám ukázaly  hromadu na hromadě

0/−2
4.8.2014 17:06

P13a72v45e41l 96O92d15r48a12z24i66l 6864579267180

Hromady vytvořili lidé na zemi, předpokládám. Samozřejmě opolečnci všechny kufry vykradli, ačkoliv natočen byl jen západní reportér.

0/−1
5.8.2014 11:56
Foto

R51o88m96a19n 79K80r60a28t71o37c74h30v66i91l 1917868478109

Proč nikdo z pilotů neoznámil blížící se letadlo o kterém by museli vědět?

+1/0
4.8.2014 17:10

P81a16v58e74l 42O13d97r77a24z57i27l 6754279737980

Jako jak "museli vědět?"

0/0
5.8.2014 11:56

M60i39r79o71s42l48a53v 21H80r58u92š95k21a 2975898379803

Chtěl bych vidět, jak by někdo dostal naloz do kabiny ;)

0/0
4.8.2014 17:55

P63e87t79r 11N59o33v23o78t44n79y 3309302489102

CIA. :-) A dolonce takovou, že zdemoluje cele letadlo.

0/0
4.8.2014 18:40
Foto

L93u36d76ě55k 21F42u92x50a 9886820264307

;-DR^

0/0
4.8.2014 18:53

J92a78n 24S28e76d64l34á14k 1956823936787

nálož v kabině utrhne ocas?

0/0
4.8.2014 23:02
Foto

K39a90r79e76l 16T70o97m98á47š64e51k 7174379807689

Kdyby to letadlo bylo sestřelené, tak by o tom piloti museli mluvit. Dokonce i během pádu. Ledaže by byli mrtví.

+1/−1
4.8.2014 15:41

P44a12v49e68l 12O45d35r29a26z95i50l 6114899387680

No, když vám proletí vnitřnostma a mozkem několik set šrapnelů, tak vám moc do řeči není.

+7/0
4.8.2014 16:00
Foto

J33i87ř64í 78B55a72b77i51n43s60k12ý 4563852898383

bylo by to  slyšet , myslím ty šparnely i  exploze by byla slyšet

0/−2
4.8.2014 16:26

J54o25s40e38f 14S86o10k41o92l 2870119322559

No, to jistě!! Ten nůž, co projede oběti ledvinou je taky slyšet.

Panenko skákavá, proč se vyjadřujete k tématu, o kterém víte pendrek??

Nejdřív jde tlaková vlna, která udělá zkázu a až pak zvuk!!!

+1/0
4.8.2014 16:58
Foto

J87i50ř91í 52B36a69b23i18n56s35k33ý 4823532728933

tak  se nad tím zamslete ,  poblíž letadla exploduje raketa - - - -záznamník běží bez ohledu na dekompresi - nahrává  explozi  a nahrává všechny zvuky během pádu letadla ,není vázán  na člověka

0/−1
4.8.2014 21:28

J53a71n 17S30e41d26l63á57k 1226883166227

ten záznamník má vlastní zdroj? to asi néé ... takže přestane nahrávat v okamžiku přerušení proudu, tedy v okamžiku exploze

0/0
4.8.2014 23:05
Foto

P44a47v71e35l 28S13l64a42n86ý 1352770730419

R^ to je fakt na jedničku s hvězdičkou a povýšit !R^

0/0
5.8.2014 8:40

P26a44v11e53l 33O18d72r70a45z83i80l 6984949207210

Jak říká Lavrov a pan Horák, sankce mají ozdravný účinek. Podobně už to říkal jeden veliký filosof a ekonom minulého storočia:

>>>Prežili sme obdobia, keď sa veľmi ťažko pracovalo a keď statoční vydržali. Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické, ale nech v tej strane zostane, čo je pevné, čo je charakterné, čo chce za tento národ zápasiť. <<<

+2/0
4.8.2014 15:38

M49a77r65t33i33n 15H79o31f30e56r 7592505368384

Na tohle se antiruska uderka nechyti... Jsou moc mladi... Ale nikdy by mne nenapadlo, ze zrovna tohle bude tak sedet...

+1/−1
4.8.2014 18:46

P92e98t48r 98M57i70c79h79a75l 2220934941112

Mizím, musím končit, ještě jedu pryč.

Nekonspirujte, čekejte na další důkazy. :-)

0/0
4.8.2014 15:37
Foto

P94e68t16r 12Š94m96e83j21k65a78l 9275320158877

Otázkou není, zda bylo letadlo sestřeleno, ale otazník visí zatím nad tím, kdo to udělal, čím a proč...?

+4/0
4.8.2014 15:15

P50e11t15r 34K59o11l89á65ř 4178675155988

Ja, natůrlich.R^

0/−1
4.8.2014 15:15

J19a25r79o71s63l38a35v 30N68o64v51á39k 7375458483867

otaznik? to uz tvrdi jen rusove a jejich prisluhovaci

+3/−6
4.8.2014 15:17
Foto

P90e93t23r 48Š55m80e24j71k18a17l 9935850848247

Nejsem ani Rus ani nikoho přisluhovač, jen mne život naučil, že vždy existuje více možností, než v daný moment člověka napadne...:-)

A mně osobně ta situace zatím 100% jasná nepřipadá...

+4/0
4.8.2014 15:31

P96a52v73e68l 76O25d55r24a49z89i85l 6654109597170

No vidíte, a já měl dojem, že vy osobně jasno máte. Tak to jsem se spletl.

+2/0
4.8.2014 15:38
Foto

P90e84t13r 30Š75m92e97j59k20a22l 9335110828287

Všichni se občas pletem...:-)

+2/0
4.8.2014 15:41

P88e68t58r 14K22o50l12á48ř 4508795485378

Tak jak je to s dostupem Suchoje 25? Tady je odkaz kde je udávána výška 14 600.

http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50

0/0
4.8.2014 15:07

P83e12t38r 44M35i14c30h72a58l 2950804611822

To se někdo hrubě upsal. Stejně tak je tam uváděná stoupavost 10 m/s a skutečná je 117 m/s. Relevantní data tady:

http://military.cz/russia/air/suchoj/Su-25/su-25.htm

0/0
4.8.2014 15:16

P40e77t62r 14K20o71l12á15ř 4228105495168

O.K. dík za odkaz. Jen je otázka jestli ten dostup na 10 000 není možný bez příd. nádrží a bez plné výzbroje.  Věřím tomu že Sůčko to nad 10 000 asi dá.

+1/0
4.8.2014 15:19

P27e71t74r 14M62i49c77h25a54l 2300494621382

Tak jistě, s minimem paliva a bez výzbroje by to dokázal, ale protože je to bojové letadlo, tak se takový dostup ani neudává, protože je prakticky nevyužitelný.

+1/0
4.8.2014 15:21

P59a50v70e14l 65O84d57r85a11z17i37l 6114989437610

Dva faktory ovlivňující dostup SU-25

- bez tlakové výstroje pro pilota

- munice pro pozemní cíle není konstruovaná na velké výšky

+1/0
4.8.2014 15:24

P75a62v79e49l 87O66d19r59a10z32i94l 6674319217220

Jinak i česká "hrabata" tvrdí, že s tím skákali až do 12km.

+1/0
4.8.2014 15:25
Foto

P36a22v77e56l 34S69l94a76n20ý 1112150530509

Bell P-39 Airacobra : 11 665 m , Bell P-59 Airacomet : 14 080m , Hawker Hurricane Mk1 : 10 120m , Messerschmitt Bf 109G : 11 560 m ,Me 262 : 11 450 m , Mitsubischi A6M Zero : 10 000 m , Spitfire Mk 1 : 11 125 m , jen Polikarpov I - 16 měl praktický dostup 9 000 m !    Jakákoli z těhle stihaček z druhé světové války by výkonostně a ani výzbrojí nestačila na Suchoj Su-25....Tohle Sůčko ve výšce nad 10tis.metrů může úplně s klidem operovat a jeho výzbroj by stačila ještě na sestřelení Bé padesátdvojky !

+1/0
5.8.2014 9:53

P19a94v63e74l 82S68o65b54o96t54k94a 5170484

http://www.airbase.cz/vojenske-bitevni-letouny/suchoj-su-25-frogfoot/ 

Výkon 

Maximální rychlost: 950 km/h (975 km/h Su-25K) 

Taktický dolet: 375 km 

Přeletový dolet: 2.500 km

 Dostup: 10.000 m

+3/0
4.8.2014 15:18

P38e43t91r 87K37o32l25á16ř 4408275105928

R^

0/0
4.8.2014 15:19

P88e21t66r 66M25i74c14h97a52l 2140124771982

10.000 má mít modernizovaná verze SM

0/0
4.8.2014 15:20

P59a81v82e77l 44S34o49b33o19t63k64a 5590204

http://www.airbase.cz/vojenske-bitevni-letouny/suchoj-su-25-frogfoot/

Základní informace (Su-25TM)

Dostup: 10.000 m

0/0
4.8.2014 15:24

P17e26t42r 83M51i79c88h69a84l 2250614511292

Otázka je, jestli někdo nepřipsal data připravované SM k verzi TM.

0/0
4.8.2014 15:28

P54a44v34e65l 59S98o66b47o14t23k60a 5510804

Těžko říct, ale Ukrajina SU 25 modernizovala a těch 5000/7000 m dostup se vztahuje k původním verzím.

Např. zde je také 10 000 metrů:

http://www.military-today.com/aircraft/sukhoi_su25_frogfoot.htm

ale kdo ví kdo od koho opisuje a jaké skutečné parametry mají US ukrajinské armády.

0/0
4.8.2014 16:00

P16a92v76e55l 36S24o86b35o14t28k81a 5900614

takže to berme jako jednu z variant... uvidíme co ukáže vyšetřování, ale cosi mi tu smrdí, propagandu poznám na 100 honů :-)

0/0
4.8.2014 16:03

J82a32r64o35s26l32a77v 76P85o45l19e57n22s82k52y 5266394699

Zrovna tuhle jsem cetl vyjadreni nejakyho ceskyho plukovnika ( a dava to logiku)  ze modernizovat letoun aby si zvednul dostup ze sedmi na deset kilometru znamena udelat novy letadlo. Novej motor, novej drak, to neni zadna kosmeticka zmena. Takze tu informaci o upgradu bych bral s rezervou.

0/0
4.8.2014 17:58

J15a69n 64L53u84k50á13š 7337983683952

Ja mam pristup k Janes a tam je 7000 m prazdnej, 5000 s vyzbroji (Su 25k).

0/0
4.8.2014 16:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.