Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Černé skříňky MH17 ukázaly, že před pádem byl na palubě klid, tvrdí list

Na palubě boeingu malajsijských aerolinek, který se zřítil před dvěma týdny na východě Ukrajiny, se před osudnými událostmi nic mimořádného nestalo. Ukázaly to podle malajsijského deníku The New Straits Times záznamy z černých skříněk letu MH17. Vše nasvědčuje tomu, že události před katastrofou byly velmi náhlé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49. 50L14o65v93í43š92e73k 3294447387141

Už som počul a čítal toľko teoretických dôvodov, všetky ale čakajú na určité doriešenie, potvrdenie, poistenie.... Jedine z USA kričali okamžite po páde lietadla, že to boli proruskí separatisti. Celý svet odborníkov a špecialistov môže USA len závidieť. A keď sa aj nájdu nejaké dôkazy, reportáže, fotky, rozhovory, radarové a satelitné snímky, tak sa do dvoch-troch dní zázračne stratia a odmlčia...

0/0
5.8.2014 17:47

P33a50v66e86l 45O28d49r17a28z29i27l 6494549587660

Podle fotografií trosek by případná hlavice rakety vybuchla na levé (port) straně letadla, v úrovni či před kabinou pilotů. Při větším poškození pláště by pak došlo k oddělení kabiny (našla se daleko od ostatních trosek) a zbytek draku by byl v mžiku zdemolován aerodynamickými silami.

Teorii komplikují

a) požár paliva na zemi, je málo pravděpodobné, že by při zásahu střelou systému BUK nedošlo k poškození nádrží a vyhoření paliva ve vzduchu

b) žádné nebo minimální poškození trosek z levé strany letadla za pilotní kabinou

Teorii podporují

a) složení hlavice střely systému BUK odpovídá poškození částí pilotní kabiny http://i.imgur.com/wDXYVth.jpg http://i.imgur.com/EwKyK92.jpg

0/0
5.8.2014 12:18

V75l17a68s52t90i45m20i16l 63H88a20l98b72i51c71h 8933705656308

Svědčí o tom,že destrukce byla náhlá a piloti nestačili ani hlesnout.Kdyby po nich střílel ten Su-25,tak by určitě na záznamu byla reakce pilotů.

+1/0
5.8.2014 11:24

P60a87v19e34l 49O91d70r28a42z29i32l 6644209457750

Ona ta dávka z 30mm kanonu taky zrovna nepodporuje výřečnost, když vám projde tělem.

+1/0
5.8.2014 11:55

P27a66v59e90l 47Č68e23r44n12ý 7974355291767

"zdroj blízký vyšetřování" = vymyšlený blábol, který později dementují

+1/0
4.8.2014 18:16

J56a35r56o83s33l96a78v 66P81o28l60e29n26s77k85y 5416344989

???

0/0
4.8.2014 17:34

J62a95r33o15s43l78a27v 61P47o53l17e36n24s72k93y 5616844939

Sorry to patrilo pod prispevek

0/0
4.8.2014 17:34

J74i79ř85í 47B96a60b83i41n40s28k51ý 4443572698723

takže otázka č1) letadlo  podle  svědků padalo bez ocasu č2) proč pokud jim upadnul ocas  nikdo z pilotů nic neřekl  č3) dá se  předpokládat že pokud nikdo z pilotů nic neřekl  tak proto že A nemohl  a za B byli  mrtví a to navozuje  další otázku tedy č4) co  dokářže zabít okamžitě celou posídku ?  Gatling =6000 kulek za minutu  nebo  raketa vzduch-vzduch explodující  v kabině pilotů , a nebo jen obyčejná  dálkově odpálená nálož  ,u té nálože přichází  v úvahu že NIKDO nestačil  ani vykřiknout kdežto  v případě  exploze  velké rakety explodující někde  u  ocasu  by piloti měli  dost času  situaci popsat nebo  alespoň  volat boha  nebo  Aláha , nevím  protoež důkazy nejsou nebo se pečlivě  tají ale já osobně  bych vsadil na další řádně  pohnojenou  akci  CIA

+3/−9
4.8.2014 16:25

P35e65t79r 41N50o90v77o65t70n59y 3359582559142

"co  dokářže zabít okamžitě celou posídku" třeba raketa země-vzduch?

+3/0
4.8.2014 16:43

J87o35s64e91f 91S66o53k23o24l 2980729312129

Hele trempíku, víš jakej je rozdíl tlaků v letadle a jeho okolí ve výšce 10km a co to udělá uvnitř za paseku, když letadlu "upadne" ocas??

+2/0
4.8.2014 17:00

J48i98ř20í 12B94a46b62i87n16s23k29ý 4443122968233

jo   , dovedu ,a taky  chybí  všechna zavazadla ale těch nám ukázaly  hromadu na hromadě

0/−2
4.8.2014 17:06

P24a86v71e11l 37O36d51r91a85z51i65l 6134289227510

Hromady vytvořili lidé na zemi, předpokládám. Samozřejmě opolečnci všechny kufry vykradli, ačkoliv natočen byl jen západní reportér.

0/−1
5.8.2014 11:56
Foto

R80o68m29a87n 38K66r60a57t39o22c91h25v80i21l 1447578888699

Proč nikdo z pilotů neoznámil blížící se letadlo o kterém by museli vědět?

+1/0
4.8.2014 17:10

P39a97v36e37l 71O92d75r95a16z33i60l 6384439447750

Jako jak "museli vědět?"

0/0
5.8.2014 11:56

M64i42r60o24s24l67a56v 63H39r41u88š45k21a 2695808519923

Chtěl bych vidět, jak by někdo dostal naloz do kabiny ;)

0/0
4.8.2014 17:55

P76e42t87r 23N24o53v96o35t22n41y 3599362959112

CIA. :-) A dolonce takovou, že zdemoluje cele letadlo.

0/0
4.8.2014 18:40

L77u57d48ě26k 78F82u43x74a 9116820444967

;-DR^

0/0
4.8.2014 18:53

J94a81n 57S63e35d35l81á66k 1616103556617

nálož v kabině utrhne ocas?

0/0
4.8.2014 23:02
Foto

K87a63r87e11l 35T96o36m42á40š20e87k 7714539117679

Kdyby to letadlo bylo sestřelené, tak by o tom piloti museli mluvit. Dokonce i během pádu. Ledaže by byli mrtví.

+1/−1
4.8.2014 15:41

P59a11v41e15l 78O26d57r24a77z58i16l 6344549397480

No, když vám proletí vnitřnostma a mozkem několik set šrapnelů, tak vám moc do řeči není.

+7/0
4.8.2014 16:00

J76i12ř86í 75B89a29b54i72n74s85k17ý 4633642718683

bylo by to  slyšet , myslím ty šparnely i  exploze by byla slyšet

0/−2
4.8.2014 16:26

J91o81s33e23f 16S59o68k49o82l 2330409482209

No, to jistě!! Ten nůž, co projede oběti ledvinou je taky slyšet.

Panenko skákavá, proč se vyjadřujete k tématu, o kterém víte pendrek??

Nejdřív jde tlaková vlna, která udělá zkázu a až pak zvuk!!!

+1/0
4.8.2014 16:58

J52i29ř71í 81B13a90b42i84n84s76k20ý 4473152388663

tak  se nad tím zamslete ,  poblíž letadla exploduje raketa - - - -záznamník běží bez ohledu na dekompresi - nahrává  explozi  a nahrává všechny zvuky během pádu letadla ,není vázán  na člověka

0/−1
4.8.2014 21:28

J29a70n 62S91e52d18l65á33k 1106403326877

ten záznamník má vlastní zdroj? to asi néé ... takže přestane nahrávat v okamžiku přerušení proudu, tedy v okamžiku exploze

0/0
4.8.2014 23:05

P18a61v13e52l 59S80l44a30n54ý 1232340600729

R^ to je fakt na jedničku s hvězdičkou a povýšit !R^

0/0
5.8.2014 8:40

P38a83v16e15l 22O75d11r31a11z30i21l 6694479957110

Jak říká Lavrov a pan Horák, sankce mají ozdravný účinek. Podobně už to říkal jeden veliký filosof a ekonom minulého storočia:

>>>Prežili sme obdobia, keď sa veľmi ťažko pracovalo a keď statoční vydržali. Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické, ale nech v tej strane zostane, čo je pevné, čo je charakterné, čo chce za tento národ zápasiť. <<<

+2/0
4.8.2014 15:38

M85a95r71t51i79n 13H33o32f80e33r 7602665698174

Na tohle se antiruska uderka nechyti... Jsou moc mladi... Ale nikdy by mne nenapadlo, ze zrovna tohle bude tak sedet...

+1/−1
4.8.2014 18:46

P21e16t46r 12M28i23c34h59a28l 2870644301652

Mizím, musím končit, ještě jedu pryč.

Nekonspirujte, čekejte na další důkazy. :-)

0/0
4.8.2014 15:37
Foto

P16e41t91r 82Š22m84e43j44k58a51l 9825790698147

Otázkou není, zda bylo letadlo sestřeleno, ale otazník visí zatím nad tím, kdo to udělal, čím a proč...?

+4/0
4.8.2014 15:15

P60e35t80r 61K18o41l24á89ř 4238745665288

Ja, natůrlich.R^

0/−1
4.8.2014 15:15

J81a75r36o77s83l86a59v 46N26o90v88á50k 7475818363717

otaznik? to uz tvrdi jen rusove a jejich prisluhovaci

+3/−6
4.8.2014 15:17
Foto

P62e63t62r 32Š58m18e73j33k46a35l 9555880508267

Nejsem ani Rus ani nikoho přisluhovač, jen mne život naučil, že vždy existuje více možností, než v daný moment člověka napadne...:-)

A mně osobně ta situace zatím 100% jasná nepřipadá...

+4/0
4.8.2014 15:31

P27a26v25e93l 12O66d18r80a67z95i30l 6324879697460

No vidíte, a já měl dojem, že vy osobně jasno máte. Tak to jsem se spletl.

+2/0
4.8.2014 15:38
Foto

P40e23t36r 14Š52m37e58j21k44a68l 9725120128407

Všichni se občas pletem...:-)

+2/0
4.8.2014 15:41

P57e41t69r 95K10o72l71á34ř 4538785695628

Tak jak je to s dostupem Suchoje 25? Tady je odkaz kde je udávána výška 14 600.

http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50

0/0
4.8.2014 15:07

P80e95t66r 12M36i30c14h86a15l 2210284841972

To se někdo hrubě upsal. Stejně tak je tam uváděná stoupavost 10 m/s a skutečná je 117 m/s. Relevantní data tady:

http://military.cz/russia/air/suchoj/Su-25/su-25.htm

0/0
4.8.2014 15:16

P88e67t14r 79K34o38l64á16ř 4498195635598

O.K. dík za odkaz. Jen je otázka jestli ten dostup na 10 000 není možný bez příd. nádrží a bez plné výzbroje.  Věřím tomu že Sůčko to nad 10 000 asi dá.

+1/0
4.8.2014 15:19

P36e86t95r 73M15i69c56h44a88l 2550624541422

Tak jistě, s minimem paliva a bez výzbroje by to dokázal, ale protože je to bojové letadlo, tak se takový dostup ani neudává, protože je prakticky nevyužitelný.

+1/0
4.8.2014 15:21

P42a52v96e24l 35O45d22r84a96z21i14l 6664549297500

Dva faktory ovlivňující dostup SU-25

- bez tlakové výstroje pro pilota

- munice pro pozemní cíle není konstruovaná na velké výšky

+1/0
4.8.2014 15:24

P14a56v41e85l 12O51d10r43a17z22i98l 6514709497190

Jinak i česká "hrabata" tvrdí, že s tím skákali až do 12km.

+1/0
4.8.2014 15:25

P42a15v59e46l 90S85l66a90n23ý 1732510740389

Bell P-39 Airacobra : 11 665 m , Bell P-59 Airacomet : 14 080m , Hawker Hurricane Mk1 : 10 120m , Messerschmitt Bf 109G : 11 560 m ,Me 262 : 11 450 m , Mitsubischi A6M Zero : 10 000 m , Spitfire Mk 1 : 11 125 m , jen Polikarpov I - 16 měl praktický dostup 9 000 m !    Jakákoli z těhle stihaček z druhé světové války by výkonostně a ani výzbrojí nestačila na Suchoj Su-25....Tohle Sůčko ve výšce nad 10tis.metrů může úplně s klidem operovat a jeho výzbroj by stačila ještě na sestřelení Bé padesátdvojky !

+1/0
5.8.2014 9:53

P75a91v17e60l 49S16o39b41o23t75k51a 5900424

http://www.airbase.cz/vojenske-bitevni-letouny/suchoj-su-25-frogfoot/ 

Výkon 

Maximální rychlost: 950 km/h (975 km/h Su-25K) 

Taktický dolet: 375 km 

Přeletový dolet: 2.500 km

 Dostup: 10.000 m

+3/0
4.8.2014 15:18

P18e89t11r 36K92o51l44á86ř 4778975165178

R^

0/0
4.8.2014 15:19

P37e63t47r 65M27i22c60h76a70l 2660244151472

10.000 má mít modernizovaná verze SM

0/0
4.8.2014 15:20

P11a63v20e77l 28S39o17b55o58t76k75a 5880864

http://www.airbase.cz/vojenske-bitevni-letouny/suchoj-su-25-frogfoot/

Základní informace (Su-25TM)

Dostup: 10.000 m

0/0
4.8.2014 15:24

P79e10t39r 51M97i93c10h53a22l 2520914741952

Otázka je, jestli někdo nepřipsal data připravované SM k verzi TM.

0/0
4.8.2014 15:28

P62a90v24e70l 51S74o95b87o91t86k34a 5190584

Těžko říct, ale Ukrajina SU 25 modernizovala a těch 5000/7000 m dostup se vztahuje k původním verzím.

Např. zde je také 10 000 metrů:

http://www.military-today.com/aircraft/sukhoi_su25_frogfoot.htm

ale kdo ví kdo od koho opisuje a jaké skutečné parametry mají US ukrajinské armády.

0/0
4.8.2014 16:00

P67a97v60e77l 85S70o76b39o42t59k46a 5290684

takže to berme jako jednu z variant... uvidíme co ukáže vyšetřování, ale cosi mi tu smrdí, propagandu poznám na 100 honů :-)

0/0
4.8.2014 16:03

J30a15r93o88s21l27a12v 32P76o26l41e86n35s11k92y 5986864239

Zrovna tuhle jsem cetl vyjadreni nejakyho ceskyho plukovnika ( a dava to logiku)  ze modernizovat letoun aby si zvednul dostup ze sedmi na deset kilometru znamena udelat novy letadlo. Novej motor, novej drak, to neni zadna kosmeticka zmena. Takze tu informaci o upgradu bych bral s rezervou.

0/0
4.8.2014 17:58

J14a41n 48L35u11k91á43š 7657303963652

Ja mam pristup k Janes a tam je 7000 m prazdnej, 5000 s vyzbroji (Su 25k).

0/0
4.8.2014 16:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.