- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V době , kdy má díky rozhodnutí úředníků nadpoloviční většina VŠ vzdělání jsou výjimeční všichni. Nechoďte do škol , za pár let dostanou všichni VŠ titul zároveň s rodným listem.
Myslím, že by nebylo špatné dávat VŠ titul i nenarozeným dětem in-memoriam.
Tak by to bylo korektní.
Kazdej normalni clovek vi, ze gymnazium je uplny nic, proste jen takova pripravka na vysokou, ale co se tyce uciva je to takova ,,druha zakladka,, takze tam se opravdu chodit nemusi
Az s touto metodou prijde student normalniho oboru, jako je treba elektro, cnc, informatika atd, tak pak teprve uznam, ze to je dobrej napad a ze to funguje.
Momentalne je ten clanek pro me asi tak, jako by nekdo napsal, tyden jsem na zakladce chybel a v pohode jsem se to doucil doma
Pak je poněkud zvláštní, že v maturitách jsou různé SOŠky na polovině úspěšnosti gymnazistů.
V době , kdy má díky rozhodnutí úředníků nadpoloviční většina VŠ vzdělání jsou výjimeční všichni. Nechoďte do škol , za pár let dostanou všichni VŠ titul zároveň s rodným listem.
A ti movitější to dotáhnou na MBA (Mladý, Blbý, Arogantní)
Ale je fakt, že punc neskromnosti přinesl panu Zahradníkovi spíš titulkář idnes. Na stránkách se prezentuje jako "vedoucí."
Na rozdíl od kolegy pana F. Ibla, který je "chief editor"
Vždycky se najde někdo, kdo bude říkat, že takto to nejde, neboť se to tak doposud nedělalo. Však to tak taky není pro všechny....
Ano, německé firmy nepotřebují vzdělané Čechy. Potřebují manuály bez vzdělání, kteří nemají jinou možnost než pracovat za almužnu kterou jim kdo nabídne.
Všimněte si, že se do Česka stěhuje manuální práce, zatímco vývoj (i Škodovek) je v Německu.
Takže máte pravdu, v koloniích to jde i jinak, a vzdělání není pro manuální námezdní sílu žádoucí.
Lidi, nevěřte těm blábolům a podívejte se na požadavky zaměstnavatelů:
http://www.jobs.cz/pd/864190905/?rps=233&oldPd=1
Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku mezinárodní výrobní a technologické společnosti.
Požadavky:
- dobrá znalost platformy .NET a jazyka C#
- znalost prostředí MS Visual Studio - velkou výhodou znalost WPF- výhodou znalost C/C++, COM, STL, MFC - komunikativní znalost AJ- pozice je vhodná pro zkušenější kandidáty - dokončené VŠ vzdělání v IT - schopnost týmové spolupráce, kreativní přístup k řešení problémů, ochota dále se vzdělávat, ochota příležitostně cestovat
Kolegové, vy se s tím pomatencem stále ještě bavíte? To tedy máte výdrž. Ale zase jako páteční kabaretní vystoupení - proč ne!
"Nevzdělanému národu se lépe vládne".
Jenže
"Komu není rady, tomu není pomoci".
Takže si pak nestěžujte, já vás varoval že se máte učit a učit a učit a že co se za mlada nenaučíte, budete pak velmi těžko dohánět.
Podívejte se na kvalifikační požadavky nadnárodních firem, nebo jen u personálních agentur - bez formálního vzdělání jste kusovka druhé kategorie.
Jo, v ČR.
Můj spolužák "jen" s maturitou dosáhl slušné mgmt. pozice u větší SW firmy na jejich HQ, ale to nebylo v česku.
Pane Horáku, již několikrát jste sliboval, že tuto neplodnou diskusi s námi, podprůměrnými padesátiletými nevzdělanci opustíte. Zeptám se na rovinu: Kdy nastane ten šťastný okamžik? Kdy pochopíte, že i když všechny označujete za mentálně nevyzrálé, jediným blbem jste tu Vy? I když na to druhé odpovím sám: Nikdy. Hlupák si svou hloupost neuvědomuje, nepřipouští a není schopen ji rozpoznat, proto má pocit, že je chytrý. Není Vám nápadné, že jediný, kdo souhlasí s Vašimi příspěvky a názory jste jen Vy sám?
Ale co, škoda času, víkend čeká... Všem ostatním "dementům padesátiletým" hezké dny volna!!!
No, ale tak se mi zdá, že se v diskusi trochu zapomíná na první část titulku. t.j. to: "jste-li výjimeční..." To je ten kámen úrazu. Jak to poznat a kdo to má rozhodnout? Ono když řeknete, že pro výjimečné středoškoláky platí to a to, tak se výjimečně bude cítit aspoň 90 procent. Ale to asi nějak hapruje s definicí výjimečnosti.
Jinak individuální plány pro studenty, kteří mají nadprůměrný zájem o nějaký obor, jsou i dnes. Aspoň my jsme to běžně měli. Zajímá Tě matika, chodíš i místo jiného vyučování na speciální semináře, jinak běžně do školy, ale z předmětů kromě matiky a češtiny Tě nemůžou bez předchozí domluvy vyzkoušet. No a škole za to zaplatíš umístěními v nějakých soutěžích a pod. Ale samozřejmě, že na tohle nebylo něco, na co by měl každý nárok, ale škola sama rozhodovala, komu to udělí a komu ne. A tak by to mělo být.
Pravdepodobne se to pozna podle toho, kdyz se zacne behem stredni skoly vytvaret nejaky projekt (treba internetovy byznys) za podpory vetsiny predmetu a kdo nenajde talent, at uz prumernej ci vyjimecnej, alespon na jednu oblast, ve ktery prilozi ruku k celkovymu dilu, tak to je pravdepodobne ten clovek bez vyjimecnosti. V soucasnym stredoskolskym systemu se poznaj leda lidi s vyjimecnym nadanim na nauceni se basnicek (a dalsiho textu) nazpamet, ale ostatni talenty v sobe musi clovek objevit sam, nebo az pozdeji ve skole zivota behem par pokusu a omylu. S dobrymi znamkami kde kdo, a ten nekdo pak neni schopnej ani dostat se na vejsku nebo si najit solidni zamestnani (natoz rozjet prosperujici podnik).