Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piloti letadla alžírských aerolinek před zřícením žádali o návrat

Piloti letadla alžírských aerolinek, které se zřítilo minulý čtvrtek v Mali, žádali kvůli špatnému počasí o návrat do Burkiny Faso. Vyplývá to z dosavadního vyšetřování nehody. Obě černé skříňky jsou nyní ve Francii, protože téměř polovina obětí byla francouzskými občany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V52l78a83d76i81m45í91r 97J71a94n65ů 2753148269786

Podívejte se občas na serial Letecké katastrofy. A hlavně poslouchejte jak dlouho trvá analýza "černých skříněk" !

+3/0
29.7.2014 12:45

A62l34e31x56a94n33d68r 42K64o73s12t80k34a 5829226789836

V případě, že je mechanicky poničená, tak dost dlouho :)

0/0
29.7.2014 15:28

S75t50a10n50i34s40l19a33v 56P18ř95i51b48y16l 1289838291356

jenže teď už tam nejsou magnetofonové pásky, tak se nemá co zamotat :-)

0/0
29.7.2014 16:41

J75o90s74e25f 82P45o29r12t78i63k 8677249594

Nesmysl! Každý ví, že to byli proruští separatisté

0/−10
29.7.2014 12:13

J25a81r87o38s74l77a21v 10Č90e46r70n76ý 6608454229358

oni se po padu letadla alzirskych aerolinek taky chvastali, ze sestrelili dalsi antonov????

+5/0
29.7.2014 12:22

P49e63t85r 12Ž92á23k 1598672645319

ty jo já nevím, ale může v 10km v -50 pršet?

0/0
29.7.2014 11:39

J31a60n 55K65a41n57t 9791698598763

Samozrejme, ze ne, to vi kazdy zak 5. tridy...Ale nikdo z nas nesedel v kokpitu toho letadla, nikdo z nas nezna podminky letu a dalsi okolnosti, ktere vedly k teto katastrofe. Jak se rika, nekdy mlceti je nad zlato !

0/0
29.7.2014 11:50

P53a16v17e34l 83V53e13t48e32š10n16í76k 7815128285607

Bouřkový mrak (ve kterém jsou nejhorší podmínky) někdy sahá až do 20km.

+1/0
29.7.2014 12:24

J72a22r87o73s77l17a23v 88T78a40c90h15o45v12s64k52y 2742280184420

Ani tak tam pri -50 neprsi.

0/0
29.7.2014 13:33

P55e61t28r 48Ž20á20k 1448632255539

Ale může tam být ta bouřka. Podle toho, že se letadlo propadlo z 31 tisíc stop do 22 tisíc, tak do toho asi vlítli. Kdo ví co se pak dělo.

0/0
29.7.2014 13:52

A78l52e46x79a84n66d80r 84K97o46s92t28k54a 5539616969136

Obecně se piloti silných bouřek bojí a mají pro to dobré důvody. Jetadla za nich ráda padají. Nelíbí se jim blesky, nelíbí se jim kroupy, nelíbí se jim ani silný déšť, nelíbí se jim příšerné turbulence. A jen tak mimochodem, velmi čistá voda (čili třeba taková, která právě kondenzuje z oblaku, může být tekutá i při těch -50. Zamrzne až po nějakém impulzu, třeba mechanickém otřesu.

0/0
29.7.2014 16:20

J29a44n 62H11o62y92e84r 3141201932499

Ve francii ty skrinky take umi? Ze kdyz spadlo to ero na Ukrajine, tak se psalo o tom, ze nejblize to delaji anglani. A ted je ticho po pesine, nikdo nepise, co z tech bedynek vycetli...

0/−4
29.7.2014 11:16

Z63b67y71n58ě73k 34J60a47n68d64a 7273962715881

Tak není jeden typ skříněk, otázka je i jestli umí všichni stejně, třeba vzhzedem k míře poškození...

I tady píšou, že ta analýza může trvat týdny.

Nehledal bych za vším konspiraci, co myslíte?

+7/0
29.7.2014 11:34

J29a71n 49H37o17y73e86r 3221171252289

O, to ja take ne. To byl slusny dotaz neodbornika. Nehledal bych v kazde otazce konspiraci....

0/0
29.7.2014 11:52

M61a52r25t59i60n 74C73e72r41v31e40n73y 2433538296918

Proste tak to je. A obcas ani specialni laborator nepomuze a skrinky musi k vyrobci.

+1/0
29.7.2014 12:44

J24a38n 48K12ř47í90ž 6225423315458

Dělají to i v Rusku(Moskvě)a původně je tam taky měli odvézt,brepto!

0/0
29.7.2014 14:07

J76a13n 29H62a50v59l56i39n22a 9814446879173

jak analyza bude trvat tydny? To asi poslali na spatne misto! Nekteri to umi mnohem rychleji, rychleji nez se vubec najdou cerne skrinky

+2/−3
29.7.2014 11:02

L88u52d34ě40k 67S88m96e16t83a86n80a 1715832671238

Ano, většina diskutujících ve fórech na iDnes by to zvládla během polední pauzy...

+10/0
29.7.2014 11:37

P80a70v39e82l 37V25e97t70e52š77n79í79k 7275138415467

Asi srovnáváte s tím co se stalo na Ukrajině.

Ale to srovnáváte nesrovnatelné. Na Ukrajině zjistili jenom rychlou ("katastrofální") dekompresi. Prostě se letadlo rozpadlo najednou ve vzduchu. Nemají prakticky z žerných skříněk analyzovat co.

Tady je to způsobené špatným počasím. Budou analyzovat jak se letadlo chovalo, co dělali piloti (a to v delším časovém rozsahu). Budou probírat data z jednotlivých komponent letadla (mohla to být i technická závada). A zároveň to budou porovnávat s počasí. Jinými slovy - tady mají SPOUSTU dat k analýze a to jim nějakou dobu potrvá.

Ale jak jste si jistě všiml, na Ukrajině zdaleka nejsou hotovi. Naopak, vyšetřování téměř nezačalo. Protože černé skříňky toho moc neřekly, tak budou muset o to více prohlížet trosky a rozebírat co se tam stalo. Samozřejmě za předpokladu, že jim vojáci umožní se k těm troskám vůbec dostat.

+3/0
29.7.2014 12:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.