Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Piloti letadla alžírských aerolinek před zřícením žádali o návrat

Piloti letadla alžírských aerolinek, které se zřítilo minulý čtvrtek v Mali, žádali kvůli špatnému počasí o návrat do Burkiny Faso. Vyplývá to z dosavadního vyšetřování nehody. Obě černé skříňky jsou nyní ve Francii, protože téměř polovina obětí byla francouzskými občany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V69l43a97d13i75m83í23r 16J15a29n63ů 2573398599496

Podívejte se občas na serial Letecké katastrofy. A hlavně poslouchejte jak dlouho trvá analýza "černých skříněk" !

+3/0
29.7.2014 12:45

A21l22e51x16a57n16d13r 66K47o59s21t30k46a 5639196909416

V případě, že je mechanicky poničená, tak dost dlouho :)

0/0
29.7.2014 15:28

S79t43a80n26i51s51l96a17v 45P15ř88i33b78y67l 1569958541446

jenže teď už tam nejsou magnetofonové pásky, tak se nemá co zamotat :-)

0/0
29.7.2014 16:41

J34o61s54e26f 77P65o76r59t53i64k 8627769514

Nesmysl! Každý ví, že to byli proruští separatisté

0/−10
29.7.2014 12:13

J94a37r31o76s95l78a32v 68Č69e53r97n22ý 6108234429678

oni se po padu letadla alzirskych aerolinek taky chvastali, ze sestrelili dalsi antonov????

+5/0
29.7.2014 12:22

P90e64t33r 90Ž29á84k 1388862635659

ty jo já nevím, ale může v 10km v -50 pršet?

0/0
29.7.2014 11:39

J24a49n 90K97a42n53t 9671638938953

Samozrejme, ze ne, to vi kazdy zak 5. tridy...Ale nikdo z nas nesedel v kokpitu toho letadla, nikdo z nas nezna podminky letu a dalsi okolnosti, ktere vedly k teto katastrofe. Jak se rika, nekdy mlceti je nad zlato !

0/0
29.7.2014 11:50

P57a89v59e27l 31V74e64t18e55š13n76í52k 7435918615987

Bouřkový mrak (ve kterém jsou nejhorší podmínky) někdy sahá až do 20km.

+1/0
29.7.2014 12:24

J39a84r31o20s97l44a23v 39T63a82c77h70o21v53s53k46y 2292460204100

Ani tak tam pri -50 neprsi.

0/0
29.7.2014 13:33

P14e15t69r 54Ž29á30k 1408592875719

Ale může tam být ta bouřka. Podle toho, že se letadlo propadlo z 31 tisíc stop do 22 tisíc, tak do toho asi vlítli. Kdo ví co se pak dělo.

0/0
29.7.2014 13:52

A16l98e46x42a24n82d41r 83K96o22s76t30k63a 5489966939956

Obecně se piloti silných bouřek bojí a mají pro to dobré důvody. Jetadla za nich ráda padají. Nelíbí se jim blesky, nelíbí se jim kroupy, nelíbí se jim ani silný déšť, nelíbí se jim příšerné turbulence. A jen tak mimochodem, velmi čistá voda (čili třeba taková, která právě kondenzuje z oblaku, může být tekutá i při těch -50. Zamrzne až po nějakém impulzu, třeba mechanickém otřesu.

0/0
29.7.2014 16:20

J12a59n 39H33o95y81e60r 3941331252769

Ve francii ty skrinky take umi? Ze kdyz spadlo to ero na Ukrajine, tak se psalo o tom, ze nejblize to delaji anglani. A ted je ticho po pesine, nikdo nepise, co z tech bedynek vycetli...

0/−4
29.7.2014 11:16

Z89b76y13n62ě50k 91J75a77n34d78a 7383702155441

Tak není jeden typ skříněk, otázka je i jestli umí všichni stejně, třeba vzhzedem k míře poškození...

I tady píšou, že ta analýza může trvat týdny.

Nehledal bych za vším konspiraci, co myslíte?

+7/0
29.7.2014 11:34

J49a96n 33H82o51y31e57r 3351341382109

O, to ja take ne. To byl slusny dotaz neodbornika. Nehledal bych v kazde otazce konspiraci....

0/0
29.7.2014 11:52

M58a48r19t27i84n 46C90e67r64v93e29n18y 2233788706718

Proste tak to je. A obcas ani specialni laborator nepomuze a skrinky musi k vyrobci.

+1/0
29.7.2014 12:44

J28a69n 27K72ř88í34ž 6875563835378

Dělají to i v Rusku(Moskvě)a původně je tam taky měli odvézt,brepto!

0/0
29.7.2014 14:07

J21a80n 92H28a64v52l74i62n91a 9524656609483

jak analyza bude trvat tydny? To asi poslali na spatne misto! Nekteri to umi mnohem rychleji, rychleji nez se vubec najdou cerne skrinky

+2/−3
29.7.2014 11:02

L41u47d12ě50k 50S29m87e19t14a79n58a 1395652171648

Ano, většina diskutujících ve fórech na iDnes by to zvládla během polední pauzy...

+10/0
29.7.2014 11:37

P20a33v59e62l 42V56e34t19e73š45n39í76k 7425608855277

Asi srovnáváte s tím co se stalo na Ukrajině.

Ale to srovnáváte nesrovnatelné. Na Ukrajině zjistili jenom rychlou ("katastrofální") dekompresi. Prostě se letadlo rozpadlo najednou ve vzduchu. Nemají prakticky z žerných skříněk analyzovat co.

Tady je to způsobené špatným počasím. Budou analyzovat jak se letadlo chovalo, co dělali piloti (a to v delším časovém rozsahu). Budou probírat data z jednotlivých komponent letadla (mohla to být i technická závada). A zároveň to budou porovnávat s počasí. Jinými slovy - tady mají SPOUSTU dat k analýze a to jim nějakou dobu potrvá.

Ale jak jste si jistě všiml, na Ukrajině zdaleka nejsou hotovi. Naopak, vyšetřování téměř nezačalo. Protože černé skříňky toho moc neřekly, tak budou muset o to více prohlížet trosky a rozebírat co se tam stalo. Samozřejmě za předpokladu, že jim vojáci umožní se k těm troskám vůbec dostat.

+3/0
29.7.2014 12:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.