Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piloti letadla alžírských aerolinek před zřícením žádali o návrat

Piloti letadla alžírských aerolinek, které se zřítilo minulý čtvrtek v Mali, žádali kvůli špatnému počasí o návrat do Burkiny Faso. Vyplývá to z dosavadního vyšetřování nehody. Obě černé skříňky jsou nyní ve Francii, protože téměř polovina obětí byla francouzskými občany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V56l42a78d49i50m22í81r 37J91a78n93ů 2313698889686

Podívejte se občas na serial Letecké katastrofy. A hlavně poslouchejte jak dlouho trvá analýza "černých skříněk" !

+3/0
29.7.2014 12:45

A98l87e92x18a36n59d12r 70K18o50s80t69k53a 5889776599576

V případě, že je mechanicky poničená, tak dost dlouho :)

0/0
29.7.2014 15:28

S56t27a51n50i24s20l17a44v 41P12ř21i23b76y56l 1909538701146

jenže teď už tam nejsou magnetofonové pásky, tak se nemá co zamotat :-)

0/0
29.7.2014 16:41

J62o54s17e67f 94P54o70r69t98i69k 8517389474

Nesmysl! Každý ví, že to byli proruští separatisté

0/−10
29.7.2014 12:13

J23a28r46o73s52l47a28v 84Č77e85r73n94ý 6568904579418

oni se po padu letadla alzirskych aerolinek taky chvastali, ze sestrelili dalsi antonov????

+5/0
29.7.2014 12:22

P92e88t25r 81Ž83á24k 1158492885319

ty jo já nevím, ale může v 10km v -50 pršet?

0/0
29.7.2014 11:39

J95a78n 53K21a46n92t 9121648968933

Samozrejme, ze ne, to vi kazdy zak 5. tridy...Ale nikdo z nas nesedel v kokpitu toho letadla, nikdo z nas nezna podminky letu a dalsi okolnosti, ktere vedly k teto katastrofe. Jak se rika, nekdy mlceti je nad zlato !

0/0
29.7.2014 11:50

P39a82v48e16l 52V29e84t67e43š71n48í63k 7225388155807

Bouřkový mrak (ve kterém jsou nejhorší podmínky) někdy sahá až do 20km.

+1/0
29.7.2014 12:24

J35a55r62o97s23l95a83v 30T50a48c40h66o49v80s91k91y 2922630114200

Ani tak tam pri -50 neprsi.

0/0
29.7.2014 13:33

P49e19t39r 64Ž38á47k 1168272825429

Ale může tam být ta bouřka. Podle toho, že se letadlo propadlo z 31 tisíc stop do 22 tisíc, tak do toho asi vlítli. Kdo ví co se pak dělo.

0/0
29.7.2014 13:52

A66l25e15x65a66n55d11r 97K80o43s97t27k64a 5149886289286

Obecně se piloti silných bouřek bojí a mají pro to dobré důvody. Jetadla za nich ráda padají. Nelíbí se jim blesky, nelíbí se jim kroupy, nelíbí se jim ani silný déšť, nelíbí se jim příšerné turbulence. A jen tak mimochodem, velmi čistá voda (čili třeba taková, která právě kondenzuje z oblaku, může být tekutá i při těch -50. Zamrzne až po nějakém impulzu, třeba mechanickém otřesu.

0/0
29.7.2014 16:20

J61a78n 55H69o58y36e93r 3401251262979

Ve francii ty skrinky take umi? Ze kdyz spadlo to ero na Ukrajine, tak se psalo o tom, ze nejblize to delaji anglani. A ted je ticho po pesine, nikdo nepise, co z tech bedynek vycetli...

0/−4
29.7.2014 11:16

Z68b74y88n66ě46k 17J80a24n60d82a 7233462895941

Tak není jeden typ skříněk, otázka je i jestli umí všichni stejně, třeba vzhzedem k míře poškození...

I tady píšou, že ta analýza může trvat týdny.

Nehledal bych za vším konspiraci, co myslíte?

+7/0
29.7.2014 11:34

J82a67n 21H32o53y34e75r 3201291532479

O, to ja take ne. To byl slusny dotaz neodbornika. Nehledal bych v kazde otazce konspiraci....

0/0
29.7.2014 11:52

M36a71r17t88i20n 34C50e38r12v38e15n53y 2413798576328

Proste tak to je. A obcas ani specialni laborator nepomuze a skrinky musi k vyrobci.

+1/0
29.7.2014 12:44

J73a67n 44K48ř42í64ž 6745753675828

Dělají to i v Rusku(Moskvě)a původně je tam taky měli odvézt,brepto!

0/0
29.7.2014 14:07

J18a71n 90H32a58v55l45i29n20a 9444736359493

jak analyza bude trvat tydny? To asi poslali na spatne misto! Nekteri to umi mnohem rychleji, rychleji nez se vubec najdou cerne skrinky

+2/−3
29.7.2014 11:02

L58u71d17ě87k 65S76m24e79t51a95n12a 1115512841158

Ano, většina diskutujících ve fórech na iDnes by to zvládla během polední pauzy...

+10/0
29.7.2014 11:37

P14a70v96e41l 31V37e26t78e47š79n78í59k 7185228695227

Asi srovnáváte s tím co se stalo na Ukrajině.

Ale to srovnáváte nesrovnatelné. Na Ukrajině zjistili jenom rychlou ("katastrofální") dekompresi. Prostě se letadlo rozpadlo najednou ve vzduchu. Nemají prakticky z žerných skříněk analyzovat co.

Tady je to způsobené špatným počasím. Budou analyzovat jak se letadlo chovalo, co dělali piloti (a to v delším časovém rozsahu). Budou probírat data z jednotlivých komponent letadla (mohla to být i technická závada). A zároveň to budou porovnávat s počasí. Jinými slovy - tady mají SPOUSTU dat k analýze a to jim nějakou dobu potrvá.

Ale jak jste si jistě všiml, na Ukrajině zdaleka nejsou hotovi. Naopak, vyšetřování téměř nezačalo. Protože černé skříňky toho moc neřekly, tak budou muset o to více prohlížet trosky a rozebírat co se tam stalo. Samozřejmě za předpokladu, že jim vojáci umožní se k těm troskám vůbec dostat.

+3/0
29.7.2014 12:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.