Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piloti letadla alžírských aerolinek před zřícením žádali o návrat

Piloti letadla alžírských aerolinek, které se zřítilo minulý čtvrtek v Mali, žádali kvůli špatnému počasí o návrat do Burkiny Faso. Vyplývá to z dosavadního vyšetřování nehody. Obě černé skříňky jsou nyní ve Francii, protože téměř polovina obětí byla francouzskými občany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V84l23a93d92i88m17í69r 66J41a28n14ů 2113678689486

Podívejte se občas na serial Letecké katastrofy. A hlavně poslouchejte jak dlouho trvá analýza "černých skříněk" !

+3/0
29.7.2014 12:45

A10l68e70x90a90n43d52r 52K70o27s16t16k21a 5469146829216

V případě, že je mechanicky poničená, tak dost dlouho :)

0/0
29.7.2014 15:28

S18t76a50n63i46s35l92a10v 81P39ř14i63b16y65l 1959968621526

jenže teď už tam nejsou magnetofonové pásky, tak se nemá co zamotat :-)

0/0
29.7.2014 16:41

J45o15s13e19f 93P78o51r50t27i88k 8637599294

Nesmysl! Každý ví, že to byli proruští separatisté

0/−10
29.7.2014 12:13

J81a10r28o56s59l70a96v 46Č32e45r96n89ý 6608234489178

oni se po padu letadla alzirskych aerolinek taky chvastali, ze sestrelili dalsi antonov????

+5/0
29.7.2014 12:22

P21e49t20r 24Ž82á61k 1478152155679

ty jo já nevím, ale může v 10km v -50 pršet?

0/0
29.7.2014 11:39

J56a83n 94K83a75n20t 9281788838813

Samozrejme, ze ne, to vi kazdy zak 5. tridy...Ale nikdo z nas nesedel v kokpitu toho letadla, nikdo z nas nezna podminky letu a dalsi okolnosti, ktere vedly k teto katastrofe. Jak se rika, nekdy mlceti je nad zlato !

0/0
29.7.2014 11:50

P15a47v49e47l 91V54e97t82e67š21n13í27k 7385128195777

Bouřkový mrak (ve kterém jsou nejhorší podmínky) někdy sahá až do 20km.

+1/0
29.7.2014 12:24

J23a49r15o97s48l79a50v 54T13a50c62h36o60v31s78k42y 2432640354160

Ani tak tam pri -50 neprsi.

0/0
29.7.2014 13:33

P12e69t76r 90Ž16á48k 1328472555529

Ale může tam být ta bouřka. Podle toho, že se letadlo propadlo z 31 tisíc stop do 22 tisíc, tak do toho asi vlítli. Kdo ví co se pak dělo.

0/0
29.7.2014 13:52

A65l65e81x65a42n14d39r 77K82o66s66t97k91a 5889136459556

Obecně se piloti silných bouřek bojí a mají pro to dobré důvody. Jetadla za nich ráda padají. Nelíbí se jim blesky, nelíbí se jim kroupy, nelíbí se jim ani silný déšť, nelíbí se jim příšerné turbulence. A jen tak mimochodem, velmi čistá voda (čili třeba taková, která právě kondenzuje z oblaku, může být tekutá i při těch -50. Zamrzne až po nějakém impulzu, třeba mechanickém otřesu.

0/0
29.7.2014 16:20

J16a89n 33H84o94y47e82r 3701201782389

Ve francii ty skrinky take umi? Ze kdyz spadlo to ero na Ukrajine, tak se psalo o tom, ze nejblize to delaji anglani. A ted je ticho po pesine, nikdo nepise, co z tech bedynek vycetli...

0/−4
29.7.2014 11:16

Z17b41y41n27ě17k 56J96a95n70d78a 7643462385131

Tak není jeden typ skříněk, otázka je i jestli umí všichni stejně, třeba vzhzedem k míře poškození...

I tady píšou, že ta analýza může trvat týdny.

Nehledal bych za vším konspiraci, co myslíte?

+7/0
29.7.2014 11:34

J85a52n 48H45o70y83e11r 3131121762409

O, to ja take ne. To byl slusny dotaz neodbornika. Nehledal bych v kazde otazce konspiraci....

0/0
29.7.2014 11:52

M65a28r80t70i44n 81C71e92r60v49e75n35y 2353808846428

Proste tak to je. A obcas ani specialni laborator nepomuze a skrinky musi k vyrobci.

+1/0
29.7.2014 12:44

J16a49n 84K37ř35í86ž 6565903605408

Dělají to i v Rusku(Moskvě)a původně je tam taky měli odvézt,brepto!

0/0
29.7.2014 14:07

J31a74n 17H53a15v38l38i50n75a 9894776249983

jak analyza bude trvat tydny? To asi poslali na spatne misto! Nekteri to umi mnohem rychleji, rychleji nez se vubec najdou cerne skrinky

+2/−3
29.7.2014 11:02

L44u81d74ě44k 52S45m75e23t20a89n97a 1685962621918

Ano, většina diskutujících ve fórech na iDnes by to zvládla během polední pauzy...

+10/0
29.7.2014 11:37

P12a40v41e34l 79V82e51t49e27š52n94í69k 7965958395197

Asi srovnáváte s tím co se stalo na Ukrajině.

Ale to srovnáváte nesrovnatelné. Na Ukrajině zjistili jenom rychlou ("katastrofální") dekompresi. Prostě se letadlo rozpadlo najednou ve vzduchu. Nemají prakticky z žerných skříněk analyzovat co.

Tady je to způsobené špatným počasím. Budou analyzovat jak se letadlo chovalo, co dělali piloti (a to v delším časovém rozsahu). Budou probírat data z jednotlivých komponent letadla (mohla to být i technická závada). A zároveň to budou porovnávat s počasí. Jinými slovy - tady mají SPOUSTU dat k analýze a to jim nějakou dobu potrvá.

Ale jak jste si jistě všiml, na Ukrajině zdaleka nejsou hotovi. Naopak, vyšetřování téměř nezačalo. Protože černé skříňky toho moc neřekly, tak budou muset o to více prohlížet trosky a rozebírat co se tam stalo. Samozřejmě za předpokladu, že jim vojáci umožní se k těm troskám vůbec dostat.

+3/0
29.7.2014 12:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.