Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ukrajinský starosta, který podporoval Majdan, byl zastřelen před domem

Neznámý útočník v sobotu dopoledne zastřelil třemi ranami z pistole s tlumičem prozápadně orientovaného starostu ukrajinského města Kremenčuk Oleha Babajeva. Informoval o tom poradce ukrajinského ministra vnitra Anton Geraščenko. Starosta na místě zraněním podlehl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45a54v26e43l 70O37d39r50a68z62i28l 6134249267280

Toho znám, ten prodává boty. Jmenuje se Bunda.

+2/0
27.7.2014 10:41

M62a72r81i35e 79S14m87e34t39a41n42o23v16á 6960684309631

Pan Ordrazil rád mluví o hnědých košilích ... Místo rádobyvtipných lakonických poznámek bych právě zde očekávala, že vám tyto a podobné vraždy budou připomínat vraždění politických odpůrců Adolfa Hitlera v 30 letech v Německu a ono nic. Prostě když je zavražděn příznivce Moskvy, je to fašismus. Když je zavražděn odpůrce Moskvy, je to komedia.

0/0
28.7.2014 17:52
Foto

F31r39a95n58t12i97š69e92k 36C77h39m38e76l45a69ř 5935326448389

Kdo s čím zachází, tím taky schází...

0/0
27.7.2014 9:10

J91a86n 85F69i12e36d67l69e10r 3943524727206

Na kazdou svini se najde reznik !!

+3/−3
27.7.2014 4:10
Foto

J13a22r74o80s91l72a97v 56T40i18c22h32y 9255231976655

Zpatky k tematu clanku....mimo toho ze "novinari" Idnesu citili potrebu v titulkach zduraznit ze "podporoval Majdan" (asi aby nezustali pochybnosti kym byl zastrelen), si myslim, ze motivu k zastreleni starosty na Ukrajine muze byt vice nez dost...

Citat ze clanku:

"Osmačtyřicetiletý Babajev šéfoval víc než dvěstětisícovému městu v Poltavské oblasti od konce roku 2010. Podle dostupných informací v 80. a 90. letech sloužil v armádě, mimo jiné také v Československu. Po odchodu sovětských vojsk ze země působil v Kyjevě. V polovině 90. let posléze vystřídal uniformu za oblek a dal se na podnikání. O dekádu později se stal majitelem mimo jiné dvou profesionálních fotbalových klubů v regionu"

Jestli to dobre chapu, tak z toho vyplyva, ze Babajev byl soucasti okupacniho vojska na uzemi Ceskoslovenska, ktery "vystridal uniformu za oblek".

O podnikani na Ukrajine si nedelam zadne iluze a tak se osobnme domnivam, ze ta "vymena uniformy za oblek" byla urcite trochu zajimavejsi, zvlaste kdyz to dopracoval na majitele dvou klubu...

Tito lide maji logicky hodne nepratel a vrahem muze byt kdokoli s kym ma "nevyrizene" ucty.. Jinak si tez myslim ze soucasny Kyjevsky rezim v techto pozicich strpi pouze ty jedince, kteri jsou kadrove provereni a politicky spolehlivi, takze takovych Babajevu tam beha daleko vic, coz vyvolava logickou otazku jestli jeho vrazda mela co delat s Majdanem, tak proc zrovna jeho?

+7/0
27.7.2014 0:35

O36t40t11o 71H89a62l61í36ř 9183817418456

Každopádně ho zastřelili rusáci a na tom nic nezmění ani váš nesmyslný příspěvek.;-D

0/0
28.7.2014 9:08
Foto

J82a71r13o88s48l67a73v 71T34i36c55h29y 9875731206885

Nesmysly tady placate vy..."kazdopadne" by jste se mel nechat vysetrit pane Halir...;-)

0/0
31.7.2014 12:13

J62a69n 22N69o85v39á49k 4946884240191

Revoluce požírá své děti.

+3/−2
26.7.2014 22:58

M35a66r77i56e 85S24m42e80t61a91n66o56v39á 6670114239921

Revoluce nikoho nepožírá, jen rusáci vraždí...

+1/0
28.7.2014 17:53

J62a46n 57F15i89s53c79h19e60r 9244785840

Kdo financuje separatisty? Ruský oligarcha, který má rád ultrapravicové názory -  Konstantin Malofejev. Muž  který např. nedávno sponzoroval vídeňské setkání vlivných Rusů s evropskou ultrapravicí. I tzv. premiér Doněcké lidové republiky Alexandr Borodaj byl donedávna PRkonzultant oligarchy, který se staral o PR jeho nadačního Fondu biskupa Vasilije Velikého. Ministr obrany této neuznané republiky je Igor Girkin alias Strelkov, který měl zajišťovat bezpečnost některých akcí, které platil oligarcha Malofejev. Oligarcha sám přiznává, že např. finančně podporoval oddělení Krymu od Ukrajiny. I tam poslal své lidi. Ještě jedna osobnost propojuje oligarchu Malofejeva s Kremlem. Je jí Alexandr Dugin autor Kremlem nadšeně přijímané ideje vytvoření euroasijské supervelmoci pomocí integrace Ruska s postsovětskými republikami. Není divu, že Dugin, který nahlas vyzývá k vraždění Ukrajinců a Putina žádá o přímou vojenskou agresi v Donbasu, byl váženým hostem Malofejevova vídeňského sjezdu evropské ultrapravice. Absurdní na věci je, že Dugin i Malofejev odůvodňují své angažmá obavami z ukrajinského fašismu.

+1/−3
26.7.2014 22:33

J97a60n 12F47i96s15c33h98e59r 9104435560

Tohle je pro putinovské Rusko typické. Bojuje o vliv nad územím, které chápu jako to právem jejich (i když to tak není), ale jediné co se stane je, že se zas vliv Ruska v regionu posune v jeho neprospěch. Protože putinovské Rusko řeší každé ohrožení jejich vlivu v regionu jedním způsobem - silou. Jenže výsledkem je, že získají část území/vlivu a mnohem větší ztratí. Některé státy teď přímo lační po tom vstoupit nejen do EU ale i NATO. Nevím, jestli si to připustí, ale je to hlavně důsledek politiky Putina. Většinu Ukrajiny nadobro ztratil. Na druhou stranu motivací Putina může být i jeho vlastní zájem. V Rusku  i přes všechny (nedemokratické manipulace a zásahy) jeho popularita klesala. Jeden člověk dlouho u moci se vždy u lidí "okouká" a "omrzí"... hlavně, když Rusko má své problémy, ale to by bylo na jinou diskuzi. Putin potřeboval krizi, na které by se pomocí medii zalíbil Rusům a povedlo se. Putin je člověk, jehož kritici končí ve vězení. Putin jež ve vlastním národu rozpoutává nacionalistické nálady, protože nacionalisté potřebují vůdce. Proto také nechce nechat padnout Doněckou lid. republiku. Byla by to i jeho prohra (i v očích Rusů). To znamená, že bude dělat vše, co bude moc, proto aby se situace co nejvíc komplikovala. Na to doplatí hlavně lidé, co žijí na východní Ukrajině, ale o ty mu ve skutečnosti nejde. Jde mu o něj.

+4/−7
26.7.2014 22:11

J90a43n 55F90i39s53c35h62e17r 9614275870

* chápOu (oni)

+3/−3
26.7.2014 22:15

V67l64a64s63t32i76m83i75l 70P47ř85í47k77a52z31s37k93ý 4111442

Putin je především blázen. Psychicky nemocný člověk.

+3/−3
27.7.2014 2:11
Foto

T90o97m82á55š 52J58á75r89a36i 7757306579772

nesouhlasim s poznamkou redakce, ze Majdan byl protest proti Janukovicovi. Ono je to detail, ale dulezity, chapat proc se tam lidi rozhodli jit. Ja to nevim, ale sleduju to a videl jsem i videa hlavne jedno, kde jeden obcan, nebo prave jeho jsem sledoval v tom videu, jak vlastnim telem odhovaral od nasilnosti mezi Ukrajincami. Nepisi kteri byli kdo, protoze to akceptuji, policiste, vojaci, civili. Slo tam o to, ze ten clovek tam stal mezi nepokojema, ktere byly o zivot. Ten clovek byl na Majdanu

0/−1
26.7.2014 21:49
Foto

T41o89m79á11š 66J63á24r43a36i 7687316429732

a neprotestoval, avsak odhovaral od nasilnosti!

0/−1
26.7.2014 22:11

J67a85r26o14s88l27a71v 98R43e39z95n33i11k 4632153589890

http://schneider.blog.ihned.cz/c1-62481770-jak-valcit-a-plnit-pritom-program-mmf

Je pravděpodobné, že i pokud by se nějakým zázrakem podařilo stabilizovat situaci na východě Ukrajiny, pokles ekonomiky v letošním roce bude mnohem výraznější, než očekává MMF. Ztráta Krymu znamená automatické zmenšení ukrajinské ekonomiky o 2,5 %. Anarchie na východě vede k propadu výroby a vývozu a může postupně definitivně rozložit zbytky důvěry investorů v budoucnost Ukrajiny. MMF tedy vstoupil se svým programem do téměř ztracené bitvy: program by mohl být úspěšný, jen pokud by všechny vnější podmínky hrály ve prospěch Ukrajiny a její sousedi k ní uplatňovali vstřícnou politiku.

Vnější okolnosti však jsou spíše nepříznivé – ceny hlavních ukrajinských exportních komodit klesají, zatímco její měna oslabuje a ceny dovozů rostou. Východní soused – Rusko – je vyloženě nepřátelský a soused západní – Evropská unie – pomáhá zatím spíše rozpačitě. V takové situaci může 17 miliard dolarů stačit na dočasnou stabilizaci, nemůže však zajistit přeměnu Ukrajiny na normální alespoň východoevropskou ekonomiku. Mezinárodní měnový fond tak jen poskytl zemím, kterým záleží na osudu Ukrajiny, čas k vybudování dlouhodobějšího programu pomoci této těžce zkoušené zemi.

+3/−3
26.7.2014 21:33

Ř59e76h34o79ř 45V87l24a83s42á32k 2304924591186

Ztráta Krymu znamená zároveň omezení výdajů na Krym. Do toho by teď měli lít peníze Rusové.... tedy kdyby dodržovali sliby.

Jak to vypadá s novým mostem a hlavně s novým vodovodem? Předpokládám, že ticho po pěšině.

+2/−3
26.7.2014 21:37
Foto

T13o53m84á93š 61J56á98r16a97i 7257136729132

to jako ze nemaji vodovod na Ukrajine? To jste mimo!

0/−2
26.7.2014 22:20
Foto

T62o96m77á46š 52J44á92r38a35i 7187726139792

sam jsem se pomylil nebo ne? Krym je Ukrajina ci Rusko? To je stejne jako z Ceskom a Slovenskem. Je to tak jak jsem prave napsal, nebo je to Ceskoslovensko? To druhe!

0/−2
26.7.2014 22:25

J67i24ř38í 49T46i28n96t51ě80r49a 6670419843650

Vážený  pane  Járai, 

poloostrov  Krym  je  Ukrajinský, tč.  okupovaný  armádou Ruské  federace.  Chcete-li příměr,  tak  je  to  velmi  podobné  srpnu  1968,  kdy  ČSSR  byla  obsazena  sovětskou armádou.  Nám  se  podařilo  vymanit ze  sovětského  područí až  po  třiadvaceti letech.  Proto  přeji  Ukrajině  aby  svůj  Krym  osvobodila  v  kratším  časovém období.

+3/−3
27.7.2014 0:08

L39u51c73i80a93n 51P36a67p83a35z33i15a88n 5864147491565

Kdepak, most se chystá, vše na Krymu běží podle plánu. Přijeďte se sám přesvědčit na vlastní oči.

+4/−1
26.7.2014 23:10

V17l56a19d21i16m77í72r 17P39r68o33k94e81š 8487956150251

Papziane Vy jste proruský obyvatel Krymu, že tak jásáte nad plány okupantů a všechno víte z první ruky? Já zase slyšel, že se tamní proruské obyvatelstvo pomalu probouzí ze snu a slibů, které jim za podporu Rusko slibílo. Vázne zásobování a dvojnásobný důchod a platy se zatím také neuskutečnily. Ono bylo důležité zabrat Krym, hlavně námořní přístav Sevastopol a panovat a další se teprve uvidí. Jestli má být na Krymu "blahobyt" podobný tomu v Rusku, tak to si moc obyvatelé Krymu nepomohou, budete to tak možná z bláta do louže.

+2/−2
27.7.2014 8:29

Ř94e85h54o68ř 14V71l94a11s83á85k 2754654341556

Most je to věrohodnější. Za větší problém považuji vodovod.

0/0
27.7.2014 11:07

J25a22n 64F42i17s79c76h52e47r 9334335850

Ty jsi objevil kouzlo CTRL+C / CTRL+V :-)

Samozřejmě, že Ukrajině škodí tahle situace, kterou rozmíchává Rusko. Nicméně Gruzii tohle postihlo také. Byla orientována jen na vývoz do Ruska, ale po válce se musela přeorintovat a podařilo se.

+2/−3
26.7.2014 21:37

J93o26s56e77f 57K60o96p58e27c80k54y 9744682605

tak asi nic co?

0/−1
26.7.2014 21:37

J13a95r20o90s28l48a35v 95R37e93z96n61i29k 4492893499700

Tomu kdo nechápe není pomoci. Ukrajina jak ji známe, končí. Rozpad je prakticky nevyhnutelný, Znamená to drastický život pro chudý a agrární západ Ukrajiny. Jistě, Západ může pomoci, ale jsou to peníze jako pomoc, obrovské peníze, které se nevrátí...a Západ je zadlužený jako nikdo ...Ukrajina je velká země...5x více obyvatel než česko...asi jako  francie..žádné maličké řecko

+6/−1
26.7.2014 21:44

J41o13s71e63f 25K33o41p48e52c41k48y 9604972655

s nutnosti rozpadu Ukrajiny souhlasim. Ale uplne stejne problemy jako zapad bude mit i vychod, protoze prumysl tam je zastaraly a v dlouhodobem vyhledu i zbytecny. je to takove velke Ukrajinske Ostravsko...;-)

+1/−3
26.7.2014 21:50

P86a83v56e81l 27O34d65r77a58z27i43l 6234599667660

Ano, pro EU je ukrajinský průmysl zbytečný.

+2/0
27.7.2014 10:43

J41a58r33o30s52l60a76v 16R40e62z15n70i30k 4852443629410

http://schneider.blog.ihned.cz/c1-62481770-jak-valcit-a-plnit-pritom-program-mmf

Ukrajina však má podmínky mimořádně špatné. V únoru ztratila Krym, a ve vzpouře proti centrální vládě v Kyjevě je s vydatnou podporou sousedního Ruska již několik měsíců východ země. Co se děje v průmyslových podnicích Donbasu, které v normálních časech obstarávají čtvrtinu ukrajinské průmyslové produkce, dnes možná neví ani jejich majitel, miliardář Achmetov. Mluvit v takové situaci o tom, o kolik poklesne hrubý domácí produkt Ukrajiny, je poněkud bizarní – vždyť ani nevíme, kolik lidí se k ukrajinskému státu hlásí a kde přesně jsou jeho geografické, ale především ekonomické hranice.

+5/−2
26.7.2014 21:31

I22v69a65n 23M76a18r51e87k 6714748252

Zřejmě došlo na pořekadlo : "Revoluce požírá své vlastní děti" ? ! ? ! 8-o

+6/−3
26.7.2014 21:24

J86a17n 43F16i16s82c74h81e31r 9274845150

Ne, tomu se říká zaujatý Ivan a jeho názor.

+3/−6
26.7.2014 21:27

J30a27r24o32s92l13a22v 26R81e21z12n59i54k 4942463559240

http://zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/neni-jedna-ukrajina-zapad-a-vychod-se-vyrazne-lisi-1062351

Proruské a ruskojazyčné obyvatelstvo žije především na průmyslovém východě země, který je Janukovyčovou domácí půdou, a na jihu, převážně na Krymu. Tyto oblasti podporují integraci s Ruskem. Z Doněcké oblasti, která je hlavním tahounem těžkého průmyslu, pochází i Janukovyč. Toho Krymský autonomní parlament již v lednu vyzval, aby v zemi bezodkladně vyhlásil výjimečný stav, a na Krymském poloostrově, který byl do roku 1954 součástí Ruska, se nyní šíří návrhy na „sebeurčení“ či na připojení k Rusku.Převážně agrární, chudší a nacionalističtější západ Ukrajiny vidí svou budoucnost v integraci s Evropou. Právě odtud se rekrutují davy „gastarbeiterů“, pracující v zemích EU. Také počet lidí, kteří ovládají ukrajinštinu, je v západní části Ukrajiny daleko vyšší. Převážně do těchto oblastí se z Kyjeva postupně rozšířily protesty proti vládě a dnes poslanci v západoukrajinské Lvovské oblasti například vyhlásili nezávislost na oficiální vládě.Více na: http://zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/neni-jedna-ukrajina-zapad-a-vychod-se-vyrazne-lisi-1062351#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink

+5/−1
26.7.2014 21:16

J69a88r40o90s21l91a63v 54R62e82z57n21i29k 4742343779620

cituji - převážně agrární, chudší a nacionalističtější západ Ukrajiny ....

+3/−1
26.7.2014 21:18

J59o40s11e36f 30K69o85p69e93c69k91y 9214222125

to ze je zapad chudsi a s mene prumyslem je zcela jasne. ja chci videt, ze renomovani ekonomove horuji za "obsazeni" cele Ukrajiny vcetne zapadni casti plne tezkeho prumyslu ;-)

0/−2
26.7.2014 21:19

J69a57r98o20s24l35a60v 34R80e68z18n32i24k 4802353709280

Takže západ je chudší...takže nepotřebuje bohatší východ?..zajímavá úvaha..někde jsem to četl o těch podmínkách...dohledám

+1/−1
26.7.2014 21:26

J48o14s90e22f 87K44o93p94e63c61k37y 9604612615

"Myslím, že i finanční instituce řekli, že bez východního průmyslu bude pomoc Ukrajině problematická" cekam na vysvetleni tohoto... to je cele. nerikam, ze nemuzete mit pravdu, ale mne osobne se to zda zcela nesmyslne, neb prumysl na vychode Ukrajiny je rekneme eufemicky v nedobre kondici... ;-)

+2/−2
26.7.2014 21:28

J28a42r22o70s50l34a15v41a 66K50a56n69i53o36k20o55v60á 7182689882337

Západu (USA + EU´) jde o břidlice na východě !

+2/0
26.7.2014 21:41

J12i88ř86í 87T32i38n90t74ě30r68a 6220919343230

Vážená  paní  Kanioková, 

to  znamená,  že  by  se  Ukrajina  stala  nevydíratelnou  Ruské  federaci.  Proto  ta  snaha  o  její  rozpad.  :-/

0/−1
27.7.2014 0:16

M37a60r28i96e 19S65m86e85t58a10n26o92v68á 6880314949861

Kaniokové jde o mávátka a vlaječky na oknech !

0/0
28.7.2014 17:55

J14a90n 17F91i31s66c20h41e65r 9254185630

Všechno není jen o penězích a bohatší východ Ukrajiny je bohatší... chudá oblast Evropy, která potřebuje reformy stejně jako západ Ukrajiny.

+1/−1
26.7.2014 21:30

J60i69ř81í 31P96e28r79o39u49t56k95a 4972881603363

Zjevně se jedná o nějáké mafiánské vyřizování účtů v této mafií řízené zemi, ale IDnes to nesmyslně spojí s Majdanem, aby jednodušším ovcím zase podsunula, že ho zabil nejspíš Putin ...... Je smutné, že to podle diskuze na mnohé ovce opravdu funguje.

+4/−1
26.7.2014 21:10

J68a34n 29F35i87s44c19h22e75r 9414545480

Jiřík je tady. Dneska máš dobrou náladu nebo budeš zase srovnávat Putina s pejskem. Už tě mainstreamová media vymyla mozek.EURv

+1/−1
26.7.2014 21:22

J38a33r19o15s73l78a92v 36R42e15z60n13i72k 4232403369430

Ukrajina potřebuje východ z ekonomických důvodů. Proto asi tak o něj tak zoufale a krvavě bojují

+2/−3
26.7.2014 21:01

J19a85r93o13s86l79a91v 18R28e19z74n98i43k 4222963779910

Je to tak.

+2/−1
26.7.2014 21:03

J90o94s39e44f 30K66o43p22e96c44k24y 9234612195

vy uz diskutujete sam se sebou?;-)

+4/−1
26.7.2014 21:05

J50a82r78o69s80l50a74v 24R92e82z70n63i91k 4982333559350

Reagoval jsem na minusáře. Myslím, že i finanční instituce řekli, že bez východního průmyslu bude pomoc Ukrajině problematická

+4/−2
26.7.2014 21:06

J67o93s53e14f 64K37o10p95e88c26k20y 9944842615

vychodniho tezkeho prumyslu, ktery je na odpis stejne jako byl ten treba v CSSR? myslim, ze vychodni Ukrajina bude ta problematictejsi cast z rozdelene zeme ;-)

+3/−3
26.7.2014 21:08

J73a97r52o41s85l45a77v 81R63e40z80n53i56k 4642603859920

Řekl bych, že ne. Píší to ekonomičtí analytici. Asi věci rozumí. Daleko problematičtější je západ. Řekl bych, že i na východě jsou vyšší platy.

+1/−2
26.7.2014 21:12

J47o82s51e41f 52K96o26p51e58c33k43y 9224552305

rad si nejake tyto nazory fundovanych odborniku prectu. sem s nimi ;-)

+1/−1
26.7.2014 21:13

J55a70r67o13s81l22a59v 49R16e30z55n61i33k 4502643289160

Pokusím se najít. Ale divím se, že to nevíte. Asi moc tomu nerozumíte.

+1/−2
26.7.2014 21:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.