- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Filcky a jejich pravidelný filcung. Ještě že takové akce jsou, jinak bych ani nevěděl, že máme nějakou policii natož ještě dopravní. Jsou k vidění vzácněji než automat na šprcky ve Vatikánu.
Vida, a já žil v iluzi, že techický stav v česku přihlášených popelnic řeší STK.
Jsem zvědav, jak se k tomu policie postaví až budou cestující z autobusu žádat kompenzaci například za nestihnutí letadla nebo jiného důležitého spoje. Dále také za nedostavení se například na soudní jednání atd. Příkladů by se našlo dost a hodina je strašně dlouhá doba!
V takovém případě by měla být připravena náhradní doprava protože cestující v autobusu pramálo zajímá nějaká kontrola. Ještě že autobusem nejezdím
Nejde vůbec o technický stav. Je to jen zkouška co ovčané vydrží. Jak je patrno z diskuze, může panstvo klidně přitvrdit. Občánci bez kousku sebeúcty ještě budou tleskat.
JE třeba změna zákona odpovědnosti, za vozidlo má odpovídat majitel -provozovatel NE ŘIDIČ ten nemůže mit zodpovědnost za cizí majetek a za jeho stav .Za náklad musí zodpovídat odesílatel to znamená že bude naložen správně co jak váhově tak uchycením a kurtováním .Řidič je tam na to aby dojel z bodu A do bodu B a to bezpečně beze strachu před perzekucí a šikanou za věci které většinou nemůže ovlivnit .Protože z vlastní zkušenosti vím že na poznámku S TÍM NEPOJEDU JE ODPOVĚD´ ------TAK POJEDE JINEJ
až nato uchycení nákladu souhlas.... jestli má dobře uchycený náklad musí přecejen primárně vědět řidič a nějaký ouřada z kanclu který by to dal za ukol dělníkovi...
Všechna motorová vozidla jezdí na pravidelné technické prohlídky. Pokud to někomu (politikům) připadá málo, může se zákonem frekvence prohlídek zvyšit.
Ale buzerovat kvůli tomu lidi v autobuse, kteří možná chytají přípoj, je obrbuzerace. Policejní prezident by se měl cestujícím omluvit a zakázat hodinové kontroly automusů s lidmi.
pokuty mají vychovávat, což se o pěstistovce za nezajištěný náklad říci nedá
Už tu dávno měly být weight stejšny jak v Americe a bylo by po problémech, takovéto jednorázové kontroly jsou k ničemu, firma zaplatí pokutu a celý rok zas porušuje předpisy. Váhové kontrolní stanice by si tak vydělaly nejen na svůj provoz, ale i na údržbu silnic.
Přesně. Minimálně na vjezdu a výjezdu z republiky.. Žádná zdržovačka, dnes je váha digitální, najede, zastaví a je li vše v pořádku, za vteřinu může pokračovat. A naopak, namátkové kontroly na silnicích by pak mohly s klidným svědomím vynechávat kamiony, které již byly váženy třeba na Rozvadově, není problém aby program načetl kamerou značku a prostě ukázal: už kontrolováno..
Dva zkontrolované kamiony za den? Tedy tomu říkám efektivita práce
Je to smutné, že se píše článek o tom, že se zkontrolovaly dva kamiony. Takové hlídky mají být nonstop 14h, 7 dnů v týdnu, pak by se něco mohlo změnit, ale takhle? Je to podobné jako ruleta.